Hirdetés
Fórum
- Érdemes-e Claas Dominator 106, vagy 108-ast venni? új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- EZ guide 250 sorvezető új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Forgatás nélküli talajművelés új
- John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben új
Cikkajánló

Ennyibe kerül majd a liszt, ha megszűnik az ársapka
A gabonaárak drasztikus csökkenése hatással van a liszt árának alakulására.
421 hozzászólás
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #420. hozzászólására
Üdv Cs.Gazda! Tudnál képet (árat) küldeni?
Válasz Ködmön István #417. hozzászólására
Nekem van! Évek óta nem használom, akár mehetne is a háztól. FAZA gyártmány, 2 munkahengeres (1emelés/1kitolás)+ műtrágyaszóró felakasztási lehetőség.
Válasz Ködmön István #417. hozzászólására
Vadonat új van,510.000 Ft+ÁFA áron.
Válasz Ködmön István #417. hozzászólására
Nézd meg ezeket. Valaki áfásat megkérsz, hogy vegye meg, akkor 500 körül megkapod , annyit megérnek.
https://webshop.agrokeri.hu/hu/big-bag-zsakemelo-hidraulikus-gemmel-1-2t-ozduman-starmac-growmak-P009975
https://agroszaki.hu/Big-zsak-emelo-1-tonnas
Sziasztok! Kérdezném, van-e valakinek egy MTZ-re szerelhető zsákemelője? Nem baj ha nem gyári csak jó állapotú, használható legyen.
Big bag emelőhöz, mekkora dugattyú átmérő és dugattyú rúd átmérő kell? 63/36 elég?
Válasz Krisztián73 #397. hozzászólására
Helló!
Hanyas zártszelvényből van a szerkezet?
Válasz vén cigány #413. hozzászólására
Mégegyszer kösz nagyon sokat segittél.Ha tudom meghálálom.Ezek után bárkinek tudok segiteni irjon bátran.
Válasz Krisztián73 #412. hozzászólására
Jó lett, láttam a képeket!!!!
Válasz vén cigány #395. hozzászólására
Válasz Nyomasek Bobo #410. hozzászólására
Ezért szoktunk felülni a hátuljára páran
Válasz bandigh #408. hozzászólására
A targoncánál se tervezett mozgás, ha magadra huzva a terhet éppen meg tudod emelni, de pl előre döntve a tornyot, orra bukik...
Válasz bandigh #408. hozzászólására
Igen a sebesség valószínű elég lassú ahogy enged.
Nem tudom mekkora terhelhetősége lehet, elég combosnak néz ki a munkahenger ami a képen látszik. De a probléma amit írtál az valós. Biztos az óra is azért van fenn.
Bár ha a kollega ledugózza a T ágat akkor ez megszűnik, csak gondolom akkor a szerkezet károsodhat, vagy nem él tovább a garancia.
Válasz dnsv #407. hozzászólására


Csak amiatt kérdem, mert akkor nem tervezett mozgása lesz. Tehát úgy enged le, hogy nem számítasz rá, ha pl pont olyan helyen van, amire nem kéne rátenni, vagy valaki alatta van véletlen akkor teszi ráfele
Jó tudom nem kéne túl nagy terhet rátenni, de a 7q zsák elterjedt sokfelé, ez meg kinyujtva 600.
Vagy műtrágyát kell váltani
Válasz bandigh #405. hozzászólására
Ahogyan nézem, vissza enged a T ágon keresztül. Oda-vissza nyomásnál is véd. Így ha kitolja a gémet és nagyobb a teher akkor leenged.
Nekem is fura, de elvileg a szerkezetet így védi a legjobban. Kérdés, hogy a kollegánál miért köpködi most is az olajat üresen.
Válasz bandigh #405. hozzászólására
Nem értek a lovakhoz...de ha én lennék a gyártó...de... Mivel gondolom ezen max munkalampa elnevezésű elektronika van, így mással nem tudja védeni a szerkezetet túlterhelés ellen.
Persze ha van lezáró szelep, ami csak nyomásra engedi át az olajat, akkor nem...bár lehet az a biztonsági ág azon túl van...
Válasz dnsv #404. hozzászólására
Olyankor mi a jelenség, ha felemel valami nehezet, amit ugya a rövid karon simán megtesz. És elkezdi kitolni?
Túlterhelés lesz, de elvileg nem kéne hogy leengedjen a munkahenger, nem?
Válasz vargap023 #402. hozzászólására
T ágon csak akkor folyhat az olaj, ha eléri a beállított nyomást. Ekkor leszabályozás miatt jön a T ágon. T ágat a katalógus lap szerint tartályba kellene kötni szabad kifolyással.
Gyári beállítása a szelepnek 100 bar. 10-180 barig állítható.
Jó lenne tudni, hogy mennyi a nyomás és annak függvényében esetleg tekerhetsz rajta befelé. De ha nagy a terhelés ezen az ágon mindenképp folyni fog az olaj. Nem szabad ledugózni.
Válasz vargap023 #400. hozzászólására
Terhelés nèlküli emelésnél is folyik az olaj? Vastagon?
Válasz dnsv #401. hozzászólására


Ennyi van rajta
Válasz vargap023 #400. hozzászólására
Szia
Azon a nyomás határoló szelepen van valami típusjel vagy bármi írás?
A csövön emeléskor nem kéne, hogy jönnön az olaj csak akkor, ha a beállított határérték felett van a terhelés. Mekkora súlyt/nyomást mutat az óra?
Tekergettétek a végén az állítót? Mert így plomba nem látszik rajta a képeken.
Válasz bandigh #399. hozzászólására
Igazad lehet, hogy ez akkor a túlnyomás ellen van, mert mikor felfele emeljük akkor jön ebből a csőből az olaj szakaszosan, mikor visszafele engedjük akkor pedig semmi.
Válasz vargap023 #398. hozzászólására
Ahogy én értelmezem, az egy túlnyomás határoló szelep, hogy ne tudj nagyot emelni. Ezàltal, az a harmadik cső, meglehet hogy a nyomásmentes visszafolyóba(beöntőnyílásba) csatlakoztatandó.
Sziasztok, van egy Dondi Bigbag zsákemelőnk és a zuhanásgátlónak is van kiépítva egy hidraulika vezeték (3. kör), viszont mi egy New Holland td105.5-el szeretnénk üzemeltetni aminek csak 2 db hidraulika körje van. Van valakinek tapasztalata, hogyan lehetne működtetni így, ki lehet-e iktatni azt a 3. kört?



Válasz Krisztián73 #396. hozzászólására


Válasz vén cigány #395. hozzászólására
Helló.Itt vannak a képek 1 tonnás duslói volt a főpróba ugy néz ki jó lett köszi az lnfókat még egyszer.
Válasz Krisztián73 #394. hozzászólására
Lássuk a fotót, behúzott és teljesen kitolt munkahengernél is...
Válasz vén cigány #392. hozzászólására
Szevasz.Kész lett a gépezet lefotózzam?
Csak a kampó hiányzik most hajtják 25-ös vasból.A többi az okK.kiprőbáltuk.Mivel tudom meghálálni a segitséget jól jött.
Én UN-hez csináltam kombit, raklapvilla és zsákemelő.
Válasz Krisztián73 #391. hozzászólására
A 3. pont orsót nálam három magasságra lehet feltenni. 80-90-100 cm.
Nálam a munkahenger lökethossza 60 cm, így a vízszintes kar bekötési pontja a forgástengelytől 50 cm.
Nálad 1 méteres munkahengernél lehet 60 cm is.
A munkahenger alsó bekötési pont magassága a munkahenger hosszától függ és hogy mennyi a vízszintes karnál a bekötési hossz.
Válasz vén cigány #363. hozzászólására
Szevasz.Már készülget a gépezet 180 magas lesz,230 vizszintesen.AZT kérdezném még a munkah.alsó pontja egyben legyen a 3.pont orsójával.A képeken igy van.HA kész lesz a vizszintes gém lefele álljon behuzott gémnél kb mennyit?Köszi.
Válasz sofi #389. hozzászólására

Válasz Bárány #388. hozzászólására
Kutyáról is küldjek, :)
Válasz sofi #387. hozzászólására

Jó. A gyerekekről is! És Józsi bácsit is csókoltatjuk!
Válasz Bárány #381. hozzászólására
Köszönöm :)
Ha elkészült küldök képet
Válasz Bárány #384. hozzászólására
én meg azért mert a faucheux rakodómhoz az "eredeti"kb2xannyi lett volna mint ez.ez meg még talán letisztultabb is.
Válasz bandigh #383. hozzászólására
persze.házilag könnyebben kivitelezhető.
Válasz fexco #382. hozzászólására

Igen. Ezek a Blackbull holmik elég bizalomgerjesztők.
Azért (is) szavaztam rájuk.
Válasz fexco #382. hozzászólására
De ha tesz a könyökbe egy merevítést, akkor is tökèletes lesz. Ácsnyeven karpánt, könyökfa
Válasz Bárány #381. hozzászólására
meg kb ugyvan megerősitve,mint a gém.igazából ugy is néz ki mint egy mini gém,ami profilból van.
Válasz sofi #377. hozzászólására
Zártszelvény: 100x50 mm
Kampó: 25 mm
Válasz fexco #379. hozzászólására
Milyenre gondolsz? Hardox?
Szerintem C45 simán megteszi.
Válasz sofi #377. hozzászólására
ott annál a kampónál azért anyagminőség is van.
Vetőgépet utána akasztani,és pakolja magát a pótkocsiról.
Válasz Bárány #376. hozzászólására
Köszi. A hajlított kampó átmérőjét is mérd már meg.
Válasz sofi #375. hozzászólására
Oké, holnap.
De azért Büreszét is nézd meg! Ő még egy MTZ-t is rakott rá!
Válasz Bárány #370. hozzászólására
Az is tökéletes lenne :)
Kicsit ráerősítettem mert gyengéllettem.
Válasz sofi #369. hozzászólására
Nekem ilyen van.
Válasz Sz_Pisti #371. hozzászólására

Végülis van az a pénz.