Hirdetés
Fórum
Olaj szivattyúk javítása, felújítása.
Létrehozta: laci007 , 2009-11-30 19:56:22
Kedvencekhez
Segítség
- Öntözés új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Terménytároló csarnok, szín, épület tervezés, építés, szigetelés új
- S.O.S. új
- Körbálázót, de milyet? új
- Szántóföldi permetezőgépek új
- Tárcsák új
- Agrártámogatások kifizetése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
Cikkajánló
Támogatott tartalom

Ezzel a támogatással könnyebb lesz az önerőt összehozni
Hamarosan megnyílik a pályázati felhívás.
23 hozzászólás
Fogaskerekes hidraulika szivattyúba,egy ugyan azon típusba,találkoztam ferde,és egyenes fogazással.Kérdés,a ferde fogazású,is tudja ugyan azt a szállítást,és nyomást,mint az egyenes fogas??
Válasz #18. hozzászólásra
Én is így oldottam,meg a szivattyú meghajtását,csak én IFA hidraulika szivattyút használtam,és meghagytam az eredeti vezértömböt.Tökéletesen működött.Az eredeti acélházas szivattyúval az a baj,hogy nincsenek benne mozgó perselyek,így nagyon rövid az élettartama.Létezett olyan szivattyúval is mint az IFA hiraulika szivattyúja,csak ehez egy külön tartóelemet kellett a blokk hidraulika aljára szerelni.Sőt létezett olyan is,Am i az oldalára kivölről volt felszerelve.Ezt szöghajtáson keresztül hajtotta.Volt acélgyűrűs,és gumigyűrűs változat is.Az acélgyűrűsön gyárilag volt furat.De a gumigyűrűsbe nem volt szabad acélgyűrűt tenni,mert kikoptatta a henger felületét.Valószínű,hogy más volt a hőkezelése.
Válasz #19. hozzászólásra Lehet az enyémbe gumigyürük voltak lehet az előző gazdája tette bele ha meg fémgyürüs gyárilag akkor még jobb mert azt nem foga kicsipni a lyuk.
Válasz #19. hozzászólásra
Munkahengerbe.
Válasz #18. hozzászólásra
A dutrában nem fémgyűrű tömít?
Ha csak gyári megoldás érdekel akkor nem mondtam saemmit,de ha dolgozni akarsz? Nekem is ez volt a baj a hidraulikával átalakitottam az egészet a laposszij hajtás helyére mtz 50 hidraujika szivattyu a jobb sárvédőre felszereltem 1 mtz vezértömböt ezzel nyomattam az olajat a gyáti munkahengerbe a munkahengert végállás elötti helyzetbe körbe kifurkálran 5-ös furóval 3 helyen hogy ne nyomja ki a hátulját ennek az a hátránya hogy a juknál egy idő után kicsipi a gumigyürüt a munkahengeren, aztán a munkahengert is kicseréltem mtz-re egy másik konzollal.Igy használtam minden gépet felemelt szinte alapjáraton,szántáskor is nagyon jó nem kell üresbe tenni meg turáztatni hogy kiemelje az ekét.
Válasz #16. hozzászólásra
Baján a Solymosi hidroulikát érdemes megkérdezni.Sokmindenben tudnak segíteni.
www.susan.hmvasarhely.hu/unilap.php?kod=110
szépen meg van csinálva a web oldal de a valóságban semmi.........
voltunk meg néztük és senki semmit nem tud mondani...
valakinek más ötlete ezzel a témával kapcsolatban???
belüre van beépítve megyar szívatyú és tügörgös csapágyazású.............
Válasz #1. hozzászólásra
Milyen tipusú szivattyú van a gépen?Külső szivattyús,vagy a hidraulika alá belülre van szerelve?Ezen belül is acél,vagy aluházas?Az acélházas tűgörgős csapágyazású.Egyébbként,a leírt hibát okozhatja a hidraulika vezérmű tolattyújának a kopása is.
ha a hát kikopik azzal nemigen tudsz mit kezdeni, de ez csak olyankor lehetséges ha dzsuvás az olaj vagy elkopott a perselyezés és a fogak beleértek a házba. Először megkellene próbálni a fedeleket síkbaköszörülni és felperselyeztetni a tengelyeket. Az te is megtudod csináltatni akármilyen forgácsolós céggel.
Válasz #1. hozzászólásra
Szia! Nekem Ők segítettek:Hidraulika Szivattyúkat Javító Bt Dömsöd 2344 Somogyi B. Utca 3. sz.
Válasz #9. hozzászólásra
Igen,de ha a ház kikopik,ahoz kell a fogaskereket méretezni.Szerintem.
Válasz #5. hozzászólásra













Valahogy eltűnt a smiliaim innét fentről így csak lentről tudok erre bedobni !!!!!!!!!
Válasz #8. hozzászólásra
sokszor elég csak sikbamaratni a szivattyufedeleket,esetleg perselyezni,a tengelyeket,aluszivattyukban a fogaskerekek birják a legtovább
értem
Válasz #6. hozzászólásra
Új fogaskerékpárt kell bele csinálni.Ami precízen a házba köszörülve,és nagyobb fogmérettel.(Pár századdal,esetleg tizeddel.)Annak idelyén,mikor ott dolgoztam,csináltunk ilyet.Hogy hogyan vált be,azt a tulaj tudná megmondani.
az olajat már probáltuk...
ha nagyon sűrű akkor valamivel tovább bírja, de ha az is felmelegszik akkor habzik...
Válasz #4. hozzászólásra

Ja! De azokkal nem is dolgoznak
Válasz #3. hozzászólásra

Nem mindenki szeret szerkeszteni,meg vannak akik ragaszkodnak,a gép eredetiségéhez.A gépmúzeumokba se látsz beleszerkesztett dolgokat.
Válasz #1. hozzászólásra
1xrűbb beleszerkeszteni 1 mtz kormány szivattyút.
Válasz #1. hozzászólásra
Válts olajat.Elvileg van olyan olaj,ami melegen se hígul.ESSO www.susan.hmvasarhely.hu/unilap.php?kod=110
Itt csináltunk olajszivattyúba új fogaskerekeket,meg olajban is segítenek.
Üdv mindenkinek!
Kinek milyen tapasztalata van e felől és az országban ilyen helyet hol találok, ahol olaj szívatyúkat újítanak fel.?
Nekem konkrétan UE-28 kis dutrának az olaj szívatyújával(magyar) van bajom.
van 3 is csak mind ki van kopva, dolgozni ettől még tud csak ha felmelegszik az olaj akkor már alig akar emelni.
Kérlek írjátok le!