Fórum

Massey Ferguson 5445/5455 traktorok 

Létrehozta: gergigergo, 2009-12-18 17:31:37

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #597 VMisi | 2017-04-21 17:27:16

  • Válasz » #596 Mézga | 2017-04-21 15:50:00

  • Válasz » #595 VMisi | 2017-04-21 14:47:13

  • Válasz » #594 Mfpisti | 2017-04-18 10:42:51

    Válasz F-A-R-M-E-R \ #593. hozzászólására

    Ok, ügyes vagy!
    A kersztirányú lógást mindenképp ellenőrizd, mert baj lehet belőle ha túlemel!

  • Válasz » #593 F-A-R-M-E-R \ | 2017-04-18 09:59:27

    Válasz Mfpisti #592. hozzászólására

    Na az imént bellítottam úgy hogy levettem a csatlakozót a jobb oldali emelőkar alatti csavarról, gondolom ez a poti, és kitekertem néhány fordulatot, és bellítottam a felső végállás előtt 3-5mm ig emeljen.smile thumbupcool

  • Válasz » #592 Mfpisti | 2017-04-18 09:09:14

    Válasz F-A-R-M-E-R \ #589. hozzászólására

    Ott kezdjük hogy terheletlen állapotban nézd meg hogy a felső emelő tengely lóg-e kereszt irányban.
    Ha igen, a bal oldali végéről le ki kell venni a csavart, nagy alátét alól annyi hézagolót vegyél ki, hogy ne lógjon.
    Ha akkor sem emel fel teljesen, állítani kell a potin úgy, hogy 3mm-rel a felső végállás előtt kapcsoljon ki az emelés.

  • Válasz » #591 szanberg | 2017-04-18 08:58:24

    Válasz F-A-R-M-E-R \ #588. hozzászólására

    és ha teljesen feltekered ezt a potmétert nem világít mellette egy piros led???
    Aztán ha a függesztett gép lengéscsillapítás is bevan kapcsolva alapból lejjebb ereszti a hárompontot, hogy tudjon játszani vonulás közben

  • Válasz » #590 tibi16 | 2017-04-18 08:39:08

    Válasz F-A-R-M-E-R \ #589. hozzászólására

    A tekerők melett ha kikapcsolod a rúgózást akkor fixen fogja tartani a hótsó karokat viszont ráemel addig ameddig a sárvédőről is szoktad kiemelni.

  • Válasz » #589 F-A-R-M-E-R \ | 2017-04-18 07:53:07

    Válasz tri #586. hozzászólására

    Jobb oldali emelőkar alatti csavarral kell állítani , vagy hogy?

  • Válasz » #588 F-A-R-M-E-R \ | 2017-04-18 07:49:06

    Válasz Mézga #587. hozzászólására

    Az fel van tekerve teljesen max magasságig..smile whistling

  • Válasz » #587 Mézga | 2017-04-17 22:07:41

    Válasz F-A-R-M-E-R \ #585. hozzászólására

    jobb oldalt van 3 tekerős gomb. abból az egyiket ( most így fejből talán a harmadik) tekerd az óramutató járásával megegyező irányba

  • Válasz » #586 tri | 2017-04-17 20:08:40

    Válasz F-A-R-M-E-R \ #585. hozzászólására
    Hátul az emelőkarok helyzetérzékelője nincs jól beállítva. Emeld fel a belső gombokkal vagy a sárvédőn lévő gombbal teljesen, jelöld be a tengelynél és úgy állítsd be a helyzetérzékelőt a vonal előtt 5 mm-el állítsa meg.

  • Válasz » #585 F-A-R-M-E-R \ | 2017-04-17 18:30:24

    Valaki megtudja mondani hogy az 5455 hidraulikát hogy lehet beállítani hogy fűlkéből is kiemelje teljesen, mert így vetőgépnek lóg a fara kiemeléskor, kivülről rá lehet még emelni rengeteget. Minden fordulónál nem sok kedvem van kiszállni emelgetni kűlső vezérlőröl.smile sweatdrop Válaszokat előre is kössz...smile wink

  • Válasz » #584 tibi16 | 2017-03-03 14:28:35

    5455 ben ki milyen motorolajat és váltóolajat használ? Mennyi üzemóránként cserélitek? Valamint a váltót a katalógus által megadott 1200 üzemóránként kalibráljátok vagy nem fontos olyan sűrűn? Egy kicsit áthaladtam már, de egyenlőre hibátlanul vált szerintem és nem tudom hogy kalibráltassam vagy felesleges még.smile confused

  • Válasz » #583 Berkó_ | 2015-06-20 16:44:39

    Válasz tibi16 #582. hozzászólására

    Na az nem itt van a környékünkön, de ha lesz időm kirándulni, felétek veszem az irányt! smile thumbupcool

  • Válasz » #582 tibi16 | 2015-06-20 07:58:03

    Válasz Berkó_ #577. hozzászólására
    Vajdaság, Sombor környéke, szívesen látunk bármikor amikor van egy kis időnk, pl aratás után smile rolleyes

  • Válasz » #581 lala1 | 2015-06-20 00:16:26

  • Válasz » #580 jonny 6930 | 2015-06-19 23:34:41

    Válasz lala1 #578. hozzászólására

    Azota biztos már kicserélték smile whistling
    Az a bejegyzés 2013 évi smile thumbup

  • Válasz » #579 lala1 | 2015-06-19 23:32:52

    Válasz .Norbert #571. hozzászólására
    Ez felénk már megoldódott. Egy forgácsoló-manufaktúra rájött,miért törnek a csapok,s tökélesítették. Azóta nemigen van gond.

  • Válasz » #578 lala1 | 2015-06-19 23:29:29

    Válasz F-A-R-M-E-R \"83\" #556. hozzászólására

    Én a helyedben legalább a perselyeket kicserélném,mert most még hátha nem kopott bele a csap a furatba,januárig meg esetleg megteszi. smile unsuresmile unsure

  • Válasz » #577 Berkó_ | 2015-06-19 21:42:13

    Válasz tibi16 #576. hozzászólására

    Köszönöm hogy megosztottad a tapasztalatodat. Sokat segített! smile thumbupcool Merre gazdálkodtok? Elmennék megnézni egy referencia traktort.smile blushing

  • Válasz » #576 tibi16 | 2015-06-18 09:51:14

    Válasz Berkó_ #575. hozzászólására
    Szia, mi tavaly vásároltunk egy 5455 ös MF-et, szanberg annyi jót írt rá hogy bevállaltuk smile tonguep . 150 hektár körül dolgozunk, a nehezét az MF csinálja, de besegít neki egy Foton 824es is..... 1es és 2es sebességben 105 v 107 lóerős ha jól emlékszem 3ban és 4ben 112 lóerőt ad a motor valamint 4ben 125öt is tud állítólag ha szükség van rá......ebből én nem sokat evttem észre, a lényeg h húz mindent szépen amit kell neki. 3.2es vetéselőkészítől üresen viszi akár 15el is ha sima a föld és lehet hajtani. 3 vasú váltvaforgó ekét 45cm-re kinyitva húz 3A-3B 8-10km/h 2.8as nehéz vontatott tárcsával is simán szaladgál. 2 darab 8 tonnás póttal is lazán elbánik. Eddig más nyugati traktor nem volt nálunk ezért összehasonlítani nem tudom de a lényeg h meg vagyok elégedve vele, a váltó is nagyon tetszik (dyna4), hiba eddig csak egy hangszóró a kabinban. Ha nem fog romlani ezután sem akkor azt fogom mondani 10 év múlva hogy nagyonis megérte ennyi pénzt adni érte. Remélem, hogy segítettem valamennyit.

  • Válasz » #575 Berkó_ | 2015-06-18 07:31:50

    Válasz *** HM *** #573. hozzászólására

    Mese vagy sem, de szívesen fogadok minden hozzászólást, ami segít a döntésben! smile helpsmilieHozzáteszem egyből Szanbergre gondoltam, mikor képbe került a Massey. smile biggrin Na de Te is írhatsz ám valamit a Fergáról, vagy a hozzád legközelebb álló traktorról. smile lol

  • Válasz » #574 dr.T | 2015-06-17 23:11:30

    Válasz .Norbert #571. hozzászólására

    Hat ezzel mar talalkoztam enis nemis egyszer!smile ban na meg a gazpatronokkal

  • Válasz » #573 *** HM *** | 2015-06-17 23:07:19

    Válasz Berkó_ #572. hozzászólására

    Kicsit vársz Szasza kezdi az ódázást róla.......
    Vagy lehet más lesz a műfaj mondjuk ...... őőő..... mese???? smile lolsmile lol

  • Válasz » #572 Berkó_ | 2015-06-17 21:29:21

    Az 5455-ös valójában hány lóerős? Olvasok én a hirdetésekben 105-től 125-ig mindent. A katalógus szerint 105...smile wacko Erősen gondolkozom egy ilyenen, csak kérdés mit bírna, mert a portán van 3 késes lazító, 11 késes gruber, 3,2es V-tárcsa, 3,8as kombi, 1200 literes műtrágyaszóró, és 1200 literes vegyszerező. Homoktól a réti öntéstalajig van minden. Mtz-t kiváltva szinte mindenes lenne. Az 5465-öt lenne az igazi talajra, de nehezen férnék vele a kapásokba, plusz sokat taposna a kalászosakban is.smile cursing Kinek mi a véleménye, tapasztalata?

  • Válasz » #571 .Norbert | 2013-12-11 20:34:55

  • Válasz » #570 lac* | 2013-12-11 17:58:37

    Válasz #569. hozzászólásra

    Ja,nem is kell esztergálni semmit.

  • Válasz » #569 szanberg | 2013-12-11 17:56:24

    Válasz #568. hozzászólásra

    A két csonk úgysem ér össze így közé férne a zsír minden esztergálás híjján is

  • Válasz » #568 lac* | 2013-12-11 17:49:15

    Válasz #565. hozzászólásra

    Ott kúpcsapágyak vannak a szerelő szerint,de meg kéne nézni a katalógusban. Amúgy amit írtál a bordáshüvely zsírzásáról az jó ötlet. Az E kombálynoknál is zsírozható a kerékmeghajtó bordáshüvely,nem is verődik ki olyan gyorsan.Csak ki kell esztergálni a bordák közepénél egy gyűrűt a zsírnak.

  • Válasz » #567 szanberg | 2013-12-11 17:48:13

    Válasz #566. hozzászólásra

    A nagygépen mégis zsírozható a csonknál ahol kilép a váltó alól az elsőhajtás és egy bordáshűvellyel kapcsolja a hajtó rudat aminek a végén van a kardán ami az elsőhídra csatlakozik.

    Szóval azon gyárilag zsírozható gomb van rajta meg tömítő gumigyűrűk a két végén és fain zsíros is belül mindig.

  • Válasz » #566 jamo | 2013-12-11 17:43:50

    Válasz #563. hozzászólásra

    Hülyeség zsírozni, ha vonalban van akkor az ott meg se moccan. Ha meg nincs vonalban úgyis széteszi magát.

  • Válasz » #565 szanberg | 2013-12-11 17:38:34

    Válasz #560. hozzászólásra

    Igen a rugózott elsőhíd a király de egyszer ottis elkopik valami azért ezt ne feledjük!
    Bár nemtudom, hogy a 6497-es csuklópontjai milyen megoldásúak, remélem csapágy van bennük

  • Válasz » #564 szanberg | 2013-12-11 17:37:08

    Válasz #562. hozzászólásra

    Nem, tengelycsonkot lehet cserélni benne

  • Válasz » #563 szanberg | 2013-12-11 17:36:25

    Válasz #557. hozzászólásra

    Node akkor lóg, ha kikopik és kikopik ha nincsen kenve koma!

    Szóval csak a zsírzás az egyik lényege neki...

    Tavasszal kicserélem a perselyeket benne, meg a bordáshűvelyt is megcsinálom kenhetősre.

    Különben nem is értem miért nem bírtak egy nyomorult kardánt rácsapni, a nagygépeken kardán van pedig az Xtra-n hátulról ugyanott és ugyanúgy jön ki az elsőhajtás csonkja és egy vasrúddal van ezis szintén előreközvetítve csak épen a hídra mégis kardán megy szépen ahogy kell

  • Válasz » #562 (Claastra) | 2013-12-11 17:30:19

    Válasz #561. hozzászólásra

    és ilyenkor tányér-kúpkerék cseresmile confusedsmile confusedsmile confused

  • Válasz » #561 Mfpisti | 2013-12-11 17:26:22

    Válasz #558. hozzászólásra
    Azt most nem mondom meg mennyibe kerül, meg nem is fogom addig, amíg szét nem szedődik. Ha kell segítünk.
    Amúgy nem kell ettől kétségbe esni, néha meg kell emelni, és megnézni.
    Ha lóg, akkor persely csere.
    3500-nál meg kategorikusan ki kell hajigálni. Fél órás hadművelet.
    Én az ilyen rutin dolgokra azt szoktam mondani, hogy onnantól kezdve hogy tudjuk hogy figyelni kell rá, a mi hülyeségünk ha nagyobb bajt csinál.

    Beüzemelésnél fel szoktuk hívni a figyelmet rá, de azért volt akinél 2000 nél ugyanez bejött. Porszáraz perselyekkel...............
    Meg ha egyszer megfordul a persely, akkor már hiába zsírzod. Ha nem veszi a zsírt, elő a szerszámokkal.

  • Válasz » #560 lac* | 2013-12-11 17:18:59

    Válasz #557. hozzászólásra

    Ezért is jó a rugózott híd. Nem kopik a csapszegpersely+kardántengely hajtja az elejét. Ez a hiba kizárva. De majd e helyett biztos jön elő más gond

  • Válasz » #559 lac* | 2013-12-11 17:17:15

    Válasz #555. hozzászólásra

    Azért az sem sok. Ez valami gyenge pontjuk lehet.

  • Válasz » #558 F-A-R-M-E-R \"83\" | 2013-12-11 17:11:56

    Válasz #550. hozzászólásra

    Ja és köszönöm a szakszerű választ, legalább lelkileg felkészülök addig issmile biggrinsmile biggrin

  • Válasz » #557 (Claastra) | 2013-12-11 17:06:21

    Válasz #552. hozzászólásra

    Máté fiam ,nem a kenéssel van a gond .hanem a királycsap lógás miatt nem futnak a tengelyek vonalban

  • Válasz » #556 F-A-R-M-E-R \"83\" | 2013-12-11 17:05:32

    Válasz #550. hozzászólásra

    Januárban nekilátok, ha olyan idő lessz.. De kellene segítség, számíthatok rátoksmile confusedsmile biggrin Ja és kb. mekkora ktg.-be van 1 ilyen mutatvány?smile unsuresmile whistling

  • Válasz » #555 F-A-R-M-E-R \"83\" | 2013-12-11 16:56:45

    Válasz #553. hozzászólásra

    6300 óra van benne, mindenes, vezérgép,140-160 ha-t művelek vele évente, persze az MTZ-m is besegít!

  • Válasz » #554 Bárány | 2013-12-11 16:33:20

    Válasz #553. hozzászólásra

    Ha még csak ez az egy eset lenne. De ha a szerviz szerint is ez nagy valószínűséggel bekövetkezik...smile devil

  • Válasz » #553 lac* | 2013-12-11 15:36:19

    Nem valami stabil gépek ezek ha 4000ó körül ilyen kopások vannak. Biztos ennyi van benne?

  • Válasz » #552 szanberg | 2013-12-11 13:41:09

    Megkell nézzem a mienket is, 4000óra felett van benne valahol. Zsírozza a gépésze meg mondtam neki régebben figyelje lötyög e esetleg, eddig nem volt a válasz. Tavasszal megelőzés céljából lehet kicserélem a perselyeket ha jó ha nem jó a benne lévő.

    Zsírozni amúgy nemlehet ezt a bordás hűvelyt???
    Ha lehetne sokat segítene rajta, kellene a két végére záró gumi meg bele egy gomb és lehetne tolni rendszeresen, nem tudna berágódni a hűvely olyan könnyen.

  • Válasz » #551  007 | 2013-12-11 13:08:41

    Válasz #549. hozzászólásra

    Na ilyet se veszünk használtan pedig lett volna most egy jóképü kis sárgaferga 3800 órával.

  • Válasz » #550 Mfpisti | 2013-12-11 12:42:23

    Válasz #549. hozzászólásra

    frontsúlyok le, eleje megemel, kerék le, sárvédő le, kormánymunkahenger leköt, első diffi tömlő leköt, függőcsapok kicibál, oldal hajtások kompletten féltengellyel le, mellső híd konzol le, mellső híd ki, körbe csavarok diffimű házról ki, diffi házból kibesz, tányérkerék ki, száraskúpkerékről anya le, kalapáccsal egy csinos ütés a bordás végére, és már a kezedben is van.
    Sajnos lesz gond bőven, mert a harmadik képen látszik a hézag a híd és a konzol között is, úgyhogy ha a híd nem sérült, és elég perselyezni, akkor nagy szerencséd van. Ebben van vagy 4000 óra.
    3500-nál érdemes kidobálni a perselyeket, és nem lesz gond a bordával.

  • Válasz » #549 F-A-R-M-E-R \"83\" | 2013-12-11 10:30:23

    Tegnap du.-án megadta magát az elsőhajtás!smile cursing A tengelycsonkot hogy lehet kivenni??smile confusedmert az is elég viseltsmile unsure

  • Válasz » #548 Mfpisti | 2013-09-23 19:12:03

    Válasz #544. hozzászólásra

    át kellene kötni a testpontot a műszerfal jobb alsó sarka alatt, úgy, hogy az új kötésnél fémtisztára pucolod. Talán segít.
    bár ha sokat rugostad.......................

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobix Kft.
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Borsod Agroker Zrt
Bükkhegyi András
Cívis Mezőgép Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
DM-Ker Kft.
Doroti Pack Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farmcenter Kft.
Forma Hungária Bt.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gravetti Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Intradelog Kkt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Király Ferenc e.v.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Payer Ádám e.v.
Pintér László e.v.
Pótkocsicentrum Kft.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
Romeplow Hungary Bt
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
Satamo Plus Kft.
Seed-Imex Kft.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
T-Oriens Kft.
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
Verbis Kft
Villám István
Wild Control Kft.
Zetor-Vas
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Axiál
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Bohr
Busa Bt.
CHH Műszaki Kft.
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
Diós-Gumi Kft
Dorker Kft.
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gold Bull Gépker Kft.
Gresham & Eastwick Aukciók
Győri Agroker Zrt.
Hejő-Liget Kft.
Hidro Master Kft
Horváth Viktor e.v.
Hungarpol Sp.z o.o.
Idea-Agro Kft.
Interat Zrt.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Malupe-Agro Kft.
Megazet Kft.
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
ROSI TEH D.O.O
Royal Marine Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Syncro-Trade Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szűcs Tamás
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
Tihanyi TB Kft.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Turquagro Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Veréb József e. v.
Vitay Kft.
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.