Fórum

MTZ 920.3 traktorok 

Létrehozta: , 2008-08-18 19:54:18

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #296  F Balázs | 2019-03-15 19:38:52

    Üdv! Enyém is 13 éves, 2006 os üzembe helyezésű. Újonnan vásárolt,én hajtom ,és is járattam be annó. Olaj csere-szűrőkre figyelek,7500üo van benne. 1szer kuplungoztam, 1 adagoló csere.Műtrágyát szórt hengerezett,és 2-3 apróbb dolgot végzett mindig. Fődaraboknál a csavarokon a gyári festék rajta van, ha eladó lenne,elvinnék biztos vagyok benne pár nap alatt.Azért írtam mindezt mert lehet találni jó állapotú gépet is ennyi évesen..

  • Válasz » #295 SzDeni | 2019-03-11 06:08:21

    Válasz bububer #293. hozzászólására

    Szia. Mivel 13 éves MTZ, így mindenre figyelj oda!!!
    Nekünk nagyon sok baj volt a tápszivattyúval. (Ezért gázolaj került a motorolajba)
    Akkor a motor remegéstől a gumicsövek kidörzsölődnek, tönkremennek. Üzemanyag cső is durrant már el de ennél rosszabb volt a szervócső, mert pár mp alatt elment az össze olaj és kormányozhatatlan lett a gép. Szerencsére munka közben nem a városban.
    Remegéstől letört a gázolajszűrő.
    Ezek miatt, hogy időben észre vedd, az motor oldalsó burkolata ne legyen fent, csak a műszakinál kérik.

  • Válasz » #294 atisgyulai | 2019-03-10 20:56:17

    Válasz bububer #293. hozzászólására

    Papírforma szerint ott is, meg a hidraulikában is motorolaj kellene hogy legyen.

  • Válasz » #293 bububer | 2019-03-10 20:48:59

    Üdv. Lett egy 920.3 as mtz-m. 2006 os 3400ü val. Tudnátok pár dolgot mondani mire figyeljek oda jobban. Turbó? Cooler? Régi 82 hez képest kicsit komolyabb úgy gondolom. Elöl a kormány szivattyú nak van a tartája? Kevés benne az olaj. Abba milyen tegyek?

  • Válasz » #292 papszi06 | 2019-02-15 05:53:02

    Válasz bububer #291. hozzászólására

    Nem mi Békéscsabára adtuk.smile cowboy

  • Válasz » #291 bububer | 2019-02-14 20:55:30

  • Válasz » #290 bububer | 2019-02-14 20:54:16

  • Válasz » #289 papszi06 | 2019-02-14 19:15:51

    Válasz bububer #282. hozzászólására

    Helyileg honnan szeretnéd megvenni hátha ismerőssmile cowboy

  • Válasz » #288 vavin001 | 2019-02-14 18:44:16

    Válasz bububer #282. hozzászólására

    Szia.
    Nézd meg az én gépem most raktam fel.
    Hírdetés címe: 920.3 Kifogástalan Gép.

  • Válasz » #287 atisgyulai | 2019-02-09 21:48:42

    Válasz bububer #282. hozzászólására

    Ez is Mtz. Ha gazdája van, jó, ha nincs, sz@r.
    7 éves a miénk, újonnan vásárolva. Nagy gondja még nem volt(smile hammer), de csak én hajtom.
    Használt bármelyik tipusból rizikó.

  • Válasz » #286 medikus | 2019-02-09 21:40:48

    Válasz Vörös báró #285. hozzászólására
    277-nél is kikönyökölést írnak!smile sweatdrop

  • Válasz » #285 Vörös báró | 2019-02-09 21:35:57

    Válasz bububer #282. hozzászólására Nekem sajnos van . A legrosszabb MTZ tipus. Lassan semmi sem jó rajta. 1500 üó-ránál főtengelytörés, 2500 -nál kikönyökölt. Ha lehetne én nem vennék ilyet legközelebb!

  • Válasz » #284 bububer | 2019-02-09 20:34:25

  • Válasz » #283 Tobszi | 2019-02-09 19:44:43

    Válasz bububer #282. hozzászólására

    Nekünk volt, de nem tudok rá rosszat mondani. Szállításban nagyon gyors, a talajmunkákhoz is (hozzávaló munkagéppel) megvan a kellő ereje. A jól előrenyúló orrsúly nagyon pozitív, a 24v-os indítással a legnagyobb télben, izzítás nélkül is küllőre indul. Üzembiztos faca kis gép volt, sajnáltam amikor elvitték.smile unsure
    De mint egy MTZ-ből ebből is mindig szivárog valahol valamilyen folyadék, és szinte minden nap akad valami apró javítani való. De komoly, fődarabot érintő javításra nem volt szükség míg nálunk volt.
    Merem ajánlani!smile thumbupcool

  • Válasz » #282 bububer | 2019-02-09 19:05:25

    Üdv.mtz vásárlás előtt vagyunk! Véleményeteket kérném a 920.3 ról! Egy 2007 3600 üzemórás lenne kilátásban!

  • Válasz » #281 Huszti95 | 2018-11-18 21:55:56

    Válasz joni #87. hozzászólására

    Méreteket tudsz esetleg?

  • Válasz » #280 gjoni | 2016-10-24 06:59:59

  • Válasz » #279 N | 2016-09-07 13:46:02

    Válasz Celtises #278. hozzászólására
    Egy pár éve csinálták a váltóját ami cserére szorult az ujjat kapott akkor persze ez nem jelent semmit .
    Az ára elfogadtható , arányos a gép állapotához gondolkodóba vagyok a vételén nagyon !

  • Válasz » #278 Celtises | 2016-09-07 13:18:35

    Válasz N #277. hozzászólására

    Nem sok pénzért érdemes lehet. Ennyi üzemóránál teljes hajtáslánc felújítással kalkulálhatsz a közeljövőben, ha még nem csinálták.

  • Válasz » #277 N | 2016-09-07 12:09:26

    2006 os kiadósú Mtz 952.3 felől érdekődnék amibe van 9000 üzemóra viszont a motorja 4 éve komplettan cserélve lett mert a gyári kikönyöklött első pár évben rendesen talajmunkázott (tárcsa szántás ) motorcsere óta kasza rendsodró pótkocsizás főleg
    nem a szinkronos kiadás sima váltós terepben a van egy kis hangja a váltónak amúgy egyben van a gép ...
    Szerintetek érdemes vele foglalkozni ?

  • Válasz » #276 bogar761015 | 2016-03-12 20:17:25

    kisse kesore, de nagyon koszonom, azota nem voltam belepve a forumba,

  • Válasz » #275 atisgyulai | 2016-02-27 16:39:19

    Válasz atisgyulai #274. hozzászólására

    Ez a külső



    Ez meg a belső, ennek nincs meg a doboza, de kiindulàsnak jó

  • Válasz » #274 atisgyulai | 2016-02-27 09:07:59

    Válasz bogar761015 #273. hozzászólására

    Üdv!
    A habinál az euro 3-as levegőszűrő a belevaló.
    De megnézem a dobozát és este megírom.

  • Válasz » #273 bogar761015 | 2016-02-26 21:09:57

    UDV MINDENKINEK
    LEVEGOSZUROT KERESEK BELARUS 920,3 NAK KULSO-BELSO ES NEM TUDOK KODOKAT,
    MEGKOSYONNEM HA VALAKI SEGIT..!

  • Válasz » #272 Tomi81 | 2014-09-24 21:12:53

    Válasz #271. hozzászólásra
    Szerintem olyan +10%-ot lehet kihozni belőle.
    Persze gyárilag is van egy szórás, szerintem az is +/-10%smile w00t
    Szóval lehet számolgatni

  • Válasz » #271 Richard. | 2014-09-24 20:22:54

    üdv! kérdésem lenne! ha papiron 100 lovas a gép,akko,ha rá van állitva,h. jobban érezzük,h. menjen,akko hány lovas? tehát,kihozzük belőle a 120 lovat?? vagy akkor még csak 80nnál járunk??egy joni,ha 160 lovas,akko abbol is kihozzuk a 200lovat?? én szerintem az mtzböl sokan többet akarnak,mint amire képes. vagy tévedek??smile lolsmile lol mert pl ha a gyári hűtés nem elég,nagyobbat kap,akko a gyári irkálásnak hányszorosánál járhatunk? csak úgy eszembe jutott.

  • Válasz » #270 tzz | 2014-09-24 20:14:35

    Először megpróbálom a fordulatot emelni, ha nem elég akkor az adagolón egy kis +anyag smile thumbupsmile thumbup köszönöm

  • Válasz » #269 apuci | 2014-09-22 23:42:49

  • Válasz » #268 Lacus704 | 2014-09-22 21:36:30

    Válasz #267. hozzászólásra

    Neked adtam választ de valójában TZZ nek szántam smile biggrin azért érzi gyengénk a gépét mer csak 1800at pörög. 952.2re is panaszkodtak h nem megy nem megy tekertek az adagolón és már szélesebb volt a mosolya a tulajnaksmile lol

  • Válasz » #267 apuci | 2014-09-22 21:09:00

    Válasz #266. hozzászólásra
    Amiről én beszélek már pár száz ü.ó. óta 2000 fordul és most 6500 van benne,még semmi bajnem volt vele!smile smile

  • Válasz » #266 Lacus704 | 2014-09-22 20:56:28

    Válasz #264. hozzászólásra

    Igen a káros anyag kibocsájtása miatt van visszavéve tőle a kaja. Ha tudod melyik csavaron kell tekerni akkor próbáld ki ha nem akkor nem egy nagy összeg egy adagoló beállitás ha nincs más gondja és nem fogsz ráismerni a gépedre. Az 1800az elég kevés fordulatnak nyugodtan toljatok rajt fogja bírnismile thumbupcool

  • Válasz » #265 gjoni | 2014-09-22 18:37:37

    Válasz #264. hozzászólásra

    Biztos ,de a gázpedál csavarjával szoktak babrálni valaki még ki is veszi .Szerintem még az nem gázsmile cowboy

  • Válasz » #264 apuci | 2014-09-22 18:28:18

    Válasz #263. hozzászólásra
    Szerintem az emmiszió miatt van az 1800!!!

  • Válasz » #263 gjoni | 2014-09-22 16:11:15

    Válasz #260. hozzászólásra

    A turbónak semmi ,de hamarabb széttolja a motort smile oopsA gyárba nem hülyék ,hogy csak annyi a fordulata!Lehet próbálkozni a sufni tuningokkal ,de nem kifizetődő hosszú távon!smile thumbupcool

  • Válasz » #262 Mtz-s Kölök | 2014-09-21 22:07:24

    Válasz #258. hozzászólásra

    Nekem sajnos nem turbós de 2500-at forog :)
    Semmi baja nincsen ha annyit forog csak terhelésnél nem szabad csak 2000-2200-ig pörgetni.
    Ha pl: pótkocsizol akkor max gáz. Ha elakadsz, szántól akkor 2000 körül nem csutka gáz.
    Ennyi.
    Motorpal adagolón adni kell 1 menetnyit a nagy csavaron ez ugye a kaja.
    Utána a fordulatot úgy tudsz ha engedi a szabályzó akkor a rudazatot beállítod a kívánt fordulatra. Én a rudazattal tudtam 300-al többet adni kényelmesen neki. Így 2500-at forog 45-öt megy.

  • Válasz » #261 Diesel Tibor | 2014-09-21 22:00:37

    Válasz #258. hozzászólásra

    Ha csak fordulatot akarsz növelni akkor elég ha a gázpedál alatti csavart beljebb tekered.smile thumbupcool

  • Válasz » #260 MTZ1025.3 | 2014-09-21 21:39:54

    Válasz #259. hozzászólásra

    a turbónak mi baja lenne, ha 2000et forogna?

  • Válasz » #259 gjoni | 2014-09-21 12:38:52

    Válasz #258. hozzászólásra

    A turbó miatt ennyi a fordulata én nem piszkálnám! Inkább az adagolót vinném el padra!

  • Válasz » #258 tzz | 2014-09-21 11:24:46

    Sziasztok

    920.3-as Mtz-m van. 2007 évjárat orosz adagolós. Jó lenne ha kicsit erősebb lenne. Nem tudjátok hogy elég a fordulaton állítani hogy 2000et pörögjön(most 1800at pörög), vagy az adagolón is kell állítani?

  • Válasz » #257 tupi | 2013-02-11 19:36:40

    Köszönöm a választ! Nem eladó,csak egy csere miatt érdeklődtem!

  • Válasz » #256 MTZ1025.3 | 2013-02-11 18:20:06

    Válasz #255. hozzászólásra

    szerintem 4,3-4,5 között.
    vannak 2007es évjáratuek 4.4 ért de csak árúlják.
    amugy miért eladó?

  • Válasz » #255 tupi | 2013-02-11 18:11:01

    Megmondaná valaki,hogy mennyit ér ma egy 2010 évjáratú 800 üzemórás MTZ 920.3-as?

  • Válasz » #254 Tobszi | 2013-02-05 21:05:45

    Válasz #253. hozzászólásra

    Én is így gondolom, és van is egy műszerész ismerős aki nagy varázsló, szinte mindent megjavít,csak mielőtt vele is beszélek gondoltam kérdezősködök kicsit.smile whistlingHátha nem kell átalakítani a műszerfalat,azt nagyon nem szeretném!smile sweatdrop

  • Válasz » #253 NagyFeroo | 2013-02-05 20:37:42

    Válasz #251. hozzászólásra

    Kérdezz meg egy autó villamossági műszerészt,és akkor az megmondja hogy mit tud vele kezdeni,és ha nem tud akkor próbál meg az újat,mert én annak a híve vagyok ha egyszer elromlik valami attól még nem dobom ki,egyszer mindenképp kijavítom hogy megérte-e,persze ez csak ilyen apró-cseprő dolgokra vonatkozik smile smile
    De ha másképp gondolod,szerintem legalább a fontosabbakról(pl: olajnyomás) kellene valamilyen kijelzés,legalább az a mechanikus megoldás,csak ki kell találni hogy hova tedd. smile whistling

  • Válasz » #252 röfik | 2013-02-05 17:09:27

    Válasz #251. hozzászólásra

    Azzal tényleg sok baj van többen irták már hogy volt vele gondjuk.Valaki olyan kéne aki csinált már ilyesmit.Amugy az uj asszem 30 ropi körül.Az én vasaim azok még a régebbi elektromechanikus orásak,mechanikust tettem minden hová azzal mutat faszául mindent.Van egy 892.2 is az olyan mint a te müszerfalad még az jol müködik nagyjábul de szezonra lehet hogy kap egy viz és olajnyomás mechanikus müszert.Csak kikell gondolnom hogy dizájnos legyen.Elég macerás kimarni a helyet neki a panelba.smile whistling

  • Válasz » #251 Tobszi | 2013-02-05 16:35:48

    Válasz #249. hozzászólásra

    Csak egy a baj,hogy a központi műszer egyáltalán semmilyen infóval nem szolgál!!
    Az eladó szerint típushiba,mindegyikben elromlik.A kérdés hogy javítható vagy csak a csere,egyáltalán megoldás a csere vagy az ugyanúgy tönkremegy???
    Aki tud jó megoldást,kérem írja meg!smile helpsmilie

  • Válasz » #250 röfik | 2013-02-05 16:13:34

  • Válasz » #249 Tobszi | 2013-02-05 16:10:24

    Válasz #233. hozzászólásra

    Röfik fórumtársnak ahogy megígértem!smile cowboy

  • Válasz » #248 röfik | 2013-02-04 22:20:57

    Válasz #247. hozzászólásra

    smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupNem réz ugy.Üres hátul,2 akksi van elöl.smile whistling

  • Válasz » #247 mtz1221 | 2013-02-04 21:57:54

    Válasz #246. hozzászólásra
    ja traktoros nem is attól hogy sokat eszünksmile nonono az 1025-ösnek elöl van az akumlátor?mi van hátul?jobban fekszi a föld utat mint a 820?

[bezárás x]