Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak593 FtBenzin árak573 FtEUR381.68 FtUSD354.36 FtCHF402.58 FtGBP444.64 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
If you need any activate for JohnDeere greenstar monitor Autotrac SF1, Autotrac SF2, Swath Control or any other ACTIVATION compatible with John Deere GreenStar 2 or 3 1800 & 2600 Series Displays send me a text or email me johndeereactivate@gmail.com
Üdv mindenkinek!
Elég régen fórumoztam utoljára.
Olyan kérdésem volna irányotokba,hogy kinek van 6x30,7x30 IVT váltós John deere traktora.Tehát a 30-as széria érdekelne, mi a tapasztalatotok (jó és persze rossz)vele kapcsolatban.Milyen munkáknál használjátok,mire meritek ajánlani?
Köszönöm.
Ezzel vitatkoznék, de bonyolultabb.
És sok ember van aki 1 kazal pénzt rákölt és nem jön össze. Püspökladány nekem még semmire soha nem tudott jó árat mondani.
600 ba sem fog az anyag megállni sajnos nagyon megugrottak az árak.
Sziasztok. Nem tud valaki eladó használt command center, 2007es 6530as prémiumba tönkre ment. Másik kérdés ugyanaz a traktor, tanknak a szuszogoja hol találom? Összeszivja a tankot. Előre is köszönöm.
Jobb ha magadnak csinálod meg.
Nem bonyolúktabb mint egy mtz generál.
Legalább látni fogod hogy kell e majd a főtengelyt köszörülni.
Egy bontott blokban ezer bukta lehet.
Kérdeztem 1 szaknűhelyt Püspökladányban, a munkadíly 600+ fa.+anyag az kb 600+-.
Sziasztok.Tud valaki segíteni abban,hogy 4650-es traktor a fűzött blokkot,vagy komplett motort,megbízható helyről hol lehet beszerezni? Köszönöm a segítséget.
Nincs a rendszerben lefúvó szelep. Viszont van gáz alsó felső nyomáskapcsoló a szárító tartálynál. Szerintem ezt zártad rövidre. Ha van műszered rá kellene tenned van-e nyomás. Mondtad túl volt melegedve lehet a felső nyomás ment túl mert az elejében kondenzáló van. Nyomd meg a szelepeket ha nincs gáz akkor valahol kikopott a cső, ilyen gyorsan valami drasztikus repedés lehet.
2 traktor járt ugyanígy, mindkettőnél a cső lyukadt ki a kompresszor és a hűtö közt, az ok ugyancsak a hűtő eltömődöttsége miatti megnövekedett klímagàznyomás volt, elvileg van nyomáskapcsoló ami lekapcsolja a kompresszort, valószínűleg ezt a nyomást már nem bírta ki a cső.
Először is, gáz nélkül ne köszörültesd a kompresszort, mert nem szereti. Nem véletlenül nem kapcsol, ha nincs meg a rendszerben a nyomás.
Nem törvényszerű, hogy olajosnak fogod látni, amit kifúj, pláne hogy forró volt ott minden és esetleg el is párolgott, ha ki fújta valahol.
Hogy azért-e mert a motor is közel volt a "jóhoz" azért szállt-e el valami cső, vagy csak azért mert, 15 év után pont akkor jött az ideje.
Megoldás: klímás, ő majd ha semmit nem lát szemmel, akkor nitrogén nyomáspróba, ha megvan hol szelel, ha szelel, akkor csere javítás, töltés.
Nem tudok olyanról, hogy biztonsági szelep lenne benne(lehet van), de amikor túlnyomás van, akkor is "elfagy" és nem dolgozik tovább.
Gyanítom amúgy valami csöved szállt el, lehet a meleg miatt, eddig bírta el jött az ideje.
Hali szakik! Klimás kérdésem van.
6320-as traktorral tegnap tárcsáztam a búza tarlót és kicsit melegedett, még nem volt a hőmérő a pirosban, de elől, a motorház alól valami elszisszent, mintha gőz távozott volna. Megálltam, a hűtő előtti védőrácsot kitisztítottam, tele volt pelyvával. Azonnal lement a vízhőfok a normál értékre, de a klima ezután már nem fújta a hideg levegőt! Megnéztem a klimakompresszor kuplungja megállt.
A szárító tartálynál lévő nyomáskapcsolót rövidre zártam és így a klimakompresszor elindult, de továbbra sem hideget fúj. Körbenéztem a motortérben, de sehol se látok a klimacsöveken csatlakozásokon olajfoltot. Az utántöltő csonk szelepét próbáltam , nem éreztem hogy lenne a rendszerbe nyomás.
Kérdéseim: Elszökött a gáz a rendszerből a motor túlmelegedése miatt? Hol tud távozni hogy nem látom sehol az olajfoltot? Van valami biztonsági szelep? Elég csak utántölteni, vagy komolyabb vizsgálat szükséges?
John deere szervízprogram egyszerű verziója elérhető valahol magyar felhasználók részére?
Amerikában már a komplett 170gigás JD service advisor programot ingyen letölthetik a vásárlók bármilyen gépet vásárolnak.
oké,hogy új kombájnokhoz idehaza is online szerviz jár,na de egy első w sorozatú kombájnhoz vagy nem legujabb traktorhoz hol érhető el laptopra legalább egy egyszerü diagnosztikai program amit azért egy mai fiatal gépész is le tud futtatni?
Különösen aratáskor fontos ez,amikor nem mindegy,hogy egy laptop program hiánya miatt kell egy napot állnia a gépnek,mert addigra ér oda a szervizes.
SZóval ha valaki tud ilyen programot ne tartsa magában! Köszi! :D
Én speciel nem láttam még senkit, aki kiengedte a feltermelt kompresszorból a levegőt, hogy ne legyen benne nyomás, pedig párszáz szűrőfújást láttam már, a magamén kívül.
Földmunkagép szervízes mondta annó, nagy nyomáson ne fújjuk még belülről sem, ha mégis max 4 barral.
Hozzátette, a papírfiltert nagy nyomáson szétfújod, könnyebben átengedi a port, csökken a szűrőteljesítmény.
Belső finomat pedig soha, illetve kívülről sem szabad.
Én ki szoktam ütögetni, csereperiódus alatt max 2x fújva kicsit, nem hullott el egy motor sem.
Nem mennek tönkre, de néha ha belevilágítasz lámpával oldalról kívülről, van hogy besüt a nap. Főleg ha 8 bárral megcsapattad már jópárszor.
Persze ránézésre teljesen ép és egészséges.
Nálunk van 6920,6155,8R310 meg DeutzFahr 6205 is,mindegyiknek fújni szoktuk a szűrőjét,ha porosak a körülmények.....először kikocogtatom a javát,utána belülről kifelé kifújom,aztán kívülről jó srégen tartva a pisztolyt lefújom a maradékot....ezt 2x megcsinálom,és arany tiszta....az 500-as periódus végén,ha szépen van takarítva,a belső biztonsági szűrő úgy néz ki,mintha új lenne.....aki azt 1200-as cserét kitalálta,meg azt mondja,ne tisztítsd na az nem látott még gépet dolgozni poros körülmények között
Nyugodtan kifújhatod belőle a port, ha nem nyomod oda hozzá a fúvatót, csak mondjuk 40 centiről fújod, akkor tuti nem sérül, és még akkor is látványosan kiküldi belőle a finom port. Attól még időnként vegyed meg majd az újat, motoron nem érdemes sokat spórolni, előbb utóbb minden szűrő elhasználódik.
Abban is ez az ovális fazon van, mint a kis 6000ekben gondolom.
Az a baj, hogyúgy tele pakolja, hogy nem kap levegőt, amíg át nem szakad, addig jó lehet.
Egy biztos, én ha nagy a por minden reggel indulás előtt kifújatom, ha nem akkor még csak úgy időnként. Nem tapasztaltam, hogy a szűrő tönkre ment volna miatta.
Mikor már nagyon koszos fújás után is, (~500 óra) akkor szoktunk újat.
Manapság lassan jön el ez az idő !
Azt megcsinálnám, de nem rogynak össze a cellák a levegőtől? Nem azért írják rá hogy ne tisztítsam? Vagy csak azért hogy menyjen a paraszt vegye az újat.
5100M a traki
Fúvasd ki levegővel, mondjuk nem írtad milyen JD, de én a mieinknél szemrebbenés nélkül odaütögetem, visszafújom, aztán hajrá tovább.
1200 órát tisztítás nélkül, tuti nem bír ki csak, ha nem mindig aszfalton megy.
külső levegőszűrőre valóban 1200 óra a csereperiódus? A szűrőre meg nagybetővel rá van írva, hogy ne tisztítsam.. Azért elég szarul szokott kinézni már 250-300 óra után kívülről.. Mondjuk belől hibátlan, de én kicseréltem, vagy pazarlás?
Sziasztok. Adott egy John Deer 6530 Prémium traktor 2007 es. Hengerfejes lett szét lett szedve és akkor már a Denso injektorok is bevizsgálva felújítva. Össze lett rakva a gép meg lettek adva az új injektor kódok, elfogadta de még is hibának hozza ki mind a 6 dbot. Próbaképp beìrtuk a régi injektor kódot és ahhoz nem hoz ki hibát , de nincs jó hangja a traktornak. Még annyi a történethez hogy akik felújították adta volna polcról felújítottat mondva hogy úgy is kód a lényeg, de kértem azt kérem vissza ami benne volt. Hát nem azt kaptuk vissza, de beletettük. A eredetinek a kódja 04H00654 az útolso 3 szám változik. Amit kaptunk annak teljesen más a száma de az injektorok teljesen úgyan úgy néznek ki. Nem tudja valaki mi lehet a baj? Előre is köszönöm.
Jónapot. Van egy John Deere 6920 IVT váltós
Már többször kaptam ezt a hibakódot 304085 5 TCU és azt szeretném kérdezni hogy mi okozhatja ezt a problémát. Válaszokat előre köszönöm!
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem tapasztalt e már valaki S kombájnnál pro drive váltónál olyat amikor felvált második fokozatba úgy megtorpan a gép,hogy egy pillanatra megcsúsznak az első kerekek?!
Sziasztok!Javítok egy 6125r traktort a klíma feltöltő ventilátort cseréltem mindig be jelzett magas áramfelvétel miatt.A hiba megszűnt,de most még a klíma kompresszor nem megy.Semmi hiba jelzés ellőtte működött.Ebben kérnék segítséget.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, a 2018-as évjáratú JD 6120 m traktoron a müszerfalon hogyan kell átállítani az 500-as szervizóra intervallumot?
Olajakot, szürőköt lecseréltem, de nem sikerült rájönnöm, hogyan kell átállítani a szervizóra intervallumot.
Le tudná valaki írni, hogyan jutok el a szervizóra átállitásához
24877 hozzászólás
Sziasztok! 6820 john dereebe milyen és mennyi fagyálló kell?
If you need any activate for JohnDeere greenstar monitor Autotrac SF1, Autotrac SF2, Swath Control or any other ACTIVATION compatible with John Deere GreenStar 2 or 3 1800 & 2600 Series Displays send me a text or email me johndeereactivate@gmail.com
Üdv mindenkinek!
Elég régen fórumoztam utoljára.
Olyan kérdésem volna irányotokba,hogy kinek van 6x30,7x30 IVT váltós John deere traktora.Tehát a 30-as széria érdekelne, mi a tapasztalatotok (jó és persze rossz)vele kapcsolatban.Milyen munkáknál használjátok,mire meritek ajánlani?
Köszönöm.
Hello! Érdeklődnék nem tud valaki profi hidraulika szerelőt Kelet- Magyarországon? Csak maszek kiszállós érdekel!
Válasz Josku #24869. hozzászólására
Ezzel vitatkoznék, de bonyolultabb.
És sok ember van aki 1 kazal pénzt rákölt és nem jön össze. Püspökladány nekem még semmire soha nem tudott jó árat mondani.
600 ba sem fog az anyag megállni sajnos nagyon megugrottak az árak.
Válasz vargapal1979 #24870. hozzászólására
Hol repedt?
Nem biztos, hogy attól kuka.
Sziasztok. Nem tud valaki eladó használt command center, 2007es 6530as prémiumba tönkre ment. Másik kérdés ugyanaz a traktor, tanknak a szuszogoja hol találom? Összeszivja a tankot. Előre is köszönöm.
Válasz Josku #24869. hozzászólására
Szia.Tudom,csak sajnos a blokk is repedt.A főtengelyen bemaródások láthatók..Ezért érdeklődöm rövid blokk iránt.
Válasz vargapal1979 #24868. hozzászólására
Jobb ha magadnak csinálod meg.
Nem bonyolúktabb mint egy mtz generál.
Legalább látni fogod hogy kell e majd a főtengelyt köszörülni.
Egy bontott blokban ezer bukta lehet.
Kérdeztem 1 szaknűhelyt Püspökladányban, a munkadíly 600+ fa.+anyag az kb 600+-.
Sziasztok.Tud valaki segíteni abban,hogy 4650-es traktor a fűzött blokkot,vagy komplett motort,megbízható helyről hol lehet beszerezni? Köszönöm a segítséget.
Egy kis múzeumi hangulat.
Válasz mtz1221 #24865. hozzászólására


Hali. Ilyen előszűrőt használ valaki, többet tud mint az mtzé vagy mint egy poharas donaldson ?http://tatic.agroinform.hu/data/aprohirdetes/apro_7159222/john-deere-levego-eloszuro-ap8403-at220930-003_fitmax_1600x1200_2.jpg
Válasz AJj #24859. hozzászólására
Nincs a rendszerben lefúvó szelep. Viszont van gáz alsó felső nyomáskapcsoló a szárító tartálynál. Szerintem ezt zártad rövidre. Ha van műszered rá kellene tenned van-e nyomás. Mondtad túl volt melegedve lehet a felső nyomás ment túl mert az elejében kondenzáló van. Nyomd meg a szelepeket ha nincs gáz akkor valahol kikopott a cső, ilyen gyorsan valami drasztikus repedés lehet.
Válasz AJj #24859. hozzászólására
2 traktor járt ugyanígy, mindkettőnél a cső lyukadt ki a kompresszor és a hűtö közt, az ok ugyancsak a hűtő eltömődöttsége miatti megnövekedett klímagàznyomás volt, elvileg van nyomáskapcsoló ami lekapcsolja a kompresszort, valószínűleg ezt a nyomást már nem bírta ki a cső.
Válasz A.I. #24860. hozzászólására
Köszi!
Moderálási elveink miatt törölve: 2023-07-28 09:01:08
Válasz AJj #24859. hozzászólására
Először is, gáz nélkül ne köszörültesd a kompresszort, mert nem szereti. Nem véletlenül nem kapcsol, ha nincs meg a rendszerben a nyomás.
Nem törvényszerű, hogy olajosnak fogod látni, amit kifúj, pláne hogy forró volt ott minden és esetleg el is párolgott, ha ki fújta valahol.
Hogy azért-e mert a motor is közel volt a "jóhoz" azért szállt-e el valami cső, vagy csak azért mert, 15 év után pont akkor jött az ideje.
Megoldás: klímás, ő majd ha semmit nem lát szemmel, akkor nitrogén nyomáspróba, ha megvan hol szelel, ha szelel, akkor csere javítás, töltés.
Nem tudok olyanról, hogy biztonsági szelep lenne benne(lehet van), de amikor túlnyomás van, akkor is "elfagy" és nem dolgozik tovább.
Gyanítom amúgy valami csöved szállt el, lehet a meleg miatt, eddig bírta el jött az ideje.
Hali szakik! Klimás kérdésem van.
6320-as traktorral tegnap tárcsáztam a búza tarlót és kicsit melegedett, még nem volt a hőmérő a pirosban, de elől, a motorház alól valami elszisszent, mintha gőz távozott volna. Megálltam, a hűtő előtti védőrácsot kitisztítottam, tele volt pelyvával. Azonnal lement a vízhőfok a normál értékre, de a klima ezután már nem fújta a hideg levegőt! Megnéztem a klimakompresszor kuplungja megállt.
A szárító tartálynál lévő nyomáskapcsolót rövidre zártam és így a klimakompresszor elindult, de továbbra sem hideget fúj. Körbenéztem a motortérben, de sehol se látok a klimacsöveken csatlakozásokon olajfoltot. Az utántöltő csonk szelepét próbáltam , nem éreztem hogy lenne a rendszerbe nyomás.
Kérdéseim: Elszökött a gáz a rendszerből a motor túlmelegedése miatt? Hol tud távozni hogy nem látom sehol az olajfoltot? Van valami biztonsági szelep? Elég csak utántölteni, vagy komolyabb vizsgálat szükséges?
Köszi a szakértői válaszokat!
Válasz Sylva #24857. hozzászólására
Programot nem tudok sajna, de keresd fel a KITE-t, szerintem ők tudnak segíteni
John deere szervízprogram egyszerű verziója elérhető valahol magyar felhasználók részére?
Amerikában már a komplett 170gigás JD service advisor programot ingyen letölthetik a vásárlók bármilyen gépet vásárolnak.
oké,hogy új kombájnokhoz idehaza is online szerviz jár,na de egy első w sorozatú kombájnhoz vagy nem legujabb traktorhoz hol érhető el laptopra legalább egy egyszerü diagnosztikai program amit azért egy mai fiatal gépész is le tud futtatni?
Különösen aratáskor fontos ez,amikor nem mindegy,hogy egy laptop program hiánya miatt kell egy napot állnia a gépnek,mert addigra ér oda a szervizes.
SZóval ha valaki tud ilyen programot ne tartsa magában! Köszi! :D
Válasz madle #24855. hozzászólására
Mehet rá! Etilénglikol a lényeg,hogy a másik is az legyen .
Udv!
Cool guard-ra onthetek mezei fagyallot?
Moderálási elveink miatt törölve: 2023-06-27 10:04:16
Válasz Sk Laci #24852. hozzászólására
Én speciel nem láttam még senkit, aki kiengedte a feltermelt kompresszorból a levegőt, hogy ne legyen benne nyomás, pedig párszáz szűrőfújást láttam már, a magamén kívül.
Válasz #bandi #24850. hozzászólására
Ésszel fújatni, és nem barom módjára gondoltam....
Földmunkagép szervízes mondta annó, nagy nyomáson ne fújjuk még belülről sem, ha mégis max 4 barral.
Hozzátette, a papírfiltert nagy nyomáson szétfújod, könnyebben átengedi a port, csökken a szűrőteljesítmény.
Belső finomat pedig soha, illetve kívülről sem szabad.
Én ki szoktam ütögetni, csereperiódus alatt max 2x fújva kicsit, nem hullott el egy motor sem.
Egyébként egy jó ciklon aranyat ér.
Válasz Sk Laci #24849. hozzászólására
Nem mennek tönkre, de néha ha belevilágítasz lámpával oldalról kívülről, van hogy besüt a nap. Főleg ha 8 bárral megcsapattad már jópárszor.
Persze ránézésre teljesen ép és egészséges.
Válasz madle #24844. hozzászólására
Kombájnokban naponta vannak fújatva a levegőszürők, mégse mennek tönkre.
Válasz Agronomus #24847. hozzászólására
.
Hasonlóan gondolom, meg csinálom
Válasz A.I. #24843. hozzászólására
Nálunk van 6920,6155,8R310 meg DeutzFahr 6205 is,mindegyiknek fújni szoktuk a szűrőjét,ha porosak a körülmények.....először kikocogtatom a javát,utána belülről kifelé kifújom,aztán kívülről jó srégen tartva a pisztolyt lefújom a maradékot....ezt 2x megcsinálom,és arany tiszta....az 500-as periódus végén,ha szépen van takarítva,a belső biztonsági szűrő úgy néz ki,mintha új lenne.....aki azt 1200-as cserét kitalálta,meg azt mondja,ne tisztítsd na az nem látott még gépet dolgozni poros körülmények között
Válasz madle #24844. hozzászólására
Nyugodtan kifújhatod belőle a port, ha nem nyomod oda hozzá a fúvatót, csak mondjuk 40 centiről fújod, akkor tuti nem sérül, és még akkor is látványosan kiküldi belőle a finom port. Attól még időnként vegyed meg majd az újat, motoron nem érdemes sokat spórolni, előbb utóbb minden szűrő elhasználódik.
Válasz madle #24844. hozzászólására
!
Abban is ez az ovális fazon van, mint a kis 6000ekben gondolom.
Az a baj, hogyúgy tele pakolja, hogy nem kap levegőt, amíg át nem szakad, addig jó lehet.
Egy biztos, én ha nagy a por minden reggel indulás előtt kifújatom, ha nem akkor még csak úgy időnként. Nem tapasztaltam, hogy a szűrő tönkre ment volna miatta.
Mikor már nagyon koszos fújás után is, (~500 óra) akkor szoktunk újat.
Manapság lassan jön el ez az idő
Válasz A.I. #24843. hozzászólására
Azt megcsinálnám, de nem rogynak össze a cellák a levegőtől? Nem azért írják rá hogy ne tisztítsam? Vagy csak azért hogy menyjen a paraszt vegye az újat.
5100M a traki
Válasz madle #24842. hozzászólására
Fúvasd ki levegővel, mondjuk nem írtad milyen JD, de én a mieinknél szemrebbenés nélkül odaütögetem, visszafújom, aztán hajrá tovább.
1200 órát tisztítás nélkül, tuti nem bír ki csak, ha nem mindig aszfalton megy.
Hali
külső levegőszűrőre valóban 1200 óra a csereperiódus? A szűrőre meg nagybetővel rá van írva, hogy ne tisztítsam.. Azért elég szarul szokott kinézni már 250-300 óra után kívülről.. Mondjuk belől hibátlan, de én kicseréltem, vagy pazarlás?
Válasz RkTomi #24840. hozzászólására
Köszönöm szépen!
Válasz duka6420 #24838. hozzászólására
A könyvben ennyit ír a hibakódhoz.
Sziasztok. Adott egy John Deer 6530 Prémium traktor 2007 es. Hengerfejes lett szét lett szedve és akkor már a Denso injektorok is bevizsgálva felújítva. Össze lett rakva a gép meg lettek adva az új injektor kódok, elfogadta de még is hibának hozza ki mind a 6 dbot. Próbaképp beìrtuk a régi injektor kódot és ahhoz nem hoz ki hibát , de nincs jó hangja a traktornak. Még annyi a történethez hogy akik felújították adta volna polcról felújítottat mondva hogy úgy is kód a lényeg, de kértem azt kérem vissza ami benne volt. Hát nem azt kaptuk vissza, de beletettük. A eredetinek a kódja 04H00654 az útolso 3 szám változik. Amit kaptunk annak teljesen más a száma de az injektorok teljesen úgyan úgy néznek ki. Nem tudja valaki mi lehet a baj? Előre is köszönöm.
Válasz RkTomi #24837. hozzászólására
Köszi.
De mi okozhatja mert már többször jártam így?
Válasz duka6420 #24835. hozzászólására
sárga TCU 304085.05 BG szolenoid szelep, szakadt kör
Válasz Claassic #24826. hozzászólására
http://pf-prg.hu/
Ha megvan az eov itt váltsd át. Topcon fendt jd mindegyikre jó. Én ezt használom 8-9 éve.
Jónapot. Van egy John Deere 6920 IVT váltós
Már többször kaptam ezt a hibakódot 304085 5 TCU és azt szeretném kérdezni hogy mi okozhatja ezt a problémát. Válaszokat előre köszönöm!
Válasz korzo #11094. hozzászólására

Szia. Mi a kérdés? Mire kell vàlaszolnom?
2014 óta Németorszàgban élek.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem tapasztalt e már valaki S kombájnnál pro drive váltónál olyat amikor felvált második fokozatba úgy megtorpan a gép,hogy egy pillanatra megcsúsznak az első kerekek?!
Sziasztok!Javítok egy 6125r traktort a klíma feltöltő ventilátort cseréltem mindig be jelzett magas áramfelvétel miatt.A hiba megszűnt,de most még a klíma kompresszor nem megy.Semmi hiba jelzés ellőtte működött.Ebben kérnék segítséget.
Válasz RkTomi #24829. hozzászólására
Köszi az / aktiv kipufogo tisztitás volt idegen mert eddig nem irta /
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, a 2018-as évjáratú JD 6120 m traktoron a müszerfalon hogyan kell átállítani az 500-as szervizóra intervallumot?
Olajakot, szürőköt lecseréltem, de nem sikerült rájönnöm, hogyan kell átállítani a szervizóra intervallumot.
Le tudná valaki írni, hogyan jutok el a szervizóra átállitásához
Válasz Mercso1108 #24828. hozzászólására
A km/h alatti az jelenti hogy aktív a kipufogó tisztítás. Az alatt lévő pedig a fordulatszámnak van beállítva felső korlát.
Sziaztok! john deere 6140 mi kehet ez a jel ki irta eddig nem csinalta ..
