Gázolaj 692 Ft Benzin 627 Ft EUR 412.54 Ft USD 392 Ft CHF 418.06 Ft GBP 480.08 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

24761 hozzászólás
Nincs profilkép
#24761 Koczka József
2022-11-24 20:55:17

Válasz #bandi #24760. hozzászólására

Majd meg írom mert Barnus haverom most akar venni 6120 M csak a réggebi típust nem a rövidet. Még nem kapott időpontot.

#24760 #bandi
2022-11-24 20:51:56

Válasz Koczka József #24759. hozzászólására

Oké, de manapság nemtudom hogy ez mennyi idő lenne.

Nincs profilkép
#24759 Koczka József
2022-11-24 20:49:07

Válasz #bandi #24758. hozzászólására

Hát ilyen a KITE én az enyémet úgy rakattam össze és három hónap alatt kész lett a GEPKÖZVETÍTŐ volt a diler. Előtte ugyan így 6330 ott is három hónap ODYSIS volt a diler.

#24758 #bandi
2022-11-24 20:43:08

Válasz Sk Laci #24754. hozzászólására

Többnyire azt a gépet adják el neked, ami már megvan nekik, vagy hamarosan beérkezik. Tehát az ilyen dolgok már adottak rajta.
Ha egyedileg specifikált gépet akarsz, arra nem is merek tippelni hogy mennyit kellene várnod. Vannak változtatások, mint a légfék, vagy a kerekezés, fronthidraulika, amit helyben tudnak módosítani, de a hátsó tengely az pont nem ilyen. Addig vezetnek rá, hogy milyen gép kell neked, amíg az pont olyan nem lesz, mint ami van neki a raktárban.

Nincs profilkép
#24756 Sk Laci
2022-11-24 10:06:00

Válasz TDavid #24755. hozzászólására
Ěn is csak utólagosan tudtam meg, amikor gondolkodtam még egy 6120 m vásárlásán. Amikor meg akar győzni az eladó, hogy vegyél nála traktort, ne a konkurensnél, akkor olyannal is előjönnek, mint amit sohase mondana, amikor elmész hozzá meggyőződéssel "JD 6120m akarok venni".

Nincs profilkép
#24755 TDavid
2022-11-23 21:44:14

Válasz Sk Laci #24754. hozzászólására

még egyet sem láttam a nagyobb osztókörrel. Mindig is a 6420-6430P-6125R-6130R alatt volt nagyobb tengely hátul, a standard és az M meg a kisebb tengellyel ezekből a típusokból. Sőt a 6530 standard már 6 hengeres és mégis kisebbik tengely van alatta.

Nincs profilkép
#24754 Sk Laci
2022-11-23 15:15:21

Válasz TDavid #24753. hozzászólására
Régebben is lehetett kérni opcióként vastagabb hátsó tengelyel. 500-560 euró volt.
Csak nem mindegyik JD márkakereskedő árulta el, hogy ilyen is lehetséges.

Nincs profilkép
#24753 TDavid
2022-11-23 14:33:20

Válasz mtz1221 #24750. hozzászólására

elvileg csak lerövidült. hátsó tengely a réginél szériában 79 mm, az újnál meg az alap select csomagnál alapból 79 vagy opcióban 86 mm, select+ csomag és attól felfelé alapból a nagyobb. könnyen meg lehet különböztetni a nagyobb osztókör miatt.
motorját tekintve kb teljesen más.

Nincs profilkép
#24752 Sk Laci
2022-11-22 13:29:37

Válasz Sk Laci #24751. hozzászólására
4 év akart volna lenni.

Nincs profilkép
#24751 Sk Laci
2022-11-22 13:28:54

Válasz mtz1221 #24750. hozzászólására
Erre választ nem tudok. Azt tudom, hogy rövidebb a tengelytáv, meg a hütők is máskép vannak elrendezve, de azon kívül......smile confused

De a + 25-30 000 euró 2 év alatt nem nagyon imponál. Így új traktoron nem nagyon gondolkodom.

#24750 mtz1221
2022-11-22 10:11:46

Válasz Sk Laci #24727. hozzászólására
Csak lerövidült az új 6120M, vagy gyengültek a lehajtásai/váltója is ???

Nincs profilkép
#24749 Sk Laci
2022-11-22 08:33:16

Válasz kopasz1 #24744. hozzászólására
Én a 6 l-be belefértem, de hogy pontosan mennyi volt, nem tudom.
Sokat jelentett az, ha hosszú parcellát vet az ember kevés forgással.
De voltak kis parcellák is /20-60 ár/. Rakás rakodással, vonulással. Ezekben biztosan jóval magasabb volt a fogyasztás.

#24748 #bandi
2022-11-22 01:59:43

Válasz TDavid #24747. hozzászólására

Abban az àtmeneti időszakban elég sok gépet eladtak, sokan választották csak mert nincs benne adblue. Látva az adblue-val történő problémaforrást -minden márkànál-, nem volt ez olyan rossz időszak, és viszonylag stabilak ezek a generációs gépek, a dpf-ek sem bajosak. Az mondjuk igaz, ha rakodós a gép, vagy más miatt doktorüzemben használtàk, akkor nyilván az nem számít normál felhasználásnak és jönnek a problémák.

Nincs profilkép
#24747 TDavid
2022-11-21 22:31:06

Válasz #bandi #24731. hozzászólására

"csakdízel" smile laugh marketingnek jó volt, de már be volt készítve egy adblue skála a biztonság kedvéért.
Kép

Nincs profilkép
#24746 kopasz1
2022-11-21 22:20:58

Válasz polej #24724. hozzászólására

Szia van egy expanzios szelep a hidraulika szivattyúnál és az baszskodik .gondolom hideg olajnal jó de mihelyt megmelegszik akkor rossz mi túl varialtuk ,kicserélték a szűrőket olajat szivattyút és nem lett jó
Ez a szelep oldotta meg

Nincs profilkép
#24745 TDavid
2022-11-21 22:18:26

Válasz Mate11 #24743. hozzászólására

Úgy voltunk vele hogy ha megcsináljuk annyiért amennyiért kikötik(szerelő szerint komplett adblue modult kellett volna cserélni, állítólag egyben vannak a dolgok) , ha szerencsénk van és mégegyszer annyit működne akkor jó esetben 6 ezer óra körül kínlódhatunk vele és költhetünk rá megint, meg addig is hordjuk bele a löttyöt ami a mai árakkal meg főleg húzós, ezért megszabadultunk tőle. Igaz dpf-el együtt mert csak úgy vállalták, de azt is napi 3/4 órát égette mivel rakodós gép és gyakran csak azért van elindítva, hogy 1-2 bálát odébb rakjon.

Nincs profilkép
#24744 kopasz1
2022-11-21 22:14:04

Válasz Sk Laci #24739. hozzászólására

Szia nekem a jd 6215r 4m rapid vetőgéppel 12 13km 12% lejtős tábla 6.5...7 liter /ha fogyasztas smile cool

Nincs profilkép
#24743 Mate11
2022-11-21 21:53:18

Válasz TDavid #24730. hozzászólására
6120M-ben az Adblue hibánál mi volt a megoldás? Itt szintén ugyanaz a hiba 2018-as gépnél 6400 motoróránál.

#24742 Gumóka
2022-11-21 20:39:21

Válasz fexco #24740. hozzászólására

Ja, mert akkor generáltak belőle hiányt, vette boldog-boldogtalan, hogy majd meggazdagszik belőle, azóta remélem rájukrohadtsmile censored

Most simán adnak már, azt nem tudom milyen, én kipermeteztem.

#24741 #bandi
2022-11-21 20:25:46

Válasz Sk Laci #24739. hozzászólására

Őt sem tudjuk, hogy használta, így nehéz összehasonlítani smile sweatdrop
De ha hektáronként egy literrel kevesebbet enne, amit nem hiszek, de legyen, akkor sem kéne emiatt egyik vagy másik gép, ez eltörpül az egyéb dolgok mellett, de megemlíthető mint érdekesség.

#24740 fexco
2022-11-21 20:16:30

Válasz Gumóka #24738. hozzászólására

Ott vettük pont tavaly ilyenkor uroljára,a hiány elòtt.végig azidáig.amukor hiány volt tavaly,aztán megjött egyy hét mulva,oda mentünk szokás szerint,aztán benyőgték,hogy csak azok kapnak,akuk ott is tankolnak.elkűldtük a jòkurva annyukba!azòta ujvárosi hankokos molnál vesszük,lehet csak beképzelem,de mintha tovább birná.

Nincs profilkép
#24739 Sk Laci
2022-11-21 20:14:50

Válasz #bandi #24733. hozzászólására
Meglepődnél, hogy a NH 7040 kicsit felhúzott motorral 205 Le, 19/6 poweros váltóval Horsch 6 DC vetőgéppel kevesebbet fogyaszt, mint az új JD 215 R /itt nem tudom milyen váltó volt, akkor nem néztem, magamhoz meg nem vittem demózni, csináltam a munkát a nyuszival, nem játszadoztam, nyomott az idő/.
Tulaj mérte, akinek voltam segíteni, és előttem a JD ott demózott.
Nem tudtam, hogy méri, mert akkor spórolósabb üzemmódba tettem volna a traktort /forgókban nem nagy gázon fordultam volna, hanem kissebben - használva a táblavégi fordulás vezérlést - nem szoktam használni, de ha tudtam volna, átállítottam volna a gépet/.

#24738 Gumóka
2022-11-21 19:49:42

Válasz fexco #24737. hozzászólására

620 az Ömv-n nálunk, én az ősz elején 640-ért vettem. Adnak kancsóba is.

#24737 fexco
2022-11-21 19:37:44

Válasz TDavid #24732. hozzászólására

Amikor megvettük a t6ost,tartottunk q adblurol.a agrotec nyilván biztatott,hogy nemkell beszarni,nem lesz ezzel semmi gond.
Nincs is eddig.azon kivül,hogy tavaly ilyenkor nemvolt,mostmeg állitolag 800/lityü....
Amugy eddig hibamentes a vas.megjegyezte a szervizes,hogy nagyban befolyásolo tényezò,hogy milyen munkára van használva.

#24736 #bandi
2022-11-21 19:17:18

Válasz TDavid #24735. hozzászólására

A turbo aktuátor az tutira gyengepont, de viselhető. A többi szerintem nem tipushiba, egyéni használattól függ. Nem az adblue-re gondolok hanem a dpf/turbó satöbbi mechanikus dolgokra

Nincs profilkép
#24735 TDavid
2022-11-21 19:01:05

Válasz #bandi #24733. hozzászólására

Autoquad-ot 19/6-hoz hasonlítottam.
Egyébként egyre több márka hagyja el az egr-t, lásd cnh, agco gépek, kamionok. A rövid alvázas 6m-ben sincs. De pár éven belül az új jd motorban sem lesz, ami az 5-6-os sorozatba fog kerülni.

Nincs profilkép
#24734 madle
2022-11-21 16:06:36

Köszi az infókat! Lényegében ettől tartottam a leginkább, sokan említették, hogy elég sok probléma van a kipufogó rendszerrel, Az 5M-em még nem használt adbluet, viszont van rajta részecskeszűrő. Nekem is volt hogy már csesződött minden ok nélkül 70 üóránál.... Nekem ez nem hiányzik, nem tudtam, hogy az IH-nak a maxum nehezebb gép, mint bármelyik JD ebből a kategóriából. Körbenézek ott is.

#24733 #bandi
2022-11-21 13:13:52

Válasz TDavid #24732. hozzászólására

Szerintem a fogyasztás a motorfordulatszám/ terhelés/ sebességfokozat megválasztás hármasában dől el, nem a motorháztető alatt. Rövid motort tesztelve kéne a fogyasztást mérni. Azt senki nem mondta, hogy egy autoquad váltóval lehet a legkevesebbet fogyasztani, nem is emiatt szokták választani szerintem, főleg nem egy cnh val szemben

Nincs profilkép
#24732 TDavid
2022-11-21 12:22:33

Válasz #bandi #24731. hozzászólására

Igen tudom, de ezt a videót látva illetve lentebb kifejtettem miért gondolom úgy, hogy nem biztos hogy a legjobb megoldást választották.
Mondjuk amikor a gépet vettük 14-ben akkor meg jobbnak tűnt a csakdízel, mert akkor még azt sem tudtuk hol lehet adblue-t beszerezni.
Miután kipufogó tömítést kellett cserélni és a turbóval kinlódtunk illetve dpf-el is, meg a cnh-s kolléga majdnem mindig rá "licitált" a fogyasztási értékeimre meglehet hogy az "efficient power" kevésbé parasztvakítás, mint a csakdízel, ami
azóta nem csak dízel.
Videó
Na de adbluera meg nincs hatósági árazás, meg nem is lehet a felét visszaigényelnismile laugh

#24731 #bandi
2022-11-21 09:28:44

Válasz TDavid #24730. hozzászólására

Dpf már 10 éve, a “csakdízel” , Tier4i motorokkal bejött.

Nincs profilkép
#24730 TDavid
2022-11-21 09:07:28

Válasz Sk Laci #24727. hozzászólására

Felhasználóként nem nagyon foglalkoztat hogy bele fér a normába vagy sem.
Emissziós gond alatt arra gondolok, hogy a 170m turbó hibaüzenet miatt nem regenerált rendesen, majd eltömődött a dpf.
120m adblue hiba miatt lekorlátozott.
130m szintén.
Emiatt találom előnyösebb megoldásnak mondjuk egy puma/maxxum motorját, ott nincs egr meg változós turbo(vagy fojtószelep), csak adblue van bár többet fogyaszt belőle (amíg működik), gázolajból meg talán kevesebbet, mert kevésbé van lefojtva a motor. Talán dpf sem volt eddig, talán mióta stage v van lehet valamit változtattak rajta, még nincs személyes tapasztalat vele.
Egyébként a 90m papír szerint nem rendelkezik dpf-el, viszont doc van benne, ugyan úgy regenerál időnként.

Nincs profilkép
#24728 Sk Laci
2022-11-21 08:19:24

Válasz TDavid #24726. hozzászólására
Mióta van 2 turbó ezekben a kis traktorokban?

Nincs profilkép
#24727 Sk Laci
2022-11-21 08:16:17

Válasz TDavid #24726. hozzászólására
Mára már a 6120m is lerövidült. Ha jól tudom 2020-tól.
Emiszióval milyen gondok vannak?
Júniusban voltam a 6120m JD müszakin, nagyon jó az emisziója. Bőven belefér a megadott normába.

Nincs profilkép
#24726 TDavid
2022-11-20 21:28:27

Válasz madle #24725. hozzászólására

van 6120m és 6130m is, a 258 cm -es tengelytávúból, meg 6090m a rövidből. előbbiekben nem tetszik, hogy 2 turbo van bennük + egr szelep, így elég nagy a motortető illetve több hibalehetőség, a nagyobb tengelytáv viszont jobban tetszik.
emissziós problémákra lehet számítani, abból nincs hiány, bár ez nem teljesen márkafüggő dolog, de ennél a márkánál nem a legegyszerűbb megoldással teljesítették a normákat, a 90m egy fokkal jobb ebben.
kb 5700 kg súlyok nélkül a 130m aq eco-val, a 90m max 2 mázsával könnyebb szerintem, de lehet annyi sincs köztük. az első-hátsó híd ugyanaz alattuk.
az erősebb gép sosem hátrány, de a szoftveren lehet mókolni utólag is.

ha meg a nagy önsúly a cél, arra ott van a cnh maxxum/t6/profi gépek, vagy ez nem az a topik? smile laugh

Nincs profilkép
#24725 madle
2022-11-19 13:13:11

Sziasztok,

mi a véleményetek a 6-os széria 4 hengereseiről? 6120 - 6130 M-ben gondolkodom, cserélném az 5100M-em egyel nagyobbra. Igazából erőben elég ez a száz lovas is, de kompromisszumokkal tudjuk használni, mivel kellene mászó fokozat, meg egy kicsivel nagyobb önsúly, legalább 65 mázsa... Néztem a 6330-asokat is, de sajnos megkíméltet abból a fasza szériából már nem lehet találni. Illetve a mászós is nagyon ritka..

Nincs profilkép
#24724 polej
2022-11-18 22:06:48

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. JD 6195M traktor hidraulikája azt produkálja, hogy szántás közben egyik fordulóról a másikra megnehezedett a kormányzás és alig alig emeli a hátsó hárompontot, viszont ha valamelyik SCV kart húzzuk akkor van rendes kormányzás és emel is.... kicseréltük a szűrőket, a szívattyúnál lévő nyomás szelep és a priorítás szelepek ki lettek szerelve és lepróbálva, le lett szerelve a vezérműtömb az is jó.
Találkozott e már valaki hasonló jelenséggel?
Előre is köszönöm a válaszokat!

Nincs profilkép
#24723 Charlie Firpo
2022-11-09 20:23:29

sziasztok.Nyíregyháza-nagykálló környékéről keresek Z kombájn tulajdonost akinek működik a gépén a veszteségjelző,és megengedné hogy rácsatlakoztassam az alkatrészeket egyesével.Nekem nem működik és mielőtt mindent megvennék hozzá szeretném kizárásos alapon leellenőrizni a három érzékelőt és a kapcsolópanelt.Szóval kiszerelném , elvinném,rádugnám egyesével a működő gépre így kipróbálva hogy melyik működik,melyik nem.
Előre is köszönöm.

Nincs profilkép
#24722 madle
2022-10-20 18:47:18

Sziasztok,

5100M trakinál előjött egy ilyen hibakód, kék "infó" jellel a műszerfalon.
ICC 523677.03 - tudtok valamit róla? Google semmi.. Törlöm, előjön újra.

Nincs profilkép
#24721 Tisler
2022-09-26 19:53:38

Tisztelt Fórumtársak!
Friss tulajdonosa lettem egy JD 1950N traktornak minden nyügével-bajával együtt.
Ami most sürgős megoldást kíván az a kuplung,nem emel ki rendessen de mindha a rudazaton sem lehetne már állítani.
Kérdésem hogy van olyan "szerelő" nyílás valahol ahol látom a villa állását vagy ezt nem úszom meg széthúzás nélkül smile sweatdrop

Nincs profilkép
#24720 kisgazda2101
2022-09-26 10:01:38

Válasz .Feco. #24717. hozzászólására

Egyet értek veled, csak próbálnék törekedni a taposás minimalizálására is.
Tudom, hogy lágy talajra ne menjünk, de valahogy mindig rászorul az embersmile cowboy

Nincs profilkép
#24719 Sk Laci
2022-09-26 09:51:52

Válasz .Feco. #24718. hozzászólására
Valamit lehet "nézegetni" a müszerfalon, de eddig sohase nyitottam meg.
Nemsokára 1500 szerviz, jönnek a JD szervizesek, ránéznek.

#24718 .Feco.
2022-09-26 08:09:10

Válasz Sk Laci #24715. hozzászólására

nem ismerem az M-eseket, de az R-esben lehet olyat csinálni, hogy kitörlöd a hibakódokat, beindított, majd újra kilistázod a hibakódokat, és ott látszani fog "nem aktív" hibaként. kérdés, hogy megmondja-e mi a baja, vagy csak annyit, hogy "xy vezérlő hiba, hívja szervizet"...

#24717 .Feco.
2022-09-26 08:06:59

Válasz kisgazda2101 #24714. hozzászólására

6930-al semmiképp se akarj tridemet húzni, mert az nagyon halván lesz hozzá! Trágyát szórni még lehet a 7530 is (a 271ASW-t pótkocsizni nálunk simán viszi az 516 fendt, de átrkókocsizni meg trágyát szórni ugyanazzal a pótkocsival kell a 720), nem kell a nagytól félni egyébként, vario váltóval nem gond ha nagy gép kisebb munkáját végzi, inkább csak a súly jelenthet gondot néha.

Úgy alapból is, ha tartós gépet akarsz vegyél mindig egyel nagyobb kategóriát, mint amire szükséged van! Marad tartalék, és nincs kifeszítve! ha 6930 kell, vegyél 7530-at, ha 7530 kell vegyél 7930-at, ha 7930 kell, vegyél 8530-at, és soha nem lesz gondod... szerintem.

#24716 .Feco.
2022-09-26 08:02:28

Válasz kisgazda2101 #24713. hozzászólására

fogyasztása nagyon jó, köszönhetően az autopower-nek, a manőverezhetősége viszont inkább közepes... kezesbárány de nagyon széles az orra, így elég nagy ívben fordul...

Nincs profilkép
#24715 Sk Laci
2022-09-25 17:27:33

Válasz .Feco. #24710. hozzászólására
Szia!
Nekem a 6120m JD traktornál, ha beindítom a motort kivilágít a kék információs i lámpa, a diszplejen semmi, amikor meg megjelennek a diszpleyen a számok /motoróra gyorsaság/, akkor elalszik a kék i kontrollámpa.
Mi lehet a baja, mert ezt mostan a héten kezdte csinálni, eddig nem volt ilyen.smile confused
Semmilyen hibakód nem jelenik meg.
2018 gyártmány, 1440 motorórával.

Nincs profilkép
#24714 kisgazda2101
2022-09-25 13:44:22

Válasz .Feco. #24712. hozzászólására

Vagy neked mi a személyes véleményed?
Elég lenne nekem egy 6930 is?
Igazából Ani szerintem legnehezebb feladat lenne neki az tridemes, K80-as ról húzott trágyaszóró. Kb 20-25 tonna közötti raksúly. Többször nem föld széléről szórva, tehát szállítani is kell. A félelmem itt igazából a tengely terhelés, illetve a hátsó húzója elbírja-e azt a függőleges terhet.
A legkisebb traktor amivel eddig húztuk az egy 7710 volt, azzal nem volt baj, bár azon a felni is öntvèny…
De ez csak 2-3 hét egy évből. A többi munkához igazából semmi képpen nem indokol nagyobb traktort vennem.smile wacko

Nincs profilkép
#24713 kisgazda2101
2022-09-25 09:30:27

Válasz .Feco. #24712. hozzászólására

Komfortra, üzemeltetési tapasztalat milyen vele kapcsolatban?
Manőverezhetőség?, fogyasztás?
Köszönöm előre is a válaszokat!

#24712 .Feco.
2022-09-24 21:32:27

Válasz kisgazda2101 #24711. hozzászólására

Igazából a 7430-as sort fog taposni vagy ápolókerék kell, míg a 7930-ast de akár a 8530-ast is simán be tudod tenni sorba megfelelő kerékkel, és sokkal jobban bekormányozhatóak az első kerekei, azokat alapból kukoricába találták ki, az amerikai row-crop traktornak is nevezi!

szállításra jobb a nagyobbaktól és a kisebbektől is, igazából szerintem arra a legjobb, bír fogni, húzni, fékezni is, nem tolja el a 3 tengelyre tridem sem lefelé a lejtőn... és könnyen találsz 50 km/h-st, ami 8x30-ból ritka mint a fehér holló...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Friss számok! Ennyit ér most a búza és a kukorica
Friss számok! Ennyit ér most a búza és a kukorica
Csalódottak a termelők: kevés kukorica termett Európa országaiban.
Csökkentse a kockázatot a megfelelő kukoricafajtával!
Hirdetés
Csökkentse a kockázatot a megfelelő kukoricafajtával!
Nem mindenkinek ugyanaz a kukoricahibrid a legjobb választás.

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

Mtz 82
Mtz 82

3.250.000 Ft

Monosem NG Plus 6-R vetőgép,  2014-es megkimélt,  keveset használt,  kitűnő állapotban
Monosem NG Plus 6-R vetőgép, 2014-es...

7.200.000 Ft

Pecsenye bárány
Pecsenye bárány

16 Ft

Törzskönyvezett akita inu kiskutyák
Törzskönyvezett akita inu kiskutyák

100.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2022 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]