Válasz Gatti #8308. hozzászólásáraAmilyen vastag a csavar, olyan széles lapvasat tegyél oda élire, heggesz mellé 10.9es menetesszárat, és kész a cuppánt. Amit meg is bírsz rendesen tépni, mert élire van a lapvas.
Válasz Gatti #8308. hozzászólásáraFelülre lemez 4 furattal központosan a fejtartóval, 4 csavar és kész is.
Kühne már gyárilag ilyen.
10-es lemez azért legyen legalább.
Nagy furatnál vastag anyagot én koronafúróval szoktam fúrni oszlopossal, vagy ha van ismerős, kivágatod lézerrel.
Válasz fexco #8305. hozzászólásáraMondjuk nekem a kühne is úgy volt gyárilag, hogy nem pántolt, hanem csak simán csavarozott volt, ha úgy nézzük lemezpántolt, nem U csavaros.
Sose volt vele bajom.
Válasz Gumóka #8303. hozzászólásáraVagyis ez pántos csavarozású?
Telefonon nem látom.
Kühne ugyanez amúgy, de rugókovács is hajt egyet.
Nálunk iveco teherautó tördelte a cuppántot a laprugónál, még a gyárit is valamiért, rugókovács hajtott rá egyet, sztem máig azzal megy.
Adott egy csataszögi eke, de sztem olyasmi mint az IH. Az egyik eketartó U alakú kengyel megadta magát. Nézegettem a neten de sehol nem találok ilyen méretűt.
Esetleg tudja valaki hol lehetne kapni?
Válasz Norbi6330 #8299. hozzászólásáratermészetesen függ az ekeszár biztositó elemek méretezésétől, mert ugye nagyobb megnövekedett erőkar lesz és sürün elszaggathatja a nyírócsavart
Válasz Gandhy #8294. hozzászólására No, így biztosan tartós lesz
Tsz-ben halmokban állt a tartalék műanyag, egy szezont kibírtak. ('80-'90 közt)
Paraszt nem szereti az eldobhatót, főként ha a vas kevés felrakóval tud tízet.
Mennyibe fájt?
Válasz oprita #8291. hozzászólásáraCca. 3 éve legyártottak nekem 6 db VN ekevasat. A tartósságáról nincs tapasztalatom, felraktam, de még nem használtam.
Válasz Jóskabáttya #8281. hozzászólásáraKöszi neked és mindenkinek, ma leadtam a mintát. Spéci vas is lesz hozzá.
Tudtam a cégről, de eddig hasonló cuccokat lereszeltem itthon.
Válasz Ares 826 #8286. hozzászólásárarosszul tudod, mert ezt mi gyártottuk vogel-noot un 350-400 eketest alapján, csak ez az ekefej dönthető, a vogelé meg nem
Válasz ND #8280. hozzászólásáraPutnok végén volt egy kovácsműhely, gyártottak ott ekevasakat, én is megfogom keresni, mert nekem meg frank féle kormánylemezek kellenének.
Válasz somogyibetyár #8275. hozzászólásáraaz eketörzs un 350-400-as alap a furatai megegyeznek csak hosszabb a szoknyarésze, magasabb, hosszabb a kormánylemez és betét , ha jól emlékszem.
Válasz Gumóka #8272. hozzászólásáraEgyszer arra vetemedtem, h vettem 2 darab lepusztult regent saturn 30-ast, készutettünk rá komplett jobbos -balos ekealkatrészeket, a beteg eketörzsek helyére újat gyártottunk, , aztán szép piros szint kaptak, jól jart velük az uj gazdajuk, minden tökéletesen müködött rajtuk.de ennek már több mint 25 éve
Válasz Agroporta #8269. hozzászólásáraKépről én szerkezetileg ugyanannak néztem, megnéztem vagy 5 eladót, de igen, azok 2 fejesek voltak, az enyém meg 3.
8319 hozzászólás
Sziasztok!
Kverneland ekénél ennek a gyűrűnek kell tartani a hézagot ,hogy ne érjen a vázhoz fordításkor?
Válasz mtz1221 #8317. hozzászólásáraPersze hogy elég!
Egy nekem S egy a bankodnak!
Válasz eperkacs #8313. hozzászólására2 telefonnyi elég e érte , pontos típus ?
Válasz eperkacs #8313. hozzászólásáraÜdv, az előhántolók megvannak hozzá?
Válasz fexco #8314. hozzászólásáraMemoriahengeres és 12 teló volt hogy tartsam!:))
Válasz eperkacs #8313. hozzászólásáraaz a juwel nem inkább europal,és akkor még nem is variopal...
Juwel ekémet vigyétek mert pár nap S tutti elviszik!
Válasz mtz1221 #8311. hozzászólásáraDe tehetsz 2 vékonyabb lapvasat, és közé a menetes szárat.
Válasz Gatti #8308. hozzászólásáraAmilyen vastag a csavar, olyan széles lapvasat tegyél oda élire, heggesz mellé 10.9es menetesszárat, és kész a cuppánt. Amit meg is bírsz rendesen tépni, mert élire van a lapvas.
Válasz Gumóka #8309. hozzászólásáraVagyis nem, ott 1-1 laposvas van 2-2 furattal, de talán van 15mm vastag is.
Most jut eszembe
Válasz Gatti #8308. hozzászólásáraFelülre lemez 4 furattal központosan a fejtartóval, 4 csavar és kész is.
Kühne már gyárilag ilyen.
10-es lemez azért legyen legalább.
Nagy furatnál vastag anyagot én koronafúróval szoktam fúrni oszlopossal, vagy ha van ismerős, kivágatod lézerrel.
Válasz Gumóka #8304. hozzászólásárailyen, itt jobban látszik ezt ma csináltam.


Válasz Gumóka #8306. hozzászólásáraVolt nekem is ilyesmi ekém. Arról is letéptem.
Az elsőket kicseréltem fejescsavarra laposvassal. Úgyadtam el.
Válasz fexco #8305. hozzászólásáraMondjuk nekem a kühne is úgy volt gyárilag, hogy nem pántolt, hanem csak simán csavarozott volt, ha úgy nézzük lemezpántolt, nem U csavaros.
Sose volt vele bajom.
Válasz Gumóka #8303. hozzászólásáraszerintem amugy igy még tutibb is lenne,mint volt!
Válasz Gumóka #8303. hozzászólásáraVagyis ez pántos csavarozású?
Telefonon nem látom.
Kühne ugyanez amúgy, de rugókovács is hajt egyet.
Nálunk iveco teherautó tördelte a cuppántot a laprugónál, még a gyárit is valamiért, rugókovács hajtott rá egyet, sztem máig azzal megy.
Válasz Gatti #8301. hozzászólásáraTamás amit írt, csináld meg, másolj le egyet
Válasz Gatti #8301. hozzászólásáraFúrj át egy laposvasat bele a csavarokat és mehet.
Sziasztok!

Adott egy csataszögi eke, de sztem olyasmi mint az IH. Az egyik eketartó U alakú kengyel megadta magát. Nézegettem a neten de sehol nem találok ilyen méretűt.
Esetleg tudja valaki hol lehetne kapni?
legalább 20cm hosszú és 13,5cm széles kellene.
Válasz Norbi6330 #8299. hozzászólásáratermészetesen függ az ekeszár biztositó elemek méretezésétől, mert ugye nagyobb megnövekedett erőkar lesz és sürün elszaggathatja a nyírócsavart
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/alkatresz/talajmuvelo-gep-alkatreszek/altalajlazito-lemken-ekere/h_7407039 ilyenre gondoltam.
Válasz Norbi6330 #8297. hozzászólásáraszia! az ekeszár helyére gondoltad, vagy az ekefejen belülre?
Hali Érdeklődnék hogy VF ekére érdemes altalajlazitót tenni?
Válasz oprita #8295. hozzászólásáraKicsit megkutyultam a vas-kormánylemez témákat...
Válasz Gandhy #8294. hozzászólására No, így biztosan tartós lesz

Tsz-ben halmokban állt a tartalék műanyag, egy szezont kibírtak. ('80-'90 közt)
Paraszt nem szereti az eldobhatót, főként ha a vas kevés felrakóval tud tízet.
Mennyibe fájt?
Válasz oprita #8291. hozzászólásáraCca. 3 éve legyártottak nekem 6 db VN ekevasat. A tartósságáról nincs tapasztalatom, felraktam, de még nem használtam.
Válasz A.I. #8285. hozzászólásáraMtz-hez, de máshoz is gyart automata vonófejet.
Válasz medikus #8284. hozzászólására
Volt benne ráció anno, ma már nincs.
Válasz Jóskabáttya #8281. hozzászólásáraKöszi neked és mindenkinek, ma leadtam a mintát. Spéci vas is lesz hozzá.
Tudtam a cégről, de eddig hasonló cuccokat lereszeltem itthon.
Válasz Agroporta #8288. hozzászólására
Válasz Agroporta #8288. hozzászólására
Válasz Agroporta #8287. hozzászólására

Válasz Ares 826 #8286. hozzászólásárarosszul tudod, mert ezt mi gyártottuk vogel-noot un 350-400 eketest alapján, csak ez az ekefej dönthető, a vogelé meg nem
Válasz Agroporta #8278. hozzászólásáraEz IH fej csak más a felfogatás.
Válasz oprita #8279. hozzászólásáraHidromechanika Putnok, ahogy a kolléga is írta, bármi kopó cuccot legyárt. Ekéhez is!
Válasz oprita #8279. hozzászólásáraTegyél rá műanyagot!
Válasz oprita #8279. hozzászólásáraHidromechanika kft putnok
Válasz oprita #8279. hozzászólásáraNagyon hasonlít a bagodi bea lemezre.
Válasz ND #8280. hozzászólásáraPutnok végén volt egy kovácsműhely, gyártottak ott ekevasakat, én is megfogom keresni, mert nekem meg frank féle kormánylemezek kellenének.
Válasz oprita #8279. hozzászólásáraPutnokon nem tudják legyártani?
Sziasztok!
Kicsike, Lajta "jellegű" ekéhez keresek 1 (esetleg több) kormánylemezt.
Válasz Agroporta #8276. hozzászólására
Válasz somogyibetyár #8275. hozzászólásáraUn 400 az szerintem, de igen. megegyeznek a furat távolságok.De azert előszőr csak egyet vegyél.
Válasz somogyibetyár #8275. hozzászólásáraaz eketörzs un 350-400-as alap a furatai megegyeznek csak hosszabb a szoknyarésze, magasabb, hosszabb a kormánylemez és betét , ha jól emlékszem.
Üdvözlök mindenkit! VN UN 350 es ekén a "vasakat" átszerelhetem 420-as garnitúrára? Köszönöm, ha segítetek!
Válasz Gumóka #8272. hozzászólásáraEgyszer arra vetemedtem, h vettem 2 darab lepusztult regent saturn 30-ast, készutettünk rá komplett jobbos -balos ekealkatrészeket, a beteg eketörzsek helyére újat gyártottunk, , aztán szép piros szint kaptak, jól jart velük az uj gazdajuk, minden tökéletesen müködött rajtuk.de ennek már több mint 25 éve
Válasz Agroporta #8271. hozzászólásáraTényleg, ezt nem is néztem.
Az enyém felül fordítja a fejeket, a kerék van alul.
Válasz Gumóka #8270. hozzászólásáraa világosabb szinű alul, mig a többi képen felül átforditós változatnak látom
Válasz Agroporta #8269. hozzászólásáraKépről én szerkezetileg ugyanannak néztem, megnéztem vagy 5 eladót, de igen, azok 2 fejesek voltak, az enyém meg 3.