Hogyan termelhetünk sikeresen az egyre szűkülő hatóanyag-kínálat mellett? (x)
Letölthető a Nufarm növényvédelmi megoldások 2020, amelyből részletesen...
Válasz .Richard. #66810. hozzászólására
Valahogy el nem tudom képzelni hogy azt a ragasztás megfogja, abból csak folyamatos szerelgetés lesz, addig kell rendbe rakni még viszonylag új a hüvelysor és a hengerfej rajta.
Válasz .Richard. #66810. hozzászólására
De eldobjuk ! Egy repedés vizsgáló spray nem drága dolog. De két szétszedés után el lett dobva a bokk itt is,mi nálam van. Nem olcsó a "folyamatos" szerelgetés sem. Meg kell csinálni rendesen és mehet egy jó darabig gond nélkül. (Már ha a pilóta is úgy gondolja-kezeli.) A repedés nem áll meg.Ez fizika-mechanika,mindkettőből kap a blokk eppen eleget. A hengerfej ellenőrzése-rendbe rakása alap.
Válasz Vinkó 75 #66809. hozzászólására
Azért csak mert repedt ne dobjuk el. A fej sikja kényesebb dolog mint az a repedés mert ha kicsit szar akkor repedés nélkül is kifuj. Azt azé megnézetném valahol. A fej ugy is megy a másik blokkra ha muszáj.
Válasz Panyi #66807. hozzászólására
Ami megindult azt el kell engedni. A repedés nem áll meg egy ragasztástól vagy felület tömítőtől.
Válasz Panyi #66807. hozzászólására
Ja'rosszabb nem lesz. De csak faxán zsirtalanitva meg szinbe polirozva 'hogy szinte egy anyag legyen'mert kényes dolog a gányolás!
Válasz .Richard. #66803. hozzászólására
Megpróbálom a ragasztós megoldást és a hűtő tömítő is bele öntöm!
Rosszabb biztos nem lesz már tőle, csak javíthat rajta.
Válasz Mtz 550E #66805. hozzászólására
Persze hogy van! Az is kopik,meg kiszárad belőle az olaj,zsír!
Válasz medikus #66804. hozzászólására
Medikus olyan van hogy az önindító nagyobb áramot vesz fel mint kellene? Vagy a gyári generátor nem bírja a két akksit rendesen feltölteni? Mert tekerhetne jobban is! Csak egy kérdés volt vagyis felvetés!
Válasz timon76 #66798. hozzászólására
Áramtalanító nélkül az akkuk,lemerülnek!!!Vadd le mind két akkun az egyik + - sarut!
Válasz Lala5995 #66802. hozzászólására
Elvileg ha nem kap valami extrém hőfokot a ragasztonak birni kell. Irtam szinig kenni. De szintben a blokkal lecsiszolni másnap mire megkeményedik akkor faxán lehetne csiszolni. lehet örök lenne. Hegesztés sem biztosabb csak kurva nagy munka'a bizonytalanra.
Válasz .Richard. #66801. hozzászólására
Jó lesz. De a blokk oldalát érdemes lenne jól megnézmi! A csavaron kívül. Ha van repedés, azt sem ártana megfúrni, addig és ott meghegeszteni.Vagy oda is a ragsztót. Utána (azt a csavart óvatosan) a Csavarokat előirt nyomatékkal több lépcsőben meghúzni!
Válasz Lala5995 #66790. hozzászólására
Mivel ez a blokk má r véres. Mekkora barbá rság megfurni a blokkot a repedésnél'kb. 2milit teljes szélességbe a hüvejek között és hőaállo fémragasztoval szinig nyomni azt rá a tömités és összerak.? Pròbá t megér?
Válasz Panyi #66787. hozzászólására
Ha gyáriak a henger/dúgók hozzá ne nyúlj.3 tégelyt
EBBŐL önts a hűtőbe és majd nem fog folyni,hidegen sem.
Válasz Mtz 550E #66797. hozzászólására
A muszkánál a méretezési pontossák igen csak mérőszalaggal értendő A porlasztó háznál őnála bármi lehet.
Köszi ! Most müködik legalább indul nyomógombra ! Még messze a vége de legalább megy!
Válasz Vinkó 75 #66796. hozzászólására
Porlasztóba cserèltem rugót ahogy mondtad és megszünt az utócsepegése köszönöm a segítséget beállítottam 205-re őket wuzutem csúcsok!
Másik dolog az egyik porlasztóházat cserélnem kellett mert betekertem az àlítócsavart teljesen és 150bar volt csak! Ez minek lehet?
Válasz Panyi #66795. hozzászólására
Bruttó 197 az új blokk,havi akcióban. Most csinálok egy hasonló tüneteket produkáló vasat. Csak azt a fagy nyomta meg.
Válasz Lala5995 #66794. hozzászólására
Majd jobban megnézem még aztán majd lesz valami!
Köszönöm a gyors választ és segítséget!
Válasz Lala5995 #66793. hozzászólására
A bal oldali csavarnál valószinü a hajszálrepedés! Érdemes lenne jobban megnézni! A blokk külső oldaláig is mehet az a repedés. Akkor a selejtezés jobb megoldás lesz! Ha ilyen a motor, a váltó is javításra kerül, hamarosan.
Válasz Panyi #66792. hozzászólására
A javítás idő és pénz kérdése. Tartós javítást a blokk csere, vagy a javítást ad!
Válasz Lala5995 #66789. hozzászólására
KB egy éve vettük a helyi úgymond Tszből üzemóra biztos van benne dögivel!
Mikor megvettük hüvelyezni kellett de akkor nem vettük észre hogy repedt lenne vagy elsiklottunk felette mert a motorba meg a hengerbe e is bele ment a víz és még a hengerfej is el volt repedve úgyhogy azt újat kapott.
Azóta nem volt vele baj, de most el kezedett szivárogni a víz kifelé.
De a dugattyúk is szárazak voltak most és az olaj is jó!
De a fagydugónál lökte ki a tömítés, egy fél cm-es darab kiszakadt! És ott jött a víz! Hozzá teszem hogy fagyállóval volt töltve!
Válasz Lala5995 #66790. hozzászólására
Amennyiben a főtengely eltört a blokkban valamikor, abban az esetben KUKA! Volt olyan, amikor hajszálrepedés volt a blokkban ( főtengelytörés miatt) és később derült ki.
Válasz moll1983 #66788. hozzászólására
Az a repedés a blokkon levő összekötő lyukig ér! A hüvely pereme alatt felmegy a hűtőfolyadék. De a tömítés jó ideig bírni fogja. Nem egyedi eset! Talán valamikor forrt a víz!? Vagy valaki forró motorba öntött hideg vizet.
Válasz Panyi #66787. hozzászólására
Még nem kuka! Ha a motorban sok az üzemóra, akkor érdemes lenne a két hüvelyt kihúzva a repedést eltüntetni! Nem bonyolult a hegesztés. Talán a motortömb sem teljesen sík!? Ha nem akarsz vele sokat bajlódni, akkor mehet vissza a hengerfej. Egy idő után majd jelentkezik a hengerfej probléma és utána nagyobb javítás válik szükségessé!Teflongyűrűt is kellene tenni a hengerfejhez!
Azt kellene tudni,hogy milyen mély a repedés,a víz szivárgás az öreg hengerfej tömítés miatt volt.
Én valszeg összeraknám így mivel nem nagy költség és munka,főleg egy blokk cserével összevetve.
Megfőzve nem volt?
Sziasztok!
1025 ös szöghajtásos mtzvel kapcsolatban lenne kérdésem!
Ha nem volt beindítva a motor akkor a hengerfej és a blokk közül szivárgott a víz az adagoló oldalán.
Ha járt a motor akkor a szivárgás megállt.
Szétszedtem hengerfejet levettem megtakarítottam a hengerfejen nem láttok repedés! A blokkot megnéztem és a két középső henger között a blokk el van reped e! A képet feltöltöttem! Új tömítéssel össze rakhatom vagy kuka az egész.
Az olaj és a víz nem folyt össze!
Válasz medikus #66785. hozzászólására
Ami még lemaradt,fontos!!Kell egy IFA áramtalanító kapcsoló is!!Anélkül a gépet nem tudod áramtalanítani!!!!!!!!4 kivezetéses áramtalanító kapcsoló!!!
Válasz timon76 #66783. hozzászólására
A te rajzod nem pontos! A lényeg,hogy az összes fogyasztó a párhuzam kapcsoló 30 pontjáról kap áramot! Az indító kapcsoló is!!A rajzon nyomó gomb ként van ábrázolva az indító kapcsoló!A generátor töltő szála ami a 6 os csavar,az meg az 51 re megy,ampermérőn keresztül.A szabályzó bekötésére nem tudok mit mondani,ahhoz látni kellene a szabályzót,és a generátor hátulját is!
Igen ezt most akarom beleszerelni!Hasonló volt benne!Próbálkozok akkor ! Bár ha a rajzomon összekötnéd naggyábol örülnék neki! Egyenlőre, elég lenne az indítás rész !Párhuzamkapcsoló,akkuk,nyomógomb, relé, önindító vagy relé nélkül is jó lenne!!
Válasz timon76 #66780. hozzászólására
Ezt úgy szerelték bele itthon!Ehhez a párhuzamkapcsolóhoz jó a rajzom!
Válasz timon76 #66780. hozzászólására
ez a párhuzamkapcsoló
Pedig gyári, Mtz 82 88-as
Válasz timon76 #66776. hozzászólására
Milyen gép?????????????????????????!!!!!!!!!!!!
Az Mtz ben nincs párhuzam kapcsoló gyárilag!Nem találkoztam vele!
mtz export
Válasz Sanyee #66774. hozzászólására
Neki nem jó!!!!
Sajnos az elöző tulajnál szétment a párhuzamkapcsoló,és valamit elcsesztek! Minden be van kötve ,lámpák index műszerfal,izzitás,rendes indítókapcsoló minden de semmi nem megy!Indul ha sorba van kötve és az önindító vékony csavaron lévő kábel hozzáérintem a párhuzamkapcsoló egy kivezetéséhez!
Válasz timon76 #66772. hozzászólására
Milyen gép ez?Gyári 24v!
Válasz timon76 #66767. hozzászólására
A pàrhuzamkapcsoló részét nem tudon, de a többi bekötése kivehető rajta.
Válasz timon76 #66767. hozzászólására
Ha valamit konyítasz hozzá,ez sokat segít!
Az ampermérőt az 51 és generátor közé kösd!
Gyári 24v rendszer!Holnap csinálok,pontos adatokkal!
Válasz timon76 #66769. hozzászólására
Akkor indító relé nem szükséges!
Válasz timon76 #66767. hozzászólására
Milyen generátor?Milyen szabályozó?Számozott kivezetés,vagy betűk?Anélkül ez semmi!
Válasz medikus #66768. hozzászólására
üdv! Párhuzamkapcsoló!
Válasz timon76 #66767. hozzászólására
Mi ez itt a két akku között?
Válasz Tomi81 #66765. hozzászólására
Ebből is látszik,hogy ezeket sem 50 évre csinálják!!!8-10 év,és vegyél újat!
Válasz medikus #66751. hozzászólására
Mondjuk csinálhatta volna úgy is, hogy az akksitartót meghagyja hátul, csak kisebbre veszi és oda teszi az elektronikát. Az akksik meg maradnak a fellépő mögött, csak beteszi feljebb az elektronika helyére.
Válasz Rabó001 #66762. hozzászólására
Megveszi a gyártósorokat mindenestől, részletek nem számítanak!
NGK gyújtógyertya made in France japánból
Letölthető a Nufarm növényvédelmi megoldások 2020, amelyből részletesen...
Megmutatjuk, miről fognak szólni a PREGA 2020 Konferencia szekciói, és azt is,...
Ráadásul mindez 1800 négyzetméteren úgy, hogy a vontatmányok közé 51 berendezést...
Az idei év a tengeriből mind mennyiségben, mind minőségben kiválónak mondható,...
Válasz csferri #66812. hozzászólására
Hát'ha van rá pénze biztos venni is fog másik blokkot. Én is akkor vettem uj fejet mikor már megadta magát. Egy darabig elzörög az.