Fórum
Perkins motorok - tapasztalatok és vélemények
Létrehozta: Vendég , 2008-02-12 20:48:29
Kedvencekhez
Segítség
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Vizet a tájba új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- MTZ 1221 traktor új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Szója termesztése új
- Gépkönyvek és más gépszerelési könyvek új
- Rába Steiger traktorok új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
Cikkajánló

Aprómorzsás talaj: nem a gépek, a gyökerek számítanak
A biológiai talajszerkezet megőrzése kulcsfontosságú a vízvisszatartáshoz. Dr....
670 hozzászólás
Válasz .Richard. #519. hozzászólásáraVegyék le az ékszíjat hogy úgy bugyog e a hűtő.Meg ki kell venni 5-6 napra a termosztátot,nem lesz semmi baja de viszont megmutatná magát.
Válasz Drisa #512. hozzászólásáraHa,nem bugyborékol bele nyitott termosztàtnàl a hűtővizbe,akkor lehet,hogy nèha zàrtan, vagy kicsit nyitva megszorul a termosztát,aztán melegül,vizetnyom,ahogy tàgul,aztán kinyitott,vizhiàny,szèpen megy tovább. Egy cserét megèrne,bontàs elött.
Válasz Drisa #516. hozzászólásáraElőször a hűtöcsöveket nézném meg, esetleg levált a belső gumija és digulást okoz
Válasz Drisa #516. hozzászólásáraIlyet akkor csinál,ha meg lett főzve és megszorul a motor.
Van hogy elég a hengerfej síkolás,de van amikor a blokkot is kell,
Ugyan így járt egy haverom tavaly, először hengerfejcsere volt, de nem lett jó, utána a blokkot is síkolták.
Válasz .Szabi. #515. hozzászólására9 éve van nálunk, idén kezdte a hülyeséget.
Válasz Drisa #514. hozzászólásáraHasználtan vettétek?
Válasz .Szabi. #513. hozzászólásáraDe nincs fehér füstje a víz nem hiányzik belőle. És csak 3-4 naponta csinálja vagy ha nem megyünk vele akkor ritkábban.
Válasz Drisa #512. hozzászólásáraHengerfejes, vagy rosszabb esetben a blokkot kell síkolni
Manitou perkins motorja miért csinálja hogy 3-4 napig semmi gond majd egyszer minden nagyobb erőltetés nélkül néhány pillanat alatt felforr a vize. Ilyenkor 7-8 liter víz megy bele. Majd újabb napok jönnek amikor semmi gond. Termosztát és hűtő sapka volt cserélve. Víz szivattyú 3 éve volt cserélve. Hűtő tiszta, kis papírt alapjáraton oda szívja.
Válasz jamo #510. hozzászólásáraNa majd még utánna járok. Nagyon kopott volt, és fémforgács is volt benn bőven. Ez okozhat szerinted füstöléses-kopogásos tüneteket, vagy más lehet a hibás?
Válasz MFM #507. hozzászólásáraNem tudom. Nekem is csináltak már két ilyen motorra is gyári technológiával újították fel. Tegyem vissza ékpályára vonalakat össze és go... és működnek is tökéletesen... ha ékpálya van ék meg nincs akkor ott valami nem okés szerintem.
Válasz tri #508. hozzászólásáranem tud átugrani.
Válasz jamo #506. hozzászólásáraHa célszerszám nélkül (ami rögzíti a fogaskereket a házhoz) veszik le az adagolót, akkor a fogaskerék nem tud annyit mozgolódni bent, hogy elmenjen a jelről? Mert akkor ugye az adagoló tengelye nem tartja pozícióban a fogaskereket, nincs annyi hely, hogy elforduljon a másik kerékhez képest? Nem próbáltam még, csak kérdezem...
És lehet azért nem volt neki ék benne, mert úgy már nem működött, így meg beállították a motort holtpontra, az adagolót külön szintén, aztán nem foglalkoztak az ékkel, ahová esett, ráhúzták a kúpra, és go...
Válasz jamo #506. hozzászólásáraIgen, úgy van ahogy írod, megvan a jelzés is, az adagoló tengelyén ugyan van ékpálya, de nem volt benne ék. Csak azt nem értem, hogy akkor miért mondta azt aki felújította, hogy most alapállásban rögzítették az adagolót, és oda kell tekerni a motort?
Válasz MFM #503. hozzászólásáraNem kúpos-reteszes rögzítésű a fogaskerék az adagoló tengelyén? Mert ha igen akkor cxsak oda visszateszed és kész az adagoló házán ahol érintkezik a tartódeknivel van egy erős karcolt csík azt gyári célszerszámmal jelölik rá ott jó az előtöltés.Összeállítod a két csikot és kész. Nagyon egyszerűen szerelhető.
Válasz MFM #503. hozzászólásáraNem csak egy féle képpen tudod fel tenni? Utána csak finomítani kell. Nem értem miért kéne jelre tekerni.
Válasz MFM #503. hozzászólásáraHa le van szedve az eleje, akkor a fogaskerekeken van jel, össze kell forgatni.
Perkins motor adagolóját felújítottuk, és most visszaszereléshez el kéne forgatni a motort gyári pozícióba. Hol kell keresni az ezt mutató jelzést?
Úgy néz ki az adagoló lessz a hiba az eddigi vizsgálatok alapján
Válasz mtz1221 #498. hozzászólásáraMost meg már odáig jutottam hogy colos kulcsokat kell vegyek. Mert van egy csomó olyan csavar ami még eredeti.
Válasz .Richard. #499. hozzászólásáraKívül vannak a porlasztók látszik mind a négy.
Válasz Maszek Zs #497. hozzászólásáramilyen a hengerfeje? Nemám a szelepdeknin belülről vannak a porlasztók,meg a nyomócső bekötések,visszafolyók,azt ott folyik be,te meg addig szétszeded az egészet! Meg kéne nézni!
Válasz Maszek Zs #496. hozzászólásáraA luk azért van hogy észrevedd ha kiszakad a membrán,csak gyanúsan tiszta az egész nekem mindig kormos olajos szokott leni.Erősen nem lehet felpumpálni(adagolón nincs nyomástartó szelep)Az AC 0,5-0,7 bár körül el ereszt és ennyi.(szívd meg fújd meg szájjal,és érezni fogod hogy jók-e szelepek.)A pumpát jegyezni biztos nem kell,csak vigyázz a levevésnél,van amit ricnikről csak le kell húzni,meg van amelyiknek a túl felét is le kell bontani,mert csavarok is fogják.
Az adagoló levételnél kell valamire vigyázni? Jelre kell-e tekerni? Vagy ilyesmi.
Most próbálgatom mikor pumpálom közben befogom a nyomó ágat 2-3 pumpálás után nem csinál semmit!! Elengedem megszűnik a nyomás újra lehet pumpálni. A szívó oldalon nem csinálja. Furcsa volt a helyén is csinálta,mielött levettem nem tudtam kézi pumpával semmit csinálni.
Válasz mtz1221 #492. hozzászólásáraCsak most találtam egy futatot amin elvileg ki tudna az gázolaj folyni.vagy nem azért van?
Válasz mtz1221 #492. hozzászólásáraNem tudom az AC szét szedni szegecselve van
de viszont tiszta belülről. Csak gyanús volt mikor leszereltem kívülről is tiszta volt. A gazda már egyszer le szedte Úgyhogy lehet ő takarította ki
Válasz mtz1221 #492. hozzászólásáraAzt hiszem 20000 üzóra van benne
Köszi meg nézem majd meg írom mire jutottam.
Válasz Maszek Zs #491. hozzászólására90/ hogy a membrán lesz elszakadva,de szét kell szedni hogy meglásd.ha kiveszed a helyéről akkor égő alatt meglátni.(Meg az AC ház alján,ha kormos akkor jó,ha lyukas akkor szép kimosott lesz.)Ha itt nem találsz hibát akkor forditsd kifelé az izzító gyertyát és járasd úgy.Az adagolót hagyd utoljára,5000-6000 óránkét annak is elmegy a szimeringje.
Válasz mtz1221 #486. hozzászólásáraKinagyitottam ott a membránnál tud lefolyni nem az lehet csak elszakadva??
Válasz mtz1221 #486. hozzászólásáraAzt nem tudom hogy indul reggel. De arra nem panaszkodik a gazda. Miért gondolod ennyi le tud folyni 30 űzem óra alatt? Állítólag 2cm emelkedett a szint. Gondolom itt van az izzítás!?

Válasz mtz1221 #486. hozzászólásáraVan arra lehetőség mondjuk,hogy leveszem az AC-ét de nem kötöm ki és akkor meg nyomkodom és ha látom csepegni belül???
Még valami a turbó után a kipufogó miért van rés?
Válasz mtz1221 #486. hozzászólásáraAc az ilyen van rajta adagolóról is csináltam képet

Válasz Maszek Zs #485. hozzászólásáraAz Ac-t ha szétveszed,akkor alul megszokta mutatni hogy nafta vagy olaj van-e benne.izzító gyertya van benne ? Ott is teletud menni ha egész éjszaka folyik bele,de az reggel akkor elég trükkösen szokott indulni.Utoljára meg a pumpa szimmeringje,de azt az adagolós fogja meglátni.
Üdv mindenkinek!!
S.O.S lenne!!!
Van nálam egy Kamatsu árokásó. Amiben túrbós 4 hengeres motor van. És baj van mert gázolaj van a motorolajba. Úgye van a tápszivatyú meg az adagoló ahol be tud folyni.Van még másik is? Melyik a valószínűbb? És hogy tudom meg nézni mi a hiba??
Köszönöm! Vannak ám árak
Válasz Laci0723 #481. hozzászólásáraMTEspecial azaz Traktorék kft.
Válasz Laci0723 #481. hozzászólásáraverbis vagy maviprod
Egy 6 hengeres perkins motorhoz lenne szükségem tápszivattyúra. A száma: FP/KS 22 AD 10/2
Valaki tudna ajánlani megbízható beszerzési forrást? Hol érdemes érdeklődni?
Válasz alexander #478. hozzászólására Milyen izzítású egy gyertya a torokban, vagy hengerenkénti??
Válasz nagyne.sara #454. hozzászólására
tudna e tanacsot adni valaki nekem van perkins motrom 4 hengeres 4400as hidegen nem indul 4 hengeren az elömelegitök jok az üzemanyag szüröket kicseréltem nem tudom mi lehet a baja ha egyszer beindul aztan pöcre indul 3000 motorora van rajta szápen megy nem füstöl
Válasz rsándor #476. hozzászólásáraNemrég vettem a trakit,olaj cserék,szűrőcerék,ezzel kezdtem.
Válasz lefi #475. hozzászólására Lehet túl alapot kérdezek.
Levegő szűrő tiszta??
Válasz mtz1221 #473. hozzászólásáraNekem nem bír kipörögni,aztán ha sikerül akkor folyamatosan füstöl,nem okádja de láthaó a fekete füst,ráadásul magas a fogyasztás.
2.5óra pótozás 23l gázolaj.
Válasz mtz1221 #473. hozzászólásáraKöszi
Válasz lefi #472. hozzászólásáraSzürkés feketét láttam,de lehet motorja válogatja. Ha gyanús akkor,leveszed a csövét és lezárod a filter tetején.
Válasz mtz1221 #471. hozzászólásáraSzia,ilyenkor feketét füstől?
Válasz jamo #465. hozzászólásáraA meleg nyitja a gázolaj útját.A mijeink bimetál szelepnek hívják(idővel nyitva szokott maradni,és füstöl a motor terhelés nélkül is)