Hirdetés
Fórum
Perkins motorok - tapasztalatok és vélemények
Létrehozta: Vendég , 2008-02-12 20:48:29
Kedvencekhez
Segítség
- Kukorica terményárak új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mezőgazdasági használtgép külföldről! új
- Case IH traktorok új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Őszi búzavetés október 1-től? új
- Napraforgó ára új
- AKG támogatás új
- Chip tuning, chip tuningdoboz, traktor tuning új
640 hozzászólás
Válasz lordbgabi #439. hozzászólásáraElfogadom, sajnos van, amikor a szükség nagy úr.
De itt van például Zoltán esete, az Agroinformon keresztül keresett meg minket, hogy információt, és beállítási adatokat kérjen a motorjáról. Tehát tudta, hogy mi vagyunk a hivatalos képviselet. Természetesen segítettünk neki anélkül is, hogy bármit is vásárolt volna tőlünk. Viszont valamilyen oknál fogva rá sem kérdezett nálunk a lentebb említett alkatrészekre amiket keres (porlasztócsúcs, termosztát..), hanem egyéb beszerzési forrást szeretne, illetve a cikkszámokat szeretné kideríteni valahogyan. Hiszen csak egy e-mailre, vagy telefonhívásra lenne szükség felénk, és máris kaphatna egy ajánlatot, ami szerintem árban is megfelelő lenne, nem lenne szükség arra, hogy"vadásszon".
Gyakran találkozom hasonló esetekkel, és nem értem az okát.
Lányi Gábor
Igen ez tény és való h gyári az gyári nem kell vele szenvedni semmit
de amikor a tarlón forr a víz és az olaj a gépben mert beragadta termosztát akkor nincs lehetőség arra h a 100-150kmre levő szervízből egy órán belül kikerüljön az alkatrész
Válasz lordbgabi #432. hozzászólására
Kedves LordGabi!
Linkedben a Mercedes termosztát 2982 Ft,
nálunk a gyári Perkins termosztát a motorodhoz bruttó 2650 Ft tömítéssel együtt.
Nem szeretnék senkire sem erőltetni semmit, de a gyári alkatrészek ára nem mindig olyan magas, mint ahogyan az emberek gondolnák, sőt, néhány esetben - mint ez is - olcsóbb is lehet az utángyártottnál.
A kísérletezgetéshez képest pedig a végén mindig olcsóbb.
Üdv,
Lányi Gábor
Perkins képviselet és márkaszerviz.
Válasz v.akosss #436. hozzászólásáraElküldtem a számom,nem hívlak mert keresni nem akarok rajta.Annyit bírunk csinálni,hogy ha még kapni lehet(eladták pár hónapja a céget valami lengyel cégnek)rendelek neked egyet.
szia engem érdekelne ugyan ilyen adagolo tisztelettel V.ÁKOS
LÉGYSZIVES hivj 06-30-181-97-36
mtz1221 idézett hozzászólása (#333):
szia engem érdekelne ugyan ilyen adagolo tisztelettel V.ÁKOS
LÉGYSZIVES hivj 06-30-181-97-36
szia engem érdekelne ugyan ilyen adagolo tisztelettel V.ÁKOS
LÉGYSZIVES hivj 06-30-181-97-36
Válasz zoli6886 #430. hozzászólására"Ha esetleg tudtok valami jó beszerzési forrásokat ne tartsátok magatokba,köszönöm!!!
"
Kedves Zoltán,
Ha elküldi e-mail címemre - gabor.lanyi@maviprod.hu - a motorszámot, tudunk árajánlatot adni a keresett Perkins alkatrészekre.
Válasz zoli6886 #430. hozzászólásáraSzia a 6.354esbe mercedes mb 100 tipusu kisteherazutójét tettem 2éve van hozz egy gumiharang azzal együtt fbs-sel ragasztottambe mert a rögzítőgyűrű hiányzott már belőle. http://www.autodoc.hu/wahler/1718957
ez van benne most nemtudom hogy a négyhengeresnél mennyi hely van
Válasz zoli6886 #430. hozzászólásáraFüstölős. Van itt két morzsoló 76-85-ös dominator. Dettó. Adagolós látta. Új porlasztók. És hidegen füstöl kicsit. Melegen már nem vészes. Ezekben 82 fokos termosztát van. A 85 most lett vásárolva. Simán ment egészen a fagyállózásig. Fekete habos anyagot kezdett kitolni a hűtő. Többszöri mosatás után a víz letisztult. Nyomás nincs a rendszerben. De még is melegszik. A hűtő betöltő nyílásán benézve,látni a cellák szépen berakodtak szeméttel. Sajnos kiszerelés és hűtő szétszedése a megoldás jelen esetben.
Válasz lordbgabi #429. hozzászólásáraSajnos nincs benne,nagy nehezen lefaragtam úgy be volt ragasztva,de termosztátot nem találtam,na most milyen kell??? A horony ahova befeküdne 70mm,de mi lehet a cikkszám,ebből elég nehéz kihámozni!!!A porlasztó csúcsok mind rosszak,tehát újak kellenek annak megvannak a számai,egy sem jó!!!!Termosztátra visszatérve felvetődik 1 kérdés miért nincs benne/talán bezárt és elkezdett melegedni és ezert kidobták mert ez volt a legegyszerűbb és szarták pótolni!! vagy csak melegedett,kezdődő hengerfej pakolás hiba,vízköves hűtő rendszer,repedt blokk,hüvely sok minden lehet,de se a vízben se az olajban nincs keveredés egymással!!!/
Ha lesz termosztát bele gyorsan kifog derülni ez a feltételezés!!!
De szerintem a fehér füst nem természetes,ez privát vélemény,ha meglesznek az új porlasztók majd megírom a végeredményt.
Most ki kell nyomozni a termosztát pontos típusát,méretét,a fokot 78 vagy 82 de az utóbbi nem annyira fontos,szerintem de majd kiderül!!!
Ha esetleg tudtok valami jó beszerzési forrásokat ne tartsátok magatokba,köszönöm!!!
Válasz zoli6886 #426. hozzászólásárafehér füsttel ne foglalkozz 6.354-es is ezt csinálja hidegen de termosztát legyen benne az fogyasztásba eléggé közbeszól
Válasz zoli6886 #426. hozzászólásáraüdv 0,25 szívótól és 0,25 kipufogótól nem lesz semmi baja...
befecskendezési nyitónyomás az 175 bar :)
Válasz zoli6886 #426. hozzászólásárahttp://www.foleyengines.com/sites/default/files/Perkins.4236Manual.Complete.Reduced_0.pdf
Sziasztok!!!Van 1 4.236 perkins motorom 1 claas kombájnba /CONSUL/ beszeretném állítani a szelephézagot ehhez kellene segítség,szívó+kipufogó
hézag!!!Véletlenül valaki nem tudja-e a porlasztó típusát,számát és a végnyomásnak mennyinek kell lenni-e???
Hidegen nagyon fehéren füstöl,melegen elhagyja minimális már,viszont nagyon könnyen indul/víz,olaj nem fogy!!!
Szeretném ezeket a hibákat kijavítani,ehhez kellene egy kis segítség,köszönöm!!!
Kedves Perkins felhasználók!
Bármilyen Perkins motort érintő műszaki probléma, illetve alkatrészigény esetén készségesen állunk rendelkezésükre.
Máviprod Kft.
2038 Sóskút, Ipari Park Bolyai János utca 8.
+36(23)560-023
+36(70)456-3792
Válasz sisterstours1 #423. hozzászólásáraOlvasd el.#369 Csarli 1 | 2015-07-20 09:15:32
Van egy landini powerfarm 1oo 2o14 es traktorom 1ooo ora munkával a perkins motor ereje teljesen eltünt inditás után 1o percig megy utána 15oo fordulat fölé nem megy és fehér füstöt nyom egy uj motornál mi lehet ez.ha valakinek esetleg van tapasztalata ebben a helyzetben.
Válasz mtz1221 #421. hozzászólásáraKöszönöm a válaszodat akkor szerintem 0,4-re lesz állítva
Válasz Bandika86 #420. hozzászólásáraAmúgy én is 0.4 szoktam a perkins meg az mtz motorokat is.A nagyobb hézagtól baja nem lesz,de a túl kicsitől el tudja égetni a szelepeket.
Válasz mtz1221 #419. hozzászólásáraKöszönöm szépen a segítséget
Amúgy ez a motor egy MF 3065.ben van, volt aki azt mondta hogy a 0,4-06-ra kell állítani vagy az sok?
Válasz mtz1221 #418. hozzászólásáraA tiédnek 0.25 re kell mindkettőt.
http://www.moteur-perkins.com/uploads/catalogue/lettre/notice/manuel-perkins-ld-4-236.pdf
Válasz Bandika86 #417. hozzászólásáraAz állópumpás blokknak 0.4mm a kipufogó,0.25 a szívó,hideg motornál.
Sziasztok
A4.236 motorban mennyire kell a szívó és kipufogó szelepeket állítani?
Előre is köszönöm
Sziasztok!Van egy Perkins A4.236 motorom,ami gépműhelyben teljesen fel lett újítva,most fűzött blokk es hengerfejkent van.Van valakinek gyari dokumentuma az osszeszereleseről,vagy van valami különleges,amire figyelni kell?Köszönöm!
Válasz mtz1221 #414. hozzászólásáraAz király, az ő kompresszora bánta mert kicserélte :)
Válasz Bandika86 #413. hozzászólásáraAkkor fogd meg a szerelő fejét és verd bele a kompresszorba.A gyári réz cső belseje 3.5mm.
Válasz mtz1221 #412. hozzászólásáraÉn is ezen csodálkoztam.
Az igazat megvalva nem én csináltam hanem egy "szerelő" a gomba elé tett egy közcsavarszerűséget amibe belefurt és egy nagyon vékonyka csövel oldotta meg a kompresszor olajzását. A cső belseje kb mint egy gombostű.
Válasz Bandika86 #411. hozzászólásáraOlyan nincs hogy a gomba helyén kevés,ott valami el lett rontva.
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hozzátok hogy van egy traktorom ami külföldröl lett behozva amiben egy 4 hengeres turbós perkins motor van. Ezen a gépen nem volt kompresszor és úgy lett vizsgáztatva hogy lett rátéve hogy légfékes vontatásra is megkapja. A lényeg az hogy a kompresszornak kellene olaj a kenéshez ehez viszont csak az olajnyomás visszajelző gombának van hely meg a turbóra ami megy olaj amiből tudnék nyerni, sehol máshol
A gomba helyére már próbáltam bekötni de onnan kevés volt az olaj és megadta a kompresszor magát. Abban szeretném a segítségeteket kérni hogy a turbótól nem akarnék elvenni olajat, vmi ötlet?
Válasz besenyeijanos77 #408. hozzászólására369 hsz. le van fényképezve, ha nem sikerül kivenned írj privátba.
Válasz besenyeijanos77 #408. hozzászólásáraKeress vissza a 369-s hozzászólás megmutatja,hol van.
Válasz Csarli 1 #369. hozzászólásáraSziasztok egykis segitség kellene,MX 100c van perkins motoros.Elég gyenge motor,nem húzz nem ugrik ahogy várná az ember 100le motortól
az adagoló es a porlasztók most lettek javitva. milyen szüröről beszéltetek.a segitséget elöre is köszönöm.
Válasz VMisi #405. hozzászólására Az izzító gyertyánál???
Válasz VMisi #405. hozzászólására Bourgoinod van???
Perkins
Létrehozta: firga.tyu,
Válasz »
#1 firga.tyu
[ Törlés ] [ Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra ]
Üdv mindenki! Perkins 6 hengeres motorral hajtott csőtörő kombájnommal küzködök már egy ideje! Minden működik, csak valahol beleszivárog a gázolaj a motorba. Volt már adagoló javítás, csere, ac, csere, gyűrű csere! Nincs több ötletem. Ha valaki tud segíteni akkor azt köszönöm! Tapasztalatok, ötletek is érdekelnek! KKöszönöm szépen előre is! smile sad
Válasz feher80527 #403. hozzászólásáraValamelyik nagy nyomású csövet lazítsd meg a porlasztón, aztán indítóz ha nyomja a gázolajat el kell indulnia. De valószínűleg hosszabban kell indítózni.... Ha nincs izzitás akkor egy nagyon kevés hidegindító a levegőszűrőbe...
Sziasztok! Adott egy 25 éves Gehl4610-es, perkins motorral szerelt homlokrakodó. Munka közben leállt és azóta nem indul. Az adagolóig eljut a gázolaj, de onnan tovább nem. Valakinek van valami ötlete?
Válasz mtz1221 #395. hozzászólására Még mindíg az álló adagolónál tartok ha leveszem a motorról, gondolom kupfogaskerék van rajta, azt hogy fogom tudni hogy hol volt? Van valami jelölés??
Helyzetjelentés:volt kis időm és lecseréltem az adagolót, hatalmasat változott a teljesitmény, kb mint amikor chiptuninggal ar autóra rárakattom 30 lovat. Ahol eddig az ekét 4,5-5 km sebességgel vitte azt is kinlodva, most ugyanott 8-8,5 km-el simán viszi, szuper lett nagyon
Válasz Józsi7 #398. hozzászólásáraVisszacsapó szelep van beszerelve. Nyáron nincs vele gond, viszont hűvösebb időjárásnál elengedi az olajat. Minden évben ezt játsza el.
Válasz ravaszparaszt #396. hozzászólásáraElőször próbálkozz meg egy visszacsapó szeleppel. Ha nem jön össze, akkor egyszerűbb egy elektromos -12v- tápszivattyút beépíteni. 12-15 ezerből megvan. Nekem a régi kombájnomon hat évig működött hiba nélkül - claas mercuron.
Válasz ravaszparaszt #396. hozzászólásáraElőször próbálkozz meg egy visszacsapó szeleppel. Ha nem jön össze, akkor egyszerűbb egy elektromos -12v- tápszivattyút beépíteni. 12-15 ezerből megvan. Nekem a régi kombájnomon hat évig működött hiba nélkül - claas mercuron.
Válasz VMisi #394. hozzászólásáraSikerült a levétel, semmi gond nem volt, könnyen levettem. Javitani semmit nem javitottak rajta, mert a padon jo értékeket mutatott, viszon nem is változott semmi, és melegen most is nehezen indul, tehat nem jo a hidraulikus fej. Most került egy más a dagolo, a napokban vettem még egy traktort váltohibásat, és mihelyt idő lessz rá átrakom annak az adagoloját.
Segítséget szeretnék kérni!
6 hengeres Perkins motoros kombájnomban az AC
pumpa elengedi az olajat.
Ez egy tolórudas, dugattyús BOSCH AC pumpa.
Az új ára igen húzos,ezért Balkán típusút sze-
retnék rá venni a kedvezőbb ár miatt. Két furat felfogású.
Mi lenne jó rá?
Köszönöm előre is a tanácsokat!
Válasz rsándor #393. hozzászólásáragumigyűrű van,csak a szétszedésre vigyázni mert a szabályzó rugóját 3 lukba is belehet akasztani.
Válasz sanyeee #392. hozzászólásáraSikerült az adagoló levétele és a javítás? Érezhető a különbség?
Hat hengeres perkins motorom van egy betakarító gépbe, álló adagolós. A gázkarnál szivárog a gázolaj. Tudna valaki segíteni hogy ott gumigyűrű van vagy simering vagy egyáltalán lenni kell ott gázolajnak??A gázkar kívülről levehető.
Válasz GREVEN #390. hozzászólásáraVan mögötte kábel, kettő is ami egy jeladó szerüségre megy rá. Hogy mit szabályoz az ajeladó, arra kiváncsi lennék én is Többek közt az is a gond, hogy gyengus a gép, viszont biztos hogy nem jó az adagoló mert ha nagyon meleg a motor akkor nehezen indul. Remélem holnap jutok valamire. Köszönet a tippekért.
Válasz Powerfarm #389. hozzászólásáraLehet, hogy tényleg azt kell csináljam én is, mivel szervizes nincs igy muszáj lesz levegyem én, reggel nekiesek majd 1006-6 turbós motorról van szó. Köszönöm a segitséget.