Válasz szanberg #6152. hozzászólásáraMert egyből ráugrasz mindenre,hagyni kell nekik egy 2-3 hónapot az ajánlat után.Akkor majd jelentkeznek egy jó ajánlattal nálad is,elhiheted
Válasz lac* #6151. hozzászólásáraNem a listaár azért, mert az 200ezer körül van, énis láttam árajánlatokat ilyen gépekre, de ha engednek még belőle az nagyon jó, kérdés mennyit lehet még remélni!?!?
Válasz szanberg #6139. hozzászólásáraKöszi a válaszokat. Jól tippeltél 6300 ha van benne. Én kicsit félek a sok hajtóműtől ami van benne azokon keresztül kapcsolja a hajtásokat és a nagy 8.5 m asztaltól( Biso VX crop ranger
Minden kereskedő azt mondja, hogy ollyan kicsi az árrés a gépein, hogy már nemtud engedni belőle, máshol meg olvasom az 5milliós alkukat...
Nem értem, komolyan.
4964!
Látode!?!?!?!?!
A 6090-es símán 60miller felett van
Kegyetlen árak. Az a baj lényegében konkrét megtérülést nem is tudsz számolni ilyen kombájnra, mert nem az a kategória amivel évi 1000 hektárt vágsz majd bérbe. Nyílván a saját mástól független betakarításod mindennél többet érhet, de nagy falat most egy kombájnvétel az biztos
Válasz lac* #6145. hozzászólásáraÉn nekem már 3 éve tervbe van tavalyi ár amit adtak 185 erez volt de még ebböl alkudni mondta a srác,és te már kértél arat
Válasz szanberg #6140. hozzászólásáraMindenki azt dicséri ami a sajátjáé,de az nem baj mert az azt jelenti h nagyon meg van vele elégedve,ezek szerint neked nagyon bevált,én inkább a new h felé hajlok mert felénk sok futkos én kimagaslóan meg vannak vele elégedve remélem majd én is az leszek
Válasz dr.T #6137. hozzászólásáraSzerintem félre értettél engemet, nem akarok kombájnt cserélni. Egyáltalán nem.
Annyit írtam, hogy ha mondjuk 5év múlva tizen éves korában valami jó lehetőség lenne s a jóIsten eltet bennünket akkor én a jelenlegi palettából egy 8240-es IH-ra cserélném le mondjuk. Azt leírtam nagyjából, hogy miért.
Egyébként engem a szalma nem érdekel, kell hagynom a jószágnak de nem annyira sokat, illetve nekem a bálázó felszedi az össze rendsodrózott szecskázott búzaszalmát is igaz régi claas után csináltunk ilyet ami azért annyira nem vágja össze mint az újabbak, de akkor is szecska volt.
Egyébként mindig bulvárkodok a rotoros témában mert nagyon érdekel, szeretem az ilyen technikákat. Sajnos amikor aratok akkor arat más is így nemsikerült még közel annyi kombájnt megnézni munka közben szakszemmel mint szerettem volna.
Abban biztos vagyok, hogy a piac leg egyszerűbb mechanikus megoldású kombájnja a mienk, illetve a legjobb szalmát rotorosok közül ez hagyja.
Válasz szanberg #6133. hozzászólásáraMiert akarsz olyan gepet venni magadnak legkozelebb ami lisztet csinall a szalmabol,ezzel nemsok hejre mehetnel aratni ha ilyen szalmat hagy maga utann?
Válasz szanberg #6133. hozzászólásáraMost a fenek lemezekrol csak annyi,hogy kb 10 eurobol legyartatod darabjat ha akarod vastagabb anyagbol is (ha 7000 ha csak az kopna el akkor megcsokolnam a kipufogojat minden este elkopna),szerintem ezt ha valakinek van fogalma a kombajnokrol akkor ilyenekkel meg csak nem is foglalkozna ennyi motorora utann.
Válasz szanberg #6133. hozzászólásáraHát ezt cáfolnám mert itt csx 330 lóval 2250 cséplőóra van nagyából rajta és a gazdája azt mondta h nagyon pipa masina,kopás szinte semmi, lehet nekem is össze jön egy cx5090 nagyon szemezgetek vele
Válasz sofi #6129. hozzászólásáraA kosarak meg a lécek szerintem sokkalsokkal többet bírnak ki, legalábbis nem hiszem, hogy a közeljövőben javítani kellene.
Nekem a Challengerben 1700cséplőóra körül van de gyakorlatilag kopásmentesek a cséplőelemek, sőt a felhordóláncok is mind spanolhatóak még, közepesen nyúlottak eddig, tehát minden kopó alkatrésze nagyon sokat kibír.
Ja igen! Ez a mennyiségű cséplő üzemóra alatt kb 7000-7500 hektárt dolgozott már a kombájn, szóval ezekből látszik a tartósság.
A nyuszi mondjuk szerintem bilibb gép, ott véknyabbak a csiga levelek, lemezek, vasak, kisebb a rotor átmérő, ezáltal tuti, hogy nagyobb sebességgel kell járatni és biztos, hogy fokozottabb a kopás, de akkor is fenntartom látatlanban, hogy nemlehet még lefutva.
Annyi, hogy megkell nézni jól, mert a többi része gyakorlatilag ugyanaz mint egy nagy ládás CX-nek, aztán ott a sok hektárt vágott gépeknél lyukadoznak ki az alsó fedelek a kereszt csigák alatt, meg a felhordók fenéklemezei, ferde alja, kopnak zsilettpenge vékonyságúra a csigalevelek ésatöbbi.... ezért is írtam ezeket előbb.
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata NH CR 980 kombájnról? 2000 cséplőóra körüli gépeknél milyen javításokra kell számítani? Rotoros gépeknél mennyit bírnak a kosarak és a verőlécek és milyen összeg a javításuk? Köszönöm előre is a válaszokat. :)
Válasz medikus #6126. hozzászólásáraJaja.Van felénk egy-két hely ahová csak én férek be.Kellene a kisebb gép is nagyon csak komfortosabb.Irreálisan drágák.Használtba is ami van annyiér kapsz komolyabb gépet.Az Avero lenne jo aps cséplövel.
Válasz röfik #6124. hozzászólásáraPersze,de mindenkiét 1 nap úgysem tudod levágni!Volt olyan nyár hogy 2 naponta esett,ott a nagy darálót is csak nézheted.Az idén a kukival az volt a baj,hogy a meleg,és szárazság ellenére sem bukott le a cső,persze az beázott, és nem tudott kiszáradni a hajában.Vissza a nagy morzsolóra!Azok csak a nagyokba jók.De mi van az 1-2 hektósokkal?Azt is le kell rágni!
Sajnos az aratás is olyan már hogy szinte sáskajárás kell mert vagy az idöjárás vagy a piac miadt kell azonnal egyszerre lekapni mindent.Oda meg nagy darálo kell.Idén kalászost föleg árpát leköszörültük jol meg a szotyit is utolso nap éjszaka már zuhogott is.A lényeg kukoricát már arattatunk bérbe a nagy esök elött,bement 100t-ányi tétel 13-14 közötti vizzel és az esö itt is közbeszolt.Ki lehet számolni mibe lett aztán meg 17-18-as vizekkel vágogattam a többit meg bérbe.
Válasz medikus #6121. hozzászólásáraA nyáron nálunk olyan gabonák is voltak hogy egy 514 kb 3 hektárt tudott volna learatni ha időben tud kezdeni és egész nap nem romlik el.
Évekig arattam ilyen vassal tudom mire képes.
Válasz medikus #6121. hozzászólásáraNem kapos az már annyira.Csak fanoknak valo mint mi.Ha nem ment volna el a zsé másra már rég én is egy jobb vasba ülnék.Lett volna egy tx-62 csak gabonába ment.
Válasz Diesel Tibor #6102. hozzászólásáraTibi!
Ez nem Gesztelyben van?
8010-es IH. Nos. Nem a legújabb rendszer de már az újfajta. Ez volt a Case első 8-as szériás kombájnja, 2007-8 körül jött ki az első ebből, természetesen az elődökre épül meg a mostani újak majdnem megegyeznek ezzel szóval van múltja-jelene-jövője.
Ami bajod lehet azt leírták. A szalma hagyás képessége az IH-nak az kérdéses. Illetve hagy rendet csak nagyon apró törekes lesz utána ez. Nekem a Challenger sokkal jobb szalmát hagy mivel nincsen semmiféle utáncséplő vagy kihordó dob, ahogy kifújja a rotor úgy esik rendre oszt jónapot.
Egyébként nyílván az őszi aratásban jeleskedik ez a gép is, ott kiemelkedő, de nyáron is dönget, nagy teljesítményű kombájn.
Nemtudom pontosan hanyas motor van benne, az enyémben Cater C13-as 460gyári lóerővel, annyi, hogy a szoftver update-el 500. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy kb egy kategória a két gép, szóval pótkocsi legyen dögivel
de neked nem ez lenne a legjobb a szalma miatt, megintcsak ezt tudom mondani. Bár van ahol a szalmát darálják meg szecskázzák felszedéskor hogy apróbb legyen, nemtudom ott mi a cél!?!?!?!?
Válasz .Feco. #6114. hozzászólásáratavaly 200ha idén 150ha kuki napra árpa búza,,,aki levágta az idén a maradékot azzal megállapodtam ,hogy amennyiben nem lesz kombájn akkor levágja-e az összest jövőre, john deere van ,rábólintott.
Válasz Diesel Tibor #6111. hozzászólásáraMondjuk olcsóbb kipróbálni más bér vállalkozót is... Mennyi aratnivalod van? Tudnék olyan géppel is betartani, ami menne a szállító járművek szinehez..
Válasz Diesel Tibor #6111. hozzászólásáraIllik ből sose csinálj semmit se Ha van pénzed ere a piros morzsolóra annyiért már az Axinál is mutatnak neked valami említésre méltót!!!
Válasz .Feco. #6110. hozzászólására4-5éve bér aratok előtte volt egy claas 105-ösöm akkor beleutáltam a kombájnozásba mos meg a béraratásba ,ugyanis kihátrált 5db 1hekis zárt kertes aratástól amit nagy unszolásra levágattam egy másikkal.van 3db claas trakesz meg 2db claas teleszkópos az udvaron ,most úgy illene ,hogy claas legyen a kombájn is DE
Válasz Diesel Tibor #6102. hozzászólásáraEz egy nagyon jo gép, de ha megveszed oralisan fogod kielégíteni saját magad első nap vegen...
Vagy ha nem akkor akkor majd amikor a balazoval kimegy utána.
Azért tudniillik, mert a szecskazo aktívan részt vesz a tovabbitasban, azaz akkor is átmegy a szecskazon, ha rendet rak.
8348 hozzászólás
Válasz sofi #6153. hozzászólásárade várjál ez melyik kombájn???
Válasz szanberg #6152. hozzászólásáraMert egyből ráugrasz mindenre,hagyni kell nekik egy 2-3 hónapot az ajánlat után.Akkor majd jelentkeznek egy jó ajánlattal nálad is,elhiheted
Válasz lac* #6151. hozzászólásáraNem a listaár azért, mert az 200ezer körül van, énis láttam árajánlatokat ilyen gépekre, de ha engednek még belőle az nagyon jó, kérdés mennyit lehet még remélni!?!?
Válasz szanberg #6139. hozzászólásáraKöszi a válaszokat. Jól tippeltél 6300 ha van benne. Én kicsit félek a sok hajtóműtől ami van benne azokon keresztül kapcsolja a hajtásokat és a nagy 8.5 m asztaltól( Biso VX crop ranger
Valami felénk nem működik jól, nagyon nem.
Minden kereskedő azt mondja, hogy ollyan kicsi az árrés a gépein, hogy már nemtud engedni belőle, máshol meg olvasom az 5milliós alkukat...
Nem értem, komolyan.
Válasz szanberg #6149. hozzászólásáraaz csak ez első körös listaár,abból még engednek rendesen
Válasz Cutler gazda #6148. hozzászólásárakértem,csak még nem kaptam
Válasz Cutler gazda #6148. hozzászólásáraCx5090-es nyuszi???

Az a mostani árfolyamon 59millió.
4964!
Látode!?!?!?!?!
A 6090-es símán 60miller felett van
Kegyetlen árak. Az a baj lényegében konkrét megtérülést nem is tudsz számolni ilyen kombájnra, mert nem az a kategória amivel évi 1000 hektárt vágsz majd bérbe. Nyílván a saját mástól független betakarításod mindennél többet érhet, de nagy falat most egy kombájnvétel az biztos
Válasz lac* #6145. hozzászólásáraÉn nekem már 3 éve tervbe van tavalyi ár amit adtak 185 erez volt de még ebböl alkudni mondta a srác,és te már kértél arat
Válasz dr.T #6141. hozzászólásáraBúzából laposon ha csurgásig megvan pakolva akkor kb. 100 mázsa.
12.500 literes amúgy a tartálya.
Válasz dr.T #6138. hozzászólásáraAz csx 7060 as nagyon jó masina
Válasz Cutler gazda #6144. hozzászólására Akkor már ketten vagyunk. Ajánlatot kértél már rá?
Válasz lac* #6143. hozzászólásáraHát újat akanák mert volna rá egy kis munka is de a bérbearatást nem akarom túlzásba vinni
Válasz Cutler gazda #6142. hozzászólásáraÚjat szeretnél venni,v használtat?
Válasz szanberg #6140. hozzászólásáraMindenki azt dicséri ami a sajátjáé,de az nem baj mert az azt jelenti h nagyon meg van vele elégedve,ezek szerint neked nagyon bevált,én inkább a new h felé hajlok mert felénk sok futkos én kimagaslóan meg vannak vele elégedve remélem majd én is az leszek
Válasz szanberg #6140. hozzászólásáraBitang egy allat
hany tonna megy igy bele?
Válasz dr.T #6137. hozzászólásáraSzerintem félre értettél engemet, nem akarok kombájnt cserélni. Egyáltalán nem.
így nemsikerült még közel annyi kombájnt megnézni munka közben szakszemmel mint szerettem volna.
Annyit írtam, hogy ha mondjuk 5év múlva tizen éves korában valami jó lehetőség lenne s a jóIsten eltet bennünket akkor én a jelenlegi palettából egy 8240-es IH-ra cserélném le mondjuk. Azt leírtam nagyjából, hogy miért.
Egyébként engem a szalma nem érdekel, kell hagynom a jószágnak de nem annyira sokat, illetve nekem a bálázó felszedi az össze rendsodrózott szecskázott búzaszalmát is igaz régi claas után csináltunk ilyet ami azért annyira nem vágja össze mint az újabbak, de akkor is szecska volt.
Egyébként mindig bulvárkodok a rotoros témában mert nagyon érdekel, szeretem az ilyen technikákat. Sajnos amikor aratok akkor arat más is
Abban biztos vagyok, hogy a piac leg egyszerűbb mechanikus megoldású kombájnja a mienk, illetve a legjobb szalmát rotorosok közül ez hagyja.
Válasz Cutler gazda #6134. hozzászólásáraAkkor sok szerencset hozza,milyen az a csx amirol beszeltel,hanyas?
Válasz szanberg #6133. hozzászólásáraMiert akarsz olyan gepet venni magadnak legkozelebb ami lisztet csinall a szalmabol,ezzel nemsok hejre mehetnel aratni ha ilyen szalmat hagy maga utann?
Válasz szanberg #6133. hozzászólásáraMost a fenek lemezekrol csak annyi,hogy kb 10 eurobol legyartatod darabjat ha akarod vastagabb anyagbol is (ha 7000 ha csak az kopna el akkor megcsokolnam a kipufogojat minden este elkopna),szerintem ezt ha valakinek van fogalma a kombajnokrol akkor ilyenekkel meg csak nem is foglalkozna ennyi motorora utann.
Válasz szanberg #6117. hozzászólásáraA szalma az nagyon kell ,úgy hogy ez a típus akkor kilőve.Marad a claas vagy a john-deere.
Válasz szanberg #6133. hozzászólásáraHát ezt cáfolnám mert itt csx 330 lóval 2250 cséplőóra van nagyából rajta és a gazdája azt mondta h nagyon pipa masina,kopás szinte semmi, lehet nekem is össze jön egy cx5090 nagyon szemezgetek vele
Válasz sofi #6129. hozzászólásáraA kosarak meg a lécek szerintem sokkalsokkal többet bírnak ki, legalábbis nem hiszem, hogy a közeljövőben javítani kellene.
Nekem a Challengerben 1700cséplőóra körül van de gyakorlatilag kopásmentesek a cséplőelemek, sőt a felhordóláncok is mind spanolhatóak még, közepesen nyúlottak eddig, tehát minden kopó alkatrésze nagyon sokat kibír.
Ja igen! Ez a mennyiségű cséplő üzemóra alatt kb 7000-7500 hektárt dolgozott már a kombájn, szóval ezekből látszik a tartósság.
A nyuszi mondjuk szerintem bilibb gép, ott véknyabbak a csiga levelek, lemezek, vasak, kisebb a rotor átmérő, ezáltal tuti, hogy nagyobb sebességgel kell járatni és biztos, hogy fokozottabb a kopás, de akkor is fenntartom látatlanban, hogy nemlehet még lefutva.
Annyi, hogy megkell nézni jól, mert a többi része gyakorlatilag ugyanaz mint egy nagy ládás CX-nek, aztán ott a sok hektárt vágott gépeknél lyukadoznak ki az alsó fedelek a kereszt csigák alatt, meg a felhordók fenéklemezei, ferde alja, kopnak zsilettpenge vékonyságúra a csigalevelek ésatöbbi.... ezért is írtam ezeket előbb.
Válasz Dns8 #6130. hozzászólásáraVan egy pár darab.Tc-ék is jok.
Válasz dr.T #6128. hozzászólásáraAz már elkelt, ha jól tudom.
Válasz röfik #6127. hozzászólásáraItt vannak a kicsik ezek közül válogass
http://olx.pl/oferty/q-new-holland-tc/?search[order]=filter_float_price%3Adesc
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata NH CR 980 kombájnról? 2000 cséplőóra körüli gépeknél milyen javításokra kell számítani? Rotoros gépeknél mennyit bírnak a kosarak és a verőlécek és milyen összeg a javításuk? Köszönöm előre is a válaszokat. :)
Válasz röfik #6127. hozzászólásáraVan egy szlovakba azt hiszem 85 ezer 300 oraval 210 avero vagy 240 a legnagyobb kozottuk,nemtudom pontosan.
Válasz medikus #6126. hozzászólásáraJaja.Van felénk egy-két hely ahová csak én férek be.Kellene a kisebb gép is nagyon csak komfortosabb.Irreálisan drágák.Használtba is ami van annyiér kapsz komolyabb gépet.Az Avero lenne jo aps cséplövel.
Válasz röfik #6124. hozzászólásáraPersze,de mindenkiét 1 nap úgysem tudod levágni!Volt olyan nyár hogy 2 naponta esett,ott a nagy darálót is csak nézheted.Az idén a kukival az volt a baj,hogy a meleg,és szárazság ellenére sem bukott le a cső,persze az beázott, és nem tudott kiszáradni a hajában.Vissza a nagy morzsolóra!Azok csak a nagyokba jók.De mi van az 1-2 hektósokkal?Azt is le kell rágni!
Válasz 4964 #6123. hozzászólásáraÉn meg 30 éve.De talán nálatok 5 méteres rozs nő!
Sajnos az aratás is olyan már hogy szinte sáskajárás kell mert vagy az idöjárás vagy a piac miadt kell azonnal egyszerre lekapni mindent.Oda meg nagy darálo kell.Idén kalászost föleg árpát leköszörültük jol meg a szotyit is utolso nap éjszaka már zuhogott is.A lényeg kukoricát már arattatunk bérbe a nagy esök elött,bement 100t-ányi tétel 13-14 közötti vizzel és az esö itt is közbeszolt.Ki lehet számolni mibe lett aztán meg 17-18-as vizekkel vágogattam a többit meg bérbe.
Válasz medikus #6121. hozzászólásáraA nyáron nálunk olyan gabonák is voltak hogy egy 514 kb 3 hektárt tudott volna learatni ha időben tud kezdeni és egész nap nem romlik el.
Évekig arattam ilyen vassal tudom mire képes.
Válasz medikus #6121. hozzászólásáraNem kapos az már annyira.Csak fanoknak valo mint mi.
Ha nem ment volna el a zsé másra már rég én is egy jobb vasba ülnék.Lett volna egy tx-62 csak gabonába ment.
Válasz röfik #6120. hozzászólásáraVagy 1 jó 514!Annak is csak laza 2 hét!Főleg ha nem 1 a kultúra!
Vagy egy jo tx62-63-66.
Válasz Diesel Tibor #6116. hozzászólására150 ha.az semmi,egy jó 204 is elég rá.A maradék pénzt,tedd másba.
Válasz Diesel Tibor #6102. hozzászólásáraEzt má lestem ott van miota
Mennyi lehet a ráköltenivaló ha jönnek elő a gebaszok???
Válasz Diesel Tibor #6102. hozzászólásáraTibi!

Ez nem Gesztelyben van?
8010-es IH. Nos. Nem a legújabb rendszer de már az újfajta. Ez volt a Case első 8-as szériás kombájnja, 2007-8 körül jött ki az első ebből, természetesen az elődökre épül meg a mostani újak majdnem megegyeznek ezzel szóval van múltja-jelene-jövője.
Ami bajod lehet azt leírták. A szalma hagyás képessége az IH-nak az kérdéses. Illetve hagy rendet csak nagyon apró törekes lesz utána ez. Nekem a Challenger sokkal jobb szalmát hagy mivel nincsen semmiféle utáncséplő vagy kihordó dob, ahogy kifújja a rotor úgy esik rendre oszt jónapot.
Egyébként nyílván az őszi aratásban jeleskedik ez a gép is, ott kiemelkedő, de nyáron is dönget, nagy teljesítményű kombájn.
Nemtudom pontosan hanyas motor van benne, az enyémben Cater C13-as 460gyári lóerővel, annyi, hogy a szoftver update-el 500. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy kb egy kategória a két gép, szóval pótkocsi legyen dögivel
de neked nem ez lenne a legjobb a szalma miatt, megintcsak ezt tudom mondani. Bár van ahol a szalmát darálják meg szecskázzák felszedéskor hogy apróbb legyen, nemtudom ott mi a cél!?!?!?!?
Válasz .Feco. #6114. hozzászólásáratavaly 200ha idén 150ha kuki napra árpa búza,,,aki levágta az idén a maradékot azzal megállapodtam ,hogy amennyiben nem lesz kombájn akkor levágja-e az összest jövőre, john deere van ,rábólintott.
Válasz dr.T #6105. hozzászólásáraHehe... Nem vagyok szakember... A JD-360-nál leragadtam...
Válasz Diesel Tibor #6111. hozzászólásáraMondjuk olcsóbb kipróbálni más bér vállalkozót is... Mennyi aratnivalod van? Tudnék olyan géppel is betartani, ami menne a szállító járművek szinehez..
Válasz Diesel Tibor #6102. hozzászólásáraJó kis dög, az ár szerintem nemrossz de majd ha megnézed közelről akkor válik csak el h milyen is
Válasz Diesel Tibor #6111. hozzászólásáraIllik ből sose csinálj semmit se
Ha van pénzed ere a piros morzsolóra annyiért már az Axinál is mutatnak neked valami említésre méltót!!! 
Válasz .Feco. #6110. hozzászólására4-5éve bér aratok előtte volt egy claas 105-ösöm akkor beleutáltam a kombájnozásba mos meg a béraratásba ,ugyanis kihátrált 5db 1hekis zárt kertes aratástól amit nagy unszolásra levágattam egy másikkal.van 3db claas trakesz meg 2db claas teleszkópos az udvaron ,most úgy illene ,hogy claas legyen a kombájn is DE
Válasz Diesel Tibor #6102. hozzászólásáraEz egy nagyon jo gép, de ha megveszed oralisan fogod kielégíteni saját magad első nap vegen...
Vagy ha nem akkor akkor majd amikor a balazoval kimegy utána.
Azért tudniillik, mert a szecskazo aktívan részt vesz a tovabbitasban, azaz akkor is átmegy a szecskazon, ha rendet rak.
De amugy te miert nem berarattatsz?
Válasz dr.T #6107. hozzászólásáraNem írtad hozzá,hogy he he

Válasz dr.T #6107. hozzászólásáraMég csak puhatolózok,jövőre venni kell egy masinát.
Válasz Diesel Tibor #6106. hozzászólásáraHú ha ezt a gepet szandberg meglatja megőrul (megveszi előled).
