Válasz bandigh #5696. hozzászólásáraA cséplő hidraulika csövei vannak "megcsapolva", amiben vannak elzáró csapok. Nyitott állásban a cséplő bekapcsolásakor automatikusan indítja a lundert is, elzárt állásban természetesen nem indul el a szecskázó. Majd lefényképezem és felrakom.
Nálunk ÚJ CSAPÁGY csere után a csapágy úgy felmelegedett, hogy szétolvadt a mágnestekercs, zárlatos lett és még visszafele elküldött 1 panelt is
abban is zárlatot okozva. 500 ezer mínusz egyből.
Ezért is alakították át nagyon sokan...
Válasz .Feco. #5680. hozzászólásáraTX-en nem működik a fixre zárás mivel a főtengely végéről direktbe hajtja a szecskázót a motor.
Ezt a direkt hajtást szakítja meg a szecskakuplung, hogy a motor indításkor ne kelljen az önindítónak a
szecskázót is hajtani. Ezt alakítottuk át a környéken
vagy 10 kombájnon hidraulikusra. Ugyanazon az elven
működik mint cséplő bekapcsolása, sokkal finomabban
indít és nincs a sok elektromos hókusz-pókusz.
Válasz GREVEN #5692. hozzászólásáraDobj egy emailt privátba és tudok mondani holnap egy telefonszámot nevet aki szerez be alkatrészeket csak konkrétan nem tudom hogy kombájn alkatrésszel foglalkozik e!
Válasz szanberg #5687. hozzászólásáraHivatalosan ki kellene,de meglassítjuk, plusz az állókéseket ki, így csak szétdobálja nem kimondottan zuzza a csutkát és ez elég lenne. NH emberek azt mondják elég hozzá.
A rosta anyagát nem dobja a szecskázora. A fosztás meg a csutka megy oda csak.
Elég gatyák már a kések, megforditva is megvoltak, gabonát még elviszi majd, ősszel ha a kuki kivégzi ugyis cserés lenne már.
Csak nem akarunk ugy járni mint egy ismerős itt, hogy ugy néz ki a fara a gépnek mintha egy tárat rálőttek volna AK-val :D
Válasz Koszi. #5683. hozzászólásáraA 1188-as JD is le volt fixálva az elektromos kuplung. A szíjat dobtuk le. A 20as szérián két kis csap volt a hazai szecskázós kivitelen. Azt vettük ki raktuk be.A szabadon futós szíjtárcsába.
Válasz .Feco. #5688. hozzászólásáraAz csak az új rotorosoknál kerül szecskázóra, még a mienk sem olyan. A TX-eken is olyan mint minden síma kombájnon.
Amúgy jó elgondolás mert nemkell külön pelyvaterítő meg egyéb alkatrész, annyi hogy nem tudod eldönteni a rotoron vagy a rostán szór e a kombájnod, a szenzorok ugye nem mindig 100%-ban megbízhatóak, főleg ha elvannak kalibrálva.
Én szecskáztam a kukoricát is de tavaly pl már nem. Elég sokat kopik a kések hegye, bár nekem ment mittudomén 500 hektárt kukoricában az őszön, meg azelőtt is 400-at biztosan szóval nem keveset de úgy gondoltam spórolok a késekkel mert drág mulatság, gabonaszalmához meg kell az élesség.
Igaz tavaly már csak 8 soros asztalom volt nem 12, de a naggyonjó kukoricában sem húzott olyan paplant maga után amit egy egyszerű kis lajta vagy B125 ekével ne tudott volna leszántani a gazda, nekem a nagy rabe ekék meg símán. Igaz ez nem is csíkba pergeti ígysem hanem ahogy forog a rotor köpi kifelé összevissza keréktől kerékig szóródik a csutka ami közel 4méteres szélesség.
Amúgy nyílván jó mert kettévágja a csutkát apróbb lesz de ekéhez nincs jelentősége, kultivátorozáshoz használnám újra.
Válasz .Feco. #5685. hozzászólásáraLassító tárcsa hátra most jön, elől dupla van ott csak át kell rakni, állókéseket ki kell szedni és ennyi. Nekünk már az is elég ha nem hagyja a fosztást a rostafelületen hanem elteríti.
Válasz GREVEN #5684. hozzászólásárakukoricát csak akkor szabad, ha alkalmas rá! oda lassító áttétel, erősített kések és szalmarázó alsó páncélzat kellenek, különben összetör mindent...
Válasz .Feco. #5682. hozzászólásárasaját részre minden gabonát szétfujunk, meg általába azt a kis bérbe vágni valot is, olyan 150 ha, naprát fujjuk szintén és idén először kukoricába is ki akarjuk probálni. Össz vissz olyan 300 ha szecskázni valo van.
Szijat nem lehet rola levenni az a baj, kicsit hülyén van megoldva.
Ha minden kötél szakadna fixre megcsinálni, aztán ledobni a szíjat amikor nem kell Fortschritton van egy plusz rudazat, és ahogy húzom rá a cséplőt úgy megfeszíti a szecskázó szíjat is, ha nem akarok szecskázni lekell dobni a szíjat.
Válasz GREVEN #5681. hozzászólásáramondjuk az is kérdés persze, hogy mennyit szecskáztok... mi manapság egy 300 hektéros gabonaszezonból nem hagyunk szalmát 50 hektáron sem, míg búzán kívűl minden más növényt szecskázunk
Válasz .Feco. #5680. hozzászólásáraA mágnes meg a kuplung része jó, próbáljuk megtartani eredeti állapotát meg funkcióját. De minél kevesebbet megy annál jobb, belső csapágyai nem zsírozhatók.
Válasz GREVEN #5673. hozzászólásáranem akarok beleugatni, mer nyuszit még nem láttam néhány métertől közelebbről. De a szecskázóhajtása lehet akár direkt is, nem feltétlen kell kapcsolhatónak lennie. Nekünk a JD ment majdnem egy szezont úgy, hogy fixen járt a szecskázódob, és csak a terelőt hajtogattuk nyitásra vagy takarásra fölötte. Nem sok erőt kér, hogy elhajtsa akkor is, ha nem szecskáztok vele...
Válasz GREVEN #5671. hozzászólásáraA környékünkön rengeteget átalakítottak hidraulikusra. Úgy kapcsol be munkahengerrel, mint
a cséplő. 200.000 körül van kompletten....
Örök élet +2 nap!!!
Mi is mindig szívtunk az elektromossal, de azóta nincs probléma.
Egyébként hívj mert van lamellám + majdnem komplett
szecskakuplungom bontott.
06 harminc 983kettö54egy
Válasz GREVEN #5671. hozzászólásáraA környékünkön rengeteget átalakítottak hidraulikusra. Úgy kapcsol be munkahengerrel, mint
a cséplő. 200.000 körül van kompletten....
Örök élet +2 nap!!!
Mi is mindig szívtunk az elektromossal, de azóta nincs probléma.
Egyébként hívj mert van lamellám + majdnem komplett
szecskakuplungom bontott.
06 harminc 983kettö54egy
Válasz GREVEN #5671. hozzászólásáraA környékünkön rengeteget átalakítottak hidraulikusra. Úgy kapcsol be munkahengerrel, mint
a cséplő. 200.000 körül van kompletten....
Örök élet +2 nap!!!
Mi is mindig szívtunk az elektromossal, de azóta nincs probléma.
Egyébként hívj mert van lamellám + majdnem komplett
szecskakuplungom bontott.
06 harminc 983kettö54egy
csak a fele, na de mégis... Kompletten a kuplung tárcsáival 480 nyettó haha. Az agy 500 nyettó. Hát milyen világ ez,amikor a morzsoló meg 6-7 misit ér?
Válasz GREVEN #5669. hozzászólásáravolt talán Mezőnyéken szervíz alkatrész nyuszi gépekhez is, meg ha van cikkszámod akkor Nyírbátorban van egy srác aki meglepően jó árakon szerez alkatrészeket.
traktorfek.hu a webcíme hívd fel beszéljetek vele.
IKR-nél voltak olyan árak néha hogy nem is értettem ezt komolyan gondolják e, de amúgy a mostani géphez is vannak olyan apró dolgok olyan árban hogyha aranyból volna sem érne annyit.
Válasz jozef19 #5667. hozzászólására A cimbinek még van mindkét névvel ellátott piros színű kis bálázója. Azaz az átmeneti korszak valamint a tőkeerős bekebelezi a (kicsit). Azért a Titán eléggé előremutató forma tervel volt !
Válasz papa maci #5664. hozzászólására1967-ben már volt egy Bautz nevü morzsoló aki hidrohajtással rohangált.Ezt fogta fülön a Claas,ebböl lett a 80-as meg a 100-as domingo...
Claas-nál nagy dob és APS kombináció a lényeg ami egy kuuva jó találmány, könnyen jól csépel kevés energiaigényű történet.
Viszont a ládák annyit tudnak amennyit egy dominátorban annó. Jójó gyorsítottak a járásán meg nagyobb a belső szélesség meg ilyenek de lényegében az a helyzet amit írtam, lekorlátozza a gépet.
A két rotor pedig nagyobb kapacitást ad a kombájnnak. Eleve az húzza tekeri kifelé a dobból a szárat és menetesen körbekörbe hajtja kifelé magából hátul meg fújja ki. A centrifugális erő nagyon nagy segítség, meg eleve elég nagy az a felület ahol kitud peregni vagyis leválasztódni a szem a szalma közűl. Ehhez nemkell más csak motorerő, ha van ebből akkor az szarja át magán az anyagot erőszakkal, míg a ládát önmagában nemkell lóerő meghajtani hiába van sok belőle ha ez meg lekorlátozza a teljesítményt.
Viszont nem szemkímélő illetve szalmakímélő a claas rendszer sem. Fogós zöld szárban jobban tud mint egy síma axiáldobos mert a cséplője mint írtam az nem rotor és a hátsó két rotorban már lazán szalad az anyag nincsen összegyűrve mint egy axiálflow-os kombájnban, de a napraforgót pl annyira darálja, hogy szemetes nagyon a minta, több bérvállalkozó mondta, hogy a ládás lexion szedi a naprát a rotoros majd megy kukoricában.
Meg ez is beveri a kemény litereket ha nehéz a körülmény de cserében van teljesítmény dögivel.
Végülis én azt mondom tapasztalataim alapján, ha javarészt ősszel kell aratni és/vagy vetőmagokat akkor csak síma rotoros kombájnra van szükség, ha több a kalászos meg jó erős búzák ilyenek akkor a hibrid jobb lehet, én így válogatnék.
Válasz bandigh #5649. hozzászólásáraNyeli az ! Csak a továbbító dob alatt fém tiszta lemez kell. Máris csúszik. Sajnos ez a rákfenéje. Szezon elején kicsiszolni...és megy végig. Laverdával dolgoztam pár évet. ennek pedig ez az alapja.
Sziasztok! Mi a vélemények a E516b gepről ennek olyan a gazdaja hogy még klima is van benne! Lényeg jonak tunik! Mi az a mennyiség (ha) amire lehet hasznalni!??
Hajdúnánáson voltunk hétvégén és bizony ott is a határban volt olyan szőke árpa hogy a kombájnokat kerestem benne. Ha a hét is meleg kánikulás téma lesz akkor 15-e előtt indúl az aratás.
8342 hozzászólás
Válasz decsi #5698. hozzászólásáraHozam, árak?
Az árpa készen van.
Válasz bandigh #5696. hozzászólásáraA cséplő hidraulika csövei vannak "megcsapolva", amiben vannak elzáró csapok. Nyitott állásban a cséplő bekapcsolásakor automatikusan indítja a lundert is, elzárt állásban természetesen nem indul el a szecskázó. Majd lefényképezem és felrakom.
Nálunk ÚJ CSAPÁGY csere után a csapágy úgy felmelegedett, hogy szétolvadt a mágnestekercs, zárlatos lett és még visszafele elküldött 1 panelt is
abban is zárlatot okozva. 500 ezer mínusz egyből.
Ezért is alakították át nagyon sokan...
Válasz Bendáv #5695. hozzászólásáraMivel vezérled? Van neki kar külön, vagy a cséplővel együtt nyomja rá azt is?
Válasz .Feco. #5680. hozzászólásáraTX-en nem működik a fixre zárás mivel a főtengely végéről direktbe hajtja a szecskázót a motor.
Ezt a direkt hajtást szakítja meg a szecskakuplung, hogy a motor indításkor ne kelljen az önindítónak a
szecskázót is hajtani. Ezt alakítottuk át a környéken
vagy 10 kombájnon hidraulikusra. Ugyanazon az elven
működik mint cséplő bekapcsolása, sokkal finomabban
indít és nincs a sok elektromos hókusz-pókusz.
Mi 516tal Gyari szecskazoval évente 50hekit szecskazuk a kukoricat! Semmi gond csak ugy repkednek a csutkadarabok!
Válasz GREVEN #5692. hozzászólásáraDobj egy emailt privátba és tudok mondani holnap egy telefonszámot nevet aki szerez be alkatrészeket csak konkrétan nem tudom hogy kombájn alkatrésszel foglalkozik e!
Válasz szanberg #5687. hozzászólásáraHivatalosan ki kellene,de meglassítjuk, plusz az állókéseket ki, így csak szétdobálja nem kimondottan zuzza a csutkát és ez elég lenne. NH emberek azt mondják elég hozzá.
A rosta anyagát nem dobja a szecskázora. A fosztás meg a csutka megy oda csak.
Elég gatyák már a kések, megforditva is megvoltak, gabonát még elviszi majd, ősszel ha a kuki kivégzi ugyis cserés lenne már.
Csak nem akarunk ugy járni mint egy ismerős itt, hogy ugy néz ki a fara a gépnek mintha egy tárat rálőttek volna AK-val :D
Válasz Koszi. #5683. hozzászólásáraA 1188-as JD is le volt fixálva az elektromos kuplung. A szíjat dobtuk le. A 20as szérián két kis csap volt a hazai szecskázós kivitelen. Azt vettük ki raktuk be.A szabadon futós szíjtárcsába.
Válasz szanberg #5689. hozzászólásáraHa jól emlékszem. A CR nyuszin az erősített pelyvaterítőre nyomja a csutkát. Azaz van ilyen lehetőség.
Válasz .Feco. #5688. hozzászólásáraAz csak az új rotorosoknál kerül szecskázóra, még a mienk sem olyan. A TX-eken is olyan mint minden síma kombájnon.
Amúgy jó elgondolás mert nemkell külön pelyvaterítő meg egyéb alkatrész, annyi hogy nem tudod eldönteni a rotoron vagy a rostán szór e a kombájnod, a szenzorok ugye nem mindig 100%-ban megbízhatóak, főleg ha elvannak kalibrálva.
Válasz GREVEN #5686. hozzászólásárade a rostaalj is a szecskázóra kerül? mert azt nekünk külön teríti...
Válasz GREVEN #5686. hozzászólásáraHivatalosan kikellene venni minden második forgókést is amúgy.
Én szecskáztam a kukoricát is de tavaly pl már nem. Elég sokat kopik a kések hegye, bár nekem ment mittudomén 500 hektárt kukoricában az őszön, meg azelőtt is 400-at biztosan szóval nem keveset de úgy gondoltam spórolok a késekkel mert drág mulatság, gabonaszalmához meg kell az élesség.
Igaz tavaly már csak 8 soros asztalom volt nem 12, de a naggyonjó kukoricában sem húzott olyan paplant maga után amit egy egyszerű kis lajta vagy B125 ekével ne tudott volna leszántani a gazda, nekem a nagy rabe ekék meg símán. Igaz ez nem is csíkba pergeti ígysem hanem ahogy forog a rotor köpi kifelé összevissza keréktől kerékig szóródik a csutka ami közel 4méteres szélesség.
Amúgy nyílván jó mert kettévágja a csutkát apróbb lesz de ekéhez nincs jelentősége, kultivátorozáshoz használnám újra.
Válasz .Feco. #5685. hozzászólásáraLassító tárcsa hátra most jön, elől dupla van ott csak át kell rakni, állókéseket ki kell szedni és ennyi. Nekünk már az is elég ha nem hagyja a fosztást a rostafelületen hanem elteríti.
Válasz GREVEN #5684. hozzászólásárakukoricát csak akkor szabad, ha alkalmas rá! oda lassító áttétel, erősített kések és szalmarázó alsó páncélzat kellenek, különben összetör mindent...
Válasz .Feco. #5682. hozzászólásárasaját részre minden gabonát szétfujunk, meg általába azt a kis bérbe vágni valot is, olyan 150 ha, naprát fujjuk szintén és idén először kukoricába is ki akarjuk probálni. Össz vissz olyan 300 ha szecskázni valo van.
Szijat nem lehet rola levenni az a baj, kicsit hülyén van megoldva.
Ha minden kötél szakadna fixre megcsinálni, aztán ledobni a szíjat amikor nem kell
Fortschritton van egy plusz rudazat, és ahogy húzom rá a cséplőt úgy megfeszíti a szecskázó szíjat is, ha nem akarok szecskázni lekell dobni a szíjat.
Válasz GREVEN #5681. hozzászólásáramondjuk az is kérdés persze, hogy mennyit szecskáztok... mi manapság egy 300 hektéros gabonaszezonból nem hagyunk szalmát 50 hektáron sem, míg búzán kívűl minden más növényt szecskázunk
Válasz .Feco. #5680. hozzászólásáraA mágnes meg a kuplung része jó, próbáljuk megtartani eredeti állapotát meg funkcióját. De minél kevesebbet megy annál jobb, belső csapágyai nem zsírozhatók.
Válasz GREVEN #5673. hozzászólásáranem akarok beleugatni, mer nyuszit még nem láttam néhány métertől közelebbről. De a szecskázóhajtása lehet akár direkt is, nem feltétlen kell kapcsolhatónak lennie. Nekünk a JD ment majdnem egy szezont úgy, hogy fixen járt a szecskázódob, és csak a terelőt hajtogattuk nyitásra vagy takarásra fölötte. Nem sok erőt kér, hogy elhajtsa akkor is, ha nem szecskáztok vele...
Válasz Bendáv #5678. hozzászólásáraLamella bontott, új gyári vagy valami utángyártott történet?
Válasz GREVEN #5677. hozzászólásáraHódmezővásárhely
Válasz Bendáv #5676. hozzászólásáraHelyileg merre vagy?
Válasz GREVEN #5671. hozzászólásáraA környékünkön rengeteget átalakítottak hidraulikusra. Úgy kapcsol be munkahengerrel, mint
a cséplő. 200.000 körül van kompletten....
Örök élet +2 nap!!!
Mi is mindig szívtunk az elektromossal, de azóta nincs probléma.
Egyébként hívj mert van lamellám + majdnem komplett
szecskakuplungom bontott.
06 harminc 983kettö54egy
Válasz GREVEN #5671. hozzászólásáraA környékünkön rengeteget átalakítottak hidraulikusra. Úgy kapcsol be munkahengerrel, mint
a cséplő. 200.000 körül van kompletten....
Örök élet +2 nap!!!
Mi is mindig szívtunk az elektromossal, de azóta nincs probléma.
Egyébként hívj mert van lamellám + majdnem komplett
szecskakuplungom bontott.
06 harminc 983kettö54egy
Válasz GREVEN #5671. hozzászólásáraA környékünkön rengeteget átalakítottak hidraulikusra. Úgy kapcsol be munkahengerrel, mint
a cséplő. 200.000 körül van kompletten....
Örök élet +2 nap!!!
Mi is mindig szívtunk az elektromossal, de azóta nincs probléma.
Egyébként hívj mert van lamellám + majdnem komplett
szecskakuplungom bontott.
06 harminc 983kettö54egy
Válasz F-A-R-M-E-R \ #5672 hozzászólásá
csak a fele, na de mégis... Kompletten a kuplung tárcsáival 480 nyettó haha. Az agy 500 nyettó. Hát milyen világ ez,amikor a morzsoló meg 6-7 misit ér?
Válasz GREVEN #5671. hozzászólásáraÉs ez volt százezer

Válasz GREVEN #5653. hozzászólásáraMég jó hogy lehet kapni.

Válasz GREVEN #5669. hozzászólásáravolt talán Mezőnyéken szervíz alkatrész nyuszi gépekhez is, meg ha van cikkszámod akkor Nyírbátorban van egy srác aki meglepően jó árakon szerez alkatrészeket.
traktorfek.hu a webcíme hívd fel beszéljetek vele.
IKR-nél voltak olyan árak néha hogy nem is értettem ezt komolyan gondolják e, de amúgy a mostani géphez is vannak olyan apró dolgok olyan árban hogyha aranyból volna sem érne annyit.
Válasz GREVEN #5653. hozzászólásáraSzanberg, nektek volt nyuszkótok. Csak Ikr-nél vásároltatok?
Egyenlőre azt mondták Agrotechnél, hogy kompletten van az egész mágnes na meg elégé sértő árat mondtak. :S
Ennyiért jofogáson mindenestől lehet venni egy szecskázot szinte.
Válasz jozef19 #5667. hozzászólására
A cimbinek még van mindkét névvel ellátott piros színű kis bálázója. Azaz az átmeneti korszak valamint a tőkeerős bekebelezi a (kicsit). Azért a Titán eléggé előremutató forma tervel volt !
Válasz papa maci #5664. hozzászólására1967-ben már volt egy Bautz nevü morzsoló aki hidrohajtással rohangált.Ezt fogta fülön a Claas,ebböl lett a 80-as meg a 100-as domingo...
Válasz papa maci #5662. hozzászólására
Válasz papa maci #5658. hozzászólásáraEz csak mókusvakitás,a Case az original...
Válasz dr.T #5661. hozzászólásáraDoki akkor most egyel told meg
legyen 27 !
Válasz papa maci #5658. hozzászólásáraKosz de mar lattam 26 milioszor


Hello!
Aratott már valaki facéliát, e 514-s kombájnal??
Válaszokat előre is köszönöm.
Válasz GREVEN #5653. hozzászólásáraKüldtem üzenetet ha nem jön meg majd szólj.
Válasz dr.T #5647. hozzászólására
Válasz dr.T #5647. hozzászólásáraA hibrid elvileg kijavítja a rotoros hátrányait de van neki más ebből kifolyólag.
Claas-nál nagy dob és APS kombináció a lényeg ami egy kuuva jó találmány, könnyen jól csépel kevés energiaigényű történet.
Viszont a ládák annyit tudnak amennyit egy dominátorban annó. Jójó gyorsítottak a járásán meg nagyobb a belső szélesség meg ilyenek de lényegében az a helyzet amit írtam, lekorlátozza a gépet.
A két rotor pedig nagyobb kapacitást ad a kombájnnak. Eleve az húzza tekeri kifelé a dobból a szárat és menetesen körbekörbe hajtja kifelé magából hátul meg fújja ki. A centrifugális erő nagyon nagy segítség, meg eleve elég nagy az a felület ahol kitud peregni vagyis leválasztódni a szem a szalma közűl. Ehhez nemkell más csak motorerő, ha van ebből akkor az szarja át magán az anyagot erőszakkal, míg a ládát önmagában nemkell lóerő meghajtani hiába van sok belőle ha ez meg lekorlátozza a teljesítményt.
Viszont nem szemkímélő illetve szalmakímélő a claas rendszer sem. Fogós zöld szárban jobban tud mint egy síma axiáldobos mert a cséplője mint írtam az nem rotor és a hátsó két rotorban már lazán szalad az anyag nincsen összegyűrve mint egy axiálflow-os kombájnban, de a napraforgót pl annyira darálja, hogy szemetes nagyon a minta, több bérvállalkozó mondta, hogy a ládás lexion szedi a naprát a rotoros majd megy kukoricában.
Meg ez is beveri a kemény litereket ha nehéz a körülmény de cserében van teljesítmény dögivel.
Végülis én azt mondom tapasztalataim alapján, ha javarészt ősszel kell aratni és/vagy vetőmagokat akkor csak síma rotoros kombájnra van szükség, ha több a kalászos meg jó erős búzák ilyenek akkor a hibrid jobb lehet, én így válogatnék.
Válasz dr.T #5647. hozzászólásáraOtt a centrifugális erő is segíti a kiválasztást....A gép teljes hosszában.
Válasz bandigh #5649. hozzászólásáraNyeli az ! Csak a továbbító dob alatt fém tiszta lemez kell. Máris csúszik. Sajnos ez a rákfenéje. Szezon elején kicsiszolni...és megy végig. Laverdával dolgoztam pár évet. ennek pedig ez az alapja.
Válasz szanberg #5651. hozzászólásáraCsak a kötelezőt kell csinálni rajta. Itt tegnap is 33-34 fok volt árnyékban. pár nap és vége a gabonáknak.
Agrotech-en kívül van valami lehetsőég NH kombájnhoz alkatrészt beszerezni?
A szecskázót kapcsoló mágneskuplungnak kellene az a lamella szerü belseje, meg csavarok hozzá, meg oda valami olyan csapágy ami kibirna ismét 16 évet.
(TX 64 Plus)
Sziasztok! Mi a vélemények a E516b gepről ennek olyan a gazdaja hogy még klima is van benne! Lényeg jonak tunik! Mi az a mennyiség (ha) amire lehet hasznalni!??
Válasz Drisa #5650. hozzászólásáraMindig hétvégére kezdtek el dolgozni
Hajdúnánáson voltunk hétvégén és bizony ott is a határban volt olyan szőke árpa hogy a kombájnokat kerestem benne. Ha a hét is meleg kánikulás téma lesz akkor 15-e előtt indúl az aratás.
Lexion kijavítva? Mit kellett faragni rajta?
Válasz papa maci #5641. hozzászólásáraNálunk péntek délután próbavágás lesz az árpában, ha jól sikerül abba sem hagyjuk a hétvége kedvéért...