Válasz 5465 #6107. hozzászólásáraÉn sem azért írtam.
Kb az utódja már megvan, pár perce jött meg a végső ár.
Várom a használtra az ajánlatott több helyről is.
Szervizbe végig hordva, meg minden lófacra rábeszélve, plussz félidönkként mi magunk szervizeltük, mert nem hiszek a 30ezres szervizekben.
Nem hirdetem, mert nincs kedvem sem, türelmem sem, időm sem a nézelődő testvérekhez......., mert mint a radar, úgy jár a fejük, hogy mi van még "nézni" való !
Válasz mtz1221 #6098. hozzászólásáraNekem előtte volt volvo személyautóm, az is állandó 4 kerekes volt, hitvány dolog utána másba ülni. 250 lóerős v6 pickup esős időben vagy nem halad mert a kipörgésgátló csak villog, vagy kapcsolhatod be az elejét. Nekem apám állt fejre Terranóval mert elúszott a asegge hátsó hajtással, pedig az csak 160 lovas(3000-es terrano) De nap mint nap járok a földúton, füves helyeken, eszembe nem jut,hogy kapcsolni kéne valamit. Télről nem is beszélve. Hideg aszfalton az 550 Nm könnyű pickup farával semmire nem jó.
Előző Amarok is állandó 4kerekes volt, most meg ugye az újak echte Ford, motor hajtás váltó minden, lehet szépen bekapcsolni és feszengeni vele a szűkebb kanyarokban.
Csak a 4 kerék!!!!
Parasztnak hegyi tótnak mindenképp
Válasz szanberg #6094. hozzászólásáraNem kell idegelni... v8 americana aztán azzal kibirjuk nyugdijig....
Nyugdijbol meg egy masik ilyen.... ha bevált az első....
Válasz szanberg #6094. hozzászólásáraNem is értem, ha a románoknak jó a kombi az autópályára, akkor ott miért nem olyat használtok, valami faca ikerkerekest hátul. Ők eltudnak 8 tonnát is húzni velük. Ne mond nekem hogy 90%-ban nem felesleg az öszkerék.
Ha tudna menni 100+ km-et villannak, akkor igen! Volt nálam plugin C300de Merci, annál ez volt. Nagyon is jól üzemelt!!!
Csak a pickup más tészta, persze nem feltétlenül csak vontatni kell, alapból pálya tempónál is mit fog tudni egy 2.2 literes kis benzin motor a 2.5 tonnás, vagy több üres tömegű, nagy légellenállású autóval. Plussz szerintem többet is fog fogyasztani
Válasz szanberg #6094. hozzászólásáraFú, nehéz ügy, de akkor egy ilyenben megtalálnád amit keresel Amúgy simán utánanéznék a hibridnek is, nem húzod mindig azt a nagy trélert hegynek fel egész nap, bár kitudja. A nyomaték azért megvan ott is partokhoz. Plusz tud még egykét extrát, lehet róla flexelni hegeszteni, nem kell agregátor, meg tud menni 35 kilómétert hang nélkül, erdőben az is jól jöhet.
Válasz $HMP$ #6092. hozzászólásáraNagyon agyaltam a héten, hogy bele kéne ülni még utoljára egy új rendes motorral szerelt pickupba. X350-ben 250párezer van, 10 éves korára 4-500 lesz benne. Az új Ford és amarok kapható most V6 diesellel, januártól viszont már csak benzin hibrid lesz elérhető a rangerekből. Nekem nem csak helyben szaladgálni kell, hanem hosszú utakra, vontatni dolgozni. Arra xart sem ér egy hibrid, a 3 tonnás tréler előtt.
Szóval atfutott a fejemben, hogy az utolsó eresztésből kéne egy új, pár évig megint új az új...
Viszont! Senki nem tud még tartós tesztet mondani erről az amerikai v6 Diesel Ford motorról. Úgy összességében jó az új Ranger, de amúgy mai napig lap rugós, annyi hogy már tárcsafék van hátul is. Viszont van egy olyan érzésem,hogy a Merci teknika következő 250ezer km-je stabilabb lenne mint az új Ford első 250-ezre. De amúgy meg az új mindig új...
Na most erre varrjál gombot!
A vége meg kb az lesz, hogy marad kevesebbet használva az X, aztán egy ügyes közepes személyautó meg visz hoz a mindennapokban. Csak utálok cuccolni egyikből a másikba, nekem be van állva, mindennek megvan a helye, csukott szemmel tudom mit hol lelek meg benne.
Na ez a baj!
Űr van az X Merga után!
Persze most lehet majd jönni a 2.8 hiluxxal de az egy betegágy, gyenge mint a harmat, köze nincs a V6-hoz. Egyébként nyilván stabil műszaki tartalom, nem is leszólom csak ez az igaz.
Tanácsot szeretnék kérni hozzáértőktől...
2015 - 2020 közötti évjáratban kb. 6-10 M között milyen pickup - ot ajánlotok?
Elsősorban manuálisban gondolkozunk.
Válasz mtz1221 #6067. hozzászólásáraApámnak van Grand Musso, 3 éves. 60 ezer van benne még csak valahol, de idáig stabil. Hely a legnagyobb bent is meg a Platón is a többi európai pickup között és valóban kényelmes ülések vannak benne. Az még lap rugó nem pedig spirál, mint a videóban látható, de nem zavaróan kemény normál utazás közben. Szerintem elrontotta, hogy nem automatával vette, de egyébként jó kiosztású a 6-os kézi váltó, lehet vele gyorsan is menni nem forog szét pálya tempó mellett sem. A kormányzás sebesség függvényében változtatja az áttételt, vagy legalábbis a szervózottság mértékét. Fékek nagyon jól fognak, igaz megrakva vagy vontatva nem próbáltam, de szólóban határozott és nem nyúlós. Picit azon még a digitális dolgok régebbi vágásúak, mutat az mindent de az ujakon az érintős tabletes megoldás már trendibb. Kihangosító cseppet doboz hanggal bír, meg úgy eleve az audio rendszer nem egy Harmann Kardon, viszont a Bluetooth meg olyan agresszív, hogy menet közben ha közel megyek hozzá, át kapcsoltatja a telefonomat arra, agresszív Kimdzsongun
Tudod akkor még nem terméket és tömegcikket gyártottak, hanem TARTÓS FOGYASZTÁSI cikket, aminek a neve is jelentett valamit.
Na ezért indult be 25 év után.
Válasz $HMP$ #6063. hozzászólásáraHát,ha le van rúgva ok. De mind csak nincs. Azt nem tudom, mekkora kabin kell neki,csak szimpla kabint írt,ezèrt írtam.
Válasz .Richard. #6062. hozzászólásáraMert már sokan eladták a fillerbaxoknak.
Eleve ki vesz egy kiskabinú szart 150es férfinak jo....
Koma megútálta mint a szart benne turt jopar napot lehet hogy nem kellett volna kivarni hogy lepusztuljon hamarabb kellett volna eltuntetnie
6110 hozzászólás
Válasz 5465 #6107. hozzászólásáraÉn sem azért írtam.

Kb az utódja már megvan, pár perce jött meg a végső ár.
Várom a használtra az ajánlatott több helyről is.
Szervizbe végig hordva, meg minden lófacra rábeszélve, plussz félidönkként mi magunk szervizeltük, mert nem hiszek a 30ezres szervizekben.
Nem hirdetem, mert nincs kedvem sem, türelmem sem, időm sem a nézelődő testvérekhez......., mert mint a radar, úgy jár a fejük, hogy mi van még "nézni" való !
Válasz kisparasztkaim #6108. hozzászólásáraMikori modellek amiről beszélünk?
Válasz szanberg #6103. hozzászólásáraVolvo-t milyet érdemes venni?

Válasz ..,-:) #6100. hozzászólásáraNem rosszból írtam, inkább viccből
Amúgy tényleg keresgélek, azért kérdeztelek…
https://vm.tiktok.com/ZMAA65hT2/https://vm.tiktok.com/ZMAA65hT2/
Válasz $HMP$ #6099. hozzászólásáraPL ILYEN, VAGY HASONLÓ.. Nem akarom elhinni hogy egy ilyennel is otthon, nem fele megtett km lenne a pickappokban. Igaz ebben csak a calós méretét lássák az emberben.
Amíg lószar van, addig veréb is akad!!!
https://www.tiktok.com/@checkengineyt/video/7516997100652039446?_r=1&_t=ZN-8zkFwrTsEkw
Válasz mtz1221 #6098. hozzászólásáraNekem előtte volt volvo személyautóm, az is állandó 4 kerekes volt, hitvány dolog utána másba ülni. 250 lóerős v6 pickup esős időben vagy nem halad mert a kipörgésgátló csak villog, vagy kapcsolhatod be az elejét. Nekem apám állt fejre Terranóval mert elúszott a asegge hátsó hajtással, pedig az csak 160 lovas(3000-es terrano) De nap mint nap járok a földúton, füves helyeken, eszembe nem jut,hogy kapcsolni kéne valamit. Télről nem is beszélve. Hideg aszfalton az 550 Nm könnyű pickup farával semmire nem jó.
Előző Amarok is állandó 4kerekes volt, most meg ugye az újak echte Ford, motor hajtás váltó minden, lehet szépen bekapcsolni és feszengeni vele a szűkebb kanyarokban.
Csak a 4 kerék!!!!
Parasztnak hegyi tótnak mindenképp
Válasz szanberg #6094. hozzászólásáraVagy egy frontier 314lo v6

Ha mán egyszer bejött a nissan alaplap....
Válasz szanberg #6094. hozzászólásáraNem kell idegelni... v8 americana aztán azzal kibirjuk nyugdijig....

Nyugdijbol meg egy masik ilyen.... ha bevált az első....
Válasz 5465 #6093. hozzászólására(Ez is egy vélemény….


……..)
Válasz mtz1221 #6098. hozzászólásáraMilyen ikerkerekes kombi
Válasz szanberg #6094. hozzászólásáraNem is értem, ha a románoknak jó a kombi az autópályára, akkor ott miért nem olyat használtok, valami faca ikerkerekest hátul. Ők eltudnak 8 tonnát is húzni velük. Ne mond nekem hogy 90%-ban nem felesleg az öszkerék.
Ha tudna menni 100+ km-et villannak, akkor igen! Volt nálam plugin C300de Merci, annál ez volt. Nagyon is jól üzemelt!!!
Csak a pickup más tészta, persze nem feltétlenül csak vontatni kell, alapból pálya tempónál is mit fog tudni egy 2.2 literes kis benzin motor a 2.5 tonnás, vagy több üres tömegű, nagy légellenállású autóval. Plussz szerintem többet is fog fogyasztani
Válasz hashtag #6095. hozzászólásáraNa, ez már döfi!!!!
Válasz szanberg #6094. hozzászólásáraFú, nehéz ügy, de akkor egy ilyenben megtalálnád amit keresel
Amúgy simán utánanéznék a hibridnek is, nem húzod mindig azt a nagy trélert hegynek fel egész nap, bár kitudja. A nyomaték azért megvan ott is partokhoz. Plusz tud még egykét extrát, lehet róla flexelni hegeszteni, nem kell agregátor, meg tud menni 35 kilómétert hang nélkül, erdőben az is jól jöhet.
Válasz $HMP$ #6092. hozzászólásáraNagyon agyaltam a héten, hogy bele kéne ülni még utoljára egy új rendes motorral szerelt pickupba. X350-ben 250párezer van, 10 éves korára 4-500 lesz benne. Az új Ford és amarok kapható most V6 diesellel, januártól viszont már csak benzin hibrid lesz elérhető a rangerekből. Nekem nem csak helyben szaladgálni kell, hanem hosszú utakra, vontatni dolgozni. Arra xart sem ér egy hibrid, a 3 tonnás tréler előtt.
Szóval atfutott a fejemben, hogy az utolsó eresztésből kéne egy új, pár évig megint új az új...
Viszont! Senki nem tud még tartós tesztet mondani erről az amerikai v6 Diesel Ford motorról. Úgy összességében jó az új Ranger, de amúgy mai napig lap rugós, annyi hogy már tárcsafék van hátul is. Viszont van egy olyan érzésem,hogy a Merci teknika következő 250ezer km-je stabilabb lenne mint az új Ford első 250-ezre. De amúgy meg az új mindig új...
Na most erre varrjál gombot!
A vége meg kb az lesz, hogy marad kevesebbet használva az X, aztán egy ügyes közepes személyautó meg visz hoz a mindennapokban. Csak utálok cuccolni egyikből a másikba, nekem be van állva, mindennek megvan a helye, csukott szemmel tudom mit hol lelek meg benne.
Na ez a baj!
Űr van az X Merga után!
Persze most lehet majd jönni a 2.8 hiluxxal de az egy betegágy, gyenge mint a harmat, köze nincs a V6-hoz. Egyébként nyilván stabil műszaki tartalom, nem is leszólom csak ez az igaz.
Válasz ..,-:) #6091. hozzászólásáraSzóval nem eladó, csak dicsekedni akartál
Válasz 5465 #6090. hozzászólásáraNem is akarja nagyon eladni van tartalék....
Válasz 5465 #6090. hozzászólásáraNem.
Válasz ..,-:) #6087. hozzászólásáraHirdeted valahol?
Válasz $HMP$ #6088. hozzászólásáraSötét…….mint a jövőnk……..
Válasz ..,-:) #6087. hozzászólásáraJókis kolbászzsír színű legalább?
Válasz emcett #6081. hozzászólásáraÉn meg eladnám……Ranger,wildtrak, 3.2, automata, 120e km. 2020.
Válasz csontii #6085. hozzászólásáraApósa beolvas ide, végén miattad nem lesz pickap.
Válasz emcett #6083. hozzászólásáraHa kurvázni akarsz akkor Ranger,Amarok. Ha munkás autónak kell Hilux, L200.
Válasz emcett #6083. hozzászólásáraNomen est omen,sajnos itt nem érvényes.
Válasz szelindi1965 #6082. hozzászólásáraPersze, megértem, de maradnánk a nevesebb használtnál. Amarok, Hilux, Ranger, D - max, L200 jön szóba...
Válasz emcett #6081. hozzászólásáraHa elengedhetetlenül szükséges vegyél újat,mondjuk Musso-t,a más megunt-beleunt játékszerét 200000 km-el,ne kívánd.
Sziasztok!


Tanácsot szeretnék kérni hozzáértőktől...
2015 - 2020 közötti évjáratban kb. 6-10 M között milyen pickup - ot ajánlotok?
Elsősorban manuálisban gondolkozunk.
Válasz szanberg #6073. hozzászólásáraNemtom egy levegővel kiszálltam biztos ember szag volt már benne
Válasz Gumóka #6074. hozzászólásáraSzerintem is. De Szèp. De olyan mint a konyhabútor.
gondolom a hátsó ülèsek is valahogyan állithatoak.
Válasz mtz1221 #6077. hozzászólásáraÚgy mint nálatok, szeretik az eurót is, de még készülnek bevezetni.
Válasz Gumóka #6076. hozzászólásáraAkkor itt sem euró van, mégis megvannak ?
Válasz mtz1221 #6075. hozzászólásáraCseh korona
Válasz $HMP$ #6070. hozzászólásáraSta je taj KC para ?
Válasz szanberg #6073. hozzászólásáraÉn csak ezekkel a nagy tabletekkel nem vagyok kibékülve.
Nekem valahogy hiányoznak a gombok, kapcsolók meg a mutatós műszerek.
Válasz $HMP$ #6071. hozzászólásáraRendesen jól néz ki!
Milyen az anyag benne?
Illat?
Omodaaa




Válasz szanberg #6068. hozzászólására
Válasz szanberg #6068. hozzászólására
Válasz mtz1221 #6067. hozzászólásáraApámnak van Grand Musso, 3 éves. 60 ezer van benne még csak valahol, de idáig stabil. Hely a legnagyobb bent is meg a Platón is a többi európai pickup között és valóban kényelmes ülések vannak benne. Az még lap rugó nem pedig spirál, mint a videóban látható, de nem zavaróan kemény normál utazás közben. Szerintem elrontotta, hogy nem automatával vette, de egyébként jó kiosztású a 6-os kézi váltó, lehet vele gyorsan is menni nem forog szét pálya tempó mellett sem. A kormányzás sebesség függvényében változtatja az áttételt, vagy legalábbis a szervózottság mértékét. Fékek nagyon jól fognak, igaz megrakva vagy vontatva nem próbáltam, de szólóban határozott és nem nyúlós. Picit azon még a digitális dolgok régebbi vágásúak, mutat az mindent de az ujakon az érintős tabletes megoldás már trendibb. Kihangosító cseppet doboz hanggal bír, meg úgy eleve az audio rendszer nem egy Harmann Kardon, viszont a Bluetooth meg olyan agresszív, hogy menet közben ha közel megyek hozzá, át kapcsoltatja a telefonomat arra, agresszív Kimdzsongun
https://www.facebook.com/share/v/1AZ6nVfxqM/
Válasz mtz1221 #6059. hozzászólásáraÜdv!
Tudod akkor még nem terméket és tömegcikket gyártottak, hanem TARTÓS FOGYASZTÁSI cikket, aminek a neve is jelentett valamit.
Na ezért indult be 25 év után.
Válasz .Richard. #6064. hozzászólásáraTörpékre van szabva azt mondom
Válasz $HMP$ #6063. hozzászólásáraHát,ha le van rúgva ok. De mind csak nincs. Azt nem tudom, mekkora kabin kell neki,csak szimpla kabint írt,ezèrt írtam.
Válasz .Richard. #6062. hozzászólásáraMert már sokan eladták a fillerbaxoknak.
Eleve ki vesz egy kiskabinú szart 150es férfinak jo....
Koma megútálta mint a szart benne turt jopar napot lehet hogy nem kellett volna kivarni hogy lepusztuljon hamarabb kellett volna eltuntetnie
Válasz $HMP$ #6061. hozzászólásáraNem tudom. Sokan használják.
Válasz .Richard. #6060. hozzászólásáraAz nem

Az egy rossebbaxta átok