Válasz szanberg #1867. hozzászólásáraazzal vitatkoznék hogy a világ legjobbja
de jók maradjunk ennyiben
a japánok is tudnak azért a világ legnagyobbjai
Nem bontanak valaki környékén Nissan pickupot? A 133 lovasat.
kéne egy turbó. Alig látni hirdetést a neten belőle, hátha valahol cselleng egy bontott akár...
Válasz szanberg #1873. hozzászólásáraJa.. Lenne 300akkor meg 350-400at szeretnél... hülyeség. Kényelmes legyen, biztonságos lehessen vele tempósan haladni. DE hogy 8vagy 10 mp alatt gyorsul 100ra attól már csak a farkad áll jobban más jeelntősége nincsen.
Válasz wernerj #1863. hozzászólásáraford maverick volt a portán vagy 7-8 évig. minap sikerült túladni rajta. Családi ünnepet tartottunk rá!
Fater járt vele jellemzően helyben évi 6-8e km ment bele. Első futóműve szétesik gyakran szilentek gömbfejek cserélgetősek és nem olcsóak. Alvázról lerohadt az alsó lengőkar bekötési pontja már évekkel ezelőtt.Úgy kellett újra építeni. Motrojában hüvelykarima lerepedt gyűrű beleakadt dugattyú szétszakedt hajtókar elgörbült. Egy hüvelycsere anyag+gépműhely költsége 200e. Mindezt alpjáraton városi közlekedésben,piros lámpánál álva. Ha kopnak a gömbfejek elkezdte enni az első gumit. Ha jók a lengéscsilapítói akkor is billegős trailerrel, futóval libikóka. Kardánkeresztek mentek szét benne. Rohadt mint akit már a gyárba rozsdából raktak volna össze.Küszöbök sárvédőívek, első doblemezek. Adagolója is csináltatva mert nembírt menni 60al se. Kormányszervója folyamatosan szarakodott. Most az tette fel a ire a pontott hogy elekzdett csöpögni az adagolójából a gázolaj. Ehhez már nem nyúltam úgy el lett adva. Ja a fűtőmotorja se volt jó már rég. Elöl is elég szűkös a 180centimmel éphogy elfértem benne, de toltam volna még az ülést hátra ha lehet. 96os évjárat volt 3 ajtós.
BMW-ből is néztem az újabb F10-es sorozatból az 523i típusokat. 3000sorhatos szívó motor 204 lóerő, ha kell szoftveresen kinyitják 272-re mint az 530-asok gyárilag, merthát ez is az csak fojtottabb.
Épen elég a körülvevő sok komfort elektronika meg egyéb extrás dolgok bizonytalansága.
Annyi fog fogyasztani mint egy 530D igaz gyengébb, mondjuk kinyitva 272 lóra már csak érzetre gyengébb egyébként elhagyja tempóban a dízelt szépen.
Nekem benzines autóm van sajátom, az asszonyé is azért lett a D2-es diesel mert az volt akkor épen ott ahol számomra térben és időben nomeg tehetségben elérhető volt, jó vétel így megvettük, ha baja lesz megfogom csinálni természetesen, nem ez fog csődbe vinni ha netán beüt, de nyugodtabb lennék benzin motorral az a helyzet, annyi hogy ezeknél a V40-eknél valamiért fordított a helyzet, 1millával drágábbak a benzinmotoros modellek a piacon.
Válasz kori01 #1846. hozzászólásáraMindenre van pro és kontra, az biztos, hogy bizonyos szériáknak vannak gyermekbetegségeik illetve visszatérő széria problémáik, ezeket kerülni kell.
Eleve sosem értettem miért erőlteti mindenki a diesel autókat magyarországon... komolyan mondom miért jobb az, hogy kevesebbet tankolsz 1-2 literrel de ennek sokszorosát fizeted ki szervízre alkatrészre trélerre amikor beüt a krakk!?!?!?!? meg alap karbantartásra is mert egy mai diesel autót szervizelni is jóval több mint egy egyszerűbb benzinmotort.
diesel motorból a világ legjobb technikája a Volvo 2,4 D5 motor. Elég korszerű ahhoz hogy a mai napig helytálljon a piacon szereplő újak mellett is pedig 16éve került közkézre, viszont meg elég régi ahhoz, hogy a mai extra downsizing és anyagkispórolásból ennek még nem jutott egy hajszálnyi sem.
Válasz wernerj #1863. hozzászólásáraÉn nagyon szerettem, sajnos el kellett adnom, mert csak 2személyes volt. Az még nem renault motor. Én annyi tipus hibát fedeztem fel, hogy nem szabadott ütközésig alá tekerni a kormányt, mert elkoptak az ütközők. Mud terrain gumik voltak rajta, nagyon ment sárba.
Válasz wernerj #1863. hozzászólásáraA régi 2,7es Terranó marhára jó kocsi, csak alig fogsz találni jót belőle.
Egyszerű motor, oldalvezérelt és szelepemelő pálcás mint egy mtz motor, erős hajtáslánc. Elől féltengelyes nem hidas de ha nem csak dolgozott életében akkor nem nagyon van baj velük, nagyon jól bírja ez is rajta.
Vontatni kimondottan jó autó talán erre is találta ki a Nissan a terepjárás után. Hely is van benne, viszonylag jól fogyaszt meg szerintem jól is néz ki. Elektromos adagolója van már ezeknek is, esetleg ezzel baj előfordulhat de nem széria hiba csak régi már, ennyi.
Beszélünk itt mindenféle motor meg mittudoménmilyen hibákról épen, ne ennél gondolni sem kell ilyenekre.
Még annyit: olyan családi autónak kell, ami elmegy időnként a határban, vagy a hófúvásban is. Évente 20 ezret megyek kb., ennek negyede-ötöde terep. Ritkán vontatni is fog.
Üdvözlök mindenkit!
Nissan Terrano II.-vel volt/van tapasztalata valakinek? 2.7 Tdi, 5 ajtós van tervben egy fél éven belül. A népítélet változatos róla, van akinek tetszett,van akinek nem. Szériahibákról tud valaki valamit? Igaz a legenda, hogy Renault motoros? A segítséget előre is köszönöm!
Válasz Ares 826 #1850. hozzászólásáraHa vw 2literes dieselről van szó...akkor az olajszivattyú meghajtó kereke körül nézegess...volt rá gyári visszahívás(átszerelő készlet)...vagy sufni megoldás valami imbusz kulcsból...ha jól tudom...
Válasz ND #1843. hozzászólásáraolcsó meg szar
én franciát soha nem vennék
szerelek épp eleget ilyen szarokat
bár akkor a alkatrészesek nem keresnének semmi ha nem kell hozzá semmi
6095 hozzászólás
Válasz Claaastra #1894. hozzászólására4matik?
Válasz Garfield #1893. hozzászólásáravagy Xdrájvban
200-le től qvatroban gondolkoznék csak.
Köszönöm a véleményeket, több szem többet lát!
Válasz *** HM *** #1889. hozzászólására5milla felett és 10éves...
Válasz *** HM *** #1889. hozzászólásárapassz nem az enyém sajnos

nézd meg használtautón hátha van fent
Válasz kori01 #1888. hozzászólásáraMilyen àra van ennek?
Válasz szanberg #1886. hozzászólásárade nagyon sok tipusa van
Válasz szanberg #1886. hozzászólásárags450h
2007-es
Válasz kori01 #1884. hozzászólásáraEz milyen típus és mikor évjárat?
Válasz kori01 #1884. hozzászólásáralép olyat hogy az ember feje leszakad
és hybrid is
Válasz szanberg #1882. hozzászólására


Válasz szanberg #1882. hozzászólásáraa dieselben csak 2.2 van 150-177lóig
a benzinesek brutálok van amelyik 430ig van.
Válasz kori01 #1881. hozzászólásáravadásztársamnak van kettő is, újfajta fiatal kocsik, egyszer meglesem már.
de egy 2literes dízel annyira baromira nem mehet...
vagy milyen motorok vannak ezekbe én azt sem tudom
Válasz szanberg #1879. hozzászólásárakomolyan kérdezed?
azért a volvo meg a lexus között van fényév a lexus javára
Válasz szanberg #1867. hozzászólásáraazzal vitatkoznék hogy a világ legjobbja
de jók maradjunk ennyiben
a japánok is tudnak azért a világ legnagyobbjai
Válasz kori01 #1878. hozzászólásáraaz micsoda?
valami betegség vagy járvány?
Válasz szanberg #1873. hozzászólásáraa helyedben lexusban gondolkodnék
megy mint a barom
Válasz wernerj #1863. hozzászólásárajó kocsi amugy azt hiszem isuzu de nem biztos
Válasz jamo #1874. hozzászólására8 az sok.

7már elmegy hétköznapi dinamikus közlekedéshez.
6alatt a jó
Egyébként tökéletesen igazad van.
Nem bontanak valaki környékén Nissan pickupot? A 133 lovasat.
kéne egy turbó. Alig látni hirdetést a neten belőle, hátha valahol cselleng egy bontott akár...
Válasz szanberg #1873. hozzászólásáraJa.. Lenne 300akkor meg 350-400at szeretnél... hülyeség. Kényelmes legyen, biztonságos lehessen vele tempósan haladni. DE hogy 8vagy 10 mp alatt gyorsul 100ra attól már csak a farkad áll jobban más jeelntősége nincsen.
Válasz jamo #1872. hozzászólására200 kell minimum de inkább 300.
Válasz szanberg #1870. hozzászólásáraSzasza nem vagy Te egy kicsit lóerő függő? :)
Válasz wernerj #1863. hozzászólásáraford maverick volt a portán vagy 7-8 évig. minap sikerült túladni rajta. Családi ünnepet tartottunk rá!
Mindezt alpjáraton városi közlekedésben,piros lámpánál álva. Ha kopnak a gömbfejek elkezdte enni az első gumit. Ha jók a lengéscsilapítói akkor is billegős trailerrel, futóval libikóka. Kardánkeresztek mentek szét benne. Rohadt mint akit már a gyárba rozsdából raktak volna össze.Küszöbök sárvédőívek, első doblemezek. Adagolója is csináltatva mert nembírt menni 60al se. Kormányszervója folyamatosan szarakodott. Most az tette fel a ire a pontott hogy elekzdett csöpögni az adagolójából a gázolaj. Ehhez már nem nyúltam úgy el lett adva. Ja a fűtőmotorja se volt jó már rég. Elöl is elég szűkös a 180centimmel éphogy elfértem benne, de toltam volna még az ülést hátra ha lehet. 96os évjárat volt 3 ajtós.
Fater járt vele jellemzően helyben évi 6-8e km ment bele. Első futóműve szétesik gyakran szilentek gömbfejek cserélgetősek és nem olcsóak. Alvázról lerohadt az alsó lengőkar bekötési pontja már évekkel ezelőtt.Úgy kellett újra építeni. Motrojában hüvelykarima lerepedt gyűrű beleakadt dugattyú szétszakedt hajtókar elgörbült. Egy hüvelycsere anyag+gépműhely költsége 200e.
BMW-ből is néztem az újabb F10-es sorozatból az 523i típusokat. 3000sorhatos szívó motor 204 lóerő, ha kell szoftveresen kinyitják 272-re mint az 530-asok gyárilag, merthát ez is az csak fojtottabb.
Épen elég a körülvevő sok komfort elektronika meg egyéb extrás dolgok bizonytalansága.
Annyi fog fogyasztani mint egy 530D igaz gyengébb, mondjuk kinyitva 272 lóra már csak érzetre gyengébb egyébként elhagyja tempóban a dízelt szépen.
de más modelleknél is lehetne ezekről agyalni.
Nekem benzines autóm van sajátom, az asszonyé is azért lett a D2-es diesel mert az volt akkor épen ott ahol számomra térben és időben nomeg tehetségben elérhető volt, jó vétel így megvettük, ha baja lesz megfogom csinálni természetesen, nem ez fog csődbe vinni ha netán beüt, de nyugodtabb lennék benzin motorral az a helyzet, annyi hogy ezeknél a V40-eknél valamiért fordított a helyzet, 1millával drágábbak a benzinmotoros modellek a piacon.
Válasz csoppika #1862. hozzászólásáralentebb a 6 szög tengelyről volt szó...........
Válasz kori01 #1846. hozzászólásáraMindenre van pro és kontra, az biztos, hogy bizonyos szériáknak vannak gyermekbetegségeik illetve visszatérő széria problémáik, ezeket kerülni kell.
Eleve sosem értettem miért erőlteti mindenki a diesel autókat magyarországon... komolyan mondom miért jobb az, hogy kevesebbet tankolsz 1-2 literrel de ennek sokszorosát fizeted ki szervízre alkatrészre trélerre amikor beüt a krakk!?!?!?!? meg alap karbantartásra is mert egy mai diesel autót szervizelni is jóval több mint egy egyszerűbb benzinmotort.
diesel motorból a világ legjobb technikája a Volvo 2,4 D5 motor. Elég korszerű ahhoz hogy a mai napig helytálljon a piacon szereplő újak mellett is pedig 16éve került közkézre, viszont meg elég régi ahhoz, hogy a mai extra downsizing és anyagkispórolásból ennek még nem jutott egy hajszálnyi sem.
Válasz wernerj #1863. hozzászólásáraÉn nagyon szerettem, sajnos el kellett adnom, mert csak 2személyes volt. Az még nem renault motor. Én annyi tipus hibát fedeztem fel, hogy nem szabadott ütközésig alá tekerni a kormányt, mert elkoptak az ütközők. Mud terrain gumik voltak rajta, nagyon ment sárba.
Válasz wernerj #1863. hozzászólásáraA régi 2,7es Terranó marhára jó kocsi, csak alig fogsz találni jót belőle.
Egyszerű motor, oldalvezérelt és szelepemelő pálcás mint egy mtz motor, erős hajtáslánc. Elől féltengelyes nem hidas de ha nem csak dolgozott életében akkor nem nagyon van baj velük, nagyon jól bírja ez is rajta.
Vontatni kimondottan jó autó talán erre is találta ki a Nissan a terepjárás után. Hely is van benne, viszonylag jól fogyaszt meg szerintem jól is néz ki. Elektromos adagolója van már ezeknek is, esetleg ezzel baj előfordulhat de nem széria hiba csak régi már, ennyi.
Beszélünk itt mindenféle motor meg mittudoménmilyen hibákról épen, ne ennél gondolni sem kell ilyenekre.
Még annyit: olyan családi autónak kell, ami elmegy időnként a határban, vagy a hófúvásban is. Évente 20 ezret megyek kb., ennek negyede-ötöde terep. Ritkán vontatni is fog.
Üdvözlök mindenkit!
Nissan Terrano II.-vel volt/van tapasztalata valakinek? 2.7 Tdi, 5 ajtós van tervben egy fél éven belül. A népítélet változatos róla, van akinek tetszett,van akinek nem. Szériahibákról tud valaki valamit? Igaz a legenda, hogy Renault motoros? A segítséget előre is köszönöm!
Válasz .Szabi. #1861. hozzászólásáraNem teljesen...
http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2014/12/28/igy_megy_gajra_a_szuper_vw-_skoda-_audi-_2.0_tdi-d/
Válasz csoppika #1852. hozzászólásárarosszul tudod,
ITT A PROBLÉMA ÉS A MEGOLDÁS IS
50eFt-ér csinálták nekem pár hőnapja.
Válasz kori01 #1858. hozzászólásáraHengerfej gyártásra szakosodott rabszolgatelepen robotolok...tudom miről szól a "kifogástalan minőség"...
Válasz kori01 #1858. hozzászólásáraElolvastam már...
Válasz csoppika #1856. hozzászólásáraamit kitettem linket olvasd el érdekes
Válasz csoppika #1855. hozzászólásáraelég érdekes
hát még a vezérműláncaik amik olyanon mint egy bicikli lánc a vw-vel egyben.
Válasz csoppika #1855. hozzászólásáraJa megvan: Nyert vele 3 fillért...meg 15dkg anyagot...talán...
Válasz kori01 #1853. hozzászólásáraEzt hogy gondolta a gyár? Alunál öntésnél kb 2mm a folyàshatár...az alá amúgy sem szabadna semmit lemunkálni...
Válasz csoppika #1852. hozzászólásáraFokozatosan nyalja el...csökken az olajzás...mire bejelez az elektronyika...a motornak majdnem vége...
A bmw hengerfala full vékony ,reped is.
Válasz Ares 826 #1850. hozzászólásáraHa vw 2literes dieselről van szó...akkor az olajszivattyú meghajtó kereke körül nézegess...volt rá gyári visszahívás(átszerelő készlet)...vagy sufni megoldás valami imbusz kulcsból...ha jól tudom...
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
Válasz Mézga #1842. hozzászólásáraHol van az a 6 szög tengyely ami elment a verdádon???

http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/
Válasz hajnalihajnal #1845. hozzászólásáraavensis vagy corolla verso
minél kevesebb kilóméterel
Válasz Mézga #1842. hozzászólásáracsak a tengelyt cserélted ki,vagy azt is ami hajtja?
Válasz ND #1843. hozzászólásáraolcsó meg szar
én franciát soha nem vennék
szerelek épp eleget ilyen szarokat
bár akkor a alkatrészesek nem keresnének semmi ha nem kell hozzá semmi