Gázolaj árak 592 Ft Benzin árak 587 Ft EUR 396.35 Ft USD 339.21 Ft CHF 417.01 Ft GBP 450.65 Ft

Fórum

Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!

Létrehozta: *** HM *** , 2012-03-18 14:16:01

Kedvencekhez Segítség

6080 hozzászólás
#1830 .Feco.
2017-01-02 10:29:37

Válasz szanberg #1823. hozzászólásáraAmúgy nekem is az jutott eszembe hogy valami nagyon nem kerek ebben a történetben, olyan van, hogy egy-egy járművel valami gebasz van, de azt már rég meg kellett volna keresni, ahhoz mekkora baleknak kell lenni hogy az ember megvegyen 150.000 km alatt 4 tudbót ugyanarra az autóra, és ne gondolkozzon el azon, hogy esetleg máshol lehet a baj... ilyen a fasorban nincs amúgy, hogy nagy gyár járművére ilyen semmi futás mellett ennyit (bármennyit is) kelljen költeni... én 2008 óta három autóval közel 1.000.000 km-t mentem, mind a három ugyan az a VW 2.0 TDI, ami ráadásul amúgy is beteges, gyengécske sorozat, mégis a legelső Passat 2x1 injektorán (gyár által elismerten tipushiba) kívűl akkor láttam a motort amikor újratöltöttem az ablakmosót... Mai autókkal komoly szervíz és/vagy üzemeltetői gond van ha bármi van 250.000 km-ig... akár adblue, akár pd, akár bármilyen gusztustalan szégyen megoldása legyen is rajta...

Nincs profilkép
#1829 kori01
2017-01-02 10:22:49

Válasz kori01 #1828. hozzászólásáraEzt ajánlom mindenkinek ,hogy olvassa el.
Legtöbb szar motort a vw meg a bmw nyomja.

Nincs profilkép
#1826 kori01
2017-01-02 10:17:49

Válasz szanberg #1823. hozzászólásárabomlott a henger fala mondom.nyilván azért ette a turbót is.
de még volt annak plusz más baja is.
a bmw-ről meg ne is beszéljünk az egy rémálom.
a vezérműlánc szakadásról hires,adagoló problémák a jó kis vp44adagoló.
a common railről meg ne is beszélve.
a toyota bmw motorral szereli most az uj dieseleket,de csak a motorblokk maradt a régi a mérnökök teljesen át tervezték.
még a hengerfejet is ledobták róluk.
a blokk bmw a többi toyota.

Nincs profilkép
#1825 kori01
2017-01-02 10:12:53

Válasz Ares 826 #1822. hozzászólásáradelphi üzemanyag rendszer
meg néha hajtókar csapágy.

#1824 szanberg
2017-01-02 10:10:23

A szűrőn lévő csöcsnél annyit nem írtam le, hogy ez nem csak egy stift, hanem egy csövecske, O-ring van rajta szóval ott olaj folyik. Ha letörik és elfordul a szűrő mondjuk miatta akkor ott már nem is fog olaj átfolyni. Nekem ilyen gondolataim vannak most hirtelen.

#1823 szanberg
2017-01-02 10:07:46

Válasz kori01 #1819. hozzászólásáraAz az 1,6 hdi az tdci is egyben. Nem tudom mi a különbség valójában, szerintem semmi, néztem focust minden porcikája ugyanaz mint itt a miénknek.

azt a 4 turbót én elhiszem de nem gondolod komolyan, hogy ez teljesen alapból ilyen, természetes, hogy 40ezrenként turbót kell cserélni... ott valami igen nagy baj van, ha meg az ismerősödék nemtudják megcsinálni a szervízben akkor nézzenek körül a portájukon.
Ha 4 turbó kifeküdt meg bomlik a hengerfal is akkor az sem kizárt, hogy valami kenési gond van, motorolaj nyomást mérni kéne, végigellenőrizni az olaj furatokat járatokat, aztán nem e törték bele az olajszrő betétet egyszer, mert ezeknél va negy kis csöcs a szűrőn és bár nem ördöngősség de spécin kell behelyezni ezt is beléjük, ha nem így teszel beletörik aztán kituggya mi lesz belőle gond...

Továbbá hallottam olyan szervízekről is, hogy beviszi a paraszt olajcserére az autóját. Leengednek belőle 1 liter olajat, annyit rátöltenek frisset és kész az olajcsere. persze kivan számlázva a 4 liter meg minden.
Ilyen helyeken egyedül a doboz féktisztító igaz ami a számlán szerepel, mert ha egy liter olajat akarsz csak leereszteni akkor ott fröcsögni fog minden, szűrőt kivéve is minden olajos lesz amit persze lekell takarítani...smile hammer

nézd meg a német használtpiacot, kuuvasok 1,6tdci-t fogsz találni 400ezren felül futottat. Aztán félreértés ne essék semmi közöm nekem ehhez az egészhez, azért választottunk ilyen motort mert itt meg csak jó tapasztalatok vannak velük. Eddig bevállt de mondom, 200ezerig nulla gond van az már nem is annyira rossz a mai világban szerintem, meg bízunk benne továbbra is tartja jószokását.

igaz turbó 200körül szokott kifeküdni még bmw-ken is, lendkerék meg ilyenek, generátor szabadonfutó stbstb drága és nélkülözhetetlen cuccok amik mára kopófogyó alkatrészek, ezekre készülni lehetlesz előbbutóbb az biztos.

Írtam a minap, nekem a régi 2003-as navarán a 133lovas motoron 600ezer feletti futás mellett még mindig gyári a turbó, karcolja is a lapát a házat de még mindig megysmile thumbup

Nincs profilkép
#1822 Ares 826
2017-01-02 10:06:14

Válasz kori01 #1821. hozzászólásáraMi baj a Dci motorjaival a röncsinek???smile blinksmile blink

Nincs profilkép
#1821 kori01
2017-01-02 09:55:06

Válasz szanberg #1816. hozzászólásáraa dci az rönó.
már régen megvette a nissant a rönó. azóta szar is.

Nincs profilkép
#1820 kori01
2017-01-02 09:53:37

Válasz szanberg #1818. hozzászólásáralehet nem a régi de a mostaniak között is jók.
nem hiába az összes ... araboknak a platón van a gép puska.


Moderátor által módosítva: 2017-03-17 11:16:23

Nincs profilkép
#1819 kori01
2017-01-02 09:52:14

Válasz szanberg #1817. hozzászólásáraaz ismerősöm ford szalonban dolgozik :)
ő mondta
a barátomnak meg a volvóban 1.6hdi motor van ujkora óta nála van
4turbót evett meg hortelen 150.000ig
most meg elkezdett a henger fala bomlani.

#1818 szanberg
2017-01-02 09:50:26

Válasz Dns8 #1813. hozzászólásáranem messze egy nagygazdának mindig a 4,2-es Landcruisere volt. Aztán az utolsó előttiben elolvadtak dugattyúk meg szakadt hajtókat meg... mitudomén pont akkor mondták, hogy nemlesz már ilyen emisszió végett gyorsan vett még egy újat.

viszont szerintem nagy csalódás, egy ilyen motor kamionba is elmenne, ennek nem lehetne baja soha. de máshonnan is hallani, hogy Toyota sem a régi sajnos.

#1817 szanberg
2017-01-02 09:47:39

Válasz kori01 #1814. hozzászólásáraAzt nemtudom pickupban milyenek a ford motorok, de személyautóban nagyon jók. Nagy tévhit meg negatív degradálás amikor köpködnek, persze amikor a 4-500ezret behozottat visszatekerik 120-re majd 50ezer múlva kibukik akkor szentségel mindenki, hogy csak ennyit bírt....ja

Nekünk van családban egy S40 es meg páromnak egy V40-es volvo. Mindkettő 1,6 ford motor, tdci, vagyis a legkisebb ami a palettán volt.
200ezer körül van bennük de nemvolt ezekkel semmi baj még soha de szó szerint, csak menni kell velük, tankolni és azt is keveset, az asszonyom V40-ese itthon vidéken 4-4,5liter között cirkál, pályán tempótól függ de 5 liter körül.

nomeg gázolajtól is, múltkor írtam ide, hogy a kinti anyaggal kevesebbet evett, közben itthon is teszteltem maxmotion diesel kontra itthoni alap avia anyag. Ezek között is több deci képe lenni a jobbik javára.

#1816 szanberg
2017-01-02 09:43:55

Válasz kori01 #1815. hozzászólásáradci?
Biztos? Én nem tudom de ez a motor van az infinitikben is, én azt gondolnám valami jappán agregát.

A 4 hengeres navaráknál volt valami dci is meg japán is 173 kontra 177lovakkal ahogy emlékszem.

Nincs profilkép
#1815 kori01
2017-01-02 09:40:00

Válasz szanberg #1808. hozzászólásáraa jó kis dci motor
azt is agyonverném aki kitalálta!

Nincs profilkép
#1814 kori01
2017-01-02 09:39:16

Válasz Dinnyés Laci #1806. hozzászólásáraCsak Toyotát vennék a többi felejtős,főleg a Ford.
Komplett üzemanyag rendszer lehet nála felujitani nem sokára.

Nincs profilkép
#1813 Dns8
2017-01-02 09:34:51

Válasz szanberg #1812. hozzászólásáraIgen a toyotanak nem is volt mostanában csak 4 meg 8 hengeres dizele de a v8 as lc se játszik már az EU ban mióta euro6 van.

Nincs profilkép
#1811 Dns8
2017-01-02 00:20:55

Válasz Dinnyés Laci #1807. hozzászólásáraVárj egy kicsit és lesz 2.8 as ami a L.C. be is van.

Nincs profilkép
#1810 Dns8
2017-01-02 00:18:34

Válasz bandigh #1805. hozzászólásáraDetto u.az itt is de csak 120 e km van benne első fékbetét cserén kívül semmi nem volt.

#1809 bandigh
2017-01-01 22:57:04

Válasz Dinnyés Laci #1806. hozzászólásáraA 150 lótól meg nem kell félni mert a 2,2 es ranger is 150 ló asszem és felmálházva is feltolja magát az érdi emelkedőn szóval erő az megvan, a megbízhatóságát mondjuk ne firtassuk smile laugh A hilux azért valamivel nagyobb, 2,4..

#1808 szanberg
2017-01-01 22:07:37

Válasz Dinnyés Laci #1807. hozzászólásáraAzt nem értem a legújabb Navarába miért nem szerelik már a 3literes V6-os dízelt.
Van itt cimborának, nagyon állat, megy mint a meszes no azzal lehet vontatni betyárúl, ha lenn ez a motor egy percig sem gondolkodnék de szerintem vagy 30%-al rögtön megnőne a piaci részesedésük...

Nincs profilkép
#1806 Dinnyés Laci
2017-01-01 21:51:38

Válasz szanberg #1804. hozzászólásárapersze azt akarok meg automatát ahoz nem árt a plusz lóerő
hilux azért is esett ki csak 150 ló de viszont lehet tartósabb a motor

viszont mind adblue-s mársmile thumbdown

#1805 bandigh
2017-01-01 21:50:54

Válasz szanberg #1804. hozzászólásáraÉpp múlthéten mesélte egy hiluxos ismerős hogy 400k körül van az előző generációs hiluxában (5év körül?) és a nagy motor van benne asszem 3 literes. 4sebességes automata. Azt mondta h jobb nem kell. A negyedik jó hosszú, pályán is szépen megy. Motor ölhetetlen, stb. Azt mondja terepen sem jön zavarba a négyes automata.

#1804 szanberg
2017-01-01 21:37:04

Válasz Dinnyés Laci #1803. hozzászólásáraFordot ha veszel csak a 3.2-es 5 hengerest vegyed!
Minél több a kakaó annál jobb, főleg ha vontatnod kell akkor nem is kérdés.

plussz én imádom az 5hengert, a személyautóm is ilyen.

Nincs profilkép
#1803 Dinnyés Laci
2017-01-01 21:35:07

Válasz szanberg #1802. hozzászólásáraNéztem a navarra fullos verzióját is teccik az is
Wildtrak-ot akarom még megnézni de nincs készleten sehol

egyébként ezek már nem igazi terepjárók

#1802 szanberg
2017-01-01 21:28:35

én ha most vennék és melósabb kellene akkor szerintem Isuzut vennék.
Van itt ismerősnek, fogyasztásban is az a leg kedvezőbb az összes pickup között meg elég stabilak, rosszat senki sem mondott róluk, közben minden másra meg rengeteg mindent hallani.

Ha meg inkább jövősmenősnek kéne kevesebbet terepen meg munkába akkor csakis az új Navarát.
Kíváncsi leszek, vettek itt kettőt kolégák majd meglátjuk hoszabb távon mit mutat.

Sajnos az igazi faltörőkos szét robbanthatatlan pickupos korszak lejárt.
Ezért is marad a régi veretős Navara ameddig csak húzni lehet vele az igát, van benne 600ezer feletti km az biztos meg amit kapott azt tán nem is lehetne leutánozni semmi mással, de épen rendberakóson van, első futómű féltengelyek kardánkeresztek ezazamaz, kellessz rá egy turbó mert a gyári ami rajta van már vagy másfél éve nyíg csikorog, először nemtudtam miért aztán belekukkantottam éshát azóta beleér a lapát a házba, belekarcol és visító karchangja van neki, érdekes, hogy nem mindig, de egyértelműen ennyi futás után természetesen lefutott a turbója is már és ekkorát kottyan a tengely benne. Egyébként olajat nem fogyaszt semmit érdekes módon.
Ez marad ütősnek terepesnek vadászosnak igásnak meg fogok venni egy újat ha egyenesbe állok, amin 3,5 tonnás kampó van már, meg hozzá egy nagy trélert és akkor a gyorsabb melók anyagbeszerzések úti cirkálások annak maradnának így elvileg nagyon tönkre sem kéne mennie, vagy kitudjasmile whistling

Nincs profilkép
#1801 Gox
2017-01-01 20:52:20

Válasz Dinnyés Laci #1800. hozzászólására
Nem automata, de az elsőknél 30-40ezernél cseréltek csapágyat.

Nincs profilkép
#1800 Dinnyés Laci
2017-01-01 20:37:21

Válasz Gox #1799. hozzászólásáraautomata volt?

Milyenek az automata pikapok?

Nincs profilkép
#1799 Gox
2017-01-01 20:03:01

Válasz Dinnyés Laci #1796. hozzászólására2012. Sebváltót kiszerelték, elvitték a nagyobb szervízbe, adtak csereautót. Mienk volt a 3 ilyen bajos itt. Csapágy csere. Interkoler elment.
A legkellemetlenebb amikor az MO-áson elment az olajnyomás, pont utánfutózott is. Tréler, beszállítás Budaörsre. Közölték, h a következő héten csütörtökön tudják szétszedni. Szerencsére még ez is garanciába ment. Jellemző, h elhoztalkor pár km után vissza kellett vinni, mert valamit nem kötöttek vissza.
Csereautó nem volt.

Egyébként kényelmes, jó nagy belül is, Parkolásnál meg kell választani a helyet, h ki tudjunk szállni.

Nincs profilkép
#1798 csontii
2017-01-01 20:01:08

Válasz Dinnyés Laci #1794. hozzászólásáraMegbízható. Hozzá a legolcsóbb az alkatrész és a fogyasztása a lábadtól függően 7,8-8,5 közötti.

#1797 *** HM ***
2017-01-01 19:20:30

Válasz Gox #1795. hozzászólásáraMilyen évjárat?
Mi bajai voltak?

Nincs profilkép
#1796 Dinnyés Laci
2017-01-01 19:05:21

Válasz Gox #1795. hozzászólásáraujjba gondolkodok
pont a wildtrak-on

Nincs profilkép
#1795 Gox
2017-01-01 18:40:55

Válasz Dinnyés Laci #1790. hozzászólásáraAz új Rangerrel volt bajunk bőven. A régi, ami még Mazda, csak Ford néven, az jó.

Nincs profilkép
#1792 Dinnyés Laci
2017-01-01 17:34:04

Válasz csontii #1791. hozzászólásáraszaladozni kövesút földút könnyebb terep közepes súlyok

Nincs profilkép
#1790 Dinnyés Laci
2017-01-01 17:09:55

új pick up-ok ró vélemény?
navara hilux l200 ranger
minden érdekel

#1789 Sanyee
2016-12-26 10:33:18

Válasz bandigh #1787. hozzászólásáraNem ócsárolom a kategóriát. De nem arra való amire sokan használnák valójában.
Terepre meg határra jó lehet, de nem igazán pályára gyors tempóra való. Oda külön kategória kell.

#1788 szanberg
2016-12-25 22:52:13

Válasz bandigh #1787. hozzászólásáraA régi navara azért nem kamuterepjáró volt, az újak nyílván azok.
Én felemeltem az enyémet(2002-es), terepgumik rá és olyan helyeken elverekedünk, hogy aki eddig látta nem hitt a szemének.
Annyi, hogy a szorított diffim kopik és már közel nem is olyan jó mint azelőtt volt, nagyon leromlott így a képessége neki.

Én rendszeresen viszek rajta tonna feletti súlyokat, pl raklapon zsákos műtrágyát vagy ugyanígy zsalukövet, térkövet akármit. Volt ,hogy 16mázsa felett volt rajta raklapon régi kis tégla felpakolva összefóliázva. No ez már elég sok volt neki.
A 12mázsával(zsákos pétisó) viszont jövök haza tempósan ha kell, mikor vetünk és a végére kevésnek látszik a műtrágya mindig így csinálom, hazafelé hozok egy platóval két háromszor és már ki is adja a végéresmile thumbupcool
Annyi, hogy én ahogy íveltem a laprúgókat kapott egy plussz teherviselő szálat a kötegbe amire csak vagy 3-4mázsa ráhelyezése után ül rá a többi rúgóacél, ha kisebb a terhelés akkor nem keményebb mint gyárilag volt, így viszont nagy súlynál is marad még rugóút.

#1787 bandigh
2016-12-25 22:02:49

Válasz szanberg #1786. hozzászólásáraIgen, sajnos egy terpjáró akkor jó ha minnél messzebb van a talajtól, ergó fentebb van a súlypontja... A kamuterepjárók mint pl a navara jóhogy átmentek a teszten.. Ráadásul a tesztben lévő 800 kilós terhelés bőven megváltoztatja egy autó menettulajdonságait, egy pickup rendszerint max 2 utassal és 100 kg terheléssel megy 95% ban... Hameg 800 kiló van benne akkor nem kapkodjuk a kormányt... Tudjuk már hogy mit bír a technika. Jöttünk haza úgy szlovákból h 5 en ültünk benne, a farában meg egy kombájnmotor, na akkot nem kellett nagyon ugrálni az úton...

#1786 szanberg
2016-12-25 21:55:33

Válasz Sanyee #1784. hozzászólásáraPersze azoknak nincsen hírből sem olyan menetstabilizátoruk mint egy jó személyautónak, sőt nem is tudom egyáltalán van e az újakban is ilyen!?!?!?!?

Továbbá kevesen vesznek igazi téligumikat a pickupokra pedig azzal azok is sokkal jobban fognak. A terepgumi hóban jó de lefagyott jegesre járt flaszteren vagy sima ráfagyott a pára kategóriás úton jobban csúszik mint bármi más. Eleve nagy a tömeg, magas a súlypont, húzza lendíti magát ahogy megbillen.

Cimborám hegyen lakik szó szerint sötét erdőben húzódó szerpentin viszi fel, esik egy kis hó és el sem olvad tavaszig. Rendes quattro hajtású audival spéci téligumival úgy megy mint a szél, míg a terepjáróval volt, hogy kínlódott. Ha nem futott neki akkor kikapart egyszerűen és elkezdett táncolni egyhelyben, ha meg szólította akkor az éles meredek kanyarokat nembírta bevenni. Audival megszólítja felfelé stabi dolgozik és dupla tempóval lehet menni mintha sínen menne.
de nekem is ilyen helyütt a Volvo AWD jó téligumikon rettenetesen jól muzsikál.

Szoktákvolt ócsárolni ezeket a hajtásokat közben meg nem látják a fától az erdőt. Ezek ezért jók. Direkt így vannak megcsinálva, lehetne olyan mint egy pickup hajtás de akkor 250-el a német pályán hogyan viselkedne!?!?!?!
Ezek gyors tempós autók viszont ha kell a trakció nehéz helyzetekben akkor van. Nem fogyaszt sokkal többet mint egy FWD vagy RWD autó, nincsenek káros mellékhatások, nem nehéz a kormány nem feszül össze a hajtás, csak hajt amikor kell, mikor meg nem akkor csak forog együtt mindennel de nyomatékot nem nagyon ad hátra.

Nincs profilkép
#1785 pocsik1989
2016-12-25 20:32:50

Válasz Sanyee #1784. hozzászólásáraRészben itt a válasz a kérdésedre...
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2016/10/27/konnyen_felborithato_a_toyota_hilux/

#1784 Sanyee
2016-12-25 20:27:29

Mostanában elég sokat mentünk különféle terepjárókkal, pick-up-okkal, de mintha néhol úgy éreztem volna, hogy gyors és csúszós utakon egyik se igazán állja meg a helyét.
Főként olyanra gondolok, hogy magasabban van a súlypontjuk, kanyarodásnál meg instabilabb mint egy belépőszintű kis autó.
Nem tudom, hogy ti tapasztaltatok-e ilyet vagy ez a feltevésem megállja-e nálatok a helyét?

#1783 szanberg
2016-12-25 12:43:39

Amúgy akinek haldexes autója van és a könyve azt írja soha nemkell olajat cserélni a difiben az NEM igaz.
Nekem sincsen leeresztő csavar, lekell szívatni. Sőt szűrőbetét is van a haldex kapcsolóműnek! Azt is kéne cserélni. Nézegettem mostanság bontott ábrákat, robbantott rajzokat, bontott alkatrészeket kíváncsiságból és ott láttam meg, aztán google youtube és bizony... swéd faszi mutatja a titkot, azt mondja legalább egyszer életében megkell csinálni ezt egy autónál és akkor nem lesz rendellenes baja normál használat mellett.
Most nagyszervízek lesznek a kocsimon, vezérlést fogok cserélni, automata váltó olajat meg akkor már a haldex/hátsó difi olaját is, illetve elől az osztóműben is csere természetesen. Sőt a szervóban is, szerintem sosem volt még benne cserélve.

Illetve a gyári lengéscsillapítók is elég gatyák már, fékbetétek is kopáshatár közelében, tárcsák szinte újszerűek.

Lemennek az ünnepek, letudom a maradék elszámolni valót és januárban csendességemben nekiállok sorba elvégezni ezeket rajta.

#1782 szanberg
2016-12-25 12:36:39

Azt hiszem 2007-ben volt valami hatalmas nagy hóesés télen. De combig érő havacska esett akkor.
Egyik mezőn elkellett túrni helikopter leszállópályát vész esetére mert megbénult a közlekedés. No volt egy majdnem focipálya nagyságú elpanírozott tolólappal símára járt flaszter, körben hófallal. Azon olyanokat autóztunk mit az állat, ott ha egy ócsóbb kocsinak zsigulinak nekicsapódott a fara szinte meg sem látszott rajta meg senkit sem érdekelt. Annyira jóvolt, talán sosem lesz már olyan.

Vagy amikor a rakacai víztározó úgy befagyott, hogy 40centitől vastagabb volt a jég, lékhorgászoknál mértük. Motoroztunk egész télen a tavon, krosszmotorok beszögelve, salakmotor beszögelve és kenettük neki. Marhanagy tó, kilométeres köröket csaptunk le akár.
Aztán esett rá hó picit megolvadt majd újra fagyott. Volt a tetején 10centi kemény fagyos letömörödött hó. Navarával 100-110-el kentük neki lapjával, volt bukótér, egyszer állt csak meg a nádasban hehesmile lol

#1781 szanberg
2016-12-25 12:26:41

Szerintem térjünk át ide a kocsis dolgokkal, hajtásokkal gumikkal mert még a végén lecseszik valaki a claasosban hehe.

Szóval nekem S60 2,5T awd volvo-m van. Kuuva jó az összkerék hajtás, még ez a Haldex kuplungos megoldás is. Persze jó gumival, de úgy lehet menni a hóban vele mint az állat. Kikapcsolom a dstc-t, igaz ha nagyon elúszna akkor belepofázik, de tényleg csak akkor amikor már nagyon megindulna és nemtudnád megfogni. Ha meg bevan kapcsolva rendesen küzdeni kell vele, hogy elbírd puffantani lapjára,de még tűkör jégen is szinte lehetetlen, már azelőtt megfogja mielőtt annyira belendülne az autó, hogy megtudjon úszni.
Mikor leesik a hó kikapcsolom meg kilököm az automatát kézi vezérésbe, ez hálIstennek itt sem pofázik bele, a bmw-k elkapcsolják magukat úgyis és rendre akkor amikor adnád neki belevált kanyar közepén keresztbe és már meg is akad az ív...
Itt nincsen ilyen akármeddig kipörgetem pirosba akkorsem, viszont ha megállok akkor visszavált, hogy ne tudjam leégetni a wandlert esetleg.
Annyira megy a négykerekes, hogy az kegyetlen. Kettesben padlón 110felett megy nekem a kocsi, 50-60-al megyek félgázon kanyar előtt rálépek és már úszik is(stabi kikapcsolva) de ha mégjobban megtaposom annyira kihúz kanyarból, úgy megtapad lekaparja magát aszfaltig nagy fordulaton, hogy úgy húz ki a kanyarból mintha nem is havon mennék.

Egy baj van viszont, megállni nehéz, itt az awd semmit sem ér.
1700kiló feletti az autó meglendítem a havas úton 100-al ha olyan van azt megfogni már nem lehetne bizonyos szint felett. Szóval figyelni kell keményen és mindig új gumit venni pár évente, jó minőségűt!!!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Szeptemberi agrárnaptár – fontos dátumok, amelyekre ügyelni kell
Szeptemberi agrárnaptár – fontos dátumok, amelyekre ügyelni kell
Akár az AÖP gyepfenntartásról, akár a kárenyhítési hozzájárulásról van szó,...
A hígtrágya, mint erőforrás – új korszak az állattartásban + VIDEÓ
A hígtrágya, mint erőforrás – új korszak az állattartásban + VIDEÓ
A hígtrágya már nem csupán kellemetlen melléktermék – megfelelő kezeléssel...
Fortschritt HW 80.11 kétoldalra billenő pótkocsi német papírokkal akció
Fortschritt HW 80.11 kétoldalra billenő...

1.100.000 Ft

Soraljművelő oldalazó talajmaró 600-as
Soraljművelő oldalazó talajmaró 600-as

400.000 Ft

RG 300 Deponátor műtrágya adagoló 1, -.2, 2m
RG 300 Deponátor műtrágya adagoló 1,...

400.000 Ft

Szalagfűrész 500-as eladó
Szalagfűrész 500-as eladó

160.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]