Tudod akkor még nem terméket és tömegcikket gyártottak, hanem TARTÓS FOGYASZTÁSI cikket, aminek a neve is jelentett valamit.
Na ezért indult be 25 év után.
Válasz $HMP$ #6063. hozzászólásáraHát,ha le van rúgva ok. De mind csak nincs. Azt nem tudom, mekkora kabin kell neki,csak szimpla kabint írt,ezèrt írtam.
Válasz .Richard. #6062. hozzászólásáraMert már sokan eladták a fillerbaxoknak.
Eleve ki vesz egy kiskabinú szart 150es férfinak jo....
Koma megútálta mint a szart benne turt jopar napot lehet hogy nem kellett volna kivarni hogy lepusztuljon hamarabb kellett volna eltuntetnie
Válasz Ohaza63 #6045. hozzászólására83as kiafású, valós 2200 kmel. Pár napja találta a tyerek, de úgy be van rozsdásodva a tankja, hogy nem tudom mennyit fogunk vele szívni. 25 éve nem volt beindítva, mégis 10 perc rugdosás után beindult. Még le nem állt pár kör után.
Válasz Gumóka #6055. hozzászólásáraIlyesmi áron kör illetve soradagolós motorú Lublinokat szoktam látni,egész értelmeseket hirdetni ,abban is van LONG kivitel,nem baj az ha hosszabb a plató,viszont nem alacsony és az nem előny.
Válasz Ohaza63 #6054. hozzászólásáraKompatibilis minden porcikája kormányzásilag és a műszerfal alatt is a jobbkormányossághoz.
Amit írsz motor még az oldalszelepelt lehetett,én már ilyet nem szereltem csak az 1,5 -ös Izs-Moszkvics-AZLK-t az éppen aktuális szerelvényezettséggel,ez sem igen volt több 60 lóerőnél.
A wikipédia szerint nagyon kapós autó volt, árulták nyugaton is.
"Az exportmodellek (408E) négyszeres fényszórókkal rendelkeztek. Az autót Franciaországban Moskvitch 1300 , Finnországban Moskvitsh Elite (408)/Elite De Luxe (408E)/Elite 1300, Norvégiában pedig Moskvich Carat néven forgalmazták. 1966 óta egy 1357 köbcentis (82,8 köbhüvelykes) soros négyhengeres benzinmotor hajtotta , amely 54 lóerős (40 kW) teljesítményt produkált. [ 3 ] Végsebessége 80 mérföld/óra (130 km/h) volt, ami gyorsabb volt, mint a korabeli Volga . [ 3 ] „Többet ér, mint az ára” – ez volt az exportértékesítés szlogenje. Jó ár-érték arányúnak bizonyult például Nagy-Britanniában, Finnországban és Norvégiában, és 1968-ban a termelés 55 százaléka exportra került. [ 8 ]"
Nősülj meg (neked sem legyen jobb, mint másnak), legyártotok 3-4 gyereket és a platós mehet a bontóba, mert kisbusz kell a sok gyereknek, meg babakocsinak, bicajnak, rollernek, etetőszéknek, játéknak stb...
Majd a nejed pakol, akkor lehet, hogy nem is kisbusz, hanem nagy Ikaruszt kell venned.
Mert az asszonyok, lányok tudnak ám pakolni, csak a fagyasztót és a szekrénysort nem csomagolják össze, ha mentek valahová.
Én már tudom, most már a vőm is tudja, adja az ívet ezért nekem.
Válasz Ohaza63 #6050. hozzászólásáraNem tudom a valós-teljes történetét e típusnak de ilyen alul rézlemezzel tömített hüvelyű enyhén döntött motorú,nem csúnya- nagyon jól megtervezett,viszonylag kényelmes ám strapabíró autóról van szó én inkább francia vért érzek benne.
Tényleg igaz, rákerestem a 408 ra, ilyen volt nekik.
A barátom apukája mindig azt mondta, hogy az oroszok az egész gyárat leszerelték és hazavitték a SZU ba. Ott készült a Moszkvics 403, amit a németek terveztek Opelnak, majd a többi modell is.
Nem tudom igaz volt e a mese, vagy nem.
Minden esetre, akkor nem volt csak pár autó a faluban és nagy szó volt, ha azzal vittek néha iskolába.
Válasz Ohaza63 #6045. hozzászólásáraA dupla kereklámpás a 408-as volt,a 412-es Wartburg kompatibilis fényszóróval jött és már padlóváltós volt,a kézifék 70-es kiadásnál még kilincsműves mint az enyém is volt,a duplex dobféken majd csak az AZLK 2140-től változtattak.
Válasz szelindi1965 #6039. hozzászólásáraAz a baj, azok már tényleg öreg műszerek, kisteher lévén meg a javarésze lerúgott, az öreg még inkább.
Volt nekünk céges jumper, 2003-as, 400e km-nél kellettek injektorok, pedig aztán azt tankoltuk mindenből is.
Nagytömegű földmunkákkal foglalkoztunk.
Igen, mert abban voltunk gyerekek és fiatalok és szép volt, legalábbis az emléke.
A 412 es az nagyon menő volt, azokkal a Chevroletes sirály szárnyakkal, meg dupla lámpákkal és kormányváltóval.
Az egyik utca beli gyerekkori barátom apukájának volt olyan, méregzöld kiadásban, néha elvitt minket az iskolába, úgy éreztük mintha az Amcsi elnökök lettünk volna.
Most sajnálom, hogy a Fater gyári állapotú Wartburgját kivitettem 2010 ba a bontóba, de az öreg jogsi nélkül, félig vakon száguldozott a faluba vele.
Az egyik barátom kb. fél éve vett magának egy kasban lévő Verhovina 5 kismotort , pénzt, időt nem sajnálva felújította.
Olyan boldogan ül rajta és motorozik vele, mintha a legexkluzívabb Harley Davidsonon ülne.
Hordja veterán találkozókra, kiállításokra utánfutóval, nagyon büszke rá.
Rágja a fülemet, hogy vegyek Én is egy Riga 12 -öt, mert nekem ilyen járgányom volt anno, majd szépen felújítjuk és dzsigolózunk vele.
Egyébként aranyáron mennek ezek a szépen felújított járgányok.
A Simsonokat a németek viszik és 1 millió Ft alatt nincs is a szépek közül.
Most is a napszámosom adott el egy ilyet, két kosárban lévő 15 éve nem működő Simsont 250.000 Ft-ért.
Válasz Ohaza63 #6033. hozzászólásáraAkkor még ember volt az ember. Nálam is baj van biztos, de nagyobb örömmel vezetem a zasztavát mint a drága nyugatit. Habár az asszony mérges mert rájött miért mosolygok abban minden pár kereszteződésben, vagy ház előtt.
Válasz Gyula., #6030. hozzászólásáraNem igazán van évjárathoz kötve, csak azért e körül nézegetek, mert itt még az egyszerűbb dízelek mentek, ennek ha évi 5000km futása lesz, lehet sokat mondtam.
Válasz gergő07 #6031. hozzászólásáraKöszi!
Mindenképp a nagymotorosban gondolkodom én is, azért csak 3,5T-s kisteher.
Igaz nem én keresek, meg csak ilyen helyijáratos lenne, ezért keresem az olcsóbb, de még használható autót.
Na meg nincs túlbonyolítva.
Ez olyan nosztalgia, mint a szülői ház.
Ezeken tanultam meg vezetni, ebben huncutkodtunk a csajokkal, ezzel csépeltük a babot stb...
Fater 1963 ban vett egy gömbölyű 500-as Trabit, majd 1697 Wartburg Limusinet, amit lecserélt egy új Wartburg de luxe-ra 1972 ben.
Ezekben nőttem fel, mentünk vele mint a mérgezett egér állandóan.
Szerintem meg teljesen normális dolog a nosztalgia.
Aki nem értékeli a múltját, annak jövője sincsen.
Bejártuk ezekkel az NDK csúcstechnikákkal egész Kelet Európát.
Csehszlovákiába Érsekújvárba évente többször is mentünk az anyai, kinn maradt rokonokhoz.
Egyszer hagyott minket cserben Lengyelországban Katowiceben 1975 ben.
A lengyel szerelő pedig vendégül fogadott a házába, amíg meg nem csinálta az autót.
Nem engedte , hogy campingbe menjünk, azt emlegette, hogy testvérek vagyunk magyarok és lengyelek. Etettek itattak 3 napig, míg megjött az alkatrész és pénzt sem voltak hajlandóak elfogadni sem a szállásért, sem a javításért.
Szóval akkor még működött a lengyel magyar barátság.
Válasz Ohaza63 #6027. hozzászólásáraHát, a 86-os Trabantom életem első új autója, 31 ezernél dugyattyú, 60 e-nél +főtengely törést szenvedett, 90-nél eladtam, 4 éve vettem egy dél-koreai márkát, 92 e km-el, szkeptikus voltam vajon nem vertek-e át talján import, na most van benne 158, kétszer levizsgázott, még nem volt javításon, csak azt kapja meg ami jár neki, aki nekem a szoci autókon meg egyáltalán szoci rendszeren nosztalgiázik, annak meg szoktam kérdőjelezni a gondolkodási képességét, hogy finom legyek!
Válasz Gumóka #6029. hozzászólásáraVolt 2.8 l zárt Dukattom idtd és JTD is. Mind a kettőt 400e feletti kilométerrel adtam el, motor váltó féltengely javítás nélkül. Fék futómű torony csapágy cserék voltak. Most 11es boxer van 2.2-es ezt nem ajánlom, a motornak végett.
Azért figyelted, hogy a kis fa szerszámosládájában, nem teszter, meg tablet volt, hanem kalapács meg faék + a testi erő.
Azt is tudni kell, hogy az NDK ban szintén volt KMK (közveszélyes munkakerülés), úgy hogy ott is mindenkinek dolgozni kellett, ha tetszett, ha nem, mint nálunk.
Válasz Ohaza63 #6022. hozzászólásáraA jobb ajtó beállítás nem volt semmi. Viszont meg lehet itt mindent baccni, ezeken úgy látszott hogy örömmel dolgoztak, örültek az életnek. Ma mindenfelé foghúzott baccattlan a munkás.
Válasz Ohaza63 #6022. hozzászólásáraJapán mérnökök anno a motorját szétszerelték s tanulmányozták hogy ez a motor hogy s mitől is tud beindulni, meg hogy mitől működik!
Válasz mtz1221 #6020. hozzászólásáraHa venni lehet garanciát,el lehet húzni 20èvig is. Erről nem írnak? Lènyeg,hogy valaki fizesse. 5èvente 2ezer euró,sacc perkb. Nem rossz üzlet.
Válasz Ohaza63 #6016. hozzászólásáraHát ja,van valami abban,ha nem látjuk,nincs is. Na de most nagyon menő a környezetbarát 2.5 tonnás vellany terepjáró,
6066 hozzászólás
Válasz mtz1221 #6059. hozzászólásáraÜdv!
Tudod akkor még nem terméket és tömegcikket gyártottak, hanem TARTÓS FOGYASZTÁSI cikket, aminek a neve is jelentett valamit.
Na ezért indult be 25 év után.
Válasz .Richard. #6064. hozzászólásáraTörpékre van szabva azt mondom
Válasz $HMP$ #6063. hozzászólásáraHát,ha le van rúgva ok. De mind csak nincs. Azt nem tudom, mekkora kabin kell neki,csak szimpla kabint írt,ezèrt írtam.
Válasz .Richard. #6062. hozzászólásáraMert már sokan eladták a fillerbaxoknak.
Eleve ki vesz egy kiskabinú szart 150es férfinak jo....
Koma megútálta mint a szart benne turt jopar napot lehet hogy nem kellett volna kivarni hogy lepusztuljon hamarabb kellett volna eltuntetnie
Válasz $HMP$ #6061. hozzászólásáraNem tudom. Sokan használják.
Válasz .Richard. #6060. hozzászólásáraAz nem

Az egy rossebbaxta átok
Válasz Gumóka #6055. hozzászólásáraKia K2500. Az nem jó?
Válasz Ohaza63 #6045. hozzászólására83as kiafású, valós 2200 kmel. Pár napja találta a tyerek, de úgy be van rozsdásodva a tankja, hogy nem tudom mennyit fogunk vele szívni. 25 éve nem volt beindítva, mégis 10 perc rugdosás után beindult. Még le nem állt pár kör után.

Válasz Gumóka #6055. hozzászólásáraIlyesmi áron kör illetve soradagolós motorú Lublinokat szoktam látni,egész értelmeseket hirdetni ,abban is van LONG kivitel,nem baj az ha hosszabb a plató,viszont nem alacsony és az nem előny.
Válasz Ohaza63 #6054. hozzászólásáraKompatibilis minden porcikája kormányzásilag és a műszerfal alatt is a jobbkormányossághoz.
Amit írsz motor még az oldalszelepelt lehetett,én már ilyet nem szereltem csak az 1,5 -ös Izs-Moszkvics-AZLK-t az éppen aktuális szerelvényezettséggel,ez sem igen volt több 60 lóerőnél.
Válasz Ohaza63 #6053. hozzászólásáraNem nekem kell, én nem akarok most autót venni.
Válasz szelindi1965 #6051. hozzászólásáraNem nekem kell, csak az illető nem internetezik, 1,5-2 millió kb.
Nyilván ezek az öregebb kocsik.
Válasz szelindi1965 #6052. hozzászólásáraÜdv!
A wikipédia szerint nagyon kapós autó volt, árulták nyugaton is.
"Az exportmodellek (408E) négyszeres fényszórókkal rendelkeztek. Az autót Franciaországban Moskvitch 1300 , Finnországban Moskvitsh Elite (408)/Elite De Luxe (408E)/Elite 1300, Norvégiában pedig Moskvich Carat néven forgalmazták. 1966 óta egy 1357 köbcentis (82,8 köbhüvelykes) soros négyhengeres benzinmotor hajtotta , amely 54 lóerős (40 kW) teljesítményt produkált. [ 3 ] Végsebessége 80 mérföld/óra (130 km/h) volt, ami gyorsabb volt, mint a korabeli Volga . [ 3 ] „Többet ér, mint az ára” – ez volt az exportértékesítés szlogenje. Jó ár-érték arányúnak bizonyult például Nagy-Britanniában, Finnországban és Norvégiában, és 1968-ban a termelés 55 százaléka exportra került. [ 8 ]"
Válasz Gumóka #6049. hozzászólásáraÜdv!

), legyártotok 3-4 gyereket és a platós mehet a bontóba, mert kisbusz kell a sok gyereknek, meg babakocsinak, bicajnak, rollernek, etetőszéknek, játéknak stb...














Tök felesleges pénz kidobás.
Nősülj meg (neked sem legyen jobb, mint másnak
Majd a nejed pakol, akkor lehet, hogy nem is kisbusz, hanem nagy Ikaruszt kell venned.
Mert az asszonyok, lányok tudnak ám pakolni, csak a fagyasztót és a szekrénysort nem csomagolják össze, ha mentek valahová.
Én már tudom, most már a vőm is tudja, adja az ívet ezért nekem.
Válasz Ohaza63 #6050. hozzászólásáraNem tudom a valós-teljes történetét e típusnak de ilyen alul rézlemezzel tömített hüvelyű enyhén döntött motorú,nem csúnya- nagyon jól megtervezett,viszonylag kényelmes ám strapabíró autóról van szó én inkább francia vért érzek benne.
Válasz Gumóka #6049. hozzászólásáraJó gusztusod van,körbeérdeklődöm,s ha van értékelhető jelzem számodra,mennyire mély az a zseb kolléga?
Válasz szelindi1965 #6047. hozzászólásáraÜdv!
Tényleg igaz, rákerestem a 408 ra, ilyen volt nekik.
A barátom apukája mindig azt mondta, hogy az oroszok az egész gyárat leszerelték és hazavitték a SZU ba. Ott készült a Moszkvics 403, amit a németek terveztek Opelnak, majd a többi modell is.
Nem tudom igaz volt e a mese, vagy nem.
Minden esetre, akkor nem volt csak pár autó a faluban és nagy szó volt, ha azzal vittek néha iskolába.
Válasz szelindi1965 #6048. hozzászólásáraMindenképpen, szimplafülkés, platós kell.
Válasz Gumóka #6046. hozzászólásáraMilen kivitelűt keresel egyébbként,muszáj platósnak lennie?
Válasz Ohaza63 #6045. hozzászólásáraA dupla kereklámpás a 408-as volt,a 412-es Wartburg kompatibilis fényszóróval jött és már padlóváltós volt,a kézifék 70-es kiadásnál még kilincsműves mint az enyém is volt,a duplex dobféken majd csak az AZLK 2140-től változtattak.
Válasz szelindi1965 #6039. hozzászólásáraAz a baj, azok már tényleg öreg műszerek, kisteher lévén meg a javarésze lerúgott, az öreg még inkább.
Volt nekünk céges jumper, 2003-as, 400e km-nél kellettek injektorok, pedig aztán azt tankoltuk mindenből is.
Nagytömegű földmunkákkal foglalkoztunk.
Válasz kulakman #6043. hozzászólásáraÜdv!
Igen, mert abban voltunk gyerekek és fiatalok és szép volt, legalábbis az emléke.
A 412 es az nagyon menő volt, azokkal a Chevroletes sirály szárnyakkal, meg dupla lámpákkal és kormányváltóval.
Az egyik utca beli gyerekkori barátom apukájának volt olyan, méregzöld kiadásban, néha elvitt minket az iskolába, úgy éreztük mintha az Amcsi elnökök lettünk volna.
Most sajnálom, hogy a Fater gyári állapotú Wartburgját kivitettem 2010 ba a bontóba, de az öreg jogsi nélkül, félig vakon száguldozott a faluba vele.
Az egyik barátom kb. fél éve vett magának egy kasban lévő Verhovina 5 kismotort , pénzt, időt nem sajnálva felújította.
Olyan boldogan ül rajta és motorozik vele, mintha a legexkluzívabb Harley Davidsonon ülne.
Hordja veterán találkozókra, kiállításokra utánfutóval, nagyon büszke rá.
Rágja a fülemet, hogy vegyek Én is egy Riga 12 -öt, mert nekem ilyen járgányom volt anno, majd szépen felújítjuk és dzsigolózunk vele.
Egyébként aranyáron mennek ezek a szépen felújított járgányok.
A Simsonokat a németek viszik és 1 millió Ft alatt nincs is a szépek közül.
Most is a napszámosom adott el egy ilyet, két kosárban lévő 15 éve nem működő Simsont 250.000 Ft-ért.
Szóval a nosztalgia szép dolog.
Válasz mtz1221 #6040. hozzászólásáraTURBÓ ZETA-t kb.92-ig,IVECO TURBO-t kb.96-ig,viszont LEYLAND-ot 6 hengeres VW motorral talán később is.
Válasz Ohaza63 #6033. hozzászólásáraTulajdonképpen akkor nekem a 70-es moszkvics 412-t kellene istenítenem , mert azzal csináltam ugyanezt!
Válasz mtz1221 #6040. hozzászólásáraAz az évjárat, még az utolsó téglalap lámpás.
Na abból nem találni jót
Válasz Ohaza63 #6033. hozzászólásáraAkkor még ember volt az ember.
Nálam is baj van biztos, de nagyobb örömmel vezetem a zasztavát mint a drága nyugatit. Habár az asszony mérges mert rájött miért mosolygok abban minden pár kereszteződésben, vagy ház előtt.
Válasz Gumóka #6029. hozzászólásáraAdagolós Iveco-t meddig gyártottak ?
Válasz Gumóka #6029. hozzászólásáraAdagolósat,kolléga,adagolósat csakis.
Rendeltem egy kartonnal!
https://vm.tiktok.com/ZNdQut2Ua/
Válasz Gumóka #6036. hozzászólásáraEsetleg ez? Golyóálló…
Válasz Gyula., #6030. hozzászólásáraNem igazán van évjárathoz kötve, csak azért e körül nézegetek, mert itt még az egyszerűbb dízelek mentek, ennek ha évi 5000km futása lesz, lehet sokat mondtam.


Válasz gergő07 #6031. hozzászólásáraKöszi!
Mindenképp a nagymotorosban gondolkodom én is, azért csak 3,5T-s kisteher.
Igaz nem én keresek, meg csak ilyen helyijáratos lenne, ezért keresem az olcsóbb, de még használható autót.
Na meg nincs túlbonyolítva.
Válasz Ohaza63 #6033. hozzászólásáraVályi megmondta. A mai autókban nem a minösèg emelkedett,az romlott,de a látszat az emelkedett.
Válasz kulakman #6032. hozzászólásáraÜdv!










Mert tapostad neki 120 al a 46 -os lábaddal!
Ez olyan nosztalgia, mint a szülői ház.
Ezeken tanultam meg vezetni, ebben huncutkodtunk a csajokkal, ezzel csépeltük a babot stb...
Fater 1963 ban vett egy gömbölyű 500-as Trabit, majd 1697 Wartburg Limusinet, amit lecserélt egy új Wartburg de luxe-ra 1972 ben.
Ezekben nőttem fel, mentünk vele mint a mérgezett egér állandóan.
Szerintem meg teljesen normális dolog a nosztalgia.
Aki nem értékeli a múltját, annak jövője sincsen.
Bejártuk ezekkel az NDK csúcstechnikákkal egész Kelet Európát.
Csehszlovákiába Érsekújvárba évente többször is mentünk az anyai, kinn maradt rokonokhoz.
Egyszer hagyott minket cserben Lengyelországban Katowiceben 1975 ben.
A lengyel szerelő pedig vendégül fogadott a házába, amíg meg nem csinálta az autót.
Nem engedte , hogy campingbe menjünk, azt emlegette, hogy testvérek vagyunk magyarok és lengyelek. Etettek itattak 3 napig, míg megjött az alkatrész és pénzt sem voltak hajlandóak elfogadni sem a szállásért, sem a javításért.
Szóval akkor még működött a lengyel magyar barátság.
Válasz Ohaza63 #6027. hozzászólásáraHát, a 86-os Trabantom életem első új autója, 31 ezernél dugyattyú, 60 e-nél +főtengely törést szenvedett, 90-nél eladtam, 4 éve vettem egy dél-koreai márkát, 92 e km-el, szkeptikus voltam vajon nem vertek-e át talján import, na most van benne 158, kétszer levizsgázott, még nem volt javításon, csak azt kapja meg ami jár neki, aki nekem a szoci autókon meg egyáltalán szoci rendszeren nosztalgiázik, annak meg szoktam kérdőjelezni a gondolkodási képességét, hogy finom legyek!
Válasz Gumóka #6029. hozzászólásáraVolt 2.8 l zárt Dukattom idtd és JTD is. Mind a kettőt 400e feletti kilométerrel adtam el, motor váltó féltengely javítás nélkül. Fék futómű torony csapágy cserék voltak. Most 11es boxer van 2.2-es ezt nem ajánlom, a motornak végett.
Válasz Gumóka #6029. hozzászólásáraT4-et dicsérik, de az öregebb 2005-től.
Platos kisteher 2005 körüli évjárat, mit lenne érdemes?
2.8 hdi boxer/jumper/ducato vonal?
Transit esetleg?
Igaz szimpla kabinosból alig van valami értelmes.
Válasz mtz1221 #6025. hozzászólásáraÜdv!






Azért figyelted, hogy a kis fa szerszámosládájában, nem teszter, meg tablet volt, hanem kalapács meg faék + a testi erő.
Azt is tudni kell, hogy az NDK ban szintén volt KMK (közveszélyes munkakerülés), úgy hogy ott is mindenkinek dolgozni kellett, ha tetszett, ha nem, mint nálunk.
Válasz Ares 826 #6023. hozzászólásáraAzok mindent szétszedtek tanulmányoztak. Aztán minden jó dolgot alkalmaztak saját cuccaik előállításánál.
Válasz Ohaza63 #6022. hozzászólásáraA jobb ajtó beállítás nem volt semmi.
Viszont meg lehet itt mindent baccni, ezeken úgy látszott hogy örömmel dolgoztak, örültek az életnek
. Ma mindenfelé foghúzott baccattlan a munkás. 
Válasz canji.r #6019. hozzászólásáraDehogy lesz világvége, csak annak akiknek lejár addigra a földi pályafutása!
Válasz Ohaza63 #6022. hozzászólásáraJapán mérnökök anno a motorját szétszerelték s tanulmányozták hogy ez a motor hogy s mitől is tud beindulni, meg hogy mitől működik!






VEB Fabrik Trabant 601 - az a csodálatos német precizitás
https://www.tiktok.com/@carrosbilar/video/7536721738722217238?_r=1&_t=ZN-8ylgtDQAye6
Válasz mtz1221 #6020. hozzászólásáraHa venni lehet garanciát,el lehet húzni 20èvig is. Erről nem írnak? Lènyeg,hogy valaki fizesse. 5èvente 2ezer euró,sacc perkb. Nem rossz üzlet.
Válasz canji.r #6019. hozzászólásáraAz a gond, nekem is ez fordult meg a fejemben előszörre.
Válasz mtz1221 #6018. hozzászólására2-3 év alatt minél többet eladjanak,aztán úgyis világvége.????????
5+5 év garancia, vagy 200000 km ? Mi a fene történt ezekkel ?https://www.facebook.com/kgmsrbija
Válasz Ohaza63 #6016. hozzászólásáraHát ja,van valami abban,ha nem látjuk,nincs is. Na de most nagyon menő a környezetbarát 2.5 tonnás vellany terepjáró,