Gázolaj árak 594 Ft Benzin árak 584 Ft EUR 395.41 Ft USD 337.84 Ft CHF 418.76 Ft GBP 458.09 Ft

Fórum

Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!

Létrehozta: *** HM *** , 2012-03-18 14:16:01

Kedvencekhez Segítség

6066 hozzászólás
#6066 Ohaza63
2025-08-14 11:50:40

Válasz mtz1221 #6059. hozzászólásáraÜdv!

Tudod akkor még nem terméket és tömegcikket gyártottak, hanem TARTÓS FOGYASZTÁSI cikket, aminek a neve is jelentett valamit.
Na ezért indult be 25 év után.

Nincs profilkép
#6065 $HMP$
2025-08-14 08:54:50

Válasz .Richard. #6064. hozzászólásáraTörpékre van szabva azt mondom

Nincs profilkép
#6064 .Richard.
2025-08-14 08:05:32

Válasz $HMP$ #6063. hozzászólásáraHát,ha le van rúgva ok. De mind csak nincs. Azt nem tudom, mekkora kabin kell neki,csak szimpla kabint írt,ezèrt írtam.

Nincs profilkép
#6063 $HMP$
2025-08-14 07:19:35

Válasz .Richard. #6062. hozzászólásáraMert már sokan eladták a fillerbaxoknak.smile lol
Eleve ki vesz egy kiskabinú szart 150es férfinak jo....
Koma megútálta mint a szart benne turt jopar napot lehet hogy nem kellett volna kivarni hogy lepusztuljon hamarabb kellett volna eltuntetnie

Nincs profilkép
#6062 .Richard.
2025-08-13 22:11:17

Válasz $HMP$ #6061. hozzászólásáraNem tudom. Sokan használják.

Nincs profilkép
#6061 $HMP$
2025-08-13 22:01:17

Válasz .Richard. #6060. hozzászólásáraAz nemsmile lol
Az egy rossebbaxta átoksmile lol

#6059 mtz1221
2025-08-13 20:22:55

Válasz Ohaza63 #6045. hozzászólására83as kiafású, valós 2200 kmel. Pár napja találta a tyerek, de úgy be van rozsdásodva a tankja, hogy nem tudom mennyit fogunk vele szívni. 25 éve nem volt beindítva, mégis 10 perc rugdosás után beindult. Még le nem állt pár kör után.smile thumbup

#6058 szelindi1965
2025-08-13 20:22:29

Válasz Gumóka #6055. hozzászólásáraIlyesmi áron kör illetve soradagolós motorú Lublinokat szoktam látni,egész értelmeseket hirdetni ,abban is van LONG kivitel,nem baj az ha hosszabb a plató,viszont nem alacsony és az nem előny.

#6057 szelindi1965
2025-08-13 20:15:10

Válasz Ohaza63 #6054. hozzászólásáraKompatibilis minden porcikája kormányzásilag és a műszerfal alatt is a jobbkormányossághoz.
Amit írsz motor még az oldalszelepelt lehetett,én már ilyet nem szereltem csak az 1,5 -ös Izs-Moszkvics-AZLK-t az éppen aktuális szerelvényezettséggel,ez sem igen volt több 60 lóerőnél.

#6056 Gumóka
2025-08-13 19:35:04

Válasz Ohaza63 #6053. hozzászólásáraNem nekem kell, én nem akarok most autót venni.

#6055 Gumóka
2025-08-13 19:34:22

Válasz szelindi1965 #6051. hozzászólásáraNem nekem kell, csak az illető nem internetezik, 1,5-2 millió kb.
Nyilván ezek az öregebb kocsik.

#6054 Ohaza63
2025-08-13 19:19:15

Válasz szelindi1965 #6052. hozzászólásáraÜdv!

A wikipédia szerint nagyon kapós autó volt, árulták nyugaton is.

"Az exportmodellek (408E) négyszeres fényszórókkal rendelkeztek. Az autót Franciaországban Moskvitch 1300 , Finnországban Moskvitsh Elite (408)/Elite De Luxe (408E)/Elite 1300, Norvégiában pedig Moskvich Carat néven forgalmazták. 1966 óta egy 1357 köbcentis (82,8 köbhüvelykes) soros négyhengeres benzinmotor hajtotta , amely 54 lóerős (40 kW) teljesítményt produkált. [ 3 ] Végsebessége 80 mérföld/óra (130 km/h) volt, ami gyorsabb volt, mint a korabeli Volga . [ 3 ] „Többet ér, mint az ára” – ez volt az exportértékesítés szlogenje. Jó ár-érték arányúnak bizonyult például Nagy-Britanniában, Finnországban és Norvégiában, és 1968-ban a termelés 55 százaléka exportra került. [ 8 ]"

#6053 Ohaza63
2025-08-13 19:12:59

Válasz Gumóka #6049. hozzászólásáraÜdv!

Tök felesleges pénz kidobás.smile scared

Nősülj meg (neked sem legyen jobb, mint másnaksmile smile), legyártotok 3-4 gyereket és a platós mehet a bontóba, mert kisbusz kell a sok gyereknek, meg babakocsinak, bicajnak, rollernek, etetőszéknek, játéknak stb...smile smilesmile laughsmile biggrinsmile lolsmile devil

Majd a nejed pakol, akkor lehet, hogy nem is kisbusz, hanem nagy Ikaruszt kell venned.smile smilesmile laughsmile biggrinsmile lolsmile devil

Mert az asszonyok, lányok tudnak ám pakolni, csak a fagyasztót és a szekrénysort nem csomagolják össze, ha mentek valahová.smile sadsmile sweatdrop
Én már tudom, most már a vőm is tudja, adja az ívet ezért nekem.smile ohmysmile cryingsmile scared

#6052 szelindi1965
2025-08-13 19:07:42

Válasz Ohaza63 #6050. hozzászólásáraNem tudom a valós-teljes történetét e típusnak de ilyen alul rézlemezzel tömített hüvelyű enyhén döntött motorú,nem csúnya- nagyon jól megtervezett,viszonylag kényelmes ám strapabíró autóról van szó én inkább francia vért érzek benne.

#6051 szelindi1965
2025-08-13 19:00:48

Válasz Gumóka #6049. hozzászólásáraJó gusztusod van,körbeérdeklődöm,s ha van értékelhető jelzem számodra,mennyire mély az a zseb kolléga?

#6050 Ohaza63
2025-08-13 17:05:05

Válasz szelindi1965 #6047. hozzászólásáraÜdv!

Tényleg igaz, rákerestem a 408 ra, ilyen volt nekik.

A barátom apukája mindig azt mondta, hogy az oroszok az egész gyárat leszerelték és hazavitték a SZU ba. Ott készült a Moszkvics 403, amit a németek terveztek Opelnak, majd a többi modell is.

Nem tudom igaz volt e a mese, vagy nem.

Minden esetre, akkor nem volt csak pár autó a faluban és nagy szó volt, ha azzal vittek néha iskolába.

#6049 Gumóka
2025-08-13 16:10:04

Válasz szelindi1965 #6048. hozzászólásáraMindenképpen, szimplafülkés, platós kell.

#6048 szelindi1965
2025-08-13 15:51:14

Válasz Gumóka #6046. hozzászólásáraMilen kivitelűt keresel egyébbként,muszáj platósnak lennie?

#6047 szelindi1965
2025-08-13 15:49:05

Válasz Ohaza63 #6045. hozzászólásáraA dupla kereklámpás a 408-as volt,a 412-es Wartburg kompatibilis fényszóróval jött és már padlóváltós volt,a kézifék 70-es kiadásnál még kilincsműves mint az enyém is volt,a duplex dobféken majd csak az AZLK 2140-től változtattak.

#6046 Gumóka
2025-08-13 15:05:44

Válasz szelindi1965 #6039. hozzászólásáraAz a baj, azok már tényleg öreg műszerek, kisteher lévén meg a javarésze lerúgott, az öreg még inkább.
Volt nekünk céges jumper, 2003-as, 400e km-nél kellettek injektorok, pedig aztán azt tankoltuk mindenből is.
Nagytömegű földmunkákkal foglalkoztunk.

#6045 Ohaza63
2025-08-13 12:44:31

Válasz kulakman #6043. hozzászólásáraÜdv!

Igen, mert abban voltunk gyerekek és fiatalok és szép volt, legalábbis az emléke.

A 412 es az nagyon menő volt, azokkal a Chevroletes sirály szárnyakkal, meg dupla lámpákkal és kormányváltóval.

Az egyik utca beli gyerekkori barátom apukájának volt olyan, méregzöld kiadásban, néha elvitt minket az iskolába, úgy éreztük mintha az Amcsi elnökök lettünk volna.

Most sajnálom, hogy a Fater gyári állapotú Wartburgját kivitettem 2010 ba a bontóba, de az öreg jogsi nélkül, félig vakon száguldozott a faluba vele.

Az egyik barátom kb. fél éve vett magának egy kasban lévő Verhovina 5 kismotort , pénzt, időt nem sajnálva felújította.
Olyan boldogan ül rajta és motorozik vele, mintha a legexkluzívabb Harley Davidsonon ülne.
Hordja veterán találkozókra, kiállításokra utánfutóval, nagyon büszke rá.

Rágja a fülemet, hogy vegyek Én is egy Riga 12 -öt, mert nekem ilyen járgányom volt anno, majd szépen felújítjuk és dzsigolózunk vele.

Egyébként aranyáron mennek ezek a szépen felújított járgányok.

A Simsonokat a németek viszik és 1 millió Ft alatt nincs is a szépek közül.
Most is a napszámosom adott el egy ilyet, két kosárban lévő 15 éve nem működő Simsont 250.000 Ft-ért.

Szóval a nosztalgia szép dolog.

#6044 szelindi1965
2025-08-13 12:39:37

Válasz mtz1221 #6040. hozzászólásáraTURBÓ ZETA-t kb.92-ig,IVECO TURBO-t kb.96-ig,viszont LEYLAND-ot 6 hengeres VW motorral talán később is.

#6043 kulakman
2025-08-13 11:48:52

Válasz Ohaza63 #6033. hozzászólásáraTulajdonképpen akkor nekem a 70-es moszkvics 412-t kellene istenítenem , mert azzal csináltam ugyanezt!

#6042 Gumóka
2025-08-13 11:42:51

Válasz mtz1221 #6040. hozzászólásáraAz az évjárat, még az utolsó téglalap lámpás.
Na abból nem találni jót

#6041 mtz1221
2025-08-13 11:41:05

Válasz Ohaza63 #6033. hozzászólásáraAkkor még ember volt az ember. smile thumbup Nálam is baj van biztos, de nagyobb örömmel vezetem a zasztavát mint a drága nyugatit. Habár az asszony mérges mert rájött miért mosolygok abban minden pár kereszteződésben, vagy ház előtt.smile sweatdrop

#6040 mtz1221
2025-08-13 11:34:44

Válasz Gumóka #6029. hozzászólásáraAdagolós Iveco-t meddig gyártottak ?smile wink

#6039 szelindi1965
2025-08-13 11:19:30

Válasz Gumóka #6029. hozzászólásáraAdagolósat,kolléga,adagolósat csakis.

#6038 rtamas1976
2025-08-13 08:38:40

Rendeltem egy kartonnal!
https://vm.tiktok.com/ZNdQut2Ua/

#6036 Gumóka
2025-08-13 07:53:54

Válasz Gyula., #6030. hozzászólásáraNem igazán van évjárathoz kötve, csak azért e körül nézegetek, mert itt még az egyszerűbb dízelek mentek, ennek ha évi 5000km futása lesz, lehet sokat mondtam.


smile cool

#6035 Gumóka
2025-08-13 07:51:03

Válasz gergő07 #6031. hozzászólásáraKöszi!
Mindenképp a nagymotorosban gondolkodom én is, azért csak 3,5T-s kisteher.
Igaz nem én keresek, meg csak ilyen helyijáratos lenne, ezért keresem az olcsóbb, de még használható autót.
Na meg nincs túlbonyolítva.

Nincs profilkép
#6034 .Richard.
2025-08-13 07:47:45

Válasz Ohaza63 #6033. hozzászólásáraVályi megmondta. A mai autókban nem a minösèg emelkedett,az romlott,de a látszat az emelkedett. smile lol

#6033 Ohaza63
2025-08-13 07:30:36

Válasz kulakman #6032. hozzászólásáraÜdv!

Mert tapostad neki 120 al a 46 -os lábaddal!smile smilesmile laughsmile biggrinsmile lol

Ez olyan nosztalgia, mint a szülői ház. smile smile
Ezeken tanultam meg vezetni, ebben huncutkodtunk a csajokkal, ezzel csépeltük a babot stb...

Fater 1963 ban vett egy gömbölyű 500-as Trabit, majd 1697 Wartburg Limusinet, amit lecserélt egy új Wartburg de luxe-ra 1972 ben.
Ezekben nőttem fel, mentünk vele mint a mérgezett egér állandóan.smile smile

Szerintem meg teljesen normális dolog a nosztalgia. smile smile
Aki nem értékeli a múltját, annak jövője sincsen.smile sad

Bejártuk ezekkel az NDK csúcstechnikákkal egész Kelet Európát.smile smile

Csehszlovákiába Érsekújvárba évente többször is mentünk az anyai, kinn maradt rokonokhoz.

Egyszer hagyott minket cserben Lengyelországban Katowiceben 1975 ben.
A lengyel szerelő pedig vendégül fogadott a házába, amíg meg nem csinálta az autót.

Nem engedte , hogy campingbe menjünk, azt emlegette, hogy testvérek vagyunk magyarok és lengyelek. Etettek itattak 3 napig, míg megjött az alkatrész és pénzt sem voltak hajlandóak elfogadni sem a szállásért, sem a javításért. smile smile

Szóval akkor még működött a lengyel magyar barátság.



#6032 kulakman
2025-08-13 06:47:29

Válasz Ohaza63 #6027. hozzászólásáraHát, a 86-os Trabantom életem első új autója, 31 ezernél dugyattyú, 60 e-nél +főtengely törést szenvedett, 90-nél eladtam, 4 éve vettem egy dél-koreai márkát, 92 e km-el, szkeptikus voltam vajon nem vertek-e át talján import, na most van benne 158, kétszer levizsgázott, még nem volt javításon, csak azt kapja meg ami jár neki, aki nekem a szoci autókon meg egyáltalán szoci rendszeren nosztalgiázik, annak meg szoktam kérdőjelezni a gondolkodási képességét, hogy finom legyek!

#6031 gergő07
2025-08-12 22:50:55

Válasz Gumóka #6029. hozzászólásáraVolt 2.8 l zárt Dukattom idtd és JTD is. Mind a kettőt 400e feletti kilométerrel adtam el, motor váltó féltengely javítás nélkül. Fék futómű torony csapágy cserék voltak. Most 11es boxer van 2.2-es ezt nem ajánlom, a motornak végett.

Nincs profilkép
#6030 Gyula.,
2025-08-12 22:34:36

Válasz Gumóka #6029. hozzászólásáraT4-et dicsérik, de az öregebb 2005-től.


#6029 Gumóka
2025-08-12 22:02:49

Platos kisteher 2005 körüli évjárat, mit lenne érdemes?
2.8 hdi boxer/jumper/ducato vonal?

Transit esetleg?
Igaz szimpla kabinosból alig van valami értelmes.

Nincs profilkép
#6028 Gyula.,
2025-08-12 21:49:20




#6027 Ohaza63
2025-08-11 10:24:55

Válasz mtz1221 #6025. hozzászólásáraÜdv!

Azért figyelted, hogy a kis fa szerszámosládájában, nem teszter, meg tablet volt, hanem kalapács meg faék + a testi erő.smile smilesmile laughsmile biggrinsmile lol

Azt is tudni kell, hogy az NDK ban szintén volt KMK (közveszélyes munkakerülés), úgy hogy ott is mindenkinek dolgozni kellett, ha tetszett, ha nem, mint nálunk.smile smilesmile laughsmile biggrin

Nincs profilkép
#6026 pettendimiklos73
2025-08-11 09:37:25

Válasz Ares 826 #6023. hozzászólásáraAzok mindent szétszedtek tanulmányoztak. Aztán minden jó dolgot alkalmaztak saját cuccaik előállításánál.

#6025 mtz1221
2025-08-11 09:23:14

Válasz Ohaza63 #6022. hozzászólásáraA jobb ajtó beállítás nem volt semmi. smile thumbup Viszont meg lehet itt mindent baccni, ezeken úgy látszott hogy örömmel dolgoztak, örültek az életneksmile loveye. Ma mindenfelé foghúzott baccattlan a munkás. smile thumbdown

Nincs profilkép
#6024 Ares 826
2025-08-11 07:41:09

Válasz canji.r #6019. hozzászólásáraDehogy lesz világvége, csak annak akiknek lejár addigra a földi pályafutása!

Nincs profilkép
#6023 Ares 826
2025-08-11 07:38:50

Válasz Ohaza63 #6022. hozzászólásáraJapán mérnökök anno a motorját szétszerelték s tanulmányozták hogy ez a motor hogy s mitől is tud beindulni, meg hogy mitől működik!smile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile blinksmile blinksmile blinksmile blink

#6022 Ohaza63
2025-08-11 06:46:11


VEB Fabrik Trabant 601 - az a csodálatos német precizitássmile smile

https://www.tiktok.com/@carrosbilar/video/7536721738722217238?_r=1&_t=ZN-8ylgtDQAye6

Nincs profilkép
#6021 .Richard.
2025-08-09 12:41:51

Válasz mtz1221 #6020. hozzászólásáraHa venni lehet garanciát,el lehet húzni 20èvig is. Erről nem írnak? Lènyeg,hogy valaki fizesse. 5èvente 2ezer euró,sacc perkb. Nem rossz üzlet.

#6020 mtz1221
2025-08-09 11:33:38

Válasz canji.r #6019. hozzászólásáraAz a gond, nekem is ez fordult meg a fejemben előszörre.smile cursing

Nincs profilkép
#6019 canji.r
2025-08-09 09:49:41

Válasz mtz1221 #6018. hozzászólására2-3 év alatt minél többet eladjanak,aztán úgyis világvége.????????

#6018 mtz1221
2025-08-09 00:13:18

5+5 év garancia, vagy 200000 km ? Mi a fene történt ezekkel ?https://www.facebook.com/kgmsrbija

Nincs profilkép
#6017 .Richard.
2025-08-07 13:36:30

Válasz Ohaza63 #6016. hozzászólásáraHát ja,van valami abban,ha nem látjuk,nincs is. Na de most nagyon menő a környezetbarát 2.5 tonnás vellany terepjáró,smile lol

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Szépek és halálosak – ismerd fel a legveszélyesebb hazai növényeket
Szépek és halálosak – ismerd fel a legveszélyesebb hazai növényeket
A legveszélyesebb növények közül többel itthon is találkozhatunk. Érdemes...
Kihirdették a dátumokat! Ekkor lesznek a hivatalos szünetek!
Kihirdették a dátumokat! Ekkor lesznek a hivatalos szünetek!
Ezeket a dátumokat már most érdemes feljegyezni!
John Deere 732-es vontatott permetező eladó
John Deere 732-es vontatott permetező...

7.000.000 Ft

T7.220 New Holland traktor eladó
T7.220 New Holland traktor eladó

25.000.000 Ft

Vogel Noot Master Drill 450-es gabonavetőgép eladó
Vogel Noot Master Drill 450-es...

2.500.000 Ft

Simba xpress 6.6
Simba xpress 6.6

7.999.999 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]