Gázolaj árak 595 Ft Benzin árak 587 Ft EUR 399.36 Ft USD 363.9 Ft CHF 424.27 Ft GBP 476.42 Ft

Fórum

Case IH traktorok

Létrehozta: Vendég , 2007-12-13 19:08:02

Kedvencekhez Segítség

2151 hozzászólás
Nincs profilkép
#1051 cs.janek
2015-01-09 21:45:11

Válasz #1045. hozzászólásra Nekem van egy farmall 95u. 1 éves múlt 1050 óra van benne eddig bevált nincs vele gond. fogyasztása kiváló a többi nyugatihoz képest. pár hibakódot dobott de nem vészesek csak beállítás kérdése.smile thumbup

#1050 *** HM ***
2015-01-09 21:33:43

Válasz #1049. hozzászólásra

Jó hecc smile tongue

Félig...., de csak ha fullp. smile devil

Nincs profilkép
#1049 Batka
2015-01-09 21:27:33

Válasz #1048. hozzászólásra

16 előre-12 hátra!

#1048 *** HM ***
2015-01-09 21:26:10

A 16/12es váltó az miféle???

#1047 T.f.
2014-12-24 20:37:21

Válasz #1046. hozzászólásra http://www.agrotipp.hu/foldal
Kérdezd meg tőlük,ha van postán is küldik.

Nincs profilkép
#1046 Márk_
2014-12-24 20:29:31

Hungariba merre lehet 4690-es case traktorhoz alkatrészeket kapni?

#1045 kutyalaci
2014-12-10 22:10:22

nem jön a kép!
mindegy,case farmall u!jó traki?

#1044 kutyalaci
2014-12-10 22:07:00

Vki üt ilyen járgányt?Mennyire megbízhatósmile nonono?

Nincs profilkép
#1043 Gatya29
2014-12-10 11:54:08

Űdv valaki nem tudja ,hogy a IH maxxum 94 évjáratnak hol lehet a hátsó difit kapcsolni,vagy az elsöt és a hátsót külön lehet hogy működik????smile helpsmiliesmile helpsmilie

#1042 MTZ1025.3
2014-12-10 05:56:16

Válasz #1041. hozzászólásra

Attól még lehet jó, hiába eladó.

Nincs profilkép
#1040 Imre2
2014-12-09 21:15:26

Üdv érdeklödnék kinek mi a tapasztalata az ih mx 170 es röl elöre is köszönöm

Nincs profilkép
#1037 Batka
2014-12-07 17:58:01

Válasz #1034. hozzászólásra

Különösebb gond nem lesz vele, 6.7-es motor 130 lóerővel a sorozat alja, talán az üzemanyagrendszer kényesebb, de ez igaz bármelyik cr motorra. A kannázást itt már el kell felejteni. A hajtómű nagyon jó, egyszerűen kezelhető (miután megszokja az ember), bár véleményem szerint kell némi intelligencia a kezeléséhez. a gázpedál, ami igazából menetpedál brutálisan érzékeny, na azt tényleg szokni kell. Ami érdekes, hogy diffizár nélkül talán könnyebben elpörögnek a kerekek sáros körülmények között, mint egy powershiftes.

Nincs profilkép
#1036 lac*
2014-12-07 16:49:58

Válasz #1030. hozzászólásra

én azt hallom,hogy az fpt motorok nagyon jók

Nincs profilkép
#1035 denes_gm
2014-12-07 14:22:40

Tisztelt Fórum tagok! 2000-es évjáratú Case MX 135 típusú erőgéphez keresek szervizkönyvet/gépkönyvet/használati útmutatót. Tudna valaki ez ügyben segíteni?

#1034 Devyd
2014-12-07 14:16:35

Válasz #1031. hozzászólásra
Mire kell jobban figyelni stb...

Nincs profilkép
#1033 Batka
2014-12-07 13:24:48

Válasz #1032. hozzászólásra

Akkor nézd meg ezt is, gyakorlatilag majdnem ugyanaz a kettő.

Nincs profilkép
#1032 lac*
2014-12-07 12:39:53

Válasz #1030. hozzászólásra

Én is szemezek valami nagyon hasonlóval

Nincs profilkép
#1031 Batka
2014-12-07 12:25:50

Válasz #1030. hozzászólásra

Ha már egyszer megrendelték a kollégák, akkor minek a tapasztalat?

#1030 Devyd
2014-12-07 12:09:31

Valakinek tapasztalat erről a gépről?

Puma cvx 130...?

Esős idő van...nem kell dagonyázni.

A gép

Nincs profilkép
#1029 T jánoska
2014-12-06 17:12:53

Sziasztok
Valaki mondana egy véleményt a case 5150 ??

Nincs profilkép
#1028 kosa laszlo
2014-12-02 17:40:13

Véleményt kérnék Case IH 190 le traktorról!
Meghibásodások?

#1027 IH-race
2014-11-24 18:15:37

Üdv.
IH.1046-os(D-358) hoz kellene Hüvelysor,valaki tud valami jó beszerzési forrást,ahol nem húznak nagyon le.smile sad

#1026 Cajg
2014-11-18 15:06:36

Válasz #1025. hozzászólásra
Köszönöm a segítséged.

Nincs profilkép
#1025 IHPUMA61
2014-11-18 08:31:16

Válasz #1023. hozzászólásra
hello!
Alapjában véve nagyon jó traktor igénytelen, erős 6 hengeres a motorja és az 5150 azt hiszem 125ló. Súlya kb. 52q. Váltója sem túl bonyolult félpowershiftes, irányváltós. Viszont nagyon nézd meg honnan veszed mert hamar bele lehet szaladni egy leharcolt darabba. Ami az országba fut 10ből 9 külföldről jött, mivel ez nem terjedt el Mo.-on. A miénk egy 5130 de a váltó és a motor függetlenül , ohgy jó volt legalább rákellett költeni vagy 6 kilót. főszivattyú, kuplungtárcsa stb.... Egyébként elnyűhetelen eredeti cummins motor 5900ccm. Érdemes a 40es váltóval megvenni!

#1024 Devyd
2014-11-17 14:22:36

Barátomék vesznek Puma CVX 130-ast!
Valakinek van CVX-je?
Tapasztalatok?
Mire kell figyelni?
Köszi!

#1023 Cajg
2014-11-16 23:01:57

IH 5150-ről van valakinek tapasztalata?

Nincs profilkép
#1022 IHPUMA61
2014-11-15 19:01:40

Válasz #1020. hozzászólásra
Most hallottam olyat h oldalt toldó, de lehet ennél a szériánál nem lehet... A szervizes ismerősöm ajánlotta, lehet nem hangoztatják mert egy frontsúly, + hidro ennek többszöröse.

Nincs profilkép
#1021 IHPUMA61
2014-11-15 18:59:33

Már néztük ezeknek a gépeknek 450-500kg táska súly szokott fent lenni. Szerintem 150kg-200kg is elég lenne h ne emelgesse az orrát. Persze csak vetésnél aztán dobni le róla.

#1020 magnumos
2014-11-15 18:05:45

Igy van de nem szabad tulzásba vinni mert akkor az elsö hajtás látja kárát! Persze mindent lehet csak észszerüen és nem lesz baj!


Válasz #1019. hozzászólásra

Nincs profilkép
#1019 IHPUMA61
2014-11-15 15:56:14

Válasz #1018. hozzászólásra
Jó pénzért tuti. Szerintem vagy plusz orrsúlyt vagy fronthidró lesz. Max a súlyt a fronthidróhoz ki kellene önteni betonból.
Gyárilag olyan 5q táska szokott lenni.
Meg ha fronthidró lesz akkor másabb a trakesz súly elosztása mert távolabb van mintha a gyári táska súlyok lennének.

#1018 magnumos
2014-11-15 14:19:04

Hát a gyari sujozást nem tudod böviteni szerintem! De ha a kereskedönek el mondod milyen elképzelésedvan mire akarod használni biztos seggitenek!


Válasz #1017. hozzászólásra

Nincs profilkép
#1017 IHPUMA61
2014-11-15 11:27:14

Válasz #1016. hozzászólásra
Köszönöm a válaszotokat. Sajnos az idén már kiköltekeztünk jött egy 2000 literesvegyszerező, meg egy aggregát szivattyú.
Tisztában vagyunk hogy nem több mint az mtz, csak hát a vetőgép...... Az mtz nem szereti nem bírja bár az idén tettünk fel 1 segédemelő szettet de még igy sem az igazi...
Elől a súlyoknál pótsúlyozni éredemes toldóval vagy mindenképpen kell a frontsúly fronthidroval?

#1016 magnumos
2014-11-15 10:28:22


Igy van ahogy drisa irta még jxu-nál is könnyebb inkább 115-ös maxxum abbol is 6hengeres az igaz 20 milka kb de nem bánod meg szerintem!

#1015 Drisa
2014-11-14 16:32:44

Válasz #1014. hozzászólásra

Ha nehéz függesztett munkagépek vannak akkor nehezebb traktor kell. Legalább 5 t súlyú legyen. Farmall szerintem nem sokkal nehezebb az mtz nél. Hidraulikaja biztos sokkal jobb.

Nincs profilkép
#1014 IHPUMA61
2014-11-14 11:28:32

Válasz #1013. hozzászólásra
könnyű munka: vetés, hengerezés, permetezés, szállítás,műtrágyaszórás. sajnos az mtz nem bírja el a vetőgépet illetve egy idősebb 5130 ih akarunk fiatalabbra cserélni

#1013 magnumos
2014-11-13 17:20:58

Mire szeretnéd használni?
Mert mi is akartunk venni mtz-ét ki váltani de le beszéltek rola!
Drága a fen tartása szerviz költség is magas meg nem valami erös gyenge a hidraulika része is igy inkább maxumot vettünk!




Válasz #1012. hozzászólásra

Nincs profilkép
#1012 IHPUMA61
2014-11-12 20:51:52

Hello!
Vélemények, tapasztalatok érdekelnének a farmallról?

#1011 Cajg
2014-11-07 20:34:25

Bocs, case ih 51xx-ról kellene tapasztalat.smile hammer9

#1010 Cajg
2014-11-07 20:15:37

Van valakinek tapasztalata case ih 41xx traktorokról?

#1009 Trakiszaki
2014-11-04 19:11:09

Válasz #1007. hozzászólásra

küldtem 2 mailt a címedre, van benne pár dolog, ami segít megérteni amit mondani fogok:
A hidraulika blokk kompletten levehető a difiházról, kb 8 db csavar rögzíti, de úgy készülj, hogy a hidraulika olaj leengedése után is vagy 70 Kg a súlya. Ha a hidroblokkot levetted, láthatóvá válik a difi tányérkereke és a hozzá kapcsolódó száras kúpkerék. A száras kúpkerék mindkét végén kúpgörgős csapággyal van rögzítve és hézagolva. Véleményem szerint ezen csapágyak egyike esetleg mindkettő olymértékben megkopott, hogy a száras kúpkerék a vízszintestől hosszirányba lóghat, amikor előrefelé haladsz, akkor befeszül a foga a tányérkerék fogai közé, de hátrafelé haladva az ellenkező irányba billen, így oda nem feszül be, hiszen a fogazás kleidelberg rendszerű. Ha felvetted a hidrotömböt, látszani fog az amiről beszélek, de az erőátvitel.exe kicsomagolása után (önkicsomagoló) a diffi mappába lévő képek jól ábrázolják majd azt amit mondok. Elképzelhető az is, hogy idegen anyag (fogdarab, csapágyfém) került a diffi tányérkereke és a kúpkerék közé, emiatt is beszorulhat, befeszülhet. Véleményem szerint, ha nem itt van a hiba, akkor valamelyik oldali féltengely csapágya megette a csapágykosárt, és az feszítheti be a csapágyat, oly módon, hogy az megszorul, de ekkor hátrafelé is maximum 1 fordulat után szintén meg kell feszüljön. Ha nem teljesen világos, amit mondtam vagy amit írtam, jelezd, küldök illusztrált képet.

#1008 Trakiszaki
2014-11-04 18:34:00

Válasz #1006. hozzászólásra
a képre ha ráállsz egérrel, megjelenik egy kéz szerű ábra. akkor kattints bal gombbal, s láthatóvá válik eredeti mérertében. ha így sem jó, nagyítást követően mentsd le jobb kattintás/mentés másként, majd a mit lementettél, képnézegetővel tudod nagyítani

Nincs profilkép
#1007 golos
2014-11-04 09:00:13

Nem tudom a váltója-e jól veszi a sebességeket,szerintem a difiben valamelyik csapágy ,mindenesetre a bal kerék kezdet szorulni ,ezért gondoltam,ha a bal felőli combot leveném mit látnék hozza lehetne férni a difihez,szerintem nem,mert én teherszálítonál difit javitótam de ottan stiftet kel kiütni úgy jönnek ki a féltengelyek ,itten hely arra hol van?viszont az ülést felvetem van ottan egy deknicske és látszik a hidrolika olaj ,szerintem azt valahogy komplet lekel szedni csak úgy látsz fentről bele a difibe nem?vagy kerék felöli csapágy szorult volna meg de enyire ,hogy a traki ,nem tudot mozdulni,az a baj igy nem lehet járni vele eléfelé gürüzdöl hátrafelé egy pisz sincs.Köszi!

Nincs profilkép
#1006 golos
2014-11-04 08:42:21

Válasz #1004. hozzászólásra

gol@lajt.hu,probáltam kinagyitani amit küldtél de nem látom úgysem mit ir,olajat tetem bele 80W90-est ez külföldi erre esküsznek itten ,ezt a váltojában sajnos a hidrolikájában külön jár,pont ez csalt meg ,hogy ugy felemelelte a kultivátort mint a semmit,aki eladta meg azt mondta egyforma olaj ,jár bele,adj egy telefon számot ha tudsz infot ehez a tipushoz.Köszi szépen!

#1004 Trakiszaki
2014-11-02 20:38:37

Válasz #1002. hozzászólásra

adj emil címet, küldök gyári német szerelési leírást a váltóról

#1003 Trakiszaki
2014-11-02 20:37:42

Válasz #998. hozzászólásra

Németül van, de remélem azért segít:

getriebe 8+4: 42 liter
getriebe agriomatic: 35 liter
getriebe 16+8: 35 liter

olaj: SAE 90 EP

Nincs profilkép
#1002 golos
2014-11-01 17:59:44

IH 844-est bontot-e el valaki,olaj nem volt a váltójába, és valami megszorult ben-e szerintem a difiben,vagy a jobb kereke felöl valami,comból ha megbontóm látok-e valamit?zaj nem volt mikor leblokált ,lasan hidegen ovatósan elöre hátra mozgatva feloldódót ,de mostmár van zaj eléfelé és hátra nincs semmi zaj akét eldalsó deknicskén mit le lehet venni nem látszik semmi,veszi a sebeségeket a váltó .A kabint musáj leveni? coból keté választva valamelyik keréknél ,hozá lehete férni a difihez,erdélyböl irok ha valaki tudna segiteni megköszöném ne vegyem le a kabint potyára.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Nemcsak beszélnek róla, hanem 5 mintaterületen el is kezdődött a vízvisszatartás
Sajtóközlemény
Mire számíthatnak a fiatal gazdák?
Mire számíthatnak a fiatal gazdák?
2300 fiatal gazda pályázott már sikeresen.
KSP rakodógép alkatrész eladó
KSP rakodógép alkatrész eladó

28.000 Ft

Eladó Berrichon du cher törzskönyves kosok
Eladó Berrichon du cher törzskönyves...

250.000 Ft

2, 2m Gruber ékgyűrűs Horsch kaparendszerrel
2, 2m Gruber ékgyűrűs Horsch...

2.690.000 Ft

John Deere ápolókerék/művelőkerék garnitúra
John Deere ápolókerék/művelőkerék...

1.390.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]