Válasz #952. hozzászólásra
Az általad említett traktor eléggé kicsinek találom, de ezzel is meg lehet csinálni a területeket. Ha annyire a CNH koncernból akarsz venni traktort, inkáb egy kategóriával magasabbat ajánlanám NH 6. széria, vagy pirosban ennek megfelelő tipusjelölése. De ha nagyon a pénz köt akkor nézzél rá a Zetor Forterra sorozatra 110-120-130 Le ajánlanám, kb 12 m forintból meg is lenne teljes súlyozással. Ne a HSX -et nézzed azok feleslegesen drágák. Nálam a 11441 Forterra 120 ha húzta egy maga két évet kötött talajon, plussz még bérmunkát is. Tudom mire képes ez a traktor, saját tapasztalatomból mondom, máskép nem is ajánlanám. Traktorvásárlásnál ne csak a Le nézzed hanem a traktor méretét és súlyát. Döntő lehet nehéz munkánál.
Traktor vásárlás előtt állunk, de már teljesen belegabalyodtam. Farmall A 95-öst néztük. 100 ha-os kisgazdaság, normál terepviszonyok. Vezérgépnek kéne, az 50 lovas MTZ mellé, szántás, tárcsázás nehezebb munkák, de évi 300 óránál nem menne többet. Az ára a vége a lehetőségeinknek 11 milla, már így is keményen hiteles. Tipp, hogy jó-e ez nekem, vagy lessek mást? New Holland TD5.95 ugyanez.
Szakira még nem volt szükség, de van ismerős, aki régen Vektoros volt, telefonos segítséget már volt hogy kértem.
alkatrész meg invest, agrotipp, a gömbfejek most a cnk hungáriától jöttek, de nem nagy különbség volt az ajánlatok közt (1-2ezer tételenként)
Elég sokan ismerik ezt a típust, ja és remélem hogy a motor-váltó nálam nem kerül sorra, 8500 óra van benne, ennek még illik menni, de asszem motort gyári felújítottat 1,5misiért lehet kapni bele. a váltó meg örök (ezt mondták) legyen igazuk!
Elég húzós minden!
Most cseréltem korm.összekötő gömbfejeket 40e darabja, perselyezni kell a függesztőszárak orsóit, az is lesz oldalanként gyönge 30...
De mentségére szóljon h nem sokszor kell hozzányúlni!
Cseréltem még királycsap perselyt, az nem volt vészes, meg kartertömítést, az sem volt durva.
Ami durva hogy a gyári gömbfej 120e lett volna oldalanként...
Case 7140 traktorra nagyon surgosen kellene nekem hátsó felni.Lehet használt illetve új is.Esetleg lehet javító is aki meg tudná tobb helyen
megrepedt felnimet javítani.Segítségeteket elolre is koszonom.
Tisztelettel Kiskér.
Válasz #938. hozzászólásra Nekem egy éve van 5150-es Maxxum nem volt még nagyobb baja pedig isten tudja mennyi üzemóra van benne kb.8-10 ezer ! Alkatrészt kapni hozzá , de sorművelésre át kell variálni a nyomtávot alapból 240cm széles én csak nehezebb talajmunkára használom . Pedig jó lenne vele 6 soros műtrágyaszórós vetőgéppel vetni(de nekem az nincs) mert könnyedén elbírná ,6hengeres 5.9-es cummins motor van benne és 55mázsa!
Azért kérdeztem, mert elég nagy méretű gép, de nagyon jó, anno a CASE egyik legbeváltabb modellje volt (olyan, mint a JD-nek a 4650, vagy a Fendt-nek a Favorit 5xx), nem nagyon adogatják el, ahol volt belőle. A kérdés pontosan erre irányult, hogy keskeny kerék megbírja-e, nem sűllyed-e nagyon a puha talajban... Alapból elég széles gumizással vannak mindenhol.
Valakinek van Case IH Maxxum 5150-es traktora? Milyen az alkatrészellátása? lehet rá légféket rakni, ha most nincs? egyáltalán mik a vélemények? szűk sorba (45 cm) belefér?
Most vasaroltam egy CASE ih cs 150 masod kezbol. Valaki tudna-e segiteni egy hasznalati utmutatoval? Ha lehetne magyar nyelvu legyen.
Nem kerem ingyen.
Válasz #933. hozzászólásra
Az ismerősömnek van Case 230 cvx felcsipelve 270Le-re. Több mint 4000 motoróra van nekik benne, meg vannak vele elégedve. Nekem is van hasonló kék kabátban de powershit váltóval. Én is meg vagyok vele elégedve, igaz eddig csak 1180 motorórás, de van a szomszádságomban mégegy ilyen mint az enyém az már tavaly 5000 óra felett járt, az elsőmeghajtás kardánkeresztjeit cseréltét. Ez a traktor 3 éven keresztül 1200 ha szántóföldel rendelkező gazdaság kulcstraktora volt. Egy 16145 Crystállal húzták az összes talajmunkát, aratáskor szállitásba is be voltak fogva.
Valamivel több, mint egy éve használok ilyet, eddig különösebb gondja nem volt. A tartósságában én is csak reménykedni tudok, de azt gondolom, hogy az összes vario hajtóműre érvényes, hogy egy kicsit eltérő gondolkodásmódot igényel, mint a powershiftes. Nagyon jól és precízen irányítható vele a gép, kuplungolás nélkül is pillanatok alatt rá lehet vele állni a munkagépre.
Ilyesmit bármelyik gépkereskedőnél kapsz, ha nem szabványon kívüli kell.
Az Axiálnál egy golyó mintha 800 Ft körül lenne.
Ha jól értem, amit lejjebb írtál, neked sima Kat. 3/2-es golyók kellenének, és akkor nem kell perselyekkel sem szórakozni.
Nem alŕfeküdtem nincs kardŕn .A hasa alatt lemeztokban megy az olajcsö. A kereskedö is mondta, A kitenčl volt beadva,mĺr elkelt. kb 1,5m lenne rĺ a gumi.+ahol kijött a bordŕstengely,folyt az olaj. Azt mondtĺk a Mc cormikosok,az ilyen hajtĺs csak segčd. Ezčrt vagyok rŕ kivĺncsi a rendes Mxu ra ez multikontrolleres volt.
Itt valamit elnéztetek. Minden elsőmeghajtású traktort amit a klaszikus mezőgazdasági piacra árulnak kardán hajtsa az első meghajtást. Az olajslágok amiket láttál az oldalán azok : 2 db kórmányé, 1 db első difizár, 1 db első tengely rugózás. Kardán az olajteknő alatt van letakarva, kintről nem lehet látni. Ezért is van az olajteknőn két oldalt kiengedő csavar az olajra. Ha jó árban van és neked megfelel miért ne. Amúgy ugyan az mint a NH TSA 125.
Kérdčsem-Multkor nčztem egy 2007es multicontroller es Case ih mxu125 öt. Az elsö kereket nem kardŕn hajtotta,hanem a vĺltobol kijött alol kis borda ez hajtott szivattyu fčlet,majd a hasa alatt burkolva mentek a csövek. Ez valami hidraulikus dolog? Gondolom rakĺs lamellŕval. Mind ilyen vagy csak ez valami specialitŕs? Azt mondtŕk ez arra nem valo,hogy egčsz nap veressem vele a 3 fejet 4*4be. A normĺl mxu az kardŕnos? //Mc cormic bol meglehet venni egy 2002-03 évjŕratot ami Ih 130as vŕltoju,perkins motoru kb 100 max 120le Azt tudom,hogy a nagyok rosszak (vŕlto) Viszont ŕr arŕnya jobb,s kčnyelmesnek tünik a fülke is.
Diók és perselyek érdekelnek.
Az függesztőkarok gyorskspcsolóiba 3. Kat dió megy, a 3pont pedig hidraulikus és 2kat dió megy bele. Viszont itt láttam perselyt amivel a legnagyobb dió furatátmérőt is le tudom szűkíteni. Van olyan eszközöm aminek 20as csapja van és a 26os furatban kottyan.
Na ez elég szemis lett.
Diók és perselyek érdekelnek.
Az függesztőkarok gyorskspcsolóiba 3. Kat dió megy, a 3pont pedig hidraulikus és 2kat dió megy bele. Viszont itt láttam perselyt amivel a legnagyobb dió furatátmérőt is le tudom szűkíteni. Van olyan eszközöm aminek 20as csapja van és a 26os furatban kottyan.
Na ez elég szemis lett.
Én még a KITÉ-t sem tudtam, csak az Axiált, de ez nem jelenti azt, hogy esetleg akármelyik kereskedő ne tudna esetleg beszerezni, kérdezz rá, hátha.
Vagy épp te magad is megpróbálhatod kintről.
Nekem eddig egyszer kellett ilyesmi egy kis Landinihez, de az valami olasz gyártmány volt, és raktárról adta az Axiál.
Csak az infó kedvéért: 90LE-s trakihoz komplett olasz függesztő orsó kb. 30ezer Ft.
Remek dolgok vannak itt. Walterscheid termékeket csak az Axiálon vagy a Kitén keresztül tudok venni/rendelni?
Hívtam a telefonszámot, de egy német hangposta volt csak.
Köszi: Bence
Igaza van mind a kettőtöknek!Annyit tennék hozzá,hogy modern géppel is lehet sz@rul dolgozni ha nincs meg a megfelelő szaktudás.Az egyik cég köszörült nekem főtengely(az országban 2 db ilyen modern köszörű van)
6 óra után megszorult.Utána egy használt főtengelyt adtak az enyém helyet
amit elvittek meg köszörűltetni egy békebeli padon.És az jó lett.
Ez biztos ,hogy igy van. Viszont különbözö colos dolgok pl Jd,vagy plazma,vizsugaras,lčzervŕgŕsok, vagy pl motorblokkot čs hengerfejet sikköszörültettem,egy rčgi gčpčt,ott azčrt ha ugyanazon az ŕron van akkor a modernebbet vŕlasztom. Olyan ez,hogy pl egy Rŕba is annyiért lazitozott volna nekem mint a 6honapos 350er R JD. Amibe beülve luxuskörnyezetben kisčrtem včgig,hogy mindenhol 70cm húzza e,ha mŕr fizetek. Olyan az a gčp mint egy ĺlom. 40fokban ůgy dolgozott,hogy csak ůgy repedt a föld az eszköz körül+ 8-9km hůzta a 7 kčst Bivaly erös modern gčp.Persze nem kell lenčzni a rčgebbi technikŕt sem,de azt tudomŕsůl kell venni,hogy a vilŕg megy elöre. Mčgha elčrhetetlen egy modern gčp akŕr traktor,akĺr egy hasonŕru eszterga
1000éves esztergasgépen is ugyanazt a munkát csinálod mint a csilivili újon ha az 1000 éves renben van.Nekünk van 1978as E400-unk megcsinálok rajta mindent rendben van minden része az egyedi darabokat a csúcs helyeken is egyetemes gépen csinálják abba meg nincs sok új max a nóniusz helyett van valami digitális szar mert a mai hülyegyerekek már számolni sem tudnak.
A fčl Hajdu itt kčsziti az alkatrčszeit. Wts kombĺjnhoz ferdefelhordo tengelyt a szezon közepčn sehol semmi,ezek 200pĺr e kite 540+fa,Jd techn 350e. Komoly gčpek vannak
2155 hozzászólás
Válasz #950. hozzászólásra Kitől kaptál 11 millás árat? Nekem ezt kevesebbért is adnák.
A nyuszira nem kérdeztél árat?
Válasz #952. hozzászólásra
Az általad említett traktor eléggé kicsinek találom, de ezzel is meg lehet csinálni a területeket. Ha annyire a CNH koncernból akarsz venni traktort, inkáb egy kategóriával magasabbat ajánlanám NH 6. széria, vagy pirosban ennek megfelelő tipusjelölése. De ha nagyon a pénz köt akkor nézzél rá a Zetor Forterra sorozatra 110-120-130 Le ajánlanám, kb 12 m forintból meg is lenne teljes súlyozással. Ne a HSX -et nézzed azok feleslegesen drágák. Nálam a 11441 Forterra 120 ha húzta egy maga két évet kötött talajon, plussz még bérmunkát is. Tudom mire képes ez a traktor, saját tapasztalatomból mondom, máskép nem is ajánlanám. Traktorvásárlásnál ne csak a Le nézzed hanem a traktor méretét és súlyát. Döntő lehet nehéz munkánál.
Válasz #950. hozzászólásra
100 hektárra nem kellene nagyobb vezérgép?
vagy gépparkot nem cserélsz?
Minden szántó. 15-30AK, nem kötött Mezőföld. Állat nincs.
Válasz #950. hozzászólásra
Minden szátóföld, vagy van rét is? Csak növénytermesztés, vagy állattenyésztés is van? Mennyire kötöttek a szántóföldek?
Traktor vásárlás előtt állunk, de már teljesen belegabalyodtam. Farmall A 95-öst néztük. 100 ha-os kisgazdaság, normál terepviszonyok. Vezérgépnek kéne, az 50 lovas MTZ mellé, szántás, tárcsázás nehezebb munkák, de évi 300 óránál nem menne többet. Az ára a vége a lehetőségeinknek 11 milla, már így is keményen hiteles. Tipp, hogy jó-e ez nekem, vagy lessek mást? New Holland TD5.95 ugyanez.
Válasz #948. hozzászólásra
Szakira még nem volt szükség, de van ismerős, aki régen Vektoros volt, telefonos segítséget már volt hogy kértem.
alkatrész meg invest, agrotipp, a gömbfejek most a cnk hungáriától jöttek, de nem nagy különbség volt az ajánlatok közt (1-2ezer tételenként)
Elég sokan ismerik ezt a típust, ja és remélem hogy a motor-váltó nálam nem kerül sorra, 8500 óra van benne, ennek még illik menni, de asszem motort gyári felújítottat 1,5misiért lehet kapni bele. a váltó meg örök (ezt mondták) legyen igazuk!
Válasz #947. hozzászólásra

Motor váltó............ezek???
Van hozzá értő szakid ?
Alkatrészeket honnét?
Válasz #946. hozzászólásra
Elég húzós minden!
Most cseréltem korm.összekötő gömbfejeket 40e darabja, perselyezni kell a függesztőszárak orsóit, az is lesz oldalanként gyönge 30...
De mentségére szóljon h nem sokszor kell hozzányúlni!
Cseréltem még királycsap perselyt, az nem volt vészes, meg kartertömítést, az sem volt durva.
Ami durva hogy a gyári gömbfej 120e lett volna oldalanként...
7200 asok alkatrész árai mennyire kemények?
Felújitgatni , ráköltögetni,...... ez egyik másik részénél kb. mekkora tétel?
Válasz #944. hozzászólásra
Hívj fel reggel 705712798
Case 7140 traktorra nagyon surgosen kellene nekem hátsó felni.Lehet használt illetve új is.Esetleg lehet javító is aki meg tudná tobb helyen
megrepedt felnimet javítani.Segítségeteket elolre is koszonom.
Tisztelettel Kiskér.
Volt vlm case akció a masson nem harapott rá senki?
Farmallról vélemények (konkrétan 105 U) ? Legfőképp a hasonló kategóriáú gépekhez viszonyítva érdekel.....pl ár érték arány, fogyasztás stb....
Válasz #938. hozzászólásra Nekem egy éve van 5150-es Maxxum nem volt még nagyobb baja pedig isten tudja mennyi üzemóra van benne kb.8-10 ezer ! Alkatrészt kapni hozzá , de sorművelésre át kell variálni a nyomtávot alapból 240cm széles én csak nehezebb talajmunkára használom . Pedig jó lenne vele 6 soros műtrágyaszórós vetőgéppel vetni(de nekem az nincs) mert könnyedén elbírná ,6hengeres 5.9-es cummins motor van benne és 55mázsa!
Válasz #939. hozzászólásra
Azért kérdeztem, mert elég nagy méretű gép, de nagyon jó, anno a CASE egyik legbeváltabb modellje volt (olyan, mint a JD-nek a 4650, vagy a Fendt-nek a Favorit 5xx), nem nagyon adogatják el, ahol volt belőle. A kérdés pontosan erre irányult, hogy keskeny kerék megbírja-e, nem sűllyed-e nagyon a puha talajban... Alapból elég széles gumizással vannak mindenhol.
Válasz #938. hozzászólásra
Pénzért mindent lehet,univerzális traktor egy cégnél volt vagy 20 anno,répában is jártak persze megfelelő kerekekkel
Valakinek van Case IH Maxxum 5150-es traktora? Milyen az alkatrészellátása? lehet rá légféket rakni, ha most nincs? egyáltalán mik a vélemények? szűk sorba (45 cm) belefér?
Most vasaroltam egy CASE ih cs 150 masod kezbol. Valaki tudna-e segiteni egy hasznalati utmutatoval? Ha lehetne magyar nyelvu legyen.
Nem kerem ingyen.
Válasz #935. hozzászólásra
hello a case magnum260 traktor milyen érdemes venni ??
vagy vegyek inkább sdf et vagy jd--t
Válasz #933. hozzászólásra
Az ismerősömnek van Case 230 cvx felcsipelve 270Le-re. Több mint 4000 motoróra van nekik benne, meg vannak vele elégedve. Nekem is van hasonló kék kabátban de powershit váltóval. Én is meg vagyok vele elégedve, igaz eddig csak 1180 motorórás, de van a szomszádságomban mégegy ilyen mint az enyém az már tavaly 5000 óra felett járt, az elsőmeghajtás kardánkeresztjeit cseréltét. Ez a traktor 3 éven keresztül 1200 ha szántóföldel rendelkező gazdaság kulcstraktora volt. Egy 16145 Crystállal húzták az összes talajmunkát, aratáskor szállitásba is be voltak fogva.
Válasz #933. hozzászólásra
Valamivel több, mint egy éve használok ilyet, eddig különösebb gondja nem volt. A tartósságában én is csak reménykedni tudok, de azt gondolom, hogy az összes vario hajtóműre érvényes, hogy egy kicsit eltérő gondolkodásmódot igényel, mint a powershiftes. Nagyon jól és precízen irányítható vele a gép, kuplungolás nélkül is pillanatok alatt rá lehet vele állni a munkagépre.
hali,
Traktor vásárlás van napirenden, CaseIH Puma 200 cvx az egyik jelölt.
Van valakinek tapasztalata hasonló géppel? Mennyire jó a CVX váltó?
Élettartam?
A másik jelölt: John Deere 6190R direct drive váltóval.
Ezzel kapcsolatos észrevételek is érdekelnének.
Kösz
Válasz #931. hozzászólásra
Ilyesmit bármelyik gépkereskedőnél kapsz, ha nem szabványon kívüli kell.
Az Axiálnál egy golyó mintha 800 Ft körül lenne.
Ha jól értem, amit lejjebb írtál, neked sima Kat. 3/2-es golyók kellenének, és akkor nem kell perselyekkel sem szórakozni.
Válasz #926. hozzászólásra

Ilyeneket tudsz szerezni/eladni?
Perselyre van nagyobb szükségem, de ha jó áron van a dió akkor abból se baj ha van tartalék.
Válasz #928. hozzászólásra
Nem alŕfeküdtem nincs kardŕn .A hasa alatt lemeztokban megy az olajcsö. A kereskedö is mondta, A kitenčl volt beadva,mĺr elkelt. kb 1,5m lenne rĺ a gumi.+ahol kijött a bordŕstengely,folyt az olaj. Azt mondtĺk a Mc cormikosok,az ilyen hajtĺs csak segčd. Ezčrt vagyok rŕ kivĺncsi a rendes Mxu ra ez multikontrolleres volt.
Válasz #924. hozzászólásra
Keresd meg a Prillingereseket, tudnak Walterscheidet, meg minden mást is!
Válasz #927. hozzászólásra
Itt valamit elnéztetek. Minden elsőmeghajtású traktort amit a klaszikus mezőgazdasági piacra árulnak kardán hajtsa az első meghajtást. Az olajslágok amiket láttál az oldalán azok : 2 db kórmányé, 1 db első difizár, 1 db első tengely rugózás. Kardán az olajteknő alatt van letakarva, kintről nem lehet látni. Ezért is van az olajteknőn két oldalt kiengedő csavar az olajra. Ha jó árban van és neked megfelel miért ne. Amúgy ugyan az mint a NH TSA 125.
Kérdčsem-Multkor nčztem egy 2007es multicontroller es Case ih mxu125 öt. Az elsö kereket nem kardŕn hajtotta,hanem a vĺltobol kijött alol kis borda ez hajtott szivattyu fčlet,majd a hasa alatt burkolva mentek a csövek. Ez valami hidraulikus dolog? Gondolom rakĺs lamellŕval. Mind ilyen vagy csak ez valami specialitŕs? Azt mondtŕk ez arra nem valo,hogy egčsz nap veressem vele a 3 fejet 4*4be. A normĺl mxu az kardŕnos? //Mc cormic bol meglehet venni egy 2002-03 évjŕratot ami Ih 130as vŕltoju,perkins motoru kb 100 max 120le Azt tudom,hogy a nagyok rosszak (vŕlto) Viszont ŕr arŕnya jobb,s kčnyelmesnek tünik a fülke is.
Válasz #924. hozzászólásra
Ilyeneket tudok
Válasz #924. hozzászólásra

Hát ja.
Kat. 3/2-es golyó?
Diók és perselyek érdekelnek.
Az függesztőkarok gyorskspcsolóiba 3. Kat dió megy, a 3pont pedig hidraulikus és 2kat dió megy bele. Viszont itt láttam perselyt amivel a legnagyobb dió furatátmérőt is le tudom szűkíteni. Van olyan eszközöm aminek 20as csapja van és a 26os furatban kottyan.
Na ez elég szemis lett.
Diók és perselyek érdekelnek.
Az függesztőkarok gyorskspcsolóiba 3. Kat dió megy, a 3pont pedig hidraulikus és 2kat dió megy bele. Viszont itt láttam perselyt amivel a legnagyobb dió furatátmérőt is le tudom szűkíteni. Van olyan eszközöm aminek 20as csapja van és a 26os furatban kottyan.
Na ez elég szemis lett.
Válasz #920. hozzászólásra
Én még a KITÉ-t sem tudtam, csak az Axiált, de ez nem jelenti azt, hogy esetleg akármelyik kereskedő ne tudna esetleg beszerezni, kérdezz rá, hátha.
Vagy épp te magad is megpróbálhatod kintről.
Nekem eddig egyszer kellett ilyesmi egy kis Landinihez, de az valami olasz gyártmány volt, és raktárról adta az Axiál.
Csak az infó kedvéért: 90LE-s trakihoz komplett olasz függesztő orsó kb. 30ezer Ft.
Mire lenne szükséged? cikkszámod van?
Válasz #917. hozzászólásra
Szia Bárány.
Remek dolgok vannak itt. Walterscheid termékeket csak az Axiálon vagy a Kitén keresztül tudok venni/rendelni?
Hívtam a telefonszámot, de egy német hangposta volt csak.
Köszi: Bence
Válasz #918. hozzászólásra
Igaza van mind a kettőtöknek!Annyit tennék hozzá,hogy modern géppel is lehet sz@rul dolgozni ha nincs meg a megfelelő szaktudás.Az egyik cég köszörült nekem főtengely(az országban 2 db ilyen modern köszörű van)
6 óra után megszorult.Utána egy használt főtengelyt adtak az enyém helyet
amit elvittek meg köszörűltetni egy békebeli padon.És az jó lett.
Válasz #914. hozzászólásra
Ez biztos ,hogy igy van. Viszont különbözö colos dolgok pl Jd,vagy plazma,vizsugaras,lčzervŕgŕsok, vagy pl motorblokkot čs hengerfejet sikköszörültettem,egy rčgi gčpčt,ott azčrt ha ugyanazon az ŕron van akkor a modernebbet vŕlasztom. Olyan ez,hogy pl egy Rŕba is annyiért lazitozott volna nekem mint a 6honapos 350er R JD. Amibe beülve luxuskörnyezetben kisčrtem včgig,hogy mindenhol 70cm húzza e,ha mŕr fizetek. Olyan az a gčp mint egy ĺlom. 40fokban ůgy dolgozott,hogy csak ůgy repedt a föld az eszköz körül+ 8-9km hůzta a 7 kčst Bivaly erös modern gčp.Persze nem kell lenčzni a rčgebbi technikŕt sem,de azt tudomŕsůl kell venni,hogy a vilŕg megy elöre. Mčgha elčrhetetlen egy modern gčp akŕr traktor,akĺr egy hasonŕru eszterga
A lenti linken sokmindent meg lehet találni (árakat nem, azt pl. az Axiálnál), még olyan trakihoz is, amin gyárilag nem Walterscheid van.
Katt ide!
Válasz #915. hozzászólásra
Válasz #912. hozzászólásra
EZ LENNE?
Válasz #892. hozzászólásra
1000éves esztergasgépen is ugyanazt a munkát csinálod mint a csilivili újon ha az 1000 éves renben van.Nekünk van 1978as E400-unk megcsinálok rajta mindent rendben van minden része az egyedi darabokat a csúcs helyeken is egyetemes gépen csinálják abba meg nincs sok új max a nóniusz helyett van valami digitális szar mert a mai hülyegyerekek már számolni sem tudnak.
Válasz #910. hozzászólásra



Nocsak...tilosban jársz?
Válasz #911. hozzászólásra
De ha van katalógusod, ki tudod keresni, mert kicsit lejjebb találsz képet róla.
Szia!
Sajnos olyanom nincs.
Válasz #909. hozzászólásra
hello.
Van cikkszámod, csak kivácsi lennék mennyi az új?
psszttttt hal kan
Válasz #904. hozzászólásra




Kettővel sem fogja megúszni.
De tudja is, látod, ide se merte tolni egész este a képét!
Válasz #906. hozzászólásra

Az árról még nem tudok nyilatkozni.
Holnap megmondom, mennyi a mostani meló.
Aztán meg referálok majd a végső megoldás anyagi vonzatáról is.
Válasz #906. hozzászólásra
A fčl Hajdu itt kčsziti az alkatrčszeit. Wts kombĺjnhoz ferdefelhordo tengelyt a szezon közepčn sehol semmi,ezek 200pĺr e kite 540+fa,Jd techn 350e. Komoly gčpek vannak
Válasz #901. hozzászólásra
Úgy érted, komplett függesztő orsót is legyártanak? Ha igen, mennyiért?
Ez érdekes lehet.