Válasz #1496. hozzászólásra bocs de este már nem voltam,szerencsére ilen gondom még nem volt,3x fogyott ki a gázolaj,és spré nélkül nem indult be,hiába légtelenítettem,eg szisszenés és már indult is,mint írta egy kolléga lehet,hogy az a nyomástartószelep lehet a bűnös
Válasz #1487. hozzászólásra
Üdv!
Hasonlót csinált egy mega 370-es is. Ha leveszed a motorburkolatot amin a merci jel van, akkor a burkolat alatt a motor jobb oldalán van egy ha jól emlékszem 22es kulcsnyílású szemes csavar. Ha kiveszed a csavart meg elmozdítod a csövet alatta van egy szelep, lehet elég kipucolni, ha nem segít akkor csere, a megánál ez volt a megoldás, volt amikor indult volt amikor tápszivattyúzva is alig-alig akart beindulni.
Véleményeteket kérném, a MEDION 5-ből háromszor beindúl, 2-szer meg fel kell tápszivattyúzni.
Van, hogy hónapokig áll, és pöcre indul, van hogy másnap meg már nem.
Beleépítettem egy visszacsapót a szívó ágba a tankhoz, de ez sem használt.
Az evo.sok, újításokat tartalmazták. Mellyek a későbbi szériákban már alapként szerepeltek. Volt itt pár verzió CAT-Perkins -Merga mocik. Cebis -valamint a fapados sima kijelzős...stb. Lényeg viszonylag ha lehet, kevés valós üzemórásat találjon. Ritka de nem lehetetlen.
Valószínű a gomb szarakodik, nekem a motolla emelő szokta ezt csinálni néha, olyankor rányomok a le gombra és utána meg szokott állni az emelés. két három évvel ezelőtt többször csinálta de mostanában már nem lehet megjavult a gomb.
Kérdeznék egy hibát: medion 340-ről, ha emeljük a vágóasztalt néha nem áll meg , emel tovább
akkor lefelé megnyomjuk a gombot elindul lefelé de mikor a le gombot elengedjük egyből megy felfelé
de ezt is csak néha
esetleg tudtok rá mondani valamit?
Dehát a cséplőszélessége rosta szélessége csak 1480mm mint egy erősebb 5ládás gépnek!!!
Lexion 650-nek ami 6ládás 1550mm széles a rostája és az 580-asnak is!
Mondjuk kukoricában a rekordot talán mégis a 760-as CAT Lexion tartja 16soros adapterrel, igaz azt nemtudni egy rostával vágta e aztis tökre felnyitva avagy sem!?!?
No mindegy, 9méteres asztaltól kisebbet nemszabad venni! Mármint ha nagy kombájn van
a 760 nem kis rotoros... A 740=570c, 750=570, ezek a kicsik, 760=580, 770=600, ezek a nagyok, 780 felette áll mindnek, és méreteiben nagyobb mint bármely korábbi vagy jelenlegi gép...
Válasz #1457. hozzászólásra
Elviszi az tény.............De ha nem módosítottak a rotor csapágyazáson..Valamint a csonk cserén, akkor hol van anyag bőven ott elég a 7.5 A kis rotorosnak.
Ugyan már! Egy 760-as szinében sem hasonlít egy 480-asra. Azért +100 le nem gyerekjáték! A többi innovációt nem is említve! Ahol alacsonyabb termések vannak, mint pl. a Jászságba ott még a 480-as is eldolgozgat a 9m-essel, a 760 meg szerintem bárhol! már megkockáztatnám, hogy a 10,5-es asztalt is elvinné, visítva meg a 12-es szalagosat (az egyenletesebben eteti a kombájnt, mindig egy mérettel nagyobb mehet belőle...).
Lexion 760-as van valakinek vagy arat valahol az országban???
Megnézném mit tud!?!
C13-as 500lovon járatott nagy motor, 11köbös magtár, és szerintem egy kicsit keskeny bél, 1480mm szélességű.
Kíváncsi lennék egy 9,2-es asztallal hogyan muzsikálna
7302 hozzászólás
A kép lemaradt! :)

Válasz #1502. hozzászólásra
Ezt fejtsd ki milyen motorról van szó? És mit jelez?
Üdv. Valaki találkozott-e ilyen problémával...reggeli indításnál...ameddig a motor el nem éri az üzemi hőfokot addig jelez...mi lehet ennek az oka?
Válasz #1500. hozzászólásra
köszönöm a válaszod
napközben mindíg beindúl.
nincs köze hogy hideg vagy meleg avan
de ha minden nap aratúnk akkor 3-4 nap után egyszer
van télen egy hónapig áll és rögtön beindúl, de olyan is van, hogy másnap már nem
Válasz #1498. hozzászólásra


A gond az csak akkor jelentkezik ha több napot áll a gép vagy folyamatos mindennapi reggeli indításkor esetleg nap közben is??
Válasz #1497. hozzászólásra


Én is azt gondolom, hogy az lehet a gondja Medionnak nyomástartó szelep. Mennyi óra van a masinában?
?
Válasz #1496. hozzászólásra bocs de este már nem voltam,szerencsére ilen gondom még nem volt,3x fogyott ki a gázolaj,és spré nélkül nem indult be,hiába légtelenítettem,eg szisszenés és már indult is,mint írta egy kolléga lehet,hogy az a nyomástartószelep lehet a bűnös
Válasz #1490. hozzászólásra
Neked mi a véleményed?
(te sok mindent láttál már)
köszönöm a tanácsokat próbálgatjuk majd őket.






Higgyjétek el olyan idegesítő, hogy idáig -20 fokban beindúlt mostmeg minden reggel izgul apám, hogy beindul-e de van úgy 5 napig indúl utánna nem.
mindent kipróbálok, mert ez idegfeszítő
ha valaki tud esetleg, szóljon még hozzá
Válasz #1487. hozzászólásra
Üdv!
Hasonlót csinált egy mega 370-es is. Ha leveszed a motorburkolatot amin a merci jel van, akkor a burkolat alatt a motor jobb oldalán van egy ha jól emlékszem 22es kulcsnyílású szemes csavar. Ha kiveszed a csavart meg elmozdítod a csövet alatta van egy szelep, lehet elég kipucolni, ha nem segít akkor csere, a megánál ez volt a megoldás, volt amikor indult volt amikor tápszivattyúzva is alig-alig akart beindulni.
Úgy legyen csak nem értem még hogy miért!Válasz #1492. hozzászólásra
Válasz #1491. hozzászólásra
semmi másra, csupán befog indulni.
mindig
És az mire lesz jó?Válasz #1488. hozzászólásra
Válasz #1489. hozzászólásra csak ez CRmotor
A szívóágba hiába teszel szelepet,ha a nyomástartó szeleped a hibás!Válasz #1487. hozzászólásra
Válasz #1487. hozzászólásra
Zoli!
A tankból vedd ki a búvárcsöveket!
A szívó és visszafolyó egy magasságban van függőleges irányultságban és egymás mellett is.
Vágj vissza a visszafolyóból vagy 30centit, lényeg, hogy ne egy szinten kavarjonak egymásnak a csövek.
Véleményeteket kérném, a MEDION 5-ből háromszor beindúl, 2-szer meg fel kell tápszivattyúzni.
Van, hogy hónapokig áll, és pöcre indul, van hogy másnap meg már nem.
Beleépítettem egy visszacsapót a szívó ágba a tankhoz, de ez sem használt.
az 5 ládás wts-ből elég sok van a használtpiacon, azoknak van valami nyűgje vagy csak kinőhették őket?
Válasz #1483. hozzászólásra



Csak a csillagos.........
Válasz #1478. hozzászólásra

Szerintem meg csakis a CATer motoros jöhet szóba!
az való az ipari világba, a többi csak brüngőzésre jó hehe
Válasz #1479. hozzászólásra
Az evo.sok, újításokat tartalmazták. Mellyek a későbbi szériákban már alapként szerepeltek. Volt itt pár verzió CAT-Perkins -Merga mocik. Cebis -valamint a fapados sima kijelzős...stb. Lényeg viszonylag ha lehet, kevés valós üzemórásat találjon. Ritka de nem lehetetlen.
Válasz #1479. hozzászólásra
A szürke alváz 98-tól van...
Válasz #1479. hozzászólásra
Az Evo 2001-töl van,pont azokban van a C9 CAT motor...
Válasz #1478. hozzászólásra
Azok mikortól vannak ?
Szürke/teli feliratokról beszél.................
No meg mik azok az EVO-s szériák ?
Válasz #1477. hozzászólásra

Csak a csillagos motorral.......
Ismerősöm Lexion vásárlás előtt áll. A 450-es vagy 460-as felé kacsingat. Kérdezné véleményeteket, tapasztalatok és mikre figyeljen vásárláskor.
Válasz #1475. hozzászólásra
nagyon sok eső volt itt is , de csalós a talaj megbírja a konbájnt a szemhordással van a baj, de az mtz helyett befogjuk a jd-ket
azt hittem egy hétig nem tudunk rámenni, ma már többen is vágják, holnap kezdünk mi is
Válasz #1474. hozzászólásra


Rá tudtok menni a földre? Mennyi eső volt nálatok???
Válasz #1473. hozzászólásra
köszönöm a tanácsot, holnap szétszedem, mert hétfőn folytatjuk a kukoricát
Válasz #1472. hozzászólásra


Valószínű a gomb szarakodik, nekem a motolla emelő szokta ezt csinálni néha, olyankor rányomok a le gombra és utána meg szokott állni az emelés. két három évvel ezelőtt többször csinálta de mostanában már nem lehet megjavult a gomb.
Válasz #1471. hozzászólásra
holnap átrakjuk, és köszönöm a tanácsodat
Válasz #1470. hozzászólásra
igen, próbáld meg átszerelni a motolla valamelyik gombját
Válasz #1469. hozzászólásra
gondolod, hogy amit kézzel megnyom az lenne a hibás?
ebben a gépben 4000 üzemóra van lehet ez a baja?
Válasz #1468. hozzászólásra
cseréltünk már kis nyomókapcsolókat többször(valami nyócezer darabja)
Kérdeznék egy hibát: medion 340-ről, ha emeljük a vágóasztalt néha nem áll meg , emel tovább
akkor lefelé megnyomjuk a gombot elindul lefelé de mikor a le gombot elengedjük egyből megy felfelé
de ezt is csak néha
esetleg tudtok rá mondani valamit?
Fecó nefeledd kérdéseimet
http://www.youtube.com/watch?v=0r0XYuZwL5g
Ilyen kombájn, olyan kombájn...
Nesztek!
http://www.youtube.com/watch?v=0r0XYuZwL5g
Válasz #1460. hozzászólásra
No és a 630Lexion belett e már vetve keményebben?
Válasz #1460. hozzászólásra
Amúgy Te melyiket vennéd a kettő közül?
JD S670i prodrive vagy Lexion 760 ?
580-asból van kettő Miskolc mellett, egyszer ha alkalmam lesz beleülök, kíváncsi vagyok hogyan mennek, mit bírnak
Válasz #1460. hozzászólásra
Dehát a cséplőszélessége rosta szélessége csak 1480mm mint egy erősebb 5ládás gépnek!!!
Lexion 650-nek ami 6ládás 1550mm széles a rostája és az 580-asnak is!
Mondjuk kukoricában a rekordot talán mégis a 760-as CAT Lexion tartja 16soros adapterrel, igaz azt nemtudni egy rostával vágta e aztis tökre felnyitva avagy sem!?!?
No mindegy, 9méteres asztaltól kisebbet nemszabad venni! Mármint ha nagy kombájn van
Válasz #1459. hozzászólásra
a 760 nem kis rotoros... A 740=570c, 750=570, ezek a kicsik, 760=580, 770=600, ezek a nagyok, 780 felette áll mindnek, és méreteiben nagyobb mint bármely korábbi vagy jelenlegi gép...
Válasz #1457. hozzászólásra
Elviszi az tény.............De ha nem módosítottak a rotor csapágyazáson..Valamint a csonk cserén, akkor hol van anyag bőven ott elég a 7.5 A kis rotorosnak.
Válasz #1455. hozzászólásra

ehe 780 Horsch bácsié
http://farmweb.cz/index.php?page=view_gallery&gal=48232
Válasz #1456. hozzászólásra
Ugyan már! Egy 760-as szinében sem hasonlít egy 480-asra. Azért +100 le nem gyerekjáték! A többi innovációt nem is említve! Ahol alacsonyabb termések vannak, mint pl. a Jászságba ott még a 480-as is eldolgozgat a 9m-essel, a 760 meg szerintem bárhol! már megkockáztatnám, hogy a 10,5-es asztalt is elvinné, visítva meg a 12-es szalagosat (az egyenletesebben eteti a kombájnt, mindig egy mérettel nagyobb mehet belőle...).
Válasz #1455. hozzászólásra
A 7.5m tartósan elég volna neki. Mint anno a 480-as nak.
Lexion 760-as van valakinek vagy arat valahol az országban???
Megnézném mit tud!?!
C13-as 500lovon járatott nagy motor, 11köbös magtár, és szerintem egy kicsit keskeny bél, 1480mm szélességű.
Kíváncsi lennék egy 9,2-es asztallal hogyan muzsikálna