Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR409.67 FtUSD391.08 FtCHF438.79 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Azt mondják duplakerék is sokat segít!!!
Van egy fórumot ismerő ember kinek ikres JD kombájnja van és Ő tudott mindigis legtovább aratni, persze hátsó hajtása is van plusszban.
Segítség!
Lehet hogy Terra Trackot (persze hátsóhajtással) kell vennem...sajnos a sima 4x4 is kevés (szívesebben vennék egy Montana Lexit összecsukható GABONAasztallal.
Van tapasztalat a Terráról ill van valakinek a közelében ilyen amit sokszor lát?
Hogy ba.a meg ez nem volt tervezve és ugye egy TX66 6,2millió egy CS 660 12 egy 420 Lexi 12,5 a 440 Lexi meg 19 és bőven elég lenne(mint a többi is) ezket ki is próbáltuk...
A legnagyobb jóindulat mellett mondom, h. érdekes ez a vita, v. inkább megmosolyogtató. Ennél már csak a kérdés poénosabb. " Ajánljátok-e szolgáltatásra? " Próbálom elképzelni a lehetséges válaszokat........pl egy a sok közül - ' nem ajánlanám mert sok gázolajat eszik naponta, inkább kisebb kombájnt vegyél ' Erre írhatná valaki, ' akkor inkább vegyél egy kaszát, az eszik a legkevesebbet ' ..........................
szerintem a Mega az megbízhatóbb! Én vennék inkább kettő darab Mega 204 és azzal nyomnám a bérmelót, kettő gép az több mint egy, és ha valamelyik meg is áll akkor is azért a másikkal megy a meló és nyugodtabb a melót megrendelő gazda is! Én így csinálnám két kicsi több mint egy nagy!
Sziasztok
CD 108 SL melle szeretnek vasarolni egy hasonlo megbizhatosagu es teljesitmenyu kombajnt,csak fiatalabbat.szerintetek mjen felelne meg?
elore is koszi a valaszt!!!
Válasz #1382. hozzászólásra
Nekünk a szívó 0,2 a kipufogó pedig 0,3-ra lett beállítva. Amikor szedtük szét feljavítani, akkor sem volt akkora hézag. Nincs se csörgés, illetve semmi olyan hang a motorból ami egészségtelenségre utalna. most melyik páros lehet akkor a nyerő?
Jaj de jó ezt hallani ennyire lett beállítva, egyébként nem volt semmi baja a motornak, csak én is úgy gondoltam az üzemóra miatt, hogy nem árt rendbe szedni, szelepek kicserélve illetve porlasztók stb.. megy mint a nyíl.
Azért aggasztott picit a dolog mert ismerősömnek más csinálta ugyanilyen kombájn és motor is (ott szelepbeszakadás volt), de ők 0,4-0,6-ra állították, de szerintem az nagyon sok.
Köszi az infot!
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy tudja e valaki mennyire kell állítani a szelephézagot, OM 366 LA merci motornál?mennyi a bemeneti és a kimeneti hézag?
208-as megáról van szól egyébként..
Köszi előre is.
üdv
Azt tudod mennyi időt kell várni rá hogy meg lehessen venni, ilyen ócóóóóóóóó pízért??????? De azért tegyük hozzá van még más adó is ami terheli a vásárlást, igaz visszajön jobb esetben de az több hónap, azt is meg kőőőőőőőő addig valahogy finanszírozni.
megveszel hozzá minden asztalt kocsit oldalkaszát stb. 100 milka.+ kamatok
levágsz 10 év alatt 10-12 ezer hekit akkor már "ingyenbe" lesz.
Na onnan degeszre keresheted magad vele!!!!
Sok hozzászólást olvastam. C9 van a kombiban. Igaz kicsit sokat kell tekerni hidegben. Melegen hamarabb röffen. Viszont bitang jó. Nálunk vannak homokos laza földeket partok, simán felmegy rá, észre sem veszi, teli tartállyal zúzóval. Fogyasztásra megint nem lehet panasz, előtte volt CD106 TX66 mindkettőnél takarékosabb. Olajat nem eszik ha tiszta a levegőszűrő, van amikor napközben cserélni kell ha olyan a széljárás. 250 üzemórát kibírja utántöltés nélkül is. Mit lehetne ettől többet várni? Na jó az nehéz indulás....
Egy kicsit tovább kel indítózni a Meci motort is, de az szerintem az 1200 bár miatt van, én azt gondolom. Ott nincs semmi visszavezetés a motorba megy minden füst ki a szabadba. De a rendszerben állandóan kell az a nyomás, lehet csak utána nyitja a porlasztókat.
Én azt gondolom a magasnyomású rendszer miatt van az hogy tovább kell önindítózni a rendszert. A rendszert állandó 1200 bárra kell felnyomni, de az is lehet, hogy be van építve az egész rendszerbe egy idővolumen, hogy mennyi idő után nyissanak a porlasztók. Tudomásom szerint egy neves német autógyártó már azt is számoltatja az autóval hogy hányszor nyomja le a sofőr a fékpedált. Ha eléri a bizonyos fékezést akkor csere az egész rendszernek sok száz ropiért! Ez olyan lehet mint a nyomtatók darabszámolási programja!
Amúgy CAT motorra rátérve az is lehet, hogy nem állít senki utána az injektoroknál a hézagokra.
Gépkönyv szerint 1000óránként kellene ellenőrizni-állítani, szerintem még senki sem nézett rá egy C-s motorra sem.
Énsem meg ameddig úgy viselkedik mint ahogy kell nem is bontom meg mi a lópikuának.
A régi Ferga kombájnban az adagolós Sisu motor akar a pöcc úgy indult, és 17szezon után ellenőriztem le először a szelephézagát hehe
nekem ezt szerelő mondta,
egyáltalán miért baj az ha kicsit többet kell tekertetni?
Legalább hamarabb tönkremegy az önindító és vesz hozzá a delikvens alkatrészt.
7257 hozzászólás
Válasz #1408. hozzászólásra
Azt mondják duplakerék is sokat segít!!!
Van egy fórumot ismerő ember kinek ikres JD kombájnja van és Ő tudott mindigis legtovább aratni, persze hátsó hajtása is van plusszban.
Így is lasabban süllyed a gép, szerkessz rá
Segítség!
Lehet hogy Terra Trackot (persze hátsóhajtással) kell vennem...sajnos a sima 4x4 is kevés (szívesebben vennék egy Montana Lexit összecsukható GABONAasztallal.
Van tapasztalat a Terráról ill van valakinek a közelében ilyen amit sokszor lát?
Hogy ba.a meg ez nem volt tervezve és ugye egy TX66 6,2millió egy CS 660 12 egy 420 Lexi 12,5 a 440 Lexi meg 19 és bőven elég lenne(mint a többi is) ezket ki is próbáltuk...
A legnagyobb jóindulat mellett mondom, h. érdekes ez a vita, v. inkább megmosolyogtató. Ennél már csak a kérdés poénosabb. " Ajánljátok-e szolgáltatásra? " Próbálom elképzelni a lehetséges válaszokat........pl egy a sok közül - ' nem ajánlanám mert sok gázolajat eszik naponta, inkább kisebb kombájnt vegyél ' Erre írhatná valaki, ' akkor inkább vegyél egy kaszát, az eszik a legkevesebbet ' ..........................
Válasz #1405. hozzászólásra
De az egy nagy is megdögölhet bár mikor!
Válasz #1404. hozzászólásra
NEM!
két közepes is kevesebb mint egy nagy...
Az igazi idegesség meg mikor mind a két gép áll.
Persze ez is csak előfordulhat, egy jó gép az megy prímán kevés gonddal.
Viszont ha nincse két fain kombájnos akkor bukott mégjobban a kétgépes történet.
Válasz #1401. hozzászólásra
szerintem a Mega az megbízhatóbb! Én vennék inkább kettő darab Mega 204 és azzal nyomnám a bérmelót, kettő gép az több mint egy, és ha valamelyik meg is áll akkor is azért a másikkal megy a meló és nyugodtabb a melót megrendelő gazda is! Én így csinálnám két kicsi több mint egy nagy!
Válasz #1401. hozzászólásra
Attól függ mennyi bérmunkád van. S hogy főként milyen terményekből áll össze. Főleg a gabonára..és az ideges kuncsaftokra gondolok.
Válasz #1401. hozzászólásra
Mennyiért?
Sziasztok. Lexion 430rol vélemények tapasztalatok? Ajánlja valaki bérmunka végzésre?
Válasz #1399. hozzászólásra
Digitális motorv...
Válasz #1398. hozzászólásra
Nagy nincs,módositott tisztitórendszer, mega kabin...
Válasz #1397. hozzászólásra
nem ismerem a Mediont,nagy kulonbseg van a Dominatorhoz kepest?
Válasz #1396. hozzászólásra
Talán a Medion 340...
Sziasztok
CD 108 SL melle szeretnek vasarolni egy hasonlo megbizhatosagu es teljesitmenyu kombajnt,csak fiatalabbat.szerintetek mjen felelne meg?
elore is koszi a valaszt!!!
Válasz #1394. hozzászólásra
Meg ez is orosz...
Némi paletta
Válasz #1392. hozzászólásra
om 906-osnál
nincs gond
Válasz #1390. hozzászólásra
Medionban mikor cserélték szelepékeket???
Válasz #1389. hozzászólásra
Krisztálnál a a szelepék szoknyás alátétjéről szakad le a szoknya 8000-10000 óra között de akár előbb is ha gány a minőség
Válasz #1389. hozzászólásra
több motorba beestek a szelepek és szétvert mindent 6-7000óra között párezer forintból megvan érdemes kicsrélni őket
Válasz #1380. hozzászólásra
Addigra nagyon beverődnek, vagy megkopnak az ékek???????
Válasz #1385. hozzászólásra
Köszönöm az infókat és a hozzászólásokat! Én úgy hagyom ahogy be lett állítva, vagyis 0,2-0,3 szerintem így minden ok! üdv
Válasz #1384. hozzászólásra
http://www.benzworld.org/forums/unimog/1412443-valve-adjustment-sbu-unimogs-3.html
Válasz #1384. hozzászólásra
a 0.4-0,6 os szelephézag a v6-os om 441-esé
Válasz #1382. hozzászólásra
Nekünk a szívó 0,2 a kipufogó pedig 0,3-ra lett beállítva. Amikor szedtük szét feljavítani, akkor sem volt akkora hézag. Nincs se csörgés, illetve semmi olyan hang a motorból ami egészségtelenségre utalna. most melyik páros lehet akkor a nyerő?
Válasz #1382. hozzászólásra
http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2010/049/c/8/Ariel__s_Other_Outfit_by_princeofpixels.png
Válasz #1379. hozzászólásra
A szivö szelep 04 kipufogó 06.
üdv
Válasz #1380. hozzászólásra
Jaj de jó ezt hallani ennyire lett beállítva, egyébként nem volt semmi baja a motornak, csak én is úgy gondoltam az üzemóra miatt, hogy nem árt rendbe szedni, szelepek kicserélve illetve porlasztók stb.. megy mint a nyíl.
Azért aggasztott picit a dolog mert ismerősömnek más csinálta ugyanilyen kombájn és motor is (ott szelepbeszakadás volt), de ők 0,4-0,6-ra állították, de szerintem az nagyon sok.
Köszi az infot!
Válasz #1379. hozzászólásra
Nincsrajta a szelepdeknin? mintha 0,2 0,3 lenne de már régen csináltam,5000 óra után ajánlatos szelepékeket is cserélni
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy tudja e valaki mennyire kell állítani a szelephézagot, OM 366 LA merci motornál?mennyi a bemeneti és a kimeneti hézag?
208-as megáról van szól egyébként..
Köszi előre is.
üdv
Válasz #1373. hozzászólásra
Azt tudod mennyi időt kell várni rá hogy meg lehessen venni, ilyen ócóóóóóóóó pízért??????? De azért tegyük hozzá van még más adó is ami terheli a vásárlást, igaz visszajön jobb esetben de az több hónap, azt is meg kőőőőőőőő addig valahogy finanszírozni.
CD 108 Maxi -ról mi a vélemény? Annyit tud mint egy 204-es, csak olcsóbban. Kinti lenne, hátha ki lehetne fogni egy nem agyonhasznált vezérgépet....
Válasz #1375. hozzászólásra
12 év alatt évi 3milla ráköltés ......
12 fölött meg ? 6?
Válasz #1374. hozzászólásra
megveszel hozzá minden asztalt kocsit oldalkaszát stb. 100 milka.+ kamatok
levágsz 10 év alatt 10-12 ezer hekit akkor már "ingyenbe" lesz.
Na onnan degeszre keresheted magad vele!!!!
Válasz #1373. hozzászólásra
karaly
bérmunkába 1 ilyen mikor hozza majd a sok +ot?
1 4 betűs szót keresünk ide........
Válasz #1370. hozzászólásra
650 = 220 ezer
660 = 230 ezer juró kb. tavalyi ár
az idei azt hiszem + 5%.
Válasz #1371. hozzászólásra
sose lehet tudni ............... milyen kaliberű kombinyóvadász pajtyijai vannak a emberfiának
Válasz #1370. hozzászólásra
Netán bepízőőőőőőőtééééél a 30ft kuccábóóóóóóóóóóóól????????
650 660 670esekről mi a hír, áraikról ki van képben?
Sok hozzászólást olvastam. C9 van a kombiban. Igaz kicsit sokat kell tekerni hidegben. Melegen hamarabb röffen. Viszont bitang jó. Nálunk vannak homokos laza földeket partok, simán felmegy rá, észre sem veszi, teli tartállyal zúzóval. Fogyasztásra megint nem lehet panasz, előtte volt CD106 TX66 mindkettőnél takarékosabb. Olajat nem eszik ha tiszta a levegőszűrő, van amikor napközben cserélni kell ha olyan a széljárás. 250 üzemórát kibírja utántöltés nélkül is. Mit lehetne ettől többet várni? Na jó az nehéz indulás....
Válasz #1367. hozzászólásra
Egy kicsit tovább kel indítózni a Meci motort is, de az szerintem az 1200 bár miatt van, én azt gondolom. Ott nincs semmi visszavezetés a motorba megy minden füst ki a szabadba. De a rendszerben állandóan kell az a nyomás, lehet csak utána nyitja a porlasztókat.
Válasz #1366. hozzászólásra
CommonRail van 2001 óta, de a ..20 és ..30-as JD-k nem csinálták ezt, csak az R-esek....
Én azt gondolom a magasnyomású rendszer miatt van az hogy tovább kell önindítózni a rendszert. A rendszert állandó 1200 bárra kell felnyomni, de az is lehet, hogy be van építve az egész rendszerbe egy idővolumen, hogy mennyi idő után nyissanak a porlasztók. Tudomásom szerint egy neves német autógyártó már azt is számoltatja az autóval hogy hányszor nyomja le a sofőr a fékpedált. Ha eléri a bizonyos fékezést akkor csere az egész rendszernek sok száz ropiért! Ez olyan lehet mint a nyomtatók darabszámolási programja!
Amúgy CAT motorra rátérve az is lehet, hogy nem állít senki utána az injektoroknál a hézagokra.
Gépkönyv szerint 1000óránként kellene ellenőrizni-állítani, szerintem még senki sem nézett rá egy C-s motorra sem.
Énsem meg ameddig úgy viselkedik mint ahogy kell nem is bontom meg mi a lópikuának.
A régi Ferga kombájnban az adagolós Sisu motor akar a pöcc úgy indult, és 17szezon után ellenőriztem le először a szelephézagát hehe
A régi mindenben jobb.
Válasz #1363. hozzászólásra
Az nyuszi szerelö...
Válasz #1359. hozzászólásra
nekem ezt szerelő mondta,
egyáltalán miért baj az ha kicsit többet kell tekertetni?
Legalább hamarabb tönkremegy az önindító és vesz hozzá a delikvens alkatrészt.
Válasz #1361. hozzászólásra
Válasz #1358. hozzászólásra
Mechanikus adagolóval van a hármas golfban 200 lú...
Válasz #1356. hozzászólásra
Ott volt előttük felvették