Válasz Bárány #2605. hozzászólásáraNagyon szubjektív ez a traktor vásár.
Nekem a döntés: először is magam veszem nem a fikázóknak.
-új gép legyen
-használt gép beszámitás elképzelt áron
-2,5% hitel
-szervíz közel legyen /30km/
-a gép fizikális méretei
-műszaki tartalom
-értéktartás
és nem fontossági sorrendbe írtam.
Válasz almás_56192 #2604. hozzászólásáraSzerintem tudott volna, ha akar, hiszen van neki, de inkább nem akart.
Mára a Claas traktor kifejezetten erős konkurens, és a darabszám se annyi már, mint a Renault idején volt. Utóbbi miatt mondjuk tényleg lehet, hogy nem tudott volna eleget gyártani a JD.
De a valódi okokat nyilván sose fogjuk megtudni.
Egyébként én néhány környékbeli ismerős cég és maszek tapasztalai alapján egyértelműen a JD motort tartom többre.
Válasz fexco #2603. hozzászólásáraEngem kifejezetten nem érdekel a jd motor nem hiszek abban, hogy a legjobb. Csak az eladott darabszám van mögötte, viszont a jd nem tudott tier4-es motort adni a claasnak.
Válasz almás_56192 #2602. hozzászólásáramultkor olvastam a gépmax-ba,egy 3500orás axiont atomjaira szettek,ogy megvizsgálják mekkora kopás jelentkezik,egy modern traktoron enny ora után,többek között a motorja ennk is ftp,és jelen voltak az ftp szakemberei is a kiértékelésnél,megjegyezték,hogy gondolták,hogy tiszta lesz a motor belül,meg nem lehetnek nagy hopások,de még a vártnál is tisztább,és szinte kopásmentes motor belsőt szettek szétt....ezt többek között azzal magyarázták,hogy ők csak tiszta levegőt vezetnek a motorba,vagyis nemvezetik vissza a kipufogo gázokat...szerintem van benne valami....nekem is a nh-ba ftp van,6700ccm,a hangja teccik a legjobban,szerintem az egyik legjobb motorok...itt nemrég irták1páran,hogy kár,hogy a jd-helyett ftp lesz,nembiztos....
Válasz *** HM *** #2600. hozzászólására13,7 miska + fa (A Landinit igen jól számolták be, de juszt se mondom meg, mennyiért.)
7000 óráig a szerviz mostani árakon valahol 2-3 misi között lesz, de ez nálam sok év, úgyhogy ide jósnő kellene.
Válasz Bárány #2588. hozzászólásáraNagyon "Claas"!!!
Sok problémamentes üzemórát kívánok.
Mielőtt nagyon összesároznád, kerülj vele vagy kettőt, hagy irigykedjenek a helyi gazdák (is).
Válasz almás_56192 #2594. hozzászólására
Kis híján ilyet vettem én is, de aztán megláttam azt a 410-est.
Azért az az újfajta biztos, még komfortosabb. Bár a Claasok komfortjával sose volt probléma.
(Ez nem JD, vagy MF. )
Köszönöm a hozzászólásokat! Az ülést megcsináltuk, engedett egy y cső. A klímát feltöltöttem, nem kellett vákumolnom, mert nem engedte el mindent így csak rá kellett tölteni.
Az első nap 119 hektárt permeteztem le vele 7-21 óráig. az első benyomásom a CELTISRŐL az, hogy könnyen kezelhető, jó kis traktor. jól ki lehet látni belőle. Ami zavar, hogy mikor békába váltok olyan hangja van mintha egy disznó lenne és agyon akarnám szúrni. Esetleg ha van valakinek érdekelne neki is ilyen hangja van-e ? Amúgy a 119 hektár után 107 litert tankoltam másnap 116 hektár után 106 liter fogyott.Hibának még azt észlelném, hogy az első hidraulika akad lehet, hogy bovden baja van?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2582. hozzászólásáraSimán el kell neki birni.Mtz-k is dolgoznak Monosemmel.Egyépként a Monosem kategoriájàban a legkönnyebb vetőgép.
Kisebb 100le körüli Aresok Accorďdal is vetnek.
A hidraulikája kicsit lassú lesz,de majd megszokod.Ezek ilyenek.Legalábbis a mechanikus vezérlésű.Ehr-eshez nem volt szerencsém.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2580. hozzászólásáraNekem nincs benne. Nincs egy gumidugó a kormànnyal szemben a szélvédő előtt a műanyagban?
Az újabbakban már làttam.
Szélvédőre tapasztható tartó?
Válasz *** HM *** #2573. hozzászólásáraÉn elhiszem neked,de az is lehet hogy még apuka vette a 105-öst a régi szép világban..És évi 300 óra light-os munkával összekuporgatott a pici fiának egy fend-re valót vele.
Válasz Ares 826 #2564. hozzászólásáraa miénken úgy rémik 3 pár volt (bár 20 éve nem láttam ilyet közelről) és ott tudtad állíani, hogy mennyire nyíljon ki, egybe raktad az ütköző csapot, a mögötte levőbe ugrott be a rugós rögzítőcsap, a nem hsznált lyukakban volt egy-egy vakcsapszeg, hogy továbbcsússzon nyitáskor.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2552. hozzászólásáraMielőtt bármit csinálsz vele nézd meg a reléjét bal oldalt az ülés mellett a boxban.
Könyvet kaptál hozzá?
Amennyiben a relé jó utána nézd meg a feltöltőszelepeket a gázolajszűrők felett.
Ereszteni szokott.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2561. hozzászólásáraElég hosszan beszélgettem vele telefonon, nekem is rendesnek tűnt. Érdekelte volna a csere is,kérte hogy küldjek pár képet Ivánról, de mire oda értek a képek lecsaptad a kezemről!
Gratulálok hozzá és sok hibamentes üzemórát kívánok!
Válasz papa maci #2557. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod! Ma 200 km vezettem olyan jó kis könnyen kezelhető gépnek tűnt.
Van több jd-énk is de ezt permetezni vettem volna meg esetleg vetni. Az a baj, hogy a 6930 nem igazán fér bele a sorba, a permetezővel sokat tapos. A 6410-en meg a bogbelle szóró van szinte egész tavasszal. Majd holnaptól elkezdjük rendbe szedni, kisebb esztétikai hibák vannak, meg a klíma, meg az ülés leenged.
4857 hozzászólás
Válasz Bárány #2605. hozzászólásáraNagyon szubjektív ez a traktor vásár.
Nekem a döntés: először is magam veszem nem a fikázóknak.
-új gép legyen
-használt gép beszámitás elképzelt áron
-2,5% hitel
-szervíz közel legyen /30km/
-a gép fizikális méretei
-műszaki tartalom
-értéktartás
és nem fontossági sorrendbe írtam.
Válasz Bárány #2605. hozzászólásáraGrat a masinához! Nézz már be a rt topikba.
Válasz almás_56192 #2604. hozzászólásáraSzerintem tudott volna, ha akar, hiszen van neki, de inkább nem akart.
Mára a Claas traktor kifejezetten erős konkurens, és a darabszám se annyi már, mint a Renault idején volt. Utóbbi miatt mondjuk tényleg lehet, hogy nem tudott volna eleget gyártani a JD.
De a valódi okokat nyilván sose fogjuk megtudni.
Egyébként én néhány környékbeli ismerős cég és maszek tapasztalai alapján egyértelműen a JD motort tartom többre.
Válasz fexco #2603. hozzászólásáraEngem kifejezetten nem érdekel a jd motor nem hiszek abban, hogy a legjobb. Csak az eladott darabszám van mögötte, viszont a jd nem tudott tier4-es motort adni a claasnak.
Válasz almás_56192 #2602. hozzászólásáramultkor olvastam a gépmax-ba,egy 3500orás axiont atomjaira szettek,ogy megvizsgálják mekkora kopás jelentkezik,egy modern traktoron enny ora után,többek között a motorja ennk is ftp,és jelen voltak az ftp szakemberei is a kiértékelésnél,megjegyezték,hogy gondolták,hogy tiszta lesz a motor belül,meg nem lehetnek nagy hopások,de még a vártnál is tisztább,és szinte kopásmentes motor belsőt szettek szétt....ezt többek között azzal magyarázták,hogy ők csak tiszta levegőt vezetnek a motorba,vagyis nemvezetik vissza a kipufogo gázokat...szerintem van benne valami....nekem is a nh-ba ftp van,6700ccm,a hangja teccik a legjobban,szerintem az egyik legjobb motorok...itt nemrég irták1páran,hogy kár,hogy a jd-helyett ftp lesz,nembiztos....
Válasz fexco #2597. hozzászólásáraIgen. 4500 cm3.
Válasz *** HM *** #2600. hozzászólására13,7 miska + fa (A Landinit igen jól számolták be, de juszt se mondom meg, mennyiért.
)
7000 óráig a szerviz mostani árakon valahol 2-3 misi között lesz, de ez nálam sok év, úgyhogy ide jósnő kellene.
Árakat nyomjatok meg mennyi efté megy rá 7000 óráig mondjuk ....ne dicshimnuszokat az újról...
Árakat nyomjatok meg mennyi efté megy rá 7000 óráig mondjuk ....ne dicshimnuszokat az újról...
Válasz atisgyulai #2596. hozzászólásáraÚgy úgy!
Válasz almás_56192 #2594. hozzászólásáragratula a gépedhez!iveco motoros??
Válasz Bárány #2588. hozzászólásáraNagyon "Claas"!!!


Sok problémamentes üzemórát kívánok.
Mielőtt nagyon összesároznád, kerülj vele vagy kettőt, hagy irigykedjenek a helyi gazdák (is).
Válasz almás_56192 #2594. hozzászólására




)
Kis híján ilyet vettem én is, de aztán megláttam azt a 410-est.
Azért az az újfajta biztos, még komfortosabb. Bár a Claasok komfortjával sose volt probléma.
(Ez nem JD, vagy MF.
Válasz Bárány #2590. hozzászólásáraGratulálok, jó egészséget hozzá. Jó vállasztás.Én is beújítottam. Arion 420.
Válasz Bárány #2592. hozzászólásáraGratula! Majd írd meg, hogy a Landinihez képest mennyit fogyaszt
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2591. hozzászólásáraKöszi! Neked is ezt kívánom.
Válasz Bárány #2590. hozzászólásáraNagyon szép gép Egészséggel használd!
Válasz borda77 (Joe) #2589. hozzászólására410-es. Ez lett a "ződ" megfejtés. Egy éves, 300 üzemóra. Még új szaga van.
Válasz Bárány #2588. hozzászólására420-as? Nekem is olyan van nagyon meg vagyok vele elégedve...
Az új fiú.

Válasz Ares 826 #2586. hozzászólására
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2585. hozzászólásáraPermetezőt nem is használtál, akkor tényleg jó traki?



Köszönöm a hozzászólásokat! Az ülést megcsináltuk, engedett egy y cső. A klímát feltöltöttem, nem kellett vákumolnom, mert nem engedte el mindent így csak rá kellett tölteni.
Az első nap 119 hektárt permeteztem le vele 7-21 óráig. az első benyomásom a CELTISRŐL az, hogy könnyen kezelhető, jó kis traktor. jól ki lehet látni belőle. Ami zavar, hogy mikor békába váltok olyan hangja van mintha egy disznó lenne és agyon akarnám szúrni. Esetleg ha van valakinek érdekelne neki is ilyen hangja van-e ? Amúgy a 119 hektár után 107 litert tankoltam másnap 116 hektár után 106 liter fogyott.Hibának még azt észlelném, hogy az első hidraulika akad lehet, hogy bovden baja van?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2582. hozzászólásáraJobb oldali oszlopon szokott lenni lehetőség a felfogatásra, vagy már azt is le spórolták a friccek????????

Válasz Ádám Zoltán_58033 #2582. hozzászólásáraSimán el kell neki birni.Mtz-k is dolgoznak Monosemmel.Egyépként a Monosem kategoriájàban a legkönnyebb vetőgép.
Kisebb 100le körüli Aresok Accorďdal is vetnek.
A hidraulikája kicsit lassú lesz,de majd megszokod.Ezek ilyenek.Legalábbis a mechanikus vezérlésű.Ehr-eshez nem volt szerencsém.
Válasz Celtises #2581. hozzászólásáraSzerinted elbírja a nonosem vetőgépet? Milyen szóród van és mennyit szoktatok beletankolni?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2580. hozzászólásáraNekem nincs benne. Nincs egy gumidugó a kormànnyal szemben a szélvédő előtt a műanyagban?
Az újabbakban már làttam.
Szélvédőre tapasztható tartó?
Válasz Celtises #2579. hozzászólásáraa GPS re nem tudnál mutatni valami felfogatást? Neked milyen tipus van?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2575. hozzászólásáraA traktorpoolon hirdettek egy garnitúrát 600 euroét tartóval együtt. Talán németben. Annyit lehet,hogy megérne.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2575. hozzászólásáraA traktorpoolon hirdettek egy garnitúrát 600 euroét tartóval együtt. Talán németben. Annyit lehet,hogy megérne.
Válasz Ares 826 #2576. hozzászólásáraclaas celtis 445
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2575. hozzászólásáraMilyen rajta elől a súly? Ez claas vagy röncsi?? Mit vettél??
Szerintetek a celtisbe hova lehetne felszerelni a Ez-guide 250-es GPS-t???
Szerintetek hol lehetne venni rá még négy orrsúlyt?
(bontottba)
Válasz *** HM *** #2573. hozzászólásáraÉn elhiszem neked,de az is lehet hogy még apuka vette a 105-öst a régi szép világban..És évi 300 óra light-os munkával összekuporgatott a pici fiának egy fend-re valót vele.
Válasz mtz1221 #2571. hozzászólásáraÚjat köll venni nem öreget more

Aki vett 105öst újat az kidolgozta a mai fendt vételt
Válasz *** HM *** #2567. hozzászólásáraA baj az, hogy nagyon jól tudom hogy igazad van!
Válasz *** HM *** #2570. hozzászólásáraVegyél egy 10540-est,aztán beszélj.
Válasz fexco #2568. hozzászólásáraVannak amellikek jobbak

Mindenesetre s o h a mtzt be nem számitós egyedek az beton
Válasz fexco #2568. hozzászólásáramé
Válasz *** HM *** #2567. hozzászólásárané neked a zetorjaid jobbak???
Válasz Tobszi #2562. hozzászólásáraNe sirasd
Ádám és Zoltán urak nagyparasztok ....kesz energiájuk szidni
Neked nem lett volna...
Válasz .Feco. #2565. hozzászólásáraA régin lehet, de amit az utolsó körben gyártottak a DDR gyárban azon csak egy lyuk van! Ez a K-454B típus.
Válasz Ares 826 #2564. hozzászólásáraa miénken úgy rémik 3 pár volt (bár 20 éve nem láttam ilyet közelről) és ott tudtad állíani, hogy mennyire nyíljon ki, egybe raktad az ütköző csapot, a mögötte levőbe ugrott be a rugós rögzítőcsap, a nem hsznált lyukakban volt egy-egy vakcsapszeg, hogy továbbcsússzon nyitáskor.
Válasz .Feco. #2550. hozzászólásáraAzon csak egy lyuk van, legalább is az újakon a 454 B gépeken.

Válasz Ádám Zoltán_58033 #2552. hozzászólásáraMielőtt bármit csinálsz vele nézd meg a reléjét bal oldalt az ülés mellett a boxban.
Könyvet kaptál hozzá?
Amennyiben a relé jó utána nézd meg a feltöltőszelepeket a gázolajszűrők felett.
Ereszteni szokott.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2561. hozzászólásáraElég hosszan beszélgettem vele telefonon, nekem is rendesnek tűnt. Érdekelte volna a csere is,kérte hogy küldjek pár képet Ivánról, de mire oda értek a képek lecsaptad a kezemről!
Gratulálok hozzá és sok hibamentes üzemórát kívánok!
Válasz Tobszi #2558. hozzászólásáraGazda volt, szerintem egy rendes ember.
Az üzemóra nem volt manipulálva, meglepően jó állapotban van.
8 órát vezettem nem melegedett, nem jelzett hibát, pedig egy párszor bepattogtam vele.
Válasz papa maci #2557. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod! Ma 200 km vezettem olyan jó kis könnyen kezelhető gépnek tűnt.
Van több jd-énk is de ezt permetezni vettem volna meg esetleg vetni. Az a baj, hogy a 6930 nem igazán fér bele a sorba, a permetezővel sokat tapos. A 6410-en meg a bogbelle szóró van szinte egész tavasszal. Majd holnaptól elkezdjük rendbe szedni, kisebb esztétikai hibák vannak, meg a klíma, meg az ülés leenged.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2556. hozzászólásáraMilyen a gép, jó állapotú, rendben van?
Az eladó azt mondta hogy tökéletes!
Sajna lemaradtam róla!
Amúgy gazda volt vagy kupec?