Gázolaj árak 655 Ft Benzin árak 636 Ft EUR 414.77 Ft USD 402.09 Ft CHF 439.56 Ft GBP 489.72 Ft

Fórum

Claas traktorok

Létrehozta: Vendég , 2007-12-21 10:09:25

Kedvencekhez Segítség

4843 hozzászólás
#2343 bendix
2014-10-29 20:25:05

Válasz #2342. hozzászólásra
Na az van, hogy bennt vagyok, csak nem hoz egy típust sem a listában.

#2341 bendix
2014-10-29 20:19:14

Válasz #2339. hozzászólásra
Közben át is jött!

Köszi még 1x!!!smile thumbupcool

#2339 bendix
2014-10-29 20:18:15

Válasz #2338. hozzászólásra
Lehet h. xar a freemail...
Megpróbálnád erre is: tamas.gaal91@gmail.com

Nagyon szépen köszönöm!

#2338 bendix
2014-10-29 20:16:17

Válasz #2337. hozzászólásra
Még nem jött át.smile rolleyes

#2336 bendix
2014-10-29 19:52:23

Válasz #2335. hozzászólásra
Motorháztető, bal oldali lámpa+index tartó cső, bal oldali sárvédő.

#2335 Sz.Gyula
2014-10-29 19:47:36

Válasz #2334. hozzászólásra

melyik része kell?

#2334 bendix
2014-10-29 19:27:42

Üdv.!
Ares 557 ATZ alkatrészkatalógusra lenne szükségem. Ha valaki teheti, kérem küldje el nekem a singsz@freemail.hu e-mail címre.

Köszönöm!smile helpsmilie

Nincs profilkép
#2333 david777
2014-10-25 23:51:38

Sziasztok

Atles 936 RZhez kellene, hibakód magyarázat, van valakinek? hibakód bte087 bte084

#2332 jozef19
2014-07-21 23:57:56

Unfallschaden...

#2331 szanberg
2014-06-07 18:36:56

Válasz #2328. hozzászólásra

Hát janikám látszik, hogy nemvagy rendesen képben, ha arra gondolsz hogy miért csak 3késsel dolgozik.

Elmondanám, nemhogy az axion820-al, de még a 130mázsás 260lovas nagyfergával is van olyan amikor nem megy új a 3késes fralaz előtt mint a videón. Itt elég jó a talaj de amikor egy páncélként szakad fel a gép hasa alatt is akkor 100lóerő/kés ami zokszó nélkül elviszi persze az sem szaladna el vele.

Vannak olyan talajok meg állapotok amikor egy 150lovas gép is repül a 3késsel de általában egy masszívabb talajon 250lóerővel megy lazán a lazítás csak tudjad.

8330-as Johnival nem túl messze 5késest húznak nagy ikerkerekek is fent vannak de ha nehezebb talajon van kínlódik előtte, vergődik orrbaverődik.

Ezek nagy lazítók nem kis mtz-s háromkésesre kell gondolni

#2330 Diesel Tibor
2014-06-06 21:56:45

Heló claas tulajok ,infót szeretnék kérni ,van nekem egy ares617-sem és ma kirakott egy vagon hiba kódot ,ha valaki tudna egy kis infóval szolgálni megköszönném .Kódok 414, 314, 411, 311 .ezek lennének . A könyvében semmit nem írnak a kódokról ,,csak annyit ,hogy hívd fel a szerelőtsmile cursingFelhívtam smile hammermajd egyszer ha ráér eljön,hát erről ennyit.smile cowboy

#2329 Bárány
2014-02-21 15:37:19

Válasz #2328. hozzászólásra

Gondolom, a három kés miatt írod. De ha elovasod a kommenteket, ott írják, hogy azóta 5 késessel dolgozik.

#2328 janihida
2014-02-21 14:27:23

Válasz #2312. hozzászólásra Kiábrándító ez a videó a Claas Axion-ról : http://www.youtube.com/watch?v=uzpMBA1z7Mo

Nincs profilkép
#2327 Mr L
2014-02-21 09:25:10

Kollégák, egészen életre kapott ez a topic, így még gyorsan kihasználva a dolgot, esetleg Claas arion 420-al kapcsolatban valakinek valami féle tapasztalata van -e a már leírtakon kívül, akár negatív akár pozitív???
Sokan segítettek a hozzászólásukkal amit ezúton köszönök, és ha még valakinek van a látókörében esetleg konkrétan ez a típus, annak a válaszát megköszönném! üdv L

#2326 jonny 6930
2014-02-20 22:36:46

Válasz #2323. hozzászólásra
Igy értem tiszta sor ,hát az biztos ne az elado mondja meg hogy mit vegyek meg ,hanem azt biztositsa amit én kérek .

Nincs profilkép
#2324 TTamás
2014-02-20 20:53:25

Nem írogatok sokat, de sokat olvasom a hozzászólásaitokat, és látom sok itt a jd-s, nincs velük bajom, de egy kicsit elfogultak.A Tm egy igen is jó gép, 7000es kicsit problémásabb, de nem vészes, és senki ne mondja , hogy gyenge mert nem az és nem kell 2100-on pörgetni 1700-1900 bőven elég és 1000-ig simán leeshet és nem fullad le.
Ja meleg a váltó? És? Működik? Szerintem nem baj csak ne legyen jó.
Itt mindenki Jd, Valtra, Claas meg MF .
Hát volt szerencsém Valtrához T versu (kb 400 óra) jó az összeszerelés meg sok jó van benne, de kényelemben és erőben 7000es simán veri. Ezzel csak azt írom, ha nem próbáltad több ideig nem mond ,hogy ez ilyen az meg olyan.
Nem akartam senki gépét leszólni.

Nincs profilkép
#2323 Sk Laci
2014-02-20 20:53:23

Válasz #2321. hozzászólásra
Elősször a Lévai képviseletnél voltam , kérdeztem a 7530, és a 7730 traktorokat. Erőszakkal azt akarták elérni, hogy vigyem el a raktáron levő 6630. Erre azt mondtam hogy nem, a 7530 alá nem megyek. Megint csak fojtatták. Erre azt mondtam hogy, majd gondolkozom, mert ez a traktor nem nagyon tetszik. Lementem Komáromba, ott azt mondták hogy területileg Lévaiakhoz tartozom. Megfordultam és hazamentem. 4 napra rá elmentem megint a Lévai képviselethez, mondtam nekik, hogy nem változott a véleményem, 7530 alá nem megyek. Erre kirukkoltat újabb árral ami több mint 6000 euróval volt több. Mondom nekik miért? Válasz felment az ára, van rá érdeklődés másoknál is. Hazamentem felhívtam a Komáromiakat, hogy nem tudok a Lévaiakkal zöld ágra vergődni. Válasz az volt megint hogy Lévaiakhoz tartozom. Ekkor elegem lett az eladókból. Nem a traktor rossz, mivel a JD jó márka amit én is elismerek, de az emberi tényező nagyon el tudja rontani az adott márka iránti érdeklődést.

Nincs profilkép
#2322 NH Betyár
2014-02-20 20:46:40

A NH 7040-es 1400as fordulatnal is rendesen teljesit. Baromi nyomatekos, nem aszert szerelik be sok gepbe mert rossz. En New holland parti vagyok mas John Deereos. Egyebkent a T8.-os demozaskor meg nem alakult ki tenyleg, nem is vennek bevezeto gepet.

#2321 jonny 6930
2014-02-20 19:57:31

Válasz #2311. hozzászólásra
Laci a JD-nek milyen volt a hozzá állása hogy nem vedted pedig a mi kornyékunkon ( okr:MI ) nagyon elégedetek vagyunk veluk . Az tény hogy ithon ok adjak el a legtobb traktort erre buszkék is de ettol fugetlenul nagyon rendesek . Te a komáromiakal beszéltél?

Nincs profilkép
#2320 4964
2014-02-20 18:28:53

Válasz #2317. hozzászólásra
Az nh-ból is jó széria volt a g széria, ha megnézed a nebraska teszt értékeit annak hasonlóak voltak a paraméterei mint a jd modelleknek.
250-270 g/kwó volt a fogyasztásuk elég szép teljesítmény mellett.
A tm-es szériáké meg mind 300 fölötti érték, ráadásul a motor teljesítmény 70%-át adják csak le a talajra.
A mostani új modelleknél már jók a fogyasztási értékek, de ha max teljesítményt nézünk akkor még mindig az van,
hogy ezekből nagyobbat kell venni mert nem tudja a ráírt számokat. Érdekes az is hogy az új nh szériák 1700-1800 fordulaton adják le a max teljesítményt. Vagy csak korlátozza őket a vezérlő hogy ne legyen sokkoló a fogyasztása. Azért jó a jd meg a claas mert azt lehet 2000-2100 fordulat körül járatni, onnan még van hová csökkenjen a fordulat ha nehéz neki. 1600 körül döglik meg a jd motor, afölött még kihúzza magát. A fogyasztása meg csak minimális mértékben függ a fordulattól.
Mikor vettük az axiont először 1700-1800 körül dolgoztam vele de hamarosan rájöttünk hogy ha jobban forgatva van akkor csak pár%-al eszik többet de sokkal többet teljesít.

Nincs profilkép
#2319 Sk Laci
2014-02-20 18:28:22

Válasz #2315. hozzászólásra
Heci ha érdekel a 8040 NH akkor kédezd Fordot, ő jár-járt rajta, de már régen nem volt a fúrumon. De lehet hogy Kiskér is tudna neked ezzel a traktorral kapcsolatban valamit mondani.

#2318 szanberg
2014-02-20 13:55:18

Én 7060-as trakiban ültem többször. Miután megchippelték rapidozták okosították akkor már egészen jó volt a kraft de egy könnyű vakarózós gép volt nem símult a fődön tuning nélkl meg harmat ereje volt.
Így csalódás volt teljesen.

Nincs profilkép
#2317 Ricsi 85
2014-02-20 13:52:31

Válasz #2312. hozzászólásra

Nálunk ez is fordítva van az Axiont csak a homokos foldekre lehet kiengedni szántani a nehéz talajokat a nyuszik szántják

#2316 .Feco.
2014-02-20 13:03:12

Válasz #2313. hozzászólásra

nem hiszem, az ilyen kipróbálásokat mindig magam csinálom...

#2315 *** HM ***
2014-02-20 12:57:42

Amugy tényleg jelentkezhetne vlk akinek a 8030 8040 már 5ödik számjegybe csapott át.....smile devil

#2314 *** HM ***
2014-02-20 12:56:10

Válasz #2311. hozzászólásra

Ez szép és jó de nem ér semmit sokszor ami szép és .......smile lolsmile tongue
Majd ha évente 1000et belepakoltok és évek után is érdemes háznál tartani és fenntartani alkatrésszel meg szereltetéssel az ilyet....... akkor az mérvadó lesz..... s megfontolo..ő...andó.smile w00tsmile tongue
200órát 1 szamár is kibir évente 100 hektón smile tongue

#2313 *** HM ***
2014-02-20 12:33:10

Válasz #2312. hozzászólásra

Vagy csak az embereitek dirrekte épitették lefele mert nem felelt meg nekik a beltér meg a külcsiny.....smile tongue
Van ilyesmi hozzáállás is ha jdbe akar ülni a melós ......

#2312 .Feco.
2014-02-20 12:29:39

Válasz #2309. hozzászólásra

nekünk is furcsa volt, elhiheted... Amilyen lazítót nekünk az Axion és a JD 7R húz, (9 késes Artiglio) nem lett volna szabad nehéznek lenni, ennek ellenére mégis az volt!

Az a traktor egy nagy mamlasz, szerintem, ormótlan izé, nem kellene egyáltalán. Ez magánvélemény, mindenkinek más. Nekünk volt már sokféle traktorunk, Valmet, JD, Fendt, Claas, szóval van rálátás a dolgokra. Ezek közül a NH egyikkel sincs pariban, de még csak a közelében sem...

Nincs profilkép
#2311 Sk Laci
2014-02-20 12:05:22

Válasz #2310. hozzászólásra
A kihúzott hütő elhajtása-megnyomása emberi felelőtlenség. Lehet hogy a tervezőknek az eszükbe se jutott hogy a praxban valaki ezt fogja csinálni. A Zetoron nekem is oldalba húzódnak ki a hütők, de eszembe se jutott hogy így menjek vele.smile nonono
Traktorvásárlás előtt én is néztem az Axion 820 -at, de a plusz 13 000 euró és hogy a gépet nem ismertem, mivel nemvolt senkinek se a környéken eléggé eltávolította a látókörömből. NH 7040 maradt, mivel rá tudtam kérdezni, és az eladó is oda adta kipróbálni a traktort, hogy teljesítményileg meg-e felel, vagy erősebbet akarok. A JD képviseletet inkáb nem is mondom hogy milyen hozzáállással voltak, mivel az még viccnek is rossz ahogyan hozzááltak. Nagyon inteligensen áltak hozzá a Valtra, Same és Lamborghini eladók is, de sajnos ezekbből a gépből se volt eladva egy sem a környéken.

Nincs profilkép
#2310 4964
2014-02-20 11:45:38

Válasz #2301. hozzászólásra
Az alkalmazott odébb akart vele járni mikor ki voltak húzva a hűtők.
Több régi tm-en is látni hogy kapott a hűtő. Lehet hogy hülye meg figyelmetlen a kezelő de ha úgy lenne megoldva mint a claason akkor ez nem történhetne meg.
A teljesítményről annyit írnék hogy a tm 155-ről kaptam újkorában egy mérési diagramot ami szerint tlt-n 140 le-t ad le ami a program szerint főtengelyen 191 lónak felel meg.
Én már ezt is egy viccnek tartom de mindegy. Lényeg az hogy már eleve följebb húzták mert bírja. Meg mondtam hogy elég kötött helyen gazdálkodunk. Szántásról nem beszélek mert vannak itt extrém földek, Sok helyen ez még a 3 fejes ekét se igen vitte. Pedig a leg durvább táblákat már nem szántjuk 9 éve. Az axion 820 ugyanazt a 4 fejes ekét gyorsabban meg mélyebben húzza mint a tm-es ugyanazt 3 fejjel.
Ugyanazt a tárcsát amit a tm 6-6,5 km-el húz azt az axion 10,5- 11 km-el. A tárcsával 10%-al kevesebbet eszik az axion.
Az nh-nál nem lehet a váltót megfogni ha nehéz talajmunkát csinál nagy terhelésen. Annyira forró az olaj benne.
Az axionnál ugyanakkor sokkal hidegebb a váltó.
Ha annyira meg lennék elégedve az nh-val akkor újra azt vettem volna.
Próba nélkül mi már nem veszünk traktort. Az ikr nem is akart tesztgépet adni ezért ki is került a jelöltek közül. 7530 vagy 7830 jd-t szintén nem tudtak volna akkor már szállítani meg fergát se. Ezért lett az axion.
Olcsóbb volt mint az nh de én nem bántam meg. 3 éves de csak szenzort kellett cserélni a motoron, 15000 volt + munkadíj. Maradt ezen is 1-2 renault-os megoldás, de szerencsére a lényegi részeket újratervezték a claas mérnökei.

Nincs profilkép
#2309 Sk Laci
2014-02-20 11:01:51

Válasz #2307. hozzászólásra

Feco nekem elég furcsa amit írsz, mivel a NH 8 kategóriája jóval nagyobb traktor mint az Axion sorozat. Ugyan az a gépész ugyan olyan technológiával lazítózott? Erre tudok neked fordított példát is mondani. Nekem NH 7040 van, amin kicsit fel lett húzva a motor 200 Le-be. 3m lazítóm van Attila, ugyan az mint a helyi tsz-ben, ahol ők 850 Axionnal húzzák. Nem megy a fejükbe hogy én a gyengébb traktorral nagyobb területet tudok fellazítani ugyan abban a mélységben. Az ok a következő: én kiemelt hengerrel húzom 45 cm mélyen öszkerékhajtással partokban, még ők leengedett hengerrel ugyan abban a mélységben, csak bekapcsolt első meghajtással. A leengedett hengernek meg nincsen abszolút jelentősége tavasziak alá való őszi munkánál, sőt ha lazább a talaj a leengedett henger miatt simább a felület, és a partoldalakon szépen beindulhat a vízerózió.
Az hogy az említett traktor elromlott az benne van a pakliban. Ugyan úgy elromolhat más traktormárka is, legyen az Fend, John Deere, vagy akármi más. Tudom az ilyen elrettenti a potencionális vevőt, de ne feledjük el azt sem hogy a NH európai eladása az első 3 helyeket foglalja el az Európai országokban, ami azt hiszem jelent is valamit.

Nincs profilkép
#2308 Ricsi 85
2014-02-20 10:05:16

Válasz #2307. hozzászólásra

Feco nálunk meg a két nyuszi dolgozik a 180 lovas Axionra mert a claas a szezonokat a a Biolife-nál tolti a szervizben már 5 éves de még egy szezont sem bírt végig elso évben vissza kellet vinni a németekhez ott kapott új difit.

#2307 .Feco.
2014-02-19 23:35:35

Válasz #2303. hozzászólásra

Mar ne is haragudj meg, de az Axion keresztbe lenyeli a nyuszit! Itt volt 8.3.. valamis nyuszi nehány napra de szenvedett azzal a lazitoval amit a 850-es axion lazán vitt.

Mellesleg összeszerelés minőségéről annyit: En tovabb adtam (kb. 80-100 uzemora volt benne) egy téeszbe ott egy nap után úgy meghalt, hogy a manitou vette le róla a munkagépet, feltették egy trailer-re es azóta nem is hallottunk róla...

Esküszöm gondolkodtam rajta hogy tartaléknak veszek egy használtat de nagyon elment a kedvem tole..

Nincs profilkép
#2306 Mr L
2014-02-19 21:01:01

Válasz #2303. hozzászólásra
hogy érted hogy használtan nem lehet eladni??? körülbelül egy éve nézegetem a hirdetéseket, Axionból nem is nagyon láttam eladót. Arionból igen (500-600) és azok szerintem időarányosan nem voltak tovább hirdetve mint egy TM 175-190 es. Abban egyetértek hogy egy gép fogyasztását a kezelő nagymértékben befolyásolja és a meghibásodások igen nagy százaléka is kezelő gond lehet. Szét lehet bombázni itt 2-3 év alatt bármilyen jó gépet és másutt ugyanaz a típus pedig 10-15 évig is kisebb gondokkal eldolgozik. Van itt a falunkban egy JD 8120 annak egy kezelője volt új kora óta, mindenki mondja hogy az egy jó széria( elnézést ha nem jól tudom) Nem volt benne 1000 óra a hajtókar kinézett a blokk oldalán, és jött a kite és garanciában kicserélte a komplett motort, azóta nincs baja már 15-17 e óra van benne. Másik volt egy gazdának egy Renault 175 lovas 2002 körüli gépe újonan vette eleinte ő használta egy év után boldog boldoldogtalan ült rajta. Ahogy illik szét is b@szódott vagy 2-3 óra körül , nem is javították meg. Eladta helyben egy másik gazdának ők kicserélték a váltót és a hátsó lehajtásokat és azóta is dolgoznak vele vígan minden gond nélkül. Pedig ugyanebből a típusból van egy vállakozónak is , az pedig szinte ki se tud jönni az udvarból, mert mindig rossz.
Ergonómiára nekem mindkettő bejön, a NH nak sokkal kompaktabb a fülkéje, a claas tágasabb igaz azt el kell ismerni hogy olyan mintha 12 éve megállt volna az idő benne.

#2305 Bárány
2014-02-19 20:47:04

Válasz #2303. hozzászólásra

G210, ez sokat ment sok szereleéssel, már lecserélték.
A másik három pontos típusát nem tudom, de te majd megmondod: kettő 90 LE-s a 90-es évek legvégéről, kb. MTZ méret, és egy 115 LE-s, most 6 éves. Méretre kb. a 400-as Arion. Ebben repedt át a blokk 50 óránál két henger között.
Nekem tök mindegy, elhiszed-e. Régóta itt vagyok a fórumon, és még nem kaptak füllentésen.

Nincs profilkép
#2304 NH Betyár
2014-02-19 20:37:54

Válasz #2300. hozzászólásra
Nekem a kedvencem a TM120-asom. A radar tenyleg gyenge pontja. 2000 uo utan romlott el,kiiktata a szerviz. Egyebkent mindig maris jon. A spanolok tenyleg mindig sivitanak 1 percig. Megkenem aztan megy megint. Huto beleer a sarvedobe? Oda kell figyelni, nyitott ajtoval sem megyek a kapunak. Nehez szerelni? Mit? Nekem nincs ilyen tapasztalatom. Frontsuly rogzitesevel nincs bajom, pedig 2szer levettem mar. Egyebkent nekem pont a konnyu munkaban eszik sokat, en nem porgetem 1700 1800rpm fole.

Nincs profilkép
#2303 NH Betyár
2014-02-19 20:31:24

Nehogy mar 1 Axion jobb legyen mint a nyuszi. Hasznaltan eladni sem lehet. A fogyasztas meg gepkezelotol fugg. Ha nehez a laba es ures a feje akkor barmelyik gep sokat eszik. A faluban milyen nh volt pontos tipusra? Regelsz vagy pontosan tudod. Segiteni szeretnenk a vasarlas elott allo kolleganak.

#2302 Bárány
2014-02-19 18:59:13

Válasz #2300. hozzászólásra

Meg nagyobb vétel után egy hölgy fel szokott hívni, hogy hogy vagyok megelégedve a területi képviselővel.smile wink
A témához: Hogy melyiknek kényelmesebb a fülkéje, arról nem vitatkoznék. Valamiért a kis 400-asnál visszatértek (vagy maradtak) az Ares kezelőszerveinél, amit nem iazán értettem, miért, mert az akkor már régóta futó 500-600-as Arionoké messze verte ergonómiában, kényelemben.
Hogy egy márka megítélésében mennyit számít a személyes élmény, arra meg jó példa, hogy itt a faluban van/volt eddig összesen négy. Ebből kettő egy gazdánál, és mindkettőben nagyon fiatalon (az egyikben 50 ü.óránál) motort kellet cserélni, és mindegyiket igen gyakran kell javítani. Az IKR szerviz meg nagyon lassú volt, és brutál drága.
Fogyasztás: egy közeli cégnél egy barázdára szántott egyforma ekével egy NH és egy Claas, mindegyik azonos teljesítményű, pontosan nem tudom, de kb. 220-240 LE-s gép, és esténként a Claasba 40-50 literrel kevesebbet kellett tankolni.
Nekem ezek a konkrétumok, mert nem sokadik hallomásból vannak.

Nincs profilkép
#2301 Sk Laci
2014-02-19 18:51:52

Válasz #2300. hozzászólásra
Te mostan kihúzott olajhütővel jársz, hogy a traktor kereke eléri? Akkor a motorháztetőnek is fel kéne lennie nyitva. Ezt nem értemsmile confused

Nincs profilkép
#2300 4964
2014-02-19 16:33:34

Válasz #2299. hozzászólásra
az alany egy tm 155 az utolsó szériából
több ilyen tulajának az egybehangzó véleménye az hogy nehéz munkában a fogyasztás 10-20%-al nagyobb más gépekhez képest.
Például nekem a claashoz képest, kollégának meg egy 150 lovas deutzhoz képest.
Csapnivaló a szerelhetősége, bár sok gond nem volt vele.
Kicsi a hely a hűtő meg a motor között, minden ami ott van (termosztát viszkó görgők feszítő ékszíj) nagyon nehéz szerelni.
Villamosan sem valami stabil, a radar nem sokat bír, meg a generátor se.
A sárvédők sem valami masszívak, a rossz utakon összetörnek meg a csavarokat 2 naponta után kell húzni.
Az orrsúlyok össze és felfogatása szintén olyan amilyen. Még az mtzjé is átgondoltabb.
Vicc hogy a jobb felén van a szerszámosláda, állandóan meg kell kerülni a traktort.
Vetési munkálatokra, műtrágyázásra meg kocsizni viszont jó gépnek tartom, ezeknél tűrhető a fogyasztás, jó az emelőképesség meg a fordulékonyság .
Továbbá nagyon kényelmes a fülke, jobb mint a claasé. Jobban kézre állnak a kezelőszervek.
Látszik hogy ezt nem talajgépnek tervezték, az olajhűtője is harmada mint a claasnak. Az nh-nál a hűtőket is oldalra kell kihúzni és az elforduló kerék előbb vagy utóbb elgörbíti az olajhűtőt. Van még pár dolog ,majd még beírom ha eszembe jutnak. Nem akarom lehúzni a márkát de azért van még mit javítani rajta. Azért a claas területi képviselő felhívott a vétel után egy fél évvel és érdeklődött hogy hogyan vagyok megelégedve, de az nh-nál ilyen nem volt.

Nincs profilkép
#2299 NH Betyár
2014-02-19 10:19:23

Válasz #2283. hozzászólásra

Kollega, Írd már meg nekem légszíves mi bajod volt, vagy min változtatnál a NH trakin egy A4-es lapon? Nekem több darab is volt-van, a családban haverokkal kb 10 felett és semmi rossz tapasztalatom nincs vele. Főleg nem T5000 kategória. Szerintem a NH-ot inkább JD fele hasonlítgassuk, a Claas nem egy kategória. Az újabbakról hallottam rengeteg rosszat, a régit meg ismerem. Én a Fendt nagy traktorokkal csak német ipari hulladéknak hívom. HAsonló a helyzet a Claas fixkamrás bálázókkal is. Kukába valók. Kombájnban marha jók voltak, de ez a Renault vonal, ami már nem az természetesen nem igazán jött be. Axiál azért ajálja mert a Fendt drága a Landini meg Landini. Nem bántom, de nem kell sokat várni tőle. Én mindig azt mondom, ott kell venni ahol jó a szervíz és van ismeretség. Ha ez az Axiál ok, ha az Agrotec ok, ha Kite ok. De vannak új dealerek, akik most indulnak, alávágnak mindenkinek árban, piramis játékot űznek. Ezekkel vigyázni kell.

#2298 *** HM ***
2014-02-19 08:40:49

Válasz #2294. hozzászólásra

Mostakkor mivan?
Belementél mégiscsak 1 15 millás új traktorba? smile confused

Nincs profilkép
#2297 Mr L
2014-02-18 21:37:39

Válasz #2294. hozzászólásra
Kösz a részletes választ! hasonló érveid voltak mint nekem, én sem szeretnék egy hasznavehetetlen gépet a portára, meghát ki tudja hogy mit hoz a világ lehet hogy egyszer még talajmunkát is csinál, akkor meg jobb a nehezebb gép. Tudom még nem használtad , de mivel elég hosszú a tengelytávja van, nem fordul nehezen vetéskor? Valaki írta itt hogy bemegy a por a fülkébe... ez gyári elcseszés vagy tömítetlenségi hiba? Igen a fendt-be nem tud az ember belekötni dehát 20+ fa- annyiért meg nem az én portámon fogja enni az adblue-t :D
Azt hogy hogy tartja az árát, nem lehet tudni én se akarom eladni egy darabig. Nálam is Mtz-t vált majd van 3db kevés üzemórás, azokra is vigyáztunk újkoruk óta, gondolom ezzel se lesz így gond. Lehet itt akármilyen okos az ember Jd-be vagy fendt-be is beüthet a geb@sz, mondjuk ez csak 20 e euróval olcsóbb. Hogy most fizetek érte ennyivel többet meg a végén is ennyivel többet ér az ugyanaz. Majd 10 év mulva meg meglátjuk hogy hányszor jön az axiálos kocsi..
Kösz szépen a választ mégegyszer, ezzel is kicsit közelebb kerültem a döntéshez! üdv

Nincs profilkép
#2296 csödtermelö
2014-02-18 06:25:19

5 ös Nh nčztem,a steyer multi 4115 és a case farmal .egy . A 3,4 es motorral oda kellett volna a kerčk. Amugy Miskolcon nčztem. A steyert meg gazdanŕl, vetögčp elem akar eltolni 2,5 cm el emiatt.

Nincs profilkép
#2295 t.peti
2014-02-17 23:33:59

Válasz #2294. hozzászólásra
Üdv!
Nemtudom mennyire volt szakértő akinél voltál de az NH T6000 18.4es hátsó gumival is simán befér a sorba, itt többen használják úgy, de a kis Arion nemrossz választás amúgy !

Nincs profilkép
#2294 csödtermelö
2014-02-17 22:46:17

Mivel Mtz traktort akartam kivĺltani mert 7m afaval ,munkaeszközök különösebb cserčje nčlkül, igy fö szempont volt az,hogy MINDENRE JÓ LEGYEN AZ ČN GAZDASŔGOMBAN AZ ČG VILĹGON. 60ha.40 szŕnto p+20kaszĺlo+50-60db marha takarmĺny ellŕtŕsa.Meguntam a port piszkot,zajt.Nagyobb gčppel nem tudok mit kezdeni,hiĺba huz 4fejet,meg 9m boronĺt,ha 360napot meg nčzem.Mi fog vetni, kaszĺlni,sorközmüvelni, szĺllitani, bĺlŕzni, sodrozni, tŕrcsŕzni,kombizni,darŕlni stb stb. Fö szempont,hogy fčrjen be a sorba. A steyer 4115 multi kcsi kb mtz mčret súly,le megvan,de kikapar az eke elött 5ös nh mčret. Voltam gazdŕnŕl nem fčr be a sorba detto nh+ih Ö is megmondta. Csak 700e ft müvelökerékkel+szerelgetčs.A claas Mf 120 Jd fčr el igy .A claas ŕra miatt lett valamint az 58q sůlya.180l tank. Ŕlitolag az Mf vŕlto miatt nem eszik Jd mňdra,jobb az elosztĺs.A magtŕr kft nčl montŕk,hogy egy sisu mocival verhetetlen lenne.Nem adblues Mf az. Egyszerüen nem akarok azzal is szarakodni. Jd 20m felett kilöve. Adnak vele mindent nem kell imĺdkozni sůlyokčrt stb. Miért 420mert örültem,hogy ezt is ki tudtam köhögni.+2e eur a 430.ugyanaz.De ňriŕsi ugrŕs. A fülkelŕmpa nekem is feltünt, 70e eur a Fendt be nincs illesztčsi ba. Ez van.Nĺlunk ez ŕlomĺr,nyugaton termčszetes. sajnos.Hogy mit fog črni, ki tudja most vettem,nem akarom eladni vagy 10čvig.Addig meg včlhetöen meghozza az amortizŕcios vesztesčgčt .16,9 gumi fčr a sorba+a fülke mögött marad kis hely. A18,4 mĺr nem jo. Ennyi. Azt mondta a soför aki hozta sokat hord szét.A rendes lŕmpa elčggyengčn vilŕgit. Van 4elöl 4hĺtso munkalĺmpa az tartozčk nem alku tŕrgya!Az jôl süt.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Jó hír érkezett: újraindul az energetikai otthonfelújítási program
Jó hír érkezett: újraindul az energetikai otthonfelújítási program
Többen és kevesebb papírmunkával pályázhatnak a támogatásra.
Fontos tudnivalók a növényvédelmi kezelésről szóló nyilatkozatról
Horsch agy
Horsch agy

15.000 Ft

Kerék központosító John Deere,  Massey Ferguson
Kerék központosító John Deere, Massey...

25.000 Ft

Rabewerk SSP293 Frank ekevas
Rabewerk SSP293 Frank ekevas

15.000 Ft

Kubota M7152 Standard+ Kubota MX T412 homlokrakodóval
Kubota M7152 Standard+ Kubota MX T412...

40.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]