Válasz mtz1221 #4556. hozzászólásárami az a rendes anyag? szerintem itt a keménységnek kulcs szerepe van, ez a golyó lehet a puhább, hogy inkább ez kopjon, ne a fagyiskanál. namost mennyire legyen puha? és mennyire legyen kemény, merev? nyilván talajos munkagépnél nincs jelentősége, henger nem fog leszakadni róla, de 30+ tonnás kocsit nem mernék maszek golyón húzni, tudod, ha ebből baj lenne, akkor sok év kukucska. pár százezer egy gyári cucc, annyi azért legyen.
de lehet venni csak golyót is, hashúzóba is bele leht tenni valahogy nyilván, de kérdés a tehrbírása. hashuzónak a max függőleges támterhelése nem tudom mennyi, mondjuk 1 tonna legfeljebb. talajozni nyilván lehet így, de kocsit tenni rá 4-5 tonna súllyal megint azt mondom, hogy annyit nem ér meg a kukucska.
nyáron voltam síkban lévő mérleges helyen, és néztem a tengelyterheléseket, simán rajta van a traktor seggén +5 tonna nem agyig rakott kocsival is, ez egy hashúzónak szerintem rohadt sok. lehet kolléga tesz fel képet a k80-asáról, tepsi széles 60-as laposvas, ehhez képest a hashűzó meg mittomén 100-as széles kis valami...
Válasz fexco #4553. hozzászólásáraa tiprollerre a legkönnyebb k80at tenni, ezerszer jobb érzés, és könnyebb akasztani, és minden más. nhnak ráaádsul ha jól tudom, egész leér a sínje, sőt talán még állítható is, rakható lefelé, szóval ha össze tudod hozni a két gépet egy magasságra, végy arra inkább egy k80at ennek a hashúzója ára helyett, és nyert ügyed van.
jut eszembe, a két gép olajának a keveredését hogy fogod megoldani? abba ennek az olaja nem jó? melyik a magasabb előírású? azzal kéne ám üzemeltetni mind a kettőt, ha akasztgatsz keresztbe.
Válasz mtz1221 #4552. hozzászólásáraazért annyit hozzá kell tenni, hogy sokáig, nagyon, nagyon. nagyon sokiág 18 év volt a korhatár nálam. és bő 20 évvel ezelőtt, amikor még menő blogosok voltunk (haha), akkor a megrontás szóra a mi blogunkat dobta fel első találatként a gugli. haha
Válasz envagyok2 #4549. hozzászólásáramég ha lenne piton fixem,de nincs.igen betolhato a helyére,tehát akkor igazad van.sőt---ez még jobban kilóg.
tiproller,tárcsa.a tiprollert a t6al is huzom majd.azon meg sima hich van.
Válasz mtz1221 #4550. hozzászólásáraapósom volt így tavaly télen, reggel elment dolgozni, összesett, meghalt. előtte vasárnap még focizott. semmi előjele, semmi baja. hátsó fali infarktus, újraéleszthetetlen. hagyni nem hagyott maga után gondot, de hogy baszki itt kopog az ajtón. az az igazság, ez már a b oldal, már közelebb van a vége, mint az eleje, értelmes, alkotó, tevékeny munkából már nincs több 10 évnél. nah ezt kéne beosztani...
Válasz envagyok2 #4546. hozzászólásáraPár hónapja halt meg egy falumbeli 44 évesen, tizenperc alatt. Tóbb mint félmilla eu hitellel, vannak idegek azóta az itt maradtaknak.
Válasz fexco #4548. hozzászólásáraneked akkor hogy van, a sín alján piton fixed van, és ez meg betolható a hashúzó heylére? ezt is a sín alja tartja, meg az a 4 csavar, de gondolom az szakadni ki onnan, ha lefittyenne a sín.
mít akarsz hashúzón húzni? akkor inkább a k80, cseréld le a munkaeszközökön a vonórészt, ez kevésbé csattog, zuhog, rángat.
Válasz mtz1221 #4545. hozzászólásárahanem a fagyiskanál törne, azt mondod? nm tudom, azér az a 8 db 14es csavar vagy hány se valami nagy dolog, ami fölfogja.
Válasz mtz1221 #4543. hozzászólásárama szártépőt akasztottam föl, ilyen még nem volt, hogy alig bírtam egyenesbe fölállni utána... azóta is féloldalasan ülök itt a székbe. kvaéletbe. szóval igen, az biztos, hogy szart csak elásva hagyunk magunk mögött, de elég baj lenne, ha beadnánk a kulcsot anélkül is...
egyébként épp egy gépkereskedővel beszéltem napokban, hozott volna valakit meglesni egyik vasat, és szóba jött, hogy tratort nézegetek, ileltve nézegetnék, ha árvíz nem vitte volna el a fele árbevételt, és mondjuk a tlejes nyereséget, és mondja, hogy várjak azzal, régóta szakmába van, de nem nagyon talákozott ilyen helyzettel, hogy sokan vannak bajság szélén. nyilván, aki odakerül, azt sem szokták belelökni a szakadékba azonnal, de mondja, hogy ők is érzik, hogy sok helyütt nagy a baj.
én nem ellenzem a hitelt, nem rossz dolog az, ha a hiteltárgy megtérül, ha pénzt hoz. de csak azért, hogy ilyenolyan zöld legyen meg sárga, hmm, akkor inkáébb veszek a különbözetből egy lakást, és kiadom, és hozza a lóvét. én megy végre költözhetek a gardára, hahahah
Válasz fexco #4542. hozzászólásáracserélni nem tudok, mer nincss hashúzóm, nekem sínbe van k80, de van halálfélelmem, mikor agyig van rakva. mondjuk nem tudom ez a verzió mennyivel volna jobb, hahahah
Válasz envagyok2 #4534. hozzászólásáraMiben akarsz fogadni hogy az ilyenek fogják a legtovább húzni, nem pedig a 100 milllás hitelesek ? Családról nem is beszélve ha egyik napról a másikra történik veled valami. Habár ha jól karbantartott fiatal ......
Válasz envagyok2 #4533. hozzászólásárade occsók, szarér nem adunk sok pénzt, hahahah
évente nagygenerálozok, de meg vagyok nyugodva, mert ezek már összes pénzüket duplán megkeresték. ez is egy hozzáállás, ha ugyan ezeket vettem volna tízszer ennyi pénzér, akkro mgé tíz évig rágnám a gittet, hogy mikor lesz nulla. így meg ha holnap nem indul el, csak az foglalkoztat, hogy a getvába tüntessem el... lehet szeretni ezt a szakmát, de pénzt kell keresnünk, ha tetszik, ha nem. persze csak annak, aki nem aranykanállal a kezébe született...
Válasz fexco #4529. hozzászólásárabiztos így van, nem ismerem ezt, de ha van ilyen, és ezt a gyártó nem tette lehetetlenné, akkor ez kurva nagy hiba. nem hiszem, hogy ez ennyire sima ügy lenne, nyilván kezelésijét meg kell nézni, de ezt gyárnak is meg kellett volna oldania, hogy egyszerűen ne lehessen így beállítani.
https://www.tradebit.com/
Válasz fexco #4528. hozzászólásáraez így van, vagy megy, vagy nem. előjele annyi lesz, hogy elkezd sípolni meg hibajeleke dobni, de annyit, hogy két kézzel se bírod leokézni. nah akkor kell megállni. menj be hozzájuzk, aztán vedd meg, meglátod. pár tízezer. de mondom, az alakrészkatalógus se rossz dolog., csomó biszbasz benne van, itt egy kapcosló, ott egy vezetékköteg, amoda egy kallantyú, csomó dolog, amivel majd találkozol, hogy előző tulaj baszott rá, és rendbe fogod hozni. nyilván váltóhoz nem nyúlsz hozzá, de rohadt sok pénzbe kerül mindenhez szervízt hívni, meg nem is fog jönni, kényszerből meg kell oldani. nem olyan bonyolult gépek ezek, ugyan úgy bírják a "gányolást", mint a ruszki, nyilván nem a vátlót kell gányolni, de csomó mindent meg lehet oldani. és olcsóbb, ha kapásból veszel egy szenzort, és kicseréled, mintha szervizest hívsz, ott tipródik 2 órát, és aztán kicseréli próbából...
a szervízutasításban a hibakódok is benne vannak, mondom érdemes megkeresni a konlrét típusét, lesz olyan, hogy ott a kód, és miaz, nem tudom milyen a kapcsoalt, de szervízes általában nem mondja meg telefonba elsőre, szóval 20 dollár nem pénz...
Válasz fexco #4528. hozzászólásáraállitólag ez a poversiftes kombó azért nem a legjobb,mert ha egy kicsit süket a pilota,akkor olyan tempót válasz ki,amikor épp mindig épp vált a poversift.állitólag a kezelésijébe bent van,hogy ezeket a sebességeket,vagy motorterhelés beállitásokat kerülni,vagy beállitani kell...
szóval ja...
Válasz envagyok2 #4525. hozzászólásáraüdv!mágnesesek!a szervizes is kb azt mondta,hogy ennél a traktornál (ennél kifejezetten)a pilota határolja be az élettartamát.meg azt is,hogy ezt igazából nem is lehet megmondani,hogy mennyire van agyonütve.két verzio van:vagy megy,vagy nemmegy.elmondása szerint a legrosszabb ebbe az,hogy nem lesznek előjelei,hogy megfog dögleni.rádugta a leptopot,minden adat hibátlan.meg azt mondta,hogy az ujabb axion cmatikok azok sokkal egyszerűbbek-----jobbak mint ezek,mivel ezek tulajdonképpen egy poversift-fokozatmentes kombó.
első nekifutásra nekem elég lenne a magyar kezelésije,persze ugy ahogy mondtad,ha rendesen le van forditva.
Válasz Gergely Péter #4526. hozzászólásáraúszó helyzet? ezen van úszó?
nem ismerem et a típust, de ezen is nem egy billenő kapcsolóval emeled fel vagy engeded le a vasat? ott jobb kézre? ha igen, az lesz a szar, nem sokkal lejebb itt látsz megolást rá. de egy új szabályzó se horror, persze kinek mi az, olyan 500 körül volt télen.
Sziasztok.Olyan problémával küzdök hogy adott egy Claas Ares 696 rz típusú 2004-es traktor.A hidraulika rendszerrel lenne gondom.A függesztő karok úszó helyzetben normálisan működnek.Viszont mikor egy adott magasságon szintezni kellene ott kezdődnek a problémák.Gondol egyet és vagy felfelé vagy lefelé el kezdi dobálni a munkagépet.Axiàl nem tudott hozzászólni.Esetleg valaki tudna nekem ebben a dologban segíteni vagy egy olyan szerelő elérhetőségét meg adni aki ért is hozzá.Segítségetek előre is köszönöm.
Válasz fexco #4524. hozzászólásáraés az alakatrész katalógust is meg tudod hozzá venni, nem valami részletes, de kisebb dolgokban azért el lehet vele intézni. és ha nagyon túrod a netet, akkro találsz hozzá komplett javítási utasítást, ez a szervízkönyve, ez alapján dolgoznak a szervizesek. és ha még tivább tűrod, akkor találsz hozzá windiag programot is, hahahah, igaz ez kevés, szeirentem kéne hozzá egy hardverkulcs is, de ezt már nem ismerem. de ha eljutsz idáig, akkor innen tovább érdekel engem is, hahahah
Válasz envagyok2 #4522. hozzászólásáraszerintem nem.szerintem egybe van.azt tudom,hogy a c matic külön van,abba valami horror drága olaj megy,meg a hátujja ugye.
megnézem majd,köszi a tippet,ha nemolyan lesz,akkor veszek bele.
Válasz fexco #4512. hozzászólásáraígy oké, 180, a fagyállókat nem láttam bele, azért űnt soknak ennyi kanna, de így számoltam, hogy 2 motorolaj egy az első hídba, és a maradék 11 soknak tűnt a hasába. ennek külön olaj van a sonkáiba, vagy egybe van a hasával?
első hídnál, hasánál cseréld ki az olajleresztőket mágnesesre, szerintem a gyárija is az, ha nincs rajta, akkor vegyél újat, azok le szoktak onnan esni, de jó ha megvan, filléres dolog.
Válasz fexco #4505. hozzászólásáraÜdv.Ami a magtárnál van eladó Axion azt véletlenül nem nézted meg?
Mi az első benyomás a trakival kapcsolatban amit megvettél?
Válasz envagyok2 #4511. hozzászólásáraannyi!fagyálló 2kanna,motorolj is 2kanna(állitólag 25liter megy bele)1kanna az elsőhidba,amaradék az a cmatik+a hátsóhid.
4857 hozzászólás
Válasz mtz1221 #4556. hozzászólásárami az a rendes anyag? szerintem itt a keménységnek kulcs szerepe van, ez a golyó lehet a puhább, hogy inkább ez kopjon, ne a fagyiskanál. namost mennyire legyen puha? és mennyire legyen kemény, merev? nyilván talajos munkagépnél nincs jelentősége, henger nem fog leszakadni róla, de 30+ tonnás kocsit nem mernék maszek golyón húzni, tudod, ha ebből baj lenne, akkor sok év kukucska. pár százezer egy gyári cucc, annyi azért legyen.
de lehet venni csak golyót is, hashúzóba is bele leht tenni valahogy nyilván, de kérdés a tehrbírása. hashuzónak a max függőleges támterhelése nem tudom mennyi, mondjuk 1 tonna legfeljebb. talajozni nyilván lehet így, de kocsit tenni rá 4-5 tonna súllyal megint azt mondom, hogy annyit nem ér meg a kukucska.
nyáron voltam síkban lévő mérleges helyen, és néztem a tengelyterheléseket, simán rajta van a traktor seggén +5 tonna nem agyig rakott kocsival is, ez egy hashúzónak szerintem rohadt sok. lehet kolléga tesz fel képet a k80-asáról, tepsi széles 60-as laposvas, ehhez képest a hashűzó meg mittomén 100-as széles kis valami...
Válasz envagyok2 #4555. hozzászólásáraRendes anyagból nem lehetne gömböt esztergáltatni a hasihúzóra ?
Válasz fexco #4553. hozzászólásáraa tiprollerre a legkönnyebb k80at tenni, ezerszer jobb érzés, és könnyebb akasztani, és minden más. nhnak ráaádsul ha jól tudom, egész leér a sínje, sőt talán még állítható is, rakható lefelé, szóval ha össze tudod hozni a két gépet egy magasságra, végy arra inkább egy k80at ennek a hashúzója ára helyett, és nyert ügyed van.
jut eszembe, a két gép olajának a keveredését hogy fogod megoldani? abba ennek az olaja nem jó? melyik a magasabb előírású? azzal kéne ám üzemeltetni mind a kettőt, ha akasztgatsz keresztbe.
Válasz mtz1221 #4552. hozzászólásáraazért annyit hozzá kell tenni, hogy sokáig, nagyon, nagyon. nagyon sokiág 18 év volt a korhatár nálam. és bő 20 évvel ezelőtt, amikor még menő blogosok voltunk (haha), akkor a megrontás szóra a mi blogunkat dobta fel első találatként a gugli. haha
Válasz envagyok2 #4549. hozzászólásáramég ha lenne piton fixem,de nincs.igen betolhato a helyére,tehát akkor igazad van.sőt---ez még jobban kilóg.
tiproller,tárcsa.a tiprollert a t6al is huzom majd.azon meg sima hich van.
Válasz envagyok2 #4551. hozzászólásáraÜdv a klubban.


Válasz mtz1221 #4550. hozzászólásáraapósom volt így tavaly télen, reggel elment dolgozni, összesett, meghalt. előtte vasárnap még focizott. semmi előjele, semmi baja. hátsó fali infarktus, újraéleszthetetlen. hagyni nem hagyott maga után gondot, de hogy baszki itt kopog az ajtón. az az igazság, ez már a b oldal, már közelebb van a vége, mint az eleje, értelmes, alkotó, tevékeny munkából már nincs több 10 évnél. nah ezt kéne beosztani...
Válasz envagyok2 #4546. hozzászólásáraPár hónapja halt meg egy falumbeli 44 évesen, tizenperc alatt. Tóbb mint félmilla eu hitellel, vannak idegek azóta az itt maradtaknak.
Válasz fexco #4548. hozzászólásáraneked akkor hogy van, a sín alján piton fixed van, és ez meg betolható a hashúzó heylére? ezt is a sín alja tartja, meg az a 4 csavar, de gondolom az szakadni ki onnan, ha lefittyenne a sín.
mít akarsz hashúzón húzni? akkor inkább a k80, cseréld le a munkaeszközökön a vonórészt, ez kevésbé csattog, zuhog, rángat.
Válasz envagyok2 #4544. hozzászólásáranekem meg kellene,hogy ezt rakhatnád 2xagyig,akkor se törne,azis biztos.kb 6cm vastag,30centi széles,meg ilyenek.holnap,ha tudom csinálok képet.
Válasz mtz1221 #4545. hozzászólásárahanem a fagyiskanál törne, azt mondod? nm tudom, azér az a 8 db 14es csavar vagy hány se valami nagy dolog, ami fölfogja.
Válasz mtz1221 #4543. hozzászólásárama szártépőt akasztottam föl, ilyen még nem volt, hogy alig bírtam egyenesbe fölállni utána... azóta is féloldalasan ülök itt a székbe. kvaéletbe. szóval igen, az biztos, hogy szart csak elásva hagyunk magunk mögött, de elég baj lenne, ha beadnánk a kulcsot anélkül is...
egyébként épp egy gépkereskedővel beszéltem napokban, hozott volna valakit meglesni egyik vasat, és szóba jött, hogy tratort nézegetek, ileltve nézegetnék, ha árvíz nem vitte volna el a fele árbevételt, és mondjuk a tlejes nyereséget, és mondja, hogy várjak azzal, régóta szakmába van, de nem nagyon talákozott ilyen helyzettel, hogy sokan vannak bajság szélén. nyilván, aki odakerül, azt sem szokták belelökni a szakadékba azonnal, de mondja, hogy ők is érzik, hogy sok helyütt nagy a baj.
én nem ellenzem a hitelt, nem rossz dolog az, ha a hiteltárgy megtérül, ha pénzt hoz. de csak azért, hogy ilyenolyan zöld legyen meg sárga, hmm, akkor inkáébb veszek a különbözetből egy lakást, és kiadom, és hozza a lóvét. én megy végre költözhetek a gardára, hahahah
Válasz envagyok2 #4544. hozzászólásáraNem a sínt törné.
Válasz fexco #4542. hozzászólásáracserélni nem tudok, mer nincss hashúzóm, nekem sínbe van k80, de van halálfélelmem, mikor agyig van rakva. mondjuk nem tudom ez a verzió mennyivel volna jobb, hahahah
Válasz envagyok2 #4534. hozzászólásáraMiben akarsz fogadni hogy az ilyenek fogják a legtovább húzni, nem pedig a 100 milllás hitelesek ? Családról nem is beszélve ha egyik napról a másikra történik veled valami. Habár ha jól karbantartott fiatal ......
Válasz envagyok2 #4541. hozzászólásáraholnapra megtudom nézni,a rossebb tuggya hány tonnás,de szerintem a legnagyobb.érdekel?
Válasz fexco #4540. hozzászólásáraplakett rajta van? hány tonnás?
fotód nincs róla?
valakinek nincs eladó alsó vonólapja axion ra?érdekelne.az enyémen k80 alsó vonólap van.a gömb kb vadiúj.el is cserélném akár.mivel nekem nem kell.
Válasz fexco #4537. hozzászólásárafordítva járom az utat, mint te, én most a kék felé megyek onnan ahova te most érkeztél meg...
Válasz envagyok2 #4536. hozzászólásáraén meg nem azt kérdeztem mitcsinálsz,hanem milyen szinüek a vasaid!
Válasz fexco #4535. hozzászólásárahello, nem a tiédet húztam, te!!!
én a sajátjaimra mondtam, hogy szarok, de cserébe occsók, hahah
Válasz envagyok2 #4533. hozzászólásárajóvan,azé jól húzd le....
Válasz envagyok2 #4533. hozzászólásárade occsók, szarér nem adunk sok pénzt, hahahah
évente nagygenerálozok, de meg vagyok nyugodva, mert ezek már összes pénzüket duplán megkeresték. ez is egy hozzáállás, ha ugyan ezeket vettem volna tízszer ennyi pénzér, akkro mgé tíz évig rágnám a gittet, hogy mikor lesz nulla. így meg ha holnap nem indul el, csak az foglalkoztat, hogy a getvába tüntessem el... lehet szeretni ezt a szakmát, de pénzt kell keresnünk, ha tetszik, ha nem. persze csak annak, aki nem aranykanállal a kezébe született...
Válasz fexco #4531. hozzászólásáraszarok, hahaha
Válasz fexco #4529. hozzászólásárabiztos így van, nem ismerem ezt, de ha van ilyen, és ezt a gyártó nem tette lehetetlenné, akkor ez kurva nagy hiba. nem hiszem, hogy ez ennyire sima ügy lenne, nyilván kezelésijét meg kell nézni, de ezt gyárnak is meg kellett volna oldania, hogy egyszerűen ne lehessen így beállítani.
https://www.tradebit.com/
Válasz envagyok2 #4530. hozzászólásáraha publikus,neked milyen vasaid vannak?
Válasz fexco #4528. hozzászólásáraez így van, vagy megy, vagy nem. előjele annyi lesz, hogy elkezd sípolni meg hibajeleke dobni, de annyit, hogy két kézzel se bírod leokézni. nah akkor kell megállni. menj be hozzájuzk, aztán vedd meg, meglátod. pár tízezer. de mondom, az alakrészkatalógus se rossz dolog., csomó biszbasz benne van, itt egy kapcosló, ott egy vezetékköteg, amoda egy kallantyú, csomó dolog, amivel majd találkozol, hogy előző tulaj baszott rá, és rendbe fogod hozni. nyilván váltóhoz nem nyúlsz hozzá, de rohadt sok pénzbe kerül mindenhez szervízt hívni, meg nem is fog jönni, kényszerből meg kell oldani. nem olyan bonyolult gépek ezek, ugyan úgy bírják a "gányolást", mint a ruszki, nyilván nem a vátlót kell gányolni, de csomó mindent meg lehet oldani. és olcsóbb, ha kapásból veszel egy szenzort, és kicseréled, mintha szervizest hívsz, ott tipródik 2 órát, és aztán kicseréli próbából...
a szervízutasításban a hibakódok is benne vannak, mondom érdemes megkeresni a konlrét típusét, lesz olyan, hogy ott a kód, és miaz, nem tudom milyen a kapcsoalt, de szervízes általában nem mondja meg telefonba elsőre, szóval 20 dollár nem pénz...
Válasz fexco #4528. hozzászólásáraállitólag ez a poversiftes kombó azért nem a legjobb,mert ha egy kicsit süket a pilota,akkor olyan tempót válasz ki,amikor épp mindig épp vált a poversift.állitólag a kezelésijébe bent van,hogy ezeket a sebességeket,vagy motorterhelés beállitásokat kerülni,vagy beállitani kell...
szóval ja...
Válasz envagyok2 #4525. hozzászólásáraüdv!mágnesesek!a szervizes is kb azt mondta,hogy ennél a traktornál (ennél kifejezetten)a pilota határolja be az élettartamát.meg azt is,hogy ezt igazából nem is lehet megmondani,hogy mennyire van agyonütve.két verzio van:vagy megy,vagy nemmegy.elmondása szerint a legrosszabb ebbe az,hogy nem lesznek előjelei,hogy megfog dögleni.rádugta a leptopot,minden adat hibátlan.meg azt mondta,hogy az ujabb axion cmatikok azok sokkal egyszerűbbek-----jobbak mint ezek,mivel ezek tulajdonképpen egy poversift-fokozatmentes kombó.
első nekifutásra nekem elég lenne a magyar kezelésije,persze ugy ahogy mondtad,ha rendesen le van forditva.
Válasz Gergely Péter #4526. hozzászólásáraúszó helyzet? ezen van úszó?
nem ismerem et a típust, de ezen is nem egy billenő kapcsolóval emeled fel vagy engeded le a vasat? ott jobb kézre? ha igen, az lesz a szar, nem sokkal lejebb itt látsz megolást rá. de egy új szabályzó se horror, persze kinek mi az, olyan 500 körül volt télen.
Sziasztok.Olyan problémával küzdök hogy adott egy Claas Ares 696 rz típusú 2004-es traktor.A hidraulika rendszerrel lenne gondom.A függesztő karok úszó helyzetben normálisan működnek.Viszont mikor egy adott magasságon szintezni kellene ott kezdődnek a problémák.Gondol egyet és vagy felfelé vagy lefelé el kezdi dobálni a munkagépet.Axiàl nem tudott hozzászólni.Esetleg valaki tudna nekem ebben a dologban segíteni vagy egy olyan szerelő elérhetőségét meg adni aki ért is hozzá.Segítségetek előre is köszönöm.
Válasz fexco #4524. hozzászólásáraés az alakatrész katalógust is meg tudod hozzá venni, nem valami részletes, de kisebb dolgokban azért el lehet vele intézni. és ha nagyon túrod a netet, akkro találsz hozzá komplett javítási utasítást, ez a szervízkönyve, ez alapján dolgoznak a szervizesek. és ha még tivább tűrod, akkor találsz hozzá windiag programot is, hahahah, igaz ez kevés, szeirentem kéne hozzá egy hardverkulcs is, de ezt már nem ismerem. de ha eljutsz idáig, akkor innen tovább érdekel engem is, hahahah
Válasz envagyok2 #4522. hozzászólásáraszerintem nem.szerintem egybe van.azt tudom,hogy a c matic külön van,abba valami horror drága olaj megy,meg a hátujja ugye.
megnézem majd,köszi a tippet,ha nemolyan lesz,akkor veszek bele.
Válasz mtz1221 #4521. hozzászólásáramajdnem 11000
2011
ez lett.ugye ezt nem katalógusból választom ki,mint az ujat.
Válasz fexco #4512. hozzászólásáraígy oké, 180, a fagyállókat nem láttam bele, azért űnt soknak ennyi kanna, de így számoltam, hogy 2 motorolaj egy az első hídba, és a maradék 11 soknak tűnt a hasába. ennek külön olaj van a sonkáiba, vagy egybe van a hasával?
első hídnál, hasánál cseréld ki az olajleresztőket mágnesesre, szerintem a gyárija is az, ha nincs rajta, akkor vegyél újat, azok le szoktak onnan esni, de jó ha megvan, filléres dolog.
Válasz fexco #4505. hozzászólásáraEz igen.

Üzemóra évjárat, miért cmatik ???
Válasz pangi #4518. hozzászólásáraigen.
rendben!
Válasz fexco #4516. hozzászólásáraGondolom akkor ez szimpatikusabb volt.
köszi.
Akkor várjuk a tapasztalatokat
Válasz fexco #4515. hozzászólásárajrgumoka
Válasz pangi #4514. hozzászólásárade.azt is.
semmi.még nem dolgozott.szerintem van benne anyag bőven.
Válasz Gumóka #4513. hozzászólásáramegy az agyalás,hogy mi a tiktokneved! nemtudjuk!!!szabad agazda!!!
köszönöm!
Válasz fexco #4505. hozzászólásáraÜdv.Ami a magtárnál van eladó Axion azt véletlenül nem nézted meg?
Mi az első benyomás a trakival kapcsolatban amit megvettél?
Válasz fexco #4509. hozzászólásáraEzen a tiktok videómegosztón talált meg Ő egyébként, én meg gazdászcsaj lévén már csak visszaigazolom


Aztán délután feldobta a videót róla, utána meg nézem itt a képet, há' mondom ez ugyanaz!
Egyébként sok sikert a szerszámhoz, sok munkát, bő termést!
Válasz envagyok2 #4511. hozzászólásáraannyi!fagyálló 2kanna,motorolj is 2kanna(állitólag 25liter megy bele)1kanna az elsőhidba,amaradék az a cmatik+a hátsóhid.
Válasz fexco #4504. hozzászólásárami ez a sok olaj? ez valami 14 kanna, vagy mennyi? mennyi kell ennek a hasába?
Válasz Diesel Tibor #4508. hozzászólásáraköszönöm gazdatársam!!
Válasz Gumóka #4507. hozzászólásárayessz!ő meg a BIGBOSS

Válasz fexco #4505. hozzászólásáraGratulálok ,,,egészséggel nyűdd el
