Fórum
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Kukorica várhatóan........! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Poénok új
- Tárcsák új
- Szántóföld árak Magyarországon új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Aszály új
Cikkajánló
_fill_540x300_0.jpg)
Ne hagyd fedetlenül! Így rombolja a nap a talajtakarás nélküli földeket
A talajtakarás csökkenti az eróziót, védi a talajéletet és segít a...
201 hozzászólás
Válasz #99. hozzászólásra



Válasz #99. hozzászólásra





Bizony
Válasz #96. hozzászólásra
3000 es merci motor a Dunának ezen a felén csak 5 hengeres.
Válasz #97. hozzászólásra

Ha az a volna ott nem lett volna
Válasz #93. hozzászólásra
Jól írta, én is majdnem ugyan ezt írtam volna, ha nem lennék lusta.
Válasz #90. hozzászólásra
Azért a W123 300dénes 6hengeres,esetleg TD változatban nem is olyan rossz...
van itt 124-es szívó 3000sorhat merci dízel, 600ezer van benne,bontatlan, és a ami napig 200-akkal járnak vele.
és még kompresszor olajjal is üzemel...
jobb a diesel,mert kevesebbet eszik,jobban megy(érzésre) meg ilyesmi. Viszont ha egy érzésre gyengébb benzinessel gyorsulsz lehet elpattint hiába húz jobban a dízeled.
Én nagyon szeretem a TDI motorokat, de mégis mondjuk egy 520i 525i 530i sorhat bmw-re esküsznék,azok benzines létükre mai napig futnak 4-500ezrekkel is,ráadásúl láncos motorok,még az a fránya szíj sem kell rá...
2000évjáratú Ford focus 1.8Tddi-m van,90lovas,hagyományos turbódízel motor,régi konstrukció,csak már bosch Vp elektronikus adagolóval(sajnos)...
nagyon hálás gazdaságos dinamikus tartós autó, de most meghalt kicsit, de nem haragszom,ez nem kevés km...
a lényeg,hogy kb340ezer km van benne, úgy üzemelt mint újkorában. de tökéletesen úgy!
csak mostanra kikopott az adagoló perselyezése,vezérmű kerék táncol kibe, és szépen elnyalta a szíjjat. Hengerfej felújítás, de akkor már kicserélem a hajtókarcsapágyakat is ha ennyire megvan bontva...
ezek filléres dolgok,egy szelep 2Eft-bele, egy csapágy meg 1200Ft gyáriból...
az adagolót meg ha mechanikus lenne egy tízesből megcsinálnák nekem, így meg lesz egy bő 100as...mert elektronikus,mert laptop meg próbapad kell neki meg...
szóval elég sok pénz lesz főleg e végett.
és még ez egy fapados ócsó "filléres" motor,régi escort td cseppet finomítva...
Válasz #92. hozzászólásra

Válasz #91. hozzászólásra

Ha lesz egy új gépünk azt majd 2T-vel használjuk... Ha jó lesz majd szólok... Úgy tíz év múlva.
Válasz #90. hozzászólásra



Mit tudsz te a W123 Merciről?
Azdt se tudod hogy mi a Bar mértékegysége (emlékszel amikor fizikaorán e kérdés hallatán olyan bambán álltál a táblánál).
Válasz #31. hozzászólásra
nem vagyok szakértő de józan paraszti ésszel én is így gondolom :)
Válasz #22. hozzászólásra
Sajnos igen. A 2T se olcsó mulatság. :s Nem tenném rá a nyakam hogy jó adagolós, annyira nem ismerem. De panaszt még nem hallottam rá. És én 3-4 helyről is hallottam ezt a 2T dolgot. Nekem nincs ilyen motorom csak a haver 1.5 DCI renaultját bütykölöm. Azzal kapcsolatba került ez szóba. A porlasztócsúcsot felújítottam már házilag és jó lett. Szemmel látható a kopás (ha megmutatják hogy mit nézzél) a rossz és az új között.Szerintem is 99% hogy kenésproblémája van.
Válasz #63. hozzászólásra
Igen ez a 123-as 200-as dizel merci tartóssága nagy sláger csak azt felejti el mindenki, hogy az ominózus gépszörny ugy ment, hogy egy jól beálitott trabant akárhol lehagyta miközben olyan füstöt eregetett mind a trabi csak fekete változatban, hogy az égtelen csörömpölésről ne is beszéljünk ami a motorból előtört de legalább sokat is fogyasztott(többet mint egy mai 2 literes dizel). Szóval valamit valamiért. A mai CR befecskendező rendszerek 2000 Bar körüli nyomáson üzemelnek azért hogy minél nagyobb legyen a hatásfokuk ezért aztán ha valami szennyezödés kerül bele akkor kész a katasztrófa. De csak ennek árán lehet a motor csendes, erős és környezetkimélő.
Válasz #57. hozzászólásra
Nos már elértük. A valtránál már megjelenet az új SCR motor ami valamilyen ammonium vegyületet fecskendez be a tisztább égés érdekében. Hogy ez mennyire teszi bonyolultá a gépész életét azt majd meglátjuk.
Válasz #87. hozzászólásra


Válasz #86. hozzászólásra
nembaj ,hinni kell valamiben!amúgy ,ha nem félnék az újabb bírságtól nyomnám bele a 2T-t,azt legalább tudom,hogy ken!
Válasz #84. hozzászólásra
Az ilyen adalékok mind átb@xás.
Sztem ne költsél rá!
Válasz #84. hozzászólásra
köszi !!!
Válasz #83. hozzászólásra
1:100,
ez a mostani adalék:
http://www.lotimex-plus.hu/product_info.php?manufacturers_id=34&products_id=89
Válasz #82. hozzászólásra
vagyis keverTED a 2T-t?????
Válasz #81. hozzászólásra
milyen arányban kevered???
Válasz #78. hozzászólásra
nekem csak adagolós van és majdnem mind olyan, ahol a gázol egyben a kenő anyag is,ezzel nem volt gond,míg a gázolaj nem volt kénmentes.most stanadyne adalékot használok.
Válasz #78. hozzászólásra
Adagolósnak se árt.
Válasz #77. hozzászólásra
Qrva anyjukat!
Válasz #77. hozzászólásra
csak CR motorba ajánlota???,vagy az adagolósba is mehet?
Válasz #76. hozzászólásra
A 2T-ben lévő kéntartalom szabványon kívülivé "módosította"a gázolaj kéntartalmát !tehát:megbukott a vizsgálaton!Egyszerű volt kiszámolni,csak előtte nem gondoltam erre,amúgy a szervizes mondta,hogy tegyem bele ,ha jót akarok!
Válasz #75. hozzászólásra
És honnét tudod,h a miatt?
Válasz #38. hozzászólásra
legyetek óvatosak a 2T-vel ,én is raktam bele 1:100 arányban,míg a VPOP le nem meszelt egyszer a mobil laborral!Több min 100ezret fittem érte!
Válasz #58. hozzászólásra
Nekem a B5-ös Passat-ba 680000 volt mikor eladtam és semmi gond (TDI 110Lo)!!!
Most az új B7-es Passat-ba 40000 és a második elektromoa ac!!!
A vic a vw nem vállal garanciát ha magyar gázolaj van benn!!!
Válasz #72. hozzászólásra
Ott is elfértetek biztos...
Válasz #71. hozzászólásra

Mindent még a motorháztetőt is.
Válasz #70. hozzászólásra
Fökép a hátsó ülés..probáltad már?!
Válasz #69. hozzászólásra
Sokkáig diszkoba járni is a 123-as Merci volt a tuti. Hordók fenekéből öszze csöpögtettünk valahogy egy vödör gázolajat és egész hétvégén furikáztunk nameg az a tágas utastér??
Válasz #68. hozzászólásra
És szerintem nem is kell ojan sürün..
Válasz #64. hozzászólásra
Egyetlen autó amit szerelni nem utálok van benne hely mindennek (embernek, motornak) rendesenn.
Válasz #64. hozzászólásra
egy ismerősömnek van egy 1-es vw diesel jettája,több min 500 ezer van benne,olajat nem eszi,-20-ban pöccre indul.Büszke is reá nagyon!
Válasz #62. hozzászólásra
Hát tudod..... a pénz amikor tankolsz a kutnál tudod.....
na akkor h ritkábban kell menni... ENNYI!!
Válasz #60. hozzászólásra
Már azokra gondoltam,akik akkor újakat tudnak venni.Fogynak azért a fényes gépek a "szalonokból" mostanság is.Nálunk arra kell vigyázni,ami van.
Válasz #63. hozzászólásra
Igy értem- én is ere gondoltam lényegében ezek az autók hatalmas futás teljesitményüek... Egy örök klaszikus..
Válasz #61. hozzászólásra
A Merci 1983-as minálunk 1999-től akkor telyes felujitás motornak , azután 2006-ig 400.000km .
Válasz #59. hozzászólásra
Ha Ha hól mi lön vissza? Azonos telyesitményü benzines és diessel cözött Ujonann 1500 eurő árkülömbség, ezért nálun 1500 liter benzint adnak!!!
Válasz #58. hozzászólásra
Mióta ment 400-000 ezret?,! Mert azok kb 20 évesen a nagyfelujitás után futnak még anyit.. egy havernak már a 190-esében is 800 E van..
Válasz #57. hozzászólásra
Ez optimista gondolat volt mert gyártani lehet hogy fogják de hogy nekünk is ott áljon az udvaron az szinte elképzelhetetlen..
Válasz #56. hozzászólásra
Na ja az a 2 liter az bizony 100km jelentkezik szval simán vissza jön neki
a szevízröl meg annyit h 1 3hengeres benzines is lehet rossz és a 2000 common rail is lehet jo szval kismillio dolog bejátszik ebbe
Válasz #52. hozzászólásra

Igy igaz a Mercedes Benz W123 200D négyszázeret ment és mindig azdt toltöttünk bele a mi sogszor a hordók fenekébenn maradt. A IV Golf hires TDI csa OMW dieselt tankoltunk mégis szászhuszezerbenn befosot az adagoló.
Válasz #53. hozzászólásra

Egyre több traktorban ilyen motorok vannak,a környezetvédelmi előírásokkal.A mercedes actrosban már '98-ban ilyen motor volt,több mint 1!!!millió kiómétert ment,mikor eladták.A kamionoknál az euro-5-öt már csak a kipufogógázba fecskendezett folyadékkal tudják elérni,lehet,hogy a trakiknál is elérjük ezt hamarosan!
Válasz #55. hozzászólásra
szervízen meg elviszi azt a 2liter minusz fogyasztást,mégha magadnak javítod is. common railt meg nem sűrűn javítassz otthon:-D
legjobb egy 3000körüli sorhat benzines, turbó-kompresszor szirszar nélkül...
örök élet meg egy nap.
vagy a régi mechanikus adagolós dízel, ha engedni fogják még őket...
Válasz #53. hozzászólásra
ebben nincs igazad! aki nem bevásárlásra használja a dizel kocsiját hanem sokat megy vele annak igen is vissza jön fogyasztásban
Válasz #51. hozzászólásra






Tessék én mondtam azok kibirják de ezek már más világ
Egy uj divat jó drága. Személy gépkocsinál soha nemhozza vossza a töblet kiadást (benzineshez viszonyitva) Traktort még keveset láttam Common-ost. Kamionos haver meg csak a vállát vonogatja és azdt mondja, hogy sok kütyü a semmiért.
Válasz #49. hozzászólásra
én kimondottan a kannásra értettem.. ha kuton tankoltál akor meg nem tudsz mit tenni SAJNOS.
Egyébként van olyan motor mibe sokáig beleteheted a sz.r gázolajat mégse lesz baja meg van olyan is amikor a legjobb minőségü adalékolttol is szétesik