Fórum
- Direktvetés, no-till. új
- Milyen pótkocsit vegyek? új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Hagyományos, paraszti ismeretek. új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Fortschritt E-514 kombájn új
- T-25/A kistraktor új
- Forgatás nélküli talajművelés új
Cikkajánló
Hirdetés

Így válasszon hatékony és stressztűrő repcehibridet
Sokan felteszik a kérdést maguknak: biztosan jól hasznosítja a műtrágyát a...
201 hozzászólás
Válasz #44. hozzászólásra
Itt egy mtz-s fáradt olajjal megy !!!
http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/060609a/
Válasz #44. hozzászólásra

Csak az a baj, hogy abból tudod megállapítani, hogy sz@rt tankoltál, hogy javítani kell a mocit
Válasz #47. hozzászólásra
A 9560-asoknak,meg az 560-as wk nek szokása,mert a 6.8-as motor van bennük,jól kispannnnnnnnoooooolva!
Válasz #42. hozzászólásra
Nem tom... Szerintem 6 . Talán 9640
Válasz #19. hozzászólásra
Én uyg tudom h CSAK olyan motorokban alkalmazható a biodízel amelyekre a gyár ráirta h azzal is elmehet pontosan a szürö problémák miatt
Válasz #43. hozzászólásra
"crdi mtz moci " ez mi?
Na sziasztok!
Ezek nagyon is jo kis mocik csak épp el kell feledni azt h minden hugy gázolajat amivel vígan fütyörészve elment az MTZ az ezeknek NEM jo. Aki szőkitettet használ az csodát ne várjon...
Nekem két crdi mtz moci adagoló és porlasztócsúcs sült be a kondor-benz-es gázolajtól. igaz 6hónapot ált a tartályba és a bajok után vettem észre az alján leulepedett sűrű lenolajkence szerű trutyit gondolom a növényi olaj keverék lehet
Válasz #40. hozzászólásra
Fogadjunk 5 ládás wts-volt!
Ezt a 2T-zést még a szőkített olajok idején találták ki, de a kevés kéntartalmú gázolajok miatt most megint divatba jött, a drága javítás elkerülése végett.
Válasz #38. hozzászólásra
Itt is meghalt egy , de ez még lehet akkor széria gond is... Leszakadt egy dugó . Állítólag a turbó elhelyezése vészesen közel van hozzá.... Több helyen ez volt a baj...
Válasz #38. hozzászólásra
Én a 8000 JD -hez halotam akik renceresen rekják tankoláskor 100L gázolajhoz 1 liter 2T olajat!!
Én is tudok olyat,ahol használják a 2T-t,mert az egyik wts-ük behalt,több mint 3!!! millát öltöttek rá! Azóta 2t-znek.
Válasz #35. hozzászólásra

Foglaltam én úgy ahogy írtad.
Jó nagy hülyeség.
De há te paraszt vagy, ahhoz képest nem rossz.
Válasz #35. hozzászólásra
jaj,már dereng
én a nagynyomású szivattyú illesztési hézagai közé értettem hogy nem jut be oda a 2T,és a porlasztóhoz szintúgy
semmi felsőkenésre nem gondoltam
Válasz #33. hozzászólásra
foglald már össze mit írtam
Válasz #27. hozzászólásra
Mert szerinted a fém a fémen szárazon súrlódik?
Válasz #32. hozzászólásra

Há jó hülyeséget írtál
Válasz #28. hozzászólásra
Na akkor olvasd el miket írtam,és próbáld meg értelmezni is
Válasz #25. hozzászólásra
Lehet... Nem én találtam ki... De az olaj azt keni amibe rakják ... Ha G.olajba kevered az eljut a porlasztókhoz...
Válasz #27. hozzászólásra
Szerintem meg nagyon is könnyen bejut a 2T olaj , mert olyan vékony mint a víz
Ne keverjétek a bio dieselt a bio etanolal!


Nálunk az a baj a gázolajal,hogy kicsit több etanolt kevernek bele és ez kiszárítja a nagynyomású szivattyut és a porlasztokat!!!
Válasz #27. hozzászólásra
mert dízelnél nincs ilyen felső kenés amiről írtál, mert ahogy befecskendez elég, meg különben szinte áll a dugó mikor be kerül a hengerbe, tehát nem is kenheti.
Válasz #26. hozzászólásra
Mert? Szerinted??
Be se jut oda ahova kellene. Mit gondolsz a biodieselt mért nem lehet használni minden motorban?
Válasz #25. hozzászólásra
Juj! Lac ezt nem kellett volna :)
Válasz #22. hozzászólásra
szerintem ez hülyeség.A 2T a hengert meg a dugattyúkat keni nem a mikronos illesztésű alkatrészeket.
Válasz #23. hozzászólásra
2% vagy mennyi kötelező hogy legyen benne, vagy valami ilyesmi előírás van.
Válasz #21. hozzászólásra
No a pontos összetételt nem tudom!
De miden tavasszal cserélünk g-olaj szűrőt mindenen,következő tavaszig nem szokott probléma lenni vele.
Válasz #11. hozzászólásra
Az a 2T most 15 ft pluszba kerülne literenként... De ha tényleg megéri... Ez mennyire jó adagolós?
Válasz #20. hozzászólásra
Abban is kéne hogy legyen biodízel!
Válasz #19. hozzászólásra
Mi olyat nem használunk! MOL hozza a naftát,minden adalék nélkül,a 6920-túl van a 7000 üó-n,annó a wts is ment vele 3500-at,semmi gond nem volt vele.
Válasz #18. hozzászólásra
Igy van ezek nagyon is jok de a biodiselt nem szeretik.
Nagyon jónak tartom ezeket a mocikat,erősek,rugalmasak,jó a fogyasztásuk.






De ha egyszer hozzá kell nyúlni a rendszerhez,rámegy a gatyánk is!!!!!!!!!!!
Nekünk az első 1000 üó-ban csaréltek 6 db íjnyektort (az 1,2 milla lett volna)!!!!
De azóta megy mint a golyó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #15. hozzászólásra
A legnagyob baj az ezel kapcsolatosan hogy a motor mindig ojankor ál le amikor dolgozik és ojankor szürö ulepitö le és megy utána továb.
Válasz #15. hozzászólásra
Minekunk ezt a kevert gázolajat hozák biodiesel meg a rendes és ien turo szerü valami kicsapodik és kész is a szürö csere.
Válasz #14. hozzászólásra
Azért én nem tennék bele biodieselt.
Mi az ,hogy más nincs?
Szevasztok etöl a rendszertöl job nincs.De ha ezt a geci biodieselt tankolod mivel más már nincs az öszes finom szürönek anyi.
A fogyasztása jobb. Az elektronika meg finomabban szabályoz mint az adagolón a röpsúlly.
Válasz #11. hozzászólásra
A csökkentett kéntartalmú gázolaj eszi tönkre, mert nincs kenése.
Tiszta, jó minőségű gázolaj kell neki. Vagy a csökkentett kéntartalmú vagy (több adagolós ismerős is ajánlotta) 2T motorolajat keverni 1:100arányba a standard gázolajhoz. A sima standard gázolajnak nincs elégséges kenőképessége. Megeszi a nagynyomású pumpát az abból leváló részecskék tönkreteszik a csúcsokat. Közbe a résolajon keresztül visszavándorol a tankba a spén. Kicserélik csúcsokat, pumpát aztán a tankból jövő spén tönkretesz újból mindent. :s
Válasz #1. hozzászólásra
Nem, csak ha nagy esetleg.
Én csak a saját tapasztalataim tudom írni!
Az én Rönóm most négy éves,330 van benne.
Még megy.1,9DCI.
Ha normál diesel lenne,már nem menne.
Azért az,hogy az égés nyújtottabb,szabályozott,a tartóssságra is hatással van.Valszeg nem kap akkora pofonokat a forgattyús hajtómű!
Az autó szerszámokkal együtt min 2,3t,és erre megy még rá a többi súly ha kell.Pl 205l olaj,.............,és 130 alatt csak akkor megyek ha a garázsba állok be!
Előtte is voltak más autóim,de 200-nál többet nem birtak ki nálam.Inkább eladtam őket.
A perkins Common-rail motork is elcsendesedtek,egész jópofa duruzsolós hangjuk lett!
Mi rendelünk rá plusz 217€-ért kiegészítő vízleválasztó szűrőt!!!!!!!
csak három szóban:kényes,drága bonyolult
akkor egy hat hengeres traktor motor esetén minimum 450000ft ez azért nem semmi és ha az üzemelési körülményeket veszük akkor a traktoroknál nagy az esély hogy nem menek el 5000 üzemóránál többet
Egy Renaultba (autóba) az ismerősöm most 4 db-ot vett 300 e-ért!!!
csak azért kérdezem mert az autó szerelő barátom mondta hogy hiba esetén nagyon drága a javitásuk
egy porlaszto csere személy autonál 120000ft
és ha az egyik rossz akkor jön a többi
Szerintem ez egy kötelező rossz. Ahogy Pisti írta, teljesíteni kell a követelményeket, és ezt csak ilyen túlbonyolított dolgokkal lehetséges.
Szerintem és sok ismerősöm szerint is a hagyományos adagolós motorok jobbak, kiforrottabbak, de ezeknek sajna vége.
Sajnos a Common-ril motorokat nem a trend hozza,hanem a követelmények!!!
A környezetvédelmi normákat nem tudják máshogyan teljesíteni,csak így!
2013-tól jön a Tier-4,ahol a károsanyagkibocsátás a Tier-1hez képest 99%-kal csökkentik!
El képzelni sem tudom,hogyan érik majd el.....
Igen ez afejlesztés iránya ,lásd az autók esetében is e a trendi!