Gázolaj árak 597 Ft Benzin árak 587 Ft EUR 400.48 Ft USD 341.53 Ft CHF 429.18 Ft GBP 464.25 Ft

Fórum

Common Rail motorok?

Létrehozta: Vendég , 2008-01-27 18:57:41

Kedvencekhez Segítség

201 hozzászólás
Nincs profilkép
#51 Sza-bolcs
2009-10-27 21:03:20

Válasz #44. hozzászólásra

Itt egy mtz-s fáradt olajjal megy !!!

#50 Dozer
2009-10-27 21:02:29



http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/060609a/

#49 Június Cézár
2009-10-27 20:59:19

Válasz #44. hozzászólásra

Csak az a baj, hogy abból tudod megállapítani, hogy sz@rt tankoltál, hogy javítani kell a mocitsmile thumbdown

#48 Gyuricza Lajos
2009-10-27 20:57:09

Válasz #47. hozzászólásra
A 9560-asoknak,meg az 560-as wk nek szokása,mert a 6.8-as motor van bennük,jól kispannnnnnnnoooooolva!smile angry

Nincs profilkép
#47 drenthe
2009-10-27 20:54:57

Válasz #42. hozzászólásra

Nem tom... Szerintem 6 . Talán 9640

#46 kissanya
2009-10-27 20:53:20

Válasz #19. hozzászólásra

Én uyg tudom h CSAK olyan motorokban alkalmazható a biodízel amelyekre a gyár ráirta h azzal is elmehet pontosan a szürö problémák miatt

#44 kissanya
2009-10-27 20:50:02

Na sziasztok!

Ezek nagyon is jo kis mocik csak épp el kell feledni azt h minden hugy gázolajat amivel vígan fütyörészve elment az MTZ az ezeknek NEM jo. Aki szőkitettet használ az csodát ne várjon...

Nincs profilkép
#43 Yto
2009-10-27 20:49:41

Nekem két crdi mtz moci adagoló és porlasztócsúcs sült be a kondor-benz-es gázolajtól. igaz 6hónapot ált a tartályba és a bajok után vettem észre az alján leulepedett sűrű lenolajkence szerű trutyit gondolom a növényi olaj keverék lehet

#42 Gyuricza Lajos
2009-10-27 20:49:07

Válasz #40. hozzászólásra
Fogadjunk 5 ládás wts-volt!

#41 Június Cézár
2009-10-27 20:47:08

Ezt a 2T-zést még a szőkített olajok idején találták ki, de a kevés kéntartalmú gázolajok miatt most megint divatba jött, a drága javítás elkerülése végett.

Nincs profilkép
#40 drenthe
2009-10-27 20:44:58

Válasz #38. hozzászólásra

Itt is meghalt egy , de ez még lehet akkor széria gond is... Leszakadt egy dugó . Állítólag a turbó elhelyezése vészesen közel van hozzá.... Több helyen ez volt a baj...

#39 satyesz
2009-10-27 20:44:08

Válasz #38. hozzászólásra
Én a 8000 JD -hez halotam akik renceresen rekják tankoláskor 100L gázolajhoz 1 liter 2T olajat!!

#38 Gyuricza Lajos
2009-10-27 20:40:23

Én is tudok olyat,ahol használják a 2T-t,mert az egyik wts-ük behalt,több mint 3!!! millát öltöttek rá! Azóta 2t-znek.smile thumbupcool

#37 Június Cézár
2009-10-27 20:39:08

Válasz #35. hozzászólásra

Foglaltam én úgy ahogy írtad.
Jó nagy hülyeség.
De há te paraszt vagy, ahhoz képest nem rossz.smile wink

Nincs profilkép
#36 lac*
2009-10-27 20:38:30

Válasz #35. hozzászólásra

jaj,már dereng
én a nagynyomású szivattyú illesztési hézagai közé értettem hogy nem jut be oda a 2T,és a porlasztóhoz szintúgy
semmi felsőkenésre nem gondoltam

Nincs profilkép
#35 lac*
2009-10-27 20:34:06

Válasz #33. hozzászólásra

foglald már össze mit írtam

#34 Június Cézár
2009-10-27 20:30:33

Válasz #27. hozzászólásra

Mert szerinted a fém a fémen szárazon súrlódik?

#33 Június Cézár
2009-10-27 20:28:43

Válasz #32. hozzászólásra

Há jó hülyeséget írtál smile lol

Nincs profilkép
#32 lac*
2009-10-27 20:26:09

Válasz #28. hozzászólásra

Na akkor olvasd el miket írtam,és próbáld meg értelmezni is

Nincs profilkép
#31 drenthe
2009-10-27 20:24:24

Válasz #25. hozzászólásra

Lehet... Nem én találtam ki... De az olaj azt keni amibe rakják ... Ha G.olajba kevered az eljut a porlasztókhoz...

#30 Hús Futár
2009-10-27 20:24:22

Válasz #27. hozzászólásra
Szerintem meg nagyon is könnyen bejut a 2T olaj , mert olyan vékony mint a víz

#29 1025
2009-10-27 20:23:36

Ne keverjétek a bio dieselt a bio etanolal!
Nálunk az a baj a gázolajal,hogy kicsit több etanolt kevernek bele és ez kiszárítja a nagynyomású szivattyut és a porlasztokat!!!smile cursingsmile cursingsmile cursing

#28 Június Cézár
2009-10-27 20:22:30

Válasz #27. hozzászólásra

smile biggrin mert dízelnél nincs ilyen felső kenés amiről írtál, mert ahogy befecskendez elég, meg különben szinte áll a dugó mikor be kerül a hengerbe, tehát nem is kenheti.

Nincs profilkép
#27 lac*
2009-10-27 20:20:09

Válasz #26. hozzászólásra

Mert? Szerinted??
Be se jut oda ahova kellene. Mit gondolsz a biodieselt mért nem lehet használni minden motorban?

#26 Június Cézár
2009-10-27 20:17:08

Válasz #25. hozzászólásra

Juj! Lac ezt nem kellett volna :)

Nincs profilkép
#25 lac*
2009-10-27 20:14:33

Válasz #22. hozzászólásra

szerintem ez hülyeség.A 2T a hengert meg a dugattyúkat keni nem a mikronos illesztésű alkatrészeket.

#24 Június Cézár
2009-10-27 20:13:51

Válasz #23. hozzászólásra
2% vagy mennyi kötelező hogy legyen benne, vagy valami ilyesmi előírás van.

#23 Gyuricza Lajos
2009-10-27 20:11:33

Válasz #21. hozzászólásra
No a pontos összetételt nem tudom!smile blushing
De miden tavasszal cserélünk g-olaj szűrőt mindenen,következő tavaszig nem szokott probléma lenni vele.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#22 drenthe
2009-10-27 20:10:39

Válasz #11. hozzászólásra

Az a 2T most 15 ft pluszba kerülne literenként... De ha tényleg megéri... Ez mennyire jó adagolós?

#21 Június Cézár
2009-10-27 20:07:34

Válasz #20. hozzászólásra

Abban is kéne hogy legyen biodízel!

#20 Gyuricza Lajos
2009-10-27 20:05:59

Válasz #19. hozzászólásra
Mi olyat nem használunk! MOL hozza a naftát,minden adalék nélkül,a 6920-túl van a 7000 üó-n,annó a wts is ment vele 3500-at,semmi gond nem volt vele.smile biggrin

#19 Tibcsi
2009-10-27 20:03:56

Válasz #18. hozzászólásra

Igy van ezek nagyon is jok de a biodiselt nem szeretik.

#18 Gyuricza Lajos
2009-10-27 20:02:29

Nagyon jónak tartom ezeket a mocikat,erősek,rugalmasak,jó a fogyasztásuk.
De ha egyszer hozzá kell nyúlni a rendszerhez,rámegy a gatyánk is!!!!!!!!!!!smile angry
Nekünk az első 1000 üó-ban csaréltek 6 db íjnyektort (az 1,2 milla lett volna)!!!!
De azóta megy mint a golyó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#17 Tibcsi
2009-10-27 20:02:19

Válasz #15. hozzászólásra

A legnagyob baj az ezel kapcsolatosan hogy a motor mindig ojankor ál le amikor dolgozik és ojankor szürö ulepitö le és megy utána továb.

#16 Tibcsi
2009-10-27 19:58:21

Válasz #15. hozzászólásra

Minekunk ezt a kevert gázolajat hozák biodiesel meg a rendes és ien turo szerü valami kicsapodik és kész is a szürö csere.

Nincs profilkép
#15 lac*
2009-10-27 19:56:29

Válasz #14. hozzászólásra

Azért én nem tennék bele biodieselt.
Mi az ,hogy más nincs?

#14 Tibcsi
2009-10-27 19:50:46

Szevasztok etöl a rendszertöl job nincs.De ha ezt a geci biodieselt tankolod mivel más már nincs az öszes finom szürönek anyi.

Nincs profilkép
#13 lac*
2009-10-27 19:44:22

A fogyasztása jobb. Az elektronika meg finomabban szabályoz mint az adagolón a röpsúlly.

#12 Június Cézár
2009-10-27 18:47:09

Válasz #11. hozzászólásra

A csökkentett kéntartalmú gázolaj eszi tönkre, mert nincs kenése.

#11 Sz J
2009-10-27 18:39:41

Tiszta, jó minőségű gázolaj kell neki. Vagy a csökkentett kéntartalmú vagy (több adagolós ismerős is ajánlotta) 2T motorolajat keverni 1:100arányba a standard gázolajhoz. A sima standard gázolajnak nincs elégséges kenőképessége. Megeszi a nagynyomású pumpát az abból leváló részecskék tönkreteszik a csúcsokat. Közbe a résolajon keresztül visszavándorol a tankba a spén. Kicserélik csúcsokat, pumpát aztán a tankból jövő spén tönkretesz újból mindent. :s

#10 Június Cézár
2009-10-27 18:24:16

Válasz #1. hozzászólásra

Nem, csak ha nagy esetleg.

Nincs profilkép
#9 Mfpisti
2008-01-27 20:26:13

Én csak a saját tapasztalataim tudom írni!
Az én Rönóm most négy éves,330 van benne.
Még megy.1,9DCI.
Ha normál diesel lenne,már nem menne.
Azért az,hogy az égés nyújtottabb,szabályozott,a tartóssságra is hatással van.Valszeg nem kap akkora pofonokat a forgattyús hajtómű!
Az autó szerszámokkal együtt min 2,3t,és erre megy még rá a többi súly ha kell.Pl 205l olaj,.............,és 130 alatt csak akkor megyek ha a garázsba állok be!
Előtte is voltak más autóim,de 200-nál többet nem birtak ki nálam.Inkább eladtam őket.

A perkins Common-rail motork is elcsendesedtek,egész jópofa duruzsolós hangjuk lett!
Mi rendelünk rá plusz 217€-ért kiegészítő vízleválasztó szűrőt!!!!!!!

Nincs profilkép
#8 robi
2008-01-27 20:21:11

csak három szóban:kényes,drága bonyolult

Nincs profilkép
#7 furus
2008-01-27 20:18:08

akkor egy hat hengeres traktor motor esetén minimum 450000ft ez azért nem semmi és ha az üzemelési körülményeket veszük akkor a traktoroknál nagy az esély hogy nem menek el 5000 üzemóránál többet

Nincs profilkép
#6 VMisi
2008-01-27 20:10:58

Egy Renaultba (autóba) az ismerősöm most 4 db-ot vett 300 e-ért!!!

Nincs profilkép
#5 furus
2008-01-27 20:03:40

csak azért kérdezem mert az autó szerelő barátom mondta hogy hiba esetén nagyon drága a javitásuk
egy porlaszto csere személy autonál 120000ft
és ha az egyik rossz akkor jön a többi

Nincs profilkép
#4 VMisi
2008-01-27 19:55:29

Szerintem ez egy kötelező rossz. Ahogy Pisti írta, teljesíteni kell a követelményeket, és ezt csak ilyen túlbonyolított dolgokkal lehetséges.
Szerintem és sok ismerősöm szerint is a hagyományos adagolós motorok jobbak, kiforrottabbak, de ezeknek sajna vége.

Nincs profilkép
#3 Mfpisti
2008-01-27 19:39:04

Sajnos a Common-ril motorokat nem a trend hozza,hanem a követelmények!!!
A környezetvédelmi normákat nem tudják máshogyan teljesíteni,csak így!

2013-tól jön a Tier-4,ahol a károsanyagkibocsátás a Tier-1hez képest 99%-kal csökkentik!

El képzelni sem tudom,hogyan érik majd el.....

Nincs profilkép
#2 Feri
2008-01-27 19:18:53

Igen ez afejlesztés iránya ,lásd az autók esetében is e a trendi!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Így válasszon hatékony és stressztűrő repcehibridet
Így válasszon hatékony és stressztűrő repcehibridet
Sokan felteszik a kérdést maguknak: biztosan jól hasznosítja a műtrágyát a...
Az Agroinform a pénzügyileg legstabilabb cégek egyike
Az Agroinform a pénzügyileg legstabilabb cégek egyike
Hírportálunk, az Agroinform is kiérdemelte a Dun & Bradstreet Tanúsítványt,...
Vemhesség vizsgáló készülék
Vemhesség vizsgáló készülék

100.000 Ft

Csődör szamár csikó
Csődör szamár csikó

120.000 Ft

Leták tárcsa
Leták tárcsa

350.000 Ft

Irsai szőlő
Irsai szőlő

300 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]