atles 836-okkal akarták lecserélni a kockamagnumokat,nem jött be ,váltó elsőhíd,oldallehajtás,azóta is azt ajánlják a szerelők rugózott hidast elkerülni nagyívben,pénteken ültem egy fúll 950-ben
Válasz #889. hozzászólásra
motor vagy a váltó nem bírta?
Még az elsők közül van a környéken egy axion 820-as, évente 2000 óra körül megy de eddig csak egr szelepet cseréltek benne.
Válasz #887. hozzászólásra
én azt a szólást hallottam hogy akinek a fogyasztás számit az vegyen mechanikus landinit, akinek a pénz nem számít az vegyen fendtet, aki meg jó traktort akar az vegyen claast.
Ezt az axiálosok mondták.
Hát én is az itteni gazdák véleményét mondtam el itt,erre a Claastra azt mondta "suttyo kölök" vagyok!Nembaj a Röncsi akkor is jobb gép!Menjen a német a picsába a fendtjével!
Tegnap beszéltem egy ismerőssel, azt mondta a "nagy" nevű traktoráról, hogy csak járjon le a hitel és találjon egy hülyét aki megveszi, az ő udvarában soha a büdös életben nem lesz többet!!! Az elmúlt években 10 millát költöttek rá alkatrészre meg javításra, igaz az is, hogy ezért van használva a gép rendesen én azt látom!!
Pontosan ahoz.Meg sorközműveléshez.A legjobb egy max 150 lovas holmi lenne, de az majd csak pár év múlva.Most máson van a hagsúly.Így nem tapossuk ki a kapásokat sem, meg a búzát sem ha esetleg nagyobb állapotában kezelni kéne gombabetegség, vagy rovar ellen.
Válasz #860. hozzászólásra
sima bosch adagoló van rajta
amúgy tényleg lágyan járnak ezek a motorok, terhelés alatt se "szegel" úgy mint a jd vagy a rába motor.
Hát a 3 fok az nem sok ott valamit trükköznek az biztos, mert szerintem az élből kevés. Lehet sürítés végén pici kaját benyomnak, a keverék begyullad és miután van égés már felső hotponton rátolnak több "kakaót".
Ez a fajta nh motor 3 fok előbefecskendezési szöggel működik, csak hidegen ad neki nagyobbat ,akkor jobban is kopog. Csak összehasonlításként írom hogy az mtz 82 17 fokon megy.
Lehet hogy így kisebb az égési nyomás és így teljesítette az euro 2 normát a régi konstrukciójú blokkal.
Ez így igaz, de én az elméletit írtam, az égés ideje miatt be kell gyujtani a keveréket a felső holtpont előtt, ezzel csökken a teljesítmény valamit mert fékeződik a dugó!! Azért írtam, az lenne a jó ha csak először a felső ponton lenne nyomás a dugón először. Régebben volt riport rádióban, hogy vagy a Mazda vagy a Toyota dieselhez közeli kopresszió viszonnyal csinált benzines motort, talán 8 részben fecskendezik be a benzint, úgy alkították ki az égésteret, hogy van levegőben szegényebb rész a motorban a sűrités végén és oda fecskendezik bele a benzint!! Ennek következtében lágyabban jár a motor "nem kopog", és hosszabb lesz az égési idő a 8 részben történő befecskendezéz miatt!! Azért érdekes miket kitalálnak már a japik!!
1506 hozzászólás
Válasz #904. hozzászólásra
de gondolom a 25 heki megvolt...
Válasz #904. hozzászólásra

Milyen hosszú volt az a műszak és hány hektárt jelentett?
Volt már olyan hogy a 7 fejes Gregorie Besson ekével egy műszakba megette az 550 litert.
Hát nem a szántásra vannak kitalálva...De könnyebb munkákra kivállóak.De idén egy JD8310R et terveznek,benne mindem földi jóval,ITEC PRO.
Válasz #901. hozzászólásra

Fateréknál most dúrják a 930-as váltóját, kb 5000 óránál.
Válasz #900. hozzászólásra


Fendt
#1. hozzászólás, lacika34 küldte be 2013-02-11 20:53:25-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
lacika34
Üdv.Csak nálunk kell szántás után mind a 3 Fendtet szervizbe vinni vagy máshol is?
Állítólag van itt minden persze horror áron ! Itt is az a helyzet amit tudsz le gyártatsz.....ferodolok-lamellák stb.Próbálkozni kell !
Sziasztok:) Fendt farmer turbotronikhoz mien az alkatrész ellátotság?:) És mien áron mérik hozzá?:) ha tudtok valami infot előre is köszi:)
Válasz #896. hozzászólásra
Mert gyorsan mennek,a kalászt nem mozdítja meg a motolla
Válasz #895. hozzászólásra






Csak azt nem értem mi a fausztnak kell a motollát ennyire pörgetni?????
Bár nem traki de elég jól át gyűrték a laverdát
alakul
Válasz #891. hozzászólásra




atles 836-okkal akarták lecserélni a kockamagnumokat,nem jött be ,váltó elsőhíd,oldallehajtás,azóta is azt ajánlják a szerelők rugózott hidast elkerülni nagyívben,pénteken ültem egy fúll 950-ben
Válasz #892. hozzászólásra
8000 fölött lehet benne, inkább talajmunkázik a hozzávaló eszközökkel.
Válasz #891. hozzászólásra
Na mesélj róla, mennyit toltak bele? Mi huzigálnak vele?
Válasz #889. hozzászólásra
motor vagy a váltó nem bírta?
Még az elsők közül van a környéken egy axion 820-as, évente 2000 óra körül megy de eddig csak egr szelepet cseréltek benne.
Válasz #887. hozzászólásra
MWM power,az maga már sütemény...
Válasz #887. hozzászólásra
én meg az itteni gazdákét mondom, a rönó mégnagyobb szar ,aki igazán használta annál lepusztult 2-3 év alatt
Válasz #887. hozzászólásra
én azt a szólást hallottam hogy akinek a fogyasztás számit az vegyen mechanikus landinit, akinek a pénz nem számít az vegyen fendtet, aki meg jó traktort akar az vegyen claast.
Ezt az axiálosok mondták.
Hát én is az itteni gazdák véleményét mondtam el itt,erre a Claastra azt mondta "suttyo kölök" vagyok!
Nembaj a Röncsi akkor is jobb gép!


Menjen a német a picsába a fendtjével!
Tegnap beszéltem egy ismerőssel, azt mondta a "nagy" nevű traktoráról, hogy csak járjon le a hitel és találjon egy hülyét aki megveszi, az ő udvarában soha a büdös életben nem lesz többet!!! Az elmúlt években 10 millát költöttek rá alkatrészre meg javításra, igaz az is, hogy ezért van használva a gép rendesen én azt látom!!











Válasz #884. hozzászólásra
Pontosan ahoz.Meg sorközműveléshez.A legjobb egy max 150 lovas holmi lenne, de az majd csak pár év múlva.Most máson van a hagsúly.Így nem tapossuk ki a kapásokat sem, meg a búzát sem ha esetleg nagyobb állapotában kezelni kéne gombabetegség, vagy rovar ellen.
Válasz #869. hozzászólásra
Minek kell művkerék,vegyszerezéshez?
Válasz #881. hozzászólásra


Válasz #881. hozzászólásra



Válasz #880. hozzászólásra

míg ők shoppingolnak te tökölsz egyet.Csak a kártyát hagyd ott nekik.Szerintem nem unatkoznának.
Válasz #879. hozzászólásra




"Utánfutóval", gyerekekkel, schopping tervekkel megugrani ??
Válasz #878. hozzászólásra
Hogyne, ez is, az is, mint rendes háznál, Pesttől már csak 80 km, azt könnyen megugrod.......
Válasz #877. hozzászólásra

Van héjas és héj nélküli is ???
Pénteken tervezzük pest és környékét.
Válasz #875. hozzászólásra

Megyek majd nemsoká Bajára, útközbe beadom
Válasz #869. hozzászólásra

SKandináviában a Farm-profi adta eddig a legjobb árat traktorkerékre, nemhiába, csak ezzel foglalkozik.
Válasz #873. hozzászólásra

Nem tudsz beküldeni magot étkezésre ?
Válasz #870. hozzászólásra
nyílj meg nekünk
Válasz #871. hozzászólásra

Holnap SB, holnap indul be a mirelittökbetakaritás.
Ma hófödte , de holnap minden ok lesz
Válasz #870. hozzászólásra

Kinek kell mesélni vlmit? fogalmazz légyszi érthetőbben
Válasz #870. hozzászólásra




PL: Beindult...
a tök betakarítás.
Válasz #868. hozzászólásra

Máma mesél hecc végre vlm Fendtes sztorit hö?
Válasz #868. hozzászólásra
gyári méret 270/95 R38 300/95 R52 Aliance gumi
Válasz #867. hozzászólásra

Méretek?
820 ra.Ennyi pénzért nem leehetett othagyni.1 évembe került de megérte.1.5 volt tokkal vonóval.2.5 volt eddig a legjobb ajánlat amit kaptunk.
Válasz #863. hozzászólásra

Mennyi volt ??
Válasz #864. hozzászólásra

Maradjunk a 800ná
Válasz #863. hozzászólásra



A 900-ra???
.........és mit fogsz vele müvelgetni???
Az új szerzeményeim


Válasz #861. hozzászólásra



Hát innét a monitor elől ezt nem látni, de ott belül az adagolóban van a dolog "rákfenéje" !!!
Válasz #860. hozzászólásra
sima bosch adagoló van rajta
amúgy tényleg lágyan járnak ezek a motorok, terhelés alatt se "szegel" úgy mint a jd vagy a rába motor.
Válasz #858. hozzászólásra




Hát a 3 fok az nem sok ott valamit trükköznek az biztos, mert szerintem az élből kevés. Lehet sürítés végén pici kaját benyomnak, a keverék begyullad és miután van égés már felső hotponton rátolnak több "kakaót".
Válasz #858. hozzászólásra





Hát pont fordítva kellene lenni hidegben, a könnyű indítás érdekében vissza kellene venni a előtöltést picit, és kicsit több kaját adni neki.
Válasz #857. hozzászólásra
Ez a fajta nh motor 3 fok előbefecskendezési szöggel működik, csak hidegen ad neki nagyobbat ,akkor jobban is kopog. Csak összehasonlításként írom hogy az mtz 82 17 fokon megy.
Lehet hogy így kisebb az égési nyomás és így teljesítette az euro 2 normát a régi konstrukciójú blokkal.
Válasz #856. hozzászólásra



Ez így igaz, de én az elméletit írtam, az égés ideje miatt be kell gyujtani a keveréket a felső holtpont előtt, ezzel csökken a teljesítmény valamit mert fékeződik a dugó!! Azért írtam, az lenne a jó ha csak először a felső ponton lenne nyomás a dugón először. Régebben volt riport rádióban, hogy vagy a Mazda vagy a Toyota dieselhez közeli kopresszió viszonnyal csinált benzines motort, talán 8 részben fecskendezik be a benzint, úgy alkították ki az égésteret, hogy van levegőben szegényebb rész a motorban a sűrités végén és oda fecskendezik bele a benzint!! Ennek következtében lágyabban jár a motor "nem kopog", és hosszabb lesz az égési idő a 8 részben történő befecskendezéz miatt!! Azért érdekes miket kitalálnak már a japik!!