gondolom hogy vastag de olyanok kellenének csak hogy dob hézag beállítás rosták stb!
Meg tudod nemkem mondani mennyinek kell lenni a
beömlésnek meg a kiömélsnek dobnál?? (mm-ben)
Válasz #1121. hozzászólásra Félfék, az egyik oldali féket kikapcsolja forduláskor ha müködteted akkor kisebb ívben fordul, a fordulási ív belső kerekét fékezd.
Segítségre lenne szükségem. 512-es fék rendszer. Lehet, hogy más számára nevetséges kérdés, de mivel nekem soha nem volt működő képes, nem tudom mire való a kormány előtt lévő kar és az alatta lévő "osztó mű szerű valami". Mi célt szolgál a főfékhenger és az előbb említett szerkezet közötti henger alakú valami (szűrő?). Sokadikként, sokadszorra jól jönne mindennemű könyv, gépkönyv, leírás. Mail: cameraman@gmail.hu
már irták egy párszor.... nyitni kell a dobhézagon a kimenőn mert nagyon darálja a szalmát és nem tudja átpasszirozni rajta! vagy pedig a kalászvisszahordó tul sokat perjét hord vissza a dob elé.........
üdvHozzáértők.Van valakinek ötlete hogy a menetvariátor nyomcsapágy miért melegszik?Naponta zsirzom höállóval,és este tiszta forró.Szij nem feszes.Valami ötlet?
ÜDv. E512-be komplett motor felujitott hengerfejjel , öninditoval,adagoloval,generátorral,hidroszivattyuval elado . Kiprobálhato. Rajta a laposszijtárcsa is.
Sziaztok!
ha tudnátok azzal segíteni hogy elküldi nekem valaki a 512-es beállításait azt meg kösszöném!
REmélem nem kérek sokat itt az e-mail címem:
snetfill @citromail.hu
(nézegettem a fórumot és láttam hogy Trakiszaki nekd van gépkönyved! remélem eltudod küldeni!)
Válasz #1109. hozzászólásra Egy dologra felhívnám a figyelmet:a főtengelybe ütött szám azonos legyen az olajszivattyúba beütöttel,mert lehet szívni,a negyedik henger nem kap elég olajat: a két furat nem fedi egymást,szakműhelybe "vonalba" kell fúratni! Csak Ifa-t is javító szakit hívj,mert aki 15 éve nem foglalkozik vele,az csak értett hozzá!!
én mindíg hátramegyek a kertbe azt találokamúgy nem olyan kényes a hüvelyre az ifa, a hajtókar a gyenge pontja ,ha ujra csapágyazod kinulláztatni egy felújítóval a nagy lukat
Köszi Gabi bácsi...néztem az ifa hungária honlapját
kb 80 lenne a sima 100 meg a lemezbetétes...Te mellikre szavaznál???
2hüvely kell nem kifelé fagyott hanem befelé és vízütéses lett a blokknak nincs baja de egy hajtókarnak annyi...
A 105 lovas ifa motor hol szokta leggyakrabban a vizet összeengedni az olajjal?????
Hengerfejnél,hüvelynél,hüvelygumigyűrűnél,vagy alul a kartelba a hőcserélő olajhűtőnél???
Üdv. Van elado hidroszivattyum ékszijjal együtt 12esre... Komplett szél ház lapáttal, és komplett hátso kerekek jo gumikkal a hátso kerekek asztalszállitokocsira is jok ...
Szerintetek mi lehet.A kombájnnal összel leálltam,ment minden rajta jól,csak a variátornál csöpögött az olaj,más nem volt.Ma beinditom,mindenhol átnéztem olajat,vizet,de a hidraulika meg sem mozdul.Sem az asztal,sem a motolla.
Sziasztok!
Szeretném segítségeteket kérni.
Ha valakinek lenne E 512-höz bescannelt gépkönyve eltudná-e nekem küldeni Snetfill@citromail.hu e-mail címre azt meg köszönném!
Válasz #1077. hozzászólásra Ird már be ide mert vagy hülye vagyok vagy vak. de nem találom. Vagy, az enyémet már leirtam vagy 10 hozzászólással visszább küld el a telefonszámodat és holnap felhívlak a f.szom se irkál ennyit.
4927 hozzászólás
Tudna nekem mondani valaki napraforgó tálca méreteket gabona asztalra? A hossza érdekelne meg hogy a sornak a tálcák között hány cm van kihagyva.
Válasz #1124. hozzászólásra

erre gondoltál:
Válasz #1124. hozzászólásra
Milyen növényhez kellene beállítási adat?
Válasz #1113. hozzászólásra
gondolom hogy vastag de olyanok kellenének csak hogy dob hézag beállítás rosták stb!
Meg tudod nemkem mondani mennyinek kell lenni a
beömlésnek meg a kiömélsnek dobnál?? (mm-ben)
Ha jól értem kellene lennie közép állásának, amikor mindkét kereket fékezi és ha eltudom fordítani valamelyik oldalra, akkor azt az oldalt fékezi.
Válasz #1121. hozzászólásra Félfék, az egyik oldali féket kikapcsolja forduláskor ha müködteted akkor kisebb ívben fordul, a fordulási ív belső kerekét fékezd.
Segítségre lenne szükségem. 512-es fék rendszer. Lehet, hogy más számára nevetséges kérdés, de mivel nekem soha nem volt működő képes, nem tudom mire való a kormány előtt lévő kar és az alatta lévő "osztó mű szerű valami". Mi célt szolgál a főfékhenger és az előbb említett szerkezet közötti henger alakú valami (szűrő?). Sokadikként, sokadszorra jól jönne mindennemű könyv, gépkönyv, leírás. Mail: cameraman@gmail.hu
Válasz #1118. hozzászólásra
Ok, köszönöm a segítséged.
Válasz #1117. hozzászólásra
És akkor hol vagy hová folyik vissza, hogy visszakerül az asztalba?
Válasz #1116. hozzászólásra
már irták egy párszor.... nyitni kell a dobhézagon a kimenőn mert nagyon darálja a szalmát és nem tudja átpasszirozni rajta! vagy pedig a kalászvisszahordó tul sokat perjét hord vissza a dob elé.........
Válasz #1116. hozzászólásra
Jukas a magtartáj
Miért megy tele az asztal a felhordó előtt kicsépelt terménnyel? Hogy lehet ezt megszüntetni?
üdvHozzáértők.Van valakinek ötlete hogy a menetvariátor nyomcsapágy miért melegszik?Naponta zsirzom höállóval,és este tiszta forró.Szij nem feszes.Valami ötlet?
ÜDv. E512-be komplett motor felujitott hengerfejjel , öninditoval,adagoloval,generátorral,hidroszivattyuval elado . Kiprobálhato. Rajta a laposszijtárcsa is.
nekem is van de iszonyu vastag.
Sziaztok!
ha tudnátok azzal segíteni hogy elküldi nekem valaki a 512-es beállításait azt meg kösszöném!
REmélem nem kérek sokat itt az e-mail címem:
snetfill @citromail.hu
(nézegettem a fórumot és láttam hogy Trakiszaki nekd van gépkönyved! remélem eltudod küldeni!)
Válasz #1099. hozzászólásra
Olajhűtő, hengerfej tömítés ... a sorrend általában.
Válasz #1109. hozzászólásra Egy dologra felhívnám a figyelmet:a főtengelybe ütött szám azonos legyen az olajszivattyúba beütöttel,mert lehet szívni,a negyedik henger nem kap elég olajat: a két furat nem fedi egymást,szakműhelybe "vonalba" kell fúratni! Csak Ifa-t is javító szakit hívj,mert aki 15 éve nem foglalkozik vele,az csak értett hozzá!!
Válasz #1108. hozzászólásra
nézőpont kérdése...mármint tulajnak vagy a szerelőnek
Vegyél bele komplett motort!!Olcsóbba kijön!
Válasz #1104. hozzászólásra A szétszedett Ifa motornak meg van az összes alkatrésze :kivéve henger fejek,motorház,főtengely,lendkerék!
Válasz #1105. hozzászólásra


van gazdája a gépnek....és már a tanulópénzt is megfizeti rendesen...
Válasz #1104. hozzászólásra


amúgy nem olyan kényes a hüvelyre az ifa, a hajtókar a gyenge pontja ,ha ujra csapágyazod kinulláztatni egy felújítóval a nagy lukat
én mindíg hátramegyek a kertbe azt találok
Válasz #1103. hozzászólásra

Köszi Gabi bácsi...néztem az ifa hungária honlapját
kb 80 lenne a sima 100 meg a lemezbetétes...Te mellikre szavaznál???
2hüvely kell nem kifelé fagyott hanem befelé és vízütéses lett a blokknak nincs baja de egy hajtókarnak annyi...
Válasz #1102. hozzászólásra
lengyel KS ,vagy MAHLE az axiálban
4 hengeres ifa motorhoz hol lehet jó minőségű hüvely garnitúrát venni???????????
kínai illetve indiai klt nem érdekel!!!
Válasz #1100. hozzászólásra


De....igen!!!
jó gazdája volt
Válasz #1099. hozzászólásra
nem fagyott meg kicsit?,mert akkor a szelephimbák alatti fagydugók is okozhatnak ilyet
A 105 lovas ifa motor hol szokta leggyakrabban a vizet összeengedni az olajjal?????
Hengerfejnél,hüvelynél,hüvelygumigyűrűnél,vagy alul a kartelba a hőcserélő olajhűtőnél???
Rá lehet rakni azt is, csak úgytudom a 16-os szivattyú sűrű bordás, mármint a tengelye, de van ahhoz való szíjtárcsa is.Meg az IFA szivattyú.
Van kettö 16-os szivattyúm,jó az ezekre??
Nézz bele a tartályba mikor emeled az asztalt, van -e visszatáplálás!Csak terhelés alatt!Lehet elment a hajtásban a borda.Ha nem termel vissza.
Válasz #1092. hozzászólásra
Hívj 306614189-en
Válasz #1086. hozzászólásra
elfojt az olajad.
nekem is van szinte minden,80% cuccok.E512-14 re valók.
Üdv. Van elado hidroszivattyum ékszijjal együtt 12esre... Komplett szél ház lapáttal, és komplett hátso kerekek jo gumikkal a hátso kerekek asztalszállitokocsira is jok ...
Válasz #1089. hozzászólásra
Légtelenits
Válasz #1089. hozzászólásra
Szivattyúd megy rendesen?
Válasz #1087. hozzászólásra
Mint irtam,van mindenhol olaj,tehát ott is.
sziasztok
tudna nekem valaki küldeni E 512 gépkönyvet
nagyon szépen megköszönném
címem vazstomi1993@citromail.hu
A kormány jó? Van a rendszerben olaj? Vagy lecsöpögött álltában!
Szerintetek mi lehet.A kombájnnal összel leálltam,ment minden rajta jól,csak a variátornál csöpögött az olaj,más nem volt.Ma beinditom,mindenhol átnéztem olajat,vizet,de a hidraulika meg sem mozdul.Sem az asztal,sem a motolla.

Sziasztok!
Szeretném segítségeteket kérni.
Ha valakinek lenne E 512-höz bescannelt gépkönyve eltudná-e nekem küldeni Snetfill@citromail.hu e-mail címre azt meg köszönném!
Válasz #1083. hozzászólásra


Hello. Talámn el igen. De várok hátha valaki hűtőstől vinné haranggal ékszijtárcsával .... Mit ajánlasz érte?
Válasz #1063. hozzászólásra mi újság elkelt már a motor engem érdekelne
Válasz #1081. hozzászólásra Ment
Válasz #1080. hozzászólásra

Válasz #1079. hozzászólásra Megvan nem ott hanem a hirdetésekben
Válasz #1078. hozzászólásra
katincsál az ATIS78-feliratra
Válasz #1077. hozzászólásra Ird már be ide mert vagy hülye vagyok vagy vak. de nem találom. Vagy, az enyémet már leirtam vagy 10 hozzászólással visszább küld el a telefonszámodat és holnap felhívlak a f.szom se irkál ennyit.