Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR410.17 FtUSD389.56 FtCHF441.31 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz 44claasgarantos #13683. hozzászólásáraLáda elején a gumi csíkok megvannak? Amiatt is vissza hullhat ha az hiányzik,
Mi tavaly Hesston hevedert casavaroztunk fel, teljes szélességében, mert a forgó szára hullott vissza és a
menet tengelyre rá akadt.
Nem én találtam ki, hanem itt vagy a fészen láttam.
De működik
Medikus szalma rázó láda kukoricsa betét annak lépcsösnek kel lenni merre kell állni Az enyém nyél forditvan mert a ládák elé esik és nem vagy nehezen viszi tovább forditva meg nem paszolnak a furatók
Üdv mindenkinek.
Nyomó csövet milyet ajánlotok? Tegnap elpukkant egy és le szeretném cserélni mind a négyet.
Hihetetlen de mtz 1 és hengeré volt kéznél az egyik traktorban, nem volt egyszerű rá hajtogatni de megegyezik vele. Haza sem kellett jönni hála Istennek,
Válasz gabika82 #13673. hozzászólásáraA nyomó ágban alul van egy T idom! Vakítva,mint egy zsírzó szem!Ott mérj nyomást,de úgy,hogy a kormányt közben tekerd,vagy emeld az asztalt! Teljes fordulaton,természetesen!
Válasz medikus #13670. hozzászólásáraAzt néztem,még gyári ott minden,viszont az ugrott be hogy a POSTA HÁLÉP-nek volt egy tízszemélyes busza amit nagy becsben tartott gazdája/mondván kombájnmotoros/,abban 24 liter olajat cseréltünk mindig,lapos karteres volt az biztos. Többféle karterrel szerelték az IFA-t hajtás és speciális felhasználások miatt is,azt hiszem vagy négyféle volt csak európai kivitelek alatt,amit forró égövre/Kuba,Nicaragua,Angola /exportáltak ott a hűtés és kenés megint más liga volt.
Válasz szelindi1965 #13669. hozzászólásáraHa nem jót mutat 16-7 liternél,akkor alul van egy bilincs a nívópálca csövén! Lazítsd meg,és ha kell told lentebb a fém csövet a gumiban,majd rögzítsd újra!
Válasz medikus #13666. hozzászólásáraOlajcsere+szűrő a motorban,mennyi motorolaj szükséges/?/,a sima IFA motor 16 liter,ebbe ez kevés ,20-21 -re emlékszem,segítenél ebben?
Válasz medikus #13663. hozzászólásáraHelló Mester!!szakmai kérdés 1 es sebességbe ha variálok felfelé nekiálja rázni a gépet ez mitöl lehet?a másik q kormány nagyon nehéz tekerni egyáltalán helyben van hogy nem is fordul ki a.kerék hiába tekerem a kormányt ha elimdulok akkor viszont fordul az orbit lenne szar?
Faragtam bele egy ablak klímát, így talán nem lesz gond a szivárgással, mint ha autóét tettem volna bele
Az inverter 18 A vesz fel, a fesz le is esik alapjáraton 24 , félfordulaton 26-ra.
Válasz medikus #13655. hozzászólásáraA nyomás tartó golyókat nem vettem ki, ott rövidebb kúpos csavarok voltak azokat oda tettem vissza. A belsejét egyben kihúztam és vissza is dugtam, viszont a csillagot és tengelyét kivettem. Amikor raktam össze, akkor a tengelyen volt egy pont, a csillagon meg egy szám ezeket tettem egymás mellé. Így raktam össze, de nem lett jó. Nem lett belőle hidromotor a kormányt szerencsére nem forgatja ide oda.
Válasz medikus #13655. hozzászólásáraUi.Egyet a hidraulikásokkal rakattam össze! Hiába voltak oldalt jelzések rajta,az enyémek,ahogy gyárilag állt,ahhoz képest elforgatták,és működött! Érteni kell hozzá!Csak a tetejét levenni!
Válasz Gepi #13653. hozzászólásáraSzét se kellett volna venni! Ha a csavarokat kiszedte,a nyomástartó golyók is összekeveredhettek! Van benne 2!Nem szabad azt szétszedni laikusnak! Oldalt meg alul hiába jelölsz,ha a közepét elforgatod!Úgy kell gumigyűrűt cserélni,hogy a csavarokat kihajtod,de nem veszed ki,egyáltalán! Fenékre rakva a tetejét le kell emelni,abban van a tömítő gumi! azt kicseréled,és visszacsavarozod!Akkor nem lesz belőle hidro motor! Nekem majdnem a kezemet csavarta ki,az első! Utána már a következőnél tudtam hogyan kell!
Válasz Gepi #13653. hozzászólásáraRába kormányorbitban elraktuk egyszer a csillagot javításkor. Majdnem kidobott a fülkéből, tekergett a két végpont között.
Nádudvari hidraulikás cég, akitől a javító cuccot vettük súgott telefonon, hogy hol milyen jegyre tegyük a "belét".
Úgyhogy szerintem is ott lesz a hiba, ahogy te is írtad, elrakták a csillagot.
Válasz Bertlali04 #13652. hozzászólásáraSzia, megvannak jelölve rosszul raktad vissza alul a "csillagot" a középső részbe. A csavarokat legalább nem keverted össze? Nálam amit eddig csináltam megvoltak pontozva jelölve.
Orbit javításban kérnék segítséget. A kombájnon lévő csöpög, így fel akartam újítani amit tartalékban kaptam hozzá. Kicseréltem a gumigyűrűket, de nem működik valamiért. Egy irányban fordul de másik fele nem, pedig a kormányt el tudom fordítani, habár darabosan. Valamit nem jól raktam össze? Mit kell mivel jelre állitani, mit nem vehettem észre? Segítséget előre is köszönöm!
Lali
Válasz Gumóka #13646. hozzászólásáraDe nincs rá szükség. Ha megnézed a gépkönyveket, abban sem írja. Ez csak egy tszben kialakult szokás. Gabona, nyári növények után ugye a kombájn kap egy nagyobb karbantartást, takarítást. Meg idő is több volt ezért szerelt át mindenki. Nálunk sokszorosa volt a napra vetésterülete a kukoricának. Az aratás is olyan, főleg sok bérmunka mellett, hogy két napig vág az ember naprát, aztán három nap kuki és megint napra. Én ha lehetett mindig úgy csináltam, hogy átszereltem mindent kukira de a kosarat és a lemezelést csak ténylegesen a kukoricára csináltam meg. Mindig 98 felett volt a tisztaság.
Válasz Gumóka #13648. hozzászólásáraNem akarok erős szavakat hasznalni.
Összevisszasag, rendetlenség, romok hegyekben, a régi gépek üszkök ( nem az a baj, hogy régiek, az alapból nem lenne baj), ha valamivel ki akarnak járni akkor 6 másik romot előbb félre kell tolni, húzni.
Egyébként tx66 volt a párja, az is át volt szerelve mindig, de a dominator tisztábban tudta vágni a naprát.
Tapasztalt gépészeik voltak, a 66-osé ült előtte a dominátoron, aki betanította az utódját.
Válasz Bobi82 #13643. hozzászólásáraAzért írtam hogy szerintem, de "próba cseresznye " A kuki kosaras gabona vágás viszont tapasztalat, mivel hogy én is úgy vágtam.
Válasz R Sándor #13639. hozzászólásáraA problema za hogy a kukikosár a másikban van ami csak kukit vág ebben gabonakosár lenne! ezért kérdem,hogy maradhat-e?
13739 hozzászólás
Válasz Bobi82 #13687. hozzászólásárakukorica kosár meg dob lemezelés is.
Válasz Bobi82 #13687. hozzászólásáranekem van,
Üdv mindenkinek!
Fortschritt 512-514 doblassítót keresnék saját részre, lehetőleg azonnal hadra foghatót!
Köszönöm!
Válasz 44claasgarantos #13683. hozzászólásáraLáda elején a gumi csíkok megvannak? Amiatt is vissza hullhat ha az hiányzik,
Mi tavaly Hesston hevedert casavaroztunk fel, teljes szélességében, mert a forgó szára hullott vissza és a
menet tengelyre rá akadt.
Nem én találtam ki, hanem itt vagy a fészen láttam.
De működik
Én is gondolóm mert nem viszi a terményt tovább hát majd gyártok rája de lehet hogy hagyom pár hekire minek
Válasz 44claasgarantos #13683. hozzászólásáraIlyennek kell lenni! Úgy áll,mint a rázóasztal,hátra felé szállít!A felső fele áll hátra!
Medikus szalma rázó láda kukoricsa betét annak lépcsösnek kel lenni merre kell állni Az enyém nyél forditvan mert a ládák elé esik és nem vagy nehezen viszi tovább forditva meg nem paszolnak a furatók
Válasz medikus #13681. hozzászólásáraÉrtem, köszönöm
Válasz ...:::Pisti:::... #13680. hozzászólásáraRögzíteni kell a csöveket,ahogy gyárilag is vannak,akkor a rezgéstől nehezebben törik el!
Válasz medikus #13679. hozzászólásáraKöszönöm szépen
A séra kft-nél láttam, csak a minőség nem tudom milyen lehet.
Válasz ...:::Pisti:::... #13678. hozzászólásáraÁrulnak hozzá eredetit,Ifa boltban,lehajtva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Üdv mindenkinek.
Nyomó csövet milyet ajánlotok? Tegnap elpukkant egy és le szeretném cserélni mind a négyet.
Hihetetlen de mtz 1 és hengeré volt kéznél az egyik traktorban, nem volt egyszerű rá hajtogatni de megegyezik vele. Haza sem kellett jönni hála Istennek,
Válasz medikus #13674. hozzászólásáraA kuplung szezon elején volt csinálva akkor kilett a hátsó tárcsát nem bántottam még!köszönöm a segítséget
Válasz gabika82 #13673. hozzászólásáraA nyomó ágban alul van egy T idom! Vakítva,mint egy zsírzó szem!Ott mérj nyomást,de úgy,hogy a kormányt közben tekerd,vagy emeld az asztalt! Teljes fordulaton,természetesen!
Válasz medikus #13674. hozzászólására120Mpa!!Az asztalt emeli? Ha a kormányt mozgatod,emeli az asztalt?
Válasz gabika82 #13672. hozzászólásáraA variátor tárcsákat mikor takarítottad ki a portól? Kuplungot? 120-150 bar?
Válasz gabika82 #13672. hozzászólásáraIlletve hol tudom.rákötni az órát!!
Válasz medikus #13666. hozzászólásáraDe mitöl rázhatja? Mekkora nyomásnak kell lenni,?
Válasz medikus #13670. hozzászólásáraAzt néztem,még gyári ott minden,viszont az ugrott be hogy a POSTA HÁLÉP-nek volt egy tízszemélyes busza amit nagy becsben tartott gazdája/mondván kombájnmotoros/,abban 24 liter olajat cseréltünk mindig,lapos karteres volt az biztos. Többféle karterrel szerelték az IFA-t hajtás és speciális felhasználások miatt is,azt hiszem vagy négyféle volt csak európai kivitelek alatt,amit forró égövre/Kuba,Nicaragua,Angola /exportáltak ott a hűtés és kenés megint más liga volt.
Válasz szelindi1965 #13669. hozzászólásáraHa nem jót mutat 16-7 liternél,akkor alul van egy bilincs a nívópálca csövén! Lazítsd meg,és ha kell told lentebb a fém csövet a gumiban,majd rögzítsd újra!
Válasz medikus #13668. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod! A gépkönyvébe kerülik a dolgot ,szükség szerinti fel és utántöltést írnak.
Válasz szelindi1965 #13667. hozzászólására16-17 liter!
Válasz medikus #13666. hozzászólásáraOlajcsere+szűrő a motorban,mennyi motorolaj szükséges/?/,a sima IFA motor 16 liter,ebbe ez kevés ,20-21 -re emlékszem,segítenél ebben?
Válasz gabika82 #13665. hozzászólásáraRázza az akkor másik sebességben is! Mérj nyomást!
Válasz medikus #13663. hozzászólásáraHelló Mester!!szakmai kérdés 1 es sebességbe ha variálok felfelé nekiálja rázni a gépet ez mitöl lehet?a másik q kormány nagyon nehéz tekerni egyáltalán helyben van hogy nem is fordul ki a.kerék hiába tekerem a kormányt ha elimdulok akkor viszont fordul az orbit lenne szar?
Akkor bőven tudja!
Köszi.
Válasz VESZTES. :) #13659. hozzászólására42 A!
Válasz medikus #13658. hozzászólásáraA kormány és a fék
Faragtam bele egy ablak klímát, így talán nem lesz gond a szivárgással, mint ha autóét tettem volna bele
Az inverter 18 A vesz fel, a fesz le is esik alapjáraton 24 , félfordulaton 26-ra.
Szia! Ha jól emlékszem te tudod mennyi ampert tud az kombínó generátora.
Válasz Bertlali04 #13657. hozzászólásáraVidd el hidraulikáshoz,az pillanatok alatt összerakja!Az a biztos! A kormány nem játék!!!!!!!!
Válasz medikus #13655. hozzászólásáraA nyomás tartó golyókat nem vettem ki, ott rövidebb kúpos csavarok voltak azokat oda tettem vissza. A belsejét egyben kihúztam és vissza is dugtam, viszont a csillagot és tengelyét kivettem. Amikor raktam össze, akkor a tengelyen volt egy pont, a csillagon meg egy szám ezeket tettem egymás mellé. Így raktam össze, de nem lett jó. Nem lett belőle hidromotor a kormányt szerencsére nem forgatja ide oda.
Válasz medikus #13655. hozzászólásáraUi.Egyet a hidraulikásokkal rakattam össze! Hiába voltak oldalt jelzések rajta,az enyémek,ahogy gyárilag állt,ahhoz képest elforgatták,és működött! Érteni kell hozzá!Csak a tetejét levenni!
Válasz Gepi #13653. hozzászólásáraSzét se kellett volna venni! Ha a csavarokat kiszedte,a nyomástartó golyók is összekeveredhettek! Van benne 2!Nem szabad azt szétszedni laikusnak! Oldalt meg alul hiába jelölsz,ha a közepét elforgatod!Úgy kell gumigyűrűt cserélni,hogy a csavarokat kihajtod,de nem veszed ki,egyáltalán! Fenékre rakva a tetejét le kell emelni,abban van a tömítő gumi! azt kicseréled,és visszacsavarozod!Akkor nem lesz belőle hidro motor! Nekem majdnem a kezemet csavarta ki,az első! Utána már a következőnél tudtam hogyan kell!
Válasz Gepi #13653. hozzászólásáraRába kormányorbitban elraktuk egyszer a csillagot javításkor. Majdnem kidobott a fülkéből, tekergett a két végpont között.
Nádudvari hidraulikás cég, akitől a javító cuccot vettük súgott telefonon, hogy hol milyen jegyre tegyük a "belét".
Úgyhogy szerintem is ott lesz a hiba, ahogy te is írtad, elrakták a csillagot.
Válasz Bertlali04 #13652. hozzászólásáraSzia, megvannak jelölve rosszul raktad vissza alul a "csillagot" a középső részbe. A csavarokat legalább nem keverted össze? Nálam amit eddig csináltam megvoltak pontozva jelölve.
Orbit javításban kérnék segítséget. A kombájnon lévő csöpög, így fel akartam újítani amit tartalékban kaptam hozzá. Kicseréltem a gumigyűrűket, de nem működik valamiért. Egy irányban fordul de másik fele nem, pedig a kormányt el tudom fordítani, habár darabosan. Valamit nem jól raktam össze? Mit kell mivel jelre állitani, mit nem vehettem észre? Segítséget előre is köszönöm!
Lali
Üdv!
512nél generátorszíj és hidraulikaszivattyú ékszij méret érdekelne köszönöm!
Válasz Gumóka #13646. hozzászólásáraDe nincs rá szükség. Ha megnézed a gépkönyveket, abban sem írja. Ez csak egy tszben kialakult szokás. Gabona, nyári növények után ugye a kombájn kap egy nagyobb karbantartást, takarítást. Meg idő is több volt ezért szerelt át mindenki. Nálunk sokszorosa volt a napra vetésterülete a kukoricának. Az aratás is olyan, főleg sok bérmunka mellett, hogy két napig vág az ember naprát, aztán három nap kuki és megint napra. Én ha lehetett mindig úgy csináltam, hogy átszereltem mindent kukira de a kosarat és a lemezelést csak ténylegesen a kukoricára csináltam meg. Mindig 98 felett volt a tisztaság.
Válasz Gumóka #13648. hozzászólásáraNem akarok erős szavakat hasznalni.
Összevisszasag, rendetlenség, romok hegyekben, a régi gépek üszkök ( nem az a baj, hogy régiek, az alapból nem lenne baj), ha valamivel ki akarnak járni akkor 6 másik romot előbb félre kell tolni, húzni.
Válasz Rabó001 #13647. hozzászólásáraNa igen, abból a sok rosszvasból kijönne két traktor meg egy kombájn, aztán éven át csak dolgozni kéne kb.
Válasz Bobi82 #13644. hozzászólásáraNa azok aztán a színvonal. Kb. a hogyan ne csináljunk valamit-re példa.
Válasz SzikiSzokeveny #13637. hozzászólására108sl-nél mi mindig szereltük át napra előtt, az utolsó években pedig már kukoricát se vágott.
Egyébként tx66 volt a párja, az is át volt szerelve mindig, de a dominator tisztábban tudta vágni a naprát.
Tapasztalt gépészeik voltak, a 66-osé ült előtte a dominátoron, aki betanította az utódját.
Válasz Bobi82 #13643. hozzászólásáraAzért írtam hogy szerintem, de "próba cseresznye " A kuki kosaras gabona vágás viszont tapasztalat, mivel hogy én is úgy vágtam.
A neten vannak Mt tomiék ők mindig átszerelik kukikosárra a 12est napraforgóvágáshoz,a kukit,meg claassal vágják!
Válasz R Sándor #13639. hozzászólásáraA problema za hogy a kukikosár a másikban van ami csak kukit vág ebben gabonakosár lenne! ezért kérdem,hogy maradhat-e?
Válasz medikus #13641. hozzászólásáraVagy jópárezer hektár tapasztalata
Válasz SzikiSzokeveny #13640. hozzászólásáraMese!
Válasz medikus #13638. hozzászólásáraSokkal tisztábban lehet vágni vele.