LÁttam megkaptad az 54-es könyvét. Ha el tudnád nekem küldeni a trakiszaki@vipmail.hu email címre, nagyon megköszönném! Előre is köszönöm!
Üdv: Trakiszaki
Ezt találtam,hogy ilyen van benne.
Perkins 1006-9T
Beszerezni viszont nem egyszerű lehet és nem is lehet olcsó,de az Ifától biztos,hogy jobb és megbízhatóbb lehet. Itt találtam:
Egy ismerősömnek kellene elektromos kapcsolási rajz az E-514 kombájnhoz. Ha van valakinek, legyen szíves küldje el nekem.
Ha a gépkönyvben is benne van, akkor az is jó lenne.
Sziasztok!
Szeretném segítségeteket kérni.
Ha valakinek lenne E 512 höz beszkennelt gépkönyve eltudná-e nekem küldeni a szaboszabika601@freemail.hu e-mail cimre?
Előre is köszönöm
Válasz #2385. hozzászólásra
Kosz...Igazad lehet, mert a regi tulaj mondta, hogy 12-es asztal. Csak gondolom a kaszahajtas, meg a motolla allitas at lett alakitva...
A14 vágóasztalán nincs olyan.Az 12-es asztal,a motollát lehetett előre,vagy hátra állítani mechanikusan,kézi erővel a fülkéből.a 14-es hidraulikával állítja.
Válasz #2369. hozzászólásra
Az a helyzet, hogy uresen maszkalasnal nem ette meg az olajat. Dolgozni pedig nalam meg nem dolgozott semmit. Tehat az olajfogyasztas mertekerol nincs informaciom... A termosztat valoszinu ki van szedve, a motor feherre van mazolva, a kipufogo a motortol el van vezetve, ugyhogy lehet forralta nekik a vizet. Ha meg felfoztek, akkor az olajfogyasztas miertje is megvan. Most vettunk ra nagyobb ventillatort, mert a teherautoe volt rajta. Nalam, meg havernal osszesen 27ha teruletet kell vagnia. Ugyhogy ha nagy a szar a palacsintaba, akkor is kihuzzuk a szezont. Legfeljebb a maszekrol lecsuszunk. Most lesz bele tisztan 20W50, aztan meglatjuk.
Szerintem meg, derítsd ki, hogy miért eszi az olajat és meg kell csinálni.
Ha így mész a géppel, akkor később meg lehet hogy még több baja lesz.És ráadásul még az olajat is fogyasztja, ami megint nem egy olcsó dolog.
De hát végül is te tudod mit csinálsz.
Szia. A 20w50 es olajat rakd bele!!és semmi esetre se keverd a 15w40 est meg a 20w50 estolajat!!!! Vagy ha ígyis eszi az olajat akkor turbó dízel 20w50 est rakd bele!!
Sracok! Tanacsra lenne szuksegem. A par honapja vett 514-es motorja kekesen fustol. Egy szaki szerint nem porlaszto, mert akkor nehezen indulna. Szoval marad az olajfogyasztas. 130km-ert jott labon hazafele, akkor nem ette meg az olajat, igaz a viz is hideg maradt. No, most akkor milyen viszkozitasu olajat tegyek bele, amivel talan elfogadhato lesz az olajfogyasztas a szezonban??? Esetleg 20W50? Vagy 15W40 es 20W50 kevereke? Vagy inkabb SAE 50 vagy SAE 40 nyari olajat? Mennyi a feltoltesi mennyisege a motornak? A valaszokat elore is koszonom.
üdv mindenkinek tanácsot szeretnék kérni, klimatizáláz után érdeklődnék... van valakinek tapasztalata h milyet érdemes a 14 esbe szerelni?? hol lehet ilyet beszerezni és milyen áron előre is köszönöm!!!
Nevezzük vízpumpának! Melyik az egyes nyíl!Csak a kis furathoz kell tömítés! Az a vízpumpa, víz leeresztő furata! Azért kell hogy télen ki folyjon a víz a vízpumpából mikor leereszted a vizet a motorból.Különben benne marad a víz, és szét fagyhat a vízpumpa.
Válasz #2343. hozzászólásra Az sem árt ha a váltóban véglehajtásokban megnézed az olajszintet nehogy megtréfáljon valamelyik /nekem sikerült 40 km menni úgy hogy a váltóban és az egyik véglehajtásban fél fél liter olaj volt/
13900 hozzászólás
Ti mikor kezditek az őszi árpa aratást???
Válasz #2392. hozzászólásra

gg55 nel 1000/6 pörkins,500.
Válasz #2398. hozzászólásra

Szia, megtennéd, hogy nekem is átküldöd a gépkönyvet? Nagy segítség lenne! bcrtrade@gmail.com Köszönöm.
Megkaptad Trakiszaki ?????
Multikar M 25!Gondolod az olcsóbb?
Válasz #2395. hozzászólásra

54-es=514-es
Kedves Mtz 50-80!
LÁttam megkaptad az 54-es könyvét. Ha el tudnád nekem küldeni a trakiszaki@vipmail.hu email címre, nagyon megköszönném! Előre is köszönöm!
Üdv: Trakiszaki
ÜDV. az 512-es fékmunkahenger mivel egyezik?Multikár?
Válasz #2392. hozzászólásra
Ezt találtam,hogy ilyen van benne.
Perkins 1006-9T
Beszerezni viszont nem egyszerű lehet és nem is lehet olcsó,de az Ifától biztos,hogy jobb és megbízhatóbb lehet.
Itt találtam:
Sziasztok!
Érdekelne a 6 hengeres Perkins motor típusa ami az MDW-ben van.
Nem tudjátok,hogy hol és mennyiért lehet egy ilyen motort kapni?
Egy az egyben be lehet szerelni az IFA motor helyére?
Köszönöm!! Megkaptam!!
Az előbb nem írtam elérhetőséget, ide kellene küldeni a rajzot:
rosnerf kukac gmail pont com
Sziasztok!
Valakinek 514-es hez gépkönyv? szkennelve, vagy eladó?
baloghattilapeter@citromail.hu-ra várom a választ, ha van.
Sziasztok!
Egy ismerősömnek kellene elektromos kapcsolási rajz az E-514 kombájnhoz. Ha van valakinek, legyen szíves küldje el nekem.
Ha a gépkönyvben is benne van, akkor az is jó lenne.
Sziasztok!

Szeretném segítségeteket kérni.
Ha valakinek lenne E 512 höz beszkennelt gépkönyve eltudná-e nekem küldeni a szaboszabika601@freemail.hu e-mail cimre?
Előre is köszönöm
Válasz #2385. hozzászólásra
Kosz...Igazad lehet, mert a regi tulaj mondta, hogy 12-es asztal. Csak gondolom a kaszahajtas, meg a motolla allitas at lett alakitva...
A14 vágóasztalán nincs olyan.Az 12-es asztal,a motollát lehetett előre,vagy hátra állítani mechanikusan,kézi erővel a fülkéből.a 14-es hidraulikával állítja.
Sziasztok!
Az 514-es vagoasztalan kozepen a lemezen van egy kis kardan fele felbiggyesztve. Ez mire szolgalt annakidejen?
Válasz #2374. hozzászólásra
Köszönöm!
Válasz #2372. hozzászólásra

vagy szar a hütöd, föleg ha vizköoldot öntöttelbele nem szabad.
Válasz #2380. hozzászólásra
kossz az infot mar ok.
Válasz #2379. hozzászólásra
Amelyken az ujjad van es vilagit, az a motorolaj szuro-nek a visszajelzoje. Ki kell cserelni a papirbetetet.....
Válasz #2378. hozzászólásra

Vagyis mellette lévő... mert el van forgatva a kép
Válasz #2377. hozzászólásra
Milyen szűrők vannak a épben? A felette lévő lámpa az tuti hogy a motor levegő szűrőjének a visszajelzője. Ez az alatta lévő ez is valami szűrő lesz.
Valaki meg tudná mondani a sorban levő nyolc visszajelző lámpának jelentését?jelenleg ez az egy is segitenne
Valaki meg tudná mondani a sorban levő nyolc visszajelző lámpának jelentését?jelenleg ez az egy is segitenne
2800-3000.
Valaki véletlen nem tudja hogy a kombájnon a szecskázó menyit pörög?
Válasz #2371. hozzászólásra
Ha főzi a vizet akkor hengerfejes lesz !!!
Ne főzesd fel agyonra a motort mert meg keményednek a szimeringek meg a tömítések a többit már tudod!!!!
Válasz #2369. hozzászólásra
Az a helyzet, hogy uresen maszkalasnal nem ette meg az olajat. Dolgozni pedig nalam meg nem dolgozott semmit. Tehat az olajfogyasztas mertekerol nincs informaciom... A termosztat valoszinu ki van szedve, a motor feherre van mazolva, a kipufogo a motortol el van vezetve, ugyhogy lehet forralta nekik a vizet. Ha meg felfoztek, akkor az olajfogyasztas miertje is megvan. Most vettunk ra nagyobb ventillatort, mert a teherautoe volt rajta. Nalam, meg havernal osszesen 27ha teruletet kell vagnia. Ugyhogy ha nagy a szar a palacsintaba, akkor is kihuzzuk a szezont. Legfeljebb a maszekrol lecsuszunk. Most lesz bele tisztan 20W50, aztan meglatjuk.
Válasz #2367. hozzászólásra
A henger fejnél nem nyomja az olajat agy a kipufogónál???
Válasz #2367. hozzászólásra
Szerintem meg, derítsd ki, hogy miért eszi az olajat és meg kell csinálni.
Ha így mész a géppel, akkor később meg lehet hogy még több baja lesz.És ráadásul még az olajat is fogyasztja, ami megint nem egy olcsó dolog.
De hát végül is te tudod mit csinálsz.
Válasz #2367. hozzászólásra
Szia. A 20w50 es olajat rakd bele!!és semmi esetre se keverd a 15w40 est meg a 20w50 estolajat!!!! Vagy ha ígyis eszi az olajat akkor turbó dízel 20w50 est rakd bele!!
Sracok! Tanacsra lenne szuksegem. A par honapja vett 514-es motorja kekesen fustol. Egy szaki szerint nem porlaszto, mert akkor nehezen indulna. Szoval marad az olajfogyasztas. 130km-ert jott labon hazafele, akkor nem ette meg az olajat, igaz a viz is hideg maradt. No, most akkor milyen viszkozitasu olajat tegyek bele, amivel talan elfogadhato lesz az olajfogyasztas a szezonban??? Esetleg 20W50? Vagy 15W40 es 20W50 kevereke? Vagy inkabb SAE 50 vagy SAE 40 nyari olajat? Mennyi a feltoltesi mennyisege a motornak? A valaszokat elore is koszonom.
Nem kell az bele! De különben Siófokon hirdetik a klíma szerelést javítást, mg gépekbe.
üdv mindenkinek tanácsot szeretnék kérni, klimatizáláz után érdeklődnék... van valakinek tapasztalata h milyet érdemes a 14 esbe szerelni?? hol lehet ilyet beszerezni és milyen áron előre is köszönöm!!!
Válasz #2363. hozzászólásra
Köszönöm a tanácsot.
Nevezzük vízpumpának! Melyik az egyes nyíl!Csak a kis furathoz kell tömítés! Az a vízpumpa, víz leeresztő furata! Azért kell hogy télen ki folyjon a víz a vízpumpából mikor leereszted a vizet a motorból.Különben benne marad a víz, és szét fagyhat a vízpumpa.
Válasz #2361. hozzászólásra
Köszönöm!a vízforgatóköré kell tömítés???
a besüllyesztett furathoz kapni gumitömítést IFA-val foglalkozó boltokban párszáz forint.
Vizforgató
Sziasztok! Valaki nem tudja megmondani az ahova az egyes számú nyíl mutat oda kell-e tömítés??? És a kettes nyílhoz mit kel rakni???
menyit adnál egy szinte új biso mágneskapcsolós szecskázóért?????
sziasztok 514-es kombájnra esetleg nem tud valaki egy jó állapotú használt szalmaszecskázót? nem találok sehol sema neten.
Válasz #2343. hozzászólásra Az sem árt ha a váltóban véglehajtásokban megnézed az olajszintet nehogy megtréfáljon valamelyik /nekem sikerült 40 km menni úgy hogy a váltóban és az egyik véglehajtásban fél fél liter olaj volt/
Minden nap azért nem szakad el!Ha nem rehült, nincs betöredezve, sokat kibír.Még a SÁVA gumi is!
50x20x2870 vagy a 12-es szíj 50x20x2850 is rámegy.Még később nyúlik ki.Meg általában menet közben, nem álltában szakad el!
Válasz #2347. hozzászólásra
Már úgyértem,vannak előjelek mielőtt megadja magát.Ha jónak néz ki az ékszíj,nincs repedés,nincs megnyúlva,stb akkor nem hagyja el magát menetközbe.