üdv mindenkinek tanácsot szeretnék kérni, klimatizáláz után érdeklődnék... van valakinek tapasztalata h milyet érdemes a 14 esbe szerelni?? hol lehet ilyet beszerezni és milyen áron előre is köszönöm!!!
Nevezzük vízpumpának! Melyik az egyes nyíl!Csak a kis furathoz kell tömítés! Az a vízpumpa, víz leeresztő furata! Azért kell hogy télen ki folyjon a víz a vízpumpából mikor leereszted a vizet a motorból.Különben benne marad a víz, és szét fagyhat a vízpumpa.
Válasz #2343. hozzászólásra Az sem árt ha a váltóban véglehajtásokban megnézed az olajszintet nehogy megtréfáljon valamelyik /nekem sikerült 40 km menni úgy hogy a váltóban és az egyik véglehajtásban fél fél liter olaj volt/
Én az asztalkocsi kerekével kaptam defektet, ha vontatod és az öreg eredeti gumik vannak rajta, akkor inkább vigyél /ha nincs kérj kölcsön addigra / vastagvásznast, mert hosszú úton elfárad az anyaga .
Segítséget szeretnék kérni: Milyen méretű ékszíjak felelősek a típus közúti közlekedéséért? Szeretnék a hétvégén egy frissen vásárolt géppel hazajönni, de tartalék ékszíjakat akarok hozzá vinni, ha útközben valamelyik elszakadna, ne maradjon az út szélén.
Most az a fasza az egészben hogy én ezt a kombájnt vettem meg,kukorica szerelékkel papír szerint úgy hogy keresek kukorica dobkosarat mondjuk ez 12-es de gondolom ugyan az, vagy cserélnék gabonáét kukisra
Töri is a szemet rendesen.
Egy 100q-ás kukorica egyszerűen nem potyog át a búza dobkosáron.
Nálunk a tsz évtizedekig így aratta a kukoricát,katasztrófa amit csináltak. Még a doblassítót sem tették fel,egyszerűen belemezelték a dobot és kész. Nem lehetett beállítani a gépet. Ha szűkítettél a dobkosáron akkor ledarálta,ha lazítottál akkor meg nem morzsolta le.
És ez így ment végig a szocializmusban
Az egyik fószer azt állítja hogy nem cserélgeti a dobkosarat hanem a gabona dobkosárral vágta a kukit is szerinte semmi különbség a kombájn munkájában. Vélemény?
kék a legöregebb asztalkocsival pl 1.3 körül lehet venni barnát 1.6m.1.8m krül zöldet 1.7m 2mm , mdw zöld legfiatalabb 2-2,5m között vhol. Természetesen kocsival asztallal és jo állapotban lévök gépekre vonakozik, És ez egy magánvélemény..
13914 hozzászólás
üdv mindenkinek tanácsot szeretnék kérni, klimatizáláz után érdeklődnék... van valakinek tapasztalata h milyet érdemes a 14 esbe szerelni?? hol lehet ilyet beszerezni és milyen áron előre is köszönöm!!!
Válasz #2363. hozzászólásra
Köszönöm a tanácsot.
Nevezzük vízpumpának! Melyik az egyes nyíl!Csak a kis furathoz kell tömítés! Az a vízpumpa, víz leeresztő furata! Azért kell hogy télen ki folyjon a víz a vízpumpából mikor leereszted a vizet a motorból.Különben benne marad a víz, és szét fagyhat a vízpumpa.
Válasz #2361. hozzászólásra
Köszönöm!a vízforgatóköré kell tömítés???
a besüllyesztett furathoz kapni gumitömítést IFA-val foglalkozó boltokban párszáz forint.
Vizforgató
Sziasztok! Valaki nem tudja megmondani az ahova az egyes számú nyíl mutat oda kell-e tömítés??? És a kettes nyílhoz mit kel rakni???
menyit adnál egy szinte új biso mágneskapcsolós szecskázóért?????
sziasztok 514-es kombájnra esetleg nem tud valaki egy jó állapotú használt szalmaszecskázót? nem találok sehol sema neten.
Válasz #2343. hozzászólásra Az sem árt ha a váltóban véglehajtásokban megnézed az olajszintet nehogy megtréfáljon valamelyik /nekem sikerült 40 km menni úgy hogy a váltóban és az egyik véglehajtásban fél fél liter olaj volt/
Minden nap azért nem szakad el!Ha nem rehült, nincs betöredezve, sokat kibír.Még a SÁVA gumi is!
50x20x2870 vagy a 12-es szíj 50x20x2850 is rámegy.Még később nyúlik ki.Meg általában menet közben, nem álltában szakad el!
Válasz #2347. hozzászólásra
Már úgyértem,vannak előjelek mielőtt megadja magát.Ha jónak néz ki az ékszíj,nincs repedés,nincs megnyúlva,stb akkor nem hagyja el magát menetközbe.
22x 4400
6204
Válasz #2348. hozzászólásra

nem árt ha van a motortól lejövö szij is asszem 19. 4400
Köszönöm a válaszokat.
Válasz #2345. hozzászólásra

Na jó de állásában biztos nem szakad szét.
Sziasztok valaki nem tudná nekem megmondani hogy milyen mérettű csapágy megy a motornak a főtengelyébe a nyelestengelynél ???

Válasz #2343. hozzászólásra
a menetvariátor szíj mérete: 50*2870,de nem jellemző,h menetközbe leszakad
Válasz #2343. hozzászólásra
Én az asztalkocsi kerekével kaptam defektet, ha vontatod és az öreg eredeti gumik vannak rajta, akkor inkább vigyél /ha nincs kérj kölcsön addigra / vastagvásznast, mert hosszú úton elfárad az anyaga .
Segítséget szeretnék kérni: Milyen méretű ékszíjak felelősek a típus közúti közlekedéséért? Szeretnék a hétvégén egy frissen vásárolt géppel hazajönni, de tartalék ékszíjakat akarok hozzá vinni, ha útközben valamelyik elszakadna, ne maradjon az út szélén.
Válasz #2341. hozzászólásra küldtem a számot.
ment az email
Válasz #2339. hozzászólásra Az 1000csunya@citromail.hu ra irj egy emilt küldök eg telószámot vagy megdumáljuk itt.
rsándor eladó a vágóasztal ,lehet hogy érdekel,
Amennyit adnak érte!Egyébként 10 mázsa.
Nem tudja valaki mennyit ér egy e-512, 4.2 gabona asztal 14-es kaszamozgatóval? Vagy mennyi a súlya kb
Válasz #2335. hozzászólásra

Küldtem neked levelet a hirdetéseidben lévő mail-re.
Lassitom van elado hiobátlan állpaotu j
Válasz #2332. hozzászólásra A kombájnra gondoltam nem a táblázatra, tehát akitöl vetten ők gabona dobkosárral és 12.5 lyukrostával vágták a kukit
Válasz #2329. hozzászólásra
Mid van hozzá?
Válasz #2330. hozzászólásra
rossz helyen nézed, 20-as
Válasz #2329. hozzászólásra Akkor küldjék már nekem egy árlistát az 1000csunya@citromail.hu-ra megy hogy hol lax
A jukrosta ebben 12.5, köszi az infót
Sziasztok!
Eladtam hűséges 514-esemet, de maradt még nálam sok tartozéka (többnyire vadonatújak), illetve kb. 50 db szintén vadonatúj ékszíj.
Jutányos áron árulom őket. (kb. a bolti ár feléért)
Ugyanitt bontott 512-es tartozékok, illetve komplett vágóasztal eladó!
Ha valakit érdekel, írjon a zaci22@index.hu -ra
Válasz #2327. hozzászólásra
igen,erre állítsd be
Válasz #2326. hozzászólásra Köszi a dobhézag mm-ben van megadva?
Válasz #2324. hozzászólásra

de itt a gyári érték:
Válasz #2324. hozzászólásra
nekem 18-as van benne,de nem baj ha nagyobb
Válasz #2323. hozzászólásra Az rajta van kukit vágtak vele utoljára. A jukrosra átmérője mennyi az ideális kukihoz?
Válasz #2322. hozzászólásra
Ugyan az a 12-esé is mint a 14-es dobkosár. Szoktak hirdetni itt az apróban.
A doblassítót is tedd rá
Most az a fasza az egészben hogy én ezt a kombájnt vettem meg,kukorica szerelékkel papír szerint úgy hogy keresek kukorica dobkosarat mondjuk ez 12-es de gondolom ugyan az, vagy cserélnék gabonáét kukisra
Válasz #2319. hozzászólásra
persze,a kukoricáé erősebb és nagyobb osztású
tsz be ott nem számitott semmi ...
pedig a gabonájé gyöngéb + sűrűbb nem ? ...
Válasz #2317. hozzászólásra


Töri is a szemet rendesen.
Egy 100q-ás kukorica egyszerűen nem potyog át a búza dobkosáron.
Nálunk a tsz évtizedekig így aratta a kukoricát,katasztrófa amit csináltak. Még a doblassítót sem tették fel,egyszerűen belemezelték a dobot és kész. Nem lehetett beállítani a gépet. Ha szűkítettél a dobkosáron akkor ledarálta,ha lazítottál akkor meg nem morzsolta le.
És ez így ment végig a szocializmusban
Az egyik fószer azt állítja hogy nem cserélgeti a dobkosarat hanem a gabona dobkosárral vágta a kukit is szerinte semmi különbség a kombájn munkájában. Vélemény?
kék a legöregebb asztalkocsival pl 1.3 körül lehet venni barnát 1.6m.1.8m krül zöldet 1.7m 2mm , mdw zöld legfiatalabb 2-2,5m között vhol. Természetesen kocsival asztallal és jo állapotban lévök gépekre vonakozik, És ez egy magánvélemény..