Hirdetés
Fórum
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Grubber új
- Kukorica terményárak új
- Challenger traktorok új
- Mezőgazdasági használtgép külföldről! új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
344 hozzászólás
Hol láthatok még ilyet a fülkét és a felépítését elnézve kissé meghaladta a korát
Cornado vásárlásán gondolkodom, sajnos itt a kornyéken nincs senkinek aki tudna véleményt mondani.
Válasz #141. hozzászólásra
10-től meg dobálja ki ódalra hehe
Ezért mondom, hogy nem normál parasztnak való viszont ha egy igen patentet meglátnék akkor úgyis belemenne az ember
Válasz #140. hozzászólásra
ja aztán mi marad a fődön az már kérdés,de a geri-nek legalább 10 km-es sebesség kell mert különben sokat kiszór előre az asztal
Azért Szergely becsűletesen halad az ámerikai JD kukoricakombájn előtt
Válasz #136. hozzászólásra
itt már nagyon bánja ,a legkisebb Tucanóhoz vette,nincs teljesitmény mert felcsavarja a szárat,meg állandóan szimmeringes ,valahol mindig folyat,
Nemvagyok nagyravágyó plusz nincs szükség a legjobbra mert 150-200hektár kukoricát kell learatni nem 500-at egy asztalnak, ennyi. A régi vaskoporsós orossal is megteszem évről évre.
Megmondom őszintén ahogy hallom itt,hogy a használt gerikre milliókat kell költeni akkor melléállítom hogy Fanbátyja tavaly 5,6-ért vett új HSA-t amivel a miféle átlag kukoricáinkban 9-10-el tud aratni akkor em kérdés hogy 5-ért egy lerobbantott hajduságban leharcolt geringóóóóó vagy egy zsírúj HSA.
Én ezt így gondolom.
Busa eddig nem teccett mert....mert...
Most ezt a diskrippert megláttam és ihajj nekem szememrevaló! Miért lenne rossz? Erős szerkezetű mindene állítható jó a hengere és pont a mi gépünk után lenne való, mert errefelé igaz nemsok van de 3méteres topdownt 250-300lóerővel húznak(pedig őkmár miskolc körül jófődeken dolgoznak)
Válasz #136. hozzászólásra
igen, mert neked a fétished, hogy semmiből nem a legjobb tetszik, hanem a 2., 3., sokadik....
lásd ferga, busa, vogel, stb....
Azért én így nem írnám le rögtön...
Vettek nagy axiáldobos kombájnra 8soros ilyet csukhatóban és úgy szalad vele a kukorica erdőben mint az állat.
Válasz #133. hozzászólásra
felejtsd el itt vett egy haver
Válasz #133. hozzászólásra
Ilyen.EZAZ
tudja valaki milyen az oros cornádo
Válasz #131. hozzászólásra
Szalkszentmártonba hirdetnek egyet 3.5-ért
Igen ezért van Feconak igaza mert ha egy 5millásra még kettőt rákell költeni akkoris használt adapter maradt és az új már nincsen is olyan messze
Válasz #129. hozzászólásra
Nekem is van egy Geringhof Rotadiszk Horizon Sztárom .
Nagyon jó és megbízható adapterek , de ha felújításra kerül a sor több milliót is rá lehet költeni.
Válasz #128. hozzászólásra
Persze, csak mondom rákérdezek valaki próbálgatta e már.
Amikor tizentonnás a téma akkor viszont széjjelebb kell engedni a kosáron ezt észrevettem amikor a 7-8tonnás üzemiből beálltam a 14-16-os kísérleti hektárokba
(akartam találkozón említeni hogy van egy ismerősön nálatok, Badár úr)
Válasz #124. hozzászólásra
Csak az összehúzás, de tudod Te azt jól, csak nyomnád ezerrel.
Válasz #126. hozzászólásra
biciglim sincs mégis tudok bringázni
Válasz #125. hozzászólásra
Majd ősszel ha ilyen gondom lesz szóljál már hehe
Amúgy honnantudod? nincs is kombájnod
Válasz #124. hozzászólásra
húzd össze
Egyébként már régen akartam kérdezni, hogy szerintetek mi a jobb megoldás úgy általában?
Tegyük fel aratom a kukoricát jó minden csak marad a csutkán szem mit nem csépel le.
Mivel leszek hatékonyabb? ha összébbhúzom a dobkosár hézagot vagy ha növelem a dob fordulatszámot?
Melyikkel fogja kevésbé törni a szemet tökéletes leválasztás mellett?
Kiakartam próbálni de tavaly nemnagyon volt ezzel gond majdnem mindegy volt neki lemorzsolt az szépen, régebben gondolom nedvesebb terménynél amikor jobban ragaszkodik a szem a csutkába akkor nemjutottam e felett dűlőre
Válasz #122. hozzászólásra
Felezd meg és hozok egyet!
Válasz #115. hozzászólásra
2003év min 7000ha Újkombájnra új adapter!
Van a sárkány mög Olimac is,de az sütemény..
Válasz #119. hozzászólásra
Nem. A kombájn JD. Az egyik trakink IH Case MX200.
Válasz #118. hozzászólásra
Nem IH kombájnotok volt amúgy???
Vagy az másnak?
Válasz #117. hozzászólásra
JD2056-on. Geringhoff Star Plus...ha jól írom...
Válasz #116. hozzászólásra
Nektek is ilyen van???
Milyen kombájnon?
Válasz #107. hozzászólásra
Mi az IKR-től vettük. Napraforgó szettel, három éve volt az őszön.
Válasz #112. hozzászólásra
Miért???
mennyi idősek-hektár-jelenlegi állapot
Ezen milyen van?
Válasz #107. hozzászólásra
http://selectorkft.hupont.hu/
Ők forgalmazzák, meg alkatrész is van de ugyanez megvan a KITÉnél is, meg alkatrész az axiálnál.
Én is eladom az egyiket de lehet a másikat is !!!5 mila
Lehet, hogy Balla is gyártatott bele áttételt hehe
(csak vicceltem)
Mi is ballától vettük nem jd re való volt de mi kértük hogy ilyenre kell és volt hajtóműje felfogatás kardán és mindent lecserélt és kész.A másik cég Tótkomlóson található a fő magyar forgalmazó.
szerintem mindent lehet javítani és legyártani!
plusz olyan nincs hogy valami nem sörbontó!!!
Válasz #107. hozzászólásra
Balla
Válasz #105. hozzászólásra
Az bizots, hogy menne a gép vele mint az ítélet csak utána senkisem fizetné meg ha elakarnám adni, megtartani meg ilyen hajtóműcsere végett nemlenne egyszerű játék másik gépre rakni.
Ki forgalmazza a Geringhoffot??? kinek van alkatrésze hozzá???
MÉG MINDIG NEM ÍRTÁTOK KI!!!
20-ért gerivel együtt jöhet!
Válasz #105. hozzászólásra
majd odatámasztja a Nissan mellé, aztán nézegeti évekig
Válasz #104. hozzászólásra
szanberg, ez nem oros, itt nincs olyan, hogy legyártatjuk a másik fogaskereket, meg hézagoljuk a kúpkereket!
Itt olyan van, hogy rendeled a másikat, hozza a futár, ás fizetsz, mint a katonatiszt!
elég speciális dolgok vannak rajta, még ha le is gyártatod, az sem lesz olcsó játék, szóval én nem nagyon erőltetném ezt a használt dolgot! Inkább keress olyan adaptert külföldön, amit a te kombájnoddal vittek! vagy vegyél újat. (Itt 106-os domira is vettek már zsírúj összecsukós geringhoffot, és ott is bevált, mert sokkal jobban teljesített utána az öreg gép is!
(nem tudom még mit akarok, de megint feljött bennem, hogy eladjam. Vagy méginkább nagyon tetszik az új.... )
Válasz #103. hozzászólásra
Éppen ezért nem mindegy, mert ha vennék egy használtat akkor csak olyan jó amin felül van a kardán behajtás mivel nekem magason van a kombájnon a kardáncsonk.
Aztán a Ferga kombájn lassan hajt ki tehát nekem nemlenne jó a claas vagy JD. Hajtóművet én tuti hogy legyártatnám vagyis a belsejét megfelelő áttételt bele ha csak kompletten lehetne kapni.
A kottyanást akkor forgásirányt érted!!!!
Okés így már tiszta! valószínű belül a hajtóművekben vannak kopások egyiknél jobban másiknál kevésbé, vagy csak hézagolni kellene a kúpfogaskerekeken mondjuk..
A fogaskerék az nem pontos de valószinű ha kell megtudom nézni holnap.Az hogy alulvan vagy felül az mindeggy mert te választod hogy hova akarod.Vagyis a kombájn választja nem te.
Mi 3.5mill ft ért vettük ha megfogod az eggyik törőhengert a másoknak kb 2-3mm kottya legyen találtunk olyat is ami több mint egy centit kottyant.Az alkatrészek még nem kellettek majd talán a pengéket cserélni de a hengereket mi úlyítottuk fel.A penge darabja 750ft tól egy henger felújítás 25000ft dbja ha megcsináltatod azzal a céggel aki itt hirdeti magát.Egy új henger 250000ft.Mi két évente feltöltögetjük éltöltő pálcával és így is birja.Az oldalhajtás az fontos mert minden kombájnak más hajtómű kell de rá van írva a házra a fogaskerekek száma claas 35 jd 47 fogas kell.
újat persze az kellene dehááááát
Mondjuk eleve hogy nézne ki, hogy a 15éves kombájnra kerülne egy 10milliós asztal. Jólenne ez tény, csak a gép is cserélve lesz egyszer ha Isten is úgy akarja, aztán akkor milesz vele?
Okés az átalakító keret -persze ha tudok kapni, mert aztmég mindig nemtudom ki forgalmazza ezeket- szóval az nem drága egykétszáezer gondolom én. De ha fordúlatszám végett hajtóművet is kell cserélni azmár deficit.
Mondjuk szerintem szétlehet azt szedni és lehet bele más fogaskerekeket is szerelni, de egyenlőre ne menjünk ebbe bele még
kombájnnál én újban is fergusont választanék egyértelműen de ezek már más vonalú gépek tehát nem ugyanaz olyan mintha más márkára akasztanám...
kell ez nekem?
Ezért az újat a régi kombájnra így szerintem butaság mert aztán lesz vele probléma.
Claasnál egyszerább mert a régiek is ugyanannyit hajtanak ki kardánon azthiszem de fergánál vannak különbségek, ezvan.
Majd meglátjuk, kérdés az akg mennyire fog fájni...
Válasz #99. hozzászólásra
Mennyi az annyi???
A kettő nem egy világ... Olyan, mint ha egy 80 lovas mezítlábas MTZ-t, és egy 80 LE körüli premium JD-t (szanberg fergát) hasonlítanál össze, hogy melyik hogy szánt...
A merevvázasoknál nem olyan nagy gond, max. a fordulatszámok trükközhetnek (akkor viszont hajtóműcsere, bele sem merek gondolni, hogy az mennyibe kerülne), de maga a csatlakozókeret (esetleg kombinált csaktlakozó, modernebb gépeknél) könnyen cserélhető szerintem. A csükhatóak már trükkösebbek, mert ott pl. a 6 szalmarázós JD-k ferdefelhordója már olyan széles, hogy nem fér el kardántengely, emiatt viszont az teljesen gépfüggő! nem, vagy csak nagyon nagy anyagi áldozatok árán tudod átalakítani, ha más kombájnhoz készült eredetileg!
Amúgy a helyedben én újat vennék, ha idióta hajtotta, csak 1-2 hét után jössz rá, hogy egy kupac ócskavasat vettél! És ezek azért elég sérülékeny gépek, megfog egy nagyobb hörcsögtúrást, vagy acél-karót, vagy hasonlót, vetemedik a váz, elfolyik miatta az olaj, és a hajtómű mehet a levesbe! (általában mindjárt kettő, mert ha egy vetemedik akkor húzza el a szomszédját is...
Mindent összevetve én nem vennék mást, csak ilyet, a HSA nem játszik azon a térfélen, ahol ezek vannak!
(vedd meg az enyémet kombájnostól, és nem kell alakítanod semmit! )
Válasz #96. hozzászólásra
Melyik hengernek bakker! milyen irányban? Soha nem figyeltük még ezt.
Válasz #96. hozzászólásra
Mégis mennyi az a nagy??? és mennyi az a pici???
a pici amikor szemmel nem látni csak érezni ha megmarkolod és rángatod, a nagy meg amikor tisztán látszik hogy lötyög???
Mi pénzen adták ha szabad tudni?
Alkatrészt honnan vettél hozzá? mit kellett javítani rajta?
Mi tavaly vettük a jdre 2001-es jó állapotú a legfontosabb hogy a hengerek holtjátéka ne legyen nagy.
Az újnak is van egy pici azt kell figyelni a többi javítható.
18.5q körül van a rota disc a zúzós horizont star nehezebb a felcsukhatós az mégnehezebb!!