Az biztos hogy mi vagy 10 éve átalakitotúk és vonó részt csináltunk a tárcsámak könyebb az átszerelés!!!!
A farolásrol meg anyit hogy nem mindegy hogy homokon vagy agyagon dolgozol vele!!!!
a farolásrol annyit hogy a rábák a tsz ben anno csak 8 kerrékel tudták húzni a ih 9.8 mert annyira farolt 4 kerkel hogy le dobta magárról a gumit ez van.
Jól látod!!!!! Ez egy igazi csemege!! Beállításban is és ebből kifolyólag fogyasztásban is!!!!
Egyébként felénk szimplával nem is lehet tárcsázni,csak karcolni a tetejét,mert nem bírja húzni a dupla nélkül.
A hashúzót is ki szoktam tolni balra,hogy könnyebb legyen a pacinak.Van lába a rúdnak,meg egy odaillő lánc a súlyon,aláakasztom,odaemelem ahová kell,s máris lehet bedobni a csapot.
A lágykemény fekete főldben (20 Ak) alatt,ha tárcsázni akarsz,úgy hogy mindkét sor azonos mélységbe menjen,akkor a traktor állandóan farol.......Ha úgy állítod,hogyezt ne tegye,akkor a hátsó sor éppen gurul a tetején és szinte semmit nem csinál!!
de a fő ok az hogy cs kuki vontatás közben este 24-kor villognak hogy elakadtak.ekkor egyedül kiugrasz a karokat felcsatintod és már mehetsz is vontatni mig a régivel 1 leáltál nem vot kedved viszaálni biztos!!
Anno a 2850-esnek vt így a tárcsája gyárilag és átalakítottuk vonórudara,mert a jobbos szárat úgy szétverte,hogy állandóan kiugrott a waterschid gömbje.
2022 hozzászólás
Válasz #417. hozzászólásra
Ezabeszéd!
HÚZZZZZATOK ÁT A TÁRCSÁSBA PÁRÁSZTOOOOK , HA MÉG MINDÍÍÍG TÁRCSÁSZTOOOOK!!!!!!!!!
Válasz #417. hozzászólásra
jó vagy maszek!!!!
Válasz #414. hozzászólásra
No,kire gondoltál? :-))))
Válasz #417. hozzászólásra
na végre nem vok egyedül!!!!!!!!!
Válasz #411. hozzászólásra
meg tudom mérni a fal vastagságot is mert levágtuk az ötödik fejet
Válasz #406. hozzászólásra
Az biztos hogy mi vagy 10 éve átalakitotúk és vonó részt csináltunk a tárcsámak könyebb az átszerelés!!!!
A farolásrol meg anyit hogy nem mindegy hogy homokon vagy agyagon dolgozol vele!!!!
Válasz #414. hozzászólásra
akkor??????
Válasz #414. hozzászólásra
:DDDDDDDDD
Válasz #410. hozzászólásra
Nem vagy vágós... Nem rá gondoltam... ;-)
Válasz #409. hozzászólásra
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Válasz #410. hozzászólásra
mindenki okosnak tartja magát itt.
Válasz #405. hozzászólásra
Testvér!
Megméred nekem Te is az ekédet?
Vázkeresztmetszet, falvastagság.
Az XS hogy áll ezekkel a dolgokkal....
Válasz #409. hozzászólásra
hagyd!!bárány
Válasz #405. hozzászólásra
Az úr kicsit túlpörgeti magát itten... :-)
Válasz #405. hozzászólásra
már be se mentem v tárcsám van!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #405. hozzászólásra
hihihihhi
Válasz #401. hozzászólásra
olvasd el az utobbi 3 lapot MASZEK!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #399. hozzászólásra
akkor téged bevezettek a málnásba,vigyázz elne tévedj
Válasz #401. hozzászólásra
bingó
Válasz #397. hozzászólásra
Hát tud farolni,csak az mindkét oldalra,ha úgy alakul. :-)))
Válasz #399. hozzászólásra
400
Válasz #398. hozzászólásra
Na itt vagyok megnéztem a képeket fater van vele!!!!
400
Válasz #397. hozzászólásra
nem votam ott ők mesélték
Válasz #394. hozzászólásra
erdedeti leg alúl húztk mi is. ez és az átalakitott között nincs különbség sem meghibásodásban sem gázolajban sem.
Válasz #396. hozzászólásra
a 9.8-as az x tárcsa az mitől farol??
Válasz #391. hozzászólásra
a farolásrol annyit hogy a rábák a tsz ben anno csak 8 kerrékel tudták húzni a ih 9.8 mert annyira farolt 4 kerkel hogy le dobta magárról a gumit ez van.
Válasz #386. hozzászólásra
Jól látod!!!!! Ez egy igazi csemege!! Beállításban is és ebből kifolyólag fogyasztásban is!!!!
Egyébként felénk szimplával nem is lehet tárcsázni,csak karcolni a tetejét,mert nem bírja húzni a dupla nélkül.
Válasz #389. hozzászólásra
haggyad majd bele tanul,ha igy tudják meg szeretik akkor hajrá
Válasz #392. hozzászólásra
Neked mindig igazad van. (Egy sör lesz.)
Válasz #388. hozzászólásra
NekM mondod.
Párat már megéltünk itt!
NINCS IGAZAM, FÓRUMOZÓ TÁRCSAMAJSZTEROK???????????
Válasz #389. hozzászólásra
erröl nem "vitatkozom" meglehet
nem gyözöm hangsúlyoni minden féle törvény van a tárcsa húzására!!!!!!!!!!!
A hashúzót is ki szoktam tolni balra,hogy könnyebb legyen a pacinak.Van lába a rúdnak,meg egy odaillő lánc a súlyon,aláakasztom,odaemelem ahová kell,s máris lehet bedobni a csapot.
Válasz #386. hozzászólásra
az tuti
Válasz #385. hozzászólásra
tudom milyen az ha farol!! mindig ikkerkerékel kell húzni akkor csillapitható a farolás
( jujjj de izgiii! tárcsatémaaaa! ezen jókat lehet vitatkozniiiii! ehe ehe ehe.....)
Válasz #382. hozzászólásra
huzhatja föleg szolókerekekel!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #379. hozzászólásra
A lágykemény fekete főldben (20 Ak) alatt,ha tárcsázni akarsz,úgy hogy mindkét sor azonos mélységbe menjen,akkor a traktor állandóan farol.......Ha úgy állítod,hogyezt ne tegye,akkor a hátsó sor éppen gurul a tetején és szinte semmit nem csinál!!
Válasz #381. hozzászólásra
de a fő ok az hogy cs kuki vontatás közben este 24-kor villognak hogy elakadtak.ekkor egyedül kiugrasz a karokat felcsatintod és már mehetsz is vontatni mig a régivel 1 leáltál nem vot kedved viszaálni biztos!!
Válasz #379. hozzászólásra
mert szerited a tárcsa nem huzza oldalra,mármint a V tárcsa?
Válasz #379. hozzászólásra
ha rossz lenne nem kardoskodnék mellette
Válasz #368. hozzászólásra
Mindig a hashúzón kéne húzni!!!!!
Válasz #377. hozzászólásra
nincs a tárcsa jó beálitva ennyi
Válasz #376. hozzászólásra
pro kontra ennyi
Anno a 2850-esnek vt így a tárcsája gyárilag és átalakítottuk vonórudara,mert a jobbos szárat úgy szétverte,hogy állandóan kiugrott a waterschid gömbje.
Válasz #373. hozzászólásra
nektek ez ameglátásotok nekem nem a tárcsát alulrol kell huzni az ekeis nyasztassa de azért van
Válasz #374. hozzászólásra
itt ez a divat engem is meggyöztek jobb
Válasz #373. hozzászólásra
kb 100év alatt megeheti majd lesz valahogy!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #371. hozzászólásra
nem kell kisz álni álitgatni menet közben is állitható+a tárcsa fel le vétele egyszerűbb egy emberes.