Válasz ano #29519. hozzászólására A vezeték azért távolabb volt,figyeltem rá nehogy Paks bedadogjon,és a p.csöm is jól van,azóta már lepróbáltam
Én nem találtam olcsóbbat amít egyszerűen fel lehet tenni a kardán kihajtásra,és használható traktorral.
Válasz vrxlaci #29517. hozzászólásárafélre ne értsd, de bátor ember vagy, villanyvezetéket locsolsz, és a p.csöd mellett tartod a slagot, ami szemlátomást nyomás alatt van :)
valami olcsóbb nincs valahol, ilyen árban láttam én is, nekem nem kéne emelni, nem kéne nyomás, csak mennyiség, átfejteni kéne tartályból tartályba...
Sziasztok!
Egy pancser kérdése: A fordulatszám mérő alatti skála (piros, sárga) mit mutat meg? Prábáltam kikombinálni, de még nem jöttem rá. Remélem nem valami fontos dolog!
Köszi!
Válasz sermangabor84 #29506. hozzászólásáraÉrtelem szerűen, a traktor alján lesznek a leeresztő csavarok.Mivel a féltengelyekhez sok olaj fér el, ott is van mind a két oldalon leeresztő csavar,az én gépemen sárga színnel jelölték,ha nem kopott le gondolom a tiéden is hasonlóan.
A hidraulika szűrő a lábad alatt lesz,a bal hátsó kerék előtt, azt is cserélni kell.
Olajból a legjobb a gyári Yanmar olaj lenne ,ha nincs akkor én ezt raktam bele,:
AGIP Rotra Multi THT 80W
Egy olajszakembert kérdezz meg olajcsere előtt.
Válasz hspityu #29503. hozzászólásáraGratula szépen dolgozik!
Majd én is rakok csak jelenleg szét lett szedve mert olajat cserélek rajta és a fesz szabájzó elsült rajta meg az égőket is cserélnem kell mert elszáltak!
Amúgy minden patika rajta az látszik hogy japán gumik nincsenek megöregedve rajta csavarok nincsenek belerohadva!
Amúgy a hajtás és a hidraulika olajat is akarom cserélni csak az a baj hogy hogyan áljak neki hol lehet leengedni?
Segítséget szeretnék kérni Iseki TX 1410-hez keresek hidraulika olajszűrőt.
Cikkszámot találtam, de alkatrészt nem és nagyon fontos lenne.
142750300610 azonosítót találtam.
Valaki tudna ebben segíteni?
Válasz sermangabor84 #29501. hozzászólásáraAmikor be van kapcsolva,akkor kanyarodáskor,és csak akkor bekapcsol a második sebesség,így gyorsabban be fogsz kanyarodni a terület végén például.A félfékkel még erre rá lehet segíteni,ebben az esetben,én lejjebb veszem a fordulatszámot.Amikor viszont nem félfékezek nem bajlódok a fordulatszám levétellel.
Talajmarózásnál mindig használom.
A videón én dolgozok,kb így szoktam, csak van amikor gyorsabban,és általában rajta ülök a traktoron.
Válasz sermangabor84 #29498. hozzászólásáraA difizárad az taposós a sarkaddal pont eléred.A két kar közül a piros az a kétsebességes első híd miatt van,a fekete meg az első kerékhajtás.Én munka közben mind a kettőt bekapcsolom(felhúzom) kivétel esetleg szántás,mert van amikor országúti 1 ben szántok,ez homokon fordul elő többször.Persze ha, nem országútiban szántok akkor biztosan be van kapcsolva, mind a 2-kart felhúzom.
A piros kart az országúti fokozat kikapcsolja, ha te elfelejtenéd .Veszélyes is volna ha a "nagy" sebességgel alácsavarnád a kormányt teljesen.
Válasz hspityu #29497. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod!
Majd csinálok fotót videót!
Most hoztam hétvégén egyenlőre ismerkedek vel!
Amúgy vasárnap a kertben rotáltam száraz vasmegyei kötött talajt!Elbírt vele!
Szerencsére nem vettem kisebbet mert akkor nagyon megbántam volna!
Kérdésem lenne hogy az összkereket hogy kapcsolom van a két kar az egyik a difizár a másik az összkerék hogyan van?
A jobb oldalit felhúzom akkor van bekapcsolva az összkerék?
Amúgy elégedett vagy a géppel,nekem egyel kisebb van mint a tiéd,gondolkodok azon,hogy egyel nagyobb jobb lenne e nekem.
Fotók,videók a gépedről esetleg vannak?
Az acat elég kellemetlen gyom,ha nem lenne benne kultúra akkor egy totálissal meg tudnád oldani,az mindent visz.
1-es kategóriás szer: Lintur 70 WG
Lontrel 300 SL és 72 SG
2-es kategóriás szer: Colombus EC
Szevasztok!
Segítséget kérek. Megvolt a mai határszemle. Gyönyörű a tavaszi árpám, de tele van azzal a g..ci tüskés mezei aszattal. Más gyomot nem látok benne. Mit lehet tenni?
Válasz wernerj #29487. hozzászólásáraKöszi!
Azért ragaszkodnék a tipushoz, mert nagyobba kormánylemeze.55 cm a legnagyobb méret.A többi méret az megeggyezik.
WPV8 nekem sajnos nincs, csak H1S, de szerintem jobban jársz ha méreteket és szöget írsz róla. A rozsda általában elrejti a feliratot, továbbá elég sok a kovácsok által készített kisipari darab, nem biztos hogy ugyanaz a jelölés rajtuk. Ha érdekel az enyém: 33 cm a szára, 32,5 rajta az ekevas, a kormánylemez legnagyobb hossza 46 cm. Ha kell mérek holnap szögeket rajta,meg lefényképezem.
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene, a NSN 10 2B (Rába 15, Tz4K pótja) pótkocsim kereke eltávozott az örök vadászmezőkre. Nem bírta az erdőjáratot. Valakinek nincs egy komplett kerékagya? Vagy egy hely, ahol ez beszerezhető? Köszönöm
Válasz eke6572 #29481. hozzászólásáraNekem akkor billegtette az oldalsó kart amikor,a vezérlő felöl vettem le pozitívot a szivar gyújtónak és bedugtam a sárga villogót.
Sziasztok!
Kubota B1502-höz keresnék üzemanyagszűrő ülepítő poharat, hol lehetne olyat beszerezni? a szűrőházon ez a szám olvasható: 15531-43011
Köszönettel!
Shibaura 1540 tipusú kistraktorom az alábbbi hibát produkálja. A hidraulika felemelésekor lassan leenged. A traktoron nemrég hidraulika szűrőt cseréltem, de ott nem volt szelep vagy bármi ami ezt okozhatná. Majd a műszakira készülve EU-s lámpák és világítás került rajta kialakításra. Szerintem valahol itt keresendő a hiba oka. Természetesen szakember barátom csinálta. Merre induljak el ? Hol található ez a gondolom elektohidraulikus szelep? Hol hibázhattunk? Mert előtte nem csinált ilyet.Esetleg a potméterek között kellene keresnem a hiba okát?
Válasz 74 Misi #29468. hozzászólására Nem kis darab Alighanem ez már nem lesz beszántva 15 perc alatt mint tavaly! (bár attól függ mennyi gép lesz) Tetszik!!!
35470 hozzászólás
Válasz ano #29519. hozzászólására
A vezeték azért távolabb volt,figyeltem rá nehogy Paks bedadogjon,és a p.csöm is jól van,azóta már lepróbáltam 
Én nem találtam olcsóbbat amít egyszerűen fel lehet tenni a kardán kihajtásra,és használható traktorral.
Válasz vrxlaci #29517. hozzászólásárafélre ne értsd, de bátor ember vagy, villanyvezetéket locsolsz, és a p.csöd mellett tartod a slagot, ami szemlátomást nyomás alatt van :)
valami olcsóbb nincs valahol, ilyen árban láttam én is, nekem nem kéne emelni, nem kéne nyomás, csak mennyiség, átfejteni kéne tartályból tartályba...
Válasz JAGI #29514. hozzászólásáraHaladási sebesség és tlt fordulatszám.
Válasz ano #29516. hozzászólásáraTLT szivattyú. 6m emelő magasság,lábszeleppel 9m,
25 atmoszféra nyomást tud,szállítási teljesítmény 100 l/perc
Keletagronál kapható,mondjuk nem olcsó 75 darab Mátyás
Itt a korábbi gyors próba videó:
http://www.youtube.com/watch?v=3hI3PzBQcGo&nohtml5=False
Válasz vrxlaci #29515. hozzászólásáraez milyen szivattyú, mennyit tud, hol vetted, mennyibe kerül? kéne nekem is egy ilyen sos...
Sziasztok!


Kész az öntöző berendezésem,ma megvolt a főpróba is.
A rendszer lelke.
Sziasztok!
Egy pancser kérdése: A fordulatszám mérő alatti skála (piros, sárga) mit mutat meg? Prábáltam kikombinálni, de még nem jöttem rá. Remélem nem valami fontos dolog!
Köszi!
Válasz krizol #29490. hozzászólására

Az enyém igy néz ki!
Válasz lakatosr66 #29510. hozzászólásáraValamiért nekem nem jelent meg a beillesztett vidi de neked jó lett.


Válasz sermangabor84 #29506. hozzászólásáraÉrtelem szerűen, a traktor alján lesznek a leeresztő csavarok.Mivel a féltengelyekhez sok olaj fér el, ott is van mind a két oldalon leeresztő csavar,az én gépemen sárga színnel jelölték,ha nem kopott le gondolom a tiéden is hasonlóan.

A hidraulika szűrő a lábad alatt lesz,a bal hátsó kerék előtt, azt is cserélni kell.
Olajból a legjobb a gyári Yanmar olaj lenne ,ha nincs akkor én ezt raktam bele,:
AGIP Rotra Multi THT 80W
Egy olajszakembert kérdezz meg olajcsere előtt.
Válasz hspityu #29503. hozzászólásárahttps://youtu.be/byls5utM30s


Válasz lakatosr66 #29507. hozzászólásáraEzzel az a baj hogy nem ilyen a csatlakozás rajta!
Válasz patek75 #29491. hozzászólásáraMTZ kabin:
http://www.jofogas.hu/zala/Mtz_nagy_kabin_panorama_fulke_47535134.htm?first=1
Válasz sermangabor84 #29495. hozzászólásárafesz szabályzó:
http://traktor60.hu/japantraktor-alkatresz/elektromos-alkatreszek/feszultsegszabalyzo
Válasz hspityu #29503. hozzászólásáraGratula szépen dolgozik!
Majd én is rakok csak jelenleg szét lett szedve mert olajat cserélek rajta és a fesz szabájzó elsült rajta meg az égőket is cserélnem kell mert elszáltak!
Amúgy minden patika rajta az látszik hogy japán gumik nincsenek megöregedve rajta csavarok nincsenek belerohadva!
Amúgy a hajtás és a hidraulika olajat is akarom cserélni csak az a baj hogy hogyan áljak neki hol lehet leengedni?
Válasz gelitimi #29504. hozzászólásáraSzia nézz körül a trakto60.hu vagy a keletagro.hu oldalakon ott van minden.
Segítséget szeretnék kérni Iseki TX 1410-hez keresek hidraulika olajszűrőt.
Cikkszámot találtam, de alkatrészt nem és nagyon fontos lenne.
142750300610 azonosítót találtam.
Valaki tudna ebben segíteni?
előre is köszönöm.
Timi
Válasz hspityu #29502. hozzászólására
https://youtu.be/byls5utM30s
Válasz sermangabor84 #29501. hozzászólásáraAmikor be van kapcsolva,akkor kanyarodáskor,és csak akkor bekapcsol a második sebesség,így gyorsabban be fogsz kanyarodni a terület végén például.A félfékkel még erre rá lehet segíteni,ebben az esetben,én lejjebb veszem a fordulatszámot.Amikor viszont nem félfékezek nem bajlódok a fordulatszám levétellel.

Talajmarózásnál mindig használom.
A videón én dolgozok,kb így szoktam, csak van amikor gyorsabban,és általában rajta ülök a traktoron.
Válasz hspityu #29499. hozzászólásáraEz a kétsebességes első híd ez mire jó?
Milyen funkciónál alkalmas?
Rotálni hogy szoktál?
Válasz hspityu #29499. hozzászólásáraSzi
Válasz sermangabor84 #29498. hozzászólásáraA difizárad az taposós a sarkaddal pont eléred.A két kar közül a piros az a kétsebességes első híd miatt van,a fekete meg az első kerékhajtás.Én munka közben mind a kettőt bekapcsolom(felhúzom) kivétel esetleg szántás,mert van amikor országúti 1 ben szántok,ez homokon fordul elő többször.Persze ha, nem országútiban szántok akkor biztosan be van kapcsolva, mind a 2-kart felhúzom.

A piros kart az országúti fokozat kikapcsolja, ha te elfelejtenéd .Veszélyes is volna ha a "nagy" sebességgel alácsavarnád a kormányt teljesen.
Válasz hspityu #29497. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod!
Majd csinálok fotót videót!
Most hoztam hétvégén egyenlőre ismerkedek vel!
Amúgy vasárnap a kertben rotáltam száraz vasmegyei kötött talajt!Elbírt vele!
Szerencsére nem vettem kisebbet mert akkor nagyon megbántam volna!
Kérdésem lenne hogy az összkereket hogy kapcsolom van a két kar az egyik a difizár a másik az összkerék hogyan van?
A jobb oldalit felhúzom akkor van bekapcsolva az összkerék?
Válasz sermangabor84 #29495. hozzászólásáraAz alkatrészt nem tudom esetleg egy autósboltban megkérdezhetnéd.
Az olajat most cseréltem, a zöldre kattintva megnézheted.
Amúgy elégedett vagy a géppel,nekem egyel kisebb van mint a tiéd,gondolkodok azon,hogy egyel nagyobb jobb lenne e nekem.
Fotók,videók a gépedről esetleg vannak?
Válasz Bencsiki #29493. hozzászólásáraSzia

Az acat elég kellemetlen gyom,ha nem lenne benne kultúra akkor egy totálissal meg tudnád oldani,az mindent visz.
1-es kategóriás szer: Lintur 70 WG
Lontrel 300 SL és 72 SG
2-es kategóriás szer: Colombus EC
Sajnos 3-as kategóriában nem tudok szert acatra.
Sziasztok fesz szabályzót yanmar fx255 höz honnan szerezzek?
Meg esetleg olajcseréhez milyen olajat?
Válasz Bencsiki #29492. hozzászólásáraEsetleg kapazol?
Válasz Bencsiki #29492. hozzászólásáraBocsi, nem aszat, hanem acat.
Szevasztok!
Segítséget kérek. Megvolt a mai határszemle. Gyönyörű a tavaszi árpám, de tele van azzal a g..ci tüskés mezei aszattal. Más gyomot nem látok benne. Mit lehet tenni?
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-05-03 11:44:38
Válasz kovacsnorbi.2005 #29488. hozzászólásáraLégyszives, nézd már meg és egy pár méretet küldjél privibe!Előre is köszi
Válasz wernerj #29487. hozzászólásáraKöszi!
Azért ragaszkodnék a tipushoz, mert nagyobba kormánylemeze.55 cm a legnagyobb méret.A többi méret az megeggyezik.
Válasz krizol #29484. hozzászólásáraÉn úgy emlékszem hogy nekem van ilyen!
Válasz krizol #29484. hozzászólásáraÜdv!
WPV8 nekem sajnos nincs, csak H1S, de szerintem jobban jársz ha méreteket és szöget írsz róla. A rozsda általában elrejti a feliratot, továbbá elég sok a kovácsok által készített kisipari darab, nem biztos hogy ugyanaz a jelölés rajtuk. Ha érdekel az enyém: 33 cm a szára, 32,5 rajta az ekevas, a kormánylemez legnagyobb hossza 46 cm. Ha kell mérek holnap szögeket rajta,meg lefényképezem.
Sziasztok!


Ma délután kerítést építettünk Traktor Tommal
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene, a NSN 10 2B (Rába 15, Tz4K pótja) pótkocsim kereke eltávozott az örök vadászmezőkre. Nem bírta az erdőjáratot. Valakinek nincs egy komplett kerékagya? Vagy egy hely, ahol ez beszerezhető? Köszönöm
Üdv mindenkinek!



Keresek lovasekét a képen látható típust.A nehezen kivehető tipusszám WPV8.Ha valakinek van vagy tud a környezetében, kérem jelezze!
Válasz eke6572 #29481. hozzászólásáraNekem akkor billegtette az oldalsó kart amikor,a vezérlő felöl vettem le pozitívot a szivar gyújtónak és bedugtam a sárga villogót.
Azóta már átkötöttem és a hiba megszűnt.
Sziasztok!
Kubota B1502-höz keresnék üzemanyagszűrő ülepítő poharat, hol lehetne olyat beszerezni? a szűrőházon ez a szám olvasható: 15531-43011
Köszönettel!
Tisztelt fórumozók !
Shibaura 1540 tipusú kistraktorom az alábbbi hibát produkálja. A hidraulika felemelésekor lassan leenged. A traktoron nemrég hidraulika szűrőt cseréltem, de ott nem volt szelep vagy bármi ami ezt okozhatná. Majd a műszakira készülve EU-s lámpák és világítás került rajta kialakításra. Szerintem valahol itt keresendő a hiba oka. Természetesen szakember barátom csinálta. Merre induljak el ? Hol található ez a gondolom elektohidraulikus szelep? Hol hibázhattunk? Mert előtte nem csinált ilyet.Esetleg a potméterek között kellene keresnem a hiba okát?
Hozzáértők építő válaszát megköszönném.
Sziasztok!
Yani fx255-el bővült a család és esetleg nincs valakinek gépkönyve hozzá?
Majd teszek fel képet jelenleg ismerkedek vele!
Válasz AGROKID #29476. hozzászólásáraMár nem leszek, mert olyan vagyok, voltam ma is !






































































Egy kis mahónia zúzás.
Válasz yanmarf15d #29469. hozzászólásárahttp://indavideo.hu/video/burgonya_szedes_2
Nekem ilyen van, újburonyánál fel rakom a gumirozott felhordóláncot és szinte tökéletes.
Persze kicsit vizesebb föld, illetve több föld felhordásával sokat lehet javítani a minőségen.
Válasz lakatosr66 #29475. hozzászólásáraMiért nem alszól nappal meg olyan leszel mint a mosott szar!!!
Válasz 74 Misi #29468. hozzászólására
Válasz yanmarf15d #29472. hozzászólásáraJah hát én sem ilyenre gondoltam elsőre, de
ami után csak össze kell szedni az lekapja a haját.
Válasz 74 Misi #29468. hozzászólására
Nem kis darab
Alighanem ez már nem lesz beszántva 15 perc alatt mint tavaly
! (bár attól függ mennyi gép lesz) Tetszik!!!
Válasz -salátás- #29470. hozzászólásáraÉn egy picit gépiesítettre gondoltam de az egyszerűmindíg jobb :-D
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-04-26 10:07:31