Valaki nemtud véletlenül alkatrész katalógust esetleg javítási útmutatót vagy bármi hasznos információt tartalmazó könyvet 3350 es trakihoz? Vagy lehet legalább alkatrészkatalógust venni hozzá?
Válasz joci198104 #4691. hozzászólásáraIgen kolléga!Újítjuk fel a laharcolt gépeket,és kínáljuk kisebb-nagyobb sikerrel.
Csak sajnos idő,és emberhiány miatt rohadt lassan haladunk.
Válasz 4755 #4692. hozzászólásáraÉn se vitának szántam.Csak van mikor az eredeti alkatrész helyett,utángyártott jön,eredeti áron.
Saját magát az ember nem csapja be.De...?Mindenki fantáziálhat.
Válasz Gépesített paraszt #4688. hozzászólásáraGépesített paraszt! Te, ti foglalkoztok használt John deeere eladásal is? Csak mert tetszenek a fotók amiket láttam a feltámasztott gepekről...
Válasz JD 4630 #4686. hozzászólásáraNehéz eset olcsóbban a menthető gép,de persze bejöhet bármikor valami.
Nekem már kezd telelenni a hócipőm a megbontott gépek feltámasztásával,most is pont egy olyannal szopok,ezidő alatt összeraktam volna két másikat,és még mindig nem látom a végét.
Úgyhogy részemről a hiányos és megbontott gépek mennek a bontósorra ezután azthiszem.
Válasz Mf-es? #4687. hozzászólásáraCsak azért,mert mi is ujítottunk már jópár motort ugyanazokból az alkatrészekből,amit neked is eladtam,és munkadíjastól nem haladta meg sosem az 1,5 milliót.
Válasz JD 4630 #4682. hozzászólásáraVan amikor menthető,de ritka.
Én most el vagyok a főtengelyekkel,ha véletlen dobós,még van miböl alkotni
Az öreg boldogúlt a zöldrendszám előzményeivel? Arra gondolok,amit mutattam neki,és a rendszámozáshoz kell.
5213 hozzászólás
Sziasztok! Egy kérdés, mannol motorolajokról kinek mi a véleménye? Használ valaki ilyet a gépezetébe?
Válasz Horváth Róbert_55088 #4711. hozzászólásáraKatalógus van hozzá
30- asokhoz, 40- esekhez van alkatrészkatalógus és angol javítási ingyen a neten, de 3x50- hez nem találtam semmit.
Válasz kori01 #4709. hozzászólásáraSajnos vannak olyan részek ahova kevés az alkatrész katalógus.
Pl diagnosztikai értékek nincsenek benne a hidraulikához vagy kapcsolási rajzok mag rengeteg minden más sem.
Ha hosszútávra tervez valaki igenis érdemes rá beruházni, sokszor osan megtérül.
Válasz JD 4630 #4708. hozzászólásáraAki ebből nem tud javítani meg is érdemli.
Válasz kori01 #4706. hozzászólásáraOk de javítási útmutaró ninccs fent
Ezt használom m8nden benne van cikkszámmal
https://partscatalog.deere.com/jdrc/navigation/equipment/75596
Válasz kori01 #4704. hozzászólásáraLinkeld be
Sok minden van fent, de rengeteg a fizetős, vagy pl csak 6-7 oldal az elejéből mintának.
Hidd el 1-2 estét végigbogarásztam én is mielőtt cdn megvettem a motyót.
Válasz shazi #4703. hozzászólásáraFent van a neten hozzá minden.
Válasz JD 4630 #4702. hozzászólásáraköszi!
Válasz shazi #4701. hozzászólásáraKite cdn van angol nyelvű kezelési, javítási mindenhez csak várni kellett rá 2-3 hetet mikor legutóbb rendeltem.
Ja és kb 20 + fa körül volt nyomtatva 60+ fa fölött.
Valaki nemtud véletlenül alkatrész katalógust esetleg javítási útmutatót vagy bármi hasznos információt tartalmazó könyvet 3350 es trakihoz? Vagy lehet legalább alkatrészkatalógust venni hozzá?
Válasz kori01 #4699. hozzászólására

Válasz joci198104 #4697. hozzászólásáraMester... Bökj rá a nevére... Csak nem a szomszédjuliskanéni telefonszámán hirdet....

Válasz Gépesített paraszt #4694. hozzászólására Szeretnék telefonszámot kérni!
Válasz 4755 #4692. hozzászólásáraLehet hogy a munkadíjban van a kulcsszó???
Másképp nem lehet több,mint amennyi.
Válasz Mf-es? #4693. hozzászólásáraMondj rá egy példát.
Válasz joci198104 #4691. hozzászólásáraIgen kolléga!Újítjuk fel a laharcolt gépeket,és kínáljuk kisebb-nagyobb sikerrel.
Csak sajnos idő,és emberhiány miatt rohadt lassan haladunk.
Válasz 4755 #4692. hozzászólásáraÉn se vitának szántam.Csak van mikor az eredeti alkatrész helyett,utángyártott jön,eredeti áron.
Saját magát az ember nem csapja be.De...?Mindenki fantáziálhat.
Válasz Gépesített paraszt #4688. hozzászólásáraNekem is ez a véleményem de én nem vitatkozok senkivel
Válasz Gépesített paraszt #4688. hozzászólásáraGépesített paraszt! Te, ti foglalkoztok használt John deeere eladásal is? Csak mert tetszenek a fotók amiket láttam a feltámasztott gepekről...
Válasz Gépesített paraszt #4689. hozzászólásáraPont bontásra keresek énis gépet
Válasz JD 4630 #4686. hozzászólásáraNehéz eset olcsóbban a menthető gép,de persze bejöhet bármikor valami.
Nekem már kezd telelenni a hócipőm a megbontott gépek feltámasztásával,most is pont egy olyannal szopok,ezidő alatt összeraktam volna két másikat,és még mindig nem látom a végét.
Úgyhogy részemről a hiányos és megbontott gépek mennek a bontósorra ezután azthiszem.
Válasz Mf-es? #4687. hozzászólásáraCsak azért,mert mi is ujítottunk már jópár motort ugyanazokból az alkatrészekből,amit neked is eladtam,és munkadíjastól nem haladta meg sosem az 1,5 milliót.
Válasz Gépesített paraszt #4679. hozzászólásáraNem,de amit leírtam,ahhoz még jött egy pár dolog,ha figyelmesen végig olvasod.
Válasz Gépesített paraszt #4683. hozzászólásáraNem lesz az rossz vétel, én is gondolkodtam rajta csak egy picivel olcsóbbért keresek.
Válasz Gépesített paraszt #4684. hozzászólásáraIgen az sinen van.
Jó főtengőből soha nem elég.
Válasz JD 4630 #4682. hozzászólásáraVan amikor menthető,de ritka.
Én most el vagyok a főtengelyekkel,ha véletlen dobós,még van miböl alkotni
Az öreg boldogúlt a zöldrendszám előzményeivel? Arra gondolok,amit mutattam neki,és a rendszámozáshoz kell.
Válasz JD 4630 #4681. hozzászólásáraAzt csak akkor fogom tudni,ha kiszedtem.
Egyenlőre még a gépet sem hoztuk el
Válasz Gépesített paraszt #4680. hozzászólásáraÉn 2 megbontottat néztem ma mind2 motorhibás az egyikben összefolyt a vìz az olajjal arra gyúrok abban a főtengely még jó lehet.
Válasz Gépesített paraszt #4680. hozzászólásáraKuka a főtengely?
Válasz JD 4630 #4678. hozzászólásáraIgen.Én a bátaszékit vettem meg.
Válasz Mf-es? #4677. hozzászólásáraÉs az 2 millióba került????
Válasz Gépesített paraszt #4675. hozzászólásáraA bátaszékit?
Még nem publikus lehet az egyik összejön a másikat utána továbbadom.
Válasz Gépesített paraszt #4676. hozzászólásáraMindent tőled vettem.
Válasz Mf-es? #4673. hozzászólásáraÖsszekaparnám magam,ha 2 millióba kerülne a motorgenerál.
Valószínü rossz ajtón kopogtattál.
Válasz JD 4630 #4654. hozzászólásáraHol nézted? Mert Én most vettem egy ilyet a közelben.
Válasz Mf-es? #4656. hozzászólására600-800 ezerért lófaszt kapsz,nem 4650-es johnit,max a maradványait.
Válasz JD 4630 #4672. hozzászólásáraEgy felénk elismert JD szaki csinálta,amit mondott,azt cseréltünk.37 évet dolgozott a szakmába.
Válasz Mf-es? #4671. hozzászólásáraÉs akkor még vezérműtengelyt nem is cseréltél meg olajpumpát.
Válasz 4755 #4668. hozzászólásáraFőtengely,hüvelygarnitúra,tömítésgarnitúra,hengerfej csavarok,hátsó szimering,első szimering,rezgéscsillapító,olajhűtő,olajcső,hajtókarcsavar,lendkerékcsavar,alátét,kuplung nyomólap,klímaszíj,O gyűrű,adagoló beállítva 1 év garancia,porlasztók,új turbó,munkadíj.
Válasz 4755 #4668. hozzászólásáraHa slkuka a főtengely meg a blokk az megnyomja az árat.
Válasz 4755 #4668. hozzászólásáraA szerelő díjával?
Válasz Mf-es? #4663. hozzászólásáraÜdv neked,hogy jött ki az a 2-milla??
Válasz JD 4630 #4666. hozzászólásáraNos ha a motort addig kinozták, míg kifeküdt...
Válasz csoppika #4664. hozzászólásáraNa ez aggaszt mert pont az lenne ami érdekel.
Válasz Mf-es? #4663. hozzászólásáraVan csere blokk meg főtengely meg sokminden.
600 körül megáll nálunk.
Válasz Mf-es? #4663. hozzászólásáraIgaz ami igaz...ha a motor trottyra is ment, nincs garancia arra, hogy a váltó része éppen tökéletes volt....