Válasz 72 #19480. hozzászólásáraHát, ha rám hallgatsz a W-t elfelejted (vagy ha tetszik vedd mega miénket), A T-ről jókat hallok, de nincs körülöttem... Én magamnak Lexion-t vennék, abból is hibridet, 570-580-600 ha régebbiek közül, 750-760-780 az újak közül.
Válasz .Feco. #19476. hozzászólásáraEz részemről még csak egy hangos gondolkodâs amit ti hallotok!
Szeretném a rà àldozott pénzből a legtöbbet és legjobbat kihozni,de egy rossz szériàba nem szeretnék belenyúlni!
Sts-eket amieket néztem 2000 illetve 2300 cséplő óra van az még szerintem nem olyan vészes.Asztal viszont csak a 7.6 van hozzà,ami felénk szerintem kicsi a 5-6 t gabonàkhoz!
Válasz .Feco. #19476. hozzászólásáraOlyat kell venni amihez van kosár készlet gabona és kukorica aratáshoz is, meg persze le kell informálni milyen felszereltségű volt gyárilag, de szerintem átvariálhatók azok is.
Válasz 72 #19475. hozzászólásáraarra azért figyelj, hogy hazai nem sok van, ha mégiis akkor azokban rendszerint sok óra van. A külföldről behozottakban viszont nem lehet tudni hoyg mi van belül! Ezekből van három változat: Rice, Small grain, corn/soybean, és a három változatban más a dob és más a kosár, nem biztos, hogy mindent tudsz majd vele aratni... Sok észak-európai gép pl. alkalmatlan kukoricára, sok olasz gép rizs-változat...
Válasz szanberg #19474. hozzászólásáraAzért is kérdeztem hogy milyenek mert az sts-ek nem túl sok cséplőóràval 30 körül mozognak,míg a t660-osok 40-től felfelé(persze fiatalabbak)!
Válasz 72 #19473. hozzászólásáraItt nem messze vannak 9880i STS-ek meg S690-esek is, végülis ami baj van velük megvan az újabbakon is és a régebbiek sem rosszak 10. szezonjuk lesz idén nekik az azért már nem kevés és üzemelnek.
Én meg merném venni a rotorost is, nyílván kevesebb tiptopp lesz az öregebbek között vélhetően de hátha ki tudsz fogni egyet.
C670-est próbálták ki ők egyébként ahol a rotorosok vannak, amit a Kite árúl, azt mondta a kombájnos, hogy ment a búzában mint a szél, nem lehet az ollyan rossz.
Sts rotoros gép nagyon tud menni de állitolag eszik is, annak terület meg kiszolgáló kell külömben megeszi a hajadat a közel 500 le.De a helyedben csak i vennék meg ha van domb hillmaster az sokat segit.S böl csak 690.
Válasz lala1 #19451. hozzászólásáraPöccre,indult. Most, hogy mondod előtte töltöttem rá az akksikra desztvizet, mert mindegyik cellánál az alsó nívó alatt volt kicsivel. Akkor az lehetett, hogy a felhígult sav miatt hirtelen annyi áramot vett fel, hogy a generátor nem győzte?!
Mikor elindult járattam félórát, aztán a test pucolgatás után is legalább ugyanennyit, ekkor már megjött a 14V. Akkor valószínüleg az első félóra kellett neki, hogy helyreálljon.
Így összeáll a kép, én idéztem elő a jelenséget, amit hibának hittem.
Köszönöm a hozzászólást! Mindig tanul valamit az ember.
Válasz 72 #19465. hozzászólásáraNálunk van itt egy. Van neki bele rendes. Dolgozik, megy teszi a dolgát.Egy két nyerges szerelvényt eltöltöget egymaga vidáman. De az a gép ezer hektár körüli birtokon csépelget.
Válasz 72 #19465. hozzászólásáraSzokott az is dolgozni nekem, de csak nagy táblákba dolgozhatott(15-25ha) mert fogyasztás, teljesítmény ott volt optimális.
Válasz 72 #19462. hozzászólásáraHa sok az évi hektár, a T jobban megéri, lehet rá tervezni, ha annyira nem kell sietni, vagy nem kell rohanni nyáron akkor a w-t olcsóbb fenntartani. A t már nagy tartályos stb, anyagabb gép, de a w se bili.
Válasz Vinkó75 #19453. hozzászólásáraJd akarok,eddig Mf-volt mult héten adtam el alkatrész ellàtàssal nem volt baj,sok mindent megcsinàltunk magunk de sanos ezt a màrkàt màr mindenki forgalmazza és a jó szervízzel rendelkező cégek kihàtràlnak mögülle,ami azt jelenti hogy előbb utóbb nem lesz elég szakmai tapasztalatuk hozzàértésük a géphez.Annak idején volt Nh ott gyenge volt az alkatrész utànpótlàs!Kite központ van hàrom is 60km-en belül,de Nàdudvar is kb 80 kilóméter.Tavaly vettem egy 155r-es traktort és azóta egyre jobban tetszik a màrka!
Válasz 72 #19452. hozzászólásáraMár futott erre felé bérmunkában egy C...szépen hosszában kettérepedt a rotorok közt. Lett is belőle oltás. A W helyett inkább T. Ha már őzike. Mi lenne hozzád közelebb szerviz-alkatrész vonalon.
Multkor kérdeztem tőletek a W és T széria közötti külömbséget,de nem nagyon van a hasznàltgép piacon belölük.A cts,sts és a c-böl sokkal több van ezek milyenek mennyire megbízhatóak?Àrban se vészesek, csak nem ismerem őket nincs a környékünkön!
Ha valakinek van infója vagy pont ilyen gépe van irja màr le a tapasztalatait,véleményét!
Válasz Peti 8310 #19443. hozzászólásáraNehehezen tekerve indult be? Meddig járattad mérés előtt? Mert lehet csak annyi a gond, hogy a merült akksik annyira isszák az áramot, hogy a generátorod nem tud annyit termelni.
Töltsd fel az akksikat, utána nézd mennyi a töltés. Vagy menj vele egy nagy kört.
Válasz Sk Laci #19448. hozzászólásáraMég egy valamit, a kereskedő oldalán a 125 is adblú tartályal van lefényképezve. Ezért nem tudtam, hogy gyártják e mindketőt, vagy már csak a 120-at.
Válasz Sk Laci #19446. hozzászólásáraUgyan az, csak a 125 meg ad blue nelkuli es nem lehetett kerni fulkerugozassal, de azt mar nem gyartjak.
Mostmar 110-120-130mek vannak.
Mia a különbség a JD 6120m és a 6125m között?
Gyártják mind a két sorozatot, vagy a 6120 a 6125 utódja? A motoron kívül minden ugyan az, vagy a 6125 erőseb felépitésü? /sebváltó, első, hátsó hídra gondolok/
Válasz Vinkó75 #19442. hozzászólásáraMég utolsó lehetőségként levettem a váltó hátuljából kiálló testcsavarról a vezetékeket, kicsit megvolt oxidálódva, de éppen hogy, megfújkodtam féktisztítóval, visszatettem. Meg még a generátor hátulján lévő csatlakozót, amibe két vezeték megy, azt húztam ki és fújtam be.
Végül elmondtam egy imát, megsimogattam és próba.
Ez lett belőle:
Köszönöm a segítséget! Az lesz a következő lépés, de remélem addig még elmegy pár száz üzemórát!
Válasz Peti 8310 #19441. hozzászólásáraGenerátor le. Szénkefék nyilván elkoptak. Nézesd meg egy villanyásszal. Vagy cseréld ki a keféket-szabályzót.
Alacsony feszültség szint miatt hisztizik a kijelző.
8310-es traktoron minden előjel nélkül elment a töltés.
Februárban még megvolt a 13,8-14V, most meg csak 12,8V ami az akksiban van. Ha rákapcsolom a ventilátort meg az összes munkalámpát, visszaesik 11,5-re és ki is dobja a CCU 45-öt, meg a villám ikont, felkijáltó jelet, sípol is.
Generátoron is ezt a 12,8körüli értéket mérem. Van itt valami nagyobb bizti, vagy valami ami elmehetett, vagy le a generátor aztán felújítás?
Örülnék, ha csak valami apróság lenne, én néztem volna el valamit.
Nincs kedve dolgozni..
Sziasztok!Nemsokára eladó lesz (vagy beszámítják) 6630 st traktorunk nagyon kevés órával,szinte hibátlan állapotban.Ha innen a fórumról érdekel valakit jelezzen!
25380 hozzászólás
Válasz .Feco. #19481. hozzászólásáraA tesesítmèny utàni vàgy miatt én is hanyagolom màr a W-t.
Válasz 72 #19480. hozzászólásáraHát, ha rám hallgatsz a W-t elfelejted (vagy ha tetszik vedd mega miénket), A T-ről jókat hallok, de nincs körülöttem... Én magamnak Lexion-t vennék, abból is hibridet, 570-580-600 ha régebbiek közül, 750-760-780 az újak közül.
Válasz .Feco. #19476. hozzászólásáraEz részemről még csak egy hangos gondolkodâs amit ti hallotok!
Szeretném a rà àldozott pénzből a legtöbbet és legjobbat kihozni,de egy rossz szériàba nem szeretnék belenyúlni!
Sts-eket amieket néztem 2000 illetve 2300 cséplő óra van az még szerintem nem olyan vészes.Asztal viszont csak a 7.6 van hozzà,ami felénk szerintem kicsi a 5-6 t gabonàkhoz!
Válasz .Feco. #19476. hozzászólásáraOlyat kell venni amihez van kosár készlet gabona és kukorica aratáshoz is, meg persze le kell informálni milyen felszereltségű volt gyárilag, de szerintem átvariálhatók azok is.
Semmimás csak a motorerő .Mi probáltunk 670 et zöldszáruba nyögöt rendesen a lindéje is le van korlátozva.
Válasz 72 #19475. hozzászólásáraarra azért figyelj, hogy hazai nem sok van, ha mégiis akkor azokban rendszerint sok óra van. A külföldről behozottakban viszont nem lehet tudni hoyg mi van belül! Ezekből van három változat: Rice, Small grain, corn/soybean, és a három változatban más a dob és más a kosár, nem biztos, hogy mindent tudsz majd vele aratni... Sok észak-európai gép pl. alkalmatlan kukoricára, sok olasz gép rizs-változat...
Válasz szanberg #19474. hozzászólásáraAzért is kérdeztem hogy milyenek mert az sts-ek nem túl sok cséplőóràval 30 körül mozognak,míg a t660-osok 40-től felfelé(persze fiatalabbak)!
Válasz 72 #19473. hozzászólásáraItt nem messze vannak 9880i STS-ek meg S690-esek is, végülis ami baj van velük megvan az újabbakon is és a régebbiek sem rosszak 10. szezonjuk lesz idén nekik az azért már nem kevés és üzemelnek.
Én meg merném venni a rotorost is, nyílván kevesebb tiptopp lesz az öregebbek között vélhetően de hátha ki tudsz fogni egyet.
C670-est próbálták ki ők egyébként ahol a rotorosok vannak, amit a Kite árúl, azt mondta a kombájnos, hogy ment a búzában mint a szél, nem lehet az ollyan rossz.
Válasz 2266 #19472. hozzászólásáraErre én is kivàncsi lennék?
Válasz raba.steiger.320 #19470. hozzászólásáraBocs én csak kíváncsiskodok..És érdeklődőm.. Miért pont I-s és miért S690I miért nem jó 9880 sts???


Válasz raba.steiger.320 #19470. hozzászólásáraS-re màr nincs pénzem,de az sts-ek elég olcsók azért jött szàmítàsba.
Sts rotoros gép nagyon tud menni de állitolag eszik is, annak terület meg kiszolgáló kell külömben megeszi a hajadat a közel 500 le.De a helyedben csak i vennék meg ha van domb hillmaster az sokat segit.S böl csak 690.
Válasz lala1 #19451. hozzászólásáraPöccre,indult. Most, hogy mondod előtte töltöttem rá az akksikra desztvizet, mert mindegyik cellánál az alsó nívó alatt volt kicsivel. Akkor az lehetett, hogy a felhígult sav miatt hirtelen annyi áramot vett fel, hogy a generátor nem győzte?!


Mikor elindult járattam félórát, aztán a test pucolgatás után is legalább ugyanennyit, ekkor már megjött a 14V. Akkor valószínüleg az első félóra kellett neki, hogy helyreálljon.
Így összeáll a kép, én idéztem elő a jelenséget, amit hibának hittem.
Köszönöm a hozzászólást! Mindig tanul valamit az ember.
Válasz 72 #19465. hozzászólásáraNálunk van itt egy. Van neki bele rendes. Dolgozik, megy teszi a dolgát.Egy két nyerges szerelvényt eltöltöget egymaga vidáman. De az a gép ezer hektár körüli birtokon csépelget.
Válasz 72 #19465. hozzászólásáraSzokott az is dolgozni nekem, de csak nagy táblákba dolgozhatott(15-25ha) mert fogyasztás, teljesítmény ott volt optimális.
Válasz 72 #19464. hozzászólásáraItt van sok AP-s gèp, igaz inkább trakik,szervîz kinek jó, kinek nem.
STS-ről senki semmit nem tud?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #19456. hozzászólásáraA szervíz miatt inkàbb a kite felé húzódnàk!
Válasz 72 #19462. hozzászólásáraHa sok az évi hektár, a T jobban megéri, lehet rá tervezni, ha annyira nem kell sietni, vagy nem kell rohanni nyáron akkor a w-t olcsóbb fenntartani. A t már nagy tartályos stb, anyagabb gép, de a w se bili.
Válasz bandigh #19461. hozzászólásáraGabona 40,repce 20,napra kuk 40 szàzalék kb ez szokott lenni az aràny!
Válasz 72 #19452. hozzászólásáraHa több a kalászos, akkor a T-lesz a te géped. Ha többet aratsz ősszel, főleg 6 sorral, inkább a W.
Válasz raba.steiger.320 #19458. hozzászólásáraA szárazat tulcsépeli a nedvesbe meg nem megy. egy t simán átugorja.
Válasz raba.steiger.320 #19458. hozzászólásáraA szárazat tulcsépeli a nedvesbe meg nem megy. egy t simán átugorja.
Válasz 72 #19452. hozzászólásáraHát cts inkább ne.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #19456. hozzászólásáraEzt még pont nem láttam,pedig tegnap néztem az oldalukat!
Válasz 72 #19454. hozzászólásáraEzt láttad?? Erre gondoltál?
Válasz 72 #19454. hozzászólásáraÉrtem...
Válasz Vinkó75 #19453. hozzászólásáraJd akarok,eddig Mf-volt mult héten adtam el alkatrész ellàtàssal nem volt baj,sok mindent megcsinàltunk magunk de sanos ezt a màrkàt màr mindenki forgalmazza és a jó szervízzel rendelkező cégek kihàtràlnak mögülle,ami azt jelenti hogy előbb utóbb nem lesz elég szakmai tapasztalatuk hozzàértésük a géphez.Annak idején volt Nh ott gyenge volt az alkatrész utànpótlàs!Kite központ van hàrom is 60km-en belül,de Nàdudvar is kb 80 kilóméter.Tavaly vettem egy 155r-es traktort és azóta egyre jobban tetszik a màrka!
Válasz 72 #19452. hozzászólásáraMár futott erre felé bérmunkában egy C...szépen hosszában kettérepedt a rotorok közt. Lett is belőle oltás. A W helyett inkább T. Ha már őzike. Mi lenne hozzád közelebb szerviz-alkatrész vonalon.
Multkor kérdeztem tőletek a W és T széria közötti külömbséget,de nem nagyon van a hasznàltgép piacon belölük.A cts,sts és a c-böl sokkal több van ezek milyenek mennyire megbízhatóak?Àrban se vészesek, csak nem ismerem őket nincs a környékünkön!
Ha valakinek van infója vagy pont ilyen gépe van irja màr le a tapasztalatait,véleményét!
Válasz Peti 8310 #19443. hozzászólásáraNehehezen tekerve indult be? Meddig járattad mérés előtt? Mert lehet csak annyi a gond, hogy a merült akksik annyira isszák az áramot, hogy a generátorod nem tud annyit termelni.
Töltsd fel az akksikat, utána nézd mennyi a töltés. Vagy menj vele egy nagy kört.
Válasz Sk Laci #19449. hozzászólásáraMelyik kereskedo?
Sok helyen minden modellhez ugyan az a kep van kiteve.
Válasz Sk Laci #19448. hozzászólásáraMég egy valamit, a kereskedő oldalán a 125 is adblú tartályal van lefényképezve. Ezért nem tudtam, hogy gyártják e mindketőt, vagy már csak a 120-at.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19447. hozzászólásáraKöszi szépen.
Akor ezek szerint csak 120 létezik.
A kereskedőtől nem nagyon kaptam felvilágosítást, az egyes modelekről.
Válasz Sk Laci #19446. hozzászólásáraUgyan az, csak a 125 meg ad blue nelkuli es nem lehetett kerni fulkerugozassal, de azt mar nem gyartjak.
Mostmar 110-120-130mek vannak.
Mia a különbség a JD 6120m és a 6125m között?
Gyártják mind a két sorozatot, vagy a 6120 a 6125 utódja? A motoron kívül minden ugyan az, vagy a 6125 erőseb felépitésü? /sebváltó, első, hátsó hídra gondolok/
Válasz Peti 8310 #19443. hozzászólásáraA generátor és a tartója között mérjél feszültséget,felkapcsolt lámpáknál...
Válasz Peti 8310 #19443. hozzászólásáraRendben !
Válasz Vinkó75 #19442. hozzászólásáraMég utolsó lehetőségként levettem a váltó hátuljából kiálló testcsavarról a vezetékeket, kicsit megvolt oxidálódva, de éppen hogy, megfújkodtam féktisztítóval, visszatettem. Meg még a generátor hátulján lévő csatlakozót, amibe két vezeték megy, azt húztam ki és fújtam be.





Végül elmondtam egy imát, megsimogattam és próba.
Ez lett belőle:
Köszönöm a segítséget! Az lesz a következő lépés, de remélem addig még elmegy pár száz üzemórát!
Válasz Peti 8310 #19441. hozzászólásáraGenerátor le. Szénkefék nyilván elkoptak. Nézesd meg egy villanyásszal. Vagy cseréld ki a keféket-szabályzót.
Alacsony feszültség szint miatt hisztizik a kijelző.
Sziasztok!




8310-es traktoron minden előjel nélkül elment a töltés.
Februárban még megvolt a 13,8-14V, most meg csak 12,8V ami az akksiban van. Ha rákapcsolom a ventilátort meg az összes munkalámpát, visszaesik 11,5-re és ki is dobja a CCU 45-öt, meg a villám ikont, felkijáltó jelet, sípol is.
Generátoron is ezt a 12,8körüli értéket mérem. Van itt valami nagyobb bizti, vagy valami ami elmehetett, vagy le a generátor aztán felújítás?
Örülnék, ha csak valami apróság lenne, én néztem volna el valamit.
Nincs kedve dolgozni..
Történt már valakivel ilyen?
Válasz Gabesz78 #19433. hozzászólásáraSzia üzentem
Sziasztok!

JOhn deere 7700 scv vezérlőszelepét akarom felújíttatani, hol foglalkoznak ilyennel kelet magyarországon?
Válasz Nskype #19437. hozzászólásáraKözben már sikerült elküldenem... :)
Válasz Gabesz78 #19435. hozzászólásáraSzia írtam neked, de nem jó a megadott email címed...
Válasz Saf #19432. hozzászólásáraA Kitések szerint nem, kicseréltem a szűrőt és eltűnt a hiba
Válasz Gazda12 #19434. hozzászólásárahgabor0511@gmaill.com címre írj és válaszolok
Válasz Gabesz78 #19433. hozzászólásáraÁr?
Sziasztok!Nemsokára eladó lesz (vagy beszámítják) 6630 st traktorunk nagyon kevés órával,szinte hibátlan állapotban.Ha innen a fórumról érdekel valakit jelezzen!