Gázolaj árak 590 Ft Benzin árak 589 Ft EUR 390.78 Ft USD 332.89 Ft CHF 417.89 Ft GBP 451.26 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25279 hozzászólás
#19079 Gabika6330 Pr.
2017-12-09 13:37:50

Válasz buzgokrisztian1997 #19078. hozzászólására20 ha után pár deci??????smile scaredsmile scaredsmile scaredsmile scared
Én 500 üo. alatt öntök bele pár dl. olajat!!
Ez szerintem rengeteg!

Nincs profilkép
#19078 Lajos76
2017-12-09 10:13:52

Válasz Lajos76 #19079. hozzászólásáraJobb oldalt generator alatt 2db fekete dobozka egyikben a biztosíték.

Nincs profilkép
#19076 buzgokrisztian1997
2017-12-09 09:40:00

Válasz RkTomi #19077. hozzászólásáraAz olajat úgy eszi hogy pl leszántasz 20ha földet és pár deci hiányzik...szóval a normát... a fagyállót nem eszi :)

#19075 RkTomi
2017-12-09 05:02:47

Válasz buzgokrisztian1997 #19076. hozzászólásáraMotorolajat netán a fagyállót is eszi?

Nincs profilkép
#19074 buzgokrisztian1997
2017-12-08 22:25:45

Üdv mindenkinek. Nekem olyan problémám van a John Deere 6420-as traktorommal, hogy télen nem nagyon szeret beindulni... hajtani hajt fehér füstöt dob ki a kipufogóból... többszöri próbálkozásra elkapja és beindul... vélemények?:) 2005->gyártási év üzemóra 9600

Nincs profilkép
#19073 határjáró
2017-12-08 21:26:50

Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19073. hozzászólásáraSzerintem fog az adbluet kapni ezután is...

#19072 bandigh
2017-12-08 21:25:24

Válasz Mfpisti #19071. hozzászólásáraIgazából az egr-t kiírni lenne a kezdet. Vagyis a következő fontos lépés lesz

Válasz Mfpisti #19071. hozzászólásáraKoszi a hasznos tippetsmile thumbupcool
De a felmerulo problemakat kerulnem el, es az adalek nyugjeit, beszerzes tarolas kezeles, hibalehetoseg.
Marpedig nem fog adbluet kapni , par ev alatt visszaterul a 300 e is

Nincs profilkép
#19070 balazoooo
2017-12-08 20:24:06

Válasz Mfpisti #19071. hozzászólásáralehet elrontotta a hasát és megunta etetni a sálarlatánokatsmile whistling

#19069 Mfpisti
2017-12-08 20:10:29

Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19070. hozzászólására".....akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is......"
Nem érdemes mindenféle valamikre pazarolni a pénzt. Meg kell venni a folyadékot, és beletölteni. Ennyi!
Érdekes hogy nem:" ki tudja valaki írni a gázolajat?" írtál, mert azzal nagyjából mindenki tisztában van hogy azzal megy a traktor. Ezután meg AddBlue-val is (sajnos)

Valaki tudna olyan opciot, vagy embert aki kitudja irni 6mbol az ad bluet?
Nem 300e koruli aron!smile surrender

Nincs profilkép
#19067 alfacsabi
2017-12-08 15:53:04

a szivattyú környéke száraz ott ha bemenne a levegő akkor olajnak kellene kijönni álláskor vagy üzem közben. vagy máshol szívhat farsot? amugy plusz 7 fok van ettől hidegebb időben volt aratás és akkor meg jó volt

Nincs profilkép
#19066 Sk Laci
2017-12-08 14:23:39

Válasz 4755 #19067. hozzászólásáraHideg miat sürü az olaj, nehezeben távozik belőle a levegőbuborék.

#19065 4755
2017-12-08 13:35:09

Válasz alfacsabi #19066. hozzászólásáraüdv a habos olaj fars levegőre utal a szivattyu fars levegőt sziv

Nincs profilkép
#19064 alfacsabi
2017-12-08 13:20:11

mi lehet a probléma? 2264 kombájnt ma elpucoltam és bekapcsoltam a cséplést meg minden funkciót. 10 métert áltam előre és vissza. minden rendben volt. amikor leállítottam a hidraulika tartályból kijött 5 liter olaj a beöntőnyíláson. nem volt benne sok pedig csak a normál szint. az olaj habos volt ami kijött valami szelep baj lehet???

#19063 KalmárGazda
2017-12-07 20:01:59

Válasz Vinkó75 #19064. hozzászólására
A durvább fogazású jobban teszik, csak félek hagy a zöldebb áruban kínozni fogom a kaszát.
Akkor marad a finom fogazású.
Köszönöm az infót.

#19062 Vinkó75
2017-12-07 19:44:44

Válasz KalmárGazda #19063. hozzászólásáraElméletileg a finom a könnyű laza szárúnak lenne. A durvább a keményebb szárúnak. Lencse vágásakor már volt a finom betéve...de nagy különbséget nem láttam.

#19061 KalmárGazda
2017-12-07 19:36:35

Kombájn vágóasztalon szeretném a kaszapengéket cserélni, de nem tudom eldönteni melyik penge jobb a én célomnak. A finomrecés penge, vagy a durva fogazású? Többnyire gabonát vágok. Melyiknek mi az előnye, vagy hátránya?

#19060 ermike
2017-12-06 09:31:43

Válasz bandigh #19061. hozzászólásárahttp://manuals.deere.com/omview/OMHXE17674_35/?tM=FR


Nekem ez van meg!

#19058 ermike
2017-12-05 17:56:14

Válasz bandigh #19059. hozzászólására
itt alacsonyabb sebességnél a domboldalakban váltogat! Állítani csak a sebesség tartományokat lehet legalábbis úgy tudom!

#19057 bandigh
2017-12-05 08:51:22

Válasz ermike #19056. hozzászólásáraA régi kombájnváltoban volt 3 kézi kapcsolású fokozat amit hajtott egy fix nyelőképességű motor, ezt táplálta egy változó szállítású hidromotor, amit a kezeddel tologattál egy bowdennel. A Prodriveban meg van 2 powershift fokozat amit magától vált, meg van a fix motor helyett egy változó nyelőképességű motor.
Úgy kell állítani h menet közben ne váltogasson tartományt

Nincs profilkép
#19056 raba.steiger.320
2017-12-05 08:22:27

Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19054. hozzászólásáraHát ez nem igaz 7530 autopower 5 eke talajlazitó 7 vogel 4m gruber 8600üó. gond nélkül kezelni kell és kész.

#19054 ermike
2017-12-04 22:18:14

A pro drive automata váltókat magyarázatok már el nekem, nem igen vágom ezt a témát!

#19053 .Feco.
2017-12-04 21:59:32

Válasz .Szabi. #19053. hozzászólásáraKicsit utána kerestem, van egy Low-High tartományváltó, van egy C1/C2/C3 sebességváltó valamint a napkerék hajtósornak van lassú-gyors váltója, ezt összeszorozva 12 jön ki, ez a mechanikus ág, ebben variál lejjebb-feljebb a hidraulikus ág

Válasz .Feco. #19049. hozzászólásáraEz igy jo info, azoknak akik fokozatmentessel szemeznek.
De vegulis lehet szantani vele csak inkabb kissebb ekevel hogy legyen munkasebesseg, igy nem eszi meg a valtot.

Nincs profilkép
#19049 .Szabi.
2017-12-04 21:28:14

Válasz .Feco. #19049. hozzászólásáraSzerinted hány fokozat van az ivt mechanikus részeben?

#19048 .Feco.
2017-12-04 21:27:56

Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19044. hozzászólásáraA 20-asokba még egyben volt aváltó, nics alkatrész sem, csak egyben. 30-asokól létezik javítókészlet, veheted magában a hidraulikus részt, vagy veheted az egészet. (A mechnaikus részt nem lehet magába venni, mi ezzel megjártuk, egy hülye fax dolgozó miatt. Meséltem már korábban, egy napig kaszált frontkaszával 43 fokban úgy, hogy a kasza televerte a hűtőt szénával de lusta volt takarítani... valami 160 koks olajhőfoknál leverte az elektronika a motorvezérlőt, akkor állt meg csak...

#19047 .Feco.
2017-12-04 21:23:53

Válasz .Szabi. #19035. hozzászólásáraA között semmi. A között viszont van hogy melyik sebességtartományban dolgozik túlnyomórészt a traktor. 5-10 km/h között egyPowerShift váltós JD-ben van kb 8 sebességfokozat míg 10-15 km/h között van 3.
Ahol Ekét, lazítót vagy hagyományos tárcsát kell húznia 6-10 km/h között oda Powershift-et kell venni, mert annál jobb a váltó hatékonysága, kisebb a hidraulikus rész vesztesége.
Ahol sokat dolgozik a gép lassú sebességtartományokban ott az Autopower nagyon sokat kapcsolgat a fokozatok között amig megterheli a váltó minden részét, ráadásul lassú hajtások mellett nagyon nagy nyomatékot kell átvinnie a hidraulikus résznek. Egy német mérnök nekünk azt mondta hogy kerüljük azt, hogy terhelten 6 km/h alá essen a fordulat, mert akkor a váltó mechnaikus része 5-ből 4-be kapcsol. (Az benne van a hagyoményos váltóval szerelt használati utasításban hogy 5 alatt nem szabad terhelés alatt kapcsolni, mert összeroppanhat a váltó)
Az Autopower esetében alapból is nagyobb a hátsó lehajtás áttétele (ez könnyen látszik abból hogy egy powershift-es 8330-as 2100-as fordulaton 38-al megy míg egy Autopower-es 1370-en 43-al) plussz ehhez hozzá jön a hidraulikus váltó jellege: nagyobb fordulat és kisebb nyomaték mellett dolgozik jól, azaz az olyan munkaeszközökkel ahol nagy sebességgel kell haladni, mint kultivátor, rövidtárcsa, vetőgép, kombinátor, pótkocsi. (Itt a powershift amúgy sem jó, mert nincs elég fokozat és nagyok a lépcsők) 10-12 között például nem vagy csak ritkán vált a mechankius rész, a hidraulika dolgozik a váltóáttétel változásakor, de ha kell is váltania sokkal kisebb terhelés egy váltónak 11-ből 10-be váltania mint 5-ből 4-be.
Anno aki rendelte a traktorunkat mondta hogy nem szívesen adnak el 8530-ast olyan gazdaságba ahol szántás meg lazítózás a fő munkaművelet a gépre, mert félnek hogy baja lesz, míg olyan helyre mint mi gond nélkül. Sajnos ő eljött a kitétől azóta... (mellesleg ő nyitotta ezt a fórumtémát évekkel ezelőtt)

Nincs profilkép
#19046 .Szabi.
2017-12-04 21:15:28

Válasz 6620 #19047. hozzászólásáraEzért:
Egy kérdés!

8530 as traki ivt váltó,olyat csinál,hogy közüton kirakja magát üresbe és nekiáll kalibrálni!eddig ilyett nem csinált,1000 óra van a váltóba!amúgy álló helyzetben napi 2×kalibrál!

Mi a gond vagy mi lesz a gond?

Válaszokat előre is köszönöm!

Nincs profilkép
#19044 zoli862
2017-12-04 21:07:19

Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19044. hozzászólásáraPersze cseréli de felújitottra remanosra mert állitolag nincs új csak felújitott csere darabos.

Válasz .Szabi. #19041. hozzászólásáraUgytgondolom 5 milla korul.
6920 autopower 4 milla es csak cserelik nem ujitgatjak.

Nincs profilkép
#19041 zoli862
2017-12-04 20:53:36

Válasz .Szabi. #19039. hozzászólásáraNálunk 4000 üó de csak földmunkat végzett. És nagyon kötött földekbe. Mi is vigyáztunk rá de hiába ha tönkre akar menni úgyis tönkre megy. 2 milla kb a javitása.

#19040 6620
2017-12-04 20:41:56

Válasz .Szabi. #19041. hozzászólásáraNem tudom mert utána vettem meg!

Nincs profilkép
#19039 .Szabi.
2017-12-04 20:08:55

Válasz 6620 #19040. hozzászólásáraMennyibe került a felújítása?

Nincs profilkép
#19037 .Szabi.
2017-12-04 19:43:21

Válasz 6620 #19038. hozzászólásáraMennyi bírt ki a váltó?

#19036 6620
2017-12-04 19:36:07

Köszönöm a válaszokatsmile thumbup

Akkor talán nem a váltóval lesz gond!itt nálunk nagyon kiméljük a gépeket,oda figyelünk rájuk!amúgy egy nagyon kényelmes gép ezzel a váltóval!minde t csinálunk vele!smile thumbup a vetés is sokkal egyszerübb vele mint egy powerrel!

Nincs profilkép
#19035 zoli862
2017-12-04 19:22:28

Sokáig dolgoztam ivt 8r el legkényelmesebb váltó csak nem tartós a váltója. 4000 úó birt általába. Találkoztam már ezzel a hibával hogy kidobja üresbe és kalibrál ez akkor volt amikor 2 szer egymás után megszakitotam a kalibrálást ugy hogy kalibrált és irányba raktam vagyis nem vártam meg még végig kalibrál. Igazából ha megszakitod nem gond mert folytatja miánst üresbe rakod. De hiba ként is irhatja a gép. Meg az a ivt váltó amit kicserélnek az felújitott ami sose lessz olyan mint amilyen a gyári volt. Ugyhogy csodát nem kell várni töle.

Nincs profilkép
#19033 .Szabi.
2017-12-04 18:47:59

Válasz .Feco. #19033. hozzászólásáraMi a különbség,hogy ekét húz vagy lazítót?smile confused

Nincs profilkép
#19032 Dinnyés Laci
2017-12-04 18:42:40

Válasz .Feco. #19033. hozzászólásáraazért a traktorokkal szoktak szántani is....

egyébként mikor ezek bejöttek csinálhatták volna kétfajta váltóval is úgy mint a 8430 ast

#19031 .Feco.
2017-12-04 18:36:25

Válasz Pilátus #19031. hozzászólásáramert a kite hülye hozzá és eladja oda is ahol szántanak vele meg hülyeségeket beszélnek az oktatáson is...

#19030 .Feco.
2017-12-04 18:35:27

Válasz 6620 #19030. hozzászólásáraElvileg minden leállítás után amikor beindítod az első 5 perces tétlenség alatt kalibrál. Ha menet közben üresbe teszi akkor rá kell tenni diagnosztikai laptopra és megnézni hogy sorrendben milyen jelek jönnek. Könnyen lehet vezetéktörés, több helyről kap sebességjelet, ha ezek a jelek eltérnek vagy valamelyik 0 akkor szokta üresbe rakni magát. napraforgókóró, felhajló ág vagy sár tud lepiszkálni vezetékeket az alján ami ilyen hibát generál...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Aggódó németek: bizonytalan jövőkép az EU agrárreformja miatt
Aggódó németek: bizonytalan jövőkép az EU agrárreformja miatt
Till Backhaus tartományi mezőgazdasági miniszter szerint az uniós támogatások...
Vajon mit vetnek a németek a repce helyett aszályban?
Vajon mit vetnek a németek a repce helyett aszályban?
Az éghajlatváltozás és a növekvő költségek miatt a gazdák új olajnövények felé...
McHale C460 bálabontó-kiosztó eladó
McHale C460 bálabontó-kiosztó eladó

7.700.000 Ft

Oros Cornado 6644 kukorica adapter
Oros Cornado 6644 kukorica adapter

4.500.000 Ft

Rk 210 Kasza Eladó!
Rk 210 Kasza Eladó!

300.000 Ft

Balaton közelében eladó 1 hektáros terület pincével
Balaton közelében eladó 1 hektáros...

15.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]