Válasz 6620 #18577. hozzászólására300 LE fölött már nem sok értelme van 6 sornak. ha sok a bérmunka, amit nem lehet nagyobb asztallal vágni, akkor nem szabad nagy kombájn venni. Amúgy 90 %-ban nem zavaró a nyolc sor, a maradékot meg le lehet Csipegetni úgy hogy két sort le hagyja az ember.
Inkább arról beszélj mennyi az annyi?
Most voltam a Ballánál és van ott egy Lexi amit a munkából vetek ki 540 de piros még,viszont nagyon egyben van 13,5 és beleülhetsz.
AZ első sorban a sor végétől kb a hatodik,nézd meg legalább
Válasz 6620 #18571. hozzászólásáraMegint azt mondom, hogy a 6 soros adapterekhez nagyon nagy a T-széria, illetve abból is 5 ládást kell akkor nézni, felesleges a 6 ládás nem bírod megetetni üresen járva sokat fog fogyasztani.
Válasz ermike #18566. hozzászólásáraA CX6090-est nem lehet egy lapon említeni a T-szériával. Cx-ből csakis a nagyobb 80-asokat nézzed és elég belőle az 5 ládás! A 6090-es sokkal gagyibb, gyengébb minden porcikája, ha kettő egymás mellett áll meglátod a különbséget.
Olyan ez mint claasnál, hogy a 6 ládás Tucanót megeszi az 5 ládás Lexion minden körülmények között és tovább is bírja mert több benne az anyag, más minőség.
Válasz ermike #18566. hozzászólásáraT 660 van nekem is!jo kis kombi!van egy hillem is,a 3 d meg sem közelití!gondolj bele abba hogy hiába van 3 d ha a szalmarázon elmegy egy oldalra az anyag!a hillnél ez nem történik meg,az mindig egyenesben van!
Válasz ermike #18566. hozzászólásáraNem igazán érdeket soha hogy egy kombájn mennyit eszik.
A legtöbb ami lejött egy müszakban 55ha 5.1 t-ás búza.Egy darabban volt.Kibirta 1tank 800l. És maradt is 800-ból.
Válasz RkTomi #18564. hozzászólásáraAz scv-van hidromotor állás de van az elosztón két záródugó az egyik visszafolyás a másikon meg csak 10bar állandó nyomás van normális hogy hidromotor állásban zúg a szivattyú?
Nehéz ügy... de nálam is van most egy nehéz gond mert eltünt a rükverc 6920-nál
Az írányváltó elég vacak és lehet ettől??
Tud valaki cikkszámot mert Kaposváron a lángnál minden megvan olcsón ha tudják mi kell?
Válasz decsi #18565. hozzászólásáraegy jd 660 T hm és a nh cx 6090 között vacilalok, a jd szerviz közel van de többet fogyaszt és lehet kicsit nagy lenne, cx szerviz messzebb van, kevesebbet fogyaszt de csak 3d rostás, méretben jobb, az ár kb ugyan az!
Válasz macska0 #18563. hozzászólásáraHidromotoros üzemmóddal is rendelkező SCV-ről. Valamint kell hozzá egy nyomásmentes visszafolyó ág amit vagy a traki farában lévő vakdugózott helyre vagy az olajbeöntő sapka helyére vezetsz vissza.
Üdv kollégák adott egy jd6506 és egy jd624 vegyszerező a vegyszerező nyomkövetős és a szárny nyitása is mágnesszelepekről üzemel ami a gépen van ezeknek folyamatos olajárom kellene honnan tudnám levenni a traktorról ezt a kört?
Válasz ermike #18558. hozzászólásáraAz sem mindenható T ből nem mindegy melyik évjáratod veszed meg kérdezösköd . de szervíz nálunk is jobb. Ha tudsz akkor 4*4 vegyél.
Válasz szanberg #18557. hozzászólásáraa w 650 tetszik, kipróbaltam a t a w és a wts t is!
A w lenne jó, a területeink 70 % partos, ezért szeretnék HM-t, a Nh is tetszik de a jd szervíz itt van a számban azért kezdtem azt keresni, egyébként az új betapl-t is nagyon jó áron adnák, de félek nem lesz aki foglalkozzon vele pláne ha már jövőre jön a kubota kombi is! Érted!
A TC jó gép de már 15 éves és hamarosan jelentősen kell költeni kell majd rá, és most még van értéke ezért akarom cserélni, egy újabb fiatalabb nagyobb gépre!
A hillmasterek nagyon megtetszettek, jó volt velük dolgozni! MEg a szerviz is jó!
Válasz ermike #18556. hozzászólásáraMuszály az neked? Nincs ott annyi part, hogy nagyon megérje a felárat, amit meg használtan veszel ki lesz égetve a zsírja.
Melyik típust nézed? W vagy T?
W-ből mehet a 6 ládás is jobban a 6 soros adapterekhez de a T-ből csak 5 ládást végy mert nagyon nem lesz kihasználva a géped és fogyasztásban is magas lesz meg feleslegesen drága.
Ez az ülés kérdés érdekes téma, amit én látok, hogy nem mindegy hány kilós az ember, mert aki vasággyal 60, na annak az ülése sok ezer óra után is patika, ellenben nálunk mindenki 100+ os, és évi 1-1 ülés generál van, váztörés és szétfoszlás miatt is.
A másik ami érdekes lehet, a szakadással kapcsolatban, az egyik nadrágomon van félig oldalt félig hátul fém csat, ez is tud csúnya munkát végezni nagyon gyorsan, az egyik autónkban rongyoltam el vele egy ülést, gyakorlatilag 1000 km /kb 7-10 nap alatt.
Trakikat csak öregeket vezettem, de 3,5t-ás dobozost viszont, újkorától 15 éven át.
Garantált 380ekm (menetlevél)volt benne, ez nem sok,
- de a kormány az fényes kopáson túl volt kopva amikor már olyan porózus és apró lyukak is látszódnak,
- a váltókar is fényesre volt kopva ahol az 1 fokozat száma már majdnem szintbe volt kopva,
- az ülése már szét volt ülve, de még lyuk nem volt rajta, csak a baloldali díszítő műanyag szegőcsík vált le róla.
Pedig ki-be ugrálás azért volt benne, a telephelyen:
- oda állsz kiszállsz,
- kinyitod, beszállsz
- odatolatsz kiszállsz
- megpakolod
- beszállsz előrébb állsz
- kiszállsz becsukod
- beszállsz elhajtasz
ha még portán is ugrálni kell vagy parkolóba félre papírért fel akkor ez még hozzájött, plusz ahova vitted ott is ezt eljátszani.
Na de a lényeg, bár a traki üzemóra kicsit másképp számlálódik, de azért jó támpont pl a 3,5t-vel közúton kb: 65-70km/h átlagot tudtam hozni.
Ha 4300üó megszorozzuk 65-70km/h-val akkor 279.500-301.000km kapunk, én kb így nézem a vasakat.
Egy pl: 22.000üó traki akkor én szerintem 1.430.000-1.540.000km ez már amolyan kamion teljesítmény szint.
Az olajcserék is rögtön érthetőbbek lesznek pl 200-300-400üó (70)-el 14.000-21.000-28.000km
Na és akkor amikor egy "salamontökére" lekopott kormányú, kiült kiszakadt ülésű, a váltókar olyan fényes, hogy a legyek is lecsúsznak róla és a nepper benyögi az orvosházaspár második fűnyíró traktora volt a vidéki házban szöveget akkor már vigyorgok :D
Szerintem ezen Jonin az első gumi az új a hátsó lehet az eredeti ? a felnit vagy festették és nem jól rakták össze majd fel vagy valami ilyesmi azért terpeszthet hátul ? a vonókarokról az oldó zsenór már hiányzik, a súlyok meg opciók ? oldalról nincs kép nem-e homlokrakodós traki volt azokra nem kell súly előre, és akkor értelmet nyerne az ülés kopása is a sok ki-be ugri-bugritól.
Mindent összevetve ezek semmik, a motor és a hajtáslánc a lényeg ide kellene egy megbízható szerelő ember olvasó kütyüvel megnézni az értékeket
és tényleg itt nincs olyan mint az automataváltós autókban, hogy a kilométerórát a váltó is rögzíti csak itt az üó-t és ha nepper eltekeri az km vagy üó-t a műszerfalnál akkor a váltóban marad a valós és a pofára esés ?
és persze a kezelőszervek és minden funkció működjön.
Válasz Sk Laci #18548. hozzászólására10+ ezer órás bográcsban még üléshuzat sincs, de ha az is ki lenne porszívózva, különbül nézne ki. Pedig ott néha mikor a klíma megmakacsolja magát, nyitva minden nyílászáró.
Minden esetre nem ebből kell messze menő következtetéseket levonni, vagyis nem ebből akarok, de vajon véletlen lehet, hogy szinte az összes külföldről behozós cég túlnyomó részt ilyen 4-5 ezer órás szarvasokat kínál eladásra?
Válasz otis #18544. hozzászólásáraLehet, hogy kiégete cigaretával, majd az anyag utána bomlot magától. A 13 éves 5000 órás Zetoromba ha ki lenne porszívózva, olyan lenne, mint az új, de üléshuzat van rajta, ami sokat véd a kopáson.
A gumi kinézhet így kopásra, ha szállitot országuton, főleg partos helyeken.
Válasz otis #18544. hozzászólásáraGyanúsan kopottak a gumik, nálunk 6000 órás hasonló mindenes gépen a fő pótkocsizó traktor jobban néz ki a hátsó. A függesztőkar pedig túl kopott ahhoz hogy csak betonon pótkocsizott volna. Gyanús, de semmi nme kizárt. Az ülés meg olyan dolog ki hogy ül benne, lehet egy 120 kilós ember vezette ezért néz ki így.....
Válasz otis #18544. hozzászólásáraAzt mondanám 4500-5000, első gumi cserés, hátsó még épp nem. Bár attól is függ mit csinált, de ez a tippem. Jajj, és az ülés 4700 nál még újszerű nekünk, de egy tépőzáras oldalzsebes nadrág is lehet a tettes.
Válasz bobo77 #18542. hozzászólásáraSzinte ugyan az mint a 6920s
Kissebb ujitasokkal tobb elektronikaval.
Jo gepek szerkezetileg, elektronika mindnek hibalehetoseg.
Válasz Pilátus #18534. hozzászólásáraEgy 130 le trakeszt erősebbre mert az idő pénz...(két melóhely) automata kormány,rtk, sávművelés megoldható kipróbálható legyen. (Itt is nullahitel huszonéve hozzád képest kis miniatür családi gazdaságban)
Válasz Pilátus #18536. hozzászólásáraVan egy csont alakú öntvény amiben van két csapagy a 20-as rugozott hídnál. 30-as nál már erősebb szélesebb gumi ágy van. Nincs is gond vele.
Válasz Pilátus #18536. hozzászólásáraA traktor hasa alatti ontveny haz, abba megy bele a kardan elol pedig a hid nyulvanya.
Ilyen szakszavakkal...
De 4 milliobol uj hidat veszel nemtom mit ujitol rajta fel annyibol.
Mwelyik csontot vagy csonkot?? Akkor mi a két favorit köt a különbség még hogy többen is lássák!?
Na jó igaz jobb ha az egyik nem lesz teljesen olyan mint a másik...legyen
Válasz Pilátus #18534. hozzászólására30-as rugozott hídja erősebb mint a 20-as, rengeteg rugozott Hidas 30-as van a közelben közel 10 ezer órával de híddal hiba nem volt, sőt pont 6920S- t adtak le 15000 órával sok baja volt kezelik miatt de a híd rendben volt, azokban sokszor kellett csapagyazni a csontot.
Válasz bobo77 #18530. hozzászólásáraAnnak azért örülnék ha elmodanát mit cserélsz és főleg miért??
6920 van és csak is ilyen lesz mégegy(valamikor) mert itt nincs rúgozott híd ami biztos 4millóból nem áll meg ha javítani kell!
A 4955 kb 30éves a többi 18 évesek kombik is(tx) és ahogy látom 6920 is 30-40évig meglesz.(nullahitellegazdálkodom tízenéve)
25279 hozzászólás
Válasz Pilátus #18578. hozzászólására 450 lesz az…
540-est nem 40-et telelni 30 millió alatt, nemhogy 13 ért…
Válasz 6620 #18577. hozzászólására300 LE fölött már nem sok értelme van 6 sornak. ha sok a bérmunka, amit nem lehet nagyobb asztallal vágni, akkor nem szabad nagy kombájn venni. Amúgy 90 %-ban nem zavaró a nyolc sor, a maradékot meg le lehet Csipegetni úgy hogy két sort le hagyja az ember.
Milyen érdekes az élet mert nem is tervezetem venni kombájnt(nincs miből) de ehhez egyből odamentem...
Válasz 2266 #18576. hozzászólásáraNem,5oo valamennyi... A tiéd mi????
Válasz szanberg #18573. hozzászólásáraIdén kevés lesz a hat sor de tavaly nem volt az!

Itt mindenki 6 sorral vett és nem autókormánnyal!nem lenne jó a 8 sor!
Válasz Pilátus #18575. hozzászólásáraBiztosan 540 -es volt???


Inkább arról beszélj mennyi az annyi?
Most voltam a Ballánál és van ott egy Lexi amit a munkából vetek ki 540 de piros még,viszont nagyon egyben van 13,5 és beleülhetsz.
AZ első sorban a sor végétől kb a hatodik,nézd meg legalább
Válasz decsi #18570. hozzászólásárasokkal jobban tetszene a Jd csak nem túl nagy a választék!
Válasz 6620 #18571. hozzászólásáraMegint azt mondom, hogy a 6 soros adapterekhez nagyon nagy a T-széria, illetve abból is 5 ládást kell akkor nézni, felesleges a 6 ládás nem bírod megetetni üresen járva sokat fog fogyasztani.
Válasz ermike #18566. hozzászólásáraA CX6090-est nem lehet egy lapon említeni a T-szériával. Cx-ből csakis a nagyobb 80-asokat nézzed és elég belőle az 5 ládás! A 6090-es sokkal gagyibb, gyengébb minden porcikája, ha kettő egymás mellett áll meglátod a különbséget.
Olyan ez mint claasnál, hogy a 6 ládás Tucanót megeszi az 5 ládás Lexion minden körülmények között és tovább is bírja mert több benne az anyag, más minőség.
Válasz ermike #18566. hozzászólásáraT 660 van nekem is!jo kis kombi!van egy hillem is,a 3 d meg sem közelití!gondolj bele abba hogy hiába van 3 d ha a szalmarázon elmegy egy oldalra az anyag!a hillnél ez nem történik meg,az mindig egyenesben van!
Válasz ermike #18566. hozzászólásáraNem igazán érdeket soha hogy egy kombájn mennyit eszik.
A legtöbb ami lejött egy müszakban 55ha 5.1 t-ás búza.Egy darabban volt.Kibirta 1tank 800l. És maradt is 800-ból.
00057081 c.szám jó?
Válasz RkTomi #18564. hozzászólásáraAz scv-van hidromotor állás de van az elosztón két záródugó az egyik visszafolyás a másikon meg csak 10bar állandó nyomás van normális hogy hidromotor állásban zúg a szivattyú?
Nehéz ügy... de nálam is van most egy nehéz gond mert eltünt a rükverc 6920-nál
Az írányváltó elég vacak és lehet ettől??
Tud valaki cikkszámot mert Kaposváron a lángnál minden megvan olcsón ha tudják mi kell?
Válasz decsi #18565. hozzászólásáraegy jd 660 T hm és a nh cx 6090 között vacilalok, a jd szerviz közel van de többet fogyaszt és lehet kicsit nagy lenne, cx szerviz messzebb van, kevesebbet fogyaszt de csak 3d rostás, méretben jobb, az ár kb ugyan az!
Válasz ermike #18561. hozzászólásáraNekem 2010 T 660 van. 3000 ü órával. Második szezont megy hiba nélkül.Tartottam tőle,de még tartja magát.
Válasz macska0 #18563. hozzászólásáraHidromotoros üzemmóddal is rendelkező SCV-ről. Valamint kell hozzá egy nyomásmentes visszafolyó ág amit vagy a traki farában lévő vakdugózott helyre vagy az olajbeöntő sapka helyére vezetsz vissza.
Üdv kollégák adott egy jd6506 és egy jd624 vegyszerező a vegyszerező nyomkövetős és a szárny nyitása is mágnesszelepekről üzemel ami a gépen van ezeknek folyamatos olajárom kellene honnan tudnám levenni a traktorról ezt a kört?
Válasz ermike #18561. hozzászólásáraNem akarsz te olyat, hidd el!
2010-es 670-es T kombájnok hogy szuperallnak, valaki dolgozik ilyen géppel?
Létezik olyan hátsó kerékméret ami passzol egy 8x20-as és egy 6930 -as traktor alá?
Ikerkerékben gondolkodnék,ami jó lehet mindkét traktor alá.
Köszönöm a válaszokat előre is.
Válasz ermike #18558. hozzászólásáraAz sem mindenható T ből nem mindegy melyik évjáratod veszed meg kérdezösköd . de szervíz nálunk is jobb. Ha tudsz akkor 4*4 vegyél.
Válasz szanberg #18557. hozzászólásáraa w 650 tetszik, kipróbaltam a t a w és a wts t is!
A w lenne jó, a területeink 70 % partos, ezért szeretnék HM-t, a Nh is tetszik de a jd szervíz itt van a számban azért kezdtem azt keresni, egyébként az új betapl-t is nagyon jó áron adnák, de félek nem lesz aki foglalkozzon vele pláne ha már jövőre jön a kubota kombi is! Érted!
A TC jó gép de már 15 éves és hamarosan jelentősen kell költeni kell majd rá, és most még van értéke ezért akarom cserélni, egy újabb fiatalabb nagyobb gépre!
A hillmasterek nagyon megtetszettek, jó volt velük dolgozni! MEg a szerviz is jó!
Válasz ermike #18556. hozzászólásáraMuszály az neked? Nincs ott annyi part, hogy nagyon megérje a felárat, amit meg használtan veszel ki lesz égetve a zsírja.
Melyik típust nézed? W vagy T?
W-ből mehet a 6 ládás is jobban a 6 soros adapterekhez de a T-ből csak 5 ládást végy mert nagyon nem lesz kihasználva a géped és fogyasztásban is magas lesz meg feleslegesen drága.
John Deere kombájn vásárlásán gondolkozom, szeretnék Hillmaster kivitelt venni, tanácsot véleményt tapasztalatokat kérnék.
Ez az ülés kérdés érdekes téma, amit én látok, hogy nem mindegy hány kilós az ember, mert aki vasággyal 60, na annak az ülése sok ezer óra után is patika, ellenben nálunk mindenki 100+ os, és évi 1-1 ülés generál van, váztörés és szétfoszlás miatt is.
A másik ami érdekes lehet, a szakadással kapcsolatban, az egyik nadrágomon van félig oldalt félig hátul fém csat, ez is tud csúnya munkát végezni nagyon gyorsan, az egyik autónkban rongyoltam el vele egy ülést, gyakorlatilag 1000 km /kb 7-10 nap alatt.
Válasz otis #18551. hozzászólására Mi 5000-nél tettünk új ülést a traktorba, a traki kopót az ülés új ez van.
Trakikat csak öregeket vezettem, de 3,5t-ás dobozost viszont, újkorától 15 éven át.
Garantált 380ekm (menetlevél)volt benne, ez nem sok,
- de a kormány az fényes kopáson túl volt kopva amikor már olyan porózus és apró lyukak is látszódnak,
- a váltókar is fényesre volt kopva ahol az 1 fokozat száma már majdnem szintbe volt kopva,
- az ülése már szét volt ülve, de még lyuk nem volt rajta, csak a baloldali díszítő műanyag szegőcsík vált le róla.
Pedig ki-be ugrálás azért volt benne, a telephelyen:
- oda állsz kiszállsz,
- kinyitod, beszállsz
- odatolatsz kiszállsz
- megpakolod
- beszállsz előrébb állsz
- kiszállsz becsukod
- beszállsz elhajtasz
ha még portán is ugrálni kell vagy parkolóba félre papírért fel akkor ez még hozzájött, plusz ahova vitted ott is ezt eljátszani.
Na de a lényeg, bár a traki üzemóra kicsit másképp számlálódik, de azért jó támpont pl a 3,5t-vel közúton kb: 65-70km/h átlagot tudtam hozni.
Ha 4300üó megszorozzuk 65-70km/h-val akkor 279.500-301.000km kapunk, én kb így nézem a vasakat.
Egy pl: 22.000üó traki akkor én szerintem 1.430.000-1.540.000km ez már amolyan kamion teljesítmény szint.
Az olajcserék is rögtön érthetőbbek lesznek pl 200-300-400üó (70)-el 14.000-21.000-28.000km
Na és akkor amikor egy "salamontökére" lekopott kormányú, kiült kiszakadt ülésű, a váltókar olyan fényes, hogy a legyek is lecsúsznak róla és a nepper benyögi az orvosházaspár második fűnyíró traktora volt a vidéki házban szöveget akkor már vigyorgok :D
Szerintem ezen Jonin az első gumi az új a hátsó lehet az eredeti ? a felnit vagy festették és nem jól rakták össze majd fel vagy valami ilyesmi azért terpeszthet hátul ? a vonókarokról az oldó zsenór már hiányzik, a súlyok meg opciók ? oldalról nincs kép nem-e homlokrakodós traki volt azokra nem kell súly előre, és akkor értelmet nyerne az ülés kopása is a sok ki-be ugri-bugritól.
Mindent összevetve ezek semmik, a motor és a hajtáslánc a lényeg ide kellene egy megbízható szerelő ember olvasó kütyüvel megnézni az értékeket
és tényleg itt nincs olyan mint az automataváltós autókban, hogy a kilométerórát a váltó is rögzíti csak itt az üó-t és ha nepper eltekeri az km vagy üó-t a műszerfalnál akkor a váltóban marad a valós és a pofára esés ?
és persze a kezelőszervek és minden funkció működjön.
Válasz Sk Laci #18548. hozzászólására10+ ezer órás bográcsban még üléshuzat sincs, de ha az is ki lenne porszívózva, különbül nézne ki. Pedig ott néha mikor a klíma megmakacsolja magát, nyitva minden nyílászáró.
Minden esetre nem ebből kell messze menő következtetéseket levonni, vagyis nem ebből akarok, de vajon véletlen lehet, hogy szinte az összes külföldről behozós cég túlnyomó részt ilyen 4-5 ezer órás szarvasokat kínál eladásra?
Ilyen egy magyar 8000 órás ülése:
https://www.agroinform.hu/galleria/view.php?id=6572759&nr=5
Ha megtudnánk nézni magyar honban melyik Joni "alkatrészből fogy a legtöbb, valószínűleg a sárga és a zöld festék lenne az :D
Válasz otis #18544. hozzászólásáraHonnèt a pusztulatból tettek rá pont gy gumikat
Pitonon meg mit huzott gabona dombokonpermetezőt?
Válasz otis #18544. hozzászólásáraLehet, hogy kiégete cigaretával, majd az anyag utána bomlot magától. A 13 éves 5000 órás Zetoromba ha ki lenne porszívózva, olyan lenne, mint az új, de üléshuzat van rajta, ami sokat véd a kopáson.
A gumi kinézhet így kopásra, ha szállitot országuton, főleg partos helyeken.
Válasz Drisa #18546. hozzászólásáraRejtély h mire volt használva mert a hátsókerék sincs betéve sorba
Válasz otis #18544. hozzászólásáraGyanúsan kopottak a gumik, nálunk 6000 órás hasonló mindenes gépen a fő pótkocsizó traktor jobban néz ki a hátsó. A függesztőkar pedig túl kopott ahhoz hogy csak betonon pótkocsizott volna. Gyanús, de semmi nme kizárt. Az ülés meg olyan dolog ki hogy ül benne, lehet egy 120 kilós ember vezette ezért néz ki így.....
Válasz otis #18544. hozzászólásáraAzt mondanám 4500-5000, első gumi cserés, hátsó még épp nem. Bár attól is függ mit csinált, de ez a tippem. Jajj, és az ülés 4700 nál még újszerű nekünk, de egy tépőzáras oldalzsebes nadrág is lehet a tettes.
Vajon egy ülés 4000 óra alatt el tud így vásni? Vagy netán kérdőjelezzem meg a kereskedő hitelességét?https://www.agroinform.hu/galleria/view.php?id=6769361&nr=5
Válasz bobo77 #18542. hozzászólásáraSzinte ugyan az mint a 6920s
Kissebb ujitasokkal tobb elektronikaval.
Jo gepek szerkezetileg, elektronika mindnek hibalehetoseg.
Válasz bobo77 #18530. hozzászólásáraSenkinek nincs tapasztalata velük?Ismeretségi körben esetleg?Minden tapasztalatot szívesen vennék...
Válasz Pilátus #18534. hozzászólásáraSzerintem a rugózott híd minden egyes plusszforintot megér. 20 év múlva főleg..
Válasz MTZ1025.3 #18537. hozzászólására6910S 15000 óra körül lett felújítva a híd mert már nagyon rotyogott. Kb 1 millából kijött.
Válasz Pilátus #18534. hozzászólásáraEgy 130 le trakeszt erősebbre mert az idő pénz...(két melóhely) automata kormány,rtk, sávművelés megoldható kipróbálható legyen. (Itt is nullahitel huszonéve hozzád képest kis miniatür családi gazdaságban)
Válasz Pilátus #18536. hozzászólásáraVan egy csont alakú öntvény amiben van két csapagy a 20-as rugozott hídnál. 30-as nál már erősebb szélesebb gumi ágy van. Nincs is gond vele.
Válasz Pilátus #18536. hozzászólásáraA traktor hasa alatti ontveny haz, abba megy bele a kardan elol pedig a hid nyulvanya.
Ilyen szakszavakkal...
De 4 milliobol uj hidat veszel nemtom mit ujitol rajta fel annyibol.
Mwelyik csontot vagy csonkot?? Akkor mi a két favorit köt a különbség még hogy többen is lássák!?
Na jó igaz jobb ha az egyik nem lesz teljesen olyan mint a másik...legyen
Válasz Pilátus #18534. hozzászólására30-as rugozott hídja erősebb mint a 20-as, rengeteg rugozott Hidas 30-as van a közelben közel 10 ezer órával de híddal hiba nem volt, sőt pont 6920S- t adtak le 15000 órával sok baja volt kezelik miatt de a híd rendben volt, azokban sokszor kellett csapagyazni a csontot.
Válasz bobo77 #18530. hozzászólásáraAnnak azért örülnék ha elmodanát mit cserélsz és főleg miért??
6920 van és csak is ilyen lesz mégegy(valamikor) mert itt nincs rúgozott híd ami biztos 4millóból nem áll meg ha javítani kell!
A 4955 kb 30éves a többi 18 évesek kombik is(tx) és ahogy látom 6920 is 30-40évig meglesz.(nullahitellegazdálkodom tízenéve)
Válasz *** HM *** #18532. hozzászólásáraHát ez az de nincs errefelé ilyen...vagy pontosabban nem tudok róla...
Válasz bobo77 #18530. hozzászólásáraBöcsületes parasztnál nem kéne nézegetni... onnét vegyél ....mint a kupecudvaron...