Válasz Mokári Ádám #17222. hozzászólására2500 üó körül van benne nagy baja nem volt eddig,
hibakódolt mert kidörzsölt egy kábelköteget meg egy eldugott helyen ki lazult egy hidró cső,azt hiszem más nem volt de majd kérdezem a kezelőt
Válasz 6620 #17219. hozzászólásáraÁhhhh...simán hitel rontásért beperelnének. ( Ha még praktizálnak egyáltalán)Mára letisztult a dolog...szerintem csak a korrekt az, ki talpon maradt. Vagyis az ellenállással bűvészkedők, ki szálltak, vagy váltottak. Mára felénk megfelelő gépet választ a tulaj. Nem hergeli. Legalább 10 éves történetek vannak a mondandóm mögött.
Válasz 6620 #17216. hozzászólásáraPersze csak is gyári szintű ,normális céggel.Ellenkező esetben szétment hajtáslánc. Nem egy a környéken. Menetközben full gázon le álló motor (szállításkor) 40-nél a kormánykerékbe csapódni nem kellemes.
Válasz határjáró #17213. hozzászólásáraJa a cégnél is először egy 6190r volt tervezve utána 7215r és a 7230 lett a vége.
És ez 450ha körüli területre minden talaj munkát ő csinál kb.fele fele szántás és tárcsázás
Válasz bandigh #17210. hozzászólásáraNo persze, csak egy 6175M traki kb egy 6930-nak a megfelelője, az nem nagygép.
Ő tudja, mindenki saját maga döntse el, de látod mindenki azt javasolja amit én is írtam, nagyobb gép kell. Nem 100 a hektár hanem 350, az már egy középüzem.
Én a helyében sokkal nagyobbat vennék mégha sokkal drágább is, de látom azt, hogy mi nem is rosszul kezdtünk a 217 lóerővel, mégis hoztam 260-ast mellé most meg 300alatt nem is vennék gépet, meg inkább hevederest vagy törzscsuklós trakit pedig nincsenek akkora nagy táblák, meg a hektár sem sokkal több mint nekik.
Nem sokkal erősebb a 260-as a 217 lovas fergától de mégsem rángatja úgy a föld a gépet nehéz munkánál, egyszerűen nagyobb az addhéziós tömege és nem csak azért mert rávan aggatva súly hanem alapból mindene, meg persze súly is van rajta elől.
175 lovasnál a motor lesz kevés, 190-nél meg ha nem elég nehéz akkor pattogni fog illetve elkapar kemény munkában hamar, ha meg felsúlyozza akkor megint a motor lesz kevés, vagy szétszakad majd valamilye.
Persze nehéz munkákról beszélünk meg lazítóról most.
Szóval minimum a 190-es de megfogják bánni ha rendesen akarnak dolgozni
Válasz határjáró #17205. hozzászólásáraCsatlakozom az előttem szólókhoz,szerintem is nagyobb kell neked.
A cégnél ahol dolgozok egy 7730(185le)le lett váltva egy 7230r-re ugyan azok a gépek vannak hozzá,igaz azóta már kapott egy 5m rövidtárcsát meg egy 7m kombit 4 fejes eke ezekből biztos menne nagyobbal is de ezzel biztos megy!
Válasz szanberg #17206. hozzászólásáraAzért annyira kötött nem lehet ha 4es pöttingert vettek ennyi lóra. Meg ki mit hív lazításnak, itt van aki 5 kést húz 190 lóval, meg van úgy hogy 3 kés előtt bepattog a rába. Szóval ha 35 centin húzza akkor elviheti.
Válasz raba.steiger.320 #17204. hozzászólásáraTalán egy pár év mulva belletudnak nyulni az agyába /váltó/szerintem olyan 200 210 le van benne , a másik amit nem értek e24 váltó ,hogy full automatába a keresztezödésbe is visszakapcsol kicsibe és fel nap mire kimegy vigyázzni kell. Külömben kényelmes okos itec mester néha megbolondul de ügyes.1700 van benne be egy kapcsoloval megusztuk idáig ,vált olaj cserénél se kell a sok szelepel foglalkozni.De 8000 az 8000.
Rendesen kötött földön egy komoly 3késes lazító kipányváz egy 175-ös trakit hamar, de a 190 is elég karcsú. Könnyű gépek ezek meg a motorerő sem valami sok.
220-as géppel is sokszor nagy volt a 3késes Fralaz.
Én azt mondom nagyobb gépet vegyél mint először gondolod, az ilyen 160-175 meg ilyen lovasokat nemsok semmibe nézem, kicsinek nagy nagynak kicsi...
Válasz határjáró #17201. hozzászólásáraAkkor 190-est vegyél vagy 210R-t inkább, megfogod bánni a 175-öst, azzal nemlehet lazítózni rendesen, még a 190-essel sem.
Válasz szanberg #17199. hozzászólására350 hektár de nem magába dolgozna. Szántás, most vettünk egy Pöttinger 4 fejes váltvaforgatót. Tavaszi talajelőkészités, tárcsázás+most akarunk beszerezni egy kombinátort is. Valamint egy lazítót is akarunk. Természetesen ezeket már hozzá igazitanánk. A talaj az elég kötött, szurkos. Nem egy leányálom dolgozni.
Válasz csoppika #17184. hozzászólásáraHosszú lenne ide leírni, de nézd meg az oldalunkat, hogy hogyan, mi alapján dolgozunk. Szívesen adunk több éves referenciákat. Nem sablon beállításokat használunk, hanem mindig megnézzük az adott gép erőátvitelét, hogy a gyártó mekkora teljesítményig építette be.
www.agrooptima.hu
Ritka esetek egyike mikor 2 helyen kezd el folyni az olaj belőle. Először a parkféknek a kioldójánál volt kicsipve 2 gumigyürü, aztán a fülke alatt kiment egy szimering és eleredt az orra vére. Nem lehet hozzáférne.
Szívás, amúgy semmi komoly.
Ettől függetlenül pár új pirosat még mindig megenne reggelire bármikor.
Válasz Drisa #17190. hozzászólásáraPersze. Nem véletlen a 3-4000 órás motor javítás. Ami nonszensz,egy régi vashoz képest,mi egy jó kezelővel,munkagép kapcsolattal 15000 ezernél kapott egy másik motort és mehetett tovább. De az a bontott motor, még egy generátort-szivattyút elhajtott volna bőven.
Válasz Vinkó75 #17189. hozzászólásáraEgyre lassul a folyamat hogy csökken a köbcenti ugyanazon lóerőnél. Meg fog állni mert tovább már fizika nem engedi. Gondoljunk bele kezdetek kezdetén 12 literes motorokból sajtoltak ki alig 30 lóerőt. Szerintem is jó lenne ha már abba hagynák ezt. Szerintem már 6,8 as jd motor nem lesz névleges 300 ló sosem.
Válasz csoppika #17188. hozzászólására6,8-as moci van benne.A 8100-as ban 7,6-os motor van. A 8400-asban 8,1L moci van. Akkor azt 6,8-as már hova húzni ? A régi vasakat írtam, nem véletlen mentek sok üzemórát..gond nélkül. Az utóbbi 260 paci körüli. Az első már így is 150 körüli.
Válasz Agrooptima #17182. hozzászólásáraKhm...ha ez olyan optimalizálás, mint nálunk a multinál a soron optimalizálják az ütemidőt...hááát... A melóson nem látszik semmi eleinte...csak pár év után
Válasz raba.steiger.320 #17179. hozzászólásáraSzia!
Kizárólag mezőgazdasági gépek optimalizálásával, finomhangolásával foglalkozunk. Van megoldás a problémádra.
Referenciákért, ajánlatért keress bizalommal:
25279 hozzászólás
Válasz decsi #17230. hozzászólásáraKolléga mit mutatott a diagnosztika ?
Nem vettük,béreltem.A teljesítménye számomra csalódás!Hasonlóan megy a lazitóval mint a 8200 rapidal.Ez mem nagy ide inkább kicsi.
Válasz decsi #17226. hozzászólásáraRögtön a legnagyobbat vettétek? 245 és 370 között lóerőn kívül amúgy van különbség?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #17227. hozzászólásáraBocs keverem, nem a hernyót hanem a 8200-t
Válasz decsi #17226. hozzászólásáraMennyiért számolták be a hernyót
Picit komfortosabb mint a 00-széria.Ezzel fejezük be hátra maradt munkát.
Válasz Mokári Ádám #17222. hozzászólására2500 üó körül van benne nagy baja nem volt eddig,
hibakódolt mert kidörzsölt egy kábelköteget meg egy eldugott helyen ki lazult egy hidró cső,azt hiszem más nem volt de majd kérdezem a kezelőt
Válasz Vinkó75 #17223. hozzászólásáraPrivibe leírhatod
Válasz 6620 #17219. hozzászólásáraÁhhhh...simán hitel rontásért beperelnének. ( Ha még praktizálnak egyáltalán)Mára letisztult a dolog...szerintem csak a korrekt az, ki talpon maradt. Vagyis az ellenállással bűvészkedők, ki szálltak, vagy váltottak. Mára felénk megfelelő gépet választ a tulaj. Nem hergeli. Legalább 10 éves történetek vannak a mondandóm mögött.
Válasz apuci #17214. hozzászólásáraÉs hogy vanak vele meglégedve? Üzemóra meghibásodésok?
AGROECOPOWER?
Válasz 6620 #17218. hozzászólásáraAz agrooptima jó!
Ha ilyenben gondolkodsz velük ülj le tárgyalni.
Válasz Vinkó75 #17217. hozzászólásáraKik csinálták nálatok ami nem jött össze?
Válasz Vinkó75 #17217. hozzászólásáraAgrooptima?
Válasz 6620 #17216. hozzászólásáraPersze csak is gyári szintű ,normális céggel.Ellenkező esetben szétment hajtáslánc. Nem egy a környéken. Menetközben full gázon le álló motor (szállításkor) 40-nél a kormánykerékbe csapódni nem kellemes.
Halihó!
Véleménye valakinek az optimalizálásról?
Valaki csináltatott ilyet?
Vélemény tapasztalat?
Válasz szanberg #17212. hozzászólásáraA 175-ös inkább a 7530 hoz hasonlít a váz báris az ott van az ugró deszka :D a 6155 a 6930-as utódja!!!
Válasz határjáró #17213. hozzászólásáraJa a cégnél is először egy 6190r volt tervezve utána 7215r és a 7230 lett a vége.
És ez 450ha körüli területre minden talaj munkát ő csinál kb.fele fele szántás és tárcsázás
Válasz szanberg #17212. hozzászólásáraátgondoljuk még, egyenlőre tavaszig van idő rágódni rajta.
Válasz bandigh #17210. hozzászólásáraNo persze, csak egy 6175M traki kb egy 6930-nak a megfelelője, az nem nagygép.
Ő tudja, mindenki saját maga döntse el, de látod mindenki azt javasolja amit én is írtam, nagyobb gép kell. Nem 100 a hektár hanem 350, az már egy középüzem.
Én a helyében sokkal nagyobbat vennék mégha sokkal drágább is, de látom azt, hogy mi nem is rosszul kezdtünk a 217 lóerővel, mégis hoztam 260-ast mellé most meg 300alatt nem is vennék gépet, meg inkább hevederest vagy törzscsuklós trakit pedig nincsenek akkora nagy táblák, meg a hektár sem sokkal több mint nekik.
Nem sokkal erősebb a 260-as a 217 lovas fergától de mégsem rángatja úgy a föld a gépet nehéz munkánál, egyszerűen nagyobb az addhéziós tömege és nem csak azért mert rávan aggatva súly hanem alapból mindene, meg persze súly is van rajta elől.
175 lovasnál a motor lesz kevés, 190-nél meg ha nem elég nehéz akkor pattogni fog illetve elkapar kemény munkában hamar, ha meg felsúlyozza akkor megint a motor lesz kevés, vagy szétszakad majd valamilye.
Persze nehéz munkákról beszélünk meg lazítóról most.
Szóval minimum a 190-es de megfogják bánni ha rendesen akarnak dolgozni
Válasz határjáró #17205. hozzászólásáraCsatlakozom az előttem szólókhoz,szerintem is nagyobb kell neked.
A cégnél ahol dolgozok egy 7730(185le)le lett váltva egy 7230r-re ugyan azok a gépek vannak hozzá,igaz azóta már kapott egy 5m rövidtárcsát meg egy 7m kombit 4 fejes eke ezekből biztos menne nagyobbal is de ezzel biztos megy!
Válasz szanberg #17206. hozzászólásáraAzért annyira kötött nem lehet ha 4es pöttingert vettek ennyi lóra. Meg ki mit hív lazításnak, itt van aki 5 kést húz 190 lóval, meg van úgy hogy 3 kés előtt bepattog a rába. Szóval ha 35 centin húzza akkor elviheti.
Válasz szanberg #17206. hozzászólásárasajnos az már más árkategória ...
Válasz határjáró #17201. hozzászólásáraKolléga 200 paci minimum az elmondottak szerint.
Válasz raba.steiger.320 #17204. hozzászólásáraTalán egy pár év mulva belletudnak nyulni az agyába /váltó/szerintem olyan 200 210 le van benne , a másik amit nem értek e24 váltó ,hogy full automatába a keresztezödésbe is visszakapcsol kicsibe és fel nap mire kimegy vigyázzni kell. Külömben kényelmes okos itec mester néha megbolondul de ügyes.1700 van benne be egy kapcsoloval megusztuk idáig ,vált olaj cserénél se kell a sok szelepel foglalkozni.De 8000 az 8000.
Válasz határjáró #17205. hozzászólásáraOlyan nincs.
Rendesen kötött földön egy komoly 3késes lazító kipányváz egy 175-ös trakit hamar, de a 190 is elég karcsú. Könnyű gépek ezek meg a motorerő sem valami sok.
220-as géppel is sokszor nagy volt a 3késes Fralaz.
Én azt mondom nagyobb gépet vegyél mint először gondolod, az ilyen 160-175 meg ilyen lovasokat nemsok semmibe nézem, kicsinek nagy nagynak kicsi...
A traktorhoz megfelelő lazitóval miért nem lehetne?
Válasz csoppika #17188. hozzászólásárahát sajnos nem.
Válasz szanberg #17200. hozzászólásáraKöhm. Sok ember szomorú lenne. Fejed hullna attól tartok


Válasz határjáró #17201. hozzászólásáraAkkor 190-est vegyél vagy 210R-t inkább, megfogod bánni a 175-öst, azzal nemlehet lazítózni rendesen, még a 190-essel sem.
Válasz szanberg #17199. hozzászólására350 hektár de nem magába dolgozna. Szántás, most vettünk egy Pöttinger 4 fejes váltvaforgatót. Tavaszi talajelőkészités, tárcsázás+most akarunk beszerezni egy kombinátort is. Valamint egy lazítót is akarunk. Természetesen ezeket már hozzá igazitanánk. A talaj az elég kötött, szurkos. Nem egy leányálom dolgozni.
Válasz GREVEN #17195. hozzászólásáraBefognám egy őszi szezonra azt a hernyót nyakam a tőkére, hogy szétperegne mint a legó

Válasz határjáró #17198. hozzászólásáraMekkora terület miket akarsz huzigálni vele milyen talaj és domborzat ?...
ha már 175-öst veszel akkor inkább a 190-est szerintem, jobb ha több a tartalék
Traktor vásár előtt állunk egy 6175M-et néztünk ki, vélemények, tapasztalatok?
Válasz csoppika #17184. hozzászólásáraHosszú lenne ide leírni, de nézd meg az oldalunkat, hogy hogyan, mi alapján dolgozunk. Szívesen adunk több éves referenciákat. Nem sablon beállításokat használunk, hanem mindig megnézzük az adott gép erőátvitelét, hogy a gyártó mekkora teljesítményig építette be.
www.agrooptima.hu
Válasz GREVEN #17195. hozzászólásáraCsak csinyán az ilyen kijelentésekkel! A tied is már bőven a "b" oladalt játsza.
Válasz szanberg #17194. hozzászólásáraIgaz igaz. A Ferga max egy könnyed desszertet tesz ki

Válasz GREVEN #17193. hozzászólásárazetort talán

Válasz szanberg #17187. hozzászólásáraAz utolsó napot nem adta ki. 6 heki maradt a veresre még a végén nagy takarítás után.

Ritka esetek egyike mikor 2 helyen kezd el folyni az olaj belőle. Először a parkféknek a kioldójánál volt kicsipve 2 gumigyürü, aztán a fülke alatt kiment egy szimering és eleredt az orra vére. Nem lehet hozzáférne.
Szívás, amúgy semmi komoly.
Ettől függetlenül pár új pirosat még mindig megenne reggelire bármikor.
Válasz Drisa #17190. hozzászólásáraPersze. Nem véletlen a 3-4000 órás motor javítás. Ami nonszensz,egy régi vashoz képest,mi egy jó kezelővel,munkagép kapcsolattal 15000 ezernél kapott egy másik motort és mehetett tovább. De az a bontott motor, még egy generátort-szivattyút elhajtott volna bőven.
Válasz Vinkó75 #17189. hozzászólásáraSzóval azért vált vissza, mert igyekszik tartani a fordulatot... Másképp megdöglene... Ahamm...
Válasz Vinkó75 #17189. hozzászólásáraEgyre lassul a folyamat hogy csökken a köbcenti ugyanazon lóerőnél. Meg fog állni mert tovább már fizika nem engedi. Gondoljunk bele kezdetek kezdetén 12 literes motorokból sajtoltak ki alig 30 lóerőt. Szerintem is jó lenne ha már abba hagynák ezt. Szerintem már 6,8 as jd motor nem lesz névleges 300 ló sosem.
Válasz csoppika #17188. hozzászólására6,8-as moci van benne.A 8100-as ban 7,6-os motor van. A 8400-asban 8,1L moci van. Akkor azt 6,8-as már hova húzni ? A régi vasakat írtam, nem véletlen mentek sok üzemórát..gond nélkül. Az utóbbi 260 paci körüli. Az első már így is 150 körüli.
Válasz raba.steiger.320 #17186. hozzászólásáraAzon nem lehet "legálisan" állítani?
Válasz GREVEN #17183. hozzászólásáraNo mivan vele?
Azért nem dolgoztatok akkor azzal már, kezdett bomlani
Válasz *** HM *** #17181. hozzászólásáraHát az hogy egy szorult helyzetbe el sem fötör a kereke inkább vissza kapcsol a legkisebbig.
Válasz *** HM *** #17181. hozzászólásáraNem tudja óvatosan "meggyilkolni"...
Válasz Agrooptima #17182. hozzászólásáraKhm...ha ez olyan optimalizálás, mint nálunk a multinál a soron optimalizálják az ütemidőt...hááát... A melóson nem látszik semmi eleinte...csak pár év után
Válasz decsi #17168. hozzászólásáraÍgy év végére előjönnek a bajok. Úgy néz ki nekünk is le kell tolni a motort a gépről.
Válasz raba.steiger.320 #17179. hozzászólásáraSzia!
Kizárólag mezőgazdasági gépek optimalizálásával, finomhangolásával foglalkozunk. Van megoldás a problémádra.
Referenciákért, ajánlatért keress bizalommal:
20/276-4560