Válasz Mokári Ádám #17090. hozzászólásáraHát az az igaság hogy nagyon le védi magát motor válto miénk is nagy motoros de hiányzik az élet belöle. Nálunk vanak dombok rendesen hogy 6930 a 2200 hardival alig megy fel. 8330 hoz képest egy nudli meg a rábához is.
Válasz .Man #17176. hozzászólásáraStimmel . A leírtak alapján ott volt a tiltás...(volt csak 5m-ert tett meg és blokkolta). Itt más kódot nyom be. A sebesség jeladó 500 Ohm..+/-10% természetesen 20 celsius környékén mérve. Ezért javasoltam a kollégának diagot.
Több dolog jött egymás után:
- először induláskor nem vette a sebességet. Csak jelezte, hogy üresben van.
- Utána a 11 feletti sebességeket dobálta ki. Megette utána ment 30 métert és kidobta.
- végül már egyre többször csinálta és mikor negyedjére adtam neki vissza a sebességet, akkor nem csak figyelmeztetést hanem hibát dobott (STOP visszajelző lámpa)
- a legvégén mindent kidobált folyamatosan.
Csak nekünk PCU 24 volt a hibakód. (Rögzítőfék behúzva.)
Válasz decsi #17168. hozzászólásáraOlaj le...az sok mindent elmond. De előtte egy nyomásmérés a mérőpontokon. (bízzunk benne csak a vezérlő szórakozik) A szakszervizt egy diagra invitáld meg.
Válasz bandigh #17159. hozzászólásáraÚjban gondolkodom kizárólag. Szeretnék rá homlokrakodót is egyben. Csak most megingott egy kicsit a választás és a JD gondolkodtat csak soha nem láttam még élőben belül, ill. a váltó logikáját. Különbözik egyébként a DF-től?
Válasz madle #17157. hozzászólásáraMondjuk arról még nem volt szó h új, vagy használtban gondolkodsz? Ha használt akkor legyen egy 6330, homlokrakodóval is van fenn pár, attól beváltabb nem kell
Válasz madle #17157. hozzászólásáraTalán mert megvették azzal a váltóval és nem jött be nekik. Nekem a PowrReserver Plus 32/16 váltójával, a terhelés alatt kapcsolható irányváltóval és nyúl-békával bejön, van választék a terheléshez. Kicsit azért zavaró, hogy az A-B csoport nincs szinkronizálva, oda kell figyelni.
Válasz bandigh #17156. hozzászólásáraHomokon vagyunk, most pont ezért is kezdtem el agyalni, mert JD szerviz 200 méterre van a másik utcában. Dorker viszont 120km-re Baján.
Egyébként a JD 5100-at és a 6090-et miért csak 16/16-os váltóval látom hirdetve? Mászó fokozat nekem nem kell, gondolom az alap feladatokhoz ez a váltó is kiszolgál majd. Azért is néztem a 6-os szériát mert abban ha jól láttam már van powershift. Az 5100M-ben nem láttam.
Válasz madle #17153. hozzászólásáraIlyen vegyes munkára elég ez a kisebb gép, nem kell a 6os széria. Kertészet miatt gondolom nem a legkemyényebb agyagon vagytok Ha nagy az árkülönbség, nem kell erőltetni a jd-t, ha a te feladataira jobban megéri a deutz, azt kell venni. Nem ismerem a forgalmazóját meg a szervizhátterét a környékeden, ezt neked kell felderíteni, hogy milyen.
Válasz bandigh #17152. hozzászólásáraKertészetbe, 10ha szántót rendben tartani, tárcsázás, szántás, homlokrakodóval raklappakolás, ilyen kis mindenes. Értem, csak az 5100-asba pl. 16/16 váltó, persze powershiftes. De burgonya kombájn húzni lehet jól jönne a több fokozat.
A Deutzban 40/40, 3 fok. powershift, elektrohidraulikus irányváltó, stop 'n go, külső 3 pont vezérlés, Deutz motor, CF váltó. 4300kg vs JD 5200kg azthiszem. Árban miért több a JD? Azért mert JD, vagy mert minőségben jobb?
Válasz madle #17147. hozzászólásáraVezérgépnek lenne? A 6 biztos megeszi az 5-öst, ha talajoznál ezt figyelembe kell venni. Ha a jd beleteszi a gépeibe azt a motort, biztos nem valami kínai szemét, ráadásul 4,5L, nem pedig 3,6!
olyan kérdésem lenne, hogy az 5100M traktorok valóban nem amerikai fejlesztésű motorral vannak szerelve, hanem valami európai fejlesztésű, kínai összeszerelésű motorral?
Másik: 6090-es típusról vélemény?
Egy Deutz Fahr 5100C a kiszemelt eddig, viszont szét akarok nézni JD palettán is, hogy lehet-e ellenfele ár-érték arányban 100Le környékén.
Válasz decsi #17142. hozzászólásáraIgazad van itt mechaikusan van vezérelve a kuplung ága. Ahogy nézem a katalógust azért van ott pár alkatrész mi elhangolódhat akár. Akkor viszont a nyomás érzékelő probléma még esélyes lehet. Mivel a pedálnál nincs szögszenzor-kapcsoló.
Válasz decsi #17142. hozzászólásáraNyomás érzékelő probléma volt a váltónál az infó szerint. A pedálnál kell lennie a kapcsolónak ahhoz nyilván bontani kell a burkolatot.
Válasz Vinkó75 #17141. hozzászólásárapcu 14 kod jön vissza mindig.Azt írja nyitott kuplung kapcsoló.Vagy 14.-be való váltáskor be volt nyomva a kuplung.Hol van ott kapcsoló?Kerestem de nem találtam.Amúgy itt a megoldás csak egy kis angol tudás hiányzik.
Válasz decsi #17139. hozzászólásáraA sebesség szenzor gond lenne akkor tiltaná a gépet. Tehát nem is indulhatna el. A kijelzőn nem jelent meg a kis villáskulcs-vagy hasonló figyelmeztetés ? Váltó kalibrálás volt-e ? Váltáskor a kis "i" nem jelenik meg ? A kuplung pedálod vissza jön-e rendesen ? Az ott található alkatrészek vizsgálata. Kapcsoló csatijának takarítása.Ha melegen csinálja az a hőre változó eltávolodó -beragadó alkatrészek is lehetnek. Mi jelen esetben az elektromos csatlakozók-kábelek-biztosítékok, elsőre. Valamint hiba kiolvasás.
Válasz 2266 #17137. hozzászólásáraA hátramenetböl is hiányzik. 4,5. fokozat. 1,2,3 megvan.Azok a fokozatok hiányoznak amit álló helyzetben amugy sem lehet berakni
Talán sebesség szenzorral kapcsolatos a hiba? A kijelző mutatja az aktuális sebességet.
Válasz decsi #17136. hozzászólásáraÉn hallottam már gépkezelőktől hasonlót ! Ök úgy fogalmazták meg ha fölmelegedett üzemi hőfokra a gép akkor nem lehetet 13 tol fölfele váltani.. A tulaj nem foglalkozik vele azótais igy használják hisz munka közben nem kell hazafele meg rá ér lassabban is..
Válasz decsi #17131. hozzászólásáraDecsi, a JD nem ismerem, de a NH nem enged 12 felett váltani, csak ha az olaj eléri az üzemeltetési hőfokot. -6 fok volt nálunk a héten, reggel beindítottam a motort, 12-15 percet ment az udvaron, elindultam a parcellára és csak 800 m után engedte a 13-kot mire végigrakhattam a sebességeket 19-ig elmentem majd 4 km-t.
Ha végkép nem engedi, lehet valamilyen érzékelő, vagy vezetékszakadás. Hívjad fel a JD szervizes szerelőt.
Válasz szanberg #17128. hozzászólásáraA 8-as lenne a legjob ez nem ?-s, szerintem még mindig az a legjobb traki R-es ide vagy oda akkor is. És persze árban is tartja magát.
De az drága, nem tudom egy 7270 körüli mennyi lehet nekem nem kell fokozatmentes jó sima váltóval is, franc tudja de gyanítom marha nagy ára van...
25279 hozzászólás
Válasz raba.steiger.320 #17179. hozzászólásáraMi az hogy levèdi?
Üdv,
még egy gyors kérdés a 6095MC-vel kapcsolatban, ez már AdBlue-s motorral van. Nagyon szívás?
Válasz Mokári Ádám #17090. hozzászólásáraHát az az igaság hogy nagyon le védi magát motor válto miénk is nagy motoros de hiányzik az élet belöle. Nálunk vanak dombok rendesen hogy 6930 a 2200 hardival alig megy fel. 8330 hoz képest egy nudli meg a rábához is.
Válasz .Man #17176. hozzászólásáraStimmel
. A leírtak alapján ott volt a tiltás...(volt csak 5m-ert tett meg és blokkolta). Itt más kódot nyom be. A sebesség jeladó 500 Ohm..+/-10% természetesen 20 celsius környékén mérve. Ezért javasoltam a kollégának diagot.
Válasz decsi #17168. hozzászólásáraHívd fel a PGM-et Derekegyházán. Tőled messzebb vannak, de telefonon távgyógyítanak is néha.
Válasz Vinkó75 #17141. hozzászólásáraSebesség szenzor esetén nem feltétlen tilt le.
Mi most cseréltük a 8100-ban.
Több dolog jött egymás után:
- először induláskor nem vette a sebességet. Csak jelezte, hogy üresben van.
- Utána a 11 feletti sebességeket dobálta ki. Megette utána ment 30 métert és kidobta.
- végül már egyre többször csinálta és mikor negyedjére adtam neki vissza a sebességet, akkor nem csak figyelmeztetést hanem hibát dobott (STOP visszajelző lámpa)
- a legvégén mindent kidobált folyamatosan.
Csak nekünk PCU 24 volt a hibakód. (Rögzítőfék behúzva.)
Sebesség szenzor 65 rugó.
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-06 11:20:12
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-06 11:20:25
Helló!
7730 joniról mi a véleményetek?
Válasz decsi #17168. hozzászólásáraOlaj le...az sok mindent elmond. De előtte egy nyomásmérés a mérőpontokon. (bízzunk benne csak a vezérlő szórakozik) A szakszervizt egy diagra invitáld meg.
Válasz borda77 (Joe) #17169. hozzászólásáraDe lehet ez is fő szezon!
Válasz decsi #17168. hozzászólásáraaz ilyet még olvasni is rossz.. de nézd a jó oldalát ha lehet ilyet mondani nem a főszezonban lett ez!
Válasz Vinkó75 #17144. hozzászólásáraKomolyodott a helyzet ma elment még két fokozat
9 és 10.Ennek váltófelújítás lesz a vége.
John deere 6120m és az a környéki traktorokról vélemény?
Válasz madle #17164. hozzászólásáraRemélem működik a link
5M széria
Válasz apuci #17163. hozzászólásáraHolnap megyek!
Most jött hétvégén ez a füles, hogy lehet meg kéne ezt gondolni előbb..
Válasz madle #17161. hozzászólásáraBasszus lejjebb írtad hogy 200m-re van a JD akkor miért nem mész el és nézed meg belülről?
Válasz madle #17161. hozzászólására5xxxR verzió?
Válasz bandigh #17159. hozzászólásáraÚjban gondolkodom kizárólag. Szeretnék rá homlokrakodót is egyben. Csak most megingott egy kicsit a választás és a JD gondolkodtat csak soha nem láttam még élőben belül, ill. a váltó logikáját. Különbözik egyébként a DF-től?
Válasz bandigh #17159. hozzászólásáraIgen és abból már lehet 24/24 es váltó is....
Válasz madle #17157. hozzászólásáraMondjuk arról még nem volt szó h új, vagy használtban gondolkodsz? Ha használt akkor legyen egy 6330, homlokrakodóval is van fenn pár, attól beváltabb nem kell
Válasz madle #17157. hozzászólásáraTalán mert megvették azzal a váltóval és nem jött be nekik. Nekem a PowrReserver Plus 32/16 váltójával, a terhelés alatt kapcsolható irányváltóval és nyúl-békával bejön, van választék a terheléshez. Kicsit azért zavaró, hogy az A-B csoport nincs szinkronizálva, oda kell figyelni.
Válasz bandigh #17156. hozzászólásáraHomokon vagyunk, most pont ezért is kezdtem el agyalni, mert JD szerviz 200 méterre van a másik utcában. Dorker viszont 120km-re Baján.
Egyébként a JD 5100-at és a 6090-et miért csak 16/16-os váltóval látom hirdetve? Mászó fokozat nekem nem kell, gondolom az alap feladatokhoz ez a váltó is kiszolgál majd. Azért is néztem a 6-os szériát mert abban ha jól láttam már van powershift. Az 5100M-ben nem láttam.
Válasz madle #17153. hozzászólásáraIlyen vegyes munkára elég ez a kisebb gép, nem kell a 6os széria. Kertészet miatt gondolom nem a legkemyényebb agyagon vagytok
Ha nagy az árkülönbség, nem kell erőltetni a jd-t, ha a te feladataira jobban megéri a deutz, azt kell venni. Nem ismerem a forgalmazóját meg a szervizhátterét a környékeden, ezt neked kell felderíteni, hogy milyen.
Válasz Slax #17154. hozzászólásáraRégebben Franciaországban készültek ezek a motorok. Legalábbis az ipari motorok.
Válasz madle #17147. hozzászólásáraNekem PowerTech M 4045HLV70 motor van benne, de akár mexikói összerakású is lehet.


Válasz bandigh #17152. hozzászólásáraKertészetbe, 10ha szántót rendben tartani, tárcsázás, szántás, homlokrakodóval raklappakolás, ilyen kis mindenes. Értem, csak az 5100-asba pl. 16/16 váltó, persze powershiftes. De burgonya kombájn húzni lehet jól jönne a több fokozat.
A Deutzban 40/40, 3 fok. powershift, elektrohidraulikus irányváltó, stop 'n go, külső 3 pont vezérlés, Deutz motor, CF váltó. 4300kg vs JD 5200kg azthiszem. Árban miért több a JD? Azért mert JD, vagy mert minőségben jobb?
Válasz madle #17147. hozzászólásáraVezérgépnek lenne? A 6 biztos megeszi az 5-öst, ha talajoznál ezt figyelembe kell venni. Ha a jd beleteszi a gépeibe azt a motort, biztos nem valami kínai szemét, ráadásul 4,5L, nem pedig 3,6!
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-04 12:20:46
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-04 12:21:31
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-04 12:21:48
Sziasztok,
olyan kérdésem lenne, hogy az 5100M traktorok valóban nem amerikai fejlesztésű motorral vannak szerelve, hanem valami európai fejlesztésű, kínai összeszerelésű motorral?
Másik: 6090-es típusról vélemény?
Egy Deutz Fahr 5100C a kiszemelt eddig, viszont szét akarok nézni JD palettán is, hogy lehet-e ellenfele ár-érték arányban 100Le környékén.
Üdv
Köszönöm a segitséget! Holnap méregetés lesz melyik a hibás szenzor.
Válasz decsi #17142. hozzászólásáraA leírás szerint van két nyomásérzékő a válón. Fekete, két vezeték van rajta. Abból az egyik a ludas.
Válasz decsi #17142. hozzászólásáraIgazad van itt mechaikusan van vezérelve a kuplung ága. Ahogy nézem a katalógust azért van ott pár alkatrész mi elhangolódhat akár. Akkor viszont a nyomás érzékelő probléma még esélyes lehet. Mivel a pedálnál nincs szögszenzor-kapcsoló.
Válasz decsi #17142. hozzászólásáraNyomás érzékelő probléma volt a váltónál az infó szerint. A pedálnál kell lennie a kapcsolónak ahhoz nyilván bontani kell a burkolatot.
Válasz Vinkó75 #17141. hozzászólásárapcu 14 kod jön vissza mindig.Azt írja nyitott kuplung kapcsoló.Vagy 14.-be való váltáskor be volt nyomva a kuplung.Hol van ott kapcsoló?Kerestem de nem találtam.Amúgy itt a megoldás csak egy kis angol tudás hiányzik.
http://www.thecombineforum.com/forums/18-tractors/10637-8400-power-shift.html
Válasz decsi #17139. hozzászólásáraA sebesség szenzor gond lenne akkor tiltaná a gépet. Tehát nem is indulhatna el. A kijelzőn nem jelent meg a kis villáskulcs-vagy hasonló figyelmeztetés ? Váltó kalibrálás volt-e ? Váltáskor a kis "i" nem jelenik meg ? A kuplung pedálod vissza jön-e rendesen ? Az ott található alkatrészek vizsgálata. Kapcsoló csatijának takarítása.Ha melegen csinálja az a hőre változó eltávolodó -beragadó alkatrészek is lehetnek. Mi jelen esetben az elektromos csatlakozók-kábelek-biztosítékok, elsőre. Valamint hiba kiolvasás.
Válasz decsi #17139. hozzászólásáravalamelyik mágnes tekercsel lesz gond szerintem méregesd meg őket nem-e szakadt valamelyik
Válasz 2266 #17137. hozzászólásáraA hátramenetböl is hiányzik. 4,5. fokozat. 1,2,3 megvan.Azok a fokozatok hiányoznak amit álló helyzetben amugy sem lehet berakni
Talán sebesség szenzorral kapcsolatos a hiba? A kijelző mutatja az aktuális sebességet.
Válasz 2266 #17137. hozzászólásáraOttvan valami "csoportváltás" utánna nagyobb fokozatokat kapcsol. Ezzel is összefügghet
Válasz decsi #17136. hozzászólásáraÉn hallottam már gépkezelőktől hasonlót ! Ök úgy fogalmazták meg ha fölmelegedett üzemi hőfokra a gép akkor nem lehetet 13 tol fölfele váltani.. A tulaj nem foglalkozik vele azótais igy használják hisz munka közben nem kell hazafele meg rá ér lassabban is..
Válasz Sk Laci #17135. hozzászólásáraReggel mentem fagyba lazitózni semmi gond nem volt. Kezdet kiolvadni jöttem be és akkor jelentkezett a hiba.
Válasz decsi #17131. hozzászólásáraDecsi, a JD nem ismerem, de a NH nem enged 12 felett váltani, csak ha az olaj eléri az üzemeltetési hőfokot. -6 fok volt nálunk a héten, reggel beindítottam a motort, 12-15 percet ment az udvaron, elindultam a parcellára és csak 800 m után engedte a 13-kot mire végigrakhattam a sebességeket 19-ig elmentem majd 4 km-t.
Ha végkép nem engedi, lehet valamilyen érzékelő, vagy vezetékszakadás. Hívjad fel a JD szervizes szerelőt.
Válasz bandigh #17133. hozzászólásáralazít. kulti szántás tárcsa magágy meg szállítás...
Válasz borda77 (Joe) #17132. hozzászólásáraMilyen munkákat végezne többnyire?
Válasz szanberg #17128. hozzászólásáraA 8-as lenne a legjob ez nem ?-s, szerintem még mindig az a legjobb traki R-es ide vagy oda akkor is. És persze árban is tartja magát.
De az drága, nem tudom egy 7270 körüli mennyi lehet nekem nem kell fokozatmentes jó sima váltóval is, franc tudja de gyanítom marha nagy ára van...