Üdv. 6820 hidraulika vacakol,teljesen felemel de le nem engedi teljesen le kb 1,2-2cm kint hagy a munkahengerből. 10-15 alkalomból 1x-2x le enged.
Probléma???
Válasz Papa951 #16362. hozzászólásáraÜdv!
A motorf jeladóaz adagoló előtt a pajzs tetején,a sebességé pedig a fülke alatt a bolygóműház tetején a jobb oldalon a függesztőtengely tartóbakja előtt van.
Üdv.
6400-asban elszállt a sebesség- és fordulatszám mérő (nem egyszerre). Mi lehet a gond? Hol keressem a hibát? Egyáltalán: hol vannak az érzékelők elhelyezve (már ha azokkal van baj)? 1997-es évjárat, ha számít valamit.
Válasz GREVEN #16356. hozzászólásáraHali! Egy vadi új van,a többi használhatatlan volt,kukázták. Adj ehy mélcímet,átküldöm az újról a képeket. Sztem a baloldali van,de te majd látod.
Válasz GREVEN #16356. hozzászólásáraNem követtem a kárpit témát, de a mi 8300-asunkba tavaly cseréltünk, és darabja 60-70 ezer volt! JD technika Gyõr. Elég borsros az ár
Válasz GREVEN #16353. hozzászólásáraKöszi! Egyszer megnézném munka közben, de nemigen esik útba. Azért jó munkát, és sok hibamentes üzemórát kívánok hozzá!
Válasz Claassic #16350. hozzászólásáraNem hasonlit igazán a hajora, hanem csak egyszerüen átsiklik minden bucka gödör fölött a táblán. Egész nap egyet nem rugozik alattad az ülés. Én nem gondoltam soha hogy létezik ilyen kényelmes dolog. Mig nem próbálja ki az ember el sem hiszi.
Válasz Claassic #16348. hozzászólásáraMivel nincs 300 lovas gépünk igy nem tudom megmondani. A 175 lovas gép dolgaival vidámabban szalad, de ki tudjuk kötni ezt is azokkal.
De szerintem nem. Ez inkább nem tapos akkorát meg sokkal komfortosabb a földön. Csodákra nem képest attól hogy hevederes.
Válasz Ares 826 #16346. hozzászólásáraMa volt nálunk egy illető és az mesélte hogy volt neki ilyenje. Ennek tán rugózott már a jár szerkezete. Békebeli gép még ez is.
Válasz Ares 826 #16341. hozzászólásáraHát... ha keresel egyet most 10-11 ezer órával, nah annak az árát oszd el kettővel nyugodtan. Mi annyiért vettük. A különbség pedig ég és föld.
Válasz GREVEN #16340. hozzászólásáraAkkor nem volt nagy píííííííz ugye?? Csak kíváncsi lennék mi a különbség a kerekes meg a hevederes között munkában.
Válasz Ares 826 #16338. hozzászólásáraKite hirdette, TSZ-es gép volt, kapott már életében eleget. utána magán személyhez került, ott is ment nem keveset és most nálunk van.
Ha igaz amit mondott 17 ezernél cserélték a meghajtó kerekeit hátul. Nem gyenge mennyit elfutott.
Válasz decsi #16333. hozzászólásáraSzerintem az is elég ha pl az egyik óra fordulásról elfelejt említést tenni.. De ezt is csak az amatörök kajálják be
Válasz bandigh #16327. hozzászólásáraA 8200 literes magtartály miatt nehéz a gép és nem bírja a felni mert keményre kell fújni a gumit kevés rájuk a 650x32 kerék.
Válasz lala1 #16325. hozzászólásáraHétfőig ér rá a dolog. Hétfőn visszük kárpitoshoz ami épnek tünik a többiből próbálunk rendelni ha nem lesz. Kite mára igért választ,de én már előre félek.
Válasz alfacsabi #16315. hozzászólására208/360 mega betegség is. Hegeszted, kireped, hegeszted, csak ereszt, hegeszted.. Mi végül egy kazánlemez hengert vágattunk bele, az be van dugva a felni közepéig, és a teteje a felni pereméig ér fel. Ott meg egy karika van belehegyesztve a henger és a perem közé. Elég durva kinézete van. De bírja
Válasz Ares 826 #16320. hozzászólásáraAkkor miért a domborulat közepén reped, és miért nem mindegyik gépen?Alulméretezést nem gondolnám, azért írtam is hogy jó vastag, inkább ridegebb lehet mint kéne + gyártási hiba . Volt itt egy 360 Mega ismerősöknek annak is repedt állandóan, persze garancia lejárat után kezdte
25266 hozzászólás
Válasz Erzsók #16370. hozzászólásáraLala keresd ki légyszi mert csak a cégnél van katalógusom.
A szintérzékelőre gondoltam.
THX
Válasz Hodolits #16369. hozzászólásáraigen már én is gondoltam rá hogy cserélni kellene,esetleg cikszám????
Válasz Erzsók #16368. hozzászólásáraHa megy a szervizes kalibrálni azért mond meg neki hogy szenzort is vigyen!!
Akkor nem kell neki 2X menni!!
Válasz Drisa #16365. hozzászólásáraKöszi meglesz.....
Válasz GREVEN #16366. hozzászólásáraA miénket Benedeczky csinálta Kecelen. Minõségi munka, korrekt áron.
JD 8000-es adagolóját ki hova szokta vinni vagy vinné?
Ajánlották Kecelt,Böszörményt, Mezőtúrt
Kb 6000 óra van az adagolóba.
Válasz Erzsók #16364. hozzászólásáraKalibrálni kell valószínűleg, nekünk is volt ilyen még új korában gyárból jött ki így de szerviz megcsinálta...
Üdv. 6820 hidraulika vacakol,teljesen felemel de le nem engedi teljesen le kb 1,2-2cm kint hagy a munkahengerből. 10-15 alkalomból 1x-2x le enged.
Probléma???
Válasz Papa951 #16362. hozzászólásáraÜdv!
A motorf jeladóaz adagoló előtt a pajzs tetején,a sebességé pedig a fülke alatt a bolygóműház tetején a jobb oldalon a függesztőtengely tartóbakja előtt van.
Üdv.
6400-asban elszállt a sebesség- és fordulatszám mérő (nem egyszerre). Mi lehet a gond? Hol keressem a hibát? Egyáltalán: hol vannak az érzékelők elhelyezve (már ha azokkal van baj)? 1997-es évjárat, ha számít valamit.
Válasz GREVEN #16359. hozzászólásáraVálaszmél a postaládában
Szeretném megkérdezni kinek van cts komabánya egy pár beállítási tanács kellene köszönöm előre is .
Válasz lala1 #16358. hozzászólásáramail ment
Válasz GREVEN #16356. hozzászólásáraHali! Egy vadi új van,a többi használhatatlan volt,kukázták. Adj ehy mélcímet,átküldöm az újról a képeket. Sztem a baloldali van,de te majd látod.
Válasz GREVEN #16356. hozzászólásáraNem követtem a kárpit témát, de a mi 8300-asunkba tavaly cseréltünk, és darabja 60-70 ezer volt! JD technika Gyõr. Elég borsros az ár
Válasz lala1 #16325. hozzászólásáraNincs hír a kárpitokkal kapcsolatban? Hétfőre legkésőbb tudni kellene esetleg mivel lehet számolni.
Válasz Claassic #16354. hozzászólásáraKöszi szépen. Bizunk benne hogy jol szolgál majd.
Válasz GREVEN #16353. hozzászólásáraKöszi! Egyszer megnézném munka közben, de nemigen esik útba. Azért jó munkát, és sok hibamentes üzemórát kívánok hozzá!
Válasz Claassic #16352. hozzászólásáraBács megye Tiszakécske
Válasz GREVEN #16351. hozzászólásáraEz komoly lehet! Merre dolgozik ez a gép?
Válasz Claassic #16350. hozzászólásáraNem hasonlit igazán a hajora, hanem csak egyszerüen átsiklik minden bucka gödör fölött a táblán. Egész nap egyet nem rugozik alattad az ülés. Én nem gondoltam soha hogy létezik ilyen kényelmes dolog. Mig nem próbálja ki az ember el sem hiszi.
Válasz GREVEN #16349. hozzászólásáraÉrtem! A komforton olyasmit értesz mintha "hajóval" mennél, tehát simábban lép mint egy kerekes?
Válasz Claassic #16348. hozzászólásáraMivel nincs 300 lovas gépünk igy nem tudom megmondani. A 175 lovas gép dolgaival vidámabban szalad, de ki tudjuk kötni ezt is azokkal.
De szerintem nem. Ez inkább nem tapos akkorát meg sokkal komfortosabb a földön. Csodákra nem képest attól hogy hevederes.
Válasz GREVEN #16347. hozzászólásáraEz a hevederes JD felér kb. tegy 300 lovas kerekes traki vonóerejével? Úgy tudom hogy a 8300-as 230ló.
Válasz Ares 826 #16346. hozzászólásáraMa volt nálunk egy illető és az mesélte hogy volt neki ilyenje. Ennek tán rugózott már a jár szerkezete. Békebeli gép még ez is.
http://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=157368&k=9968610&kref=9968610
Válasz GREVEN #16342. hozzászólásáraPont annyira gondoltam én is amit írtál, annyit ér többet nem a számomra sem.
Válasz GREVEN #16344. hozzászólásáraMegnézem köszi.
Válasz Ares 826 #16343. hozzászólásáraMagán hirdetések vannak fönt most agrárkeresőn. egy 300T meg egy 400T.
Válasz GREVEN #16342. hozzászólásáraAz is kités gép???
Válasz Ares 826 #16341. hozzászólásáraHát... ha keresel egyet most 10-11 ezer órával, nah annak az árát oszd el kettővel nyugodtan. Mi annyiért vettük. A különbség pedig ég és föld.
Válasz GREVEN #16340. hozzászólásáraAkkor nem volt nagy píííííííz ugye?? Csak kíváncsi lennék mi a különbség a kerekes meg a hevederes között munkában.

Válasz Ares 826 #16338. hozzászólásáraKite hirdette, TSZ-es gép volt, kapott már életében eleget. utána magán személyhez került, ott is ment nem keveset és most nálunk van.
Ha igaz amit mondott 17 ezernél cserélték a meghajtó kerekeit hátul. Nem gyenge mennyit elfutott.
Válasz decsi #16333. hozzászólásáraSzerintem az is elég ha pl az egyik óra fordulásról elfelejt említést tenni.. De ezt is csak az amatörök kajálják be



Válasz GREVEN #16336. hozzászólásáraHevederes JD trakira ilyen állapotban???
Válasz F-A-R-M-E-R \ #16334. hozzászólásáraHa ilyen komoly büntetés járna érte akkor kb az összes gépkereskedő rács mögött ülne.
Válasz Ares 826 #16335. hozzászólásáraMilyenre?
Válasz GREVEN #16331. hozzászólásáraHol lehet ilyenre szert tenni??
Válasz decsi #16333. hozzászólásáraÉs 15 év a rácsok mögött

Válasz GREVEN #16331. hozzászólásáraVedd meg bele telibe az új kárpitokat üzemóra vissza 6000-re kis festegetés szilikon és 15 misiért mehet a piacra
Válasz GREVEN #16331. hozzászólásáraNem kis meló jól szétkaptátok, more!

,,PIMP MY RIDE" - paraszt version.



Válasz bandigh #16327. hozzászólásáraA 8200 literes magtartály miatt nehéz a gép és nem bírja a felni mert keményre kell fújni a gumit kevés rájuk a 650x32 kerék.
Válasz GREVEN #16328. hozzászólásáraKite,Gál,Ody,JD Tech,Hajdúszoboszlói,Gammapolis,Kocsi Agrotechnika
Eddig nincs kirívóan jó ár senkitől.
Válasz lala1 #16325. hozzászólásáraHétfőig ér rá a dolog. Hétfőn visszük kárpitoshoz ami épnek tünik a többiből próbálunk rendelni ha nem lesz. Kite mára igért választ,de én már előre félek.
Válasz alfacsabi #16315. hozzászólására208/360 mega betegség is. Hegeszted, kireped, hegeszted, csak ereszt, hegeszted.. Mi végül egy kazánlemez hengert vágattunk bele, az be van dugva a felni közepéig, és a teteje a felni pereméig ér fel. Ott meg egy karika van belehegyesztve a henger és a perem közé. Elég durva kinézete van. De bírja
Válasz alfacsabi #16312. hozzászólására2x hegesztették. Végül gyárttattak egy újat.
Válasz GREVEN #16309. hozzászólásáraKiknél kédezted?
Holnapra lesz válasz,hogy hány régi kárpit van meg. A baloldali megvan,a többi nem biztos
Válasz VTR-es #16323. hozzászólásáraNa ez az, a hegesztés mellett szokott mindig elrepedni vagy épp törni az anyag.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #16319. hozzászólásáraRáadásul a sok varrat nem tudom nem e feszültséget képez,, csak úgy eszembe jutott.
Válasz Ares 826 #16320. hozzászólásáraAkkor miért a domborulat közepén reped, és miért nem mindegyik gépen?Alulméretezést nem gondolnám, azért írtam is hogy jó vastag, inkább ridegebb lehet mint kéne + gyártási hiba . Volt itt egy 360 Mega ismerősöknek annak is repedt állandóan, persze garancia lejárat után kezdte