Válasz bandigh #16327. hozzászólásáraA 8200 literes magtartály miatt nehéz a gép és nem bírja a felni mert keményre kell fújni a gumit kevés rájuk a 650x32 kerék.
Válasz lala1 #16325. hozzászólásáraHétfőig ér rá a dolog. Hétfőn visszük kárpitoshoz ami épnek tünik a többiből próbálunk rendelni ha nem lesz. Kite mára igért választ,de én már előre félek.
Válasz alfacsabi #16315. hozzászólására208/360 mega betegség is. Hegeszted, kireped, hegeszted, csak ereszt, hegeszted.. Mi végül egy kazánlemez hengert vágattunk bele, az be van dugva a felni közepéig, és a teteje a felni pereméig ér fel. Ott meg egy karika van belehegyesztve a henger és a perem közé. Elég durva kinézete van. De bírja
Válasz Ares 826 #16320. hozzászólásáraAkkor miért a domborulat közepén reped, és miért nem mindegyik gépen?Alulméretezést nem gondolnám, azért írtam is hogy jó vastag, inkább ridegebb lehet mint kéne + gyártási hiba . Volt itt egy 360 Mega ismerősöknek annak is repedt állandóan, persze garancia lejárat után kezdte
Válasz VTR-es #16316. hozzászólásáraHát az nem sajtolási hiba hanem szerintem alul van méretezve a felni vagy szar az anyaga, két variáció lehet más nem.
Válasz VTR-es #16316. hozzászólásáraHát az nem sajtolási hiba hanem szerintem alul van méretezve a felni vagy szar az anyaga, két variáció lehet más nem.
Válasz VTR-es #16316. hozzászólásáraSzerintem is a pántolás nem kell és nagyon esztétikátlan. Volt, hogy egy másik felniből vágtam peremdarabot, az a lényeg bázikus elektróda legyen, jól kiköszörülve, erősen meghegesztve.
Válasz alfacsabi #16312. hozzászólásáraNekem, igaz nem 2264 hanem 1550 CWS, de a lényeg ugyan az.Ahogy sajtolva van a domborulatnál reped szépen körbe, én kifúrtam a repedések végeit közte át gyököltem és varrat(bázikus elektróda) pántolás nem lett, bírja a gyűrődést, de az is bírja amit az előző tulaj kókányolt pedig igen csúf varrat.Szerintem valami sajtolási probléma lehet velük különben vagy 6 de inkább 8mm vastag az anyag.
sziasztok. 2264 kombájn felnijével kinek volt már probléma (repedés) meglett javítva a felnim szakszerűen gyökölve és komolyan megvarva és pánt javítással megerősítve.belül is szépen varva. vajon jó lesz ezután?
Válasz GREVEN #16306. hozzászólásáraNekem van egy 8220 baloldali kárpit, azt még rendbe lehetne tenni, mert nekünk olyan szép volt a fülke, hogy ezt az egyet megvettem bele de 100 ezer volt.
Ülés mögötti elem, jobb konzol alatti elem. A rádio tarto melletti megvilágitó lámpa burkolata kellene, legfőképpen. A többi még talán megmenthető, de ezek nagyon zérók, ha lenne még akkor a tetőkárpitot is kicserélnénk vázastól.
Válasz 2266 #16294. hozzászólásáraMég szép hogy ez jött ki.... Lehetett is volna más. Tavaly egy nagy cég tulaja gabonára le rendelt próbára egyforma vasakat. Előtte nyuszis volt. Természetesen 3 típus..nyuszi..őzike...Helmut. Pár napig felváltva hajtották a pilóták a vasakat. Közben figyelték mit teljesítenek a gépek.Valamint mit mutatnak a számok. Helmut nyert !
Válasz Ares 826 #16295. hozzászólásáraLehet mindenkinek véleménye,de valójában melyik a jobb azt nem lehet tudni.Valószínűleg nincs is olyan,hogy jobb. Bizonyos körülmények között az egyik majd más körülmények között a másik a jobb szerintem.
Válasz lac* #16292. hozzászólásáraA Sampo is amit épít hasonló mint a Claas APS rendszere. Azt mondja a gyár is de szerintem nem beszélnek ezen téren félre. Egy hogy a cséplendő anyag mire a dobra ér már elveszíti a magok nagy részét továbbá az anyagáram felgyorsul és nem jutnak nagy anyag lökések a fődobra cséplés előtt. Továbbá a dobot jobban össze lehet húzni mert már kevesebb a kalászban a cséplendő mag. Szerintem sincs ennél jobb.
Válasz Ares 826 #16291. hozzászólásáraVagy nem.
Legalábbis a Claas állítja ezt,a többi gyártó meg mást állít.Nem hinném ,hogy a JD,NH,Sampo stb aki épít több dobos kombájnt, az eleve rosszabb lenne mint az APS.
Válasz 2266 #16287. hozzászólásáraAz APS rendszer az igazi, ezek nem azok. Én azt gondolom ha valamit érdemes kezdeni a terménnyel azt csak a cséplődob előtt érdemes, utána csak már kapirgálás az egész. Továbbá sokkal egyenletsebben kapja az agyagot a cséplődob az APS rendszernél mint ezeknél a megoldásoknál.
Válasz Mf-es? #16281. hozzászólásáraNe tévesszen meg a promóció a Jd- nél az utánveröt szokás a második dobként emlegetni Véletlenül se téveszd össze az APS-el
25276 hozzászólás
,,PIMP MY RIDE" - paraszt version.



Válasz bandigh #16327. hozzászólásáraA 8200 literes magtartály miatt nehéz a gép és nem bírja a felni mert keményre kell fújni a gumit kevés rájuk a 650x32 kerék.
Válasz GREVEN #16328. hozzászólásáraKite,Gál,Ody,JD Tech,Hajdúszoboszlói,Gammapolis,Kocsi Agrotechnika
Eddig nincs kirívóan jó ár senkitől.
Válasz lala1 #16325. hozzászólásáraHétfőig ér rá a dolog. Hétfőn visszük kárpitoshoz ami épnek tünik a többiből próbálunk rendelni ha nem lesz. Kite mára igért választ,de én már előre félek.
Válasz alfacsabi #16315. hozzászólására208/360 mega betegség is. Hegeszted, kireped, hegeszted, csak ereszt, hegeszted.. Mi végül egy kazánlemez hengert vágattunk bele, az be van dugva a felni közepéig, és a teteje a felni pereméig ér fel. Ott meg egy karika van belehegyesztve a henger és a perem közé. Elég durva kinézete van. De bírja
Válasz alfacsabi #16312. hozzászólására2x hegesztették. Végül gyárttattak egy újat.
Válasz GREVEN #16309. hozzászólásáraKiknél kédezted?
Holnapra lesz válasz,hogy hány régi kárpit van meg. A baloldali megvan,a többi nem biztos
Válasz VTR-es #16323. hozzászólásáraNa ez az, a hegesztés mellett szokott mindig elrepedni vagy épp törni az anyag.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #16319. hozzászólásáraRáadásul a sok varrat nem tudom nem e feszültséget képez,, csak úgy eszembe jutott.
Válasz Ares 826 #16320. hozzászólásáraAkkor miért a domborulat közepén reped, és miért nem mindegyik gépen?Alulméretezést nem gondolnám, azért írtam is hogy jó vastag, inkább ridegebb lehet mint kéne + gyártási hiba . Volt itt egy 360 Mega ismerősöknek annak is repedt állandóan, persze garancia lejárat után kezdte
Válasz VTR-es #16316. hozzászólásáraHát az nem sajtolási hiba hanem szerintem alul van méretezve a felni vagy szar az anyaga, két variáció lehet más nem.


Válasz VTR-es #16316. hozzászólásáraHát az nem sajtolási hiba hanem szerintem alul van méretezve a felni vagy szar az anyaga, két variáció lehet más nem.


Válasz VTR-es #16316. hozzászólásáraSzerintem is a pántolás nem kell és nagyon esztétikátlan. Volt, hogy egy másik felniből vágtam peremdarabot, az a lényeg bázikus elektróda legyen, jól kiköszörülve, erősen meghegesztve.
akkor szerintem jó lesz
Válasz alfacsabi #16315. hozzászólásáraNekem belül volt.
Válasz alfacsabi #16312. hozzászólásáraNekem, igaz nem 2264 hanem 1550 CWS, de a lényeg ugyan az.Ahogy sajtolva van a domborulatnál reped szépen körbe, én kifúrtam a repedések végeit közte át gyököltem és varrat(bázikus elektróda) pántolás nem lett, bírja a gyűrődést, de az is bírja amit az előző tulaj kókányolt pedig igen csúf varrat.
Szerintem valami sajtolási probléma lehet velük különben vagy 6 de inkább 8mm vastag az anyag.
.kép
ez
sziasztok. 2264 kombájn felnijével kinek volt már probléma (repedés) meglett javítva a felnim szakszerűen gyökölve és komolyan megvarva és pánt javítással megerősítve.belül is szépen varva. vajon jó lesz ezután?
Válasz GREVEN #16303. hozzászólásáralámpára meg nézzél szét a HELLA oldalán, minden van náluk csak keresgetni kell.



Válasz 2266 #16308. hozzászólásáraigen. Elég pofátlan árakat mondogatnak mindenhonnan. 200 nettó nem futja ezt a 3 elemet
Válasz GREVEN #16303. hozzászólására8000 JD tetö kárpit olyan drága Hogy annyiért egy jobb féle LC-D- tv -t is beszerelhetsz az árából


Válasz GREVEN #16306. hozzászólásáraNekem van egy 8220 baloldali kárpit, azt még rendbe lehetne tenni, mert nekünk olyan szép volt a fülke, hogy ezt az egyet megvettem bele de 100 ezer volt.
Válasz lala1 #16305. hozzászólásáraazt megköszönném.
Válasz GREVEN #16303. hozzászólásáraVan 1 ismerősöm,aki újrakárpitozta,nem voltak romok a régiek,megkérdem,meg van e még neki.
Válasz GREVEN #16303. hozzászólásáraCsak újat kapsz.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #16302. hozzászólásáraKabin kárpitok. Sokat állhatott szabad ég alatt, elmállottak a kárpitok vázai. Nincs mihez ragasztani az uj anyagot.
Ülés mögötti elem, jobb konzol alatti elem. A rádio tarto melletti megvilágitó lámpa burkolata kellene, legfőképpen. A többi még talán megmenthető, de ezek nagyon zérók, ha lenne még akkor a tetőkárpitot is kicserélnénk vázastól.
Válasz GREVEN #16301. hozzászólásáraMi kell a hernyóhoz?
Válasz GREVEN #16300. hozzászólásáraNyíregyháza, Újfehértó kilőve. Senki semmi ötlet. 8020-ig bezárólag jók lennének a donorok.
Az újaknak az ára a vicc kategóriába tartozik sajnos.
John deere 8000-es szériához tud valaki esetleg bontott alkatrészt? Az Újfehértóin kívül.
Köszönöm.
Válasz lala1 #16298. hozzászólásáraKöszönöm a választ.
Válasz Zoli... #16256. hozzászólásáraAz 1/2-es szelep környékén. A bal féltengelytok meg a tank között van. Kerék ki.......
Válasz 2266 #16294. hozzászólásáraMég szép hogy ez jött ki....
Lehetett is volna más. Tavaly egy nagy cég tulaja gabonára le rendelt próbára egyforma vasakat. Előtte nyuszis volt. Természetesen 3 típus..nyuszi..őzike...Helmut.
Pár napig felváltva hajtották a pilóták a vasakat. Közben figyelték mit teljesítenek a gépek.Valamint mit mutatnak a számok. Helmut nyert !
Válasz Ares 826 #16295. hozzászólásáraLehet mindenkinek véleménye,de valójában melyik a jobb azt nem lehet tudni.Valószínűleg nincs is olyan,hogy jobb. Bizonyos körülmények között az egyik majd más körülmények között a másik a jobb szerintem.
Válasz lac* #16292. hozzászólásáraA Sampo is amit épít hasonló mint a Claas APS rendszere. Azt mondja a gyár is de szerintem nem beszélnek ezen téren félre. Egy hogy a cséplendő anyag mire a dobra ér már elveszíti a magok nagy részét továbbá az anyagáram felgyorsul és nem jutnak nagy anyag lökések a fődobra cséplés előtt. Továbbá a dobot jobban össze lehet húzni mert már kevesebb a kalászban a cséplendő mag. Szerintem sincs ennél jobb.


Válasz 2266 #16293. hozzászólásárahttp://www.youtube.com/watch?v=LKrmqLU8b1s

http://www.youtube.com/watch?v=P2_LP2ext8g


Válasz Ares 826 #16291. hozzászólásáraVagy nem.
Legalábbis a Claas állítja ezt,a többi gyártó meg mást állít.Nem hinném ,hogy a JD,NH,Sampo stb aki épít több dobos kombájnt, az eleve rosszabb lenne mint az APS.
Válasz 2266 #16287. hozzászólásáraAz APS rendszer az igazi, ezek nem azok. Én azt gondolom ha valamit érdemes kezdeni a terménnyel azt csak a cséplődob előtt érdemes, utána csak már kapirgálás az egész. Továbbá sokkal egyenletsebben kapja az agyagot a cséplődob az APS rendszernél mint ezeknél a megoldásoknál.


Válasz Mf-es? #16285. hozzászólásáraUgyan úgy mint a 106 -os domi
Válasz 2266 #16287. hozzászólásáraEzzel egy brumi
Válasz Mf-es? #16285. hozzászólásárahttp://www.youtube.com/watch?v=Le0rnv9skJI


Válasz Mf-es? #16285. hozzászólásárahttp://www.youtube.com/watch?v=E74wvdeCsvs


A JD kombájnokról nincs valahol adat melyiknek mekkora a rosta felülete?
Válasz 4964 #16284. hozzászólásáraAkkor ez már több dobos?Milyen gépek?Megákhoz képest?
Válasz Mf-es? #16281. hozzászólásáraA T széria több dobos, hasonló az nh megoldásához.
Válasz 2266 #16282. hozzászólásáraAz nem dob számomra.Mint a megáknál,úgy értem.
Válasz Mf-es? #16281. hozzászólásáraNe tévesszen meg a promóció a Jd- nél az utánveröt szokás a második dobként emlegetni
Véletlenül se téveszd össze az APS-el