Keresnék rádió antennát a fülkére. Valaki cserélt már esetleg? és talált olyat ami passzol a felrakási helyre?Autósboltba olyan gagyik voltak meg nem oda illők.
Válasz Mf-es? #16273. hozzászólásáraSajnos én is csak ennyit tudok, de nagyon érdekel és bízok benne hogy sikerül többet kideriteni róla még szombaton.
Annak örülök hogy nem tuning, legalább nincs megerőszakolva a gép.
Ami biztos, hogy nagyon szépen jár a motorja és ha nehéz neki a munka akkor sem füstöl. Fogyasztani meg nem fogyaszt rosszabbul mint a Ferga, kb azonos.
Válasz Mf-es? #16273. hozzászólásáraNem az a lényeg hogy hogyan mágnesezhető.
Hanem az hogy mennyivel fogyaszt tőle kevesebbet a motor. És az hogy ezt hogyan lehet bebizonyítani. Fel kell tenni a mérési jegyzőkönyvet egy honlapra aztán kész.
Válasz GREVEN #16265. hozzászólásáraAki beszerelte,azt se tudja,mit tett bele.Beugrottak neki,mert n..er volt az emberke.A n...rek nem hittek már neki.
És a levegő,hogyan mágnesezhető??
Ez már nevetséges .
Válasz bandigh #16270. hozzászólásáraEzeket a kócerájokat meg különféle adalékokat miért nem mérik be egy hiteles fékpadon.
Mondjuk a mérésügyi hivatal ellenőre és tanúk előtt.
Vesz egy sima tdi motoros autót vagy traktort, megméri mennyi a max kw és a fogyasztás, utána felszerelik a berendezést és újra mérnek.
Válasz bandigh #16270. hozzászólásáraNa ja meg ha egész nap tolatva dolgozik akkor vissza is termeli a gázolajt a tartályba amit eddig elfogyasztott a sok óra alatt!
Válasz Berente Antal #16266. hozzászólásáraHogy nélküle milyen lenne azt nem tudjuk. De hogy 17 ezer óra van benne és szebben jár mint bármelyik az udvarba az biztos. Meg minusz 12-be is recs ropp, indul. Füstnek soha semmi nyoma.
Válasz GREVEN #16265. hozzászólásáraÉs tényleg nem füstöl? Én biztosan kipróbálnám nélküle is. Megint az derül ki, valaki okosabb a gyárnál és ezt pénzzé teszi. (egyébként a gyárban mindenki hülye )
Ez tényleg a füstölés csökkentésében segít, márha müködik még. Azt mondta a volt gazdája, hogy amerikából hozták bele a szerkezetet egy n..er úri ember építette be, meg még pár gépbe ott a környékükön. A kütyü a levegőt mágnesezi meg valamily úton módon, ezáltal tökéletesebbé téve az égést és így nem füstöl a gépezet.
Válasz GREVEN #16262. hozzászólásáraPont azért mert rengeteg áramot fel ez az a nagy réztömeg, nézd meg mekkora az a rézfelület rengeteg áram kell a felmelegítéséhez de azzal meg sok levegőt tud felmelegíteni kis idő alatt.
Válasz GREVEN #16258. hozzászólásáraMivel a szívó oldalon van szerintem nem igazán tudja befolyásolni a feketén füstölést meleg motornál. De ha viszont a hideg indításnál a levegőt felmelegíti akkor a kék füst nem jön a motorból mert sokkal jobb lesz az égés.
Válasz Ares 826 #16261. hozzászólásáraAz az érdekes, hogy a dobozbol olyan kábel jön ki mint a koax, majd rá van forrasztva lentebb 2 sima szál drot, amik ugye bemennek a házba.
Válasz Mf-es? #16254. hozzászólásáraAzt gondolom amíg hidegben izzít addig van csak áram alatt, tuti jó nagy hőt csinál az a rengeteg rézlap karika. Még biztosítékkal is van a rendszer védve és ott van a képen egy egyenirányító dióda is jól ki lehet venni az alsó képen.
Válasz papa maci #16259. hozzászólásáraAnnyit sikerült még kideriteni, hogy már hozzájuk is igy érkezett. De állítólag már nekik se müködött. De pontosan 100%-ra ők sem tudják micsoda.
Válasz GREVEN #16258. hozzászólására Hoppá elég érdekes mivel ha füstöl akkor ott vagy bibi van, vagy erőlködik. A légtömegméréshez viszont kevés a kanóc ezért a tippem zsákutca nyilván. De a torok melegítés is érdekes mivel műanyagba van ágyazva. De minek melegíteni a levegőt állandóan ha az intercooler lehűti ? Vagy motor feltöltő rezonátor féleség ?
Válasz Ares 826 #16251. hozzászólásáraEgy illető, aki a volt gazdájánál dolgozik azt mondja füstölés gátló, de többet még nem sikerült kideriteni hogy ez hogy avatkozik be.
Válasz GREVEN #16249. hozzászólásáraA motor és a váltó nincs közvetlen kapcsolatban. Egy tengely köti össze. A kabin felől a légszűrő alatt van egy műanyag félköríves burkolat. Azt le venni és ott le szedni a tengelyt-a lendkereket. Majd a szimering fedelet.
szimering hátsó..RE520036 (kazettás)
szimering ház tömítés...R520504
Az első szimering cseréhez le kel venni a főtengely rezgés csillapítót. Majd ott a szimering. ( Az egy futó gyűrűs verzió. Vagyis a főtengelyen van egy kopóbetét futógyűrű.Ha van hozzá célszerszám akkor a fedél bontása nélkül megoldható a futógyűrű csere)
A komplett..R32617
A sima szimering...AR49025
Úgy szokás megoldani egy sima szmeringet raktunk be és 1mm-rell beljebb nyomtuk. Így új felületen kopott. Mivel a gyűrű cseréhez a vezérmű fedelet is le kellene bontani. Vagyis úgy kényelmesebb. Akkor oda is végig kellenek a tömítések. Az adagolónál ilyenkor már elszoktuk küldeni egy ellenőrzésre+a porlasztókat is. Így ha kellett nem csak a tömítés volt cserélve. Természetesen le lehet venni a fejszelepet
gumigyűrű..T24210. A cikkszámok infó jellegűek. Azért alvázszám+évjárat azonosítás kell a boltban.
Válasz GREVEN #16247. hozzászólásáraÉn levegő melegítőre gondolok inkább, rövidre zárja a rézkarikákat felmelegszik gyorsan és a hideg motor indításánál segít. Nem akartak bele hidegindítót fújni inkább a levegőt melegítették fel. Csak egy ötlet.
Válasz GREVEN #16247. hozzászólásáraSzerintem,az a sárga karika is utólagos.És valószínű,valamit mér.A dobozon a piros kis lámpa világít?Vagy mikor világít?Lehet,az kigyullad,ha valami értéket mér a sárga hengerről.Azért van ráforrasztva.
Gabona nedvesség mérő elmélet.
Egy tipp.
Az adagolo tetején, ahogy a fejszelepet lefogja a 2 csavar, alola könnyezik az üzemanyag. Valoszinüleg a tömítések elértek már. Szabad házilag nekifogni vagy inkább adagolosnak kellene elvinni?
Továbbá a főtengelyszimering ugy néz ki hogy szintén taknyol. Cserélhető motor széthuzás nélkül?
Válasz GREVEN #16247. hozzászólására Időgép ! Ez meg mi ? Na most én is lesek, mivel ilyet még nem láttam. Hol vetted ezt a paripát ? Az előző tulaj mit lép rá ? Még mindíg abba az irányba megyek. Hogy a levegő áramlásával-hőmérsékletével kapcsolatos.
Válasz GREVEN #16245. hozzászólásáraMa jobban körbejártuk kicsit. Fuse feliratu tekerntyü alatt egy biztosíték van. A két szál kábel meg a levegőszürőházban le van forrasztva.
Válasz GREVEN #16242. hozzászólásáraA légszűrőről le veszed a csövet. Alatta egy légtömeg mérőnek kellene lennie. Azzal van (átverve a rendszer). És így tol neki több anyagot. A dobozon nyilván van egy állítható poti. (Gondolat)
Mi a ménykű ez? Utólagos beépítésnek tünik.
A légszürőház végébe megy be két madzag belőle, a többi meg a kábelkötegbe.
Gyujtáson világit a piros lámpa a végén.
Válasz kukaccsosz #16239. hozzászólásáraTalan nem arra vannak a forumok,hogy megbeszeljunk mindent ami a vilagban tortenik,persze minden mindekinek nem fog tetszeni.
Válasz dr.T #16230. hozzászólásáranem akartalak megbántani, de tényleg nem istenítünk semmit csak azért mert az van, és nem szólunk le mást csak azért mert nekünk nem ilyen van. Erre pont jó példa a rotoros IH. Sem szanbergnek sem nekünk nincs, mégis rettentően tetszik, jó kis összeszedett, robosztus, egyszerű gép. Előbb utóbb veszünk belőle szerintem..
Válasz fexco #16232. hozzászólásáraez egy nagyon hosszú téma, ne itt vesézük ki. röviden annyi, hoyg a TM90-150 közöttiekkel nem sok baj volt, minden más modellel sznte mindneki szenved a környékünkön. Volt itt minden méret 50 és 350 között, de már egyik sincs itt.
25276 hozzászólás
A JD kombájnba,mikortól van 2 dob?Melyik a legelső 2 dobos típus?
Válasz GREVEN #16279. hozzászólásáraInnen tudsz válogatni: http://www.kamionshopkft.hu/Antennak-es-CB-felszerelesek_c40
Keresnék rádió antennát a fülkére. Valaki cserélt már esetleg? és talált olyat ami passzol a felrakási helyre?Autósboltba olyan gagyik voltak meg nem oda illők.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #16274. hozzászólásáraDe koma ez a szívó oldalon van nem a füstös felén a gépnek.

Válasz GREVEN #16276. hozzászólására4650-es is annyit eszik,mint a ferga.
Válasz Mf-es? #16273. hozzászólásáraSajnos én is csak ennyit tudok, de nagyon érdekel és bízok benne hogy sikerül többet kideriteni róla még szombaton.
Annak örülök hogy nem tuning, legalább nincs megerőszakolva a gép.
Ami biztos, hogy nagyon szépen jár a motorja és ha nehéz neki a munka akkor sem füstöl. Fogyasztani meg nem fogyaszt rosszabbul mint a Ferga, kb azonos.
Válasz Mf-es? #16273. hozzászólásáraNem az a lényeg hogy hogyan mágnesezhető.
Hanem az hogy mennyivel fogyaszt tőle kevesebbet a motor. És az hogy ezt hogyan lehet bebizonyítani. Fel kell tenni a mérési jegyzőkönyvet egy honlapra aztán kész.
Válasz Mf-es? #16273. hozzászólásáraNem a levegő, a füst mágnesezik, azt meg eldarneszálja 1 másik kompotens elem.
Válasz GREVEN #16265. hozzászólásáraAki beszerelte,azt se tudja,mit tett bele.Beugrottak neki,mert n..er volt az emberke.A n...rek nem hittek már neki.
És a levegő,hogyan mágnesezhető??
Ez már nevetséges .
Moderátor által módosítva: 2016-05-20 13:56:53
Válasz bandigh #16270. hozzászólásáraEzeket a kócerájokat meg különféle adalékokat miért nem mérik be egy hiteles fékpadon.
Mondjuk a mérésügyi hivatal ellenőre és tanúk előtt.
Vesz egy sima tdi motoros autót vagy traktort, megméri mennyi a max kw és a fogyasztás, utána felszerelik a berendezést és újra mérnek.
Válasz bandigh #16270. hozzászólásáraNa ja meg ha egész nap tolatva dolgozik akkor vissza is termeli a gázolajt a tartályba amit eddig elfogyasztott a sok óra alatt!




Válasz GREVEN #16265. hozzászólásáraHa még mellétesztek egy magyar gázolajmágnesezőt, akkor lesz az igazi
Válasz .Szabi. #16268. hozzászólásáraLehet hogy így már euro 8 as a motor :)
Válasz GREVEN #16265. hozzászólásáraJól átbaszták őket

Válasz Berente Antal #16266. hozzászólásáraHogy nélküle milyen lenne azt nem tudjuk. De hogy 17 ezer óra van benne és szebben jár mint bármelyik az udvarba az biztos. Meg minusz 12-be is recs ropp, indul. Füstnek soha semmi nyoma.
Válasz GREVEN #16265. hozzászólásáraÉs tényleg nem füstöl? Én biztosan kipróbálnám nélküle is. Megint az derül ki, valaki okosabb a gyárnál és ezt pénzzé teszi. (egyébként a gyárban mindenki hülye
)
Válasz Ares 826 #16264. hozzászólásáraNos kérem. Ki sikerült deríteni mi csoda ez.
Senki sem találta el.
Ez tényleg a füstölés csökkentésében segít, márha müködik még. Azt mondta a volt gazdája, hogy amerikából hozták bele a szerkezetet egy n..er úri ember építette be, meg még pár gépbe ott a környékükön. A kütyü a levegőt mágnesezi meg valamily úton módon, ezáltal tökéletesebbé téve az égést és így nem füstöl a gépezet.
Moderátor által módosítva: 2016-05-20 14:00:29
Válasz GREVEN #16262. hozzászólásáraPont azért mert rengeteg áramot fel ez az a nagy réztömeg, nézd meg mekkora az a rézfelület rengeteg áram kell a felmelegítéséhez de azzal meg sok levegőt tud felmelegíteni kis idő alatt.
Válasz GREVEN #16258. hozzászólásáraMivel a szívó oldalon van szerintem nem igazán tudja befolyásolni a feketén füstölést meleg motornál. De ha viszont a hideg indításnál a levegőt felmelegíti akkor a kék füst nem jön a motorból mert sokkal jobb lesz az égés.

Válasz Ares 826 #16261. hozzászólásáraAz az érdekes, hogy a dobozbol olyan kábel jön ki mint a koax, majd rá van forrasztva lentebb 2 sima szál drot, amik ugye bemennek a házba.
Válasz Mf-es? #16254. hozzászólásáraAzt gondolom amíg hidegben izzít addig van csak áram alatt, tuti jó nagy hőt csinál az a rengeteg rézlap karika. Még biztosítékkal is van a rendszer védve és ott van a képen egy egyenirányító dióda is jól ki lehet venni az alsó képen.

Válasz papa maci #16259. hozzászólásáraAnnyit sikerült még kideriteni, hogy már hozzájuk is igy érkezett. De állítólag már nekik se müködött. De pontosan 100%-ra ők sem tudják micsoda.
Válasz GREVEN #16258. hozzászólására
Hoppá elég érdekes mivel ha füstöl akkor ott vagy bibi van, vagy erőlködik. A légtömegméréshez viszont kevés a kanóc ezért a tippem zsákutca nyilván. De a torok melegítés is érdekes mivel műanyagba van ágyazva. De minek melegíteni a levegőt állandóan ha az intercooler lehűti ? Vagy motor feltöltő rezonátor féleség ?
Válasz Ares 826 #16251. hozzászólásáraEgy illető, aki a volt gazdájánál dolgozik azt mondja füstölés gátló, de többet még nem sikerült kideriteni hogy ez hogy avatkozik be.
Válasz Mf-es? #16250. hozzászólásáraGyujtáson is meg járó motornál is világit. Mondjuk meg nem tapogattuk hogy meleg-e.
Üdv
Jd 6410 fékrendszer probléma. 2 körösön jön levegő, 1 körösön semmi.
Hol keresem a hibát.?
Válasz Mf-es? #16254. hozzászólásáraVéletlenül nem a hidegindító gomb működteti,és valóban izzítás?
Válasz Ares 826 #16251. hozzászólásáraLehet,de azt valahogy szabályozni kellene,hogy mikor zárjon rövidre,és meddig.Erre utaló jelet nem írt.
Válasz Ares 826 #16251. hozzászólásáraNa ez már közelebb lehet a valósághoz !
Válasz GREVEN #16249. hozzászólásáraA motor és a váltó nincs közvetlen kapcsolatban. Egy tengely köti össze. A kabin felől a légszűrő alatt van egy műanyag félköríves burkolat. Azt le venni és ott le szedni a tengelyt-a lendkereket. Majd a szimering fedelet.
szimering hátsó..RE520036 (kazettás)
szimering ház tömítés...R520504
Az első szimering cseréhez le kel venni a főtengely rezgés csillapítót. Majd ott a szimering. ( Az egy futó gyűrűs verzió. Vagyis a főtengelyen van egy kopóbetét futógyűrű.Ha van hozzá célszerszám akkor a fedél bontása nélkül megoldható a futógyűrű csere)
A komplett..R32617
A sima szimering...AR49025
Úgy szokás megoldani egy sima szmeringet raktunk be és 1mm-rell beljebb nyomtuk. Így új felületen kopott. Mivel a gyűrű cseréhez a vezérmű fedelet is le kellene bontani. Vagyis úgy kényelmesebb. Akkor oda is végig kellenek a tömítések. Az adagolónál ilyenkor már elszoktuk küldeni egy ellenőrzésre+a porlasztókat is. Így ha kellett nem csak a tömítés volt cserélve. Természetesen le lehet venni a fejszelepet
gumigyűrű..T24210. A cikkszámok infó jellegűek. Azért alvázszám+évjárat azonosítás kell a boltban.
Válasz GREVEN #16247. hozzászólásáraÉn levegő melegítőre gondolok inkább, rövidre zárja a rézkarikákat felmelegszik gyorsan és a hideg motor indításánál segít. Nem akartak bele hidegindítót fújni inkább a levegőt melegítették fel. Csak egy ötlet.

Válasz GREVEN #16247. hozzászólásáraSzerintem,az a sárga karika is utólagos.És valószínű,valamit mér.A dobozon a piros kis lámpa világít?Vagy mikor világít?Lehet,az kigyullad,ha valami értéket mér a sárga hengerről.Azért van ráforrasztva.
Gabona nedvesség mérő elmélet.
Egy tipp.
Válasz papa maci #16248. hozzászólásáraNem beszéltem még vele, de most már nagyon érik a dolog.
Másik kérdés.
Az adagolo tetején, ahogy a fejszelepet lefogja a 2 csavar, alola könnyezik az üzemanyag. Valoszinüleg a tömítések elértek már. Szabad házilag nekifogni vagy inkább adagolosnak kellene elvinni?
Továbbá a főtengelyszimering ugy néz ki hogy szintén taknyol. Cserélhető motor széthuzás nélkül?
Válasz GREVEN #16247. hozzászólására

Időgép ! Ez meg mi ? Na most én is lesek, mivel ilyet még nem láttam. Hol vetted ezt a paripát ? Az előző tulaj mit lép rá ? Még mindíg abba az irányba megyek. Hogy a levegő áramlásával-hőmérsékletével kapcsolatos.
Válasz GREVEN #16245. hozzászólásáraMa jobban körbejártuk kicsit. Fuse feliratu tekerntyü alatt egy biztosíték van. A két szál kábel meg a levegőszürőházban le van forrasztva.

További ötletek?
Válasz GREVEN #16245. hozzászólásáraA kétségek eloszlatása miatt mondom hogy a FUSE felirat azt jelenti: BIZTOSÍTÉK
Válasz papa maci #16244. hozzászólásáraIgen, egy FUSE feliratú potméter van a dobozon.
Nem vettük le a csövet, így nem tudjuk mi van alatta,de lehet meglessük holnap.
Akkor ez tuning vagy fogyasztás csökkentő? Bár ha több kaját enged neki,akkor inkább tuning lesz.
Válasz GREVEN #16242. hozzászólásáraA légszűrőről le veszed a csövet. Alatta egy légtömeg mérőnek kellene lennie. Azzal van (átverve a rendszer). És így tol neki több anyagot. A dobozon nyilván van egy állítható poti. (Gondolat)
Válasz GREVEN #16242. hozzászólásáraValami tuningdoboznak nézem!
Szarvas tulajok valaki találkozott már ilyennel?



Mi a ménykű ez? Utólagos beépítésnek tünik.
A légszürőház végébe megy be két madzag belőle, a többi meg a kábelkötegbe.
Gyujtáson világit a piros lámpa a végén.
JD8300T gépen van a klímacsövekre felkötegelve.
Válasz kukaccsosz #16239. hozzászólásáraTalan nem arra vannak a forumok,hogy megbeszeljunk mindent ami a vilagban tortenik,persze minden mindekinek nem fog tetszeni.
Válasz kukaccsosz #16239. hozzászólásáraNe offoljon,ha nem olvas vissza,hogy mi is volt a tema.
Válasz dr.T #16238. hozzászólásáraEzt most miért????



Válasz Gabika6330 Pr. #16237. hozzászólásáraTe meg ne buzuljal mar korann reggel!
Ez nem a JD-s topic lenne amúgy??



Picit sok itt az off!
Modik ÉBRESZTŐ!
Válasz .Feco. #16234. hozzászólásáraDe en sem mondtam le,nem ertettem minek volt az elozo hozzaszolasod!
Válasz .Feco. #16233. hozzászólásáraaz ih-s topikba beirtam,hogy mik a különbségek konkrétan a t6-maxxumközt.lécci nézz má oda!!
Válasz dr.T #16230. hozzászólásáranem akartalak megbántani, de tényleg nem istenítünk semmit csak azért mert az van, és nem szólunk le mást csak azért mert nekünk nem ilyen van. Erre pont jó példa a rotoros IH. Sem szanbergnek sem nekünk nincs, mégis rettentően tetszik, jó kis összeszedett, robosztus, egyszerű gép. Előbb utóbb veszünk belőle szerintem..
Válasz fexco #16232. hozzászólásáraez egy nagyon hosszú téma, ne itt vesézük ki. röviden annyi, hoyg a TM90-150 közöttiekkel nem sok baj volt, minden más modellel sznte mindneki szenved a környékünkön. Volt itt minden méret 50 és 350 között, de már egyik sincs itt.
Válasz .Feco. #16229. hozzászólásáraüdv!a nh traktorai nagyon gyenge minőségűek,ezalatt mit értesz??konkrétumokat tudnál irni??