Válasz szanberg #25220. hozzászólásáraSzia jók ezek a 8-12 soros nagykombájnok képesek is 1-2 nap alatt a szárítósikat megborítani anyaggal aztán 2-3 napig /patkány rágja a can kábelt/.
Válasz Sk Laci #25226. hozzászólására400 eurót keresnek, rájuk van hagyva. Ősszel ha olyan időben szántanak hogy nem bírnak hozzájuk kimenni, akkor minden szmenában megy 100 liter a földre.
Válasz hashtag #25211. hozzászólásáraPont ez a 480as ismerős beszokott segíteni szétlopott tsz-ve is, első nap szóltak neki valamit csináljon, mert az övébe 270 litert tankoltak, a tszébe meg 620at. Végén rábacznak miatta.
Válasz $HMP$ #25221. hozzászólásáraaz fiftiitázend juró az itt és most mondjuk 300 tonna száraz cucc naponta. az egy fasza gazdaság lehet, ahol 21 nap átlgába ez leszedik nyáron meg ősszel. a szégyen az, hogy lassan repcéből se tudsz ennyit leszedni naponta, kivéve aki klórpirifoszozik.
Válasz szanberg #25220. hozzászólásáraHát én nemtom de 21nap x50000 az eggggyyyy milliooo euroooo értékű magv.
Többit meg bérmunkázza 40000ért orrba szájba
Hova a picsába veszik el a pénz ha egyszer képes egy nagy kombájn betermelni ennyit a placcra?
Válasz $HMP$ #25219. hozzászólásáraIgen, csak nyáron egy hétig, meg ősszel 2 hétig szedi le azt az értéket, előtte utána kötötte pedig rágja a patkány a Can kábeleit...
Amúgy meg nem értem ki veszi az új nagy kombájnokat a csókos támogatás lenyúlók?
Mikor leszed egy nap 50 100000eu értékű árut hova sok a 200 millió?
Alul vannak árazva
Válasz $HMP$ #25216. hozzászólásáraNagy motor jó, ha nagyok a táblák és nagyok az asztalok hozzá.
Tudom, mert a C13 cater motor is a 12 soros kukorica adapterrel fogyasztott nagyon jól, a 8sorossal akármennyire hajtottam utána, nem tudta azt a hektáronkénti értéket elérni. 4 literrel evett többet átlagosan utána. Mert ez az én motorom is 12soros kombájn méretben van.
Válasz szanberg #25215. hozzászólásáraSzerintem jó ez a s7 vonal.
Minek a nagyobb motor semminek....
S670 ugyanez elvileg azt meg nagyon szereti a koma.
Jó a fogyasztás is.
Rotor ala america itt kezdődik a kombájnos élet....
Bagó pénzekért van használtban.
Nincs min gondolkodni.
Max a cr esetleg ....
Többit húzzák a ......
Válasz Sk Laci #25209. hozzászólásáraAkkor a kolléga vagy nagyon jól áll másik lábon, vagy nagyon össze kaparta a nagy lóvét egész élete során, de ha kiszámolod, hogy évi 4 millióért learatnak neki akármikor, akkor ki is jön, hogy 30 esztendő alatt fogja kifizetni a kombájn árát bérmunkára és nem kell egy kumma órát sem keccsolni a gépben...
Válasz termelo #25210. hozzászólásáraTomi kolléga itt meg éppen azt írja, hogy tök jól fogyaszt.
Megjegyzem, ismerek olyat aki S690-el 6sorral arat aztán csodálkozik, hogy sokat eszik. 13.5 liter meg soronként 600loero
Egy ladás lexion biztosan kevesebből elmegy gabonában, de a rotoros hibrid na az nem igen!!!
Válasz hashtag #25211. hozzászólásáraEzekben benne van gyárilag a JD-Link azt nem tudom, hogy lehet átvágni pláne be van kötve a Kitéhez is meg elvileg figyeli az AI
Válasz szanberg #25208. hozzászólásáraNem tudom számít-e itt van 3 új (1-2 éves) rotoros JD, az egyik gépkezelő mondta hogy 1 nap max 30 hektárt vág le és kiürül a tank.
Jelzem Lajos korabeli 360 Mega 20 hektárt szokott vágni, Tucano 25 körül nem tudom a Lexion mennyit vághat 30 fölött?
A legtöbb kombájnos ismerősöm esetében nincs becsülete a rotorosnak feltételezem a szalma végett.
Válasz szanberg #25208. hozzászólására500 ha körül vagytok, ha jól emlékszem.
Nem tudom mibe kerül az S 770, de talan egy hónapja az ismerősöm alig 100 ha-jával bevállalt egy tiszta új NH 8.80 /remélem jól írtam a modelt, de a NH legnagyobb ládás kombájnját vette meg.
Egyébként most az új nagyobb ládások is nagyon bitangok már, nagyok a cséplő átmérők, átfogási szögek, van hozzá lóerő és puttony.
Egy új T670 (nem tudom mi az új széria megnevezése) ott körül tudhat mint az S770, de egy Lexion 6700-6800 is kb.
Annyi, hogy ha nem orrnehéz a vetés szerkezet, hanem inkább több az őszi munka, akkor a rotor mindig iparibb lesz, ezért is nézem ezt a kategóriát.
Persze mindenből a nagyobb a jobb, de a területi tagoltságok miatt 8sortól nem kell nagyobb adapter mert csak kínlódás a kocsizás vonulás. Így olyan kell ami a 12sort el vinné normálisan, de a 8-al játszik igazán. Vele szemben nyáron a 7.6m gabona asztal neki. Napraforgó adapter mehet 12 soros az nem nehéz cséplés. Na erre az egyik legjobb megoldás az S770 vagy új nevén S7.700 vagy hogy is van írva.
A gond már csak az, hogy a mi féle közép üzemünk nem bírja kitermelni, megvenni. Huncut időben meg majdnem kevés a teljesítmény, mikor két nap alatt kell megváltani a világot, mert állandóan esik aratáskor mondjuk....
100millió lenne a reális ára, nem 170. Plussz 30 egy új csukós 8-as kukorica adapter még hozzá...
Válasz szanberg #25205. hozzászólásáraLehet. 2 dobos nyuszival láttam egy táblában, 3z sokkal szebben dolgozott ott, tálcás asztallal. De lehet beállítás problémák voltak a nyuszinál. Viszont szomszéd méhlegelőnek kinéző búzáját, letudta vágni, én meg csak tátott szájjal figyeltem.
Válasz szanberg #25203. hozzászólásáraAkkor lehet igazad van. Én itt nyáriban nézem mit tud gyomos szarban is, azt semmi más nem tudja.Sőt napra és szójában sem hiszem.
Válasz mtz1221 #25200. hozzászólásáraHát a 480-ast inkább hagyjuk
Egy új 7500-7600 jó lenne viszont!
De nálunk sokkal több az őszi aratás, szerintem a szimpla rotoros jobban ide való, mint a hibrid rendszerek.
Válasz hashtag #25196. hozzászólásáraMi volt a gond az Alliance gumikkal?
Mondjuk nekem a BKT se jött be. 17 gumiból 13 elment /szétmentek az oldalaik - szétnyíltak/.
Válasz Sk Laci #25194. hozzászólásáraLátod ez épp olyan, hogy kinek mi jön be.
A 20 évvel ezelőtti mitassal rossz tapasztalatod volt, bàr lehet mára teljesen más a gyártás, mégsem veszed. Nekem alliance gumiból volt kétféle gépen, ami után azt mondtam hogy többet az életben nem jön be olyan márka az udvarra, tehát kinek mi.
Válasz mtz1221 #25191. hozzászólásáraHozzám jártak 570, 580, és az újabb 770 /ha jól emlékszem a számozásra, de rotoros az biztos, 10,5 m körüli asztalla van/.
Válasz termelo #25187. hozzászólásáraMitasban nem bízok. Nem tudom mára milyen a minüségük, de 2004 ben legyártott gumik /ezekkel jött a Zetor Forterra a gyárból/ 1 éven belül minden körömnél megrepedezett az oldalán. Nagyon csunyán nézett ki. De nem ismerték el gyártási hibának, mert a vásznak nem voltak megrepedve. Sajnos a rendőrök nézete nem mindig egyezett a gumiforgalmazó nézetével.
Válasz mtz1221 #25186. hozzászólásáraÉn 1.2 bár-on hajtom az MTZ-t és az egyik JD-t de semmi bajuk. Az ikerkerékbe meg 1 bár van a gyártói ajánlás miatt.
Mondjuk nem bóvli gumik, Michelin, Continental(Mitas)
Válasz hashtag #25184. hozzászólásáraQurva ruszki radiál volt. Utána török diagonál lett, ez bírja rendes órával 1.4-en is, mint az új pedig üzemórára 1.5x annyi van benne, mint amik szét mentek.
Válasz mtz1221 #25183. hozzászólásáraDiagonál volt? Szemre is lapos volt már? Mtzre is mehet szerintem radial 85 ös gumi, ha befér, aztàn 1,6-on elmegy sokezer órát, és a derék is megmarad.
Válasz hashtag #25182. hozzászólásáraMeg repedezett 22 helyen az oldalfala a gruber alatt a hosszú úton. 1 évre rá meg szétnyílt. 2 helyen is. Az is hozzátartozik az igazsághoz hogy csak piaci órám volt akkor, lehet nem is 1.4 volt l.
Válasz Sk Laci #25177. hozzászólásáraFújd fel 2.5-3 bárra, a guminak azzal csinálod a legjobbat, ha nem akarod hogy szétmennyen az oldalfalnál. Én mtznél elintéztem 2 nap alatt a pár éves hátsókat, mert műtét után 1.4en hajtottam őket.
25279 hozzászólás
Válasz szanberg #25220. hozzászólásáraSzia jók ezek a 8-12 soros nagykombájnok képesek is 1-2 nap alatt a szárítósikat megborítani anyaggal aztán 2-3 napig /patkány rágja a can kábelt/.
Válasz mtz1221 #25227. hozzászólásáraDe itt lop az igazgató is, csak ő nagyban.
Válasz Sk Laci #25226. hozzászólására400 eurót keresnek, rájuk van hagyva. Ősszel ha olyan időben szántanak hogy nem bírnak hozzájuk kimenni, akkor minden szmenában megy 100 liter a földre.


Válasz mtz1221 #25225. hozzászólásáraHúúú, nem is viszik túlzásba a diesel biznist
Válasz hashtag #25211. hozzászólásáraPont ez a 480as ismerős beszokott segíteni szétlopott tsz-ve is, első nap szóltak neki valamit csináljon, mert az övébe 270 litert tankoltak, a tszébe meg 620at. Végén rábacznak miatta.
Válasz szanberg #25222. hozzászólásáraHudejo lenne ha a nyakunkon lenne annyi ugrálnánk bele mint dagobert ...
Válasz $HMP$ #25221. hozzászólásáraaz fiftiitázend juró az itt és most mondjuk 300 tonna száraz cucc naponta. az egy fasza gazdaság lehet, ahol 21 nap átlgába ez leszedik nyáron meg ősszel. a szégyen az, hogy lassan repcéből se tudsz ennyit leszedni naponta, kivéve aki klórpirifoszozik.
Válasz $HMP$ #25221. hozzászólásáraAnnyi, hogy kell hozzá egy millió júrónyi gabona...
Neked van?
Válasz szanberg #25220. hozzászólásáraHát én nemtom de 21nap x50000 az eggggyyyy milliooo euroooo értékű magv.
Többit meg bérmunkázza 40000ért orrba szájba
Hova a picsába veszik el a pénz ha egyszer képes egy nagy kombájn betermelni ennyit a placcra?
Válasz $HMP$ #25219. hozzászólásáraIgen, csak nyáron egy hétig, meg ősszel 2 hétig szedi le azt az értéket, előtte utána kötötte pedig rágja a patkány a Can kábeleit...
Amúgy meg nem értem ki veszi az új nagy kombájnokat a csókos támogatás lenyúlók?

Mikor leszed egy nap 50 100000eu értékű árut hova sok a 200 millió?
Alul vannak árazva
Válasz $HMP$ #25216. hozzászólásáraNagy motor jó, ha nagyok a táblák és nagyok az asztalok hozzá.
Tudom, mert a C13 cater motor is a 12 soros kukorica adapterrel fogyasztott nagyon jól, a 8sorossal akármennyire hajtottam utána, nem tudta azt a hektáronkénti értéket elérni. 4 literrel evett többet átlagosan utána. Mert ez az én motorom is 12soros kombájn méretben van.
Egyébként szerintem a Cr nyuszi az egyik legjobb rotor rendszer, viszont a minőségében már nincsen annyira bizodalmam...mármint a márkának.
Válasz szanberg #25215. hozzászólásáraSzerintem jó ez a s7 vonal.
Minek a nagyobb motor semminek....
S670 ugyanez elvileg azt meg nagyon szereti a koma.
Jó a fogyasztás is.
Rotor ala america itt kezdődik a kombájnos élet....
Bagó pénzekért van használtban.
Nincs min gondolkodni.
Max a cr esetleg ....
Többit húzzák a ......
Válasz Sk Laci #25209. hozzászólásáraAkkor a kolléga vagy nagyon jól áll másik lábon, vagy nagyon össze kaparta a nagy lóvét egész élete során, de ha kiszámolod, hogy évi 4 millióért learatnak neki akármikor, akkor ki is jön, hogy 30 esztendő alatt fogja kifizetni a kombájn árát bérmunkára és nem kell egy kumma órát sem keccsolni a gépben...
Válasz termelo #25210. hozzászólásáraTomi kolléga itt meg éppen azt írja, hogy tök jól fogyaszt.
Megjegyzem, ismerek olyat aki S690-el 6sorral arat aztán csodálkozik, hogy sokat eszik. 13.5 liter meg soronként 600loero
Egy ladás lexion biztosan kevesebből elmegy gabonában, de a rotoros hibrid na az nem igen!!!
Válasz termelo #25212. hozzászólásáraEnnyi telemetria birtokàban minden bizonnyal tudják is, hogy mi a válasz a rejtélyre.
Válasz hashtag #25211. hozzászólásáraEzekben benne van gyárilag a JD-Link azt nem tudom, hogy lehet átvágni pláne be van kötve a Kitéhez is meg elvileg figyeli az AI
Válasz termelo #25210. hozzászólásáraLehet lajos korabeli napszítta műanyagkannàban köt ki egyrésze
Válasz szanberg #25208. hozzászólásáraNem tudom számít-e itt van 3 új (1-2 éves) rotoros JD, az egyik gépkezelő mondta hogy 1 nap max 30 hektárt vág le és kiürül a tank.
Jelzem Lajos korabeli 360 Mega 20 hektárt szokott vágni, Tucano 25 körül nem tudom a Lexion mennyit vághat 30 fölött?
A legtöbb kombájnos ismerősöm esetében nincs becsülete a rotorosnak feltételezem a szalma végett.
Válasz szanberg #25208. hozzászólására500 ha körül vagytok, ha jól emlékszem.
Nem tudom mibe kerül az S 770, de talan egy hónapja az ismerősöm alig 100 ha-jával bevállalt egy tiszta új NH 8.80 /remélem jól írtam a modelt, de a NH legnagyobb ládás kombájnját vette meg.
Egyébként most az új nagyobb ládások is nagyon bitangok már, nagyok a cséplő átmérők, átfogási szögek, van hozzá lóerő és puttony.

Egy új T670 (nem tudom mi az új széria megnevezése) ott körül tudhat mint az S770, de egy Lexion 6700-6800 is kb.
Annyi, hogy ha nem orrnehéz a vetés szerkezet, hanem inkább több az őszi munka, akkor a rotor mindig iparibb lesz, ezért is nézem ezt a kategóriát.
Persze mindenből a nagyobb a jobb, de a területi tagoltságok miatt 8sortól nem kell nagyobb adapter mert csak kínlódás a kocsizás vonulás. Így olyan kell ami a 12sort el vinné normálisan, de a 8-al játszik igazán. Vele szemben nyáron a 7.6m gabona asztal neki. Napraforgó adapter mehet 12 soros az nem nehéz cséplés. Na erre az egyik legjobb megoldás az S770 vagy új nevén S7.700 vagy hogy is van írva.
A gond már csak az, hogy a mi féle közép üzemünk nem bírja kitermelni, megvenni. Huncut időben meg majdnem kevés a teljesítmény, mikor két nap alatt kell megváltani a világot, mert állandóan esik aratáskor mondjuk....
100millió lenne a reális ára, nem 170. Plussz 30 egy új csukós 8-as kukorica adapter még hozzá...
Válasz mtz1221 #25206. hozzászólásáraTeljesen más kategóriákat írsz most, ezek már más kávéház!!!
Válasz szanberg #25205. hozzászólásáraLehet. 2 dobos nyuszival láttam egy táblában, 3z sokkal szebben dolgozott ott, tálcás asztallal. De lehet beállítás problémák voltak a nyuszinál. Viszont szomszéd méhlegelőnek kinéző búzáját, letudta vágni, én meg csak tátott szájjal figyeltem.
Válasz mtz1221 #25204. hozzászólásáraSzerintem azért ez nem így van, napraforgóban meg kifejezetten törekesen dolgoztak a hibrid kombájnok mindigis.
Válasz szanberg #25203. hozzászólásáraAkkor lehet igazad van. Én itt nyáriban nézem mit tud gyomos szarban is, azt semmi más nem tudja.Sőt napra és szójában sem hiszem.
Válasz mtz1221 #25200. hozzászólásáraHát a 480-ast inkább hagyjuk
Egy új 7500-7600 jó lenne viszont!
De nálunk sokkal több az őszi aratás, szerintem a szimpla rotoros jobban ide való, mint a hibrid rendszerek.
Válasz hashtag #25201. hozzászólásáraAz újabbak úgysem a vacak V6al jönnek tán ? Azon kívül a régiben hiba nincs.
Válasz mtz1221 #25200. hozzászólásáraPont azért?
Válasz szanberg #25192. hozzászólásáraAkkor miért nem abból keresel újabbat/újat, ha ismered ?
Válasz hashtag #25196. hozzászólásáraMegint igazad van
Válasz Sk Laci #25193. hozzászólásáraEzt írtam:
Continental(Mitas)
A magyarázat hozzá:
http://www.terrakondi.hu/hirek/continental-%C3%BAj-n%C3%A9ven-mitas
Válasz hashtag #25196. hozzászólásáraMi volt a gond az Alliance gumikkal?
Mondjuk nekem a BKT se jött be. 17 gumiból 13 elment /szétmentek az oldalaik - szétnyíltak/.
Válasz Sk Laci #25194. hozzászólásáraLátod ez épp olyan, hogy kinek mi jön be.
A 20 évvel ezelőtti mitassal rossz tapasztalatod volt, bàr lehet mára teljesen más a gyártás, mégsem veszed. Nekem alliance gumiból volt kétféle gépen, ami után azt mondtam hogy többet az életben nem jön be olyan márka az udvarra, tehát kinek mi.
Válasz mtz1221 #25191. hozzászólásáraHozzám jártak 570, 580, és az újabb 770 /ha jól emlékszem a számozásra, de rotoros az biztos, 10,5 m körüli asztalla van/.
Válasz Sk Laci #25193. hozzászólásáraOlcsóbb gumikból eddig az Aliance márka nyerte el a tetszésem.
Válasz termelo #25187. hozzászólásáraMitasban nem bízok. Nem tudom mára milyen a minüségük, de 2004 ben legyártott gumik /ezekkel jött a Zetor Forterra a gyárból/ 1 éven belül minden körömnél megrepedezett az oldalán. Nagyon csunyán nézett ki. De nem ismerték el gyártási hibának, mert a vásznak nem voltak megrepedve. Sajnos a rendőrök nézete nem mindig egyezett a gumiforgalmazó nézetével.
Válasz mtz1221 #25191. hozzászólásáraVan egyik cimboráméknak 480.
Válasz szanberg #25189. hozzászólására480as lexiont láttál már dolgozni, vagy újabbat belőle ?
Válasz szanberg #25189. hozzászólásáraNem. Soha nem volt már márkájú kombájnunk, így csak ebben gondolkodtunk.
Válasz RkTomi #25174. hozzászólásáraVásárlás előtt a 770-est mással hasonlítottátok össze esetleg?
Cr nyuszi vagy egyéb masínákkal
Válasz termelo #25187. hozzászólásáraAkkor itt a gond, nem keletit kéne venni.
Válasz mtz1221 #25186. hozzászólásáraÉn 1.2 bár-on hajtom az MTZ-t és az egyik JD-t de semmi bajuk. Az ikerkerékbe meg 1 bár van a gyártói ajánlás miatt.
Mondjuk nem bóvli gumik, Michelin, Continental(Mitas)
Válasz mtz1221 #25185. hozzászólásáraJa és ezen 23 borda van, a ruszkin meg 21 volt, kényelmesebb ez, mint a ruszki radiál volt.
Válasz hashtag #25184. hozzászólásáraQurva ruszki radiál volt. Utána török diagonál lett, ez bírja rendes órával 1.4-en is, mint az új pedig üzemórára 1.5x annyi van benne, mint amik szét mentek.
Válasz mtz1221 #25183. hozzászólásáraDiagonál volt? Szemre is lapos volt már? Mtzre is mehet szerintem radial 85 ös gumi, ha befér, aztàn 1,6-on elmegy sokezer órát, és a derék is megmarad.
Válasz hashtag #25182. hozzászólásáraMeg repedezett 22 helyen az oldalfala a gruber alatt a hosszú úton. 1 évre rá meg szétnyílt. 2 helyen is. Az is hozzátartozik az igazsághoz hogy csak piaci órám volt akkor, lehet nem is 1.4 volt l.
Válasz mtz1221 #25180. hozzászólására2 nap alatt mi tudott tönkremenni rajta?
Válasz Sk Laci #25175. hozzászólásáraEzt én sem értem
Hátha meg írja a kolléga.
Válasz Sk Laci #25177. hozzászólásáraFújd fel 2.5-3 bárra, a guminak azzal csinálod a legjobbat, ha nem akarod hogy szétmennyen az oldalfalnál. Én mtznél elintéztem 2 nap alatt a pár éves hátsókat, mert műtét után 1.4en hajtottam őket.