Válasz hashtag #25184. hozzászólásáraQurva ruszki radiál volt. Utána török diagonál lett, ez bírja rendes órával 1.4-en is, mint az új pedig üzemórára 1.5x annyi van benne, mint amik szét mentek.
Válasz mtz1221 #25183. hozzászólásáraDiagonál volt? Szemre is lapos volt már? Mtzre is mehet szerintem radial 85 ös gumi, ha befér, aztàn 1,6-on elmegy sokezer órát, és a derék is megmarad.
Válasz hashtag #25182. hozzászólásáraMeg repedezett 22 helyen az oldalfala a gruber alatt a hosszú úton. 1 évre rá meg szétnyílt. 2 helyen is. Az is hozzátartozik az igazsághoz hogy csak piaci órám volt akkor, lehet nem is 1.4 volt l.
Válasz Sk Laci #25177. hozzászólásáraFújd fel 2.5-3 bárra, a guminak azzal csinálod a legjobbat, ha nem akarod hogy szétmennyen az oldalfalnál. Én mtznél elintéztem 2 nap alatt a pár éves hátsókat, mert műtét után 1.4en hajtottam őket.
Válasz Sk Laci #25177. hozzászólásáraA gumi gyártók logikáját akartam csak bemutatni.
Arra azért figyelni kell, hogy hiába egyforma számozású a két gumi azonos nyomáson eltérhet a terhelési és sebesség indexük is ez gyártónként változik.
A Petlas Agroper TA130 például
https://www.petlas.com/en/agr-detail/ta130-agroper/
Válasz _NB_ #25176. hozzászólásáraKöszönöm, a táblázat sokat segít.
Elöl 650/75R32 gumik 172 teherbírással, az egyik török petlas /újszerü/ a másik Firestone /látni rajta az éveket/.
Hátul 500/70R24 Goodyear mindkettő. A terhelhetőségre nem emlékszem.
Úton olyan 25 km/o sebesség körül mehet, de csak üres tartályal járok.
Kb 5 tonna búza fér a tartályba, de itt a sebesség max 10 km/ó.
Ha nem kell, akkor új gumikat nem nagyon szeretnék venni, mert csak 1 hetet megy évente a kombájn.
Általánosságban a guminak van egy maximális terhelhetősége amihez kapcsolódik egy sebesség index és egy nyomás érték.
Ezek a három érték összekapcsolódik függnek egymástól.
Ha alacsonyabb a nyomás akkor kisebb a terhelhetőség, de ez még függ, hogy milyen sebességgel akarsz menni, mert minél nagyobb a sebesség annál kisebb a terhelhetőség.
pl vegyük a 800-as gumit
1,6 báron ha elég a 20km/h, akkor 6705kg az első tengelyen max 13410kg
ha kimész közútra 40km/h-val, akkor már csak 5450kg az első tengelyen max 10900kg
Ha nagyobb a nyomás nagyobba terhelhetőség és a sebesség is.
3,2 báron ha elég a 20km/h, akkor 9225kg az első tengelyen max 18450kg
ha kimész közútra 40km/h-val, akkor már csak 7500kg az első tengelyen max 15000kg
csakhogy ilyen nagy nyomás mellett a talajra is nagy nyomás hat, erre van nekik a VF gumi ami alacsony nyomáson is elbírja a nagy súlyt korlátozott ideig.
Válasz szanberg #25173. hozzászólásáraBiztosan, volt már ilyen, de semmi vészes, ami nem volt javítható pár óra alatt. Inkább előre cseréljük amiről látszik, hogy megadni készül magát, nehogy szezonban legyen állás. Az összes régi szíjat eltesszük, tartaléknak. A rostarázó szíj volt cserélve 3x a sár miatt de ezt nyomtávszélesítővel megoldottuk, nem a gép hibája. Most a szecskázó hajtó dupla szíjból hiányoznak darabok, de már a polcon van. A KITE most a téli átvizsgálásban a tisztamagfelhordó kanalasláncot írta fel cserére, de majd szezon előtt megnézzük. Az asztalhajtást indító mágneskuplung szórakozott még párszor, mondjuk a T660-ason is de tavaly cserélve lett.
A hidromotoros kaszákkal ha traktor hajtja lassan mennek, a gyári hidromotorost meg kardán hajtja de van rajta 2x-3x akkora szivattyú mint a traktoron.
Még mindig a legolcsóbb és legstabilabb egy utólagos frontkardán telepítés.
Én ezeket elengedtem és vettem egy 4.40-es függesztett kaszát...
Vontatottba 5 méteres a legnagyobb használt elérhető áron de annyi alkatrész van benne ami tönkre mehet, hogy kiszerettem belőle.
Válasz Mézga #25167. hozzászólásáraAz enyémben egy ezres van most.
Kétszer szívtunk vetés közben, idén meg 3 éve. Mindkétszer a 6120R volt a bűnös, szoftverfrissítés után megjavult a vetőgép...
Válasz mtz1221 #25165. hozzászólásáraEzt mondta a gumis is, de a gépkönyv meg 1.5 ír ezért lett 2., 10 éve van nálam(5-6 éves gumik voltak mikor vettem) és eddig bírja.
Válasz JD 4630 #25163. hozzászólásáraAmiben előre néz a pilóta, olyannal is kitaposnak évente 1-2 villanyoszlopot, ezzel egy álom lenne De nekem mindegy, úgy is dolgozhatnak vele természetesen.
Válasz hashtag #25162. hozzászólásáraOlvasd el a koncepciót, a dülőzést kell lenyomna a gépésznek a többit intézi a gép, ezért írtam, hogy függ a terület méretétől stb...
Válasz JD 4630 #25161. hozzászólásáraSzerintema 8R ben nem tudod hátrafordítani. És itt nem lépésben kell menni, hanem jó tempóval. Forogjad kifelé a csúcsokat 16-tal, kitekeredett nyakkal, bemész egy kátyúba ráesel a kormányra
Válasz hashtag #25160. hozzászólásáraNem új dolog tolatva dolgozni, a 80-as években volt répabetakarító és silózó is amivel tolatva kellett dolgozni, ha az ülés megfordítható úgy azért könnyebb.
Válasz .Fecó. #25153. hozzászólására1. verzió, de függ attól mennyi területen és, hogy sajáton-e, ha sok az idegen terület és a bérmeló esetleg kisebb darabok, akkor viszont 2. opció.
Válasz .Fecó. #25154. hozzászólásáraJD topikban kérdeztem meg, mert JD sok van eladva. Nekem Case van, 7,3 m-es asztallal. Case nagyon kevés embernek van, viszont gumiméret 650 - 800 sok van különböző kombájnokon, súlyban kb a kombájnok 15 tonna +-2T lehet.
Sajnos se gépkönyvem, se a kombájnon nincsen sehol se ráírva mennyire kellene a gumikat nyomatnom.
Válasz .Fecó. #25153. hozzászólásáraIgazából mindegyik vállalható megoldás, de gondolom a gps-tolatáshoz kevesebb energiát kell belefektetned, mint még egy hidromotoros hajtást kiépíteni.
Adott egy John Deere 8R-es traktor, egy Claas Disco 8550-es hátsó kasza és egy Claas Disco 3200 FC frontkasza. A traktoron van gyári mellső függesztő de nincs TLT kihajtás. Ki hogy oldaná meg?
1. összekapcsolni a hármas kaszát és tolatni egész nap. (GPS-el igazából egyszer kellene körbemenni aztán menne magának.
2. Előre felvenni a frontot, hátra a hátsót és meghajtatni pl. hidromotorral a frontkaszát.
Sziasztok!
Kombájnon az első kerékbe ki mennyi nyomást fúj bele aratáskor?
Nekem 650/75R32 gumik vannak, de lehet más méretünél is, csak kérlek írjátok oda a nyomáshoz a gumi méretét is.
Lehet más tipusú kombáj is, nem csak JD.
Köszönöm.
Válasz Schlepper #25149. hozzászólásáraBocsánatot kérek, én amikor még a hannoveri bemutatása előtt kifizettem 2019 őszén nettó 14,5-be, akkor egy használt vader volt annyi.
Válasz Mézga #25147. hozzászólásáraMeg, főleg ha lecserélnék a műtrágyatartály kézzel feltekerős ponyva megoldását legalább a műtrágyaszóróik keretes cuccára...
Nem rosszabb, mint egy Tempo, csak olcsóbb!
Válasz szanberg #25145. hozzászólásáraAz szép pénz. 2018 novemberében írtuk alá a szerződét 19 tavaszán kaptuk meg. 95,7 M Ft volt.
Nem prodrive-os a gép.
Válasz RkTomi #25144. hozzászólásáraIgen, az nagyon korrekt!
Prodrive-os egyébként?
Sajnos annyi baja van csupán, hogy az akciós 168 milliós vételárát nem bírja learatni, mire megtenné, régen le lesz gatyásodva...
Ha valódi nettó 50százalékos gép támogatás lenne és a kereskedő nem adná ugyanakkor 170-től többért, akkor lenne üzletileg megalapozott a vásárlása. Csakhát még ez az új precíziós -kombájn léptékben semmi- támogatás sincsen, és ha lenne is, rögtön 200+ Milla lenne ismét az ára neki....
Válasz szanberg #25142. hozzászólásáraÍgy igaz erős, masszív gép. Aki még nem használt rotoros kombájnt az nem tudja hogy mit veszít ha számít a teljesítmény és a tisztaság. Holnap megírom a fogyasztást.
Válasz RkTomi #25141. hozzászólásáraAzok a kibaxott jd felnik kritikán aluliak, mindenhol törnek az S-kombájnok alatt.
A szecskázó hajtóművében szokott még olyan lenni, hogy egy léptető villa megkopik és elhajlik, aztán ledarálja a kapcsoló körmöket. De ezek szerint nem volt ezzel még bajotok.
Úgy általánosságban kérdeztem, mint üzemeltető mik a tapasztalatok, de akkor jó, strapabíró a vas.
Válasz szanberg #25140. hozzászólásáraMost lesz a hatodik szezonja 2400 motor 1606 cséplő óra, 4WD. 25 lábas gabona asztal, 8 soros NAS, 8 soros Cornado adapter. Teljesítményben és minőségben is felül múlja az eddig általunk használt kombájnokat Z, WTS, W, T széria. A legnagyobb gondunk eddig a hátsó rozsdásodása volt, a gyári felniken elreped a hegesztés és kész a "defekt". Minden éven csak szívtunk velük már a második évben megjelent ez a gond, a KITE felteszi a kezét vegyél újat erősítettet. Veszünk de nem tőlük. A szecskázó hajtóműnél volt egy két kisebb olajfolyás. Gyárilag túl közel van az első kerék a vázhoz 4 rostarázó szíj bánta ha sárban kellett dolgozni. Aztán esztergáltattunk 100 mm-es nyomtávszélesítőket és a gond megoldódott. 2 ember 1- 1 1/2 óra alatt átszereli az őszi betakarításra rotorkosár csere stb. Szeretjük nagyon , a 4 WD-vel verhetetlen még nem hagytunk kint semmit akármilyen dágvány volt. De inkább kérdezz. A fogyasztását majd holnap az irodából megírom ott vannyak az adatok.
Válasz Dávid94 #25135. hozzászólásáraSzia. Sikerült?
Ma én is ott szivárgásra lettem figyelmes mert a szelepet 2 napja cseréltem. Ami volt a csomagban az nagyobb volt ezért a régit kivettem és újra lágyítottam, majd FORDÍTVA visszaraktam. Láss csodát működik!
Üdv.
Valaki tudja esetleg, hogy létezik-e utángyártott LED-es lámpa a a 8x30-as JD-k főfényszórójához (A), illetve az orrán lévő 4 munkalámpához (B), valamint létezik-e költséghatékony normális alternatíva szélességjelzőre (C)?
25235 hozzászólás
Válasz hashtag #25184. hozzászólásáraQurva ruszki radiál volt. Utána török diagonál lett, ez bírja rendes órával 1.4-en is, mint az új pedig üzemórára 1.5x annyi van benne, mint amik szét mentek.
Válasz mtz1221 #25183. hozzászólásáraDiagonál volt? Szemre is lapos volt már? Mtzre is mehet szerintem radial 85 ös gumi, ha befér, aztàn 1,6-on elmegy sokezer órát, és a derék is megmarad.
Válasz hashtag #25182. hozzászólásáraMeg repedezett 22 helyen az oldalfala a gruber alatt a hosszú úton. 1 évre rá meg szétnyílt. 2 helyen is. Az is hozzátartozik az igazsághoz hogy csak piaci órám volt akkor, lehet nem is 1.4 volt l.
Válasz mtz1221 #25180. hozzászólására2 nap alatt mi tudott tönkremenni rajta?
Válasz Sk Laci #25175. hozzászólásáraEzt én sem értem
Hátha meg írja a kolléga.
Válasz Sk Laci #25177. hozzászólásáraFújd fel 2.5-3 bárra, a guminak azzal csinálod a legjobbat, ha nem akarod hogy szétmennyen az oldalfalnál. Én mtznél elintéztem 2 nap alatt a pár éves hátsókat, mert műtét után 1.4en hajtottam őket.
Válasz Sk Laci #25175. hozzászólására
Válasz Sk Laci #25177. hozzászólásáraA gumi gyártók logikáját akartam csak bemutatni.

Arra azért figyelni kell, hogy hiába egyforma számozású a két gumi azonos nyomáson eltérhet a terhelési és sebesség indexük is ez gyártónként változik.
A Petlas Agroper TA130 például
https://www.petlas.com/en/agr-detail/ta130-agroper/
Válasz _NB_ #25176. hozzászólásáraKöszönöm, a táblázat sokat segít.
Elöl 650/75R32 gumik 172 teherbírással, az egyik török petlas /újszerü/ a másik Firestone /látni rajta az éveket/.
Hátul 500/70R24 Goodyear mindkettő. A terhelhetőségre nem emlékszem.
Úton olyan 25 km/o sebesség körül mehet, de csak üres tartályal járok.
Kb 5 tonna búza fér a tartályba, de itt a sebesség max 10 km/ó.
Ha nem kell, akkor új gumikat nem nagyon szeretnék venni, mert csak 1 hetet megy évente a kombájn.
Válasz Sk Laci #25156. hozzászólásáraA gumi pontos típusát ha megkeresed a neten a gyártó honlapján ott leszoktál írni merre az annyi.

Általánosságban a guminak van egy maximális terhelhetősége amihez kapcsolódik egy sebesség index és egy nyomás érték.
Ezek a három érték összekapcsolódik függnek egymástól.
Ha alacsonyabb a nyomás akkor kisebb a terhelhetőség, de ez még függ, hogy milyen sebességgel akarsz menni, mert minél nagyobb a sebesség annál kisebb a terhelhetőség.
pl A mezőgazdasági Continental gumik adatai
https://www.continental-tires.com/content/dam/conti-tires-cms/continental/b2b/agriculture/Continental__AG__Databook__A4__EN.pdf
pl vegyük a 800-as gumit
1,6 báron ha elég a 20km/h, akkor 6705kg az első tengelyen max 13410kg
ha kimész közútra 40km/h-val, akkor már csak 5450kg az első tengelyen max 10900kg
Ha nagyobb a nyomás nagyobba terhelhetőség és a sebesség is.
3,2 báron ha elég a 20km/h, akkor 9225kg az első tengelyen max 18450kg
ha kimész közútra 40km/h-val, akkor már csak 7500kg az első tengelyen max 15000kg
csakhogy ilyen nagy nyomás mellett a talajra is nagy nyomás hat, erre van nekik a VF gumi ami alacsony nyomáson is elbírja a nagy súlyt korlátozott ideig.
Válasz Gazda12 #25159. hozzászólásáraMiért "táncoltok" visszafelé???
Van rá valami ok?
Válasz szanberg #25173. hozzászólásáraBiztosan, volt már ilyen, de semmi vészes, ami nem volt javítható pár óra alatt. Inkább előre cseréljük amiről látszik, hogy megadni készül magát, nehogy szezonban legyen állás. Az összes régi szíjat eltesszük, tartaléknak. A rostarázó szíj volt cserélve 3x a sár miatt de ezt nyomtávszélesítővel megoldottuk, nem a gép hibája. Most a szecskázó hajtó dupla szíjból hiányoznak darabok, de már a polcon van. A KITE most a téli átvizsgálásban a tisztamagfelhordó kanalasláncot írta fel cserére, de majd szezon előtt megnézzük. Az asztalhajtást indító mágneskuplung szórakozott még párszor, mondjuk a T660-ason is de tavaly cserélve lett.
Válasz RkTomi #25172. hozzászólásáraS770-en szíjak csapágyak mentek már ki?
Válasz Gyula., #25171. hozzászólására18 szezont lehúztunk WTS-el semmi gond sem volt a vázzal.
Válasz Gazda12 #25159. hozzászólásáraWts-nek reped a vàza és vetőgép a Lexihez képpest búzàban.
És a motor is nagyobb a Lexiben.
Válasz .Fecó. #25136. hozzászólásáraLámpák helyett nézd meg az emag-on a led-es h3, h4, h7 stb. izzókat.

2-300% fényerő off-road használatra
Kitartóan kell sajna keresni de megéri, főleg a 360 fokos ledek érdekesek.
Ilyen 5000 ft/pár a jó ár
Válasz .Fecó. #25153. hozzászólásáraÉn már próbáltam hátrafelé menni de az nem az amit megszoktál, engedd el.
A hidromotor is nehéz ügy, nagyon.
A hidromotoros kaszákkal ha traktor hajtja lassan mennek, a gyári hidromotorost meg kardán hajtja de van rajta 2x-3x akkora szivattyú mint a traktoron.
Még mindig a legolcsóbb és legstabilabb egy utólagos frontkardán telepítés.
Én ezeket elengedtem és vettem egy 4.40-es függesztett kaszát...
Vontatottba 5 méteres a legnagyobb használt elérhető áron de annyi alkatrész van benne ami tönkre mehet, hogy kiszerettem belőle.
Válasz Mézga #25167. hozzászólásáraAz enyémben egy ezres van most.
Kétszer szívtunk vetés közben, idén meg 3 éve. Mindkétszer a 6120R volt a bűnös, szoftverfrissítés után megjavult a vetőgép...
Válasz Georgosz #25148. hozzászólásáraÚjban a tempo olcsóbb, de használtban a precea. Kínáltak egy 900 hekiset 15ért
Válasz mtz1221 #25165. hozzászólásáraEzt mondta a gumis is, de a gépkönyv meg 1.5 ír ezért lett 2., 10 éve van nálam(5-6 éves gumik voltak mikor vettem) és eddig bírja.
Válasz JD 4630 #25158. hozzászólásáraItt ezt a méretet 2.5- 3 bárra fujják.
Válasz JD 4630 #25163. hozzászólásáraAmiben előre néz a pilóta, olyannal is kitaposnak évente 1-2 villanyoszlopot, ezzel egy álom lenne
De nekem mindegy, úgy is dolgozhatnak vele természetesen.
Válasz hashtag #25162. hozzászólásáraOlvasd el a koncepciót, a dülőzést kell lenyomna a gépésznek a többit intézi a gép, ezért írtam, hogy függ a terület méretétől stb...
Válasz JD 4630 #25161. hozzászólásáraSzerintema 8R ben nem tudod hátrafordítani. És itt nem lépésben kell menni, hanem jó tempóval. Forogjad kifelé a csúcsokat 16-tal, kitekeredett nyakkal, bemész egy kátyúba ráesel a kormányra
Válasz hashtag #25160. hozzászólásáraNem új dolog tolatva dolgozni, a 80-as években volt répabetakarító és silózó is amivel tolatva kellett dolgozni, ha az ülés megfordítható úgy azért könnyebb.
Válasz .Fecó. #25153. hozzászólásáraInkàbb a második, tolatva dolgozni nemtudom hogy ki akarna egésznap
Wts 9640hez tanácsok? Lexionról ülök át,jöhet hideg,meleg!(Lexit imádtam)
Válasz Sk Laci #25152. hozzászólásáraRégen gépkönyv szerint 1.5 bár, ma már inkább 2 bár, a gumisok meggyőztek.
850/65/R32 ruszki gumi.
Válasz .Fecó. #25153. hozzászólására1. verzió, de függ attól mennyi területen és, hogy sajáton-e, ha sok az idegen terület és a bérmeló esetleg kisebb darabok, akkor viszont 2. opció.
Válasz .Fecó. #25154. hozzászólásáraJD topikban kérdeztem meg, mert JD sok van eladva. Nekem Case van, 7,3 m-es asztallal. Case nagyon kevés embernek van, viszont gumiméret 650 - 800 sok van különböző kombájnokon, súlyban kb a kombájnok 15 tonna +-2T lehet.
Sajnos se gépkönyvem, se a kombájnon nincsen sehol se ráírva mennyire kellene a gumikat nyomatnom.
Válasz .Fecó. #25153. hozzászólásáraIgazából mindegyik vállalható megoldás, de gondolom a gps-tolatáshoz kevesebb energiát kell belefektetned, mint még egy hidromotoros hajtást kiépíteni.
Válasz Sk Laci #25152. hozzászólásáravan táblázat a gépkönyvben vagy valahol a gépen, függ a vágóasztaltól és a gumimérettől is.
Adott egy John Deere 8R-es traktor, egy Claas Disco 8550-es hátsó kasza és egy Claas Disco 3200 FC frontkasza. A traktoron van gyári mellső függesztő de nincs TLT kihajtás. Ki hogy oldaná meg?
1. összekapcsolni a hármas kaszát és tolatni egész nap. (GPS-el igazából egyszer kellene körbemenni aztán menne magának.
2. Előre felvenni a frontot, hátra a hátsót és meghajtatni pl. hidromotorral a frontkaszát.
Sziasztok!
Kombájnon az első kerékbe ki mennyi nyomást fúj bele aratáskor?
Nekem 650/75R32 gumik vannak, de lehet más méretünél is, csak kérlek írjátok oda a nyomáshoz a gumi méretét is.
Lehet más tipusú kombáj is, nem csak JD.
Köszönöm.
Válasz .Fecó. #25136. hozzászólásáraNeten Larsen Lights hirdet JD-be is
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&sca_esv=2fd355d93db3847c&q=Larsen+Lights+jd+led&udm=2
Ha cserélni lehet az izzót bennük, akkor idéntől már van hivatalosan használható Osram izzó is, bár kicsit körülményes a csere papírozni kell elvileg.
Válasz Schlepper #25149. hozzászólásáraBocsánatot kérek, én amikor még a hannoveri bemutatása előtt kifizettem 2019 őszén nettó 14,5-be, akkor egy használt vader volt annyi.
Válasz Georgosz #25148. hozzászólásáraTavaly elött 10% drágább volt a precea mint a tempó
Válasz Mézga #25147. hozzászólásáraMeg, főleg ha lecserélnék a műtrágyatartály kézzel feltekerős ponyva megoldását legalább a műtrágyaszóróik keretes cuccára...
Nem rosszabb, mint egy Tempo, csak olcsóbb!
Válasz Georgosz #25111. hozzászólásáraa Precával meg vagy elégedve? megvennéd mégegyszer?
Válasz szanberg #25145. hozzászólásáraAz szép pénz. 2018 novemberében írtuk alá a szerződét 19 tavaszán kaptuk meg. 95,7 M Ft volt.
Nem prodrive-os a gép.
Válasz RkTomi #25144. hozzászólásáraIgen, az nagyon korrekt!
Prodrive-os egyébként?
Sajnos annyi baja van csupán, hogy az akciós 168 milliós vételárát nem bírja learatni, mire megtenné, régen le lesz gatyásodva...
Ha valódi nettó 50százalékos gép támogatás lenne és a kereskedő nem adná ugyanakkor 170-től többért, akkor lenne üzletileg megalapozott a vásárlása. Csakhát még ez az új precíziós -kombájn léptékben semmi- támogatás sincsen, és ha lenne is, rögtön 200+ Milla lenne ismét az ára neki....
Válasz szanberg #25142. hozzászólására37 li/üó az átlag fogyasztás, vonulással, munkával együtt. Novemberi 10to+-os kukoricában felázott talajon 4wd-vel 40-41 li/üó.
Válasz szanberg #25142. hozzászólásáraÍgy igaz erős, masszív gép. Aki még nem használt rotoros kombájnt az nem tudja hogy mit veszít ha számít a teljesítmény és a tisztaság. Holnap megírom a fogyasztást.
Válasz RkTomi #25141. hozzászólásáraAzok a kibaxott jd felnik kritikán aluliak, mindenhol törnek az S-kombájnok alatt.
A szecskázó hajtóművében szokott még olyan lenni, hogy egy léptető villa megkopik és elhajlik, aztán ledarálja a kapcsoló körmöket. De ezek szerint nem volt ezzel még bajotok.
Úgy általánosságban kérdeztem, mint üzemeltető mik a tapasztalatok, de akkor jó, strapabíró a vas.
Válasz szanberg #25140. hozzászólásáraMost lesz a hatodik szezonja 2400 motor 1606 cséplő óra, 4WD. 25 lábas gabona asztal, 8 soros NAS, 8 soros Cornado adapter. Teljesítményben és minőségben is felül múlja az eddig általunk használt kombájnokat Z, WTS, W, T széria. A legnagyobb gondunk eddig a hátsó rozsdásodása volt, a gyári felniken elreped a hegesztés és kész a "defekt". Minden éven csak szívtunk velük már a második évben megjelent ez a gond, a KITE felteszi a kezét vegyél újat erősítettet. Veszünk de nem tőlük. A szecskázó hajtóműnél volt egy két kisebb olajfolyás. Gyárilag túl közel van az első kerék a vázhoz 4 rostarázó szíj bánta ha sárban kellett dolgozni. Aztán esztergáltattunk 100 mm-es nyomtávszélesítőket és a gond megoldódott. 2 ember 1- 1 1/2 óra alatt átszereli az őszi betakarításra rotorkosár csere stb. Szeretjük nagyon , a 4 WD-vel verhetetlen még nem hagytunk kint semmit akármilyen dágvány volt. De inkább kérdezz. A fogyasztását majd holnap az irodából megírom ott vannyak az adatok.
Válasz RkTomi #25137. hozzászólásáraVélemény így pár szezon után az S770-ről?
Válasz jakabgabor.ev #25138. hozzászólásáraHello, rendeltünk újat, kicseréltem eddig bírja. Reméljük jó lesz.
Válasz Dávid94 #25135. hozzászólásáraSzia. Sikerült?
Ma én is ott szivárgásra lettem figyelmes mert a szelepet 2 napja cseréltem. Ami volt a csomagban az nagyobb volt ezért a régit kivettem és újra lágyítottam, majd FORDÍTVA visszaraktam. Láss csodát működik!
Üdv.
Válasz .Fecó. #25136. hozzászólásáraA KITE oldalon van világítástechnikai katalógus nézd meg ha gondolod:
KITE világítástechnika
Valaki tudja esetleg, hogy létezik-e utángyártott LED-es lámpa a a 8x30-as JD-k főfényszórójához (A), illetve az orrán lévő 4 munkalámpához (B), valamint létezik-e költséghatékony normális alternatíva szélességjelzőre (C)?
