Válasz Schlepper #25149. hozzászólásáraBocsánatot kérek, én amikor még a hannoveri bemutatása előtt kifizettem 2019 őszén nettó 14,5-be, akkor egy használt vader volt annyi.
Válasz Mézga #25147. hozzászólásáraMeg, főleg ha lecserélnék a műtrágyatartály kézzel feltekerős ponyva megoldását legalább a műtrágyaszóróik keretes cuccára...
Nem rosszabb, mint egy Tempo, csak olcsóbb!
Válasz szanberg #25145. hozzászólásáraAz szép pénz. 2018 novemberében írtuk alá a szerződét 19 tavaszán kaptuk meg. 95,7 M Ft volt.
Nem prodrive-os a gép.
Válasz RkTomi #25144. hozzászólásáraIgen, az nagyon korrekt!
Prodrive-os egyébként?
Sajnos annyi baja van csupán, hogy az akciós 168 milliós vételárát nem bírja learatni, mire megtenné, régen le lesz gatyásodva...
Ha valódi nettó 50százalékos gép támogatás lenne és a kereskedő nem adná ugyanakkor 170-től többért, akkor lenne üzletileg megalapozott a vásárlása. Csakhát még ez az új precíziós -kombájn léptékben semmi- támogatás sincsen, és ha lenne is, rögtön 200+ Milla lenne ismét az ára neki....
Válasz szanberg #25142. hozzászólásáraÍgy igaz erős, masszív gép. Aki még nem használt rotoros kombájnt az nem tudja hogy mit veszít ha számít a teljesítmény és a tisztaság. Holnap megírom a fogyasztást.
Válasz RkTomi #25141. hozzászólásáraAzok a kibaxott jd felnik kritikán aluliak, mindenhol törnek az S-kombájnok alatt.
A szecskázó hajtóművében szokott még olyan lenni, hogy egy léptető villa megkopik és elhajlik, aztán ledarálja a kapcsoló körmöket. De ezek szerint nem volt ezzel még bajotok.
Úgy általánosságban kérdeztem, mint üzemeltető mik a tapasztalatok, de akkor jó, strapabíró a vas.
Válasz szanberg #25140. hozzászólásáraMost lesz a hatodik szezonja 2400 motor 1606 cséplő óra, 4WD. 25 lábas gabona asztal, 8 soros NAS, 8 soros Cornado adapter. Teljesítményben és minőségben is felül múlja az eddig általunk használt kombájnokat Z, WTS, W, T széria. A legnagyobb gondunk eddig a hátsó rozsdásodása volt, a gyári felniken elreped a hegesztés és kész a "defekt". Minden éven csak szívtunk velük már a második évben megjelent ez a gond, a KITE felteszi a kezét vegyél újat erősítettet. Veszünk de nem tőlük. A szecskázó hajtóműnél volt egy két kisebb olajfolyás. Gyárilag túl közel van az első kerék a vázhoz 4 rostarázó szíj bánta ha sárban kellett dolgozni. Aztán esztergáltattunk 100 mm-es nyomtávszélesítőket és a gond megoldódott. 2 ember 1- 1 1/2 óra alatt átszereli az őszi betakarításra rotorkosár csere stb. Szeretjük nagyon , a 4 WD-vel verhetetlen még nem hagytunk kint semmit akármilyen dágvány volt. De inkább kérdezz. A fogyasztását majd holnap az irodából megírom ott vannyak az adatok.
Válasz Dávid94 #25135. hozzászólásáraSzia. Sikerült?
Ma én is ott szivárgásra lettem figyelmes mert a szelepet 2 napja cseréltem. Ami volt a csomagban az nagyobb volt ezért a régit kivettem és újra lágyítottam, majd FORDÍTVA visszaraktam. Láss csodát működik!
Üdv.
Valaki tudja esetleg, hogy létezik-e utángyártott LED-es lámpa a a 8x30-as JD-k főfényszórójához (A), illetve az orrán lévő 4 munkalámpához (B), valamint létezik-e költséghatékony normális alternatíva szélességjelzőre (C)?
Válasz Georgosz #25127. hozzászólásáraHello, nekem a 6230 azt kezdte el csinálni, hogy a nyomásszabályzó szelepnél nyomja a gázolajat a menetnél. 2napot dolgoztam vele és újra. Az egyik 1éves szelep a másik 7ezer órás. Kiveszem vissza teszem és semmi baja. Valaki járt már így?
Válasz Georgosz #25127. hozzászólásáraKöszi. Mind a kettőnek megvan a Denso cikkszáma is, a Peugeott és Citroen autókban is ez van. A nyomástartó 30+áfa, a szabályzó szelep 26+áfa itt közel hozzánk a Láng Kft. Kaposvár! Ha kell valakinek ezek a Denzo cikkszámok szóljon és hétfőn le tudom írni.
Üdv.
Köszönöm mindenkinek, majd megírom hogy ezek voltak e!
Válasz Georgosz #25125. hozzászólásáraKeress ilyet, csak ne itthon!
DZ111135 nyomástartó (pressure relief valve)
RE516335 cr pumpa nyelés szabályozó (suction control valve)
Esetleg Inter-Agrowashker Debrecen, Munkácsi Antal, a nyelés szabályzó mágnesszelepet 47-ért adta, igaz nem szarvasos dobozban, hanem Denso made in Japan. A kite 270-et kért volna érte...
30/öt 32 hetvenhárom 18!
Válasz Georgosz #25125. hozzászólásáraLehet nálam is ezeket mondták de elég volt a magasnyomásún cserélni, szerintem nyomásszabályozó szelep volt az nem szenzor, rosszul írtam. Annyi kockázat volt benne azt hiszem hogy mondta a szervízes ha nem mind a 2 őt cseréljük ki akkor nincs garancia mert a cső végén lévő cucc ha rossz tönkre teheti a cr-ét is de szerencsére nem így volt. Egy idősebb fószer mondta hogy fel ragad a gázolajban lévő Bió komponenstől ezért javasolta féktisztítóval kifújatni belőle a trumót.
Válasz jakabgabor.ev #25120. hozzászólásáraErre a hibakódra találtam angol nyelvű fórumon egészen mást! CR pumpa nyelés szabályzó szelep kuka, de viszi magával a magasnyomású cső végén a nyomásszabályzó "relief" szeelpet is, ami elengedi így a CR cső nyomását, az alacsony rész meg nem tudja kiszolgálni a CR pumpát...
Válasz jakabgabor.ev #25120. hozzászólásáraNagynyomásún a szenzor jó? Nekem a kis JD-n már többször kellett cserélni. Lehet ha ki veszed megfújod a szenzort féktisztítóval és 1-2 órát kibír akkor vehetsz bele 1 újat.
Válasz jakabgabor.ev #25120. hozzászólásáraÜzemanyag tartályban a szívócső végén szürő szokott lenni. Lehet ez van behordva. Nekem a NH egyszer magas nyomást mutatott az üzemanyag rendszerben , máskor alacsonyat. Viszont veled ellentétben engemet egyfolytában kényszerüzemmódba rokott. Levettem a szürőt a cső végéről, azóta megy, semmi baja.
Sziasztok.
Kérdezném, hogy járt már így valaki?
6930 Premium traki egyszer csak nem indul napközben, úgy hogy semmi előjele nem volt!
Csak féktisztítóval indult el. Utánna dolgozik mintha semmi nem történt volna. Reggel nem indul ugyan úgy csak féktisztítóval. Gázolaj szűrőket cseréltem, az alacsony nyomású szívattyút cseréltem és elindult. 2 nap múlva ugyanez a jelenség. Itt már van hibakódom, hogy cseréljem a szűrőket.Természetesen nem cseréltem 20 üzemóra után, viszont most a commanrail csőben a nyomástartó szelepet cseréltem.Utána indult ismét, 3-4 nap-ig. Most megint ott tartunk, ahol az elején, csak féktisztítóval indul és gyengébb a traktor(Ismét a gázolajszűrő hibakód jött vissza: ECU1347.07). Ötletek, hogy mit nézzek meg???
Köszi.
Válasz Georgosz #25114. hozzászólásáraHa HP6 os szivattyú van a gépen akkor esélyes hogy a nyomástartó szelepeknél a rugók ripityára törtek. Nekünk 6R215-nél dettó hiba jelenségek, 6 új injektor szivattyú felújítás és két új turbó lett a vége!! Mindez 7000 párszáz óránál ÖMV gázolaj 4szer szűrve plussz jd adalék rendszeresen ment bele. Kite szerint a gázolaj volt a bűnös nem túlpeckelt üzemanyag nyomás ami mindent szétkoptat. Nagy csalódás a márkában!!!
Válasz Spice #25108. hozzászólásáraAz a baj, hogy jó lenne látni a dolgot.
Próbáld már meg még úgy, feltéve ha csak nem már összejött ,hogy a munkahenger szárral tolod be a biztosítót, és amikor "megütközik", akkor próbálsz ráütni, hogy rápattanjon a gyűrű.
Válasz kukaccsosz #25104. hozzászólásáraÖMW gázolaj, nincs cserpákolás, még kap adalékot.
Már gondoltam a tuningra is, AgroEcoPower, hátha az bug-os vagy vírusos, de a W540 ezeknek a tuningjával hibátlan-kifogástalan.
A végén szólok SzaBitnak, kúrkásszák át!
Szoptam Precea Isobus-szal is pár napja, vettem rá 2 motort feleslegesen, 6120R szoftverfrissítés után megjavult a vetőgép...
Válasz kukaccsosz #25104. hozzászólására2016 decemberi új, most 2300 órás 6140R hiba: 3.-4. henger alacsony üzemanyag áramlás, utána alacsony a magasnyomású rendszer nyomása. Stop, motorteljesítmény korlátozva.
Tankban szívóág bővítve, nagyobb szivattyú ami már tolja mindkét szűrőre, alacsony ágban nyomásérzékelő cserélve, így már tudok az elvárt 200 millibár nyomás helyett -40 millibárt is mérni, tehát nem nyomást, hanem vákuumot (szívást... ) mérni a Jaltest-tel.Ezt alapjáraton kb 5-6 másodpercenként ejti be az EKG görbén...
Denso CR pumpán a nyelést szabályzó mágnesszelep cserélve. Igaz nem Denso JD dobozban 270 ezerért, hanem Denso made in Japan 47 ezerért.
Visszacsapó szelep cserélve.
3.-4. injektor cserélve, a 2 REMAN made in Székesfehérvár bruttó 375 ezer, kódolás nélkül pöcc-röff, a hibák 85 celsius-nál ugyanúgy jönnek, mint korábban.
Felkódolom a két injektort, már a gyújtást ráadva stop tábla, beindul de 1200 fölé pörgetni nem enged. Még jó, hogy a gyári injektor kódokat fotóztam, azokkal a régi hibával megy.
Most jön le a CR pumpa, megy padra.
Válasz A.I. #25107. hozzászólásáraKöszi, sajnos nekem nem jön össze. Megpróbáltam simán a földön is ( egy deszkán), úgy se jó. A tengely alja kicsit le van esztergálva, hogy akár megvezesse a gyűrűt, viszont így nyugalmi helyzetben rá tud ülni a tengely, hogy szinte össze se ér a gyűrűvel.
Válasz Spice #25106. hozzászólásáraEzt a típust nem szereltem, de a biztosító gyűrűt ha levetted a munkahenger szárról a hidraulika cső csatlakozó furatán keresztül, akkor ugye ki lehet húzni a szárat, ha jól gondolom.
Kicseréled a hüvelyben a karmantyút, a porvédőt.
A hüvely aljára beigazítod a biztosító gyűrűt, beolajozod az új katmantyút, beletolod a munkahenger szárat teljesen a gyűrűig, aztán egy határozott ütés a szár végére(gumi vagy alukalapáccsal, ha van) és helyrepattan a gyűrű.
Én így szeretem hasonló megoldású JD munkahengert.
Sziasztok! Jd6320 hátsó hárompont emelő munkahengert hogy kell szakszerűen szétszedni-összerakni? Olajcsőfuratnál levettem a tengelyről gyűrűt, az ki is jött. Ahhoz, hogy összerakjam, ahhoz ki kell szednem a hüvelyböl a 3 db gyűrűt, és 2 belsőhüvelyt? A 2 felső gyűrű se adta könnyen magát, de a legbelső nem akar kijönni... Visszafele a tengelyről kell majd egyesével beerőltetni? Van valami titka? Köszi!
Valaki tud erre megoldást?
JD 150m traktor üzemanyag rendszer alacsony nyomású oldal rendszeresen hibauzenetet ad, hogy alacsony a nyomás.
Üzemanyag szűrő, üzemanyag csövek, tapszivattyú, üzemanyag szint jelző cserélve, a szívó csonk a tartályban tisztitva.
Válasz Gergely Péter #25100. hozzászólásáraAzért a helyedben megnézném mégegyszer, hogy nem-e lehet egy kardàncsonk megfordítással, vagy cserével előhozni az 540-et. Egyébkènt volt olyan is, kapcsolható is, szóval át lehetne építeni vélhetően a farát, gyári alkatrészekből, de az egy szabad szemmel is jól làtható összeg lenne.
25250 hozzászólás
Válasz Schlepper #25149. hozzászólásáraBocsánatot kérek, én amikor még a hannoveri bemutatása előtt kifizettem 2019 őszén nettó 14,5-be, akkor egy használt vader volt annyi.
Válasz Georgosz #25148. hozzászólásáraTavaly elött 10% drágább volt a precea mint a tempó
Válasz Mézga #25147. hozzászólásáraMeg, főleg ha lecserélnék a műtrágyatartály kézzel feltekerős ponyva megoldását legalább a műtrágyaszóróik keretes cuccára...
Nem rosszabb, mint egy Tempo, csak olcsóbb!
Válasz Georgosz #25111. hozzászólásáraa Precával meg vagy elégedve? megvennéd mégegyszer?
Válasz szanberg #25145. hozzászólásáraAz szép pénz. 2018 novemberében írtuk alá a szerződét 19 tavaszán kaptuk meg. 95,7 M Ft volt.
Nem prodrive-os a gép.
Válasz RkTomi #25144. hozzászólásáraIgen, az nagyon korrekt!
Prodrive-os egyébként?
Sajnos annyi baja van csupán, hogy az akciós 168 milliós vételárát nem bírja learatni, mire megtenné, régen le lesz gatyásodva...
Ha valódi nettó 50százalékos gép támogatás lenne és a kereskedő nem adná ugyanakkor 170-től többért, akkor lenne üzletileg megalapozott a vásárlása. Csakhát még ez az új precíziós -kombájn léptékben semmi- támogatás sincsen, és ha lenne is, rögtön 200+ Milla lenne ismét az ára neki....
Válasz szanberg #25142. hozzászólására37 li/üó az átlag fogyasztás, vonulással, munkával együtt. Novemberi 10to+-os kukoricában felázott talajon 4wd-vel 40-41 li/üó.
Válasz szanberg #25142. hozzászólásáraÍgy igaz erős, masszív gép. Aki még nem használt rotoros kombájnt az nem tudja hogy mit veszít ha számít a teljesítmény és a tisztaság. Holnap megírom a fogyasztást.
Válasz RkTomi #25141. hozzászólásáraAzok a kibaxott jd felnik kritikán aluliak, mindenhol törnek az S-kombájnok alatt.
A szecskázó hajtóművében szokott még olyan lenni, hogy egy léptető villa megkopik és elhajlik, aztán ledarálja a kapcsoló körmöket. De ezek szerint nem volt ezzel még bajotok.
Úgy általánosságban kérdeztem, mint üzemeltető mik a tapasztalatok, de akkor jó, strapabíró a vas.
Válasz szanberg #25140. hozzászólásáraMost lesz a hatodik szezonja 2400 motor 1606 cséplő óra, 4WD. 25 lábas gabona asztal, 8 soros NAS, 8 soros Cornado adapter. Teljesítményben és minőségben is felül múlja az eddig általunk használt kombájnokat Z, WTS, W, T széria. A legnagyobb gondunk eddig a hátsó rozsdásodása volt, a gyári felniken elreped a hegesztés és kész a "defekt". Minden éven csak szívtunk velük már a második évben megjelent ez a gond, a KITE felteszi a kezét vegyél újat erősítettet. Veszünk de nem tőlük. A szecskázó hajtóműnél volt egy két kisebb olajfolyás. Gyárilag túl közel van az első kerék a vázhoz 4 rostarázó szíj bánta ha sárban kellett dolgozni. Aztán esztergáltattunk 100 mm-es nyomtávszélesítőket és a gond megoldódott. 2 ember 1- 1 1/2 óra alatt átszereli az őszi betakarításra rotorkosár csere stb. Szeretjük nagyon , a 4 WD-vel verhetetlen még nem hagytunk kint semmit akármilyen dágvány volt. De inkább kérdezz. A fogyasztását majd holnap az irodából megírom ott vannyak az adatok.
Válasz RkTomi #25137. hozzászólásáraVélemény így pár szezon után az S770-ről?
Válasz jakabgabor.ev #25138. hozzászólásáraHello, rendeltünk újat, kicseréltem eddig bírja. Reméljük jó lesz.
Válasz Dávid94 #25135. hozzászólásáraSzia. Sikerült?
Ma én is ott szivárgásra lettem figyelmes mert a szelepet 2 napja cseréltem. Ami volt a csomagban az nagyobb volt ezért a régit kivettem és újra lágyítottam, majd FORDÍTVA visszaraktam. Láss csodát működik!
Üdv.
Válasz .Fecó. #25136. hozzászólásáraA KITE oldalon van világítástechnikai katalógus nézd meg ha gondolod:
KITE világítástechnika
Valaki tudja esetleg, hogy létezik-e utángyártott LED-es lámpa a a 8x30-as JD-k főfényszórójához (A), illetve az orrán lévő 4 munkalámpához (B), valamint létezik-e költséghatékony normális alternatíva szélességjelzőre (C)?

Válasz jakabgabor.ev #25134. hozzászólásáraAkkor lehetséges, ott lesz a hiba.
Válasz Dávid94 #25133. hozzászólásáraIgen van! Az új szelephez van is csomagolva, még a Denso-nál is!
Válasz Dávid94 #25132. hozzászólásáraKözbe megvan van ott tömítés. ????
Válasz termelo #25131. hozzászólásáraDe a külső menetnél folyik vagy ömlik a gázolaj. Ott nincs semmi tömités alul.
Válasz Dávid94 #25130. hozzászólásáraAlumínium alátét vagy rézalátétet kilágyítva és vagy gyenge menetrögzítőt próbálj.
Válasz Georgosz #25127. hozzászólásáraHello, nekem a 6230 azt kezdte el csinálni, hogy a nyomásszabályzó szelepnél nyomja a gázolajat a menetnél. 2napot dolgoztam vele és újra. Az egyik 1éves szelep a másik 7ezer órás. Kiveszem vissza teszem és semmi baja. Valaki járt már így?
Válasz Georgosz #25127. hozzászólásáraKöszi. Mind a kettőnek megvan a Denso cikkszáma is, a Peugeott és Citroen autókban is ez van. A nyomástartó 30+áfa, a szabályzó szelep 26+áfa itt közel hozzánk a Láng Kft. Kaposvár! Ha kell valakinek ezek a Denzo cikkszámok szóljon és hétfőn le tudom írni.
Üdv.
Köszönöm mindenkinek, majd megírom hogy ezek voltak e!
Válasz termelo #25126. hozzászólásáraKöszönöm! Kitisztítom először és utána csere ha ez a baj.
Válasz Georgosz #25125. hozzászólásáraKeress ilyet, csak ne itthon!
DZ111135 nyomástartó (pressure relief valve)
RE516335 cr pumpa nyelés szabályozó (suction control valve)
Esetleg Inter-Agrowashker Debrecen, Munkácsi Antal, a nyelés szabályzó mágnesszelepet 47-ért adta, igaz nem szarvasos dobozban, hanem Denso made in Japan. A kite 270-et kért volna érte...
30/öt 32 hetvenhárom 18!
Válasz Georgosz #25125. hozzászólásáraLehet nálam is ezeket mondták de elég volt a magasnyomásún cserélni, szerintem nyomásszabályozó szelep volt az nem szenzor, rosszul írtam. Annyi kockázat volt benne azt hiszem hogy mondta a szervízes ha nem mind a 2 őt cseréljük ki akkor nincs garancia mert a cső végén lévő cucc ha rossz tönkre teheti a cr-ét is de szerencsére nem így volt. Egy idősebb fószer mondta hogy fel ragad a gázolajban lévő Bió komponenstől ezért javasolta féktisztítóval kifújatni belőle a trumót.
Válasz jakabgabor.ev #25120. hozzászólásáraErre a hibakódra találtam angol nyelvű fórumon egészen mást! CR pumpa nyelés szabályzó szelep kuka, de viszi magával a magasnyomású cső végén a nyomásszabályzó "relief" szeelpet is, ami elengedi így a CR cső nyomását, az alacsony rész meg nem tudja kiszolgálni a CR pumpát...
Válasz szabika #25115. hozzászólásáravissza kell térni a 6520-7710 világához
Válasz jakabgabor.ev #25120. hozzászólásáraNagynyomásún a szenzor jó? Nekem a kis JD-n már többször kellett cserélni. Lehet ha ki veszed megfújod a szenzort féktisztítóval és 1-2 órát kibír akkor vehetsz bele 1 újat.
100 e körül van de valamelyik autójé ua 30 e ért…
Válasz Sk Laci #25121. hozzászólásáraMegnézem azt is, nálunk egy cső szűrő van a fexi csőre húzva.
Válasz jakabgabor.ev #25120. hozzászólásáraÜzemanyag tartályban a szívócső végén szürő szokott lenni. Lehet ez van behordva. Nekem a NH egyszer magas nyomást mutatott az üzemanyag rendszerben , máskor alacsonyat. Viszont veled ellentétben engemet egyfolytában kényszerüzemmódba rokott. Levettem a szürőt a cső végéről, azóta megy, semmi baja.
Lehet nálad más hiba is. Ez csak egy tipp volt.
Sziasztok.
Kérdezném, hogy járt már így valaki?
6930 Premium traki egyszer csak nem indul napközben, úgy hogy semmi előjele nem volt!
Csak féktisztítóval indult el. Utánna dolgozik mintha semmi nem történt volna. Reggel nem indul ugyan úgy csak féktisztítóval. Gázolaj szűrőket cseréltem, az alacsony nyomású szívattyút cseréltem és elindult. 2 nap múlva ugyanez a jelenség. Itt már van hibakódom, hogy cseréljem a szűrőket.Természetesen nem cseréltem 20 üzemóra után, viszont most a commanrail csőben a nyomástartó szelepet cseréltem.Utána indult ismét, 3-4 nap-ig. Most megint ott tartunk, ahol az elején, csak féktisztítóval indul és gyengébb a traktor(Ismét a gázolajszűrő hibakód jött vissza: ECU1347.07). Ötletek, hogy mit nézzek meg???
Köszi.
Válasz Georgosz #25118. hozzászólásáraÍgy menni fog...

Válasz szabika #25115. hozzászólásáraVan még két baj, ami miatt a két szarvas betegségeit valamilyen szinten lexarom... A két sárga ördög ami pakurával sem térdelne le!
Nyugtató
Válasz szabika #25115. hozzászólásáraRE543262 van a 140-esen.
Válasz szabika #25115. hozzászólásáraElvileg HP4, majd padon kiderül van-e baja!
Van 7230R sztori is...
Válasz Georgosz #25114. hozzászólásáraHa HP6 os szivattyú van a gépen akkor esélyes hogy a nyomástartó szelepeknél a rugók ripityára törtek. Nekünk 6R215-nél dettó hiba jelenségek, 6 új injektor szivattyú felújítás és két új turbó lett a vége!! Mindez 7000 párszáz óránál ÖMV gázolaj 4szer szűrve plussz jd adalék rendszeresen ment bele. Kite szerint a gázolaj volt a bűnös nem túlpeckelt üzemanyag nyomás ami mindent szétkoptat. Nagy csalódás a márkában!!!
Válasz kukaccsosz #25104. hozzászólásáraAmúgy az nagyon vicces, hogy a JD 6068 blokk a 6140R-ben most 165 ló, a W540-ben meg 265...
Válasz A.I. #25112. hozzászólásáraIgen, úgy kellene működnie a dolognak...
Válasz Spice #25108. hozzászólásáraAz a baj, hogy jó lenne látni a dolgot.
Próbáld már meg még úgy, feltéve ha csak nem már összejött ,hogy a munkahenger szárral tolod be a biztosítót, és amikor "megütközik", akkor próbálsz ráütni, hogy rápattanjon a gyűrű.
Válasz kukaccsosz #25104. hozzászólásáraJut eszembe, az Amazone Precea baját nem ők, sem a Kite oldotta meg, hanem két sör az arcban... Hurrá!
Válasz kukaccsosz #25104. hozzászólásáraÖMW gázolaj, nincs cserpákolás, még kap adalékot.
Már gondoltam a tuningra is, AgroEcoPower, hátha az bug-os vagy vírusos, de a W540 ezeknek a tuningjával hibátlan-kifogástalan.
A végén szólok SzaBitnak, kúrkásszák át!
Szoptam Precea Isobus-szal is pár napja, vettem rá 2 motort feleslegesen, 6120R szoftverfrissítés után megjavult a vetőgép...
Válasz kukaccsosz #25104. hozzászólására2016 decemberi új, most 2300 órás 6140R hiba: 3.-4. henger alacsony üzemanyag áramlás, utána alacsony a magasnyomású rendszer nyomása. Stop, motorteljesítmény korlátozva.
) mérni a Jaltest-tel.Ezt alapjáraton kb 5-6 másodpercenként ejti be az EKG görbén...

Tankban szívóág bővítve, nagyobb szivattyú ami már tolja mindkét szűrőre, alacsony ágban nyomásérzékelő cserélve, így már tudok az elvárt 200 millibár nyomás helyett -40 millibárt is mérni, tehát nem nyomást, hanem vákuumot (szívást...
Denso CR pumpán a nyelést szabályzó mágnesszelep cserélve. Igaz nem Denso JD dobozban 270 ezerért, hanem Denso made in Japan 47 ezerért.
Visszacsapó szelep cserélve.
3.-4. injektor cserélve, a 2 REMAN made in Székesfehérvár bruttó 375 ezer, kódolás nélkül pöcc-röff, a hibák 85 celsius-nál ugyanúgy jönnek, mint korábban.
Felkódolom a két injektort, már a gyújtást ráadva stop tábla, beindul de 1200 fölé pörgetni nem enged. Még jó, hogy a gyári injektor kódokat fotóztam, azokkal a régi hibával megy.
Most jön le a CR pumpa, megy padra.
Én már sejtem a baját!
Annyi a baja, hogy bejött az udvarra!
Válasz A.I. #25107. hozzászólásáraKöszi, sajnos nekem nem jön össze. Megpróbáltam simán a földön is ( egy deszkán), úgy se jó. A tengely alja kicsit le van esztergálva, hogy akár megvezesse a gyűrűt, viszont így nyugalmi helyzetben rá tud ülni a tengely, hogy szinte össze se ér a gyűrűvel.
Válasz Spice #25106. hozzászólásáraEzt a típust nem szereltem, de a biztosító gyűrűt ha levetted a munkahenger szárról a hidraulika cső csatlakozó furatán keresztül, akkor ugye ki lehet húzni a szárat, ha jól gondolom.
Kicseréled a hüvelyben a karmantyút, a porvédőt.
A hüvely aljára beigazítod a biztosító gyűrűt, beolajozod az új katmantyút, beletolod a munkahenger szárat teljesen a gyűrűig, aztán egy határozott ütés a szár végére(gumi vagy alukalapáccsal, ha van) és helyrepattan a gyűrű.
Én így szeretem hasonló megoldású JD munkahengert.
Sziasztok! Jd6320 hátsó hárompont emelő munkahengert hogy kell szakszerűen szétszedni-összerakni? Olajcsőfuratnál levettem a tengelyről gyűrűt, az ki is jött. Ahhoz, hogy összerakjam, ahhoz ki kell szednem a hüvelyböl a 3 db gyűrűt, és 2 belsőhüvelyt? A 2 felső gyűrű se adta könnyen magát, de a legbelső nem akar kijönni... Visszafele a tengelyről kell majd egyesével beerőltetni? Van valami titka? Köszi!
Válasz kukaccsosz #25104. hozzászólásáraEsetleg a szenzor, ami a hibát adja
Valaki tud erre megoldást?
JD 150m traktor üzemanyag rendszer alacsony nyomású oldal rendszeresen hibauzenetet ad, hogy alacsony a nyomás.
Üzemanyag szűrő, üzemanyag csövek, tapszivattyú, üzemanyag szint jelző cserélve, a szívó csonk a tartályban tisztitva.
Válasz Gergely Péter #25100. hozzászólásáramire kell mekkora terhelésre ? Tlt-re húzható lassító osztómű nem elég ?
https://www.agro-alkatresz.hu/termekek/hajtomuvek
Válasz Gergely Péter #25100. hozzászólásáraAzért a helyedben megnézném mégegyszer, hogy nem-e lehet egy kardàncsonk megfordítással, vagy cserével előhozni az 540-et. Egyébkènt volt olyan is, kapcsolható is, szóval át lehetne építeni vélhetően a farát, gyári alkatrészekből, de az egy szabad szemmel is jól làtható összeg lenne.
Válasz Gergely Péter #25100. hozzászólásáraA helyes kérdés: valahogy meg lehet csinálni, jogy legyen 540-es fordulat?
Nem.