Válasz #13909. hozzászólásra
Szia!
Vegyél M-est a kicsiből!!!
De a nagyból vehetsz nyugodtan R-est!!!
Viszont a 7 R az nem biztos hogy kellene neked :)
E-mail címem tudod?
Válasz #13908. hozzászólásra
Semmi javaslat!
Nem kell járatni!!!Sőt!!
Nyomd neki! Semmi gondja nincs ha rendesen használod.
A 100 órás olajcsere az viszont fontos.
pedig vannak hangok a négybetűs cég tájékáról amik a 7Rt se ajánlják
ti otthon meddig tervezitek az újonnan vett traktorokat megtartani pl?
meddig élhet kemény életet a 7R????????
mondjuk JD-ből csak R-est szabad venni, ha nem olyat veszel akkor a fejlesztések zöméről mondasz le, ennyi erővel akár MF-et is vehetnél... És ha rám hallgatsz akkor kicsit nem veszel, csak nagyokat! 7R-ből a nagyok közül vagy 2-t és kész! Rendsodrózni is olcsóbban sodrózik, mint a 6xxx-ek...
Válasz #13905. hozzászólásra
Szeva Hódolits...
Egy kis feladat részedre (így a többiek is gondolkozhatnak) ...LECSERÉLNÉM AZ EGÉSZ IH CASE FLOTTÁT JD-RE DE R-es JD nem jöhet számításba sem és csak 140-220 Le tartomány amit használnánk ezentúl (a 300 le igényű egy -két munkaeszkösz megy ki a pi.sába...még a Rapid is)...Ötlet estleg ajánlat?(okkal lehet bombázni)
Idefigyelj papamacó, amíg nem vesz jdket a kigazdálkodott nyereségből a saját földjeire addig nem biztos hogy elhisszük Hodóbácsinak hogy ezt kell venni....... hánemigyvan??????
6110-re keresek léptetőmotort. (az a kis aluminium motor a hidraulika szelep felett) Érdekelne bontott is, de ha nincs más jöhet új is de kinél ill. hogyan lenne a legolcsóbb a beszerzése? Köszönöm!
Válasz #13882. hozzászólásra
Szia papamaci. Köszönöm a múltkori tippet a törőhenger felújításara. Megcsinálta a Kaposvári fazon időre,f@szán, már össze is van szerelve úgyhogy teljes harckészültségben várjuk a kuki száradását aztán indul a CWS barazil hadtest
hát,ha a fergussonokat nézed,azokat hirdetik,h. idén felét,jövőre másik felét fizeted,azt kamat meg semmi nix. nem elég segitség ez?? lhet,h. már nem aktuális,de ezt hirdették. felénk elég sokat látni belőlük. gondolom éltek alehetőséggel. másikat meg eladja.
Stekin van áram ? Ha működteted a rendszert akkor Ha van áram-jó a mágnes tekercs. Akkor akár egy sima szeggel is megnézheted. A tengely vég hol a lemez anya van a tekercsen, vonzania kell a sima fémet működés közben. Ha nem megy akkor végig nézni a rendszert . Biztosíték esetleg relé-kábel. A kezelésin vagy az alkatrész katalóguson keresztül elég jól kilehet vesézni a gépet. Ha az is jó akkor ...de lehet közben is lekötni a tömlőt a tömbről....Tehát tényleg nem -e egy levált tömlődarab szívat. Bár volt hogy dilizett a gép, nem ment az ürítés. Reflexből a mérőponton(tömb) benyomtam a záróvéget, kinyomott egy kis olajat .....Megjavult. Ment még vagy 5 évet eladásig hibátlanul. a másik viszont pályafutása végéig úgy kapcsolta a cséplést ha közben pl....rányomtunk a vágóasztal emelésre...akkor kapcsolt. Nyilván a tömbben volt valami gebasz de nem szedtük szét. Évekig így ment ennyi volt a dilije. Valamint csak ez a hiba, vagy volt más előjel is ..mivel volt már hogy egy relé megpattant lábforrasztása. Behülyítette a rendszert. Volt hogy nem akart üríteni , aztán meg egy pontig engedte le csak az asztalt....s ezeket felváltva. De mivel az aszal kezdte. Ezért arra koncentrálva a relét szétszedve. Nagyító alatt meg lett a hiba. Kis forrasztás és ment tovább. Tehát kitartó nyomozás ......de előtte a biztosítékot, mindenképp megnézni.
25276 hozzászólás
8030 JD fokozatmentes váltói mennyire/meddig bírják ?
Ki a gyártó ,
JD-ben fokozatmentest vagy powershift-et ?
Válasz #13926. hozzászólásra
igen.
meg ha minden igaz azért 170től módosúltak mert az előírás onnantól szigorodik.
Válasz #13928. hozzászólásra
ide írj inkább norbertito@freemail.hu
Válasz #13927. hozzászólásra
Nem jött (még) ... Egye fene, írok neked egyet én.
Válasz #13922. hozzászólásra
ha minden igaz elment a levél.
Válasz #13925. hozzászólásra
195 215 csak dupla turbós, de ad blue-s?
Válasz #13924. hozzászólásra
De csak a nagyokat 170 felett újították? Dupla turbó? Mi lett még más?
Az új 6r
https://www.youtube.com/watch?v=-3ptL8FoEdw&list=UUp764uvbqp_yKxQLJlovrUA
Válasz #13894. hozzászólásra
Szeva'!
és mint láthatod, még mindig nem forgattam meg azt a köpönyeget, amit anno emlegettél :-D
Válasz #13918. hozzászólásra
Há' kűggyé' egy villanylevelet innen ;)
(igaz ezt csak pár naponta nézem, de akkor majd ráfigyelek jobban)
Válasz #13909. hozzászólásra
Szia!
Vegyél M-est a kicsiből!!!
De a nagyból vehetsz nyugodtan R-est!!!
Viszont a 7 R az nem biztos hogy kellene neked :)
E-mail címem tudod?
Válasz #13908. hozzászólásra
Semmi javaslat!
Nem kell járatni!!!Sőt!!
Nyomd neki! Semmi gondja nincs ha rendesen használod.
A 100 órás olajcsere az viszont fontos.
Válasz #13907. hozzászólásra
Szia!
Igen már 2 éve lassan! :)
hali ha valaki tudja korzo telefonszámát privátba elküldhetné. nagyon fontos email cimem: norbi6330@freemail.hu
Válasz #13916. hozzászólásra
"Kicsi"...(t ez már nekem "kevés" és van már élet a Rapidon túl(egyszerű volt ezzel minden) is...egy egészen "új élet" kezdődik)
Válasz #13909. hozzászólásra


Mifelénk ezeket nem szokták eladni...
a RAPID- ot miért adodod el???
Csinik szépek az őzikék......De nálam csak az Efendi.......
Válasz #13912. hozzászólásra

pedig vannak hangok a négybetűs cég tájékáról amik a 7Rt se ajánlják
ti otthon meddig tervezitek az újonnan vett traktorokat megtartani pl?
meddig élhet kemény életet a 7R????????
Válasz #13909. hozzászólásra

fénykép van a RAPID-ról?
Válasz #13909. hozzászólásra
mondjuk JD-ből csak R-est szabad venni, ha nem olyat veszel akkor a fejlesztések zöméről mondasz le, ennyi erővel akár MF-et is vehetnél... És ha rám hallgatsz akkor kicsit nem veszel, csak nagyokat! 7R-ből a nagyok közül vagy 2-t és kész! Rendsodrózni is olcsóbban sodrózik, mint a 6xxx-ek...
Válasz #13909. hozzászólásra
minek a 140 lovas? az nem sok mindenre jó
Válasz #13909. hozzászólásra
M-es 170ig van.
Kevesebb elektronika miatt kell m?
Válasz #13905. hozzászólásra
al lehet bombázni)
Szeva Hódolits...
Egy kis feladat részedre (így a többiek is gondolkozhatnak) ...LECSERÉLNÉM AZ EGÉSZ IH CASE FLOTTÁT JD-RE DE R-es JD nem jöhet számításba sem és csak 140-220 Le tartomány amit használnánk ezentúl (a 300 le igényű egy -két munkaeszkösz megy ki a pi.sába...még a Rapid is)...Ötlet estleg ajánlat?(okk
Válasz #13905. hozzászólásra
Esetleg bejáratásnak mit tudnál javasolni?
Mit szabad , mit nem és milyen munkára fogható?
Válasz #13894. hozzászólásra

Nohát, Csak nem két éve, hogy utoljára ide írtál ha jól rémlik, üdv újra
Válasz #13904. hozzászólásra

Műszakilag gebasz van?
Minőségmentesen rakták essze a törökök meg a hindusztániak?
Válasz #13904. hozzászólásra
Úgy van!
Válasz #13903. hozzászólásra
na majd Gábor úr jelzi, kedden beszéltünk azt mondta még nincs műszaki mert nem jött meg valami papirja a gépnek.
Válasz #13902. hozzászólásra
Azt én nem tudom....
Válasz #13894. hozzászólásra
6170m
Üdv.
mikor lehet menni a gépért?
Válasz #13900. hozzászólásra



Hogy te mekkora zsivány vagy.....
Válasz #13898. hozzászólásra


Idefigyelj papamacó, amíg nem vesz jdket a kigazdálkodott nyereségből a saját földjeire addig nem biztos hogy elhisszük Hodóbácsinak hogy ezt kell venni....... hánemigyvan??????
Válasz #13898. hozzászólásra
Szia!
Annyira azért nem :)
Válasz #13894. hozzászólásra
Üdv jól el tűntél !!!
Válasz #13896. hozzászólásra

Helyes áramoljon a szeretet felém míg világ a v. és egyre csak jobban.......
Örömmel látom hogy van aki nem változott itt

Akkor nem is írok csúnyát! Az én véleményem sem változott rólad
Válasz #13894. hozzászólásra


Mivan szabadúszó letté megint nincs aki letiltson?
Üdv mindenkinek!!!
Újra itt
Sziasztok .érdekelne hogy valakinek volt-e problémája KOMBÁJNNON LEVŐ Michelin / gumival/
Válasz #13886. hozzászólásra
Amit keresel az az AL181805 -léptetőmotor. Hívd fel a Kocsis Agrotechnikát,
ők is győriek, ott a Géza tud neked segíteni. A száma: 20/2530255
Sziasztok PowrQuad sebességváltót használom automata funkcióba akkor minek nem rakja fel magát 4 be legnagyobb csoportba használom
köszi, holnap felhívom őket!
Valamelyiket nyugodtan törölhetné 1 modi

Válasz #13886. hozzászólásra

JD technika a legolcsóbb szerintem.Használtat nem biztos hogy érdemes belerakni.
Válasz #13886. hozzászólásra
biztos hogy érdemes belerakni.
JD technika a legolcsóbb szerintem.Használtat nem
Sziasztok!
6110-re keresek léptetőmotort. (az a kis aluminium motor a hidraulika szelep felett) Érdekelne bontott is, de ha nincs más jöhet új is de kinél ill. hogyan lenne a legolcsóbb a beszerzése? Köszönöm!
Válasz #13884. hozzászólásra

Fröcsögjön az anyag.........
Válasz #13882. hozzászólásra
Szia papamaci. Köszönöm a múltkori tippet a törőhenger felújításara. Megcsinálta a Kaposvári fazon időre,f@szán, már össze is van szerelve úgyhogy teljes harckészültségben várjuk a kuki száradását aztán indul a CWS barazil hadtest
hát,ha a fergussonokat nézed,azokat hirdetik,h. idén felét,jövőre másik felét fizeted,azt kamat meg semmi nix. nem elég segitség ez?? lhet,h. már nem aktuális,de ezt hirdették. felénk elég sokat látni belőlük. gondolom éltek alehetőséggel. másikat meg eladja.
Válasz #13870. hozzászólásra
Tehát kitartó nyomozás ......de előtte a biztosítékot, mindenképp megnézni.
Stekin van áram ? Ha működteted a rendszert akkor Ha van áram-jó a mágnes tekercs. Akkor akár egy sima szeggel is megnézheted. A tengely vég hol a lemez anya van a tekercsen, vonzania kell a sima fémet működés közben. Ha nem megy akkor végig nézni a rendszert . Biztosíték esetleg relé-kábel. A kezelésin vagy az alkatrész katalóguson keresztül elég jól kilehet vesézni a gépet. Ha az is jó akkor ...de lehet közben is lekötni a tömlőt a tömbről....Tehát tényleg nem -e egy levált tömlődarab szívat. Bár volt hogy dilizett a gép, nem ment az ürítés. Reflexből a mérőponton(tömb) benyomtam a záróvéget, kinyomott egy kis olajat .....Megjavult. Ment még vagy 5 évet eladásig hibátlanul. a másik viszont pályafutása végéig úgy kapcsolta a cséplést ha közben pl....rányomtunk a vágóasztal emelésre...akkor kapcsolt. Nyilván a tömbben volt valami gebasz de nem szedtük szét. Évekig így ment ennyi volt a dilije. Valamint csak ez a hiba, vagy volt más előjel is ..mivel volt már hogy egy relé megpattant lábforrasztása. Behülyítette a rendszert. Volt hogy nem akart üríteni , aztán meg egy pontig engedte le csak az asztalt....s ezeket felváltva. De mivel az aszal kezdte. Ezért arra koncentrálva a relét szétszedve. Nagyító alatt meg lett a hiba. Kis forrasztás és ment tovább.