John Deere HD Lithium Complex kenőanyag
John Deere HD vízálló kenőanyag
John DeereGREASE-GARD™
Más kenőzsírok is használhatók, ha megfelelnek az alábbi előírásnak:
NLGI teljesítmény osztályozás GC-LB"
Érdemes megvenni ezek közül valamit vagy esetleg van jobb? vagy fölösleges ezeket venni, mert van olcsóbb szintén ugyanilyen jó?
Ismerősöm gumi vásárlás előtt van jd 7430 van 30 és 42 felni méretei vannak kérdezi hogy milyen mérettet vegyen rá talaj munkára meg a szántáshoz ,hogy ne nagyon tapossa a szántás ? mert mostani bazi nagyok neki elől 600 hátul 710 és lefutott neki
nincs és 140 volt a max, axiál hitelesített mérőkocsija alapján. Akkor lehet rossz oldalon keresem a hibát. nem az új gépek a gyengék, hanem miénk túl erős:)
Válasz #13308. hozzászólásra
Konedata és Tractordata: A tiedre 135 nettó SAE lóerőt ír. 141(147 vagy 151 CR) bruttót a motorra, 122-t a TLT-re. Nincs tuningolva a tiéd?
Mindkét esetben tlt-n mért teljesítményről beszélünk, gondolom a john deere szakemberei a gyárban bevizsgált hivatalos mérővel mértek. Nálunk pedig axiál mérte a 10 éves 6820ast.
6820 tlt-t 140 lóerőt ad le. ugyanaz szabvány stb. 135 a névleges motorteljesítmény. Új 210R 210 névleges teljesítmény 170 lóerőt ad le. Ezt a különbséget nem értem. 6820ason is ment ventilátor meg minden más is.
Válasz #13304. hozzászólásra
Mivel gépészmérnök vagy, gondolom tanultad, hogy a lóerőt pár módon lehet mérni különböző szabványok szerint. A gyártó pedig nem a legsz@rabbat írja ki... Lehet eleve SAE lóerőt írnak... Az pedig a legkedvezőbb...papíron. Nemrég olvastam cikket a legnagyobb bányadömperekről. 3300lóerőből 150-200 ( "A 16,5 tonnás motor bruttó teljesítménye elérte 3300 lóerőt (a motor önmaga működéséhez kb. 150-200 lóerőt használt fel, ezt levonva kapjuk meg a nettó teljesítményt)")csak arra megy el, hogy működtesse saját magát a motor, a sellencekről nem beszélve...
Van ott azért más is.....
Ventilátor,vízszivattyú,generátor,hidr. olaj is fogja szerintem és ott vannak a hidr. szivattyúk,amik a váltó kenő-és működtetőnyomását állítják elő.
Csak azt nem értem hogy ha egy motor max teljesítménye 220-230 lóerő, akkor hogy csinálják hogy tlt-n keresztül csak 170et ad le? Gépészmérnök vagyok technikailag nem értem, hova lesz a teljesítmény, mikor egy tlt kuplung és egy fogaskerék áttétel van csak közben....
Máskor azt mondták, hogy a motor LE és a talajra leadott között olyan 15-20% különbség van. Az a 40 LE mínusz ha jól számolom, akkor pont a 20%-a a 210-nek.
Azt én is olvastam de akkor talajra szerinted mennyit ad le? Sokkal többet nem tud... 6820asunk 135 lóerő névleges, és mostani mérés szerint 140et ad le tlt-n, Akkor itt csak van egy kis disznóság?
Ezzel a gumizással jöttek anno a 00-ás 8 ezresek , ha azokra jó volt akkor a fele akkora súlyu trakira is jó .Széles gumival nem lehet szántani vizes körülmények között. A 620/70r42 a 10-es 20 8 ezresek gumizása volt de ez a traki nagyon messze áll azoktol.
JD 6170M alá mekkora kerékméret lenne ideális, ha talajmunkára van befogva?
amiket néztem: 480/70R30,620/70R42
vagy 540/65R30,650/65R42 ???
egyeltalán kell a 30as és 42es felni vagy elég 28as és 38as?
25276 hozzászólás
7430 7530nál mit láttok mikor kezdhet zsebbenyúlóssá válni az élet?
Ezekkel is lehet rekeszteni 4 5000 órás annyi vane....
Sziasztok!
Ki milyen zsírt használ?
A könyv ezt írja:
"John Deere SD Polyurea kenőanyag javasolt.
A következő kenőzsírok használata javasolt:
John Deere HD Lithium Complex kenőanyag
John Deere HD vízálló kenőanyag
John DeereGREASE-GARD™
Más kenőzsírok is használhatók, ha megfelelnek az alábbi előírásnak:
NLGI teljesítmény osztályozás GC-LB"
Érdemes megvenni ezek közül valamit vagy esetleg van jobb? vagy fölösleges ezeket venni, mert van olcsóbb szintén ugyanilyen jó?
Válasz #13327. hozzászólásra
Kohnedata ezt írja.
Itt, második táblázat, 9-ik sor.
Ez mennyire pontos? De azért köszike
Válasz #13325. hozzászólásra
456 cm ha minden igaz.
Sziasztok valaki tudna nekem segíteni hogy egy 6910 John Deere milyen hosszú a mérete sulyok nélkül előre is köszike
Válasz #13210. hozzászólásra
Kite
Sztem nem 620 meg 480 as még az rá megy de az annál keskenyebb biztos hogy nem jó rá
Válasz #13321. hozzászólásra
Ezzel lehet mondasz valamit. 520 arra a felnire már lehet keskeny. Ez mondjuk ki is ment a fejemből.
Válasz #13317. hozzászólásra
Ezekhez már felnit is cserélni kell, nem?
Válasz #13318. hozzászólásra
Igen, bocsi 620 hátra, 480 előre. Még az elmegy csak csak. Annál nagyobb szerintem felesleges ha szántani akar vele.
Mert eddig csak tárcsázót vele meg híg trágyát hordott vele
Aha ÉRTEM Ő 650 ÉS 540 RE GONDOLT VAGY A 620 ÉS 480 RA GONDOLT
Válasz #13316. hozzászólásra
520/85 - R42
420/85 - R30
Bőven elég rá szerintem. A legnagyobb, amit még talán talán lehetne az a 620-as hátra, 470 előre, de már ez is kicsit csücskösen fér a barázdában.
Ismerősöm gumi vásárlás előtt van jd 7430 van 30 és 42 felni méretei vannak kérdezi hogy milyen mérettet vegyen rá talaj munkára meg a szántáshoz ,hogy ne nagyon tapossa a szántás ? mert mostani bazi nagyok neki elől 600 hátul 710 és lefutott neki
Sziasztok!
John Deere 3140-esről valaki tud véleményt mondani?? mennyit fogyaszthat kb??
Válasz #13313. hozzászólásra
Földmunkánál amúgy is szerintem inkább a nyomaték számít....
Válasz #13312. hozzászólásra
az látszik a két gép közötti teljesítmény ábrán, ezért a régiek jobban túlélték a fordulatszám esést.
Válasz #13311. hozzászólásra
Az biztos, hogy a TIER szabvány miatt nem ugyanott van a nyomaték maximum. Muszáj rámenniük a tökéletes égésre.
Válasz #13310. hozzászólásra
nincs és 140 volt a max, axiál hitelesített mérőkocsija alapján. Akkor lehet rossz oldalon keresem a hibát. nem az új gépek a gyengék, hanem miénk túl erős:)
Válasz #13308. hozzászólásra
Konedata és Tractordata: A tiedre 135 nettó SAE lóerőt ír. 141(147 vagy 151 CR) bruttót a motorra, 122-t a TLT-re. Nincs tuningolva a tiéd?
Válasz #13306. hozzászólásra
Mindkét esetben tlt-n mért teljesítményről beszélünk, gondolom a john deere szakemberei a gyárban bevizsgált hivatalos mérővel mértek. Nálunk pedig axiál mérte a 10 éves 6820ast.
Válasz #13306. hozzászólásra
6820 tlt-t 140 lóerőt ad le. ugyanaz szabvány stb. 135 a névleges motorteljesítmény. Új 210R 210 névleges teljesítmény 170 lóerőt ad le. Ezt a különbséget nem értem. 6820ason is ment ventilátor meg minden más is.
Válasz #13304. hozzászólásra
Mivel gépészmérnök vagy, gondolom tanultad, hogy a lóerőt pár módon lehet mérni különböző szabványok szerint. A gyártó pedig nem a legsz@rabbat írja ki... Lehet eleve SAE lóerőt írnak... Az pedig a legkedvezőbb...papíron. Nemrég olvastam cikket a legnagyobb bányadömperekről. 3300lóerőből 150-200 ( "A 16,5 tonnás motor bruttó teljesítménye elérte 3300 lóerőt (a motor önmaga működéséhez kb. 150-200 lóerőt használt fel, ezt levonva kapjuk meg a nettó teljesítményt)")csak arra megy el, hogy működtesse saját magát a motor, a sellencekről nem beszélve...
Válasz #13304. hozzászólásra
Van ott azért más is.....
Ventilátor,vízszivattyú,generátor,hidr. olaj is fogja szerintem és ott vannak a hidr. szivattyúk,amik a váltó kenő-és működtetőnyomását állítják elő.
Válasz #13303. hozzászólásra
Csak azt nem értem hogy ha egy motor max teljesítménye 220-230 lóerő, akkor hogy csinálják hogy tlt-n keresztül csak 170et ad le? Gépészmérnök vagyok technikailag nem értem, hova lesz a teljesítmény, mikor egy tlt kuplung és egy fogaskerék áttétel van csak közben....
Válasz #13302. hozzászólásra
Máskor azt mondták, hogy a motor LE és a talajra leadott között olyan 15-20% különbség van. Az a 40 LE mínusz ha jól számolom, akkor pont a 20%-a a 210-nek.
Válasz #13301. hozzászólásra
Azt én is olvastam de akkor talajra szerinted mennyit ad le? Sokkal többet nem tud... 6820asunk 135 lóerő névleges, és mostani mérés szerint 140et ad le tlt-n, Akkor itt csak van egy kis disznóság?
Válasz #13300. hozzászólásra
170 Le-t TLT-N ad le, olvasd el még egyszer azt a katalógust.
2014es 7R katalógusban olvastam hogy 210R 170 lóerő, legnagyobb is csak 245 érdekes ez nagy összevisszaság
Válasz #13298. hozzászólásra






Megkaptam!!!
Küldtem e-mailt.
Válasz #13296. hozzászólásra
Ez 94-es, egyébként ismered őket ????
Igen. '97-ben a KITE így hordta be.
Boldog Új Évet Kívánok minden kollégának!!!




Azt szeretném kérdezni hogy 6800-as lehet 30-km váltóval és 16/16-os sebességgel?????
Válasz #13293. hozzászólásra
Ezzel a gumizással jöttek anno a 00-ás 8 ezresek , ha azokra jó volt akkor a fele akkora súlyu trakira is jó .Széles gumival nem lehet szántani vizes körülmények között. A 620/70r42 a 10-es 20 8 ezresek gumizása volt de ez a traki nagyon messze áll azoktol.
Válasz #13292. hozzászólásra
ezt megindokolnád?
Válasz #13286. hozzászólásra
HA venném én EZ zel a gumizással venném .
Válasz #13289. hozzászólásra
Nagyon ritkán csak sáros körülmények között csúszik a megengedettnél jobban !!!
Válasz #13286. hozzászólásra
Ha talajmunkára akkor minél nagyobb. 460 kevés szerintem, az akkor lenne jó ha sorba akarnál menni vele, vetés stb.
Válasz #13288. hozzászólásra
és elég alá vagy hamar elrúg?
szántásba nagyon süpped?
Válasz #13286. hozzászólásra
Bocs amit először a fölső sorba írtál!!
Válasz #13286. hozzászólásra
Ezzel a mérettel van szerelve a 7730 ami a munkahelyemen van!!
JD 6170M alá mekkora kerékméret lenne ideális, ha talajmunkára van befogva?
amiket néztem: 480/70R30,620/70R42
vagy 540/65R30,650/65R42 ???
egyeltalán kell a 30as és 42es felni vagy elég 28as és 38as?
Válasz #13284. hozzászólásra
Ok nyugodtan.
Válasz #13283. hozzászólásra



Köszönöm!
Holnap csörgetlek ha el nem felejtem!!!
Válasz #13281. hozzászólásra
ment a email.
Válasz #13280. hozzászólásra
Igen próbáltam porlasztós lesz a traki szerintem. Meg a motornak a járása nem tetszet.
Válasz #13279. hozzászólásra

Norbi6330 írtam neked emailt olvasd el légy szíves!!!!