Ma kibontottuk a nagyvadból, hát a műanyag tetejénél a könyök van elrepedve.
Nagy a tanácstalanság, holnap ránéz szakember, de öreg mint az országút a műanyag, a gép meg igen reszketős fajta, nem tudom milyen megoldás lenne jó rá ha ezt szeretnénk meghagyni.
Válasz bandigh #24016. hozzászólásáraCsak azt ne, csak ne legyenek kertek. Nem csak a forgolódás, hanem amikor le van aratva vagy nincsen hová kiengedni, vagy zsákozni akarnak egyenesen a kombájnból
Leg jobb volt, mikor az 517-esel learattam a kertjét az egyik falubelinek, mondja vigyem neki le a házhoz, felhúzza a cserepet és nyomassam a padlásra.
Valahogyan olyan tiszteségesen válaszoltam, hogy az illetőnek utoljára kellett aratnom.
Egy biztos, a 517 nem fogom lekocsizni, hogy valakinek beszaladjak a faluba kombájnnal, majd még nyomassam a padlásra is.....
Vannak megtévedt emberek.
Válasz Vinkó #24018. hozzászólásáraCsak résen kell lenni ezzel a nyirkos búzával, a zsizsik nagyon imád belebújni, attól hogy nem melegszik vagy ilyesmi
Válasz Vinkó #24017. hozzászólásáraVolt olyan malmi búza,a levél zöld volt a kalászban a mag 15 körüli. Oda masina kellett,mi átgyűrte. Kerültek ide az ezred fordulókörnyékétől,érdekes búzák. Már akkor is beugrott itt ott a 9 tonna.
Válasz Sk Laci #24015. hozzászólásáraJavító búza..jó terméssel. És a nyakában a cunami. Nem volt ritka inkább rá fújtak a búzára. Csak bent legyen a magtárba.
Válasz Sk Laci #24015. hozzászólásáraSimán elhívnak a 20 áras kertekbe is nagy asztallal ne aggódj Párszor csináltam levezetésnek a szezon utàn, kisteherautóra üríteni meg a deszkaoldakú vlecskákra, satöbbi
Válasz Vinkó #24007. hozzászólásáraNem szójázok, nincsen vele tapasztalatom.
17-es búza???
Ha beviszek 14,1-es búzát, majd leordítsák az ember fejét, hogy vizes. 17-esel a kapuban megfordítana, és 2 napig nem is engedne be, még le nem szárad. Mifelénk csak 14 alattit vesznek át.
Tartóság miatt nézem a JD kombájnokat, de lehet, hogy tévedek. A Lexik tetszenek, de jóval drágábbak. Tapasztalatom csak E 512 és 517-el van.
Míg egy 350-es Mega befutott a látókörbe, de ezen 5 m-es asztal van, és így a nyakamba szakadnának a kertecskézések. Na ezt nem nagyon akarom. Ezért nézegetek kombájnt 6 m-es asztalal vagy felette.
Válasz Vinkó #24007. hozzászólásáraA vége a lényeg Ez a vizes búza meg hasonló példák, hát igen, nem arra van. De gondolom hogy talál 3 napot a szezonban amikor le tud aratni kényemesen
Válasz Sk Laci #24003. hozzászólásáraHa szójázol agyrém a gép,volt hogy kellett erőltetni 17-es búzában,állandóan bedugult vagy a szalmaláda.Vagy az alsó rosta. Lényegében a ládán alapból szeretett szórni.Ha kivettem a betéteket,akkor szalmásabb lett az anyag. Szárazban szépen megy. Már a szeparátoron is gyorsítottam.(akkor jobb volt lényegesen).Kukoricában jól ment. Gabonában Lexionnal körbearattam. Nem tudom...őzikében a ládásokban az átépítések ellenére nagy potenciált nem látni. Talán masszívabb az anyag. A Claas nagyon leengedte a minőséget. Annyi az előnye a Claas-nak, amikor megy akkor megy,mint az állat.
Válasz JD Bob #24005. hozzászólására2004-es 9640-est nézegetek 5000 motoróráal és nem egész 4000 cséplőórával.
Jövőhéten mennék megnézni, de közben beszaladt kínálat 9580 is kb 2003-2004 évjárat és kb az órák ugyan úgy vannak.
Az előbb meg megakadt a szemem egy 350-es Megán, de eddig nem sikerült beszélnem a tulajjal, mennyi óra van a gépben. A Mega is 2004 gyártmány.
Válasz Sk Laci #24003. hozzászólásáraA WTS-ek és W-sek között is van különbség, de a 2016 utáni szériánál változtattak sokat. A plusz pénz nem csak a technikai továbblépés miatt éri meg, hanem a régebbi szériák gyakorlatilag csontra le vannak használva.
Sziasztok!
Néhány hete kérdeztem a WTS kombájnokról.
Nézegetem a kombájnokat, de valahogyan nehéz a döntés milyen is legyen véve. Per pillanat nem sürget, mert a 2022 aratás még kicsit odébb van.
Érdemes a WTS-el foglalkoznom, vagy inkább a W legyen?
Milyen különbségek vannak, ami a W javát szolgálná?
Ismerem a ládás kombájn felépitését, de jobban az érdekelne, van e valami fejlesztés a W sorozatban a WTS-hez képest, ami megérné a plusz 40-60% pézt az újabb modelért?
Válasz Balint22 #23998. hozzászólásáraNem mondanám! Annyit hagyj rajta, hogy fogjon azért az eleje is, ha kell!
3n már nem igazán szállítgatok messzire, régebben igen, de nem vettem észre, hogy látványosan jobban fogynak!
A képek, meg amit kolléga dobott, nah az a gyári mód, de a 18-20as menetes szál olcsóbb lehet.
Lényeg:csapot bele, hogy ne mászhasson el!
Válasz Balint22 #23995. hozzászólásáraNekem mindig fenn vannak, kivéve a rakodóst, azon ha rakodó van, akkor 0 súly!
Monosemhez szoktam pluszt felrakni a 6330ra(még 2-t, mert annyi fér, aztán vetés után leveszem a plzsszokat)!
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraAz orrsúly tartó van egy lyuk, abba kell egy csap, azt középen rögzítef, hogy alól felül kiálljon, ahhoz illeszkedik a súly! Így már nem tud elmászni oldalra!
Nekem is menetes szállal van rögzítve, de gyárilag 3-4 darabonként voltak összefogatva kötés én, úgy hogy lemezen volt egy anya, az volt belógatva, csavarral egybehúzatva!
Menetes szár jó lesz, csak tegyél bele csapot, mert akkor nem mászik el!
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraA súlytartó amire akaszgatod a táskasúlyokat van egy vonólyuk, ahová a csapszeget teszed, vontatásnál, amikor nincsenek fent a táskasúlyok. Tegyél be oda egy csapszeget, majd rakjad fel a táskasúlyokat, és összehúzatod csavarral. Stabil lessz.
Sziasztok! John Deere táska súlyokat, hogyan kell felrakni? 6630-hoz vettem 18 darabot, feltettem 14-et és egy csavarral átfogattam és elmozdult a helyéről, meg amikor 1 pótkocsit próbáltam arréb tolni vele akkor is elmozdult, hogy lehetne megoldani, hogy nem mozogjon?
Válasz Anonimus82 #23984. hozzászólására4755ön hasonló hibám volt vagy 5-10 éve, jeladó jó, hideg olajnál is jelzett(ki lett kötve cigányosan, azóta is megy szépen a gép)!
Szerintem enyémnek is valahol ki van dörzsölve a vezeték, vagy ki tudja!?
Ha nem meleg az olaj, nekem idős kités mester, aki ezeket a technikákat új koruktól szervizelte, azt mondta, hogy
üzemmeleg olajnál húztam ki a nívópálcát, ha nem pipál akkor nem meleg!
Válasz atyu80 #23981. hozzászólásáraCWS...majd egy ideig a Sampóval keccsöltek. Európai piacra nyilván maradt a W kicsiben. Az az nem látok az ajánlatban kisebbet.
Válasz ..,-:) #23975. hozzászólásáraNem... Gondolkoztam rajta. De a múltkor beültem a srác mellé a Fendtbe, oszt masnap négykerék hajtással indultam az ágyból , olyan jót tett a derekamnak a klíma...
25276 hozzászólás
Válasz GREVEN #24024. hozzászólásáraKérdezd meg az agrogalaxyt is.
Válasz GREVEN #24024. hozzászólásáraRagasztani vagy gyártani rá lemezből.
Susán kft.Hódmezővásárhely.
Válasz 72 #24021. hozzászólásáraolcsót és jót hehe
Ma kibontottuk a nagyvadból, hát a műanyag tetejénél a könyök van elrepedve.
Nagy a tanácstalanság, holnap ránéz szakember, de öreg mint az országút a műanyag, a gép meg igen reszketős fajta, nem tudom milyen megoldás lenne jó rá ha ezt szeretnénk meghagyni.
Válasz Sk Laci #24015. hozzászólásáraMega kihúzva. Nem mutatnak az üzemórák, és már vagy az 5. gazdája.
Marad egyenlüre a zöld-sárga vonal.
Válasz bandigh #24016. hozzászólásáraCsak azt ne, csak ne legyenek kertek. Nem csak a forgolódás, hanem amikor le van aratva vagy nincsen hová kiengedni, vagy zsákozni akarnak egyenesen a kombájnból
Leg jobb volt, mikor az 517-esel learattam a kertjét az egyik falubelinek, mondja vigyem neki le a házhoz, felhúzza a cserepet és nyomassam a padlásra.
Valahogyan olyan tiszteségesen válaszoltam, hogy az illetőnek utoljára kellett aratnom.
Egy biztos, a 517 nem fogom lekocsizni, hogy valakinek beszaladjak a faluba kombájnnal, majd még nyomassam a padlásra is.....
Vannak megtévedt emberek.
Válasz GREVEN #24013. hozzászólásáraVadi új hűtőt szeretnél vagy csak javíttatni?
Válasz bandigh #24019. hozzászólásáraAhogy átengedték a szárítón...már utazott is fel a Dunán.
Válasz Vinkó #24018. hozzászólásáraCsak résen kell lenni ezzel a nyirkos búzával, a zsizsik nagyon imád belebújni, attól hogy nem melegszik vagy ilyesmi
Válasz Vinkó #24017. hozzászólásáraVolt olyan malmi búza,a levél zöld volt a kalászban a mag 15 körüli. Oda masina kellett,mi átgyűrte. Kerültek ide az ezred fordulókörnyékétől,érdekes búzák. Már akkor is beugrott itt ott a 9 tonna.
Válasz Sk Laci #24015. hozzászólásáraJavító búza..jó terméssel. És a nyakában a cunami. Nem volt ritka inkább rá fújtak a búzára. Csak bent legyen a magtárba.
Válasz Sk Laci #24015. hozzászólásáraSimán elhívnak a 20 áras kertekbe is nagy asztallal ne aggódj
Párszor csináltam levezetésnek a szezon utàn, kisteherautóra üríteni meg a deszkaoldakú vlecskákra, satöbbi 
Válasz Vinkó #24007. hozzászólásáraNem szójázok, nincsen vele tapasztalatom.
17-es búza???
Ha beviszek 14,1-es búzát, majd leordítsák az ember fejét, hogy vizes. 17-esel a kapuban megfordítana, és 2 napig nem is engedne be, még le nem szárad. Mifelénk csak 14 alattit vesznek át.
Tartóság miatt nézem a JD kombájnokat, de lehet, hogy tévedek. A Lexik tetszenek, de jóval drágábbak. Tapasztalatom csak E 512 és 517-el van.
Míg egy 350-es Mega befutott a látókörbe, de ezen 5 m-es asztal van, és így a nyakamba szakadnának a kertecskézések. Na ezt nem nagyon akarom. Ezért nézegetek kombájnt 6 m-es asztalal vagy felette.
Válasz GREVEN #24013. hozzászólásáraMinden nagyobb város környékén van jó hűtős, a hozzád legközelebbit volna érdemes megkeresned.
Válasz kisfelho001 #24010. hozzászólásáraEsetleg tudsz valami elérhetőséget?
Válasz medikus #24009. hozzászólásáraMi az a KITE???


Válasz GREVEN #24004. hozzászólásáraLáng Kaposvár Kft. ott szoktam gyári beszállító minőséget rendelni. Hüttőnél azszem MAHLE a gyártó. Gondolom feléd is van Láng nevezetű cég.?
Válasz GREVEN #24004. hozzászólásáraHűtős felújítja(szétforrasztja és cseréli a közepét), annál nincs gazdaságossabb.
Válasz GREVEN #24004. hozzászólásáraKITE-nél biztos van jó áron!
Válasz Vinkó #24007. hozzászólásáraA vége a lényeg
Ez a vizes búza meg hasonló példák, hát igen, nem arra van. De gondolom hogy talál 3 napot a szezonban amikor le tud aratni kényemesen
Válasz Sk Laci #24003. hozzászólásáraHa szójázol agyrém a gép,volt hogy kellett erőltetni 17-es búzában,állandóan bedugult vagy a szalmaláda.Vagy az alsó rosta. Lényegében a ládán alapból szeretett szórni.Ha kivettem a betéteket,akkor szalmásabb lett az anyag. Szárazban szépen megy. Már a szeparátoron is gyorsítottam.(akkor jobb volt lényegesen).Kukoricában jól ment. Gabonában Lexionnal körbearattam. Nem tudom...őzikében a ládásokban az átépítések ellenére nagy potenciált nem látni. Talán masszívabb az anyag. A Claas nagyon leengedte a minőséget. Annyi az előnye a Claas-nak, amikor megy akkor megy,mint az állat.
Válasz JD Bob #24005. hozzászólására2004-es 9640-est nézegetek 5000 motoróráal és nem egész 4000 cséplőórával.
Jövőhéten mennék megnézni, de közben beszaladt kínálat 9580 is kb 2003-2004 évjárat és kb az órák ugyan úgy vannak.
Az előbb meg megakadt a szemem egy 350-es Megán, de eddig nem sikerült beszélnem a tulajjal, mennyi óra van a gépben. A Mega is 2004 gyártmány.
Válasz Sk Laci #24003. hozzászólásáraA WTS-ek és W-sek között is van különbség, de a 2016 utáni szériánál változtattak sokat. A plusz pénz nem csak a technikai továbblépés miatt éri meg, hanem a régebbi szériák gyakorlatilag csontra le vannak használva.
John Deere-hoz vízhűtőt hol lehet jó áron beszerezni?
Sziasztok!
Néhány hete kérdeztem a WTS kombájnokról.
Nézegetem a kombájnokat, de valahogyan nehéz a döntés milyen is legyen véve. Per pillanat nem sürget, mert a 2022 aratás még kicsit odébb van.
Érdemes a WTS-el foglalkoznom, vagy inkább a W legyen?
Milyen különbségek vannak, ami a W javát szolgálná?
Ismerem a ládás kombájn felépitését, de jobban az érdekelne, van e valami fejlesztés a W sorozatban a WTS-hez képest, ami megérné a plusz 40-60% pézt az újabb modelért?
egy kérdés az agrocatalog.onlineről hogy lehet letölteni katalogott
6175r valakinek esetleg van ? véleményt kérnék tapasztalatot !!!
milyen váltóval ?
Válasz Balint22 #23998. hozzászólásáraNem mondanám! Annyit hagyj rajta, hogy fogjon azért az eleje is, ha kell!
3n már nem igazán szállítgatok messzire, régebben igen, de nem vettem észre, hogy látványosan jobban fogynak!
A képek, meg amit kolléga dobott, nah az a gyári mód, de a 18-20as menetes szál olcsóbb lehet.
Lényeg:csapot bele, hogy ne mászhasson el!
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraSzia!


Az előttem szólók leírásához pár kép:
Válasz A.I. #23997. hozzászólásáraNem nyalja jobban a gumikat?
Válasz Balint22 #23995. hozzászólásáraNekem mindig fenn vannak, kivéve a rakodóst, azon ha rakodó van, akkor 0 súly!
Monosemhez szoktam pluszt felrakni a 6330ra(még 2-t, mert annyi fér, aztán vetés után leveszem a plzsszokat)!
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraAz orrsúly tartó van egy lyuk, abba kell egy csap, azt középen rögzítef, hogy alól felül kiálljon, ahhoz illeszkedik a súly! Így már nem tud elmászni oldalra!
Nekem is menetes szállal van rögzítve, de gyárilag 3-4 darabonként voltak összefogatva kötés én, úgy hogy lemezen volt egy anya, az volt belógatva, csavarral egybehúzatva!
Menetes szár jó lesz, csak tegyél bele csapot, mert akkor nem mászik el!
Köszönöm szépen! Szálitásnál szoktatok használni orrsúlyt vagy leveszitek teljesen?
Válasz határjáró #23992. hozzászólásáraGyorsabb voltál
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraA súlytartó amire akaszgatod a táskasúlyokat van egy vonólyuk, ahová a csapszeget teszed, vontatásnál, amikor nincsenek fent a táskasúlyok. Tegyél be oda egy csapszeget, majd rakjad fel a táskasúlyokat, és összehúzatod csavarral. Stabil lessz.
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraA súly tartóban van egy lyuk a közepén, oda tegyél be egy vonoszeget. Vagyis gondolom az tartja.
Sziasztok! John Deere táska súlyokat, hogyan kell felrakni? 6630-hoz vettem 18 darabot, feltettem 14-et és egy csavarral átfogattam és elmozdult a helyéről, meg amikor 1 pótkocsit próbáltam arréb tolni vele akkor is elmozdult, hogy lehetne megoldani, hogy nem mozogjon?
Sziasztok valaki ismeri ezt a kombájnt esetleg a volt gazdája itt van?
https://autoline.hu/-/eladas/kombajnok/JOHN-DEERE-1470-Combine--21052618445403711900?+harvester
Köszönöm a jeladó a ludas
Válasz Anonimus82 #23984. hozzászólására4755ön hasonló hibám volt vagy 5-10 éve, jeladó jó, hideg olajnál is jelzett(ki lett kötve cigányosan, azóta is megy szépen a gép)!
Szerintem enyémnek is valahol ki van dörzsölve a vezeték, vagy ki tudja!?
Ha nem meleg az olaj, nekem idős kités mester, aki ezeket a technikákat új koruktól szervizelte, azt mondta, hogy
üzemmeleg olajnál húztam ki a nívópálcát, ha nem pipál akkor nem meleg!
Válasz Vinkó #23986. hozzászólásáraAz olajat most cseréltem új hidegen melegen csak sípol és vilagit
Válasz Anonimus82 #23984. hozzászólásáraNyilván melege van az olajnak,vagy gomba adta meg magát....pl.
Válasz atyu80 #23981. hozzászólásáraCWS...majd egy ideig a Sampóval keccsöltek. Európai piacra nyilván maradt a W kicsiben. Az az nem látok az ajánlatban kisebbet.
Kép
Üdv ha valaki tudja kérem segítsen egy john deere 4050 a képen látható égő világít és egy feszt sípol a traktor mi lehet a gond
Válasz atyu80 #23981. hozzászólásáraTalán a 1177!
Sziasztok!
Egyenlőre még pusztán érdeklődésből kérdezném hogy a John Deerenak van vagy volt olyan kaliberű kombájnja mint pl a Claas Avero, vagy Dominator 88?
Válasz III.Gyula #23971. hozzászólásáraEz traktor kijelző! Ilyen volt vekünk a cégnél a 7830-ban.
Sziasztok! A Gépközvetítőtől vásárolt már valaki traktort? Vélemények, tapasztalatok? Előre is köszönöm!
Válasz gcastle #23976. hozzászólásáraKöszi
Válasz ..,-:) #23975. hozzászólásáraNem... Gondolkoztam rajta. De a múltkor beültem a srác mellé a Fendtbe, oszt masnap négykerék hajtással indultam az ágyból , olyan jót tett a derekamnak a klíma...