Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR413.39 FtUSD404.69 FtCHF441.5 FtGBP491.16 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Hidromotor visszafolyó ágat betettem az ölajbeöntő szárába nem győz lefolyni,a sapkánál enged.Utána betettem egy T elágazást a gyorscsatlakozóba,menjen arra is olaj.De így se győzi.Ötlet??
Válasz ÁdámZoltán #23743. hozzászólásáraItt a tsz jd járt így,letiltott nincs benne olaj öntönek bele kinyomta a szuszogón hiba maradt másnap kite szervíz egy nap után rájött belsejében is van szűrő a két olaj tér között.
Válasz ÁdámZoltán #23744. hozzászólásáraSzívesen segítenék, de sajna ilyen vas nincs!
Nincs valami szenzor, ami az olyszintet érzékeli?
Illetve ha működik és megszűnt a hiba, vagyis nem tért vissza, akkor csak az elektronika ördöge, engedd el, aztán hátha többet nem jön elő!
John Deere 8220 traktorunk ma kombinátor összecsukás közben ki írta, hogy a tisztaolaj tartályból kifogyott a hidraulika olaj. Én mint naív vittem ki a helyszínre olajat mikor öntenénk bele a hátuljában fúl tele kupakig van az olaj. Erre vártunk egy félórát és utána összecsukta a gépet és hazament. kérdés mi okozta a hibát az olajszűrőben 200 üó van.
Válasz später77 #23739. hozzászólásáraNem úgy lett csinálva, de kb pont a sor túloldalán megy kicsivel. Ha jót akarsz csinàlni, hogy a sor közepén menjen, elég messze kell tenni a külső kereket, azt meg nem akartam, ne feszítse a kisgépet. Ez inkább csak műtrágyázni meg hengerezni van rá. Művelő ikert inkább 6hengeresre csinálnék
Válasz RkTomi #23735. hozzászólásáraSzerintem a 420 nagyon jó, elfér a nagyobb napraforgóban is, nem tapossa le a levelét olyan hamar. Tavasszal meg kap ikert
Válasz Imi:) #23728. hozzászólásáraMire gondolsz, hogy a 1450 CWS és a 1450 WTS között mi a különbség vagy a 1450 és pl. a 9540WTS közt mi a különbség??
Válasz später77 #23731. hozzászólásáraPermetezés. műtrágyaszórás, boronálás, szántás, sorközművelés,hengerezés, szippantás pótkocsizás. Ezeket dolgozzák. Szerintem a 460 és a 480 még elmehet. A KITE ezt a gumizást ajánlotta amikor rendeltük a gépeket.
Válasz RkTomi #23733. hozzászólásáraKöszi, hallottam, bár lehet szétszedek egyet h mi van benne, ami meg tud dögleni, meg megkesem benne az aranyat, mert tuti abból készült valamelyik része
Válasz Gazda 59 #23727. hozzászólásáraTurbó nem nyúlik ki, ha ki is cserélik javítóprogramban. Az aktuátor viszont igen, bàr elvileg javítható, még nem foglalkoztam vele
Válasz Gazda 59 #23727. hozzászólásáraVagy nem. Van 6330 is kettő 9000 és 7500 órával ezek a gondok még nem jöttek elő amiket leírtál. . Sok múlik a pilótán is.
Válasz RkTomi #23725. hozzászólásáraMeg 3-4 ezer közt jön majd a turbo, még a 6030 asokon átlagban 6 ezer üó kibirt az aktuátor motor az 6r eken ez 3-4 üó ra csökkent
Válasz Gergő_53838 #23724. hozzászólásáraVan kettő is 2500 és 3000 órásak. Ajánlom mindenképpen. A 2500 óráson most cseréltük a ventilátor viszkóját ezen kívül semmi sem kellett hozzájuk a kötelezőkön kívül.
Válasz Mf-es? #23720. hozzászólásáraesetleg ha lecseréled ilyenre?Van különböző számú érintkezővel.
https://variometrum.hu/Csatlakozo_20mm_IP68_vedettseg_12_pin_5A?tag=Csatlakoz%C3%B3
Válasz Nyomasek Bobo #23719. hozzászólásáraIlyen van rajta.Ha nem találok párját,ezt le kell nyisszantani.Az újabb JD-en van valahol,ahol széthúzzák,és ez passzol rá.Az enyémen nincs.Igaz,a 10 pólusból,ha jól emlékszem 6 vagy 7 van bekötve.
Fronttartály világítást,meg lehet oldani úgy,hogy a 6 eres csatlakozó helyére egy világítás kapcsolót tenni,arra egy 2 pólusú 12 V dugaljt.Valami ilyet,Erről menne az áram.
Válasz picus #23713. hozzászólásáraErre egy megoldás van!
Kezd mindig a második próbálkozással!
Sajnos ez ilyen, nem kell mindig válaszokat keresni, működik és kész!
(Szerintem az enyém él is ilyenkor valamiért marhára megnő az áramfelvétel, hogy miért az passz! De nem is kerestem még az okát!)
Válasz picus #23709. hozzászólásáraNekem 4755 mókázik kissé hasonlóan, forgatni lassan kezd , aztán felpörög!
Nem mindig és nem csak hideg még meleg motornál!
Mondjuk ez felújátva nem volt, úgyhogy arra gyanakszok, hogy valamiért nem oké a kontakt, vagy fene tudja!
Válasz bandigh #23705. hozzászólásáraKoszonom a valaszt! De peldaul reggeli inditasnal semmi problema de napkozben ha meg allitom es egy 5 perc mulva akarom inditani akkor mar lassan teker mindha valami levenne az aramot!! Onindito gelvan ujjutva sot mar ujat is vettem es azzalis ugyan ezt csinalya de ha pl meg allitom es akkor nyomba probalom gyujtani akkor indul pocre!! Es nem kapom mi a hiba :(
Válasz bandigh #23705. hozzászólásáraJa, néha elég egy kis drótkefe, ne adj Isten "smirgli", vagy ahogy felénk hívják a csiszoló papírt-vásznat a genetikailag hiperpigmentáltak "mírzsli"!
Válasz picus #23703. hozzászólásáraEz ha rossz, akkor nem is teker, csak ha megütögeted. Emiatt nem teker lassan szerintem. Az önindítót ujittasd fel, sarukat/vezetékeket átnézed, próbából beleteszel egy jó aksit, és indulnia kell
Elnezest kerek, a gep tipusa John deere 6506 eskepet nem tudok feltolteni de itt van acikk szam RE164448 koszonom eloreis ha valaki tud segiteni,h ez a cikkszamu alkatresz mireis szolgal. Tovabbi szep napot mindenkinek
Válasz picus #23698. hozzászólásáraFotó vagy cikkszám, mert ilyen kuty (kütyü?) ezt szerintem így egyikünk sem érti!
Sok dolog miatt lehet, hogy hol jól, hol meg gyengén forgat!
Test kábel fel van lazulva pl!
Gép pontos típusa?, Hátha akkor valaki tapasztalt már ilyet, akinek ugyan ez vagy ehhez közeli típus van!
25046 hozzászólás
Hidromotor visszafolyó ágat betettem az ölajbeöntő szárába nem győz lefolyni,a sapkánál enged.Utána betettem egy T elágazást a gyorscsatlakozóba,menjen arra is olaj.De így se győzi.Ötlet??
Válasz ÁdámZoltán #23743. hozzászólásáraItt a tsz jd járt így,letiltott nincs benne olaj öntönek bele kinyomta a szuszogón hiba maradt másnap kite szervíz egy nap után rájött belsejében is van szűrő a két olaj tér között.
Válasz A.I. #23745. hozzászólásáraEgyébként mi az a tiszta olaj?
Ez a HyGard lenne a váltóban?
Válasz ÁdámZoltán #23744. hozzászólásáraSzívesen segítenék, de sajna ilyen vas nincs!
Nincs valami szenzor, ami az olyszintet érzékeli?
Illetve ha működik és megszűnt a hiba, vagyis nem tért vissza, akkor csak az elektronika ördöge, engedd el, aztán hátha többet nem jön elő!
Válasz ÁdámZoltán #23743. hozzászólásáraHát régebben ez a fórum itt nem így volt...
John Deere 8220 traktorunk ma kombinátor összecsukás közben ki írta, hogy a tisztaolaj tartályból kifogyott a hidraulika olaj. Én mint naív vittem ki a helyszínre olajat mikor öntenénk bele a hátuljában fúl tele kupakig van az olaj. Erre vártunk egy félórát és utána összecsukta a gépet és hazament. kérdés mi okozta a hibát az olajszűrőben 200 üó van.
Válasz RkTomi #23730. hozzászólásáraKöszi !
Válasz später77 #23739. hozzászólásáraNem úgy lett csinálva, de kb pont a sor túloldalán megy kicsivel. Ha jót akarsz csinàlni, hogy a sor közepén menjen, elég messze kell tenni a külső kereket, azt meg nem akartam, ne feszítse a kisgépet. Ez inkább csak műtrágyázni meg hengerezni van rá. Művelő ikert inkább 6hengeresre csinálnék
Válasz RkTomi #23729. hozzászólásáraÚgy tudom standardon nincs aktuátor, mert elvileg fix geosak.
Válasz bandigh #23738. hozzászólásáraMűvelő ikert? Arra fáj a fogam.
Válasz RkTomi #23735. hozzászólásáraSzerintem a 420 nagyon jó, elfér a nagyobb napraforgóban is, nem tapossa le a levelét olyan hamar. Tavasszal meg kap ikert
Válasz Imi:) #23728. hozzászólásáraMire gondolsz, hogy a 1450 CWS és a 1450 WTS között mi a különbség vagy a 1450 és pl. a 9540WTS közt mi a különbség??
Válasz bandigh #23734. hozzászólásáraAz aktuátor motornak a vezetékkötege szokott sérülni, eltörni.
Válasz später77 #23731. hozzászólásáraPermetezés. műtrágyaszórás, boronálás, szántás, sorközművelés,hengerezés, szippantás pótkocsizás. Ezeket dolgozzák. Szerintem a 460 és a 480 még elmehet. A KITE ezt a gumizást ajánlotta amikor rendeltük a gépeket.
Válasz RkTomi #23733. hozzászólásáraKöszi, hallottam, bár lehet szétszedek egyet h mi van benne, ami meg tud dögleni, meg megkesem benne az aranyat, mert tuti abból készült valamelyik része
Válasz bandigh #23732. hozzászólásáraSzabit kft javítja.
Válasz Gazda 59 #23727. hozzászólásáraTurbó nem nyúlik ki, ha ki is cserélik javítóprogramban. Az aktuátor viszont igen, bàr elvileg javítható, még nem foglalkoztam vele
Válasz RkTomi #23730. hozzászólásáraMekkora a legszélesebb gumi, amivel még befér a sorba? Talajmunkára is használjátok őket?
Válasz Gergő_53838 #23726. hozzászólásáraAutoQuad Plus Eco Shift mind a kettóben. Hátul 420-as elől talán 340-es gumizással. Sorba beférnek nyugodtan.
Válasz Gazda 59 #23727. hozzászólásáraVagy nem. Van 6330 is kettő 9000 és 7500 órával ezek a gondok még nem jöttek elő amiket leírtál. . Sok múlik a pilótán is.
Udvozlok mindenkit! Azt szeretnek kerdezni hogy a JD 1450 CWS es A WTS szeriak kozt mi a kuylomseg, mejk model valt be obban?
Válasz RkTomi #23725. hozzászólásáraMeg 3-4 ezer közt jön majd a turbo, még a 6030 asokon átlagban 6 ezer üó kibirt az aktuátor motor az 6r eken ez 3-4 üó ra csökkent
Válasz RkTomi #23725. hozzászólásáraMilyen váltó van benne ,meg a gumi méret milyen kukorica sorba belefér
Válasz Gergő_53838 #23724. hozzászólásáraVan kettő is 2500 és 3000 órásak. Ajánlom mindenképpen. A 2500 óráson most cseréltük a ventilátor viszkóját ezen kívül semmi sem kellett hozzájuk a kötelezőkön kívül.
Hello mindenki vélemény tapasztalat 6120r
Válasz Mf-es? #23720. hozzászólásáraesetleg ha lecseréled ilyenre?Van különböző számú érintkezővel.
https://variometrum.hu/Csatlakozo_20mm_IP68_vedettseg_12_pin_5A?tag=Csatlakoz%C3%B3
Válasz Gazda 59 #23721. hozzászólásáraVagyis ilyen csak dupla soros.
Válasz Mf-es? #23720. hozzászólására Szerintem ez kell neked.
Válasz Nyomasek Bobo #23719. hozzászólásáraIlyen van rajta.Ha nem találok párját,ezt le kell nyisszantani.Az újabb JD-en van valahol,ahol széthúzzák,és ez passzol rá.Az enyémen nincs.Igaz,a 10 pólusból,ha jól emlékszem 6 vagy 7 van bekötve.
Válasz Mf-es? #23717. hozzászólására2db 5ös esetleg???
Ha jól latom a TE connectivity 6ig gyártja...
Fronttartály világítást,meg lehet oldani úgy,hogy a 6 eres csatlakozó helyére egy világítás kapcsolót tenni,arra egy 2 pólusú 12 V dugaljt.Valami ilyet, Erről menne az áram.
Válasz Gazda 59 #23696. hozzászólásáraNéztem,nem árulnak.
De azert koszonom mindenkinek a jo akaratokat ,h probaltatok segiteni ;)
Válasz A.I. #23714. hozzászólására:))) van egy ijen is ;)
Válasz picus #23713. hozzászólásáraErre egy megoldás van!
Kezd mindig a második próbálkozással!
Sajnos ez ilyen, nem kell mindig válaszokat keresni, működik és kész!
(Szerintem az enyém él is ilyenkor valamiért marhára megnő az áramfelvétel, hogy miért az passz! De nem is kerestem még az okát!)
Válasz mtz1221 #23711. hozzászólásáraEs nehezen hajcsa meg es masadszori probalkozasra mar megy rendesen!! Nem tudom mi lehet a problema :(
Válasz mtz1221 #23711. hozzászólásáraDe akkor hidegen es melegennis ugyan ugy kellenehajtania nem??:(
Válasz picus #23709. hozzászólásáraNehogy a motor akarjon hajtókar csapágyas lenni.
Válasz picus #23709. hozzászólásáraNekem 4755 mókázik kissé hasonlóan, forgatni lassan kezd , aztán felpörög!
Nem mindig és nem csak hideg még meleg motornál!
Mondjuk ez felújátva nem volt, úgyhogy arra gyanakszok, hogy valamiért nem oké a kontakt, vagy fene tudja!
Válasz bandigh #23705. hozzászólásáraKoszonom a valaszt! De peldaul reggeli inditasnal semmi problema de napkozben ha meg allitom es egy 5 perc mulva akarom inditani akkor mar lassan teker mindha valami levenne az aramot!! Onindito gelvan ujjutva sot mar ujat is vettem es azzalis ugyan ezt csinalya de ha pl meg allitom es akkor nyomba probalom gyujtani akkor indul pocre!! Es nem kapom mi a hiba :(
Válasz gcastle #23706. hozzászólásáraerre 0,7 bar van irva....
Válasz bandigh #23705. hozzászólásáraJa, néha elég egy kis drótkefe, ne adj Isten "smirgli", vagy ahogy felénk hívják a csiszoló papírt-vásznat a genetikailag hiperpigmentáltak "mírzsli"!
Válasz tamas320d #23686. hozzászólásáraW540, 6120R,6140R,7230R mind 1,03 bár a kupak szerint!
Válasz picus #23703. hozzászólásáraEz ha rossz, akkor nem is teker, csak ha megütögeted. Emiatt nem teker lassan szerintem. Az önindítót ujittasd fel, sarukat/vezetékeket átnézed, próbából beleteszel egy jó aksit, és indulnia kell
Válasz picus #23703. hozzászólásáraKonkrétan mi a kérdés?
Válasz RkTomi #23702. hozzászólásáraJo eddig enis rajottem mivel ott irja csak gondoltam,h ennel azer tudtok tobbet mondani rola!:D
Válasz picus #23701. hozzászólásáraCikkszám alapján indítórelé.
Elnezest kerek, a gep tipusa John deere 6506 eskepet nem tudok feltolteni de itt van acikk szam RE164448 koszonom eloreis ha valaki tud segiteni,h ez a cikkszamu alkatresz mireis szolgal. Tovabbi szep napot mindenkinek
Válasz picus #23698. hozzászólásáraLeírhatnád normálisan is a kérdést. Típus , fotó stb.
Válasz picus #23698. hozzászólásáraFotó vagy cikkszám, mert ilyen kuty (kütyü?) ezt szerintem így egyikünk sem érti!
Sok dolog miatt lehet, hogy hol jól, hol meg gyengén forgat!
Test kábel fel van lazulva pl!
Gép pontos típusa?, Hátha akkor valaki tapasztalt már ilyet, akinek ugyan ez vagy ehhez közeli típus van!