Válasz ..,-:) #23975. hozzászólásáraNem... Gondolkoztam rajta. De a múltkor beültem a srác mellé a Fendtbe, oszt masnap négykerék hajtással indultam az ágyból , olyan jót tett a derekamnak a klíma...
Válasz Nyomasek Bobo #23968. hozzászólásáraIlyenben ültél?
Ha igen, akkor:
1: rosta veszteség
2. láda veszteség
3: összes veszteség.
Az össz akkor jó, ha a közepéig jelez. Amúgy meg kalibráció függő, azt jelez amit én akarok...
Válasz RkTomi #23972. hozzászólásáraTisztában vagyok vele,csak azért tettem fel mert kérdezte hogy néz ki,én valami hasonlóra emlékszem úgy tizen pár év távlatából.
Válasz Nyomasek Bobo #23959. hozzászólásáraNa látod, ez is jó kérdés!
Komolyra fordítva, amúgy passz, mert szerintem több féle méretet kell ott bevetni, hogy mindenhez jó legyen (lehessen)!
Válasz Nyomasek Bobo #23957. hozzászólásáraMelyik csapágyhoz?
Így nehéz behatárolni. Egyébként meg nem kell ahhoz külön hókusz kókusz, csapágy lehúzó az csapágy lehúzó(vagy szíj tárcsa, mindegy),bazt kell megnézni, mekkora mérettartományban használható.
Válasz kukaccsosz #23947. hozzászólásáraA Rail csövön van egy biztonsági túlnyomás csökkentő szelep, azt nézzétek meg!
Erről a szelepről egy cső megy a visszafolyó ágba, ezt vedd le és indítsd be a kombájnt.
Ha itt gázolaj van akkor szelep csere, ha nincsen, akkor nem ez a gond. Ez csak egyszer nyit ki, egyszer használatos.
Válasz kukaccsosz #23947. hozzászólásáraVagy a railcsövön a sima nyomásmérőszenzor, az mér fals adatot. Cseréld, de meglehet, hogy csak a csatijában lazák a kontaktok, aztán ahogy melegszik nem ad át, volt már ilyen
Válasz kukaccsosz #23947. hozzászólásáraVan az üzemanyag rendszerben valahol egy expanziós szelep. Hirtelen nyomás növekedés hatására kinyit és úgy is marad ezzel védi a rendszer többi elemét. Cserélni kell mert egyszer használatos. 6190R-en szívatott minket már TLT-s fékpad is játszott mire rájöttek a hibára. Itt a 6.8-as motornál a blokk bal oldalán van a fülke előtt.
Valakinek volt már hasonló problémája, és megoldás rá?
A lenti hibaüzenetet dobja a JD kombájn.
Ekkor le is veszi a teljesítményt.
A nyomás vezérlő szelepet kicseréltük, kapott új csatlakozót is.
Terhelés alatt dobja be, újraindítás után megy egy darabig majd megint.
Injektor hiba okozhatja-e?
A KITE- nek nem nagyon van ötlete.
Válasz Charlie Firpo #23941. hozzászólásáraA rugós anyát minden képen, mert szerintem az ott nem marad! Én kiszoktam, meg a "békákat" is!
Bár az ha benn marad sem lesz világégés, max a tovább kell nyitni, zárni, gyorsítani, lassítani... Darálni fog, bár látva itt az időjárást, így is úgyis fog, mert majd árazásban fog ömleni, mert most nem akar, aztán elérik a cuccot, de ez már másik történet!
Válasz erdifefe #23935. hozzászólásáraHa olyan felszereltség neked stimmel, amit Kistelek kínál, akkor jóval olcsóbb, mint Csányi, egyedi elképzelés szerinti jószág viszont csak "Nádudvaron" lesz nem olcsón!
Válasz Charlie Firpo #23937. hozzászólásáraIsmerek olyat, aki mindent benne hagy(mert lusta kiszedni)! Én mindent kiszedték, ha van légkulcs vagy akus csavarozó nem kell neki egy óra, ha nincs, akkor kicsit izzasztóbb!
sziasztok.Z kombájnnál kiveszitek a cséplésfokozó betéteket gabonánál?Illetve a dobtakaró lemezek kivétele után leveszitek a rugós anyákat a dobról?A könyv azt irja hogy nem kell,de nem fognak leesni róla?Tavaly még nem volt gabonánál sem a betét sem a lemez megvéve,csak a kukoricánál,de ha nem fontos kiszedni akkor nem bajlódnék vele.
Válasz Kisvuk #23930. hozzászólásáraBevett gyakorlat a kapás sortávot felezni szemenkéntivel. Pár éve mi is csináltunk kísérletet (75, 37,5 és 24 cm), ismerős pedig régóta ezt a 37,5-öt preferálja. 75 cm mellett talán csak a sorközművelés szól, felénk mindig elmaradt a dupla/tripla gabonasortávos termésétől. Ha időbe belefér, nem akkora plusz ráfordítás a kétszeri lejárás, mint amennyivel többet tud a kisebb sortáv. A taposás sem szokott probléma lenni a nyár végi sziklakertekben.
Válasz .Szabi #23928. hozzászólásáraA sorközművelés miatt,meg ugye adott a vetőgép is ezért szeretném kipróbálni.
Sőt lehetne egy olyan opció is hogy adott területet elvetni 75 cm-el utánna meg a nyomvonalat eltolni 37.5 cm és újra rámenni a területre ( bár ez így nem valami gazdaságos) de egy próbát megérhetne
25279 hozzászólás
Sziasztok! A Gépközvetítőtől vásárolt már valaki traktort? Vélemények, tapasztalatok? Előre is köszönöm!
Válasz gcastle #23976. hozzászólásáraKöszi
Válasz ..,-:) #23975. hozzászólásáraNem... Gondolkoztam rajta. De a múltkor beültem a srác mellé a Fendtbe, oszt masnap négykerék hajtással indultam az ágyból , olyan jót tett a derekamnak a klíma...
Válasz Nyomasek Bobo #23968. hozzászólásáraIlyenben ültél?


Ha igen, akkor:
1: rosta veszteség
2. láda veszteség
3: összes veszteség.
Az össz akkor jó, ha a közepéig jelez. Amúgy meg kalibráció függő, azt jelez amit én akarok...
Válasz Nyomasek Bobo #23969. hozzászólásáraBenne púposkodtál a kombinoban ?
Válasz III.Gyula #23973. hozzászólásáraOkker. Legkésőbb holnap reggel lefotózom ha addig más nem teszi meg.
Válasz RkTomi #23972. hozzászólásáraTisztában vagyok vele,csak azért tettem fel mert kérdezte hogy néz ki,én valami hasonlóra emlékszem úgy tizen pár év távlatából.
Válasz III.Gyula #23971. hozzászólásáraEz nem szemveszteségmérő.
Válasz III.Gyula #23970. hozzászólásáraIlyen?
Válasz Nyomasek Bobo #23968. hozzászólásáraHa jól emlêkszem ilyen valami a szemveszteség mérő?
Válasz Nyomasek Bobo #23968. hozzászólásáraRepcében ugyanúgy üzemel, ugye?
Srácok.
9540wts(2004 körüli gép) a szemveszteség mérő hogyan néz ki a monitoron, ha be van kapcsolva? Fotót tudna valaki?
Válasz Nyomasek Bobo #23964. hozzászólására30-35-40-50-60 mm.

Válasz Nyomasek Bobo #23964. hozzászólásáraAzért az aljasság már itt is tetten érhető, régen a 3 körmöst át lehetett rakni 2-re...
Válasz Nyomasek Bobo #23964. hozzászólására300-as sokmindenre jó...
Válasz gcastle #23963. hozzászólásáraMéret tipped is lenne? Nem babetta méretben
Válasz Nyomasek Bobo #23962. hozzászólásáraKingtony, törésgaranciás minden szerszáma!
Válasz A.I. #23960. hozzászólásáraArra gondoltam én is. De hátha itt valaki mond tutit, hogy izé ez a márka oké, ezekben a méretekben...
No mindegy.
Válasz .!?@ #23956. hozzászólásáraLassan eljutunk arra a szintre, amikor ha nem magadnak javítod, akkor sokáig fog állni a gép!
Válasz Nyomasek Bobo #23959. hozzászólásáraNa látod, ez is jó kérdés!
Komolyra fordítva, amúgy passz, mert szerintem több féle méretet kell ott bevetni, hogy mindenhez jó legyen (lehessen)!
Válasz A.I. #23958. hozzászólásáraSzerinted miért itt kérdezem?
Válasz Nyomasek Bobo #23957. hozzászólásáraMelyik csapágyhoz?
Így nehéz behatárolni. Egyébként meg nem kell ahhoz külön hókusz kókusz, csapágy lehúzó az csapágy lehúzó(vagy szíj tárcsa, mindegy),bazt kell megnézni, mekkora mérettartományban használható.
Srácok.
JD9540 wts kombájnhoz kéne csapagylehuzató.
Milyen méretet, márkát javasoltok? (havernak kéne, hogy legyen ha kell)
Válasz Bárány #23955. hozzászólásáraNe tud meg milyenek vannak……de minden felé, minden iparágban…….

Válasz kukaccsosz #23954. hozzászólásáraÉs ezzel csődöt mondott a KITÉ-s szervizes?
Válasz szanberg #23953. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget mindenkinek!
Úgy néz ki az a szelep volt a hibás.
Válasz kukaccsosz #23947. hozzászólásáraA Rail csövön van egy biztonsági túlnyomás csökkentő szelep, azt nézzétek meg!
Erről a szelepről egy cső megy a visszafolyó ágba, ezt vedd le és indítsd be a kombájnt.
Ha itt gázolaj van akkor szelep csere, ha nincsen, akkor nem ez a gond. Ez csak egyszer nyit ki, egyszer használatos.
Válasz kukaccsosz #23947. hozzászólásáraVagy a railcsövön a sima nyomásmérőszenzor, az mér fals adatot. Cseréld, de meglehet, hogy csak a csatijában lazák a kontaktok, aztán ahogy melegszik nem ad át, volt már ilyen
Válasz kukaccsosz #23949. hozzászólásáraEz 6140R 6.8 motor...
Válasz kukaccsosz #23949. hozzászólásáraRE536274
Rail cső végében van...14-es rajzszám
Válasz RkTomi #23948. hozzászólásáraEgy fényképet tudnál róla feltenni!
Koszi!
Válasz kukaccsosz #23947. hozzászólásáraVan az üzemanyag rendszerben valahol egy expanziós szelep. Hirtelen nyomás növekedés hatására kinyit és úgy is marad ezzel védi a rendszer többi elemét. Cserélni kell mert egyszer használatos. 6190R-en szívatott minket már TLT-s fékpad is játszott mire rájöttek a hibára. Itt a 6.8-as motornál a blokk bal oldalán van a fülke előtt.
Sziasztok


Valakinek volt már hasonló problémája, és megoldás rá?
A lenti hibaüzenetet dobja a JD kombájn.
Ekkor le is veszi a teljesítményt.
A nyomás vezérlő szelepet kicseréltük, kapott új csatlakozót is.
Terhelés alatt dobja be, újraindítás után megy egy darabig majd megint.
Injektor hiba okozhatja-e?
A KITE- nek nem nagyon van ötlete.
Autopower váltóban jártas szerelőt ismer valaki?
Válasz erdifefe #23935. hozzászólására8310R-re kértek ajánlatot a munkahelyemen,Kistelek majd egy 10-essel rövidebb volt ugyan arra a gépre
Sziasztok!
6910 váltó olaj nyomását, ha tudja valaki írja meg légyszi!
Előre is köszi!
Válasz Charlie Firpo #23941. hozzászólásáraA rugós anyát minden képen, mert szerintem az ott nem marad! Én kiszoktam, meg a "békákat"
is!
Bár az ha benn marad sem lesz világégés, max a tovább kell nyitni, zárni, gyorsítani, lassítani... Darálni fog, bár látva itt az időjárást, így is úgyis fog, mert majd árazásban fog ömleni, mert most nem akar, aztán elérik a cuccot, de ez már másik történet!
Válasz erdifefe #23935. hozzászólásáraHa olyan felszereltség neked stimmel, amit Kistelek kínál, akkor jóval olcsóbb, mint Csányi, egyedi elképzelés szerinti jószág viszont csak "Nádudvaron" lesz nem olcsón!
Válasz A.I. #23940. hozzászólásáraa dobtakaró ki van véve,csak a rugós anyára voltam kiváncsi meg a cséplésfokozóra.De kiszedek mindent.
Válasz Charlie Firpo #23937. hozzászólásáraIsmerek olyat, aki mindent benne hagy(mert lusta kiszedni)! Én mindent kiszedték, ha van légkulcs vagy akus csavarozó nem kell neki egy óra, ha nincs, akkor kicsit izzasztóbb
!
Válasz Charlie Firpo #23937. hozzászólásáraSzedjél ki mindent, anyát is vedd le, egy csavarhúzóval le tudod piszkálni.
sziasztok.Z kombájnnál kiveszitek a cséplésfokozó betéteket gabonánál?Illetve a dobtakaró lemezek kivétele után leveszitek a rugós anyákat a dobról?A könyv azt irja hogy nem kell,de nem fognak leesni róla?Tavaly még nem volt gabonánál sem a betét sem a lemez megvéve,csak a kukoricánál,de ha nem fontos kiszedni akkor nem bajlódnék vele.
Válasz Kisvuk #23930. hozzászólásáraHello
Mi pont így vetünk már vagy 6 éve ahogy írtad!
Árban kb mekkora különbségek vannak ( új traktor esetén) az Agropark és a KITE között?
Van valakinek tapasztalata?
Válasz Kisvuk #23930. hozzászólásáraBevett gyakorlat a kapás sortávot felezni szemenkéntivel. Pár éve mi is csináltunk kísérletet (75, 37,5 és 24 cm), ismerős pedig régóta ezt a 37,5-öt preferálja. 75 cm mellett talán csak a sorközművelés szól, felénk mindig elmaradt a dupla/tripla gabonasortávos termésétől. Ha időbe belefér, nem akkora plusz ráfordítás a kétszeri lejárás, mint amennyivel többet tud a kisebb sortáv. A taposás sem szokott probléma lenni a nyár végi sziklakertekben.
Válasz .Szabi #23931. hozzászólásáraA minap küldték 1620euro +áfa
Azért ez sztm kicsit sok.
Válasz Kisvuk #23929. hozzászólásáraPár éve vettük utólag a pro kerekeket a kecskeméti auditkertől. Mennyit mondtak és hol?
Válasz Kisvuk #23929. hozzászólására1120 eur +áfa az opciós listán
Válasz .Szabi #23928. hozzászólásáraA sorközművelés miatt,meg ugye adott a vetőgép is ezért szeretném kipróbálni.
Sőt lehetne egy olyan opció is hogy adott területet elvetni 75 cm-el utánna meg a nyomvonalat eltolni 37.5 cm és újra rámenni a területre ( bár ez így nem valami gazdaságos) de egy próbát megérhetne