Válasz #9828. hozzászólásra
Szerintem felénk meg pláne nem kell semmire sem győzködni az embereket!! A bitang kemény föld az eldönt mindent...Van olyan gép aminél elég 2000 üó És van olyan is ahol igencsak szükséges az akár 16-18- 20 E óra is !! És mind ez nem egy két promó videó szüleménye hanem az életé és mindenki ezt a saját és a szomszédja és a közeli ismerősei révén láthatja és tapasztalhatja!! Pl a szomszédban amikor a 8100 24 üó motorral dolgozott vagy 18 e váltókkal a 8210 és 20e lehajtásokkal akkor nem hinném hogy tovább kellene itt a gépek színéről beszélgetni!! De ebben a bazi nagy túl kínálatban ami mostanság van az a jó hogy mindenki a neki tetsző színeket vásárolhatja
Üdv Mindenkinek!!!
Látom ez a vidi jól felborzolta a kedélyeket, de arra biztatok mindenkit ne hagyjuk, hogy ilyen lejárató vidik
megingassák a ződ-sárga vasakba vetett hitünket. Mi sem ékesebb bizonyíték mint az a sok-sok tizen és huszon ezer
üzemóra, ami alatt nem nagyon találsz eladót.
A videón egyébként, szerintem a nyuszit kissebb sebességben, míg a Jd-t nagyobban járatta, így a vizes aszfalton ha megcsúszik a gumi utána kevésbé tud újat fogni. Ekkor nem számit jelentősen a súly és az erő.
Ritkán írok de rendszeres figyelő vagyok.
Végül az élet szép a színe zöld.
Muszály leszek összeakasztani a két nagygépet mit mutat melyik húz jobbat!
Sőt ha nem halt volna meg a környék összes rábája illetve ezekben a motor lazítás-szántás közben akkor egyrába-ferga akasztást is leforgattam volna
Ki melyiknek az elhivatottja...elfogult Ződes nem nagyon vesz pirosat, kékes nem vesz ződet vagy pirosat, pirosas nem vesz ződet vagy kéket. De igen ritka esetben kékes vesz sárgát... így megy ez...
A JD-nek azért nincs tapadása,mert túl sok rajta a lufi és ezért "elszállt"(ak ezekkel már a sok "mű anyag" alkatrészek miatt is)végre kiderült az igazság az IH(gyár) veri a JD-t...Ezt a gyakorlat is igazolja mert akinek Ih-ja van az nem vált Jd-re,csakis IHáááájéé( a jelen s a JŐVŐ)
Nagyobb???
Hiába erősebb a motorja amikor méreteiben ugyanakkora,kerekek gumik ugyanakkorák, de ha én erre a fronthidóra feldobom a tonnás orrsúlyt akkormeg még nehezebb is lesz.
Plusz ennek a hátsó felnije maga egy öntöttvas súly nem lemez, a fronthidróhoz hátulról végighúzódik a hasa alatt egy nagy vas merevítő keret, szóval súlyban szerintem nemtöbb a 8400-es széria sem.
250lóerő felett meg úgysem tudja leadni talajra...
Nemkell ezt túlspirázni!
A TM175 meg a 7930 között alapból jónagy súlykülönbség van. (Baldwin kolega írta hogy 105mázsa nekik a 7830-as) Ha felvizezik a nyuszit addig pkés hogy nehezebb lesz de nem égés föld különbséggel.
Lényeg a lényeg, húzta mint a rongyot!!! hiába a körítés, húzta mint a rongyot
Válasz #9796. hozzászólásra
Ez igaz ! Bár ha jól emlékszem a típusra 8750-190le alighanem ! Volt valami ilyesmi. Na a lényeg csak orr súlyt adtak hozzá ! Mivel"nehéz volt" persze mihez képest Egy biztos elég hamar eldobta magát a motorja a barázdában ! Így mentek a levesbe !
Betonon nem a lóerő a lényeg,hanem a súly és a gumik tapadása.Az nh nak lassabban forognak a kerekei, így jobb a tapadása.Pl én sokat szállítok konbájntól 26-30t lebillentek a 2 kocsiról,annak egy része aláfolyik,ha nagy sebességgel indulok csak kapar,ugrál de ha szinte a legkisebbe, akkor viszont szépen elindul és kihúzza a kocsikat.Erre több példát is tudnák,saját tapasztalat.
A JD nincs felsújozva rendesen ! Ez kivehető a videón ! Mivel egy pillanatra Látható a hátsó kerék "küllői" közt,hogy bizony nincs fen a súly ! Oldalanként 2db gyári súly ! És akkor gatya nem marad szárazon ! Ez nem a lóerő diadala volt !
Ekkora sebességnél nagyságrenddel nagyobb jelentősége van tömegnek, mint a teljesítménynek.
Meg olyan apróságokkal lehet "csalni/elbaxni", hogy hova van bekötve a rúd/kötél/lánc, mert ha az nem vízszintes, akkor akinél alacsonyabban van, az eleve xopóból indul. És így tovább, sok kis apróság, ami első nem is feltűnő.
25279 hozzászólás
Válasz #9830. hozzászólásra

Ne a multrol beszéljetek ,mutassatok 30-ast esetleg R-st 6000 óra fölött amiben nem jártak könyékig
Válasz #9828. hozzászólásra


És van olyan is ahol igencsak szükséges az akár 16-18- 20 E óra is !! És mind ez nem egy két promó videó szüleménye hanem az életé és mindenki ezt a saját és a szomszédja és a közeli ismerősei révén láthatja és tapasztalhatja!! Pl a szomszédban amikor a 8100 24 üó motorral dolgozott

vagy 18 e váltókkal a 8210 és 20e lehajtásokkal akkor nem hinném hogy tovább kellene itt a gépek színéről beszélgetni!! De ebben a bazi nagy túl kínálatban ami mostanság van az a jó hogy mindenki a neki tetsző színeket vásárolhatja


Szerintem felénk meg pláne nem kell semmire sem győzködni az embereket!! A bitang kemény föld az eldönt mindent...Van olyan gép aminél elég 2000 üó
Válasz #9828. hozzászólásra




Ne magyarázáttok már meg ,elhúzta azt kész .a tények beszélnek nem a duma
Válasz #9763. hozzászólásra


Üdv Mindenkinek!!!
Látom ez a vidi jól felborzolta a kedélyeket, de arra biztatok mindenkit ne hagyjuk, hogy ilyen lejárató vidik
megingassák a ződ-sárga vasakba vetett hitünket. Mi sem ékesebb bizonyíték mint az a sok-sok tizen és huszon ezer
üzemóra, ami alatt nem nagyon találsz eladót.
A videón egyébként, szerintem a nyuszit kissebb sebességben, míg a Jd-t nagyobban járatta, így a vizes aszfalton ha megcsúszik a gumi utána kevésbé tud újat fogni. Ekkor nem számit jelentősen a súly és az erő.
Ritkán írok de rendszeres figyelő vagyok.
Végül az élet szép a színe zöld.
Válasz #9826. hozzászólásra

Mindenki megtalálná benne a magáét
Válasz #9824. hozzászólásra

ezért jó a valtra 12 szinben rendelhető
Muszály leszek összeakasztani a két nagygépet mit mutat melyik húz jobbat!
Sőt ha nem halt volna meg a környék összes rábája illetve ezekben a motor lazítás-szántás közben akkor egyrába-ferga akasztást is leforgattam volna
Válasz #9823. hozzászólásra

Ki melyiknek az elhivatottja...elfogult Ződes nem nagyon vesz pirosat, kékes nem vesz ződet vagy pirosat, pirosas nem vesz ződet vagy kéket. De igen ritka esetben kékes vesz sárgát... így megy ez...
Válasz #9763. hozzászólásra

)végre kiderült az igazság az IH(gyár) veri a JD-t
...Ezt a gyakorlat is igazolja mert akinek Ih-ja van az nem vált Jd-re,csakis IHáááájéé( a jelen s a JŐVŐ)
A JD-nek azért nincs tapadása,mert túl sok rajta a lufi és ezért "elszállt"(ak ezekkel már a sok "mű anyag" alkatrészek miatt is
Válasz #9821. hozzászólásra

Mert 4-500+ LE-et varijón nem lehet átvinni.......
Válasz #9820. hozzászólásra




Akkor az igazán nehéztalajművelő gépek miért powershift-esek???
Challenger, Quadtrac, Steiger, Versatile(igaz ebből több a mechanikus váltós)
Válasz #9818. hozzászólásra



Varijó a lényeg itt már
Válasz #9817. hozzászólásra






Magyarul meg........
"NH-t a tanyákra !!!!!"
Válasz #9807. hozzászólásra
Nagyobb???
Hiába erősebb a motorja amikor méreteiben ugyanakkora,kerekek gumik ugyanakkorák, de ha én erre a fronthidóra feldobom a tonnás orrsúlyt akkormeg még nehezebb is lesz.
Plusz ennek a hátsó felnije maga egy öntöttvas súly nem lemez, a fronthidróhoz hátulról végighúzódik a hasa alatt egy nagy vas merevítő keret, szóval súlyban szerintem nemtöbb a 8400-es széria sem.
250lóerő felett meg úgysem tudja leadni talajra...
Válasz #9816. hozzászólásra






Külföldi szlengül valahogy így írják......:
"NH FOREVER !!!!"
Válasz #9815. hozzászólásra



Válasz #9812. hozzászólásra








Mutass vidit ahol a tm bográcsot viszi a jd !!!!!
Én fordítva tudok........
Válasz #9811. hozzászólásra

Az meg azért fog többet enni.......
Válasz #9804. hozzászólásra


Jó az avatar!
Válasz #9810. hozzászólásra


látom Szabinál betaláltam.....
Válasz #9808. hozzászólásra


van , de akkor többet eszik , mert még 9km-nél sincs leterhelve tőle, na majd a nyuszi le lesz
Válasz #9809. hozzászólásra




Jó az a bogrács


Válasz #9804. hozzászólásra

Ja a tm-et pedig díszitsd fel jó lesz vele felvonulni május elsején !!!!

Sikítva könyörögsz majd a zőőőődért !!!!
Válasz #9804. hozzászólásra

Ződben már nincs lejjebb fokozat ?????
Válasz #9805. hozzászólásra





2 dolgot ne felejts........
1. nekem még van bográcsom.....
2. varijós és 2 mérettel nagyobb, mint az xtra
Válasz #9800. hozzászólásra
de akkor a Tiedet is koma!!!
Válasz #9803. hozzászólásra
nem , a ződ túl gyorsan vitte a kaparót, és holnap a tm el tesztelem mert bizonyos sebesség fölött már nem folyik át rajta a főőd és hamarabb bedúr
Válasz #9802. hozzászólásra

berepülő pilóta?

Mi vagy Te,
Válasz #9801. hozzászólásra
holnap azzal kaparok , majd meglátom mi a 2 között a külömbnség
Válasz #9800. hozzászólásra














Lelkem mélyén mindig is tudtam, hogy ez a bogrács baxott jó traktor !!!!!!!!!4
Válasz #9799. hozzászólásra




Elárulok 1 titkot..........
A te "új" Xtra-dat meg itt egy 190-es bogrács húzta el szántóföldön lánccal összekötve a kettő..............ezen sincs mit spirálozni.........
Nemkell ezt túlspirázni!
A TM175 meg a 7930 között alapból jónagy súlykülönbség van. (Baldwin kolega írta hogy 105mázsa nekik a 7830-as) Ha felvizezik a nyuszit addig pkés hogy nehezebb lesz de nem égés föld különbséggel.
Lényeg a lényeg, húzta mint a rongyot!!! hiába a körítés, húzta mint a rongyot
Válasz #9796. hozzászólásra
Egy biztos elég hamar eldobta magát a motorja a barázdában ! Így mentek a levesbe !
Ez igaz ! Bár ha jól emlékszem a típusra 8750-190le alighanem ! Volt valami ilyesmi. Na a lényeg csak orr súlyt adtak hozzá ! Mivel"nehéz volt" persze mihez képest
Válasz #9788. hozzászólásra



De az NH-n sincs felni súly......
Válasz #9793. hozzászólásra


Válasz #9763. hozzászólásra



















Itt a lényeg a súlyon van.....a lufik emelik a JD-t.........még a vak is látja........
Válasz #9785. hozzászólásra

A kötél vízszintesen van...
Betonon nem a lóerő a lényeg,hanem a súly és a gumik tapadása.Az nh nak lassabban forognak a kerekei, így jobb a tapadása.Pl én sokat szállítok konbájntól 26-30t lebillentek a 2 kocsiról,annak egy része aláfolyik,ha nagy sebességgel indulok csak kapar,ugrál de ha szinte a legkisebbe, akkor viszont szépen elindul és kihúzza a kocsikat.Erre több példát is tudnák,saját tapasztalat.
Válasz #9780. hozzászólásra
Itt most az erő nem számít , csak a súly és a tapadás...
Válasz #9784. hozzászólásra
arra ködre/füstre gondolsz?
mer mi az?
onnan indult el az nh, ahol ez fölcsap
Válasz #9785. hozzászólásra
A JD nincs felsújozva rendesen ! Ez kivehető a videón ! Mivel egy pillanatra Látható a hátsó kerék "küllői" közt,hogy bizony nincs fen a súly ! Oldalanként 2db gyári súly ! És akkor gatya nem marad szárazon ! Ez nem a lóerő diadala volt !
Válasz #9785. hozzászólásra
Hát meg betonon vannak. Sima terület. Hiába erősebb az egyik ha az nem fog semmit a másik meg oda van ragasztva az aszfaltra.
Válasz #9784. hozzászólásra
Az elsőkerékre gondolsz? vagy mire?
Válasz #9777. hozzászólásra
Ekkora sebességnél nagyságrenddel nagyobb jelentősége van tömegnek, mint a teljesítménynek.
Meg olyan apróságokkal lehet "csalni/elbaxni", hogy hova van bekötve a rúd/kötél/lánc, mert ha az nem vízszintes, akkor akinél alacsonyabban van, az eleve xopóból indul. És így tovább, sok kis apróság, ami első nem is feltűnő.
0:18-19-nél Egy pillanatra látszik ! Szerintem a lényeg !
Válasz #9781. hozzászólásra

Google a barátod
Válasz #9780. hozzászólásra

Igen, hogy a nyuszi 200 Le maximum, de azt nem írja hogy ez fel is van húzva.