Gázolaj árak 590 Ft Benzin árak 589 Ft EUR 389.71 Ft USD 331.13 Ft CHF 416.67 Ft GBP 450.86 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25279 hozzászólás
#9829 Claastra
2011-11-18 10:30:06

Válasz #9830. hozzászólásra

Ne a multrol beszéljetek ,mutassatok 30-ast esetleg R-st 6000 óra fölött amiben nem jártak könyékigsmile cursing

#9828 2266
2011-11-18 10:27:28

Válasz #9828. hozzászólásra
Szerintem felénk meg pláne nem kell semmire sem győzködni az embereket!! A bitang kemény föld az eldönt mindent...Van olyan gép aminél elég 2000 üósmile lolsmile lolsmile lolsmile lol És van olyan is ahol igencsak szükséges az akár 16-18- 20 E óra is !! És mind ez nem egy két promó videó szüleménye hanem az életé és mindenki ezt a saját és a szomszédja és a közeli ismerősei révén láthatja és tapasztalhatja!! Pl a szomszédban amikor a 8100 24 üó motorral dolgozottsmile scaredsmile scaredsmile scared vagy 18 e váltókkal a 8210 és 20e lehajtásokkal akkor nem hinném hogy tovább kellene itt a gépek színéről beszélgetni!! De ebben a bazi nagy túl kínálatban ami mostanság van az a jó hogy mindenki a neki tetsző színeket vásárolhatjasmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#9827 Claastra
2011-11-18 10:22:30

Válasz #9828. hozzászólásra

Ne magyarázáttok már meg ,elhúzta azt kész .a tények beszélnek nem a dumasmile nononosmile nononosmile nononosmile nonono

Nincs profilkép
#9826 Lajos76
2011-11-18 09:11:39

Válasz #9763. hozzászólásra

Üdv Mindenkinek!!!
Látom ez a vidi jól felborzolta a kedélyeket, de arra biztatok mindenkit ne hagyjuk, hogy ilyen lejárató vidik
megingassák a ződ-sárga vasakba vetett hitünket. Mi sem ékesebb bizonyíték mint az a sok-sok tizen és huszon ezer
üzemóra, ami alatt nem nagyon találsz eladót.

A videón egyébként, szerintem a nyuszit kissebb sebességben, míg a Jd-t nagyobban járatta, így a vizes aszfalton ha megcsúszik a gumi utána kevésbé tud újat fogni. Ekkor nem számit jelentősen a súly és az erő.
Ritkán írok de rendszeres figyelő vagyok.
Végül az élet szép a színe zöld.smile thumbupsmile thumbup

#9825 .Man
2011-11-17 22:18:53

Válasz #9826. hozzászólásra

Mindenki megtalálná benne a magáét smile biggrin

#9824 Claastra
2011-11-17 22:15:55

Válasz #9824. hozzászólásra
ezért jó a valtra 12 szinben rendelhetősmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#9823 szanberg
2011-11-17 22:10:59

Muszály leszek összeakasztani a két nagygépet mit mutat melyik húz jobbat!
Sőt ha nem halt volna meg a környék összes rábája illetve ezekben a motor lazítás-szántás közben akkor egyrába-ferga akasztást is leforgattam volna

#9822 .Man
2011-11-17 22:07:57

Válasz #9823. hozzászólásra

Ki melyiknek az elhivatottja...elfogult Ződes nem nagyon vesz pirosat, kékes nem vesz ződet vagy pirosat, pirosas nem vesz ződet vagy kéket. De igen ritka esetben kékes vesz sárgát... így megy ez... smile biggrin

Nincs profilkép
#9821 Pilátus
2011-11-17 22:05:13

Válasz #9763. hozzászólásra

A JD-nek azért nincs tapadása,mert túl sok rajta a lufi és ezért "elszállt"(ak ezekkel már a sok "mű anyag" alkatrészek miatt issmile devilsmile devil)végre kiderült az igazság az IH(gyár) veri a JD-tsmile whistling...Ezt a gyakorlat is igazolja mert akinek Ih-ja van az nem vált Jd-re,csakis IHáááájéé( a jelen s a JŐVŐ)smile thumbup

Nincs profilkép
#9820 Szabi.
2011-11-17 22:02:07

Válasz #9821. hozzászólásra

Mert 4-500+ LE-et varijón nem lehet átvinni.......smile oops

#9819 szanberg
2011-11-17 22:00:11

Válasz #9820. hozzászólásra

Akkor az igazán nehéztalajművelő gépek miért powershift-esek???
Challenger, Quadtrac, Steiger, Versatile(igaz ebből több a mechanikus váltós)


smile oopssmile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#9818 Szabi.
2011-11-17 21:58:32

Válasz #9818. hozzászólásra

Varijó a lényeg itt mársmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop

Nincs profilkép
#9817 Szabi.
2011-11-17 21:57:38

Válasz #9817. hozzászólásra

Magyarul meg........

"NH-t a tanyákra !!!!!"smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#9816 szanberg
2011-11-17 21:57:25

Válasz #9807. hozzászólásra

Nagyobb???
Hiába erősebb a motorja amikor méreteiben ugyanakkora,kerekek gumik ugyanakkorák, de ha én erre a fronthidóra feldobom a tonnás orrsúlyt akkormeg még nehezebb is lesz.

Plusz ennek a hátsó felnije maga egy öntöttvas súly nem lemez, a fronthidróhoz hátulról végighúzódik a hasa alatt egy nagy vas merevítő keret, szóval súlyban szerintem nemtöbb a 8400-es széria sem.
250lóerő felett meg úgysem tudja leadni talajra...

Nincs profilkép
#9815 Szabi.
2011-11-17 21:56:54

Válasz #9816. hozzászólásra

Külföldi szlengül valahogy így írják......:

"NH FOREVER !!!!"smile loveyesmile loveyesmile loveyesmile loveyesmile loveyesmile loveye

Nincs profilkép
#9813 Szabi.
2011-11-17 21:53:21

Válasz #9812. hozzászólásra

Mutass vidit ahol a tm bográcsot viszi a jd !!!!!smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol





Én fordítva tudok........smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#9812 Szabi.
2011-11-17 21:52:02

Válasz #9811. hozzászólásra

Az meg azért fog többet enni.......smile thumbup

#9810 papa maci
2011-11-17 21:51:17

Válasz #9810. hozzászólásra

látom Szabinál betaláltam.....smile laughsmile laugh

Nincs profilkép
#9809 .grün
2011-11-17 21:50:09

Válasz #9808. hozzászólásra

van , de akkor többet eszik , mert még 9km-nél sincs leterhelve tőle, na majd a nyuszi le lesz smile tonguepsmile tonguep

Nincs profilkép
#9808 Szabi.
2011-11-17 21:49:25

Válasz #9809. hozzászólásra

smile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammerJó az a bográcssmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#9807 papa maci
2011-11-17 21:48:34

Válasz #9804. hozzászólásra

Sikítva könyörögsz majd a zőőőődért !!!!smile biggrinsmile biggrin Ja a tm-et pedig díszitsd fel jó lesz vele felvonulni május elsején !!!!smile laughsmile laugh

Nincs profilkép
#9806 Szabi.
2011-11-17 21:48:24

Válasz #9804. hozzászólásra

Ződben már nincs lejjebb fokozat ?????smile biggrin

Nincs profilkép
#9805 Szabi.
2011-11-17 21:47:41

Válasz #9805. hozzászólásra

2 dolgot ne felejts........

1. nekem még van bográcsom.....smile lolsmile lolsmile lolsmile lol

2. varijós és 2 mérettel nagyobb, mint az xtrasmile oops

#9803 szanberg
2011-11-17 21:45:45

Válasz #9800. hozzászólásra

de akkor a Tiedet is koma!!!

Nincs profilkép
#9802 .grün
2011-11-17 21:45:06

Válasz #9803. hozzászólásra

nem , a ződ túl gyorsan vitte a kaparót, és holnap a tm el tesztelem mert bizonyos sebesség fölött már nem folyik át rajta a főőd és hamarabb bedúr

#9801 Czanik Sanyi
2011-11-17 21:42:37

Válasz #9802. hozzászólásra

Mi vagy Te,smile lolsmile biggrin berepülő pilóta?smile biggrinsmile lol

Nincs profilkép
#9800 .grün
2011-11-17 21:41:13

Válasz #9801. hozzászólásra

holnap azzal kaparok , majd meglátom mi a 2 között a külömbnség

Nincs profilkép
#9799 Szabi.
2011-11-17 21:34:39

Válasz #9800. hozzászólásra

Lelkem mélyén mindig is tudtam, hogy ez a bogrács baxott jó traktor !!!!!!!!!4smile innocentsmile innocentsmile innocentsmile innocentsmile innocentsmile innocentsmile innocentsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#9798 Szabi.
2011-11-17 21:33:13

Válasz #9799. hozzászólásra

Elárulok 1 titkot..........

A te "új" Xtra-dat meg itt egy 190-es bogrács húzta el szántóföldön lánccal összekötve a kettő..............ezen sincs mit spirálozni.........smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#9797 szanberg
2011-11-17 21:29:21

Nemkell ezt túlspirázni!
A TM175 meg a 7930 között alapból jónagy súlykülönbség van. (Baldwin kolega írta hogy 105mázsa nekik a 7830-as) Ha felvizezik a nyuszit addig pkés hogy nehezebb lesz de nem égés föld különbséggel.

Lényeg a lényeg, húzta mint a rongyot!!! hiába a körítés, húzta mint a rongyot

#9796 papa maci
2011-11-17 21:25:49

Válasz #9796. hozzászólásra
Ez igaz ! Bár ha jól emlékszem a típusra 8750-190le alighanem ! Volt valami ilyesmi. Na a lényeg csak orr súlyt adtak hozzá ! Mivel"nehéz volt" persze mihez képestsmile wacko Egy biztos elég hamar eldobta magát a motorja a barázdában ! Így mentek a levesbe !

Nincs profilkép
#9794 Szabi.
2011-11-17 21:14:00

Válasz #9788. hozzászólásra

De az NH-n sincs felni súly......smile whistlingsmile whistlingsmile whistling

Nincs profilkép
#9791 Szabi.
2011-11-17 21:07:57

Válasz #9763. hozzászólásra

smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

Itt a lényeg a súlyon van.....a lufik emelik a JD-t.........még a vak is látja........smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#9790 drenthe evo
2011-11-17 21:06:13

Válasz #9785. hozzászólásra

A kötél vízszintesen van...smile unsure

#9789 gergő07
2011-11-17 21:04:19

Betonon nem a lóerő a lényeg,hanem a súly és a gumik tapadása.Az nh nak lassabban forognak a kerekei, így jobb a tapadása.Pl én sokat szállítok konbájntól 26-30t lebillentek a 2 kocsiról,annak egy része aláfolyik,ha nagy sebességgel indulok csak kapar,ugrál de ha szinte a legkisebbe, akkor viszont szépen elindul és kihúzza a kocsikat.Erre több példát is tudnák,saját tapasztalat.

#9788 drenthe evo
2011-11-17 21:04:01

Válasz #9780. hozzászólásra

Itt most az erő nem számít , csak a súly és a tapadás...

Nincs profilkép
#9787 ano
2011-11-17 20:48:29

Válasz #9784. hozzászólásra

arra ködre/füstre gondolsz?
mer mi az?
onnan indult el az nh, ahol ez fölcsap

#9786 papa maci
2011-11-17 20:47:33

Válasz #9785. hozzászólásra

smile thumbup A JD nincs felsújozva rendesen ! Ez kivehető a videón ! Mivel egy pillanatra Látható a hátsó kerék "küllői" közt,hogy bizony nincs fen a súly ! Oldalanként 2db gyári súly ! És akkor gatya nem marad szárazon ! Ez nem a lóerő diadala volt !

#9785 .Man
2011-11-17 20:44:37

Válasz #9785. hozzászólásra

Hát meg betonon vannak. Sima terület. Hiába erősebb az egyik ha az nem fog semmit a másik meg oda van ragasztva az aszfaltra.

#9784 .Man
2011-11-17 20:42:32

Válasz #9784. hozzászólásra

Az elsőkerékre gondolsz? vagy mire?

#9783 korzo
2011-11-17 20:40:01

Válasz #9777. hozzászólásra

Ekkora sebességnél nagyságrenddel nagyobb jelentősége van tömegnek, mint a teljesítménynek.
Meg olyan apróságokkal lehet "csalni/elbaxni", hogy hova van bekötve a rúd/kötél/lánc, mert ha az nem vízszintes, akkor akinél alacsonyabban van, az eleve xopóból indul. És így tovább, sok kis apróság, ami első nem is feltűnő.

#9782 papa maci
2011-11-17 20:32:31

0:18-19-nél Egy pillanatra látszik ! Szerintem a lényeg !

#9781 .Man
2011-11-17 20:28:01

Válasz #9781. hozzászólásra

Google a barátod smile biggrin

#9780 .Man
2011-11-17 20:26:11

Válasz #9780. hozzászólásra

Igen, hogy a nyuszi 200 Le maximum, de azt nem írja hogy ez fel is van húzva. smile rolleyes

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A technológia, ami megváltoztathatja a magyar mezőgazdaság jövőjét + VIDEÓ
A technológia, ami megváltoztathatja a magyar mezőgazdaság jövőjét + VIDEÓ
Egy négy pillérre épülő rendszer, amely segíti a növényeket valódi genetikai...
Kkv-k figyelem: minden megyében elérhető a munkavédelmi pályázat
Kkv-k figyelem: minden megyében elérhető a munkavédelmi pályázat
Akár védőfelszerelésekre, jelzőberendezésekre és korszerű munkahelyi eszközökre...
Ero Fs200 Szüretelő kombájn
Ero Fs200 Szüretelő kombájn

17.000.000 Ft

Amazone D9 4000 Super vetőgép eladó
Amazone D9 4000 Super vetőgép eladó

6.900.000 Ft

Kékfrankos szőlő eladó Balatonszemesen
Kékfrankos szőlő eladó Balatonszemesen

200 Ft

Napraforgó adapter NAS-676
Napraforgó adapter NAS-676

2.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]