Válasz RkTomi #23478. hozzászólásáraKöszi,katalógusból összehasonlítva 2 pár standard és egy pár delux(vagy valami más van rajta),ez utóbbiak nem működtek rajta,be voltak állva,nem volt még rájuk szükség!
Válasz apuci #23477. hozzászólásáraElkezded cserélni a gumigyűrűket, teflonkarikát nehogy összecsípd valamelyiket, de lehet hogy a reteszelő golyók vannak megkopva. A komplett gyors csatlakozón rajta van a cikkszáma, ha már úgy is kibontod írd fel inkább. Mert ha még is rendelni kell ne akkor kelljen keresgélni, hogy deluxe vagy standard a nevével ellentétben szerintem az utóbbi strapabíróbb.
Válasz apuci #23474. hozzászólásáraKidobott pénz 1-2 alkalommal eljátszottuk ezt a javító készlet témát. Mindig új gyors csatlakozó lett a vége, azóta nem is próbálkozunk vele. De legyen szerencséd.
Válasz Garfield #23472. hozzászólásáraSzia,igaz nem tőlem meg ezt kérdezted, de tegnap megkérdeztem a magyar hivatalos forgalmazótól,hogy mennyibe kerül egy javító készlet a gyors csatlakozóhoz,
Ő:14000 + fa
Én:hú mondom az sok,
Ő erre :10000 már oda tudom adni
Én:gondokozom rajta mondtam neki.
Utána fölhívtam a JD technikát ott 5000 pászáz+fa ért van!
Sziasztok!Valaki tudna e segíteni JD fülke függönyözés bemutatásával?Nagy segítség lenne képekkel hogy láthassam hogy és mire van felfogatva. Köszönöm!
Válasz madle #23445. hozzászólásáraSok jóra ne számíts 2400kg gép az már nem vicc...... nagy köpcös 4hengereseké...... minimum!
De inkább 6osaké.
2100műszarral ha járunk 1 120assal..... nem egészséges az qélet...
Válasz mtz1221 #23449. hozzászólásáraMég annyi, hogy ezen az állítható felnik vannak, meg fagyálló van a hátsó gumikban (bár ennek nem kellene számítani, mert nem megy teher a tengelyre.). Csak ugye a felni sem telitelni. De elméletileg amit emelési kapacitásnak megadnak, azt tudnia kellene a felninek is amit gyárilag alátesznek.
Válasz madle #23445. hozzászólásáraPassz.De amit egy 1025-ös mtz el bír,azt el kell bírni a tiédnek is.Én 3100 kilós traktorral 2 éve hordok 1600+ tömegű műtrágyaszórót.
Válasz gcastle #23446. hozzászólásáraHát talán ki. Ez mennyire lehet érzékeny egy megmekkent befecskendező priccülőre? Gondolok arra'hogy előző életében az 5ös odavolt aztán nagyon égetett aminek a hüvely itta a kárát? Nem lehet a priccülőket beazonositani'hogy mikoriak? Vagy az 5ös neme cserélt? Vagy most is szar? Csak gondolom érzékeny jószág hátha ettől már befosik ha túlmelegül.
Válasz mtz1221 #23444. hozzászólásáraKözben a KITE brossúrában is megnéztem és ott úgy írja, hogy 610mm-el a hátsó kapcsok mögött 3000kg, a kapcsoknál meg 4400kg.
Mivel az 5100M-es traki félalvázas, szerintetek mennyire lenne neki határeset és káros egy 2400kg-os Imants ásógép. Pl, vonulásnál. (15km).
A traktor 5000kg. Esetleg többletnek tudok felvenni 603R-es rakodót.
Olyan kérdésem lenne, hogy az 5100M-es John Deere hátsó emelési kapacitása valóban csak 2340 kg lenne amit a neten láttam a Deere oldalán? Nem akarom elhinni, hogy csak ennyit emelne.... Hát a 892-es MTZ Max emelése valami 3500kg körül van...
Válasz gcastle #23440. hozzászólásáraAkkor a hf.tömités lehet a hiba repedés helyett ??? mert a hullámos fej alatt is egy rövid ideig birja. Azt ámen. Ha repedt akkor mindig ugyan az az eredmény.
Válasz .Richard. #23439. hozzászólásáraVolt nyomva hidegen, semmi, aztán ment 15-20 üzemórát, amikor kapott hdeget-meleget, minden oké! Aztán 15 perc alatt újra gatya...
Válasz gcastle #23436. hozzászólásáraHa semmi nem láthato az cumi. Mondjuk 5 kipufogo szelepvezetéknél a fej repedt?de asszem irtad'hogy nyomatva volt. Nem lett volna jo ötlet összerakva csak a blokkot vizzell felöntve megnyomatni? Talán valahol kiadta volna. Endoszkop a hengerbe meg nyomat meg illesmi.
Válasz .Richard. #23434. hozzászólására5. henger kipu kivezető úszott a fagyállóban, szerintem a fej gatya, tömítésen semmi sem látszik, esetleg 5. hüvely repedés, vagy a hüvely perem kiállása... Most a végére jások, úgyhogy blokk a vázból kiemel...
Preferálnátok az e23 helyett az IVT-t ?
Van valakinek itt negatív tapasztalata az egyikkel a másik kárára javára?
Csak talajozni jobb lenne talán az e23?
25279 hozzászólás
Válasz szanberg #23479. hozzászólásáraNem tudom.
Válasz RkTomi #23478. hozzászólásáraKöszi,katalógusból összehasonlítva 2 pár standard és egy pár delux(vagy valami más van rajta),ez utóbbiak nem működtek rajta,be voltak állva,nem volt még rájuk szükség!
Válasz RkTomi #23478. hozzászólásáraMennyibe kerül bele egy csatlakozó betét kompletten?
Válasz apuci #23477. hozzászólásáraElkezded cserélni a gumigyűrűket, teflonkarikát nehogy összecsípd valamelyiket, de lehet hogy a reteszelő golyók vannak megkopva. A komplett gyors csatlakozón rajta van a cikkszáma, ha már úgy is kibontod írd fel inkább. Mert ha még is rendelni kell ne akkor kelljen keresgélni, hogy deluxe vagy standard a nevével ellentétben szerintem az utóbbi strapabíróbb.
Válasz RkTomi #23475. hozzászólásáraEzt mondták a kiténél is,de ha már belefogtam megpróbálom.
15+fa a legolcsóbb amit találtam.
Válasz apuci #23474. hozzászólásáraKidobott pénz 1-2 alkalommal eljátszottuk ezt a javító készlet témát. Mindig új gyors csatlakozó lett a vége, azóta nem is próbálkozunk vele. De legyen szerencséd.
Válasz Garfield #23472. hozzászólásáraSzia,igaz nem tőlem meg ezt kérdezted, de tegnap megkérdeztem a magyar hivatalos forgalmazótól,hogy mennyibe kerül egy javító készlet a gyors csatlakozóhoz,
Ő:14000 + fa
Én:hú mondom az sok,
Ő erre :10000 már oda tudom adni
Én:gondokozom rajta mondtam neki.
Utána fölhívtam a JD technikát ott 5000 pászáz+fa ért van!
Válasz gcastle #23446. hozzászólására
????????
Válasz RkTomi #23471. hozzászólásáraSzia publikus a kités ára?Vagy otthoni raktárkészletét volt?
Válasz Garfield #23470. hozzászólásáraMa cseréltük ugyan ezt mi is 6330-ban.
Válasz RkTomi #23469. hozzászólására6330 st
Válasz Garfield #23468. hozzászólásáraMilyen típusba?
Köszönöm végül prillingernél rendeltem 22+fa.
Válasz Garfield #23464. hozzászólásáraRákérdezhetsz Jászai Tamásnál is!
30/6241436
Sziasztok!Valaki tudna e segíteni JD fülke függönyözés bemutatásával?Nagy segítség lenne képekkel hogy láthassam hogy és mire van felfogatva. Köszönöm!
Válasz Garfield #23464. hozzászólásáraKITE zRt.
Üdv kormány teleszkópot hol szoktátok rendelni??
Válasz *** HM *** #23461. hozzászólásáraOkés, köszi. Akkor nem kockáztatom.
Válasz madle #23445. hozzászólásáraSok jóra ne számíts 2400kg gép az már nem vicc...... nagy köpcös 4hengereseké...... minimum!


De inkább 6osaké.
2100műszarral ha járunk 1 120assal..... nem egészséges az qélet...
Válasz TDavid #23459. hozzászólásáraautoquad eco váltóval
Válasz Sanyee #23456. hozzászólására6130m select+ my20-ast vettünk 76 ezer nettoért
Tls, fülkerugó, premium ülés, greenstar ready, 3x450 mechanikus kör, vonófej 9-es sínben vonórúd nélkül, erősített hátulja, 114 literes szivattyú, 60 kg súlytartón 10 db táskasúly, elforduló első sárvédő, 200A generátor, nagy halogén lámpacsomag, rolók, tárolódobozok a felszereltség nagyjából. Állítható 380/85r28 és 460/85r38 mitas kerekeken gurul
Válasz Sanyee #23456. hozzászólására70 000 euró körül.
Válasz mtz1221 #23449. hozzászólásáraMég annyi, hogy ezen az állítható felnik vannak, meg fagyálló van a hátsó gumikban (bár ennek nem kellene számítani, mert nem megy teher a tengelyre.). Csak ugye a felni sem telitelni. De elméletileg amit emelési kapacitásnak megadnak, azt tudnia kellene a felninek is amit gyárilag alátesznek.
Mennyibe kerül most újonnan egy 130 lóerős körüli új JD?
130Le (+-5%) M-es széria, legkissebb feltszereltséggel, legeszerűbb váltóvsl szerelve.
Válasz Mf-es? #23453. hozzászólásáraAz értéke 0 mm de +,- 1,5 mm megengedett.
Válasz Mf-es? #23453. hozzászólásáraNullára
Kerék összetartást,ki,mennyire állítja?28-as felnin.
Válasz szanberg #23451. hozzászólásáraJa, fagyállóval!

Ilyen emulzió lett a pár órás motorolajból, meg az új Coolgard-ból...
Válasz gcastle #23433. hozzászólásáraKimostad a szelepfedél alatt a fej tetejét?
Nagyon tiszta.
Válasz gcastle #23441. hozzászólásáraRemélem megjavul a gép Jaufijú!
Rámesett a géprongy 

Válasz madle #23445. hozzászólásáraPassz.De amit egy 1025-ös mtz el bír,azt el kell bírni a tiédnek is.Én 3100 kilós traktorral 2 éve hordok 1600+ tömegű műtrágyaszórót.
Válasz gcastle #23441. hozzászólására
birodalmi ballagátor
Válasz gcastle #23446. hozzászólásáraHát talán ki. Ez mennyire lehet érzékeny egy megmekkent befecskendező priccülőre? Gondolok arra'hogy előző életében az 5ös odavolt aztán nagyon égetett aminek a hüvely itta a kárát? Nem lehet a priccülőket beazonositani'hogy mikoriak? Vagy az 5ös neme cserélt? Vagy most is szar? Csak gondolom érzékeny jószág hátha ettől már befosik ha túlmelegül.
Válasz .Richard. #23442. hozzászólásáraKiderül, ha kimértünk mindent!
Válasz mtz1221 #23444. hozzászólásáraKözben a KITE brossúrában is megnéztem és ott úgy írja, hogy 610mm-el a hátsó kapcsok mögött 3000kg, a kapcsoknál meg 4400kg.
Mivel az 5100M-es traki félalvázas, szerintetek mennyire lenne neki határeset és káros egy 2400kg-os Imants ásógép. Pl, vonulásnál. (15km).
A traktor 5000kg. Esetleg többletnek tudok felvenni 603R-es rakodót.
Válasz madle #23443. hozzászólásáraNem vagyok benne biztos hogy a jd-nak is európai mértékben van megadva.Mármint hogy függesztő karok végén mérnek.
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne, hogy az 5100M-es John Deere hátsó emelési kapacitása valóban csak 2340 kg lenne amit a neten láttam a Deere oldalán? Nem akarom elhinni, hogy csak ennyit emelne.... Hát a 892-es MTZ Max emelése valami 3500kg körül van...
Válasz gcastle #23440. hozzászólásáraAkkor a hf.tömités lehet a hiba repedés helyett ??? mert a hullámos fej alatt is egy rövid ideig birja. Azt ámen. Ha repedt akkor mindig ugyan az az eredmény.
Amúgy a videóban 3:00-tól megmondják, mi a baj: Kipukkant a dzsondér genya...
Válasz .Richard. #23439. hozzászólásáraVolt nyomva hidegen, semmi, aztán ment 15-20 üzemórát, amikor kapott hdeget-meleget, minden oké! Aztán 15 perc alatt újra gatya...
Válasz gcastle #23436. hozzászólásáraHa semmi nem láthato az cumi. Mondjuk 5 kipufogo szelepvezetéknél a fej repedt?de asszem irtad'hogy nyomatva volt. Nem lett volna jo ötlet összerakva csak a blokkot vizzell felöntve megnyomatni? Talán valahol kiadta volna. Endoszkop a hengerbe meg nyomat meg illesmi.
Válasz gcastle #23436. hozzászólásárajások=járok...
Válasz bandigh #23435. hozzászólásáraEzt mégegyszer nem bízom másra!

Köszönet _NB_ cimboránknak a javításiért!
Válasz .Richard. #23434. hozzászólására5. henger kipu kivezető úszott a fagyállóban, szerintem a fej gatya, tömítésen semmi sem látszik, esetleg 5. hüvely repedés, vagy a hüvely perem kiállása... Most a végére jások, úgyhogy blokk a vázból kiemel...
Válasz gcastle #23433. hozzászólásáraSzakműhelyben, garanciával?
Válasz gcastle #23433. hozzászólására
ugye a stiften nem ül föl a fej?
6090RW402 ismét...


Preferálnátok az e23 helyett az IVT-t ?
Van valakinek itt negatív tapasztalata az egyikkel a másik kárára javára?
Csak talajozni jobb lenne talán az e23?