Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 397.3 Ft USD 337.72 Ft CHF 424.99 Ft GBP 456.41 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24488 hozzászólás
#15838 szanberg
2012-04-09 21:47:29

Ha odapadlózod neki akkoris???
Nemhinném hogy gázpedál potméterrel volna gond akkor az gázadáskor is jelentkezne. Pistával beszéltél már?
Nemlehet hogy kicsit buta a programja???

Pl ha mész tempomattal, én egyébként elektromos kézigáznak hívom ez inkább passzol rá, szóval menetközben benyomod a kuplungot akkor a moto pörög tovább a beállított fordúlaton a gép pedig megáll.
Ezzel csak azt akarom mondani hogy nem autós tempomat ez butább mint azok ezcsak egy elektromos kézigáz.

Mondom picit h adok neki gázt akkor visszaáll 1800-ra mondjuk ha ezvolt beállítva, ha viszont vastagon rálépek majd elveszem akkor kikapcsolja a "tempomatot"

Nincs profilkép
#15837 lac*
2012-04-09 21:40:44

Válasz #15831. hozzászólásra

Mondjuk beállítod a motorfordulatot 1800-ra. Kiérsz a föld végére,rálépsz a gázpedálra hirtelen majd felengeded,vissza kellene vennie a gázt. De nálam ezt nem mindig csinálja meg,úgy kell kézzel visszavennem a gázt. Nem hinném,hogy ez így jó

Nincs profilkép
#15836 lac*
2012-04-09 21:36:57

Válasz #15834. hozzászólásra

nem a váltóról beszéltem,hanem a gázról

#15835 Mézga
2012-04-09 21:35:13

Válasz #15823. hozzászólásra

magadból indulsz ki? smile lol

#15834 Mézga
2012-04-09 21:33:51

Válasz #15830. hozzászólásra

ebbe nagyon tévedsz

#15833 Mézga
2012-04-09 21:33:18

Válasz #15819. hozzászólásra

nem állítok be semmit. nekem ne váltogasson összevissza

Nincs profilkép
#15831 4964
2012-04-09 21:30:45

Válasz #15828. hozzászólásra
a 6497 alatt milyen az elsőhíd?
ez alatt alighanem dana van

#15830 szanberg
2012-04-09 21:30:13

Válasz #15829. hozzászólásra

Namost ha csak egy picit érek ozzá és alig nő a fordúlat akkor marad a beállítotton deha odaparkettázom akkor utána alapjáratra visszaesik ha leveszed a lábad pedálról.
Szerintem rendben van ez

#15829 Claastra
2012-04-09 21:27:33

Válasz #15828. hozzászólásra

Sokkal jobb mint a ferga rugózásasmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

Nincs profilkép
#15828 lac*
2012-04-09 21:27:20

Válasz #15827. hozzászólásra

Szintezi biztos. Annyira nem ismerem. Csak ezért gondolom,mert rugózásban a levegős dolgok jobbak szerintem a hidraulikusnál.

Más, ha rálépsz a gázpedálra nálad visszaveszi rendesen az elektromosan beéllított motorfordulatot a gép? Mert nekem ez nem tökéletes. Már lett cserélve gézpedál érzékelő de nem lett jó. Nem tudom mi lehet a baja,nem mindig veszi vissza a gázt.

#15827 szanberg
2012-04-09 21:22:36

Válasz #15819. hozzászólásra

Ennek mi a jelentősége lac*?????

#15826 szanberg
2012-04-09 21:21:22

Válasz #15824. hozzászólásra

Az újakon lehet de azonos korú T180-on csak ilyen spirálrugós gyakorlatilag csillapítatlan az eleje.

Légrugó miért jó előre? Az szintezi magát?
Biztosan jó nem kételkedem de ültem már pár rugózotthidas gépben eddig komolytalanabbak voltak mint emez

Nincs profilkép
#15825 lac*
2012-04-09 21:20:57

Válasz #15822. hozzászólásra

A fülke az légrugós

#15824 szanberg
2012-04-09 21:19:19

Válasz #15821. hozzászólásra

Amikor táblavégén a tavalyi barázdára merőlegesen rámész és egyébként fix hidas gép akkorát üt mint állat akármekkora kereke is van, akkor a 6497 alatt csak az elsőhíd mozog a gép orra egy centit sem változik! Egyszerűen kimozog mindent az orra.
Claason nemtudom milyen az első rugó

Nincs profilkép
#15823 lac*
2012-04-09 21:18:55

Válasz #15818. hozzászólásra

Én a valtrák elsőhídjára írtam,hogy komolyabb,mert az légrugós.

#15822 ARES-826
2012-04-09 21:16:59

Válasz #15817. hozzászólásra

Neked is az kellene mint a nejednek, egy jó nagy f....z!!!!!smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#15821 szanberg
2012-04-09 21:16:25

Válasz #15806. hozzászólásra

Azonos korú valtrákon spirálrugós vacak van amit mindenki lecsapol hogy ne buziskodjon végállástól végállásig folyamatosan.

Fergán légrugós a kabin az elsőhíd meg hidraulikusan vezérelt és fínomabb min akármelyik.

Tieden milyen rugó van hallod???

Nincs profilkép
#15820 4964
2012-04-09 21:16:13

Válasz #15809. hozzászólásra
mi próbáltunk hídrugós axiont, de nem sok különbséget vettem észre a csak fülkerugóshoz képest. A kis bukkanókat a 4 pontos fülkerugózás fullon csillapítja ha jó a beállítás. Ha nagyok a gödrök akkor meg mindegyik ugyanúgy fölütött.

#15819 Mézga
2012-04-09 21:15:11

Válasz #15807. hozzászólásra

annyi idősen ellapátoltam volna a gellérthegyet. közel a 40-hez már örülök, hogy élek

Nincs profilkép
#15818 lac*
2012-04-09 21:14:19

Válasz #15816. hozzászólásra

És ha rálépsz hirtelen a gázpedálra akkor leveszi az előzőleg beállított motorfordulatot?

#15817 szanberg
2012-04-09 21:12:44

Válasz #15806. hozzászólásra

Azonos korú valtrákon spirálrugós vacak van amit mindenki lecsapol hogy ne buziskodjon végállástól végállásig folyamatosan.

Fergán légrugós a kabin az elsőhíd meg hidraulikusan vezérelt és fínomabb min akármelyik.

Tieden milyen rugó van hallod???

#15816 Mézga
2012-04-09 21:11:29

Válasz #15815. hozzászólásra

attól nem. csak tudom mibe ülne bele smile crying

#15815 Mézga
2012-04-09 21:09:25

Válasz #15808. hozzászólásra

be lehet állítani külön talajmunkánál és külön pótkocsizázhoz is

#15814 Feri
2012-04-09 21:09:22

Válasz #15813. hozzászólásra

Fosol,mert beleolvas?smile cowboy

#15813 *** HM ***
2012-04-09 21:09:15

Válasz #15787. hozzászólásra

mé van ennek ilyen horor ára?
maszk teszi rá azt a + x1000et? smile w00t

#15812 Mézga
2012-04-09 21:07:40

Válasz #15811. hozzászólásra

ezt inkább hagyjuk smile sweatdrop

#15810 Feri
2012-04-09 21:00:46

Válasz #15805. hozzászólásra

Kérdezz már rá az asszonyra! Mire ülne szivesen: hát:xxxxxl-resmile cowboysmile thumbupcool

#15809 ARES-826
2012-04-09 21:00:10

Válasz #15804. hozzászólásra

Te koma az a sárga nagyon pados!!smile blinksmile blink

#15808 szanberg
2012-04-09 20:58:56

Válasz #15802. hozzászólásra

Nem! nemtudod mert nincsen rugózott 6400-esed.
Hihetetlen mekkora a különbség.
Én nem s tudtam sokáig mert mtz-ről 6497-re ültem az eleve felért egy fél kategóriás előrelépésselsmile lolsmile lolsmile lol
Aztán ahogy tavaly ráültem a 8270-re először majdnem nem éreztem magamat túl jól mert hozzászoktam a jobbhoz.

Nincs profilkép
#15807 lac*
2012-04-09 20:58:29

Válasz #15804. hozzászólásra

nem ismerem a tekerőset,arra gondolok ahol elektronikusan be tudod állítani a motorfordulatot

#15806 .Ropi
2012-04-09 20:57:56

Válasz #15798. hozzászólásra

Fiatal, nemsokára egyetemistasmile whistling Miért??smile confused

Nincs profilkép
#15805 lac*
2012-04-09 20:56:58

Válasz #15803. hozzászólásra

szerintem a valtráké jobb,mivel az légrugós

#15804 Mézga
2012-04-09 20:56:33

Válasz #15802. hozzászólásra

a 6280 cserélt ülése volt új grammer xxl-es

#15803 Mézga
2012-04-09 20:55:20

Válasz #15801. hozzászólásra

arra a tekerősre gondolsz?

#15802 szanberg
2012-04-09 20:55:03

Válasz #15790. hozzászólásra

Szerintem a fülkerugó még nem is annyira de az elsőhíd rugózása a 6400-nak az mindent visz!
Nem engedi bepattogni a gépet, kimozog szépen fínoma, gépet szintez függesztett nehéz eszközt felemelve meg ilyenek.

Az Xtra is pattogósabb mint a 6497 pedig hoszabb meg nehezebb meg hirtelenebb meg zajosabb. A mellső hídrugó a titka!
kabin is, de a híd mindent visz

#15801 VMisi
2012-04-09 20:52:45

Válasz #15797. hozzászólásra

Akkor csak az ülésen lehet javítani. Új lengéscsillapítóval talán.
Ezzel húzod a vetőgépet meg a rövidtárcsát is?

Nincs profilkép
#15800 lac*
2012-04-09 20:52:16

Válasz #15797. hozzászólásra

Van tempomat a sárgában?

#15799 szanberg
2012-04-09 20:50:52

Válasz #15787. hozzászólásra

Sanyibátyja!

Bitosan jó, de....
szerintem utánakéne nézni, mivel kisebb gép mint az előző 5400-esek szerintem spóroltak benne tudván hogy marhajól bírták és sosem volt mechanikus hiba így spóroltak.
Én ezt gondolom, ha tévedek MfPisti kijavít majd!
Nem gyengítették csak a kisebb gép mivoltához mérten ahogy én láttam egy fokkal soványabb mint az előző.

Szerintem kevesebbért lelnél 5435-55-öset olyat mint a mienk az volna az igazi továbbra is fenntartom

Nincs profilkép
#15798 lac*
2012-04-09 20:49:51

Egyébként le van maradva az MF rendesen az új technikák bevezetésében. Egyszerűen nincs komoly műholdvezérlésük. A JD fényévekkel veri. Pedig ez a jövő

#15797 Mézga
2012-04-09 20:49:18

Válasz #15795. hozzászólásra

hány éves vagy?

#15796 Mézga
2012-04-09 20:47:59

Válasz #15794. hozzászólásra

a gumizása azonos, a guminyomás is. a 6280-on kléber volt, ezen mishlen van. kicsit hosszabb pár centivel és nehezebb, erősebb, meg hirtelenebb. nem tudom mi az oka, de a 6280 nagyságrenddel kényelmesebb volt, azt eltekintve, hogy zajosabb volt és a kormányzása is nehezebb volt.

#15795 .Ropi
2012-04-09 20:45:57

Válasz #15794. hozzászólásra

Abból hogy nem piros hanem sárgasmile lolsmile lol Egyébként a 4 MTZ gumibak tényleg nem valami kényelmes hogy őszinte legyek, dehát MTZ-vel így is összehasonlíthatatlan

#15794 .Ropi
2012-04-09 20:42:37

Válasz #15793. hozzászólásra

Nekem még egy-két évig kényelmes lesz ez is, mert MTZ-ből ültem átsmile lolsmile lol Aztán addigra remélhetőleg lesz valami nagyobb, mondjuk egy 7617-essmile whistling És te mit szerzel a sárga helyére?? 6490??

#15793 VMisi
2012-04-09 20:38:40

Válasz #15792. hozzászólásra

Mit értesz a kényelmetlen alatt? Pattog?
Ha nehezebb a 6280-nál, jó az ülés, a gumik minősége és nyomása akkor miből adódik a hiba?

#15792 Mézga
2012-04-09 20:36:00

Válasz #15789. hozzászólásra

ez pont olyan kényelmetlen, mint a kisfergád

#15791 Mézga
2012-04-09 20:35:06

Válasz #15790. hozzászólásra

fene se gondolta volna, hogy olyan mint egy vad ló, a 6280-as a maga teljesítményével nagyságrenddel kényelmesebb volt. még a fülkerugózást ki tudnám sírni és beraknák a fergások, de a hidrugót csak gyárban rakják be. gumizás se lenne olcsó. amúgy annyira egybe van a gép, hogy mikor megláttam egyből beleszerettem. ki kellett volna próbálni munka közben. még az asszonyt se vettem el próba nélkül.

Nincs profilkép
#15789 lac*
2012-04-09 20:16:18

Válasz #15788. hozzászólásra

Mondtam neked,hogy rugózott híd és fülke nélkül már nem szabad traktort venni.Pláne ha magad hajtod. Nagyon ott van egyébként a levegős fülkerugózás a 6000-es Mf-ekben. Sokat kivesz,én meg vagyok elégedve vele.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Tíz éve első a repcetáblákon!
Tíz éve első a repcetáblákon!
A változó klimatikus és szabályozási környezetben csak azok maradnak versenyben,...
Hamis növényvédő szerek: veszélyes hálózatot számoltak fel
Hamis növényvédő szerek: veszélyes hálózatot számoltak fel
Az ország az Európai Unió tagja akar lenni.
Gumi
Gumi

36.000 Ft

New Holland Braud SB56 szőlőkombájn
New Holland Braud SB56 szőlőkombájn

9.850.000 Ft

MTZ ACV automata vonófej, pótkocsi húzó
MTZ ACV automata vonófej, pótkocsi húzó

50.000 Ft

Szántóföldet bérelnék
Szántóföldet bérelnék

12 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]