Ha odapadlózod neki akkoris???
Nemhinném hogy gázpedál potméterrel volna gond akkor az gázadáskor is jelentkezne. Pistával beszéltél már?
Nemlehet hogy kicsit buta a programja???
Pl ha mész tempomattal, én egyébként elektromos kézigáznak hívom ez inkább passzol rá, szóval menetközben benyomod a kuplungot akkor a moto pörög tovább a beállított fordúlaton a gép pedig megáll.
Ezzel csak azt akarom mondani hogy nem autós tempomat ez butább mint azok ezcsak egy elektromos kézigáz.
Mondom picit h adok neki gázt akkor visszaáll 1800-ra mondjuk ha ezvolt beállítva, ha viszont vastagon rálépek majd elveszem akkor kikapcsolja a "tempomatot"
Mondjuk beállítod a motorfordulatot 1800-ra. Kiérsz a föld végére,rálépsz a gázpedálra hirtelen majd felengeded,vissza kellene vennie a gázt. De nálam ezt nem mindig csinálja meg,úgy kell kézzel visszavennem a gázt. Nem hinném,hogy ez így jó
Namost ha csak egy picit érek ozzá és alig nő a fordúlat akkor marad a beállítotton deha odaparkettázom akkor utána alapjáratra visszaesik ha leveszed a lábad pedálról.
Szerintem rendben van ez
Szintezi biztos. Annyira nem ismerem. Csak ezért gondolom,mert rugózásban a levegős dolgok jobbak szerintem a hidraulikusnál.
Más, ha rálépsz a gázpedálra nálad visszaveszi rendesen az elektromosan beéllított motorfordulatot a gép? Mert nekem ez nem tökéletes. Már lett cserélve gézpedál érzékelő de nem lett jó. Nem tudom mi lehet a baja,nem mindig veszi vissza a gázt.
Amikor táblavégén a tavalyi barázdára merőlegesen rámész és egyébként fix hidas gép akkorát üt mint állat akármekkora kereke is van, akkor a 6497 alatt csak az elsőhíd mozog a gép orra egy centit sem változik! Egyszerűen kimozog mindent az orra.
Claason nemtudom milyen az első rugó
Válasz #15809. hozzászólásra
mi próbáltunk hídrugós axiont, de nem sok különbséget vettem észre a csak fülkerugóshoz képest. A kis bukkanókat a 4 pontos fülkerugózás fullon csillapítja ha jó a beállítás. Ha nagyok a gödrök akkor meg mindegyik ugyanúgy fölütött.
Nem! nemtudod mert nincsen rugózott 6400-esed.
Hihetetlen mekkora a különbség.
Én nem s tudtam sokáig mert mtz-ről 6497-re ültem az eleve felért egy fél kategóriás előrelépéssel
Aztán ahogy tavaly ráültem a 8270-re először majdnem nem éreztem magamat túl jól mert hozzászoktam a jobbhoz.
Szerintem a fülkerugó még nem is annyira de az elsőhíd rugózása a 6400-nak az mindent visz!
Nem engedi bepattogni a gépet, kimozog szépen fínoma, gépet szintez függesztett nehéz eszközt felemelve meg ilyenek.
Az Xtra is pattogósabb mint a 6497 pedig hoszabb meg nehezebb meg hirtelenebb meg zajosabb. A mellső hídrugó a titka!
kabin is, de a híd mindent visz
Bitosan jó, de....
szerintem utánakéne nézni, mivel kisebb gép mint az előző 5400-esek szerintem spóroltak benne tudván hogy marhajól bírták és sosem volt mechanikus hiba így spóroltak.
Én ezt gondolom, ha tévedek MfPisti kijavít majd!
Nem gyengítették csak a kisebb gép mivoltához mérten ahogy én láttam egy fokkal soványabb mint az előző.
Szerintem kevesebbért lelnél 5435-55-öset olyat mint a mienk az volna az igazi továbbra is fenntartom
Egyébként le van maradva az MF rendesen az új technikák bevezetésében. Egyszerűen nincs komoly műholdvezérlésük. A JD fényévekkel veri. Pedig ez a jövő
a gumizása azonos, a guminyomás is. a 6280-on kléber volt, ezen mishlen van. kicsit hosszabb pár centivel és nehezebb, erősebb, meg hirtelenebb. nem tudom mi az oka, de a 6280 nagyságrenddel kényelmesebb volt, azt eltekintve, hogy zajosabb volt és a kormányzása is nehezebb volt.
Abból hogy nem piros hanem sárga Egyébként a 4 MTZ gumibak tényleg nem valami kényelmes hogy őszinte legyek, dehát MTZ-vel így is összehasonlíthatatlan
Nekem még egy-két évig kényelmes lesz ez is, mert MTZ-ből ültem át Aztán addigra remélhetőleg lesz valami nagyobb, mondjuk egy 7617-es És te mit szerzel a sárga helyére?? 6490??
fene se gondolta volna, hogy olyan mint egy vad ló, a 6280-as a maga teljesítményével nagyságrenddel kényelmesebb volt. még a fülkerugózást ki tudnám sírni és beraknák a fergások, de a hidrugót csak gyárban rakják be. gumizás se lenne olcsó. amúgy annyira egybe van a gép, hogy mikor megláttam egyből beleszerettem. ki kellett volna próbálni munka közben. még az asszonyt se vettem el próba nélkül.
Mondtam neked,hogy rugózott híd és fülke nélkül már nem szabad traktort venni.Pláne ha magad hajtod. Nagyon ott van egyébként a levegős fülkerugózás a 6000-es Mf-ekben. Sokat kivesz,én meg vagyok elégedve vele.
24488 hozzászólás
Ha odapadlózod neki akkoris???
Nemhinném hogy gázpedál potméterrel volna gond akkor az gázadáskor is jelentkezne. Pistával beszéltél már?
Nemlehet hogy kicsit buta a programja???
Pl ha mész tempomattal, én egyébként elektromos kézigáznak hívom ez inkább passzol rá, szóval menetközben benyomod a kuplungot akkor a moto pörög tovább a beállított fordúlaton a gép pedig megáll.
Ezzel csak azt akarom mondani hogy nem autós tempomat ez butább mint azok ezcsak egy elektromos kézigáz.
Mondom picit h adok neki gázt akkor visszaáll 1800-ra mondjuk ha ezvolt beállítva, ha viszont vastagon rálépek majd elveszem akkor kikapcsolja a "tempomatot"
Válasz #15831. hozzászólásra
Mondjuk beállítod a motorfordulatot 1800-ra. Kiérsz a föld végére,rálépsz a gázpedálra hirtelen majd felengeded,vissza kellene vennie a gázt. De nálam ezt nem mindig csinálja meg,úgy kell kézzel visszavennem a gázt. Nem hinném,hogy ez így jó
Válasz #15834. hozzászólásra
nem a váltóról beszéltem,hanem a gázról
Válasz #15823. hozzászólásra

magadból indulsz ki?
Válasz #15830. hozzászólásra
ebbe nagyon tévedsz
Válasz #15819. hozzászólásra
nem állítok be semmit. nekem ne váltogasson összevissza
Válasz #15832. hozzászólásra
Carraro hídas
Válasz #15828. hozzászólásra
a 6497 alatt milyen az elsőhíd?
ez alatt alighanem dana van
Válasz #15829. hozzászólásra
Namost ha csak egy picit érek ozzá és alig nő a fordúlat akkor marad a beállítotton deha odaparkettázom akkor utána alapjáratra visszaesik ha leveszed a lábad pedálról.
Szerintem rendben van ez
Válasz #15828. hozzászólásra




Sokkal jobb mint a ferga rugózása
Válasz #15827. hozzászólásra
Szintezi biztos. Annyira nem ismerem. Csak ezért gondolom,mert rugózásban a levegős dolgok jobbak szerintem a hidraulikusnál.
Más, ha rálépsz a gázpedálra nálad visszaveszi rendesen az elektromosan beéllított motorfordulatot a gép? Mert nekem ez nem tökéletes. Már lett cserélve gézpedál érzékelő de nem lett jó. Nem tudom mi lehet a baja,nem mindig veszi vissza a gázt.
Válasz #15819. hozzászólásra
Ennek mi a jelentősége lac*?????
Válasz #15824. hozzászólásra
Az újakon lehet de azonos korú T180-on csak ilyen spirálrugós gyakorlatilag csillapítatlan az eleje.
Légrugó miért jó előre? Az szintezi magát?
Biztosan jó nem kételkedem de ültem már pár rugózotthidas gépben eddig komolytalanabbak voltak mint emez
Válasz #15822. hozzászólásra
A fülke az légrugós
Válasz #15821. hozzászólásra
Amikor táblavégén a tavalyi barázdára merőlegesen rámész és egyébként fix hidas gép akkorát üt mint állat akármekkora kereke is van, akkor a 6497 alatt csak az elsőhíd mozog a gép orra egy centit sem változik! Egyszerűen kimozog mindent az orra.
Claason nemtudom milyen az első rugó
Válasz #15818. hozzászólásra
Én a valtrák elsőhídjára írtam,hogy komolyabb,mert az légrugós.
Válasz #15817. hozzászólásra













Neked is az kellene mint a nejednek, egy jó nagy f....z!!!!!
Válasz #15806. hozzászólásra
Azonos korú valtrákon spirálrugós vacak van amit mindenki lecsapol hogy ne buziskodjon végállástól végállásig folyamatosan.
Fergán légrugós a kabin az elsőhíd meg hidraulikusan vezérelt és fínomabb min akármelyik.
Tieden milyen rugó van hallod???
Válasz #15809. hozzászólásra
mi próbáltunk hídrugós axiont, de nem sok különbséget vettem észre a csak fülkerugóshoz képest. A kis bukkanókat a 4 pontos fülkerugózás fullon csillapítja ha jó a beállítás. Ha nagyok a gödrök akkor meg mindegyik ugyanúgy fölütött.
Válasz #15807. hozzászólásra
annyi idősen ellapátoltam volna a gellérthegyet. közel a 40-hez már örülök, hogy élek
Válasz #15816. hozzászólásra
És ha rálépsz hirtelen a gázpedálra akkor leveszi az előzőleg beállított motorfordulatot?
Válasz #15806. hozzászólásra
Azonos korú valtrákon spirálrugós vacak van amit mindenki lecsapol hogy ne buziskodjon végállástól végállásig folyamatosan.
Fergán légrugós a kabin az elsőhíd meg hidraulikusan vezérelt és fínomabb min akármelyik.
Tieden milyen rugó van hallod???
Válasz #15815. hozzászólásra

attól nem. csak tudom mibe ülne bele
Válasz #15808. hozzászólásra
be lehet állítani külön talajmunkánál és külön pótkocsizázhoz is
Válasz #15813. hozzászólásra

Fosol,mert beleolvas?
Válasz #15787. hozzászólásra

mé van ennek ilyen horor ára?
maszk teszi rá azt a + x1000et?
Válasz #15811. hozzászólásra

ezt inkább hagyjuk
Válasz #15811. hozzászólásra












Válasz #15805. hozzászólásra


Kérdezz már rá az asszonyra! Mire ülne szivesen: hát:xxxxxl-re
Válasz #15804. hozzászólásra


Te koma az a sárga nagyon pados!!
Válasz #15802. hozzászólásra



Nem! nemtudod mert nincsen rugózott 6400-esed.
Hihetetlen mekkora a különbség.
Én nem s tudtam sokáig mert mtz-ről 6497-re ültem az eleve felért egy fél kategóriás előrelépéssel
Aztán ahogy tavaly ráültem a 8270-re először majdnem nem éreztem magamat túl jól mert hozzászoktam a jobbhoz.
Válasz #15804. hozzászólásra
nem ismerem a tekerőset,arra gondolok ahol elektronikusan be tudod állítani a motorfordulatot
Válasz #15798. hozzászólásra
Miért??
Fiatal, nemsokára egyetemista
Válasz #15803. hozzászólásra
szerintem a valtráké jobb,mivel az légrugós
Válasz #15802. hozzászólásra
a 6280 cserélt ülése volt új grammer xxl-es
Válasz #15801. hozzászólásra
arra a tekerősre gondolsz?
Válasz #15790. hozzászólásra
Szerintem a fülkerugó még nem is annyira de az elsőhíd rugózása a 6400-nak az mindent visz!
Nem engedi bepattogni a gépet, kimozog szépen fínoma, gépet szintez függesztett nehéz eszközt felemelve meg ilyenek.
Az Xtra is pattogósabb mint a 6497 pedig hoszabb meg nehezebb meg hirtelenebb meg zajosabb. A mellső hídrugó a titka!
kabin is, de a híd mindent visz
Válasz #15797. hozzászólásra
Akkor csak az ülésen lehet javítani. Új lengéscsillapítóval talán.
Ezzel húzod a vetőgépet meg a rövidtárcsát is?
Válasz #15797. hozzászólásra
Van tempomat a sárgában?
Válasz #15787. hozzászólásra
Sanyibátyja!
Bitosan jó, de....
szerintem utánakéne nézni, mivel kisebb gép mint az előző 5400-esek szerintem spóroltak benne tudván hogy marhajól bírták és sosem volt mechanikus hiba így spóroltak.
Én ezt gondolom, ha tévedek MfPisti kijavít majd!
Nem gyengítették csak a kisebb gép mivoltához mérten ahogy én láttam egy fokkal soványabb mint az előző.
Szerintem kevesebbért lelnél 5435-55-öset olyat mint a mienk az volna az igazi továbbra is fenntartom
Egyébként le van maradva az MF rendesen az új technikák bevezetésében. Egyszerűen nincs komoly műholdvezérlésük. A JD fényévekkel veri. Pedig ez a jövő
Válasz #15795. hozzászólásra
hány éves vagy?
Válasz #15794. hozzászólásra
a gumizása azonos, a guminyomás is. a 6280-on kléber volt, ezen mishlen van. kicsit hosszabb pár centivel és nehezebb, erősebb, meg hirtelenebb. nem tudom mi az oka, de a 6280 nagyságrenddel kényelmesebb volt, azt eltekintve, hogy zajosabb volt és a kormányzása is nehezebb volt.
Válasz #15794. hozzászólásra

Egyébként a 4 MTZ gumibak tényleg nem valami kényelmes hogy őszinte legyek, dehát MTZ-vel így is összehasonlíthatatlan
Abból hogy nem piros hanem sárga
Válasz #15793. hozzászólásra

Aztán addigra remélhetőleg lesz valami nagyobb, mondjuk egy 7617-es
És te mit szerzel a sárga helyére?? 6490??
Nekem még egy-két évig kényelmes lesz ez is, mert MTZ-ből ültem át
Válasz #15792. hozzászólásra
Mit értesz a kényelmetlen alatt? Pattog?
Ha nehezebb a 6280-nál, jó az ülés, a gumik minősége és nyomása akkor miből adódik a hiba?
Válasz #15789. hozzászólásra
ez pont olyan kényelmetlen, mint a kisfergád
Válasz #15790. hozzászólásra
fene se gondolta volna, hogy olyan mint egy vad ló, a 6280-as a maga teljesítményével nagyságrenddel kényelmesebb volt. még a fülkerugózást ki tudnám sírni és beraknák a fergások, de a hidrugót csak gyárban rakják be. gumizás se lenne olcsó. amúgy annyira egybe van a gép, hogy mikor megláttam egyből beleszerettem. ki kellett volna próbálni munka közben. még az asszonyt se vettem el próba nélkül.
Válasz #15789. hozzászólásra
11-ért odaadom
Válasz #15788. hozzászólásra
Mondtam neked,hogy rugózott híd és fülke nélkül már nem szabad traktort venni.Pláne ha magad hajtod. Nagyon ott van egyébként a levegős fülkerugózás a 6000-es Mf-ekben. Sokat kivesz,én meg vagyok elégedve vele.